Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
condy wrote:Gledam ove cijene, na prvu poskup je. Ne pratim cijene SUV-ova, možda je i povoljniji u odnosu na konkurenciju. Otprilike, neki jak paket, kakav priliči ovakvom vozilu, bi sa dobrom motorizacijom i modernim prenosom, koštao između 65 do 70 kKM, kod nas.
nije skup , cx5 recimo da valja nije ispod 70 hiljada , tako da
Rucni mjenjac 65, DSG 70 hiljada, sa solidnom opremom bez pretjerivanja. Kad se zaigras sa konfiguratorom ode to na 80-90. Vozio sam ga i mogu reci da je fenomenalan. Ako izuzmemo premium segment, sigurno je kompletnije auto od konkurencije. Stvarno ozbiljan suv.
permanentan wrote:Rucni mjenjac 65, DSG 70 hiljada, sa solidnom opremom bez pretjerivanja. Kad se zaigras sa konfiguratorom ode to na 80-90. Vozio sam ga i mogu reci da je fenomenalan. Ako izuzmemo premium segment, sigurno je kompletnije auto od konkurencije. Stvarno ozbiljan suv.
permanentan wrote:Rucni mjenjac 65, DSG 70 hiljada, sa solidnom opremom bez pretjerivanja. Kad se zaigras sa konfiguratorom ode to na 80-90. Vozio sam ga i mogu reci da je fenomenalan. Ako izuzmemo premium segment, sigurno je kompletnije auto od konkurencije. Stvarno ozbiljan suv.
permanentan wrote:Rucni mjenjac 65, DSG 70 hiljada, sa solidnom opremom bez pretjerivanja. Kad se zaigras sa konfiguratorom ode to na 80-90. Vozio sam ga i mogu reci da je fenomenalan. Ako izuzmemo premium segment, sigurno je kompletnije auto od konkurencije. Stvarno ozbiljan suv.
Daleko je to od premium cijena. Gledajuci 2.0 TDI sa 150-ak KS, pogon na 4, DSG, neki srednji paket, Tiguain starta od 37 k, Kodiaq od 39 k a Q5 od 45 (bez paketa), s tim da je Kodiaq dimenzijama kao Q5.
Auto nije jeftino u globalu, ali jbg ne mozes dobiti najnoviju VW tehniku za dzaba. Santa Fe dizel 150 KS, pogon na sve 4, rucni mjenjac, je preko 41 k.
Meni je ruzan, kad gledas sa strane izgleda ko sanduk, mada to se realno ocekivalo, posebno s obzirom na "jacu" cijenu, ne smiju se ugroziti VW i Audi modeli.
Meni je ruzan, kad gledas sa strane izgleda ko sanduk, mada to se realno ocekivalo, posebno s obzirom na "jacu" cijenu, ne smiju se ugroziti VW i Audi modeli.
Prostor u Kodiaqu je nevjerovatan, ja sam 196 cm, namjestim vozacevo sjediste prema sebi, nazad sjednem i od koljena do vozacevog sjedista imam 13 cm. To nisam dozivio dosad.
Generalno u VW grupi su majstori za iskoristavanje prostora. Ja se uvijek kad sjednem u neki Golf ili Passat ibretim koliko prostora izvuku a vecinom su po medjuosovinskom razmaku medju manjim u svojim klasama.
ado-šampion wrote:Generalno u VW grupi su majstori za iskoristavanje prostora. Ja se uvijek kad sjednem u neki Golf ili Passat ibretim koliko prostora izvuku a vecinom su po medjuosovinskom razmaku medju manjim u svojim klasama.
Ja ne znam otkud golf u istoj recenici, kad je ponuda prostora u pitanju?!
Vozim se svakodnevno u golfu Vl, i u zadnjemm dijelu nema prostora za koljena nista vise od konkurencije.
PA recimo G4 je šampion neudobnosti i malog prostora. Posle toga je došao G 5 koji fakat za svoju klasu ima odličan prostor za putnike na svim mjestima i u sve strane. Posle su valjda samo nastavili istu filzofiju.
Kodiak se čini kao dobro auto, ali što se tiče atraktivnosti konkurencija je bolja. A možda je nekome i previše atraktivan.
Upravo, Golf 5 i 6 je ista platforma, i ja isto ne pricam napamet, nisam mjerio metrom, ali jesam tako sto sam naprijed i nazad namjestio kako je covjek gore iznad objasnio, ja sam nesto nizi od njega, i oba Golfa su po duzini fakat prostranija od Focusa 2, 3, P 307, P 308, Megane 2, a imaju najmanji medjuosovinski razmak. I jedini gdje visoki mogu relativno udobno sjediti iza visokih.
A postoje i podaci s testova gdje su ljudi fakat mjerili, ko ne vjeruje subjektivnim mjerama. Za mene su one dovoljno dobre.
Golf 7 za ono malo sto sam vidio (pregledao par u salonu, nisam sjedio nazad) je slican s prostorom petici i sestici.
Isto tako i Passati 6 i 7, mene licno impresionira koliko prostora izvuku a isto tako mislim da imaju najmanji medjuosovinski razmak u klasi. Passat u odnosu na npr. Insigniju po prostoru kao vozilo klase iznad.
@Amar, nije isto.
Ateca, Tiguan, Q2, dolazeci Q3, Kodiaq su svi na MQB modularnoj platformi na kojoj su i Golf i Passat i A3, a bice i Skoda Karoq i VW T-Roc, kao i dolazeci Polo. To je platforma za poprecno smjestene motore i uz nju ide 4Motion/4x4 sistem s Haldexom. Q5 je na MLB, za uzduzno smjestene motore uz koju ide Quattro s Torsenom.
Iako su svi ti modeli na istoj modularnoj platformi, pozicionirani su u razlicitim segmentima, tako su Tiguan i Atteca u compact SUV segmentu, a Kodiaq je u midsize/large SUV segmentu, u kojem VW grupa nema drugog predstavnika, osim Q5 koji je u premium segementu (koji je cjenovno pozicioniran iznad). Karoq i T-Roc ce biti u crossover/small SUV segmentu (2008, Mokka, Captur, ...).
Inace meni se Seat vozila jako svidjaju izgledom i mislim da su u svojim segmentima medju najboljim sto se toga tice, Ibiza, Leon, Ateca, posebno Leon. Ne izgledaju jeftino i neukusno a ipak imaju nesto sarma.
Last edited by ado-šampion on 28/06/2017 16:57, edited 3 times in total.
ado-šampion wrote:
Inace meni se Seat vozila jako svidjaju izgledom i mislim da su u svojim segmentima medju najboljim sto se toga tice, Ibiza, Leon, Ateca, posebno Leon. Ne izgledaju jeftino i neukusno a ipak imaju nesto sarma.
s vana dobro izgledaju , pogtovo leon sa LED svjetlima , ali meni su posebnno gadni i ruzni unutra
ado-šampion wrote:
Inace meni se Seat vozila jako svidjaju izgledom i mislim da su u svojim segmentima medju najboljim sto se toga tice, Ibiza, Leon, Ateca, posebno Leon. Ne izgledaju jeftino i neukusno a ipak imaju nesto sarma.
Svaki Seat, osim u top paketima opreme izgleda lose i socijalno. Govorim o enterijeru. U Auto Klubu ima test Atece sa Reference paketom opreme i to je izgledom ala Dacia Duster po 50% visoj cijeni.
Ne govorim samo o materijalima, vec i o izgledu, bojama, sjedistima.
Ja se moram ograditi za unutrasnjost jer nisam ni u jedan ni sjeo. Meni se izgled unutrasnjosti na slikama/klipovima isto ne svidja.
Ali ih vidjam dosta na cesti, puno Leona i prilicno puno Ibiza, vidio sam i nekoliko Ateca, s vana meni izgledaju jako dobro, posebno Leon. Mislim da biram iskljucivo vanjskim dizajnom njega bih prvo u segmentu. S tim da ja volim smiren dizajn koji ipak ima pokoji detalj, da nije kicasto i disproporcionalno kao sto to rade mnogi, a opet da nije prejednostavno kao VW u vakat.