Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dozer wrote: ↑08/05/2024 12:11
I to smo vec davno elaborirali. Mozda ne kaze nas ZOBS,jer su kruzni tokovi kod nas jos uvijek mentalna enigma ljudima, ali vani imas velike sanse d dobijes kaznu ako ne postupis kako navedoh.
Pa nemoj se onda pozivati na to. Reci da bi normalan i susretljiv vozac koji brine o drugima trebao da koristi unutrasnju ako izlazi na trecem izlazu, ali da ne postoji zakon koji ga ogranicava da koristi vanjsku.
Ne mozes se u jendom pozivati na zakon, a u drugom reci da nema zakona ali da mora. I kako ce ga kazniti ako nema zakona?
Ma lik konfuzan skroz, jednom jedno, drugi put drugo.
Ispravis kruznu raskrsnicu i samo ti se kaze.
Ako je prilaz jednom trakom, a kruzni sa dvije trake izmedju kojih je isprekidana linija mozes ici drito u unutrasnju, naravno ako ti niko ne dolazi.
Prije par stranica lik kaze prvo u desnu pa se prestrojavas u kruznom.
Sad najednom moze i drugacije.
preludezalude wrote: ↑08/05/2024 13:13
Malo prije...ne bude mi mrsko...u Tuzli preko puta hotela Tuzla na autobuskoj stanici stoje dvije patrole 4 policajca. Stanem iza njih i upatam ih za ivo skretanje oko kojeg razglabamo. Svi oni koji misle da mogu skrenuti u koju hoce traku nisu u pravu. Upravo je onako kako sam i govorio. Onaj koji skrece u desno skrece u krajnju desnu traku. Onaj koji skrece lijevo skrece u krajnju lijevu traku. Oni sami su spomenuli iscrtane linije putanje ili zamisljene linije putanje. Tek kad se tako skrene onda se moze pristupiti promjeni trake.
Upravo tako, jer sve drugo je prestrojavanje unutar raskrsnice što je zabranjeno.
Dozer wrote: ↑08/05/2024 12:11
I to smo vec davno elaborirali. Mozda ne kaze nas ZOBS,jer su kruzni tokovi kod nas jos uvijek mentalna enigma ljudima, ali vani imas velike sanse d dobijes kaznu ako ne postupis kako navedoh.
Pa nemoj se onda pozivati na to. Reci da bi normalan i susretljiv vozac koji brine o drugima trebao da koristi unutrasnju ako izlazi na trecem izlazu, ali da ne postoji zakon koji ga ogranicava da koristi vanjsku.
Ne mozes se u jendom pozivati na zakon, a u drugom reci da nema zakona ali da mora. I kako ce ga kazniti ako nema zakona?
Ma lik konfuzan skroz, jednom jedno, drugi put drugo.
Ispravis kruznu raskrsnicu i samo ti se kaze.
Ako je prilaz jednom trakom, a kruzni sa dvije trake izmedju kojih je isprekidana linija mozes ici drito u unutrasnju, naravno ako ti niko ne dolazi.
Prije par stranica lik kaze prvo u desnu pa se prestrojavas u kruznom.
Sad najednom moze i drugacije.
Gdje sam rekao da moze drugacije? Pobrkao si me s nekim, ocito. Rekao sam u unutrasnju, pa se prestrojavas u vanjsku za izlaz.
I tacno si rekao - ispravis kruzni i pretvoris u kvadratnu raskrniscu, i sve bude jasno. I kako sam i rekao da treba.
Last edited by Dozer on 08/05/2024 13:21, edited 2 times in total.
preludezalude wrote: ↑08/05/2024 13:13
Malo prije...ne bude mi mrsko...u Tuzli preko puta hotela Tuzla na autobuskoj stanici stoje dvije patrole 4 policajca. Stanem iza njih i upatam ih za ivo skretanje oko kojeg razglabamo. Svi oni koji misle da mogu skrenuti u koju hoce traku nisu u pravu. Upravo je onako kako sam i govorio. Onaj koji skrece u desno skrece u krajnju desnu traku. Onaj koji skrece lijevo skrece u krajnju lijevu traku. Oni sami su spomenuli iscrtane linije putanje ili zamisljene linije putanje. Tek kad se tako skrene onda se moze pristupiti promjeni trake.
Drotovi kursisti.
Sad su ti autoritet a kad su te karali oko parkinga i jednosmjerne onda ne znaju.
Ima vjestak i sudija, njihova je zadnja.
preludezalude wrote: ↑08/05/2024 13:13
Malo prije...ne bude mi mrsko...u Tuzli preko puta hotela Tuzla na autobuskoj stanici stoje dvije patrole 4 policajca. Stanem iza njih i upatam ih za ivo skretanje oko kojeg razglabamo. Svi oni koji misle da mogu skrenuti u koju hoce traku nisu u pravu. Upravo je onako kako sam i govorio. Onaj koji skrece u desno skrece u krajnju desnu traku. Onaj koji skrece lijevo skrece u krajnju lijevu traku. Oni sami su spomenuli iscrtane linije putanje ili zamisljene linije putanje. Tek kad se tako skrene onda se moze pristupiti promjeni trake.
Upravo tako, jer sve drugo je prestrojavanje unutar raskrsnice što je zabranjeno.
O kakvom prestrojavanju unutar raskrsnice govoris, skretanje, skretanje kolega.
Pogledaj definiciju prestrojavanja ja sam se vec prestrojio na vrijeme i zauzeo polozaj za sljedecu radnju, tj. skretanje.
preludezalude wrote: ↑08/05/2024 13:13
Malo prije...ne bude mi mrsko...u Tuzli preko puta hotela Tuzla na autobuskoj stanici stoje dvije patrole 4 policajca. Stanem iza njih i upatam ih za ivo skretanje oko kojeg razglabamo. Svi oni koji misle da mogu skrenuti u koju hoce traku nisu u pravu. Upravo je onako kako sam i govorio. Onaj koji skrece u desno skrece u krajnju desnu traku. Onaj koji skrece lijevo skrece u krajnju lijevu traku. Oni sami su spomenuli iscrtane linije putanje ili zamisljene linije putanje. Tek kad se tako skrene onda se moze pristupiti promjeni trake.
Drotovi kursisti.
Sad su ti autoritet a kad su te karali oko parkinga i jednosmjerne onda ne znaju.
Ima vjestak i sudija, njihova je zadnja.
To si u pravu. Ko misli da je u pravu moze zatraziti sudsko odlucivanje.
Labirint wrote: ↑08/05/2024 12:26
Koja je fora da na svakom motoru su zadnje tablice nečim prekrivene ? Maska za usta, flasteri, skinute čak tablice... Repertoar ideja je raznolik, kamera slikanje fazon ?
To su ti prepošteni i kulturni bajkeri, koji voze strogo po propisima ali ih ugrožavamo mi sa svojim limenim kutijama.
Pa nemoj se onda pozivati na to. Reci da bi normalan i susretljiv vozac koji brine o drugima trebao da koristi unutrasnju ako izlazi na trecem izlazu, ali da ne postoji zakon koji ga ogranicava da koristi vanjsku.
Ne mozes se u jendom pozivati na zakon, a u drugom reci da nema zakona ali da mora. I kako ce ga kazniti ako nema zakona?
Ma lik konfuzan skroz, jednom jedno, drugi put drugo.
Ispravis kruznu raskrsnicu i samo ti se kaze.
Ako je prilaz jednom trakom, a kruzni sa dvije trake izmedju kojih je isprekidana linija mozes ici drito u unutrasnju, naravno ako ti niko ne dolazi.
Prije par stranica lik kaze prvo u desnu pa se prestrojavas u kruznom.
Sad najednom moze i drugacije.
Gdje sam rekao da moze drugacije? Pobrkao si me s nekim, ocito. Rekao sam u unutrasnju, pa se prestrojavas u vanjsku za izlaz.
I tacno si rekao - ispravis kruzni i pretvoris u kvadratnu raskrniscu, i sve bude jasno. I kako sam i rekao da treba.
Sorry, dzontra je u pitanju.
S tim sto bih dodao da bi ulazak u odredjenu traku u kruznom toku trebao zavisiti od mjesta izlaska.
Dakle, u ovom slucaju mozes u bilo koju traku uci.
Kad ispravis kruzni tok analogno tome mozes uci i u bilo koju traku na obicnoj raskrsnici, naravno ako saobracajnim znakom i horizontalnom signalizacijom nije drugacije naznaceno.
NediM17 wrote: ↑08/05/2024 10:44
Ateista svoje pa svoje.
Pa da li si realan covjece da ces ti skrenuti lijevo prije nego neko desno.
Ali davno sam ponudio i onom goranu16v a i svima koji tako misle, bujrum , iskusajte srecu.
Jos se nijedan junak nije nasao.
Rekoh vec, ne ostavljam vam mogucnost da upadnete u belaj.
I ja na toj raskrsnici kad sam lijevi skretac ne iskusavam sudbinu, propustim vozila koja idu pravo i desno i tek onda skrenem.
Nije bitno ko ce prije, svako ima svoju traku i niko nikome ne uzima prvenstvo.
Ateista wrote: ↑08/05/2024 10:15
Ali stoji pitanje da li je skretanje u prvu traku stvar kulture ili obaveza. Ja mislim da je obaveza, meni onaj clan zakona zvuci kao da se odnosi na kompletnu radnju skretanja. Ako nije obaveza onda sve to nema nikakvog smisla, slazem se da treba oprezno uci u raskrsnicu ali koliko god neko oprezno ulazio ne moze znati u koju traku ce onaj drugi ici dok skroz ne skrene, tako da bi onda uvijek morao cekati dok svi koji idu desno ne zauzmu poziciju utraci pa tek onda skrenuti, jer ne zna hoce li neko odluciti da ne bude fer i kulturan i ici pravo u lijevu. Po meni to treba biti zakonski regulisano, a mislim i da jeste onim clanom, ja ga tako razumijem i smisao tog clana bi trebao da bude da zakonski primora ucesnike u saobracaju da koriste putanje da nema kriticnih tacaka, kad je moguce zbog vise traka. Time se i povecava sigurnost i ubrzava saobracaj. Sto se tice parkiranih automobila u desnoj traci, to po meni ne mijenja pravila da onaj ko skrece desno mora ici u desnu traku i tek onda se prestrojiti. Mislim da se to pogresno definise kao da neko ima prednost, nema tu prednosti, svako ima svoju traku u koju ulazi i nema kolizije, ako zbog prepreke mora da se prestroji onda se prvo uvjeri da to moze uraditi bezbjedno. Parkirana vozila ne znace da trake nema, samo predstavljaju prepreku zbog koje se neko mora prestrojiti nakon sto skrene To vise nije pitanje prednosti kod skretanja, tada su oba auta vec zavrsila skretanje i svako vozi svojom trakom, prednost ima onaj ko ne mijenja traku.
Ja govorim o prepreci na početku trake, druga stvar je prestrojavanje kad uđeš u traku. Ako nemaš trake ne možeš se prestrojiti, u zoni raskrsnice gdje nema oznaka nema prestrojavanja. Npr. kad sam gledao ova pravila u Njemačkoj (pokušaću naći taj citat) tamo je navedena presuda suda da slobodni odabir trake završava tek kad se vozilo konačno smjesti u traku na 15 do 20m od početka oznaka traka. Tek nakon toga vrijede pravila prestrojavanja
Cak i ako je na pocetku, to opet ne mijenja cinjenicu da je to desnom ispravna traka u koju treba ici.
Prakticno, tada ovaj koji skrece desno mora napraviti prekrsaj i prestrojiti se unutar raskrsnice, ali opet to ne znaci da smije oduzeti prvenstvo onome ko ide u svoju traku. Ovo sve govorimo ako imaju nezvanicne prepeke na putu, tipa nepropisno parkirana vozila. Ako se privremenim znakom zbog radova oznaci da se ta traka ne koristi u tom momentu onda je druga prica, tada ta traka kao da ne postoji. Neporpisno parkirana vozila, pjesaci, rupe na cesti i bilo sta drugo ne znace da traka ne postoji. Te prepreke su u tom momentu problem onih cija je traka zauzeta nekom preprekom, isto bi bilo i za one koji skrecu lijevo ako u svojoj traci imaju neku prepreku, moraju se prestrojiti u drugu traku kada to bude bezbjedno, pa makar to bilo i na samoj raskrsnici. Imali smo skoro raspravu oko skretanja na grbavici gdje imaju dvije trake u jednosmjernoj ulici u koji se mogu ukljuciti jedni sa desne a jedni sa lijeve strane, i regularan parking u desnoj traci. Horizontalna signalizacija pokazuje da desna traka postoji desetak metara i onda pocinje parking, tako da oni sa desne strane opet moraju u svoju traku pa se prestrojiti, da je drugacije oznaceno da obje trake idu u jednu onda bi po pravilu skretanja desno ovi sa desne strane imali prednost jer idu u istu traku, a parking ne bi bio tretiran kao traka. Sa trenutnom signalizacijom, iako je u desnoj traci parking, ta traka postoji.
Ma lik konfuzan skroz, jednom jedno, drugi put drugo.
Ispravis kruznu raskrsnicu i samo ti se kaze.
Ako je prilaz jednom trakom, a kruzni sa dvije trake izmedju kojih je isprekidana linija mozes ici drito u unutrasnju, naravno ako ti niko ne dolazi.
Prije par stranica lik kaze prvo u desnu pa se prestrojavas u kruznom.
Sad najednom moze i drugacije.
Gdje sam rekao da moze drugacije? Pobrkao si me s nekim, ocito. Rekao sam u unutrasnju, pa se prestrojavas u vanjsku za izlaz.
I tacno si rekao - ispravis kruzni i pretvoris u kvadratnu raskrniscu, i sve bude jasno. I kako sam i rekao da treba.
Sorry, dzontra je u pitanju.
S tim sto bih dodao da bi ulazak u odredjenu traku u kruznom toku trebao zavisiti od mjesta izlaska.
Dakle, u ovom slucaju mozes u bilo koju traku uci.
Kad ispravis kruzni tok analogno tome mozes uci i u bilo koju traku na obicnoj raskrsnici, naravno ako saobracajnim znakom i horizontalnom signalizacijom nije drugacije naznaceno.
Tu je ipak razlika izmedju kruznog i obicne raskrsnice. U kruzni, ako ulazis iz jedne trake, mozes uci u koju hoces traku, a sto zavisi od izlaza na koji planiras izaci (i ako znas gdje izlazis, bilo poznavanjem tog kruznog ili ako ti navigacija kaze), a ovako ne mozes u obicnoj raskrsnici.
Ali ako ulazis iz dvije ili vise traka u kruzni, tada ulazis u traku iz koje izlazis. Ne moze se u krajnju desnu uci iz krajnje lijeve nikako, niti u krajnju unutrasnju iz krajnje desne. I ovo je isto kao i na obicnoj raskrsnici. I sasvim je logicno.
Last edited by Dozer on 08/05/2024 14:07, edited 1 time in total.
preludezalude wrote: ↑08/05/2024 13:37
Ako nekad neko bude imao ovakav slucaj da je morala policija reagovati neka nam javi sta je bilo.
Ne policija nego vjestak saobracajne struke i sud.
Da postoji konacna sudska presuda.
To se slazem da policajci nisu bas pouzdani za to, ali mislim da su ovdje u pravu. Ne znam kako bi nas sud to tumacio, ali ja ne vidim drugi nacin nego da moras u prvu traku.
preludezalude wrote: ↑08/05/2024 13:37
Ako nekad neko bude imao ovakav slucaj da je morala policija reagovati neka nam javi sta je bilo.
Ne policija nego vjestak saobracajne struke i sud.
Da postoji konacna sudska presuda.
To se slazem da policajci nisu bas pouzdani za to, ali mislim da su ovdje u pravu. Ne znam kako bi nas sud to tumacio, ali ja ne vidim drugi nacin nego da moras u prvu traku.
I tako bi i sud tumacio, i tumaci,jer tako pise u zakonu. "Duzan si" = morao si.
Last edited by Dozer on 08/05/2024 14:10, edited 1 time in total.
Ma lik konfuzan skroz, jednom jedno, drugi put drugo.
Ispravis kruznu raskrsnicu i samo ti se kaze.
Ako je prilaz jednom trakom, a kruzni sa dvije trake izmedju kojih je isprekidana linija mozes ici drito u unutrasnju, naravno ako ti niko ne dolazi.
Prije par stranica lik kaze prvo u desnu pa se prestrojavas u kruznom.
Sad najednom moze i drugacije.
Gdje sam rekao da moze drugacije? Pobrkao si me s nekim, ocito. Rekao sam u unutrasnju, pa se prestrojavas u vanjsku za izlaz.
I tacno si rekao - ispravis kruzni i pretvoris u kvadratnu raskrniscu, i sve bude jasno. I kako sam i rekao da treba.
Sorry, dzontra je u pitanju.
S tim sto bih dodao da bi ulazak u odredjenu traku u kruznom toku trebao zavisiti od mjesta izlaska.
Dakle, u ovom slucaju mozes u bilo koju traku uci.
Kad ispravis kruzni tok analogno tome mozes uci i u bilo koju traku na obicnoj raskrsnici, naravno ako saobracajnim znakom i horizontalnom signalizacijom nije drugacije naznaceno.
Uopste se ne slazem s tobom ali imamo pravo svi na misljenje. Zato kazem ako nekad neko bude imao nezgodu u ovakvoj situaciji neka javi ishod.
Evolution_IV wrote: ↑07/05/2024 17:38
jos jedna, danas neki papan svira sto mu ne dam da iz grbavicke direktno u lijevu smota, materi pa granaj jebem li ti sve seljacko...
Sve do jednom. Dok ne naletis nekoga kome je svejedno pa ces onda to objasnjavati cika zakonu na djelu
je li i ovdje ides prvo u desnu, pa se onda prestrojis u srednju i na kraju u lijevu?
Da jer zakon kaze uz desnu ivicu kolovoza skreces.
A ovaj sa vrbanje skrece u prvu lijevo. i svi prodju bez ugrozavanja bilo koga i stvaranje guzve.
Slatko se ismijah sad
Legendarna raskrsnica, Kranjceviceva- Zvizdoviceva.
U desnoj traci slep sluzba, tovari nekog trulexa.
Cujem neku galamu, jedan vice desna strana, drugi vice nazad u skolu.
Samo ne skontah koji je lijevi a koji desni skretac.
Steta sto se ne cvaknuse pa da rijesimo i tu dilemu.