Škoda all about
Moderators: _BataZiv_0809, anex
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#2226 Re: Škoda all about
Meni je fabricki GM na Astri benzincu trajao punih 9 god, vrtio je kad je zamjenjen...
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#2227 Re: RE: Re: Škoda all about
Hahah isto, bila 02 godiste i stari 2011 zamijeniotempuser wrote:Meni je fabricki GM na Astri benzincu trajao punih 9 god, vrtio je kad je zamjenjen...
- konektovan
- Posts: 40054
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#2228 Re: Škoda all about
Ja na citroenu imam fabricki, sad mu 10 godina.
poslano sa Sonija Ze
poslano sa Sonija Ze
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#2229 Re: RE: Re: Škoda all about
[emoji106]konektovan wrote:Ja na citroenu imam fabricki, sad mu 10 godina.
poslano sa Sonija Ze
Garant je u njemackoj proizveden [emoji13] [emoji38]
- konektovan
- Posts: 40054
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#2230 Re: RE: Re: RE: Re: Škoda all about
Nijesam provjerio.[emoji1]amar1994 wrote:[emoji106]konektovan wrote:Ja na citroenu imam fabricki, sad mu 10 godina.
poslano sa Sonija Ze
Garant je u njemackoj proizveden [emoji13] [emoji38]
poslano sa Sonija Ze
-
- Posts: 12880
- Joined: 10/06/2016 12:35
#2231 Re: Škoda all about
Hugel gura vec 4 godine kod roditelja, triput praznjen do kraja.. kupljen u Motorexu, samo oni radili i nije bilo nista drugo a bilo hitno.. mene pozitovno iznenadio
-
- Posts: 25
- Joined: 04/04/2014 14:14
#2232 Re: Škoda all about
Podijelite iskustva
Kako je zahladnilo ovih dana prilikom paljenja auta broj obrtaja u leru bez gasa je nesto veci od 900 a manji od 1000 da bi nakon 1-2 minute rada motora broj obrtaja pao malo ispod 900. Rijec je o Skodi Octaviji facelift. Na dijagnostici nista ne pokazuje kao kvar. Akumulator zamjenjen prije dvije sedmice. I da motor malo trza prilikom paljenja i gasenja. Nakon dodavanja gasa kao i u voznji motor radi uredno bez trzavica i prevelike buke. Hvala na misljenju.
Kako je zahladnilo ovih dana prilikom paljenja auta broj obrtaja u leru bez gasa je nesto veci od 900 a manji od 1000 da bi nakon 1-2 minute rada motora broj obrtaja pao malo ispod 900. Rijec je o Skodi Octaviji facelift. Na dijagnostici nista ne pokazuje kao kvar. Akumulator zamjenjen prije dvije sedmice. I da motor malo trza prilikom paljenja i gasenja. Nakon dodavanja gasa kao i u voznji motor radi uredno bez trzavica i prevelike buke. Hvala na misljenju.
- holowey
- Posts: 8414
- Joined: 10/11/2008 10:53
- Location: Дишем ти за вратом...
#2233 Re: Škoda all about
automatski saug?zenickaraja wrote:Podijelite iskustva
Kako je zahladnilo ovih dana prilikom paljenja auta broj obrtaja u leru bez gasa je nesto veci od 900 a manji od 1000 da bi nakon 1-2 minute rada motora broj obrtaja pao malo ispod 900. Rijec je o Skodi Octaviji facelift. Na dijagnostici nista ne pokazuje kao kvar. Akumulator zamjenjen prije dvije sedmice. I da motor malo trza prilikom paljenja i gasenja. Nakon dodavanja gasa kao i u voznji motor radi uredno bez trzavica i prevelike buke. Hvala na misljenju.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#2234 Re: RE: Re: Škoda all about
Da , i meni isto radi, samo ne treska, a iako treska malo, dizel je [emoji106]holowey wrote:automatski saug?zenickaraja wrote:Podijelite iskustva
Kako je zahladnilo ovih dana prilikom paljenja auta broj obrtaja u leru bez gasa je nesto veci od 900 a manji od 1000 da bi nakon 1-2 minute rada motora broj obrtaja pao malo ispod 900. Rijec je o Skodi Octaviji facelift. Na dijagnostici nista ne pokazuje kao kvar. Akumulator zamjenjen prije dvije sedmice. I da motor malo trza prilikom paljenja i gasenja. Nakon dodavanja gasa kao i u voznji motor radi uredno bez trzavica i prevelike buke. Hvala na misljenju.
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#2235 Re: Škoda all about
Automatski saug mora tako malo podic obrtaje pa onda spustit. To je ok.
Medjutim, to trzanje, treskanje motora prilikom paljenja i gasenja treba provjerit. Provjerit nosace motora. Kod gasenja ne bi trebao treskati ni malo. Kod paljenja moze malo ali to je gotovo neprimjetno. Ako na leru dok stojis osjetis podrhtavanje ponekad do nosaca motora je ili je mozda i zamajac oslabio. Zacepljene dizne ili zaprljan egr ventil moze biti isto razlog treskanje. Sve ovo ako je treskanje bas osjetno kod paljenja ili gasenje, ako se auto zatrese.
Medjutim, to trzanje, treskanje motora prilikom paljenja i gasenja treba provjerit. Provjerit nosace motora. Kod gasenja ne bi trebao treskati ni malo. Kod paljenja moze malo ali to je gotovo neprimjetno. Ako na leru dok stojis osjetis podrhtavanje ponekad do nosaca motora je ili je mozda i zamajac oslabio. Zacepljene dizne ili zaprljan egr ventil moze biti isto razlog treskanje. Sve ovo ako je treskanje bas osjetno kod paljenja ili gasenje, ako se auto zatrese.
-
- Posts: 1872
- Joined: 03/04/2012 17:40
#2236 Re: Škoda all about
Sto niko ne spominje Topla akumulatore
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
- semirsar
- Posts: 7540
- Joined: 24/08/2008 22:53
- Location: raj'voSa
- Contact:
#2237 Re: Škoda all about
Moj se sprzio, a cujem i kod jos par prijatelja, uglavnom na oktavijamastaradis wrote:Sto niko ne spominje Topla akumulatore
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
-
- Posts: 1872
- Joined: 03/04/2012 17:40
#2238 Re: Škoda all about
:/ možda se bas ne vole. Generalno nisu loši i jeftini.
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
- semirsar
- Posts: 7540
- Joined: 24/08/2008 22:53
- Location: raj'voSa
- Contact:
#2239 Re: Škoda all about
Zadnji, prije ovog sto se stalio, koji sam imao je bas dugo potrajao, 7godina star bio i otisao sa autom. Svaki akumulator kod mene dugo traje, uglavnom kad kupim, on traje i traje i na kraju ode sa autom i dalje traje. Stvar je u odrzavanju, i redovnom dosipanju destilovane vode. Ove nove zatvorene, potrosi i baci ne gotivim, ama nikako.staradis wrote::/ možda se bas ne vole. Generalno nisu loši i jeftini.
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
-
- Posts: 25
- Joined: 04/04/2014 14:14
#2240 Re: Škoda all about
Petrol Q MAX Eurodisel gorivo - isksutva sa Skodinim motorom ? Bolje ili losije u odnosu na Energopetrol ako je uopste ima kakvo nam je trziste...
- holowey
- Posts: 8414
- Joined: 10/11/2008 10:53
- Location: Дишем ти за вратом...
#2241 Re: Škoda all about
sipam u 1.9tdi pd 77kw, nikakve posebne razlike u odnosu na gorivo sa gazproma, ep/ine, neskovica, hife gdje sam ranije sipao (osim u cijeni)... potrosnja u pet deka razlike gore/dole, isti rad motora, ista vuca, ali istina manje dimi sa petrolovim gorivom kad se stisne gas...zenickaraja wrote:Petrol Q MAX Eurodisel gorivo - isksutva sa Skodinim motorom ? Bolje ili losije u odnosu na Energopetrol ako je uopste ima kakvo nam je trziste...
-
- Posts: 158
- Joined: 22/04/2013 13:26
#2242 Re: Škoda all about
Edit: našao, hvala još jednom
Last edited by putnik2107 on 26/06/2017 10:00, edited 3 times in total.
-
- Posts: 637
- Joined: 15/06/2008 19:22
#2244 Re: Škoda all about
Ima li neko preporuku gdje provjeriti ispravnost turbine (1.9 TDI 77KW)? postoji li dijagnostika za to da se odveze u servis ili je sve do intuicije servisera kada vozi.
Već nekih 4-5mj čujem čudan zvuk pri naglom dodavanju i puštanju gasa u vožnji ili pri prebacivanju brzine u viši stepen prenosa, kao neko "hhhh", grebanje, šištanje, teško je opisati. Ne dešava se u leru, pa kad sam vozio serviserima oni kažu ništa to. Ali prije par dana mi prijatelj serviser provoza i kaze liči mu na turbinu.
Nije problem ni reparirati, ali je problem ako time ništa ne dobijem i sve ostane isto, jer je dijagnoza data na osnovu 10min vozanja auta i osjećaja sluha.
Već nekih 4-5mj čujem čudan zvuk pri naglom dodavanju i puštanju gasa u vožnji ili pri prebacivanju brzine u viši stepen prenosa, kao neko "hhhh", grebanje, šištanje, teško je opisati. Ne dešava se u leru, pa kad sam vozio serviserima oni kažu ništa to. Ali prije par dana mi prijatelj serviser provoza i kaze liči mu na turbinu.
Nije problem ni reparirati, ali je problem ako time ništa ne dobijem i sve ostane isto, jer je dijagnoza data na osnovu 10min vozanja auta i osjećaja sluha.
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#2245 Re: Škoda all about
To sistanje turbine prilikom jaceg ubrzanja ili prilikom brze izmjene brzina, kod PD motora se mora cuti, i u tome nema nista sporno. Turbina se kod tih motora uvijek cuje kod pritiska gasa ili izmjene brzina. Kad je motor zagrijan, cuje se manje priguseno i vecinom kod izmjena brzina. Kad motor nije zagrijan prilikom naglog ubrzanja ili brze izmjene brzine, sistanje je poprilicno zestoko, i tako mora biti. Treba da znas, da se turbina kod tih motora treba i mora cuti u voznji. Znaci, klad je hladan motor vise se cuje a kad je zagrijan dosta manje. Dobro razmisli sta radis i kod koga, jer po meni je tu sve kako treba, jer ti je majstor trebao reci da se turbina mora cuti a ne da mu lici na zvuk turbine. Nista ne diraj to ti je moj savjet.rusmir.ba wrote:Ima li neko preporuku gdje provjeriti ispravnost turbine (1.9 TDI 77KW)? postoji li dijagnostika za to da se odveze u servis ili je sve do intuicije servisera kada vozi.
Već nekih 4-5mj čujem čudan zvuk pri naglom dodavanju i puštanju gasa u vožnji ili pri prebacivanju brzine u viši stepen prenosa, kao neko "hhhh", grebanje, šištanje, teško je opisati. Ne dešava se u leru, pa kad sam vozio serviserima oni kažu ništa to. Ali prije par dana mi prijatelj serviser provoza i kaze liči mu na turbinu.
Nije problem ni reparirati, ali je problem ako time ništa ne dobijem i sve ostane isto, jer je dijagnoza data na osnovu 10min vozanja auta i osjećaja sluha.
Stanje turbine odnosno njeni parametri se mogu provjerit preko dijagnostike. Turbina kad ode auto je toliko tromo i bez snage da se auto tesko vuce po cesti. Ne diraj nista...samo se bezveze izlases troskovima.
-
- Posts: 637
- Joined: 15/06/2008 19:22
#2246 Re: Škoda all about
ma znam za ono normalno zvizdanje kada se malo jace stisne, ali ovo je bas ruzan zvuk i samo u ovim slucajevima. auto zaista nije tromo, i to mi je bio jedan od razloga da bas ne idem odmah u reparaciju. javio se jedan covjek pominje neki MAP ili MAF, uglavnom ja bih najradije otisao kod nekog na dijagnostiku, ali nemam ideju kod koga iskreno.condy wrote:To sistanje turbine prilikom jaceg ubrzanja ili prilikom brze izmjene brzina, kod PD motora se mora cuti, i u tome nema nista sporno. Turbina se kod tih motora uvijek cuje kod pritiska gasa ili izmjene brzina. Kad je motor zagrijan, cuje se manje priguseno i vecinom kod izmjena brzina. Kad motor nije zagrijan prilikom naglog ubrzanja ili brze izmjene brzine, sistanje je poprilicno zestoko, i tako mora biti. Treba da znas, da se turbina kod tih motora treba i mora cuti u voznji. Znaci, klad je hladan motor vise se cuje a kad je zagrijan dosta manje. Dobro razmisli sta radis i kod koga, jer po meni je tu sve kako treba, jer ti je majstor trebao reci da se turbina mora cuti a ne da mu lici na zvuk turbine. Nista ne diraj to ti je moj savjet.rusmir.ba wrote:Ima li neko preporuku gdje provjeriti ispravnost turbine (1.9 TDI 77KW)? postoji li dijagnostika za to da se odveze u servis ili je sve do intuicije servisera kada vozi.
Već nekih 4-5mj čujem čudan zvuk pri naglom dodavanju i puštanju gasa u vožnji ili pri prebacivanju brzine u viši stepen prenosa, kao neko "hhhh", grebanje, šištanje, teško je opisati. Ne dešava se u leru, pa kad sam vozio serviserima oni kažu ništa to. Ali prije par dana mi prijatelj serviser provoza i kaze liči mu na turbinu.
Nije problem ni reparirati, ali je problem ako time ništa ne dobijem i sve ostane isto, jer je dijagnoza data na osnovu 10min vozanja auta i osjećaja sluha.
Stanje turbine odnosno njeni parametri se mogu provjerit preko dijagnostike. Turbina kad ode auto je toliko tromo i bez snage da se auto tesko vuce po cesti. Ne diraj nista...samo se bezveze izlases troskovima.
-
- Posts: 7529
- Joined: 14/06/2012 22:59
#2247 Re: Škoda all about
Lijep, dugačak i uzak ... Jučer u redu za trajekt.
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#2248 Re: Škoda all about
Lijepa kombinacija, crvena metalik boja sa crnom plastikom na pragovima i blatobranima, i sive lajsne preko prozora. Otmjeno i elegantno
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#2249 Re: Škoda all about
Imao sam priliku zaviriti u Kodaiq. I unutra je dosta dobar, vidi se napredak u odnosu na Octaviu A7.
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#2250 Re: Škoda all about
Gledam ove cijene, na prvu poskup je. Ne pratim cijene SUV-ova, možda je i povoljniji u odnosu na konkurenciju. Otprilike, neki jak paket, kakav priliči ovakvom vozilu, bi sa dobrom motorizacijom i modernim prenosom, koštao između 65 do 70 kKM, kod nas.