Jbt ovdje vecina hvali svog konja. Jedno 10% je konkretnih savjeta.
i20 s atmosferskim beznicem za 28 hiljada najbolja kupovina?
Ovo je savjet u rangu E klase za 20 hiljada a i to je vrlo upitno.
Onda, objektivno gledajuci nijedan Azijat ovdje nije ni pametna ni mudra kupovina. Korjeci i nekako, Japanci osim eventualno Toyote nikako. U startu placas skuplji servis za vrlo slican paket i poslije kad hoces da prodas mozes drzati na PIKu godinama.
Sve je to vrlo slicno, za slican novac bolje gledati nesto sto ima zastupnika koji je pouzdan, nema skupe servise i dio se ne ceka po pola godine, i naravno da poslije mozes nekom prodat.
Trece, nezahvalno je porediti generaciju stara i nova auta. Apropo toga, Corsa je nova, Astra je stara, ne kostaju dzaba isto.
Za postavljaca teme, pogledaj ponudu za Polo, posto si me pitao da sad ne citiram, Polo je malo stariji model (dogodine dolazi nasljednik) i vjerujem da uvijek imaju neke akcije. Kad sam ja gledao prije nekih pola godine cca cijene su bile tu negdje s Fabijom, doduse dosad je Fabija vjerovatno malo pojeftinila. I isto ima sve nove zajebancije kao i sva druga auta jer VW to drzi
up to date.
Plusevi Pola su sto je najodraslije auto u toj klasi po dizajnu, najbolje drzi cijenu, najlakse se prodaje, ima vrlo razvijenu servisu mrezu i odrzavanje ne bi trebalo biti nista skuplje u odnosu na Fabiju.
Veca auta koja su preporucivana su uglavnom starije generacije, C4, Astra, ili
cheap varijante, tipa Dacija, C Elize, jedino i30 je konkretan model, mada
mislim da bi da njega dovede na nivo motorizacije i opreme Corse od 24 hiljade otisao na 30 hiljada hladno. Cisto sumnjam da bi i i20 ispao povoljniji od Corse, prije ce biti obrnuto.