Škoda all about

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: _BataZiv_0809, anex

Post Reply
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#2226 Re: Škoda all about

Post by tempuser »

Meni je fabricki GM na Astri benzincu trajao punih 9 god, vrtio je kad je zamjenjen...
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#2227 Re: RE: Re: Škoda all about

Post by amar1994 »

tempuser wrote:Meni je fabricki GM na Astri benzincu trajao punih 9 god, vrtio je kad je zamjenjen...
Hahah isto, bila 02 godiste i stari 2011 zamijenio :)
User avatar
konektovan
Posts: 40054
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#2228 Re: Škoda all about

Post by konektovan »

Ja na citroenu imam fabricki, sad mu 10 godina.

poslano sa Sonija Ze
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#2229 Re: RE: Re: Škoda all about

Post by amar1994 »

konektovan wrote:Ja na citroenu imam fabricki, sad mu 10 godina.

poslano sa Sonija Ze
[emoji106]
Garant je u njemackoj proizveden [emoji13] [emoji38]
User avatar
konektovan
Posts: 40054
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#2230 Re: RE: Re: RE: Re: Škoda all about

Post by konektovan »

amar1994 wrote:
konektovan wrote:Ja na citroenu imam fabricki, sad mu 10 godina.

poslano sa Sonija Ze
[emoji106]
Garant je u njemackoj proizveden [emoji13] [emoji38]
Nijesam provjerio.[emoji1]

poslano sa Sonija Ze
Throttle
Posts: 12880
Joined: 10/06/2016 12:35

#2231 Re: Škoda all about

Post by Throttle »

Hugel gura vec 4 godine kod roditelja, triput praznjen do kraja.. kupljen u Motorexu, samo oni radili i nije bilo nista drugo a bilo hitno.. mene pozitovno iznenadio
zenickaraja
Posts: 25
Joined: 04/04/2014 14:14

#2232 Re: Škoda all about

Post by zenickaraja »

Podijelite iskustva :)

Kako je zahladnilo ovih dana prilikom paljenja auta broj obrtaja u leru bez gasa je nesto veci od 900 a manji od 1000 da bi nakon 1-2 minute rada motora broj obrtaja pao malo ispod 900. Rijec je o Skodi Octaviji facelift. Na dijagnostici nista ne pokazuje kao kvar. Akumulator zamjenjen prije dvije sedmice. I da motor malo trza prilikom paljenja i gasenja. Nakon dodavanja gasa kao i u voznji motor radi uredno bez trzavica i prevelike buke. Hvala na misljenju.
User avatar
holowey
Posts: 8414
Joined: 10/11/2008 10:53
Location: Дишем ти за вратом...

#2233 Re: Škoda all about

Post by holowey »

zenickaraja wrote:Podijelite iskustva :)

Kako je zahladnilo ovih dana prilikom paljenja auta broj obrtaja u leru bez gasa je nesto veci od 900 a manji od 1000 da bi nakon 1-2 minute rada motora broj obrtaja pao malo ispod 900. Rijec je o Skodi Octaviji facelift. Na dijagnostici nista ne pokazuje kao kvar. Akumulator zamjenjen prije dvije sedmice. I da motor malo trza prilikom paljenja i gasenja. Nakon dodavanja gasa kao i u voznji motor radi uredno bez trzavica i prevelike buke. Hvala na misljenju.
automatski saug?
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#2234 Re: RE: Re: Škoda all about

Post by amar1994 »

holowey wrote:
zenickaraja wrote:Podijelite iskustva :)

Kako je zahladnilo ovih dana prilikom paljenja auta broj obrtaja u leru bez gasa je nesto veci od 900 a manji od 1000 da bi nakon 1-2 minute rada motora broj obrtaja pao malo ispod 900. Rijec je o Skodi Octaviji facelift. Na dijagnostici nista ne pokazuje kao kvar. Akumulator zamjenjen prije dvije sedmice. I da motor malo trza prilikom paljenja i gasenja. Nakon dodavanja gasa kao i u voznji motor radi uredno bez trzavica i prevelike buke. Hvala na misljenju.
automatski saug?
Da , i meni isto radi, samo ne treska, a iako treska malo, dizel je [emoji106]
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#2235 Re: Škoda all about

Post by condy »

Automatski saug mora tako malo podic obrtaje pa onda spustit. To je ok.

Medjutim, to trzanje, treskanje motora prilikom paljenja i gasenja treba provjerit. Provjerit nosace motora. Kod gasenja ne bi trebao treskati ni malo. Kod paljenja moze malo ali to je gotovo neprimjetno. Ako na leru dok stojis osjetis podrhtavanje ponekad do nosaca motora je ili je mozda i zamajac oslabio. Zacepljene dizne ili zaprljan egr ventil moze biti isto razlog treskanje. Sve ovo ako je treskanje bas osjetno kod paljenja ili gasenje, ako se auto zatrese.
staradis
Posts: 1872
Joined: 03/04/2012 17:40

#2236 Re: Škoda all about

Post by staradis »

Sto niko ne spominje Topla akumulatore

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
User avatar
semirsar
Posts: 7540
Joined: 24/08/2008 22:53
Location: raj'voSa
Contact:

#2237 Re: Škoda all about

Post by semirsar »

staradis wrote:Sto niko ne spominje Topla akumulatore

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Moj se sprzio, a cujem i kod jos par prijatelja, uglavnom na oktavijama
staradis
Posts: 1872
Joined: 03/04/2012 17:40

#2238 Re: Škoda all about

Post by staradis »

:/ možda se bas ne vole. Generalno nisu loši i jeftini.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
User avatar
semirsar
Posts: 7540
Joined: 24/08/2008 22:53
Location: raj'voSa
Contact:

#2239 Re: Škoda all about

Post by semirsar »

staradis wrote::/ možda se bas ne vole. Generalno nisu loši i jeftini.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Zadnji, prije ovog sto se stalio, koji sam imao je bas dugo potrajao, 7godina star bio i otisao sa autom. Svaki akumulator kod mene dugo traje, uglavnom kad kupim, on traje i traje i na kraju ode sa autom i dalje traje. Stvar je u odrzavanju, i redovnom dosipanju destilovane vode. Ove nove zatvorene, potrosi i baci ne gotivim, ama nikako. :mrgreen:
zenickaraja
Posts: 25
Joined: 04/04/2014 14:14

#2240 Re: Škoda all about

Post by zenickaraja »

Petrol Q MAX Eurodisel gorivo - isksutva sa Skodinim motorom ? Bolje ili losije u odnosu na Energopetrol ako je uopste ima kakvo nam je trziste...
User avatar
holowey
Posts: 8414
Joined: 10/11/2008 10:53
Location: Дишем ти за вратом...

#2241 Re: Škoda all about

Post by holowey »

zenickaraja wrote:Petrol Q MAX Eurodisel gorivo - isksutva sa Skodinim motorom ? Bolje ili losije u odnosu na Energopetrol ako je uopste ima kakvo nam je trziste...
sipam u 1.9tdi pd 77kw, nikakve posebne razlike u odnosu na gorivo sa gazproma, ep/ine, neskovica, hife gdje sam ranije sipao (osim u cijeni)... potrosnja u pet deka razlike gore/dole, isti rad motora, ista vuca, ali istina manje dimi sa petrolovim gorivom kad se stisne gas...
putnik2107
Posts: 158
Joined: 22/04/2013 13:26

#2242 Re: Škoda all about

Post by putnik2107 »

Edit: našao, hvala još jednom
Last edited by putnik2107 on 26/06/2017 10:00, edited 3 times in total.
User avatar
mayab
Posts: 27015
Joined: 06/03/2008 13:00
Location: SARAJEVO

#2243 Re: Škoda all about

Post by mayab »

:-) :-) :-) :-)

:facepalm:
rusmir.ba
Posts: 637
Joined: 15/06/2008 19:22

#2244 Re: Škoda all about

Post by rusmir.ba »

Ima li neko preporuku gdje provjeriti ispravnost turbine (1.9 TDI 77KW)? postoji li dijagnostika za to da se odveze u servis ili je sve do intuicije servisera kada vozi.

Već nekih 4-5mj čujem čudan zvuk pri naglom dodavanju i puštanju gasa u vožnji ili pri prebacivanju brzine u viši stepen prenosa, kao neko "hhhh", grebanje, šištanje, teško je opisati. Ne dešava se u leru, pa kad sam vozio serviserima oni kažu ništa to. Ali prije par dana mi prijatelj serviser provoza i kaze liči mu na turbinu.

Nije problem ni reparirati, ali je problem ako time ništa ne dobijem i sve ostane isto, jer je dijagnoza data na osnovu 10min vozanja auta i osjećaja sluha.
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#2245 Re: Škoda all about

Post by condy »

rusmir.ba wrote:Ima li neko preporuku gdje provjeriti ispravnost turbine (1.9 TDI 77KW)? postoji li dijagnostika za to da se odveze u servis ili je sve do intuicije servisera kada vozi.

Već nekih 4-5mj čujem čudan zvuk pri naglom dodavanju i puštanju gasa u vožnji ili pri prebacivanju brzine u viši stepen prenosa, kao neko "hhhh", grebanje, šištanje, teško je opisati. Ne dešava se u leru, pa kad sam vozio serviserima oni kažu ništa to. Ali prije par dana mi prijatelj serviser provoza i kaze liči mu na turbinu.

Nije problem ni reparirati, ali je problem ako time ništa ne dobijem i sve ostane isto, jer je dijagnoza data na osnovu 10min vozanja auta i osjećaja sluha.
To sistanje turbine prilikom jaceg ubrzanja ili prilikom brze izmjene brzina, kod PD motora se mora cuti, i u tome nema nista sporno. Turbina se kod tih motora uvijek cuje kod pritiska gasa ili izmjene brzina. Kad je motor zagrijan, cuje se manje priguseno i vecinom kod izmjena brzina. Kad motor nije zagrijan prilikom naglog ubrzanja ili brze izmjene brzine, sistanje je poprilicno zestoko, i tako mora biti. Treba da znas, da se turbina kod tih motora treba i mora cuti u voznji. Znaci, klad je hladan motor vise se cuje a kad je zagrijan dosta manje. Dobro razmisli sta radis i kod koga, jer po meni je tu sve kako treba, jer ti je majstor trebao reci da se turbina mora cuti a ne da mu lici na zvuk turbine. Nista ne diraj to ti je moj savjet.

Stanje turbine odnosno njeni parametri se mogu provjerit preko dijagnostike. Turbina kad ode auto je toliko tromo i bez snage da se auto tesko vuce po cesti. Ne diraj nista...samo se bezveze izlases troskovima.
rusmir.ba
Posts: 637
Joined: 15/06/2008 19:22

#2246 Re: Škoda all about

Post by rusmir.ba »

condy wrote:
rusmir.ba wrote:Ima li neko preporuku gdje provjeriti ispravnost turbine (1.9 TDI 77KW)? postoji li dijagnostika za to da se odveze u servis ili je sve do intuicije servisera kada vozi.

Već nekih 4-5mj čujem čudan zvuk pri naglom dodavanju i puštanju gasa u vožnji ili pri prebacivanju brzine u viši stepen prenosa, kao neko "hhhh", grebanje, šištanje, teško je opisati. Ne dešava se u leru, pa kad sam vozio serviserima oni kažu ništa to. Ali prije par dana mi prijatelj serviser provoza i kaze liči mu na turbinu.

Nije problem ni reparirati, ali je problem ako time ništa ne dobijem i sve ostane isto, jer je dijagnoza data na osnovu 10min vozanja auta i osjećaja sluha.
To sistanje turbine prilikom jaceg ubrzanja ili prilikom brze izmjene brzina, kod PD motora se mora cuti, i u tome nema nista sporno. Turbina se kod tih motora uvijek cuje kod pritiska gasa ili izmjene brzina. Kad je motor zagrijan, cuje se manje priguseno i vecinom kod izmjena brzina. Kad motor nije zagrijan prilikom naglog ubrzanja ili brze izmjene brzine, sistanje je poprilicno zestoko, i tako mora biti. Treba da znas, da se turbina kod tih motora treba i mora cuti u voznji. Znaci, klad je hladan motor vise se cuje a kad je zagrijan dosta manje. Dobro razmisli sta radis i kod koga, jer po meni je tu sve kako treba, jer ti je majstor trebao reci da se turbina mora cuti a ne da mu lici na zvuk turbine. Nista ne diraj to ti je moj savjet.

Stanje turbine odnosno njeni parametri se mogu provjerit preko dijagnostike. Turbina kad ode auto je toliko tromo i bez snage da se auto tesko vuce po cesti. Ne diraj nista...samo se bezveze izlases troskovima.
ma znam za ono normalno zvizdanje kada se malo jace stisne, ali ovo je bas ruzan zvuk i samo u ovim slucajevima. auto zaista nije tromo, i to mi je bio jedan od razloga da bas ne idem odmah u reparaciju. javio se jedan covjek pominje neki MAP ili MAF, uglavnom ja bih najradije otisao kod nekog na dijagnostiku, ali nemam ideju kod koga iskreno.
Seawolf
Posts: 7529
Joined: 14/06/2012 22:59

#2247 Re: Škoda all about

Post by Seawolf »

Image

Lijep, dugačak i uzak ... Jučer u redu za trajekt.
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#2248 Re: Škoda all about

Post by condy »

Lijepa kombinacija, crvena metalik boja sa crnom plastikom na pragovima i blatobranima, i sive lajsne preko prozora. Otmjeno i elegantno :)
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#2249 Re: Škoda all about

Post by 530i »

Imao sam priliku zaviriti u Kodaiq. I unutra je dosta dobar, vidi se napredak u odnosu na Octaviu A7.
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#2250 Re: Škoda all about

Post by condy »

Gledam ove cijene, na prvu poskup je. Ne pratim cijene SUV-ova, možda je i povoljniji u odnosu na konkurenciju. Otprilike, neki jak paket, kakav priliči ovakvom vozilu, bi sa dobrom motorizacijom i modernim prenosom, koštao između 65 do 70 kKM, kod nas.
Post Reply