Start / Stop - Smece?

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#176 Re: Start / Stop - Smece?

Post by amar1994 »

Naravno , da njihovoj guzici bude bolje , jebo one sto kopaju rudnike i rade u tim fabrikama , kao i prirodu oko njih , dalje necu :run:

Ustvari hocu , decenijama su auta vozila na olovni benzin zbog korupcije , trovali ljude , sve oko sebe i napravili stete za narednih 1000god :run:
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#177 Re: Start / Stop - Smece?

Post by tempuser »

basicm wrote:Pod 1.2. I 3.: egr i dpf su tu da smanjuju cestice u REALNIM uslovima i oni nemaju veze sa kalkulacijom troskova i odrzavanjem, nego dokazano sluze svrsi.

Ubacivanjem varijabli mozemo opet u nedogled, kod mene 1.6 kod tebe 3.0 motor, ti zivis pored cementare ja tvoj filter zraka ne valja dan nakon mijenjanja moj dobar mjesecima...
S/S u REALNOJ ekspolataciji ne stedi, tacka.
1-2-3: Jedini argument kojim se barata protiv S/S je povecano habanje dijelova tj troskovi odrzavanja, sto je identicno i za S/S i za katalizator i za EGR i za DPF, a sad odjednom to nema veze! :-)
4-5-6: Sto se tice varijabli, ti si prvi krenuo sa varijablama, ja dam pun gas, ti kreces polako, pa kad si vodio kakvu si glupost napravio ti odjednom ne ogovara igranje sa varijablama? :lol: S/S moze posmatrati jedino kroz jedan auto u istim okolnisima sa i bez njega.

Kad izbacimo faktor vecih troskova odrzavanja kojih sis se tako elegantno odrekao, kad se sumira ono sto ste ti i i jefferson napisali je:
1. S/S sistem koji se primjenjuje je beskoristan jer u teoriji postoje ili praktino postoji, ali se ne primjenjuju puno efikasniji sistemi. :kiss:
2. U realnoj ekspoataciji auto koji koji npr, u mirovanju provede 15 min dnevno ce potrositi jednako goriva i jednako ce zagaditi okolinu bez obzira da li tih 15 minuta motor radi ili ne. :thumbup:

U REALNOJ ekspoataciji, na koju se tako svesrdno pozivas, to moze biti i puno duze od 15 min dnevno. Cisto orjentacije radi, od A. Polja do Skenderije imas 12 semafora. Da se u jutarnjoj guzvi zadrzis na svakom min po jedan interval (a zadrzis se po 2- 3) sto je 45 sek (interval raskrnica Pofalic) to je 9 min u jednom pravcu, 18 min dnevno.
U REALNO ekspoataciji, koju obozavas, to sto, samo za odlazak na posao i nazad, bez dodatnih voznji i GO, dnevno provede u aktivnom mirovanju 18 min, za koje vrijeme sa S/S-om , ako se uzme prosjek od 0,7 lit/h, mozes da ustedis 0,21 lit dnevno, sto je po trenutnim cijenama 0,40 KM, odnosno 8,8 KM mjesecno za 22 radna dana, odnosno 96,80 KM za 11 radnim mjeseci godisnje - tu za tebe nema ustede. Bravo
Ovo je REALNA ekspoatacija, a ne filozofiranje po forumu bez argumenata.
Last edited by tempuser on 07/09/2017 11:59, edited 2 times in total.
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#178 Re: Start / Stop - Smece?

Post by tempuser »

ado-šampion wrote:Opstepoznata stvar je da proizvodnja struje i baterija puno zagadjuje atmosferu ali osnovni cilj kod koristenja elektricnog pogona, kako kod elektricnih auta tako i kod gradskog prevoza (vozovi, tramvaji, trolejbusi, evo sa nazadni zapadnjaci uvode i elektricne autobuse) je da se zagadjenje izbaci iz gradskih sredina.
Sad si ti pricu digao na novi nivo. Sta nekom znaci sto je bitna ukupna kolicina stetnih cestica po m3, koja je u gradu zbog urbanistickih prilika i broja emitera drtasticno veca i zbog koje glupi i nazadni zapadnjaci namecu restrikcije za gradove kojih van gradova (gdje je vrijeme provedeno u leru minimalno) nema, kad ce ti tvrditi da moguca usteda od cca 100-njak KM godisnje ne postoji.
User avatar
basicm
Posts: 10486
Joined: 16/01/2012 21:38

#179 Re: Start / Stop - Smece?

Post by basicm »

Opet spinujes. Ne stedimo pare nego necemo da zagadjujemo, to citavo vrijeme pises a sad racunas ustede! Te tvoje marke ustede ces dati za akumulator i anlaser i sve ostalo, dzaba stedis.
Zagadjenje se smanjuje smanjenjem stetnih emisija u relanoj eksploataciji, ne u staklenom zvonu laboratorija, kao i smanjenjem otpadnog materijala u toku te eksploatacije.
User avatar
konektovan
Posts: 40656
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#180 Re: Start / Stop - Smece?

Post by konektovan »

Frajer prica o s&s sistemu i njegovoj vaznosti k'o o bozanstvu, a skratio na svojoj oktaviji interval izmjene ulja za duplo, i onda ga kakav hadzo saspe u kanalizaciju. Ono kad se balkan boy ponasa k'o fol ekoloski osvjesten. :lol:
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#181 Re: Start / Stop - Smece?

Post by tempuser »

basicm wrote:Opet spinujes. Ne stedimo pare nego necemo da zagadjujemo, to citavo vrijeme pises a sad racunas ustede! Te tvoje marke ustede ces dati za akumulator i anlaser i sve ostalo, dzaba stedis.
Zagadjenje se smanjuje smanjenjem stetnih emisija u relanoj eksploataciji, ne u staklenom zvonu laboratorija, kao i smanjenjem otpadnog materijala u toku te eksploatacije.
Kakav spin??? Ja sam odgovaram na tvoju strucnu analizu, da te citiram:

"by basicm » 07/09/2017 10:58

S/S u REALNOJ ekspolataciji ne stedi, tacka."

Ja sam ti na osnovu realnih parametara i 3 osnovne mat. operacije izracunao da se u Sarajevu sa S/S-om moze prosjecno ustediti i do 100 KM godisnje.
Ajmo izvesti racunicu, jer se sve lijepo da izracunati i za zagadjenje da ne bude da spinujem sa potrosnjom:
Nek je prosjecno zagadjenje dizel motora 130 g/km CO2, sto znaci da za 100 km izbaci 1300 g CO2. Ako uzmemo da dizel u prosjeku trosi 7 lit to znaci da za jedan litar sagorenog goriva auto proizvede 185 g CO2. Ako auto u aktivnom mirovanju provede 18 min dnevno i za to vrijeme potrosi 0,21 lit izbacice cca 39 g CO2. Imas li kakvih primjedbi na racunicu?
Znaci u REALNOJ ekspoataciji, oh kako volis taj termin, auto bez S/S-a ce u istom vremenskom intervali za isti predjeni put proizvesti 39 CO2 nego sa S/S-om.
Evo link na tabelu da ne mislis da izmisađlam podatke i da vidis da neki auti izbaciju i vise od 130 g/km CO2.

http://www.auto-dubrovnik.hr/Download/P ... 2_2013.pdf
Last edited by tempuser on 07/09/2017 12:36, edited 1 time in total.
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#182 Re: Start / Stop - Smece?

Post by tempuser »

konektovan wrote:Frajer prica o s&s sistemu i njegovoj vaznosti k'o o bozanstvu, a skratio na svojoj oktaviji interval izmjene ulja za duplo, i onda ga kakav hadzo saspe u kanalizaciju. Ono kad se balkan boy ponasa k'o fol ekoloski osvjesten. :lol:
Taj hadzo, kad ga vec vuces da ne kazem da sta, za razliku od tvog be-ha "navuci auto na saht" sistema, od 1. dana ulje mijenja na najispravniji moguci nacin u BiH, u ovl. servisu. Ja sa svoje strane uradim sve sto mogu, ako je serviser jedan od onih sto blokiraju EGR i smatraju da je S/S glupost pa ga saspe ili nalozi kako ne smije ja s tim nemam nista. Imas li jos kakviih pitanja?
Last edited by tempuser on 07/09/2017 12:40, edited 1 time in total.
User avatar
konektovan
Posts: 40656
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#183 Re: Start / Stop - Smece?

Post by konektovan »

tempuser wrote:
konektovan wrote:Frajer prica o s&s sistemu i njegovoj vaznosti k'o o bozanstvu, a skratio na svojoj oktaviji interval izmjene ulja za duplo, i onda ga kakav hadzo saspe u kanalizaciju. Ono kad se balkan boy ponasa k'o fol ekoloski osvjesten. :lol:
Taj hadzo, kad ga vec vuces da ne kazem da sta, za razliku od tvog beh-ha "navuci auto na saht" sistema, od 1. dana ulje mijenja na najispravniji moguci nacin u BiH, u ovl. servisu. Imas li jos kakviih pitanja?

Gdje ga oni odlazu to ti i ja ne znamo sa 100% sigurnoscu, a ne odgovori ti meni savjesni ekoloze, sto mjenjas ulje tako, ako su inzinjeri rekli na 15, ti na 7, seres im se na znanje je da?! Pametni bosnjo zna se?! :lol:
User avatar
basicm
Posts: 10486
Joined: 16/01/2012 21:38

#184 Re: Start / Stop - Smece?

Post by basicm »

Ja bih samo zamolio da temu od pocetka procitas, gdje si dvije stranice govorio da je s/s isti kao i egr/dpf, pa si samo govorio o zagadjenju a ne o ustedi, pa onda o ustedi, pa sad evo sve zajedno ali samo u aspektu cestica. A mi dok tebi odgovorimo ti drugo zakoturas, i kazes ne spinujes.
Svi ostali govorimo s/s po pitanju zagadjenja je "prodjes na mostu, platis na cupriji", ali dzaba. Ja necu dalje, umorio sam se. Ti shvati kao pobjedu, ostali ce shvatiti kako treba.
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#185 Re: Start / Stop - Smece?

Post by tempuser »

konektovan wrote:
tempuser wrote:
konektovan wrote:Frajer prica o s&s sistemu i njegovoj vaznosti k'o o bozanstvu, a skratio na svojoj oktaviji interval izmjene ulja za duplo, i onda ga kakav hadzo saspe u kanalizaciju. Ono kad se balkan boy ponasa k'o fol ekoloski osvjesten. :lol:
Taj hadzo, kad ga vec vuces da ne kazem da sta, za razliku od tvog beh-ha "navuci auto na saht" sistema, od 1. dana ulje mijenja na najispravniji moguci nacin u BiH, u ovl. servisu. Imas li jos kakviih pitanja?

Gdje ga oni odlazu to ti i ja ne znamo sa 100% sigurnoscu, a ne odgovori ti meni savjesni ekoloze, sto mjenjas ulje tako, ako su inzinjeri rekli na 15, ti na 7, seres im se na znanje je da?! Pametni bosnjo zna se?! :lol:
Ja sa svoje strane uradim sve sto mogu, ako je serviser jedan od onih sto blokiraju EGR i smatraju da je S/S glupost pa ga saspe ili nalozi kako ne smije ja s tim nemam nista.
Kad vec insistiras na odgovoru da ti hadzo ekolog i odgovori, upravo s inzenjeri, a ne ja izmislio, da se u zemljama sa losijom kvalitetom goriva i vecim zagadjenjem zraka, u sta spada i BiH, rade skraceni servisi.
User avatar
konektovan
Posts: 40656
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#186 Re: Start / Stop - Smece?

Post by konektovan »

Mislis nasi ovlasteni izmislili skracene intervale?!
Normalno da je tako, pa ne prodaju se milioni automobila godisnje ko u svabiji, i ne prelaze se kilOmetraze k'o tamo, moraju od neceg zivjeti.
Mene samo cudi, a ovdje se cesto spominje kvalitet goriva, kao los, kako to da auta u svabiji, Austriji, svici, Francuskoj, Italiji imaju iste probleme kao i auta kod nas?! Odlaze dizne, egr_ovi, dpf-ovi, ama bas sve isto i to na jako malim kilometrazama?!
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#187 Re: Start / Stop - Smece?

Post by tempuser »

basicm wrote:Ja bih samo zamolio da temu od pocetka procitas, gdje si dvije stranice govorio da je s/s isti kao i egr/dpf, pa si samo govorio o zagadjenju a ne o ustedi, pa onda o ustedi, pa sad evo sve zajedno ali samo u aspektu cestica. A mi dok tebi odgovorimo ti drugo zakoturas, i kazes ne spinujes.
Svi ostali govorimo s/s po pitanju zagadjenja je "prodjes na mostu, platis na cupriji", ali dzaba. Ja necu dalje, umorio sam se. Ti shvati kao pobjedu, ostali ce shvatiti kako treba.
Znaci racunicom smo rjesili misteriju da li S/S u REALNOJ ekspoataciji stedi ili ne stedi.
Takodjer smo racunicom rjesili misteriju da li S/S u REALNOJ ekspoataciji jednako ili manje zagadjuje.
Sad kad vec pricu okreces na trecu stranu i to cemo rjesiti bas kao i predhodna 2 slucaja.

Posto je ovdje jedini argument protiv S/S, da ne citiram 100 tudjih postova, da je on glupost jer nema nikakve koristi ni za vozaca ni za auto i da samo iziskuje dodatno odrzavanje i troskove ja cu ti opet postaviti pitanje:
Ako je S/S smece jer vozac i auto nemaju nikakvu korist od njega, tj mogu imati samo veci trosak odrzavanja i popravke, kakva je razlika u tom segmentu izmedju S/S, katalizatora, DPF-a i EGR-a.
Auto ce sa kataliatorom, DPF-om i EGR -om ce u REALNOJ ekspoataciji za isto km i u usto vremena proizvesti manje stetnih gasova nego bez. Ja sam ti racunicom dokazao da ces isto doititi i sa S/S-om.
Katalizaror, EGR I DPF su komponente koje, osim sto smanjuju snagu i dizu potrosnju, iziskuju dodatno odrzavanje i mogu biti izvor dodatnih kvarova u odnosu na auto koji to nema. kakva je principjelna razlika izmedju S/S i tih komponenti? Nikakva.
Znaci apsolutno uporedivi.
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#188 Re: Start / Stop - Smece?

Post by tempuser »

konektovan wrote:Mislis nasi ovlasteni izmislili skracene intervale?!
Normalno da je tako, pa ne prodaju se milioni automobila godisnje ko u svabiji, i ne prelaze se kilOmetraze k'o tamo, moraju od neceg zivjeti.
Mene samo cudi, a ovdje se cesto spominje kvalitet goriva, kao los, kako to da auta u svabiji, Austriji, svici, Francuskoj, Italiji imaju iste probleme kao i auta kod nas?! Odlaze dizne, egr_ovi, dpf-ovi, ama bas sve isto i to na jako malim kilometrazama?!
Ovo pise proizvodjac na zvanicnoj stranici za BiH, a ne ovlasteni serviser.

Dati servisni intervali Vašeg vozila su određeni na osnovu normalnih uslova eksploatacije. U slučaju otežanih uslova eksploatacije vozila potrebno je sve dodatne obime servisnih radova definisati prije samog termina naredne servisne inspekcije.

Pod otežanim uslovima se podrazumijeva:
Upotreba goriva sa povećanim udjelom sumpora
Česta upotreba vozila na kratkim relacijama
Čest rad motora u neutralnom stepenu prenosa, tzv. "u leru" (npr. Taxi-vozila)
Upotreba vozila na području, tržištu, regiji sa povećanom koncentracijom prašine u zraku
Česta upotreba kuke, šlepanja vozila
Izražena vožnja sa čestim stajanjima, npr. vožnja u gradu
Upotreba vozila na duži vremenski period u područjima u kojima vladaju zimske temperature

Evo ti i link:
http://www.skoda.ba/servis/popravka-odr ... oda-vozila

Znaci za sve sto ti nije jasno obrati se njima.
User avatar
basicm
Posts: 10486
Joined: 16/01/2012 21:38

#189 Re: Start / Stop - Smece?

Post by basicm »

Opet ti isto! Ne stedimo, nego cuvamo okolis! A ako su egr i dpf isti kao ovo smece, ti nisi dobar nikako. Egr i dpf citavo vrijeme rade, pod svim rezimima voznje i oni ciste vozio trkac ili penzioner, na semaforu i svugdje, rezultate nikad niko nije osporio. I kad se pokvari halal mu bilo, svrhu je opravdao primjetno. S-s ugasi auto, i to je to. Promjena nacina voznje ponisti sve sto je on "nezagadio" u par trenutaka. Ko ce opet to sranje sanirati? Naravno egr i dpf, koji su tebi isti kao i s-s.
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#190 Re: Start / Stop - Smece?

Post by ado-šampion »

tempuser wrote:
ado-šampion wrote:Opstepoznata stvar je da proizvodnja struje i baterija puno zagadjuje atmosferu ali osnovni cilj kod koristenja elektricnog pogona, kako kod elektricnih auta tako i kod gradskog prevoza (vozovi, tramvaji, trolejbusi, evo sa nazadni zapadnjaci uvode i elektricne autobuse) je da se zagadjenje izbaci iz gradskih sredina.
Sad si ti pricu digao na novi nivo. Sta nekom znaci sto je bitna ukupna kolicina stetnih cestica po m3, koja je u gradu zbog urbanistickih prilika i broja emitera drtasticno veca i zbog koje glupi i nazadni zapadnjaci namecu restrikcije za gradove kojih van gradova (gdje je vrijeme provedeno u leru minimalno) nema, kad ce ti tvrditi da moguca usteda od cca 100-njak KM godisnje ne postoji.
Ma ja sam samo prokomentarisao da proizvodja baterija isto zagadjuje, to je opstepoznata stvar, samo sto je tu cilj da se zagadjenje izbaci iz gradova.
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#191 Re: Start / Stop - Smece?

Post by tempuser »

basicm wrote:Opet ti isto! Ne stedimo, nego cuvamo okolis! A ako su egr i dpf isti kao ovo smece, ti nisi dobar nikako. Egr i dpf citavo vrijeme rade, pod svim rezimima voznje i oni ciste vozio trkac ili penzioner, na semaforu i svugdje, rezultate nikad niko nije osporio. I kad se pokvari halal mu bilo, svrhu je opravdao primjetno. S-s ugasi auto, i to je to. Promjena nacina voznje ponisti sve sto je on "nezagadio" u par trenutaka. Ko ce opet to sranje sanirati? Naravno egr i dpf, koji su tebi isti kao i s-s.
Trkac, penzioner, rezimi voznje, semafor, svugdje, promjena nacina voznje???? Opet si krenuo po varijablama. :lol:

Znaci ti i dalje tvrdis da jedan auto sa S/S-om i bez S/S-a u REALNOJ ekspoataciji ne cuva okolis bez ozira sto sam ti ja u uslovima REALNE ekspoatacije izracunao da sa S/S sistemom isti auto na ustoj relaciji u istom vremeskom periodu u Sarajevu proizvede 39g CO2 manje, sto je cca 860 g CO2 manje mjesecno, sto je ekvivalent 6,6 km manje predjenih??? :-)

Ili mozda tvrdis da se auti od A do B nikad ne zaustavljaju pa da od EGR-a i DPF-a ima koristi, a od S/S-a nema????? :?

U smislu korisne funkcije, S/S se mo analizirati samo i jedino kroz jidenticnu situaciju sa i bez S/S-a. Ja sam ti pokazao kako, isti auto, na istoj relaciji sa istim soferom i istim nacinom voznje u istom vremeskom intervalu. Auto ce 18 min biti u mirovanju, srazmjerno tome proizvesti toliko CO2 i potrositi goriva bez obzira da loi ga vozi trkac i penzioner.
Last edited by tempuser on 07/09/2017 13:38, edited 4 times in total.
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#192 Re: Start / Stop - Smece?

Post by tempuser »

ado-šampion wrote:
Ma ja sam samo prokomentarisao da proizvodja baterija isto zagadjuje, to je opstepoznata stvar, samo sto je tu cilj da se zagadjenje izbaci iz gradova.
Pa naravno da je cilj da se zagadjenje izbaci iz grada jer je tamo najveca koncentracija. Tamo gdje nema zastoja i guzvi aktivacija S/S i sve negativno sto mu pripisuju ce biti minimalna. Nece S/S handriti akumulator i anlaser ako se svaki dan vozikas po neopterecenim cestama van grada. S/S ce biti najaktivniji tamo gdje je najkorisniji.
User avatar
basicm
Posts: 10486
Joined: 16/01/2012 21:38

#193 Re: Start / Stop - Smece?

Post by basicm »

Znaci kad imas s-s mozes mijenjati ulje skraceno, dati ga ovlastenom i sam sebe uvjeriti da to ulje nece kod Cazima iz servisa zavrsiti u peci, a svi znamo da je ili u peci ili u sahtu. Ali pravimo se da ne znamo, vazno je da se auto ugasi, dok onih 6 litara ulja leti kroz grad!

A sto se tice poredbe koju pravis: 2 ista auta, na istom semaforu, isti start, isti pritisak u gumama, ista tezina oba vozila sa vozacem i kolicinom goriva u rezervoaru...jedan sa s-s drugi bez s-s. Za divno cudo, priznajem, onaj sa s-s je manje zagadio!

Samo, ti druze vise nisi u realnom svijetu na semaforu, nego u laboratoriju u kontrolisanim uslovima. Tamo jedino s-s pobjedjuje.
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#194 Re: Start / Stop - Smece?

Post by tempuser »

basicm wrote:Znaci kad imas s-s mozes mijenjati ulje skraceno, dati ga ovlastenom i sam sebe uvjeriti da to ulje nece kod Cazima iz servisa zavrsiti u peci, a svi znamo da je ili u peci ili u sahtu. Ali pravimo se da ne znamo, vazno je da se auto ugasi, dok onih 6 litara ulja leti kroz grad!

A sto se tice poredbe koju pravis: 2 ista auta, na istom semaforu, isti start, isti pritisak u gumama, ista tezina oba vozila sa vozacem i kolicinom goriva u rezervoaru...jedan sa s-s drugi bez s-s. Za divno cudo, priznajem, onaj sa s-s je manje zagadio!

Samo, ti druze vise nisi u realnom svijetu na semaforu, nego u laboratoriju u kontrolisanim uslovima. Tamo jedino s-s pobjedjuje.
Ja nemam nista sa stim sta servis radi s uljem. Zavrsice u peci jedino ako serviser ima pileci rezon blokiranja EGR-a, skidanja kata, lozenja cipela i deaktivacije S/S-a.
Ja doprinosim onoliko koliko mogu, onaj ko ima S/S, a ne korisit to ne radi. Ako imas S/S i ako je predvidjen kraci servisni interval, on se radi koristio ti S/S ili ne. As simple as that. Bosnjo ce naravno ugasiti S/S, mijenjait ulje svakih 15k km. :bih:

O kakvoj laboratoriji govoris???? Citaj ponovo, ne radi se o dva auta, nego o istom autu u istoj situaciji sa i beze aktiviranog S/S-a.
Da ti nacrtam: ja sam jutros u 8 krenuo na posao od Apilasinog Polja do Skenderije. Na tom potezu moj auto je radio na leru 9 minuta, za tih 9 minuta je potrosio malo preko 1,1 dl goriva i proizveo 19,5 g CO2. Da sam imao ili aktivirao S/S motor bi radio 9 mi manje, a ja ustedio bih 1,1 dl ili nekih 0,20 KM i izbacio bi 19,5 CO2 manje. Ko tu pobjedjuje??????
Last edited by tempuser on 07/09/2017 13:53, edited 1 time in total.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#195 Re: Start / Stop - Smece?

Post by amar1994 »

Mijenja zbog sebe jer hoce vjerovatno da zadrzi auto za sebe , a ne da ga prodaje na izdisaju . To svakako nije ni tvoj , ni moj problem. I ja ga mijenjam na 10000km , isto skracen interval , isto pise i navodi BiH kao teze uslove . Opet pametujete , eno ti gore video , sve je jasno ko dan , ne ulazim u trajnost komponenti o cemu je svakako glupo pisati , jer kao sta kad ode , a auti stari , polovnjaci jebeni(samo autoputem vozeni na tempomatu :mrgreen: ) , vozio i kunto i panto za firme :lol: :lol:

Mozda nasa auta nisu dobra ko vasa("long life") pa se ne mogu svakih 30000km ili 2god servisirat :)
Last edited by amar1994 on 07/09/2017 13:54, edited 1 time in total.
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#196 Re: Start / Stop - Smece?

Post by tempuser »

amar1994 wrote:Mijenja zbog sebe jer hoce vjerovatno da zadrzi auto za sebe , a ne da ga prodaje na izdisaju . To svakako nije ni tvoj , ni moj problem. I ja ga mijenjam na 10000km , isto skracen interval , isto pise i navodi BiH kao teze uslove . Opet pametujete , eno ti gore video , sve je jasno ko dan , ne ulazim u trajnost komponenti o cemu je svakako glupo pisati , jer kao sta kad ode , a auti stari , polovnjaci jebeni(samo autoputem vozeni na tempomatu :mrgreen: ) , vozio i kunto i panto za firme :lol: :lol:
Taj auto je kod mene 12. godina, presao 197k km, mada se prema 2,0 TDI strucnjacima davno trebao raspasti.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#197 Re: Start / Stop - Smece?

Post by amar1994 »

tempuser wrote:
amar1994 wrote:Mijenja zbog sebe jer hoce vjerovatno da zadrzi auto za sebe , a ne da ga prodaje na izdisaju . To svakako nije ni tvoj , ni moj problem. I ja ga mijenjam na 10000km , isto skracen interval , isto pise i navodi BiH kao teze uslove . Opet pametujete , eno ti gore video , sve je jasno ko dan , ne ulazim u trajnost komponenti o cemu je svakako glupo pisati , jer kao sta kad ode , a auti stari , polovnjaci jebeni(samo autoputem vozeni na tempomatu :mrgreen: ) , vozio i kunto i panto za firme :lol: :lol:
Taj auto je kod mene 12. godina, presao 197k km, mada se prema 2,0 TDI strucnjacima davno trebao raspasti.
suti i poklopi se :mrgreen: , mijenjaj long laJf ulje na svakih 30000km ili 2god , filtere svake 4 :)

rashaldnu i ulje u kocnicama nemoj nikako 8-)
User avatar
basicm
Posts: 10486
Joined: 16/01/2012 21:38

#198 Re: Start / Stop - Smece?

Post by basicm »

Tempuser

Tvoj auto nema s-s tako da ne znam o kakvim minutama i decilitrima pricas. Ovako se spinuje.

Amare

Opet me ujedas a ne treba ti to. Ja long life ulje mijenjam na 12-15 hiljada, skraceno kao i vi na vasim picilicama, ali zato ja kazem da mi cescim mijenjanjem ulja zagadjujemo svoju okolinu, i ne moze nas 100 start stopova pretvoriti u zelenog. Dok vas moze, upalis s-s i savjest cista. Vama se jebe gdje ide ulje, u koju ce rijeku akumulator, samo prEtisnes start-stop i zeleni ste.
User avatar
kabal1337
Posts: 8112
Joined: 11/02/2012 21:08
Location: DIY
Vozim: Destroy it yourself

#199 Re: Start / Stop - Smece?

Post by kabal1337 »

.
Last edited by kabal1337 on 07/09/2017 14:45, edited 2 times in total.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#200 Re: Start / Stop - Smece?

Post by amar1994 »

basicm wrote:Tempuser

Tvoj auto nema s-s tako da ne znam o kakvim minutama i decilitrima pricas. Ovako se spinuje.

Amare

Opet me ujedas a ne treba ti to. Ja long life ulje mijenjam na 12-15 hiljada, skraceno kao i vi na vasim picilicama, ali zato ja kazem da mi cescim mijenjanjem ulja zagadjujemo svoju okolinu, i ne moze nas 100 start stopova pretvoriti u zelenog. Dok vas moze, upalis s-s i savjest cista. Vama se jebe gdje ide ulje, u koju ce rijeku akumulator, samo prEtisnes start-stop i zeleni ste.
eh eto , pa nije do nas gdje ide , cisto sumnjam da ide u saht i gdje vec ne , to mozda kod nesavjesnih lica :thumbup:

nemam s/s :D
Post Reply