pipi-duga-carapa wrote:
Vidim da si imao loše iskustvo ali, mislim da se od prije desetak godina situacija popravila. Meni su svi govorili isto kao i ti, nema dijelova, servisa, čeka se dugo itd. itd., znači ista priča. Bez obzira što si imao takvo iskustvo mislim da nisi dovoljno u današnje vrijeme tražio ili se informisao.
Sve što su mi ovi isti govorili se ispostavilo totalno netačno. Da je tako sa svim japanskim autima, onda ne bi ljudi vozili ni Hondu, ni Suzuki, ni Toyote, pa ni Subarue za koje je danas smiješno naći bilo koji dio i to ne za 2 mjeseca već najviše za 7 dana! Ovo ti govorim iz provjerenih informacija pa ti kako hoćeš. Imao si loše iskustvo i ne krivim te, valjda nafaka takva. Za svako auto se danas može naći vrlo brzo, kvalitetno svi dijelovi i servis. Pitao sam bar 10tak servisera ima li kakav problem sa servisiranjem Subarua, ljudi me blijedo gledaju i pitaju "kakav problem, ko vam to priča???, Danas se sve popravlja pa i Subaru , nije raketna nauka!" Napadoše me ljudi još
Ali, ima i servisa koji neće ni da ga vide, poput onog u Neđarićima u "Agram-u", ni dijagnostiku nemaju, sramota.
Kakvih desetak godina, ja to auto vozim i danas.
Jedno je kad ti neko prica, a drugo je kad se uvjeris sam 12-godisnjim koristenjem. Koliko sam trazio i informisao se, nekoliko stvari samo: po selene isao u Bec (naravno ne maksuz, nisam toliko lud
), prekidac el. podizaca stakla narucio na otpadu u Njemackoj preko Interneta, i to peglao ljude koji zive tamo da dodje na njihovu adresu pa da mi to nekako dobace, posto ne dostavljaju u Bosnu, to je sve bilo u periodu od zadnjih godinu i nesto; zatim narucio zadnje diskove u Japan auto, rekli mi bice za 7 dana da bi na kraju cekao skoro 2 mjeseca, a to je bilo prije neka 3-4 mjeseca. A i to je dobro, posto te diskove osim njih nema niko.
Jedno su Toyota ili Mazda koje jos imaju zastupnika i kod nas (samo je pitanje koliko ce to potrajati), a drugo su Honda, Subaru, Suzuki i slicno. Dvojica mojih radnih kolega vozaju Honde i vidim kako se te Honde odrzavaju.
Sto se tice servisera, sta mislis ko je relevantiji da prica o serviserima, ti koji si pitao 10ak servisera, ili ja koji kuburim sa serviserima 12 godina?
Kad uzmes tog Subarua, ako uzmes, i kad ti se desi neki kvar, onda otidji kod jednog od tih 10 servisera. Petorica ce te odmah odbiti jer ne znaju, ne mogu naplatiti, nemaju vremena, a onaj koji ti uzme raditi vozices mu auto jedno 3-4 puta i opet je pitanje hoce li popraviti. Jedino ako imas srece pa neki majstor pogodi isprve sta je u pitanju.
Opet kazem, ko je hobist, kome se da trositi vrijeme na to, peglati se, ko u tim autima vidi nesto specijalno, onda ok. Sto se mene tice, danas su sva auta u 5 deka, toliko su slicna da nema vise nikakve individualnosti. Ono sto je imalo individualnost kod Japanaca danas se prodaje samo u Japanu, ili modele za americko trziste prodaju u Evropi, kakav je upravo slucaj s nekim modelima Subarua. Da se radi o nekom egzoticnom autu tipa stare Impreze i slicno, koja bi se koristila kao hobi auto, pa hajde, ima smisla, ali kao auto za svaki dan uz svo to peglanje, neka hvala. Posebno kad se za iste pare moze naci evropsko auto koje je ako nista pravljeno specificno za evropsko trziste, evropski nacin zivota i prilagodjeno evropskim kupcima.
Ja sam tip koji vise voli provoditi vrijeme na poslu, s porodicom, prijateljima, nego traziti dijelove za auto kakvih ima na pasija preskakala. Ali postujem ako se nekom to da... Druga stvar, ja sam isto pegla, i hocu da na auto sve radi kako je previdjeno, a ne da tamo zvizdi, vamo lupa, tamo se trese, jedno "nije lose", drugo "moze jos", itd. Jbg opet znam neke ljude kojim ne smeta da tabla svijetli ko novogodisnja jelka.