Stellantis (FCA + PSA)

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

User avatar
ElRe
Posts: 11112
Joined: 12/12/2011 11:28

#876 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by ElRe »

konektovan wrote: 07/05/2024 18:34
ElRe wrote: 07/05/2024 10:56
ZoomZoomKiwi wrote: 07/05/2024 09:15 Ili npr nas dvojica, a nazad 10 buntova pocinčane trake 25x4 od po 47.9kg svaki.


:lol:
Doblo Maxi 2 1.6 Mjet ima dozvoljenu nosivost 950 kg
Berlingo, obični mislim 550-600 kg, a L2 verzija 750 kg.
Berlingo od 650 - 1000 kg, zavisno koja je opcija..
Da, u pravu si. Veliki napredak.
Dvica je bila od 550-850.

Caddy i Kangoo su potanki, do max cca 750-800 kg.
User avatar
ElRe
Posts: 11112
Joined: 12/12/2011 11:28

#877 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by ElRe »

User avatar
ElRe
Posts: 11112
Joined: 12/12/2011 11:28

#878 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by ElRe »

https://www.motor1.com/features/718606/ ... nce-price/
2026 Alfa Romeo Giulia: Everything We Know
citroen xm
Posts: 18423
Joined: 17/04/2012 22:57

#879 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by citroen xm »

Dizajnerski vrlo dobra Škoda.
User avatar
konektovan
Posts: 41152
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#881 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by konektovan »

Ma samo nek komsiji crkne krava... :lol:

Ako crkne,.uvijek se moze kakva mazda kupit sa atmosferskim motorom. :lol:
citroen xm
Posts: 18423
Joined: 17/04/2012 22:57

#882 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by citroen xm »

O čemu se radi za nas koji ne možemo otvoriti link?
User avatar
konektovan
Posts: 41152
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#883 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by konektovan »

citroen xm wrote: 08/05/2024 23:34 O čemu se radi za nas koji ne možemo otvoriti link?
Image
citroen xm
Posts: 18423
Joined: 17/04/2012 22:57

#884 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by citroen xm »

Taj motor je dokazano loš, ali ovo mi liči na neku plaćenu propagandu. :mrgreen:
User avatar
ElRe
Posts: 11112
Joined: 12/12/2011 11:28

#885 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by ElRe »

Image

Wagoneer S je bio zamišljen kao BEV, ali će dobiti i PHEV varijantu (1.6 THP + struja).

Nekako blag izgled, nesvojstven Jeepu.
User avatar
ElRe
Posts: 11112
Joined: 12/12/2011 11:28

#886 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by ElRe »

citroen xm wrote: 09/05/2024 09:58 Taj motor je dokazano loš, ali ovo mi liči na neku plaćenu propagandu.
Na Mediteranu, većina rent-a-car vozila su PSA B i C segment od 5V do karavana, crossovera i Berlinga. Većina njih je sa 1.2 THP motorom/Puretech i održavaju se striktno prema fabričkim intervalima za servisiranje.

Ali poenta je da se iz flote izbacuju u roku od maksimalno 3 godine i maksimalno 100.000 predjenim kilometara.

Kada je sve ok sa motorom, turbo varijanta je prijatna za vožnju, nije veliki potrošač.
citroen xm
Posts: 18423
Joined: 17/04/2012 22:57

#887 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by citroen xm »

To sam čuo od još par ljudi, između ostalog od jednog vlasnika servisa koji održava sve, ali mahom PSA vozila. Kaže da je taj motor pun konstrukcijskih grešaka. Velika potrošnja ulja kreće baš na malim kilometražama.
User avatar
canvra888
Posts: 4621
Joined: 09/07/2021 15:03

#888 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by canvra888 »

Tačno. Isto sam čuo od svog mehaničara, a i od poznanika koji posjeduje 1.2 PT, atmosferca doduše. Pored belaja sa remenom, žestoko troše ulje i prije 100k km.
gidra
Posts: 3605
Joined: 17/11/2011 16:11
Location: Sarajevo

#889 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by gidra »

Sve čula i kazala :D
Evo u novoj 208, 1.2 PT, presao 40 hiljada, bez ijednog problema i ne troši kap ulja, slabija izvedba motora je, jer ima od cca 80 i od 100 konja.
Servisi odrađeni na 15k, 25k i 35k, 0w20 ulje.
Samo znam da je smiješan potrošač, troši manje od 1.6 tdi, kojeg sam vozio godinama.
User avatar
ElRe
Posts: 11112
Joined: 12/12/2011 11:28

#890 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by ElRe »

THP/PureTech je u proizvodnji 10 godina. Prve verzije su bile problematične. Mijenjali su specifikaciju ulja, OW-30, 5W-3, eto i OW-20, izvedbu remena, skratili interval velikog servisa... I godinama je najprodavaniji motor PSA grupacije.
citroen xm
Posts: 18423
Joined: 17/04/2012 22:57

#891 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by citroen xm »

gidra wrote: 09/05/2024 15:56 Sve čula i kazala :D
Evo u novoj 208, 1.2 PT, presao 40 hiljada, bez ijednog problema i ne troši kap ulja, slabija izvedba motora je, jer ima od cca 80 i od 100 konja.
Servisi odrađeni na 15k, 25k i 35k, 0w20 ulje.
Samo znam da je smiješan potrošač, troši manje od 1.6 tdi, kojeg sam vozio godinama.
Strašno reprezentativna kilometraža za ocjenu. :mrgreen:

Ja bih volio da su savršeni jer ima par auta sa tim motorom koji su mi pravo interesantni.
User avatar
canvra888
Posts: 4621
Joined: 09/07/2021 15:03

#892 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by canvra888 »

Samo to što je postignuće što na 40k km ne troši ulje govori dovoljno :D
User avatar
Evolution_IV
Posts: 13808
Joined: 29/08/2020 22:58
Location: Tahiti

#893 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by Evolution_IV »

danas vidim bijeli tonale, uzas od spojeva na zadnjem kraju, svaki zazor svoju politiku vodi...

bas su nova auta fuseraj, vidjet cemo je li se zuti drze makar 10% prijasnjih kontrola kvaliteta i zavrsne obrade :-) :roll:
User avatar
ElRe
Posts: 11112
Joined: 12/12/2011 11:28

#894 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by ElRe »

Evolution_IV wrote: 09/05/2024 17:26 danas vidim bijeli tonale, uzas od spojeva na zadnjem kraju, svaki zazor svoju politiku vodi...

bas su nova auta fuseraj, vidjet cemo je li se zuti drze makar 10% prijasnjih kontrola kvaliteta i zavrsne obrade :-) :roll:
Ne drže. Pogledaj samo Kone.
kravamuzara
Posts: 3850
Joined: 15/03/2022 11:18

#895 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by kravamuzara »

ElRe wrote: 09/05/2024 17:51
Evolution_IV wrote: 09/05/2024 17:26 danas vidim bijeli tonale, uzas od spojeva na zadnjem kraju, svaki zazor svoju politiku vodi...

bas su nova auta fuseraj, vidjet cemo je li se zuti drze makar 10% prijasnjih kontrola kvaliteta i zavrsne obrade :-) :roll:
Ne drže. Pogledaj samo Kone.
Nošovice predgradje seula.
kravamuzara
Posts: 3850
Joined: 15/03/2022 11:18

#896 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by kravamuzara »

Evolution_IV wrote: 09/05/2024 17:26 danas vidim bijeli tonale, uzas od spojeva na zadnjem kraju, svaki zazor svoju politiku vodi...

bas su nova auta fuseraj, vidjet cemo je li se zuti drze makar 10% prijasnjih kontrola kvaliteta i zavrsne obrade :-) :roll:
Za tebe nerelevantno jer su japanske trice iz iste fabrike ali ima razlike kad se isti model proizvodi i u Hiroshimi i u Hofu-u, panel gapovi budu poprilicno manji i bolji iz modernije Hofu fabrike.
User avatar
ElRe
Posts: 11112
Joined: 12/12/2011 11:28

#897 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by ElRe »

kravamuzara wrote: 09/05/2024 18:10
ElRe wrote: 09/05/2024 17:51
Evolution_IV wrote: 09/05/2024 17:26 danas vidim bijeli tonale, uzas od spojeva na zadnjem kraju, svaki zazor svoju politiku vodi...

bas su nova auta fuseraj, vidjet cemo je li se zuti drze makar 10% prijasnjih kontrola kvaliteta i zavrsne obrade :-) :roll:
Ne drže. Pogledaj samo Kone.
Nošovice predgradje seula.
ICE Kona je dolazola i sada dolazi iz Koreje. Kona BEV iz CZ.
kravamuzara
Posts: 3850
Joined: 15/03/2022 11:18

#898 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by kravamuzara »

ElRe wrote: 09/05/2024 18:57
kravamuzara wrote: 09/05/2024 18:10
ElRe wrote: 09/05/2024 17:51

Ne drže. Pogledaj samo Kone.
Nošovice predgradje seula.
ICE Kona je dolazola i sada dolazi iz Koreje. Kona BEV iz CZ.
Mozda stara, ova nova je čehinja.
User avatar
ElRe
Posts: 11112
Joined: 12/12/2011 11:28

#899 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by ElRe »

Mislim da griješiš, ali sve je moguće

https://www.chasingcars.com.au/news/fut ... ts-report/

Na kraju, nije ni bitno
User avatar
ElRe
Posts: 11112
Joined: 12/12/2011 11:28

#900 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by ElRe »

https://revijahak.hr/2024/05/14/opel-ne ... ne-modele/
Premda će Opel koristiti matične Stellantisove višeenergetske platforme, kao što je STLA Medium, za svoje buduće proizvode, marka se drži svog plana pa će od 2025. predstavljati nove modele sa samo električnim pogonskim sklopovim, rekao je Huettl. Opel sada ima svježu liniju s višeenergetskim platformama čije električne verzije nude dovoljno električnog dometa da omoguće vožnju autocestom, kaže direktor.
Možda je plan Stellantisa da u low cost segmentu Opel radi samo EV, Citroen hibride i EV, a Fiat bude rebrendirani Leapmotor.
Leapmotor modeli će se proizvoditi u Poljskoj i Torinu.
Post Reply