spominjali su i promjenu mosta, nadam se da su samo seleni..
inace i ne razumijem se u auta, pa hvala na odgovorima
Špura u SA
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- Sodom1
- Posts: 4886
- Joined: 15/05/2013 02:00
- Location: zivot je sranje
#102 Re: Špura u SA
Ima fule svaki posao.Qler wrote:Ma to nije neki posao, fizika cista tako da i nema neke fule.
Na mojoj krajnici popustio seraf i to nakon 2 sedmice, na teh. kaze sta je ovo, rek´o nemam pojma
Sad svaki dan pregledam krajnice kao da avion vozim
- Sodom1
- Posts: 4886
- Joined: 15/05/2013 02:00
- Location: zivot je sranje
#103 Re: Špura u SA
Na tehnickom zategao seraf zasad drzivettel wrote:imajul lufta ?Sodom1 wrote:Ima fule svaki posao.Qler wrote:Ma to nije neki posao, fizika cista tako da i nema neke fule.
Na mojoj krajnici popustio seraf i to nakon 2 sedmice, na teh. kaze sta je ovo, rek´o nemam pojma
Sad svaki dan pregledam krajnice kao da avion vozim
Gumice su otisle,jaka so
-
- Posts: 1110
- Joined: 06/03/2011 21:43
- Location: https://maps.app.goo.gl/BcPbrA7auEb4z7o27
- Contact:
#104 Re: Špura u SA
o kojem vozilu je rijec?JohnyWalker wrote:spominjali su i promjenu mosta, nadam se da su samo seleni..
inace i ne razumijem se u auta, pa hvala na odgovorima
- JohnyWalker
- Posts: 43
- Joined: 09/01/2014 16:17
#105 Re: Špura u SA
megane 1.9 2003, uglavnom zamijenjeni seleni na mostu, kugle, al je sad ustvari problem u letvi volana, tako da je problem ostao radi koga sam mislio da je špura, (auto - volan zanosi u jednu stranu)
-
- Posts: 1110
- Joined: 06/03/2011 21:43
- Location: https://maps.app.goo.gl/BcPbrA7auEb4z7o27
- Contact:
#106 Re: Špura u SA
Ko ti je rekao da je letva volana?JohnyWalker wrote:megane 1.9 2003, uglavnom zamijenjeni seleni na mostu, kugle, al je sad ustvari problem u letvi volana, tako da je problem ostao radi koga sam mislio da je špura, (auto - volan zanosi u jednu stranu)
Sta je problem sa letvom volana? Jesu li ti objasnili?
Kod Renaulta rijetko bude problem u letvi, u vecini slucajeva je bio problem u elektricnom sistemu upravljanja (tvoj model ima elektro motor, nema hidraulicni sistem koliko se sjecam, ako mozes provjeri).
Sumljam u dvije stvari, nagib kotaca i elektricni servo na upravljacu.
Ako ti nije tesko postavi ili mi posalji ono sto si dobio na kraju, isprintano, nakon sto je uradjena spura...
Jos jedna stvar, probaj zamijeniti prednja gume (desnu na lijevu stranu, lijevu na desnu) i vidi sta ce se desiti. Ako bude vukao u suprotnu, imas neravnomjerno potrosen gazeci sloj.
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#107 Re: Špura u SA
Neke gume (da ne kažem većina) se ne smiju tako postavljati, tj. neispravno je. Za takvu metodu provjere morale bi da se demontiraju sa felgi i da im se onda zamijene mjesta lijevo-desno.
-
- Posts: 1110
- Joined: 06/03/2011 21:43
- Location: https://maps.app.goo.gl/BcPbrA7auEb4z7o27
- Contact:
#108 Re: Špura u SA
U pravu si. Pneumatici koje si ti spomenuo su sa smjerom okretanja (oznaka, srijelica sa strane) i kao sto vidis predlozio sam da proba, ne da ih ostavi tako okrenute.530i wrote:Neke gume (da ne kažem većina) se ne smiju tako postavljati, tj. neispravno je. Za takvu metodu provjere morale bi da se demontiraju sa felgi i da im se onda zamijene mjesta lijevo-desno.
Bezbroj vozila sam provjerio na takav nacin i nema potreba da ih demontira.
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#109 Re: Špura u SA
Takav način provjere ima smisla samo kada se radi o teškom oštećenju jednog pneumatika, a koje bi u svakom slučaju bilo vidljivo i golim okom, a i pokazalo bi se na balans mašina. Tako da to meni baš i nema smisla.
-
- Posts: 1110
- Joined: 06/03/2011 21:43
- Location: https://maps.app.goo.gl/BcPbrA7auEb4z7o27
- Contact:
#110 Re: Špura u SA
Iz iskustva, ne mora da se radi o teskom ostecenju, pogotovo kad se uzme u obzir pneumatik uzeg gazeceg sloja. Ne uzimam u obzir samo to da je pneumatik potrosen vise s jedne strane, tj. po rubovima, nego i stepenasto trosenje sare (sto se dobije kada su osteceni seleni na ovjeu vozila, te zatur kotaca nije po fabrickim specifikacijama). Balans masina pokazuje samo debalans kotaca (izuzetak su masine koje imaju teg-valjak koji se osloni velikim prtiskom na gazeci sloj i mjeri vibracije/potrosenost pneumatika, novije masine cak rade skeniranje pneumatika). Sve ostale nedostatke utvrdjuje vulkanizer, sa iskustvom naravno.530i wrote:Takav način provjere ima smisla samo kada se radi o teškom oštećenju jednog pneumatika, a koje bi u svakom slučaju bilo vidljivo i golim okom, a i pokazalo bi se na balans mašina. Tako da to meni baš i nema smisla.
Mislim da ipak ima smisla zamijeniti gume bez demontiranja i mozda nakon toga ustanovidi da vozilo vuce u suprotnu stranu, ili pak, prebaciti zadnje ukoliko nisu losije od prednjih.
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#111 Re: Špura u SA
To sam i ja rekao, trošenje bilo kakve se utvdi vizuelnim pregledom, mjerenjem, a kod dobrog vulkanizera, tj. onog sa dobrom mašinom i mašina pokaže eventualne probleme...to mijenjanje, posebno guma koje ne bi trebalo da se tako mijenjaju liči mi na jeftin način i rješenje problema.
-
- Posts: 1110
- Joined: 06/03/2011 21:43
- Location: https://maps.app.goo.gl/BcPbrA7auEb4z7o27
- Contact:
#112 Re: Špura u SA
Pa ok, kao sto vidimo iz prilozenog decko je vec bio majstora/vulkanizera pa trazi savijete na forumu...po toj prici trebalo bi na svako slicno pitanje ogvororiti sa "idi u servis, majstoru".
Mislim da bi bilo bolje krenuti od jeftinije varijante, tako da u koliko ima uslove, zamijeni sam gume i vidi na cemu je. U kojiko stanje bude isto, idemo dalje...gledamo nagibe kotaca, elekto sistem upravljanja i zadni ovjes, zbog kojeg vozilo moze vuci u stranu i upravljac ne stoji kako bi trebao.
Mislim da bi bilo bolje krenuti od jeftinije varijante, tako da u koliko ima uslove, zamijeni sam gume i vidi na cemu je. U kojiko stanje bude isto, idemo dalje...gledamo nagibe kotaca, elekto sistem upravljanja i zadni ovjes, zbog kojeg vozilo moze vuci u stranu i upravljac ne stoji kako bi trebao.
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#113 Re: Špura u SA
Naravno, samo što taj savjet treba malo razraditi. Potrebno je naći dobrog majstora sa ispravnim mašinama. Posebno po pitanju špure, malo je ljudi koji se hoće lijepo potruditi da skontaju u čemu je fol.
Starije auto, čovjek se ne razumije, majstorima pomalo mrsko...i onda opleti po mijenjanju svega i svačega. Najlakše je tako, a najteže utvrditi šta stvara problem...
Više puta sam doživio da nakon špure volan se mora držati malo u jednu stranu da bi auto išlo pravo ili čak i ne mora, ali se osjeti razlika...zato je dobar majstor najvažniji.
Starije auto, čovjek se ne razumije, majstorima pomalo mrsko...i onda opleti po mijenjanju svega i svačega. Najlakše je tako, a najteže utvrditi šta stvara problem...
Više puta sam doživio da nakon špure volan se mora držati malo u jednu stranu da bi auto išlo pravo ili čak i ne mora, ali se osjeti razlika...zato je dobar majstor najvažniji.
-
- Posts: 1110
- Joined: 06/03/2011 21:43
- Location: https://maps.app.goo.gl/BcPbrA7auEb4z7o27
- Contact:
#114 Re: Špura u SA
Pa ok drug, ipak ovdje pokusavamo da predlozimo par solucija, a vlasnik vozila neka bira sta ce da uradi od predlozenog. Naravno da je najlakse na svako pitanje na forumi, bilo cega da se tice, odgovoriti sa "nadji dobrog majstora" pa taj neko pita a gdje je dobar majstor, pa slijede preporuke itd...
- JohnyWalker
- Posts: 43
- Joined: 09/01/2014 16:17
#115 Re: Špura u SA
Al'din wrote:Ko ti je rekao da je letva volana?JohnyWalker wrote:megane 1.9 2003, uglavnom zamijenjeni seleni na mostu, kugle, al je sad ustvari problem u letvi volana, tako da je problem ostao radi koga sam mislio da je špura, (auto - volan zanosi u jednu stranu)
Sta je problem sa letvom volana? Jesu li ti objasnili?
Kod Renaulta rijetko bude problem u letvi, u vecini slucajeva je bio problem u elektricnom sistemu upravljanja (tvoj model ima elektro motor, nema hidraulicni sistem koliko se sjecam, ako mozes provjeri).
Sumljam u dvije stvari, nagib kotaca i elektricni servo na upravljacu.
Ako ti nije tesko postavi ili mi posalji ono sto si dobio na kraju, isprintano, nakon sto je uradjena spura...
Jos jedna stvar, probaj zamijeniti prednja gume (desnu na lijevu stranu, lijevu na desnu) i vidi sta ce se desiti. Ako bude vukao u suprotnu, imas neravnomjerno potrosen gazeci sloj.
Pozdrav, majstor kod Ferhatovica mi je rekao da treba letvu volana promijeniti. Provjerit cu jos kod jednog majstora. Nemam sad ovdje vrijednosti koje sam dobio poslije špure, al postavit cu. Sto se tice guma, jesu lose (205/55/16), al nisam primjetio vizuelno ostecenje. Svakako sam namjeravao promijeniti gume.
-
- Posts: 1110
- Joined: 06/03/2011 21:43
- Location: https://maps.app.goo.gl/BcPbrA7auEb4z7o27
- Contact:
#116 Re: Špura u SA
imas pp... PozdavJohnyWalker wrote:Al'din wrote:Ko ti je rekao da je letva volana?JohnyWalker wrote:megane 1.9 2003, uglavnom zamijenjeni seleni na mostu, kugle, al je sad ustvari problem u letvi volana, tako da je problem ostao radi koga sam mislio da je špura, (auto - volan zanosi u jednu stranu)
Sta je problem sa letvom volana? Jesu li ti objasnili?
Kod Renaulta rijetko bude problem u letvi, u vecini slucajeva je bio problem u elektricnom sistemu upravljanja (tvoj model ima elektro motor, nema hidraulicni sistem koliko se sjecam, ako mozes provjeri).
Sumljam u dvije stvari, nagib kotaca i elektricni servo na upravljacu.
Ako ti nije tesko postavi ili mi posalji ono sto si dobio na kraju, isprintano, nakon sto je uradjena spura...
Jos jedna stvar, probaj zamijeniti prednja gume (desnu na lijevu stranu, lijevu na desnu) i vidi sta ce se desiti. Ako bude vukao u suprotnu, imas neravnomjerno potrosen gazeci sloj.
Pozdrav, majstor kod Ferhatovica mi je rekao da treba letvu volana promijeniti. Provjerit cu jos kod jednog majstora. Nemam sad ovdje vrijednosti koje sam dobio poslije špure, al postavit cu. Sto se tice guma, jesu lose (205/55/16), al nisam primjetio vizuelno ostecenje. Svakako sam namjeravao promijeniti gume.
- van Basten
- Posts: 7529
- Joined: 21/09/2006 02:59
#117 Re: Špura u SA
sad sam uzeo nove gume i malo ih spustio (sa 185/65 -15, vratio se na fabričkipreporučenu 185/60-15), pa mi rekoše u Savi da bi bilo lijepo da odradim i špuru sad, pa mi preporučiše bihamkov servis u Blažuju. Neko iskustva sa njima po pitanju špure? da li da idem po defaultu na špuru ili tek ako primjetim da mi auto vuče u stranu? Hoću li onda to trebati raditi svaki put kad mjenjam gume jer su mi ljetnje još uvijek na starim dimenzijama?
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37288
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#118 Re: Špura u SA
gume nemaju veze sa spurom,ako ti se auto normalno ponasa u voznji i ako nisi mijenjao nista na trapu ne bacaj pare i vrijeme bezveze...
- golfiista
- Posts: 4685
- Joined: 04/05/2012 14:48
#119 Re: Špura u SA
Upravo suprotno. Zbog guma na prošlom automobilu, nikada nisam mogao upraviti volan. Gume su kupljenne nove, ali su nakon 5000 km autoputa nastradele i dobile, oku nevidljive, ali pod rukom opipljive, bubrege na gaznom sloju.bitanga_sa_otesa wrote:gume nemaju veze sa spurom,ako ti se auto normalno ponasa u voznji i ako nisi mijenjao nista na trapu ne bacaj pare i vrijeme bezveze...
- Qler
- Posts: 23582
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#120 Re: Špura u SA
I kakve veze bubrezi na gumi imaju sa spurom?
- golfiista
- Posts: 4685
- Joined: 04/05/2012 14:48
#121 Re: Špura u SA
Normalno da ima, volan nikada nije mogao stajati ravno, naravno nemoj sad da se peglamo, špura bi bila ok, ali ako mi volan na pravcu ne stoji ravno, za mene to nije ok.Qler wrote:I kakve veze bubrezi na gumi imaju sa spurom?
- sparky
- Posts: 1909
- Joined: 23/01/2004 00:00
- Location: Obronak Trebevica
- Contact:
#122 Re: Špura u SA
Kakve su to gume koje nakon 5000 dobiju bubrege? Pa da si ih po makadamu ne bi smjele da se ostete. Osim toga, nikad nisam vidio bubreg na gaznom sloju. Ne kazem da mozda ne postoji, ali ja nisam vidio.
Jel ti mislis da se stelovanjen spure popravljaju ostecene gume?
Jel ti mislis da se stelovanjen spure popravljaju ostecene gume?
- golfiista
- Posts: 4685
- Joined: 04/05/2012 14:48
#123 Re: Špura u SA
Verdestein Giugiaro Design 225/55/17, zapravo felge su bile glavni krivac. Bubreg na gaznom sloju nisam ni ja vidio, baš kako sam napisao, ali se da opipati.sparky wrote:Kakve su to gume koje nakon 5000 dobiju bubrege? Pa da si ih po makadamu ne bi smjele da se ostete. Osim toga, nikad nisam vidio bubreg na gaznom sloju. Ne kazem da mozda ne postoji, ali ja nisam vidio.
Jel ti mislis da se stelovanjen spure popravljaju ostecene gume?
Jel ti misliš da sam toliko glup, pa da špurom popravljam gume, rakao sam da gume mogu biti uzrok loše špure kao posljedice.
- Qler
- Posts: 23582
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#124 Re: Špura u SA
golfiista wrote:Verdestein Giugiaro Design 225/55/17, zapravo felge su bile glavni krivac. Bubreg na gaznom sloju nisam ni ja vidio, baš kako sam napisao, ali se da opipati.sparky wrote:Kakve su to gume koje nakon 5000 dobiju bubrege? Pa da si ih po makadamu ne bi smjele da se ostete. Osim toga, nikad nisam vidio bubreg na gaznom sloju. Ne kazem da mozda ne postoji, ali ja nisam vidio.
Jel ti mislis da se stelovanjen spure popravljaju ostecene gume?
Jel ti misliš da sam toliko glup, pa da špurom popravljam gume, rakao sam da gume mogu biti uzrok loše špure kao posljedice.
- golfiista
- Posts: 4685
- Joined: 04/05/2012 14:48
#125 Re: Špura u SA
?Qler wrote:golfiista wrote:Verdestein Giugiaro Design 225/55/17, zapravo felge su bile glavni krivac. Bubreg na gaznom sloju nisam ni ja vidio, baš kako sam napisao, ali se da opipati.sparky wrote:Kakve su to gume koje nakon 5000 dobiju bubrege? Pa da si ih po makadamu ne bi smjele da se ostete. Osim toga, nikad nisam vidio bubreg na gaznom sloju. Ne kazem da mozda ne postoji, ali ja nisam vidio.
Jel ti mislis da se stelovanjen spure popravljaju ostecene gume?
Jel ti misliš da sam toliko glup, pa da špurom popravljam gume, rakao sam da gume mogu biti uzrok loše špure kao posljedice.