Subaru Forester - pomoć pri kupovini

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

emko1234
Posts: 4582
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#26 Re: Subaru Forester - pomoć pri kupovini

Post by emko1234 »

Qler wrote:emko quattro nije uopste toliko dobar koliko je izvikan... prvo quattro i nije "pravi" 4x4, a to ti mogu ja vjerujem objasniti ljudi koji imaju terence, dok subaru ima 4x4 sa zakljucavanjem diferenijala. Ne sporim da je allroad mozda bolje auto, ali audijev quattro nije dobar kao subaruov 4x4...
Quattro nije namjenjen za vožnju kroz šumu, blato i kaljuže, niti je namjenjen za jahanje kroz kanale, potoke i rijeke. Quattro pogon je namjenjen cestovnim vozilima, u kojima se odlično snašao. Namjena quattra po meni je bolji prijenos snage na podlogu, prvenstveno.
A poslije toga, stabilnost u vožnji na skliskim i klizavim terenima, kao i izvlačenje iz nekih situacije koje nisu previše ekstremne. Snijeg, poledica, makadamski put, uglavnom situacije koje nisu svakodnevnica na cesti a opet ih ima. I za tu namjenu je savršeno dobar. Nebrojeno puta sam po neutabanom snijegu otisao na Bjelašnicu, popeo se uz Dalmatinsku ili Džidžikovac a Boga mi se i penjao uz stazu na jahorini prema Termagu, uz quattro i dobre gume. Nikad nisam imao ni najmanji problem, išao sam po mjestima gdje su se zaglavljivali ljudi s manjim terencima. Prema tome, meni je quattro savršen.
Obzirom da ti gore pričaš o nekom križancu koji nije ni suv ni klasični offroad, kojem je cesta mjesto boravka, ja čisto sumnjam da on ima neke bolje mogućnosti od quattra. Dakle ne kažem da je quattro najbolji, samo kažem da prosječan čovjek neće primjetiti razliku između quattro pogona i tofg subaruovog 4x4.
https://www.youtube.com/watch?v=nazkXp-VYZg
ovo može svaki quattro audi, osim r8 zbog klirensa.
I mislim da je to sasvim dovoljno.
User avatar
ElDzidziIbnDzo
Posts: 637
Joined: 16/02/2013 10:53
Location: Sjeverno

#27 Re: Subaru Forester - pomoć pri kupovini

Post by ElDzidziIbnDzo »

Qler wrote:Pa svaki ce subaru poderati svakog allroada ko peder erotiku kada je u pitanju 4x4 pogon....
Ti kad izvalis nesto,izvalis kratko ali glupo do boli.
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#28 Re: Subaru Forester - pomoć pri kupovini

Post by ado-šampion »

Kad se vec tema razvila, da i ja dodam poneku...

Kao vlasnik egzoticnog japanskog auta skoro 13 godina, nista manje egzoticnog nego Subaru, nikako ne preporucujem takvo auto u BiH. Osim ako je vlasnik hobist, cesto putuje vani, nije mu mrsko da se pegla s narucivanjem dijelova s Interneta, i nije mu zao otici vani da popravi nesto sto nasi majstori ne znaju ili nece da se peglaju.

Zasto? Prvo, 4x4, zatvaranje diferencijala, klinci-palci, u BiH bilo sta da od tog ode na Subaruu mozes usima mahati. Svaki problem koji zahtjeva odredjeno vrijeme da se pronadje uzrok, ili majstora sa specificnim znanjem o odredjenom brendu (citaj: majstor koji radi samo Subaru ili ovlasteni servis), trebace puno srece i zivaca da se popravi. Ja ne mogu jebeni alternator popraviti, cim vide auto ne daju ni da zinem, a kamoli sta drugo. :-)
Za neke dijelove koji radi specificno proizvodjac, odnosno ne radi se aftermarket dio, npr. neki seleni ili nosaci motora a vjerujem i dosta stvari na tom pogonu, moras ici vani u ovlasteni servis, jer oni nece da posalju postom. Diskove aftermarket sam morao naruciti i cekati 2 mjeseca da dodju i to u Japan autu narucio.
Druga stvar, ne daj Boze udesa, dje ces ga popraviti? Ici vani po karoserijske dijelove? Cak i da nisi kriv nemas racunice.

Ja ne mogu reci da sam se zajebao jer sam auto naslijedio (iako sam ga dosad sigurno 2 puta otplatio), i hvala Bogu auto me izuzevsi par sitnica sluzilo super, udesa nisam imao (isto hvala Bogu). Ali to je auto s najobicnijim benzincem rednim, obicnim ovjesom s prednjim pogonom, s McPhersonom naprijed, poprecnim i uzduznim ramenima pozadi, kao i vecina azijskih auta tog vremena. Ipak nekoliko sitnica me godinama muci i nikako ne mogu da ih rijesim, iako moje znanje o autima nije zanemarivo, odnosno dosta stvari sam rijesio sam. Zamijenio sam majstora i majstora da bi rijesio neke druge sitnice.

Moj zakljucak, nikad vise takvo auto. Bez dobre mreze ovlastenih servisa, a to je nekad 2030. sto se tice Japanca u Bosni, ako i to, neka hvala, ima alternativa. Nisu toliko dobri.
esso_sa
Posts: 1667
Joined: 29/10/2005 16:20
Location: U 'Namu

#29 Re: Subaru Forester - pomoć pri kupovini

Post by esso_sa »

emko1234 wrote: Quattro nije namjenjen za vožnju kroz šumu, blato i kaljuže, niti je namjenjen za jahanje kroz kanale, potoke i rijeke. Quattro pogon je namjenjen cestovnim vozilima, u kojima se odlično snašao. Namjena quattra po meni je bolji prijenos snage na podlogu, prvenstveno.
A poslije toga, stabilnost u vožnji na skliskim i klizavim terenima, kao i izvlačenje iz nekih situacije koje nisu previše ekstremne. Snijeg, poledica, makadamski put, uglavnom situacije koje nisu svakodnevnica na cesti a opet ih ima. I za tu namjenu je savršeno dobar. Nebrojeno puta sam po neutabanom snijegu otisao na Bjelašnicu, popeo se uz Dalmatinsku ili Džidžikovac a Boga mi se i penjao uz stazu na jahorini prema Termagu, uz quattro i dobre gume. Nikad nisam imao ni najmanji problem, išao sam po mjestima gdje su se zaglavljivali ljudi s manjim terencima. Prema tome, meni je quattro savršen.
Obzirom da ti gore pričaš o nekom križancu koji nije ni suv ni klasični offroad, kojem je cesta mjesto boravka, ja čisto sumnjam da on ima neke bolje mogućnosti od quattra. Dakle ne kažem da je quattro najbolji, samo kažem da prosječan čovjek neće primjetiti razliku između quattro pogona i tofg subaruovog 4x4.
https://www.youtube.com/watch?v=nazkXp-VYZg
ovo može svaki quattro audi, osim r8 zbog klirensa.
I mislim da je to sasvim dovoljno.
Nije vise ni Quattro u svakom autu pravi Quattro :)
Kod verzija sa poprecno postavljenim motorima je Haldex govno :D koje se, po meni, vise ponasa kao prednja vuca... Posebno kod kocenja motorom
Kod uzduzno postavljenih motora dolazi taj "pravi" Quattro sa torsen diferencijalom itd ali opet ni blizu (po meni) pravog Quattra koji je izumro krajem '80 godina, gdje si mogao manuelno i odvojeno zakljucavati centralni i zadnji diferencijal i gdje sve radilo pomocu obicnog vakuma a ne milion procesora i kompjutera kako je to sada... Ne kazem da ne valja, ali meni su draze te stare tehnologije koje su Quattro pogon u stvari i proslavile :thumbup:
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#30 Re: Subaru Forester - pomoć pri kupovini

Post by johntra »

Optimist wrote:

Hoces reci da je svaki SUV bolji na terenu od Forestera ili Subarua opcenito zbog pogona ili zbog manjeg klirensa? Stariji Subaru modeli su imali i blokadu diferencijala koja se nalazila pored rucne kocnice u vidu polugice. Sa tom blokadom su nezaustavljivi. Ne znam da li to isto imaju noviji modeli. A Subaru je inace poznat po symetrical all wheel drive i njegova rjesenja su medju najboljiim na svijetu.
RAV4 druge generacije mi prvi pade na pamet, koji je u tom cjenovnom rangu, je bolji od Forestera...niko ne spori pogon i diff kod Subarua, ali Forester nema napadni ugao, niti je uzdignut od tla, kao prosječni SUV..naravno, ima i SUV-ića koji su samo smeće i šminka, ali Forester je samo sposobni crossover sa pogonom na sva četiri točka....
emko1234
Posts: 4582
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#31 Re: Subaru Forester - pomoć pri kupovini

Post by emko1234 »

esso_sa wrote:
emko1234 wrote: Quattro nije namjenjen za vožnju kroz šumu, blato i kaljuže, niti je namjenjen za jahanje kroz kanale, potoke i rijeke. Quattro pogon je namjenjen cestovnim vozilima, u kojima se odlično snašao. Namjena quattra po meni je bolji prijenos snage na podlogu, prvenstveno.
A poslije toga, stabilnost u vožnji na skliskim i klizavim terenima, kao i izvlačenje iz nekih situacije koje nisu previše ekstremne. Snijeg, poledica, makadamski put, uglavnom situacije koje nisu svakodnevnica na cesti a opet ih ima. I za tu namjenu je savršeno dobar. Nebrojeno puta sam po neutabanom snijegu otisao na Bjelašnicu, popeo se uz Dalmatinsku ili Džidžikovac a Boga mi se i penjao uz stazu na jahorini prema Termagu, uz quattro i dobre gume. Nikad nisam imao ni najmanji problem, išao sam po mjestima gdje su se zaglavljivali ljudi s manjim terencima. Prema tome, meni je quattro savršen.
Obzirom da ti gore pričaš o nekom križancu koji nije ni suv ni klasični offroad, kojem je cesta mjesto boravka, ja čisto sumnjam da on ima neke bolje mogućnosti od quattra. Dakle ne kažem da je quattro najbolji, samo kažem da prosječan čovjek neće primjetiti razliku između quattro pogona i tofg subaruovog 4x4.
https://www.youtube.com/watch?v=nazkXp-VYZg
ovo može svaki quattro audi, osim r8 zbog klirensa.
I mislim da je to sasvim dovoljno.
Nije vise ni Quattro u svakom autu pravi Quattro :)
Kod verzija sa poprecno postavljenim motorima je Haldex govno :D koje se, po meni, vise ponasa kao prednja vuca... Posebno kod kocenja motorom
Kod uzduzno postavljenih motora dolazi taj "pravi" Quattro sa torsen diferencijalom itd ali opet ni blizu (po meni) pravog Quattra koji je izumro krajem '80 godina, gdje si mogao manuelno i odvojeno zakljucavati centralni i zadnji diferencijal i gdje sve radilo pomocu obicnog vakuma a ne milion procesora i kompjutera kako je to sada... Ne kazem da ne valja, ali meni su draze te stare tehnologije koje su Quattro pogon u stvari i proslavile :thumbup:
Ne razumije s toliko. Kod mene je v6 dizel s automatikom i quattrom. Znam da nikad nigdje nisam stao, snijeg, led, mokro, suho, klizavo ma ide ko po šinama. Kad je pao onaj snježina prije 3 godine, nisam mogao auto izvuci 7 dana iz garaže. Kad sam ga na kraju izvukao, vozio sam ga isto ko da ništa nije palo. Nikad lanci, quattro i dunlop 3d wintersport.
Kad se ide prema Umoljanima, imao dio ceste uzbrdo koji se mora preći kad se odvojiš s glavne ceste koja vodi prema Šabićima, redovno poledi zimi, nebrojeno puta se popeo. Prema tome, ja bih sve svoje potrebe za 4x4 pogonom zadovoljio s quattrom kakav sad imam, od sad do kraja života.
User avatar
Qler
Posts: 23606
Joined: 18/10/2004 14:49
Location: Sarajevo

#32 Re: Subaru Forester - pomoć pri kupovini

Post by Qler »

ElDzidziIbnDzo wrote:
Qler wrote:Pa svaki ce subaru poderati svakog allroada ko peder erotiku kada je u pitanju 4x4 pogon....
Ti kad izvalis nesto,izvalis kratko ali glupo do boli.

Jesam to bosnji udario na ponos i VAG koncern?

Eto ti ljudi objasnili da je quattro samo za qurchenja, cim je to prednja vuca 99% vremena to je prdimahovina...

Da me ne shvatite pogresno, dobar je quattro, nema sta, znaci da te izvuce iz nezgodne situacije, ali opet, ako se nadjes u belaju sa subaruom i audijem, zna se ko ce se lakse izvuci. Ko ima pravi 4x4 pogon...
emko1234
Posts: 4582
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#33 Re: Subaru Forester - pomoć pri kupovini

Post by emko1234 »

Qler wrote:
ElDzidziIbnDzo wrote:
Qler wrote:Pa svaki ce subaru poderati svakog allroada ko peder erotiku kada je u pitanju 4x4 pogon....
Ti kad izvalis nesto,izvalis kratko ali glupo do boli.

Jesam to bosnji udario na ponos i VAG koncern?

Eto ti ljudi objasnili da je quattro samo za qurchenja, cim je to prednja vuca 99% vremena to je prdimahovina...

Da me ne shvatite pogresno, dobar je quattro, nema sta, znaci da te izvuce iz nezgodne situacije, ali opet, ako se nadjes u belaju sa subaruom i audijem, zna se ko ce se lakse izvuci. Ko ima pravi 4x4 pogon...
Belaj je širok pojam, ako ti auto služi da izvlačiš drva iz šume, neće ti pomoci ni audi ni subaru nego G ili Land Rover ili Land Cruiser. Ako zaglaviš u snijegu na cesti, audi će ti pomoći isto ko i subaru.
User avatar
sema911s
Posts: 5146
Joined: 04/03/2013 15:37
Location: mene nosi mutna rijeka

#34 Re: Subaru Forester - pomoć pri kupovini

Post by sema911s »

Jbfa fuji ind. Pravi auta koja Su tehnicki cudovista Ali iizgled ih malo haba treba poseban pogled da Ti se svide,.,

A awd vs quatro Tu je prica malo zamrsena
Quatro novije generacije ima mogucnost prebacivanja snage po tocku ne samo po osovinama, napredni elektro mozak, dok Subaru fura staru skolu lsd Sa podjelom momenta po tocku zavisno od gripa, audijev algoritam je dosta napredniji od subarua Ali cekic vs Pentium cekic pobjedi cestoo.,
Jesi Ti dolazili Sa blokadom I to je prednost u odnosu Na ostale Ali tezina je problem,.
Ali kako Ti auto rijetko kada vide makadam blokada bas I netreba .,
Imao tog legacy bl I Sa svojih 200-njak konja je cuda radio dok je prijatel Sa a7a4 imal problema ja Sam kretao Sa max rpm kada se pokrenemo njegov esp nadoknadi sve nedostatke .,

Sto Su subaru-I skupi pa razlog je jednostavan to je magare koje je tesko shebat,. I kada shebes sve je pristupacno (osim desne prednje poluosovine) to je auto ko golf 2
Kiberluskoni
Posts: 361
Joined: 05/10/2005 00:16

#35 Re: Subaru Forester - pomoć pri kupovini

Post by Kiberluskoni »

Onaj Outback mi je tiha patnja otkako sam ga prvi put vidio 2001. Po meni najbolje auto za BiH. Malo odignuti karavan sa 4x4 pogonom.
User avatar
klaki
Posts: 2303
Joined: 15/02/2013 17:49
Location: 榛名山峠

#36 Re: Subaru Forester - pomoć pri kupovini

Post by klaki »

mayab wrote:Moj jedini savjet je da se spremis na sve one zahebancije koje imaju vlasnici skupih egzotičnih vozila, ako se odluciš za tu kupovinu :thumbup:
Pa ne kupuje ferarija

@sema911

I na kraju subaru opet savlada heben teren bolje od ovih modernih sistema. Ne kazu bezveze ako radi, ne mjenjan
pipi-duga-carapa
Posts: 259
Joined: 25/11/2013 02:13

#37 Re: Subaru Forester - pomoć pri kupovini

Post by pipi-duga-carapa »

Ja lično ne volim "rekla-kazala" priče dok se sam ne uvjerim. I ja sam čuo ovo ili ono od svakakvih tipova, sve dok nisam sam otišao provjerio. Pouzdano mogu reći da je Subaru bolji od navedenih i malo više da ne nabrajam dalje da se ne bi mnogi uvrijedili. Neka vas izgled ne vara :lol:
Ima ih koji i dalje miješaju "4x4" naziv sa AWD. Da, postoje razni AWD sistemi međutim, od kad postoji Subaru oni proizvode pravi pravcati Symetrical AWD naspram ostalih, prema tome, nemojte nagađati dok nešto ne probate sami. Ima "nešto" što izdvaja Subaru od većine.
Kako rekoh imao sam prilike slična auta da probam, mnogo "kvalitetnija i skuplja", ali....to nije ni blizu!
Ko mi ne vjeruje...pa , svako ima pravo na svoje mišljenje, šta tu mogu.
Jedno je razmišljati , drugo probati na licu mjesta. Ja vidjeh, probah, osjetih i to je to. Ko ga nije probo,
đaba mu je objašnjavat , jel tako :D
pipi-duga-carapa
Posts: 259
Joined: 25/11/2013 02:13

#38 Re: Subaru Forester - pomoć pri kupovini

Post by pipi-duga-carapa »

ado-šampion wrote:Kad se vec tema razvila, da i ja dodam poneku...

Kao vlasnik egzoticnog japanskog auta skoro 13 godina, nista manje egzoticnog nego Subaru, nikako ne preporucujem takvo auto u BiH. Osim ako je vlasnik hobist, cesto putuje vani, nije mu mrsko da se pegla s narucivanjem dijelova s Interneta, i nije mu zao otici vani da popravi nesto sto nasi majstori ne znaju ili nece da se peglaju.

Zasto? Prvo, 4x4, zatvaranje diferencijala, klinci-palci, u BiH bilo sta da od tog ode na Subaruu mozes usima mahati. Svaki problem koji zahtjeva odredjeno vrijeme da se pronadje uzrok, ili majstora sa specificnim znanjem o odredjenom brendu (citaj: majstor koji radi samo Subaru ili ovlasteni servis), trebace puno srece i zivaca da se popravi. Ja ne mogu jebeni alternator popraviti, cim vide auto ne daju ni da zinem, a kamoli sta drugo. :-)
Za neke dijelove koji radi specificno proizvodjac, odnosno ne radi se aftermarket dio, npr. neki seleni ili nosaci motora a vjerujem i dosta stvari na tom pogonu, moras ici vani u ovlasteni servis, jer oni nece da posalju postom. Diskove aftermarket sam morao naruciti i cekati 2 mjeseca da dodju i to u Japan autu narucio.
Druga stvar, ne daj Boze udesa, dje ces ga popraviti? Ici vani po karoserijske dijelove? Cak i da nisi kriv nemas racunice.

Ja ne mogu reci da sam se zajebao jer sam auto naslijedio (iako sam ga dosad sigurno 2 puta otplatio), i hvala Bogu auto me izuzevsi par sitnica sluzilo super, udesa nisam imao (isto hvala Bogu). Ali to je auto s najobicnijim benzincem rednim, obicnim ovjesom s prednjim pogonom, s McPhersonom naprijed, poprecnim i uzduznim ramenima pozadi, kao i vecina azijskih auta tog vremena. Ipak nekoliko sitnica me godinama muci i nikako ne mogu da ih rijesim, iako moje znanje o autima nije zanemarivo, odnosno dosta stvari sam rijesio sam. Zamijenio sam majstora i majstora da bi rijesio neke druge sitnice.

Moj zakljucak, nikad vise takvo auto. Bez dobre mreze ovlastenih servisa, a to je nekad 2030. sto se tice Japanca u Bosni, ako i to, neka hvala, ima alternativa. Nisu toliko dobri.



Vidim da si imao loše iskustvo ali, mislim da se od prije desetak godina situacija popravila. Meni su svi govorili isto kao i ti, nema dijelova, servisa, čeka se dugo itd. itd., znači ista priča. Bez obzira što si imao takvo iskustvo mislim da nisi dovoljno u današnje vrijeme tražio ili se informisao.
Sve što su mi ovi isti govorili se ispostavilo totalno netačno. Da je tako sa svim japanskim autima, onda ne bi ljudi vozili ni Hondu, ni Suzuki, ni Toyote, pa ni Subarue za koje je danas smiješno naći bilo koji dio i to ne za 2 mjeseca već najviše za 7 dana! Ovo ti govorim iz provjerenih informacija pa ti kako hoćeš. Imao si loše iskustvo i ne krivim te, valjda nafaka takva. Za svako auto se danas može naći vrlo brzo, kvalitetno svi dijelovi i servis. Pitao sam bar 10tak servisera ima li kakav problem sa servisiranjem Subarua, ljudi me blijedo gledaju i pitaju "kakav problem, ko vam to priča???, Danas se sve popravlja pa i Subaru , nije raketna nauka!" Napadoše me ljudi još :)
Ali, ima i servisa koji neće ni da ga vide, poput onog u Neđarićima u "Agram-u", ni dijagnostiku nemaju, sramota.
User avatar
drndalo
Posts: 22823
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#39 Re: Subaru Forester - pomoć pri kupovini

Post by drndalo »

Agram, Nedzarici, servis ??? :?
pipi-duga-carapa
Posts: 259
Joined: 25/11/2013 02:13

#40 Re: Subaru Forester - pomoć pri kupovini

Post by pipi-duga-carapa »

drndalo wrote:Agram, Nedzarici, servis ??? :?
Ustvari tehnički pregled, nije servis, do mene :lol:
http://www.agram.ba/index.php/stanice-z ... d-sarajevo
A po preporuci prijatelja to radi kvalitetno Hota , isto u Neđarićima :-D
Ali, opet...sramota za Agram, toliko ljudi, toliki prostori, sve, sve a....
User avatar
ElDzidziIbnDzo
Posts: 637
Joined: 16/02/2013 10:53
Location: Sjeverno

#41 Re: Subaru Forester - pomoć pri kupovini

Post by ElDzidziIbnDzo »

Qler wrote:
ElDzidziIbnDzo wrote:
Qler wrote:Pa svaki ce subaru poderati svakog allroada ko peder erotiku kada je u pitanju 4x4 pogon....
Ti kad izvalis nesto,izvalis kratko ali glupo do boli.

Jesam to bosnji udario na ponos i VAG koncern?

Eto ti ljudi objasnili da je quattro samo za qurchenja, cim je to prednja vuca 99% vremena to je prdimahovina...

Da me ne shvatite pogresno, dobar je quattro, nema sta, znaci da te izvuce iz nezgodne situacije, ali opet, ako se nadjes u belaju sa subaruom i audijem, zna se ko ce se lakse izvuci. Ko ima pravi 4x4 pogon...
Slusaj Qler,trebao si rikvercom prici pa da mi udaris na ponos :lol:
Sto se tice VAG koncerna,sta da ti pricam kad sve znas,
Ali onako od srca ti preporucujem da se uhvatis diskusija o nokia lumnia i slikama koji mob bolju napravi.Ostavi se bolan ne bio quattro pogona kad se u isti razumijes ko Marica u kriv k...

Subaru je vrhunsko auto nema tu sta.Ali ako nista dalje od nosa ne znas barem upitaj i proguglaj,sta je quattro i kakva cuda cini.
Sto kaze emko ne pricamo o teglenju balvana iz sume,nego o autu za cestovnu upotrebu.
User avatar
Qler
Posts: 23606
Joined: 18/10/2004 14:49
Location: Sarajevo

#42 Re: Subaru Forester - pomoć pri kupovini

Post by Qler »

Quattro cuda cini? Sta li onda radi XDrive? 4matic? Razdvavaju mora kao Mojsije? Ili je audi i quattro alfa i omega u svijetu automobila i pogona?

Hajde i ti idi kupaj ribice...
pipi-duga-carapa
Posts: 259
Joined: 25/11/2013 02:13

#43 Re: Subaru Forester - pomoć pri kupovini

Post by pipi-duga-carapa »

Hajd ovako ljudi...
Ja bih volio da ova tema ide malo u drugačijem pravcu, npr.

za Subaru (Forester):

-gdje su dobri serviseri,
-gdje dijelovi
-cijene
-prednosti i mane
-lična iskustva

naravno , u BiH :bih:
Može? :)
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#44 Re: Subaru Forester - pomoć pri kupovini

Post by mali_milojica »

Svaka cast Subaru-u Foresteru svih generacija,a koliko vidim ovdje se govori o prvoj,pogonu 4x4,njegovoj polivalentnosti,ali ja ga unutra ne bih gledao nema tih para. A priznat cemo tu mi svi najvise vremena provodimo,osim ljubitelja talijana,oni kod majstora najvise provode vremena :D
zrakomlat
Posts: 10240
Joined: 23/09/2012 17:22

#45 Re: Subaru Forester - pomoć pri kupovini

Post by zrakomlat »

mali_milojica wrote:Svaka cast Subaru-u Foresteru svih generacija,a koliko vidim ovdje se govori o prvoj,pogonu 4x4,njegovoj polivalentnosti,ali ja ga unutra ne bih gledao nema tih para. A priznat cemo tu mi svi najvise vremena provodimo,osim ljubitelja talijana,oni kod majstora najvise provode vremena :D
:lol:
User avatar
sema911s
Posts: 5146
Joined: 04/03/2013 15:37
Location: mene nosi mutna rijeka

#46 Re: Subaru Forester - pomoć pri kupovini

Post by sema911s »

mali_milojica wrote:Svaka cast Subaru-u Foresteru svih generacija,a koliko vidim ovdje se govori o prvoj,pogonu 4x4,njegovoj polivalentnosti,ali ja ga unutra ne bih gledao nema tih para. A priznat cemo tu mi svi najvise vremena provodimo,osim ljubitelja talijana,oni kod majstora najvise provode vremena :D

a zatoo su talijanski auti lijepi sa vana,
User avatar
sema911s
Posts: 5146
Joined: 04/03/2013 15:37
Location: mene nosi mutna rijeka

#47 Re: Subaru Forester - pomoć pri kupovini

Post by sema911s »

za servis hota i mozes neki drugi malo pametniji majstor( u asi imas dvojcu momaka koji bi ce se zarovit)
dijelove imas neki nisu na stanju ali filteri i te sitnice narucis sa neta, dosta jeftiniji,
mane ko i svako auto ima- zbog polozaja mjenjaca, motora prednja desna poluosovina je najslabija stavka-jaci stratovi je uniste, zavisi od motora do motora filter ulja je sakriven pored auspuha, pa semora cekat da se kola ohlade, svjece je na nekim modelima tesko promjenit -treba duzi nastavak gedore :D , par ce reci nema senzor tem. ulja u mjenjacau,difu jbga to je bila dodatna oprema,
unutrasnjost je plasticna ali ta plastika je nekeko kvalitetna i ako tako ne izgleda, audio uredjaj je los zna da prestane radit,

taj auto nisu crtali dizajneri(pederi) vec inzinjeri i jbga nije se gledalo jel sta lijepo vec jel funkcionalno, sjedista drze 4 lahko pristupacna sarafa, tabla je zakacena na 5-6sarafa, dif ces skinut za pola sata(ako sarafi na izduvu nisu zapekli) tu problematicnu osovinu promjeni laik ko ja za sat, dok istu na golfu 4 treba dan,,.

i da pripazi na krovni otvor(ili ti ga siber) jer ko dosta modela je ogorman, znaju da spojevi izmedju staklenih povrsina neka vrsta gume od sunca strada pa prokisnjavaa
emko1234
Posts: 4582
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#48 Re: Subaru Forester - pomoć pri kupovini

Post by emko1234 »

Qler wrote:Quattro cuda cini? Sta li onda radi XDrive? 4matic? Razdvavaju mora kao Mojsije? Ili je audi i quattro alfa i omega u svijetu automobila i pogona?

Hajde i ti idi kupaj ribice...
Između pogona koje si nabrojao, quattro je vjerovatno najbolji daleko.
I vjeruj mi da čini čuda.
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#49 Re: Subaru Forester - pomoć pri kupovini

Post by ado-šampion »

pipi-duga-carapa wrote:


Vidim da si imao loše iskustvo ali, mislim da se od prije desetak godina situacija popravila. Meni su svi govorili isto kao i ti, nema dijelova, servisa, čeka se dugo itd. itd., znači ista priča. Bez obzira što si imao takvo iskustvo mislim da nisi dovoljno u današnje vrijeme tražio ili se informisao.
Sve što su mi ovi isti govorili se ispostavilo totalno netačno. Da je tako sa svim japanskim autima, onda ne bi ljudi vozili ni Hondu, ni Suzuki, ni Toyote, pa ni Subarue za koje je danas smiješno naći bilo koji dio i to ne za 2 mjeseca već najviše za 7 dana! Ovo ti govorim iz provjerenih informacija pa ti kako hoćeš. Imao si loše iskustvo i ne krivim te, valjda nafaka takva. Za svako auto se danas može naći vrlo brzo, kvalitetno svi dijelovi i servis. Pitao sam bar 10tak servisera ima li kakav problem sa servisiranjem Subarua, ljudi me blijedo gledaju i pitaju "kakav problem, ko vam to priča???, Danas se sve popravlja pa i Subaru , nije raketna nauka!" Napadoše me ljudi još :)
Ali, ima i servisa koji neće ni da ga vide, poput onog u Neđarićima u "Agram-u", ni dijagnostiku nemaju, sramota.
Kakvih desetak godina, ja to auto vozim i danas. :-) Jedno je kad ti neko prica, a drugo je kad se uvjeris sam 12-godisnjim koristenjem. Koliko sam trazio i informisao se, nekoliko stvari samo: po selene isao u Bec (naravno ne maksuz, nisam toliko lud :-) ), prekidac el. podizaca stakla narucio na otpadu u Njemackoj preko Interneta, i to peglao ljude koji zive tamo da dodje na njihovu adresu pa da mi to nekako dobace, posto ne dostavljaju u Bosnu, to je sve bilo u periodu od zadnjih godinu i nesto; zatim narucio zadnje diskove u Japan auto, rekli mi bice za 7 dana da bi na kraju cekao skoro 2 mjeseca, a to je bilo prije neka 3-4 mjeseca. A i to je dobro, posto te diskove osim njih nema niko.

Jedno su Toyota ili Mazda koje jos imaju zastupnika i kod nas (samo je pitanje koliko ce to potrajati), a drugo su Honda, Subaru, Suzuki i slicno. Dvojica mojih radnih kolega vozaju Honde i vidim kako se te Honde odrzavaju.

Sto se tice servisera, sta mislis ko je relevantiji da prica o serviserima, ti koji si pitao 10ak servisera, ili ja koji kuburim sa serviserima 12 godina? :-) Kad uzmes tog Subarua, ako uzmes, i kad ti se desi neki kvar, onda otidji kod jednog od tih 10 servisera. Petorica ce te odmah odbiti jer ne znaju, ne mogu naplatiti, nemaju vremena, a onaj koji ti uzme raditi vozices mu auto jedno 3-4 puta i opet je pitanje hoce li popraviti. Jedino ako imas srece pa neki majstor pogodi isprve sta je u pitanju.

Opet kazem, ko je hobist, kome se da trositi vrijeme na to, peglati se, ko u tim autima vidi nesto specijalno, onda ok. Sto se mene tice, danas su sva auta u 5 deka, toliko su slicna da nema vise nikakve individualnosti. Ono sto je imalo individualnost kod Japanaca danas se prodaje samo u Japanu, ili modele za americko trziste prodaju u Evropi, kakav je upravo slucaj s nekim modelima Subarua. Da se radi o nekom egzoticnom autu tipa stare Impreze i slicno, koja bi se koristila kao hobi auto, pa hajde, ima smisla, ali kao auto za svaki dan uz svo to peglanje, neka hvala. Posebno kad se za iste pare moze naci evropsko auto koje je ako nista pravljeno specificno za evropsko trziste, evropski nacin zivota i prilagodjeno evropskim kupcima.

Ja sam tip koji vise voli provoditi vrijeme na poslu, s porodicom, prijateljima, nego traziti dijelove za auto kakvih ima na pasija preskakala. Ali postujem ako se nekom to da... Druga stvar, ja sam isto pegla, i hocu da na auto sve radi kako je previdjeno, a ne da tamo zvizdi, vamo lupa, tamo se trese, jedno "nije lose", drugo "moze jos", itd. Jbg opet znam neke ljude kojim ne smeta da tabla svijetli ko novogodisnja jelka.
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#50 Re: Subaru Forester - pomoć pri kupovini

Post by mali_milojica »

Quatrro sa torsenom,kao sto neko rece,sigurno jeste ako ne najbolji onda ravan najboljima.
Quatrro sa Haldex spojkom nije ni u istoj recenici.
Sve je to u pet deka,sta se to ima izmisliti vise na pogonu na sva 4. Samo setap kompjutera pravi razliku kako ce se koji ponasati.
sema911s wrote:

a zatoo su talijanski auti lijepi sa vana,
Hajde nam stavi neku sliku Alfe i Lancie unutra iz tih godina da vidimo razliku.
Post Reply