Suzuki SX4
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- drndalo
- Posts: 22820
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#101 Re: Suzuki SX4
Pa naravno da su stedili, kako bi postigli onakvu cijenu, i da jos zaradjuju na njoj...
- Haris.ba
- Posts: 24855
- Joined: 08/09/2005 20:08
#102 Re: Suzuki SX4
Koliko god na prvu bila slična to su dva različita auta. Nisam vozio dizela stepveja , ali iz više izvora znam da troši 7 litara gradske - moj troši 8 benzina (nekima i 10). Zavisi od načina vožnje i kakva je putanja vozila. Gledao sam suzukija prije kupnje stepveja, mislim da negdje ima na ovome forumu i tema o poređenju ta dva auta.
Zamjerke na stepveja su neprofilisana sjedišta (isto ko da si naslonjen na dasku) - i to zamara na dužim vožnjama; to malo popravlja stavljanje naslona za ruku između sjedišta - al' onda belaj utor za pojas postane teško dostupan.
Nema prostora za odmor lijeve noge(koja je kod mene malo poduga ), mora se "previše" pomicati noga sa težišta kod rada sa kvačilom. Naročito nervira ako se ranije vozilo auto sa "kratkom" papučicom kvačila.
Limarija je osjetljiva. Recimo otvaranje gepeka sa ključevima u ruci ostavilo mi je parnice oko bravice. Kao da je od putera. Svaka parnica ostaje.
Nakon svega, ja bi opet uzeo stepveja, jer često ne vozim. I bilo mi je glupo davati više para za auto koje neću svakodnevno koristiti. I održavanje je kad sam uspoređivao sa suzukijem fino jeftinije(sad se ne sjećam tačne cifre). Raja se naviše žali na fazon sa brisačima i položaju prekidača za prozore. Meni to uopšte ne smeta.
Ali vožnja nije uopće tvrda koliko izgleda na prvu. Ovjes je meni korektan. Treba provozati, svako to drugačije gleda. Ima sad kod Bunje i testni stepvej, pa provozaj.
Zamjerke na stepveja su neprofilisana sjedišta (isto ko da si naslonjen na dasku) - i to zamara na dužim vožnjama; to malo popravlja stavljanje naslona za ruku između sjedišta - al' onda belaj utor za pojas postane teško dostupan.
Nema prostora za odmor lijeve noge(koja je kod mene malo poduga ), mora se "previše" pomicati noga sa težišta kod rada sa kvačilom. Naročito nervira ako se ranije vozilo auto sa "kratkom" papučicom kvačila.
Limarija je osjetljiva. Recimo otvaranje gepeka sa ključevima u ruci ostavilo mi je parnice oko bravice. Kao da je od putera. Svaka parnica ostaje.
Nakon svega, ja bi opet uzeo stepveja, jer često ne vozim. I bilo mi je glupo davati više para za auto koje neću svakodnevno koristiti. I održavanje je kad sam uspoređivao sa suzukijem fino jeftinije(sad se ne sjećam tačne cifre). Raja se naviše žali na fazon sa brisačima i položaju prekidača za prozore. Meni to uopšte ne smeta.
Ali vožnja nije uopće tvrda koliko izgleda na prvu. Ovjes je meni korektan. Treba provozati, svako to drugačije gleda. Ima sad kod Bunje i testni stepvej, pa provozaj.
-
- Posts: 10140
- Joined: 20/09/2011 09:02
#103 Re: Suzuki SX4
Odavno nisam procitao komentar a da nije bio "svaki cigo svoga konja hvali"Haris.ba wrote:
Nakon svega, ja bi opet uzeo stepveja, jer često ne vozim. I bilo mi je glupo davati više para za auto koje neću svakodnevno koristiti. I održavanje je kad sam uspoređivao sa suzukijem fino jeftinije(sad se ne sjećam tačne cifre). Raja se naviše žali na fazon sa brisačima i položaju prekidača za prozore. Meni to uopšte ne smeta.
Ali vožnja nije uopće tvrda koliko izgleda na prvu. Ovjes je meni korektan. Treba provozati, svako to drugačije gleda. Ima sad kod Bunje i testni stepvej, pa provozaj.
-
- Posts: 4338
- Joined: 23/08/2011 14:12
#104 Re: Suzuki SX4
Hvala na komentarima!
Ipak, japanac je japanac, makar i Mađarski, tako da će leći sx4.
Distributer u Tuzli ima više iskustva, dvije-tri godine u odnosu na Sarajevo, nudi i niže cijene, prodao ih je više, znači više ih i servisira, bavi se ugradnjom plina u sve vrste vozila(čini mi se da mu je to bila prvobitna djelatnost), ima svoju pumpu za plin na kojoj tankaju svi taksisti iz Tuzle,kad oni ugrade plin u sx4 daju garanciju sve kao i na auto - 3 god ili 100.000 km. Nekako mi je i taj plin više prisutan u Tuli nego u Sa, možda zato što im je Srbija bliže, šta li...?
Da ne skrećem s teme, još je dvojba da li ga kupiti u Tuzli ili Sa kod Berlijete. Vidjet ćemo..
Ipak, japanac je japanac, makar i Mađarski, tako da će leći sx4.
Distributer u Tuzli ima više iskustva, dvije-tri godine u odnosu na Sarajevo, nudi i niže cijene, prodao ih je više, znači više ih i servisira, bavi se ugradnjom plina u sve vrste vozila(čini mi se da mu je to bila prvobitna djelatnost), ima svoju pumpu za plin na kojoj tankaju svi taksisti iz Tuzle,kad oni ugrade plin u sx4 daju garanciju sve kao i na auto - 3 god ili 100.000 km. Nekako mi je i taj plin više prisutan u Tuli nego u Sa, možda zato što im je Srbija bliže, šta li...?
Da ne skrećem s teme, još je dvojba da li ga kupiti u Tuzli ili Sa kod Berlijete. Vidjet ćemo..
- Dr.Mr.Fr.
- Posts: 1235
- Joined: 29/12/2010 12:41
#105 Re: Suzuki SX4
Seyfo wrote:Hvala na komentarima!
Ipak, japanac je japanac, makar i Mađarski, tako da će leći sx4.
Distributer u Tuzli ima više iskustva, dvije-tri godine u odnosu na Sarajevo, nudi i niže cijene, prodao ih je više, znači više ih i servisira, bavi se ugradnjom plina u sve vrste vozila(čini mi se da mu je to bila prvobitna djelatnost), ima svoju pumpu za plin na kojoj tankaju svi taksisti iz Tuzle,kad oni ugrade plin u sx4 daju garanciju sve kao i na auto - 3 god ili 100.000 km. Nekako mi je i taj plin više prisutan u Tuli nego u Sa, možda zato što im je Srbija bliže, šta li...?
Da ne skrećem s teme, još je dvojba da li ga kupiti u Tuzli ili Sa kod Berlijete. Vidjet ćemo..
A jesi li gledao Duster-a ??
-
- Posts: 4338
- Joined: 23/08/2011 14:12
#106 Re: Suzuki SX4
Duster otpada..prevelik, ružan njakav, guzat i sprijeda i odzada
Dizelski model preskup, a benzin MORA puno trošiti, obzirom na gabarite auta! Ne može me niko uvjeriti da nije tako
Hvala svima, a sad..
Dizelski model preskup, a benzin MORA puno trošiti, obzirom na gabarite auta! Ne može me niko uvjeriti da nije tako
Hvala svima, a sad..
- agent_zero
- Posts: 10478
- Joined: 27/01/2010 23:58
- Location: tamni vilajet SDA zlotvora!
#107 Re: Suzuki SX4
Samo da provjerim vlasnike kako su dan danas zadovoljni s ovim Zukijem ?
Ima li problema s autom?
Ima li problema s autom?
- burgundy
- Posts: 2328
- Joined: 20/10/2010 19:44
#108 Re: Suzuki SX4
Suzuki pravi pristupacna i kvalitetna auta.Lijep je sx4.
A sad jedna zanimljivost u vezi sadasnjeg predsjednika Suzukija.Kako osnivac Suzukija nije imao muskih nasljednika Osamu Matsuda uzima prezime Suzuki.Poznat je kao majstor stednje.Suzuki je ukljucen u svaki dio proizvodnje i svakodnevno provjerava i obilazi pogone.Jednom je nalozio da se u fabrici pocne koristiti bijela umjesto zute boje da bi se ustedilo par dolara po kanti Zbog svoje ukljucenosti u proizvodnji,radnici ga dozivljavaju vise kao oca nego predsjednika.Kad je porodica i prijatelji zahtijevala od Suzukija da se penzionise,rekao je Zelim da umrem u bitki.Volkswagen je kupio 19.9 posto Suzukijevih dionica.Siguran sam da je VW za model Up uveliko koristio znanja od Suzukija sto se tice rezanja potrosnje, pravljenja sto pristupacnijeg auta.
A sad jedna zanimljivost u vezi sadasnjeg predsjednika Suzukija.Kako osnivac Suzukija nije imao muskih nasljednika Osamu Matsuda uzima prezime Suzuki.Poznat je kao majstor stednje.Suzuki je ukljucen u svaki dio proizvodnje i svakodnevno provjerava i obilazi pogone.Jednom je nalozio da se u fabrici pocne koristiti bijela umjesto zute boje da bi se ustedilo par dolara po kanti Zbog svoje ukljucenosti u proizvodnji,radnici ga dozivljavaju vise kao oca nego predsjednika.Kad je porodica i prijatelji zahtijevala od Suzukija da se penzionise,rekao je Zelim da umrem u bitki.Volkswagen je kupio 19.9 posto Suzukijevih dionica.Siguran sam da je VW za model Up uveliko koristio znanja od Suzukija sto se tice rezanja potrosnje, pravljenja sto pristupacnijeg auta.
- pringless
- Posts: 267
- Joined: 14/08/2009 13:11
#109 Re: Suzuki SX4
Ima li nekih podataka o dijelovima i servisiranju? Mali servis, veliki servis, neki specificni kvarovi i dijelovi?
-
- Posts: 21686
- Joined: 05/11/2009 11:49
#110 Re: Suzuki SX4
Specificni kvarovi, nekada je postojao problem sa letvom volana, ali mislim da su svi opozvani i rijeseni, za neke druge probleme ne znam.
Mali servis, ulja, filteri, vozi... Veliki servis, to u sustini ne postoji, taj auto NEMA zupcasti remen nego lanac, a lanac se mijenja tek kada prozvekece, ako je debelo iza 300.000km obicno. Jedino vodena pumpa, rolne, spaneri i mikroremen, ostalo jok, to je sto se tice "velikog" servisa.
Mali servis, ulja, filteri, vozi... Veliki servis, to u sustini ne postoji, taj auto NEMA zupcasti remen nego lanac, a lanac se mijenja tek kada prozvekece, ako je debelo iza 300.000km obicno. Jedino vodena pumpa, rolne, spaneri i mikroremen, ostalo jok, to je sto se tice "velikog" servisa.