Škoda all about
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- golfiista
- Posts: 4685
- Joined: 04/05/2012 14:48
#2126 Re: Škoda all about
Jel ovo nova trojka, od koje godine se pravi, zankolikonse para moze kupiti?
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#2127 Re: Škoda all about
Ja mislim da je nova po cijeni slicna Golfu 7. Vidio je prije par mjeseci na platou BBI. Polovne da li ih ima i po kojim cijena to ne znam.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#2128 Re: RE: Re: Škoda all about
Taman za tebe , od 2017golfiista wrote:Jel ovo nova trojka, od koje godine se pravi, zankolikonse para moze kupiti?
treba sacekat 2017 model jer ova je od 2013
Takumi najbolja kupovina, i moja je bila oko 40kKM nova isto Takumi oprema
ja kod njih nema dodavanja i mixanja opreme , ima sto ima , ato je skoro sve
isto kostai i hatch i sedan(ekvivalent octavie)
-
- Posts: 4578
- Joined: 13/08/2006 11:20
#2129 Re: Škoda all about
Ja gledam ovdje i bez doplate nema ni koznog volana ni touch screen radio uredjaja ni DSG-a kod Golfa...condy wrote:Od nabrojanog u comfortline paketu dolazi kozni volan, touch radio, a dsg uvijek ide po izboru kod golfa a i kod octavije. Kozna sjedista ne dolaze.sabanss wrote: Samo mi nemoj reci da Golf ili bilo koje auto te klase u srednjem paketu opreme (Elegance kod Skode, Comfortline kod Golfa) dolazi sa koznim volanom, sjedistima, radio uredjajem sa touch screenom i automatskim mjenjacem bez doplate
U uporednim paketima, Golf nudi nesto vise opreme i skuplji je od Octavije. Plus kod Golfa dolazi el parking kocnica u seriji koje kod Octavije nema. Ima tu sigurno i nekih jos razlika. Octavija dolazi na ovjesu Golfa, nema svoje vjesanje itd.
Octavija je prakticnija, za porodicu bolja, a Golf je u kompletu malo bolje auto.
http://www.nipex.ba/pdf/katalog_novi_golf.pdf
Mozda nesto fulam... Inace ni prikazani Golf ni Octavia nisu koliko vidim srednji paket opreme. Zna se sta je Skoda a sta Golf u VW grupi tako da par hiljada ce Golf uvijek biti skuplji. Kako rekose iznad ako mozes zivjeti bez sitnica koje cine razliku, pare uvijek mozes ostaviti u dzepu.
Za Peugeot vidim da ima solidno opreme ali nema opet kao prikazani modeli a da ne predje 40k KM tako da vrijedi opet cinjenica da ono nisu standardni modeli kao sto ni Pezo sa automatskim mjenjacem, kozom kao gore prikazani modeli nije serijski...
-
- Posts: 12974
- Joined: 10/06/2016 12:35
#2130 Re: Škoda all about
@amar1994: kakav je ovo los automatik, ubija performanse nacisto
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#2131 Re: Škoda all about
smece , ja licno mazgu bez manuelnog mjenjaca i rucne ne bi ni pogledaoThrottle wrote:@amar1994: kakav je ovo los automatik, ubija performanse nacisto
- supercali
- Posts: 23942
- Joined: 06/07/2014 12:30
#2132 Re: Škoda all about
Sabanss kako misliš nije serijski ili si mislio nije osnovni?
-
- Posts: 18092
- Joined: 17/04/2012 22:57
#2133 Re: Škoda all about
Da sada kupujem novog kompakta izabrao bi P308 bez obzira na cijenu. Drugi izbor bi bio Megan, pa Mazda 3. Kada bi gledao isključivo odnos uloženo/dobijeno izabrao bi C4 iako je trenutno možda i najstariji kompakt na tržištu, nije mi previše izgubio.
-
- Posts: 561
- Joined: 21/04/2009 18:48
#2134 Re: Škoda all about
Na prošloj stranici sam napisao većinu stvari koje Golf ima u odnosu na Octaviju. Od osnovnog Trendlinea ima i kožni volan i touchscreen. Ne znam šta brljave ti u Nipexu, ali vjerovatno u tom cjenovniku nije spomenut nekadašnji tzv. Balkan paket koji je u međuvremenu nestao i sva oprema iz njega je postala standardna oprema Trendlinea: dvozonska automatska klima, 4x podizači stakala, kožni volan i ručica mjenjača, svjetla za maglu, naslon za ruku, touchscreen sa SD karticom, color paket...možda ima još nešto, ne mogu se sada sjetiti. To je sve osnovna oprema, nema kod nas Golfa 7 hatcha sa ručnom klimom, kurblama, golim volanom, početnim radiom...Vjerovatno to ima na zvaničnoj stranici volkswagena, pusti Nipexsabanss wrote:Ja gledam ovdje i bez doplate nema ni koznog volana ni touch screen radio uredjaja ni DSG-a kod Golfa...condy wrote:Od nabrojanog u comfortline paketu dolazi kozni volan, touch radio, a dsg uvijek ide po izboru kod golfa a i kod octavije. Kozna sjedista ne dolaze.sabanss wrote: Samo mi nemoj reci da Golf ili bilo koje auto te klase u srednjem paketu opreme (Elegance kod Skode, Comfortline kod Golfa) dolazi sa koznim volanom, sjedistima, radio uredjajem sa touch screenom i automatskim mjenjacem bez doplate
U uporednim paketima, Golf nudi nesto vise opreme i skuplji je od Octavije. Plus kod Golfa dolazi el parking kocnica u seriji koje kod Octavije nema. Ima tu sigurno i nekih jos razlika. Octavija dolazi na ovjesu Golfa, nema svoje vjesanje itd.
Octavija je prakticnija, za porodicu bolja, a Golf je u kompletu malo bolje auto.
http://www.nipex.ba/pdf/katalog_novi_golf.pdf
Mozda nesto fulam... Inace ni prikazani Golf ni Octavia nisu koliko vidim srednji paket opreme. Zna se sta je Skoda a sta Golf u VW grupi tako da par hiljada ce Golf uvijek biti skuplji. Kako rekose iznad ako mozes zivjeti bez sitnica koje cine razliku, pare uvijek mozes ostaviti u dzepu.
Za Peugeot vidim da ima solidno opreme ali nema opet kao prikazani modeli a da ne predje 40k KM tako da vrijedi opet cinjenica da ono nisu standardni modeli kao sto ni Pezo sa automatskim mjenjacem, kozom kao gore prikazani modeli nije serijski...
Redizajnirana trojka se neće početi proizvoditi 2017. godine, ona se već proizvodi, ali FL nosi oznaku MY2017 (model year) Te pojmove treba razlikovati.amar1994 wrote:Taman za tebe , od 2017golfiista wrote:Jel ovo nova trojka, od koje godine se pravi, zankolikonse para moze kupiti?
treba sacekat 2017 model jer ova je od 2013
- golfiista
- Posts: 4685
- Joined: 04/05/2012 14:48
#2135 Re: Škoda all about
Zasto takva prednost 308-ci?citroen xm wrote:Da sada kupujem novog kompakta izabrao bi P308 bez obzira na cijenu. Drugi izbor bi bio Megan, pa Mazda 3. Kada bi gledao isključivo odnos uloženo/dobijeno izabrao bi C4 iako je trenutno možda i najstariji kompakt na tržištu, nije mi previše izgubio.
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#2136 Re: Škoda all about
U osnovnom paketu opreme trendline dodje koza na volanu i touch radio. To je obavezna doplata bez koje kod nas ne mozes kupiti Golfa. Tako da 1.6 tdi u trendline paketu kosta oko 36 kKM, a po zvanicnom cjenovniku cijena je niza. Imas to na njihovom cjenovniku, pise obavezna doplata sa zvjezdicom na kraju. Psiholoski efekat je to da privuku kupca. Zato svaki i dolazi sa koznim volanom i touch radiom. Iz uvoza Golf sa comfortline paketom od Golfa V dolazi sa koznim volanom...pogledaj na stranici brckogasa.net kod njih je to lijepo navedeno u serijskoj opremi, boldirano kao obavezna doplata.sabanss wrote:Ja gledam ovdje i bez doplate nema ni koznog volana ni touch screen radio uredjaja ni DSG-a kod Golfa...condy wrote:Od nabrojanog u comfortline paketu dolazi kozni volan, touch radio, a dsg uvijek ide po izboru kod golfa a i kod octavije. Kozna sjedista ne dolaze.sabanss wrote: Samo mi nemoj reci da Golf ili bilo koje auto te klase u srednjem paketu opreme (Elegance kod Skode, Comfortline kod Golfa) dolazi sa koznim volanom, sjedistima, radio uredjajem sa touch screenom i automatskim mjenjacem bez doplate
U uporednim paketima, Golf nudi nesto vise opreme i skuplji je od Octavije. Plus kod Golfa dolazi el parking kocnica u seriji koje kod Octavije nema. Ima tu sigurno i nekih jos razlika. Octavija dolazi na ovjesu Golfa, nema svoje vjesanje itd.
Octavija je prakticnija, za porodicu bolja, a Golf je u kompletu malo bolje auto.
http://www.nipex.ba/pdf/katalog_novi_golf.pdf
Mozda nesto fulam... Inace ni prikazani Golf ni Octavia nisu koliko vidim srednji paket opreme. Zna se sta je Skoda a sta Golf u VW grupi tako da par hiljada ce Golf uvijek biti skuplji. Kako rekose iznad ako mozes zivjeti bez sitnica koje cine razliku, pare uvijek mozes ostaviti u dzepu.
Za Peugeot vidim da ima solidno opreme ali nema opet kao prikazani modeli a da ne predje 40k KM tako da vrijedi opet cinjenica da ono nisu standardni modeli kao sto ni Pezo sa automatskim mjenjacem, kozom kao gore prikazani modeli nije serijski...
Vezano za Golf vs Octavija. Nisu samo sitnice u pitanju. Elektronska parking kocnica i kvalitetnija unutrasnjost sa alu ukrasnim detaljima nisu samo sitnice. Octavija je nekad bila best buy, sad vec po cijenama to i nije.
Last edited by condy on 07/09/2016 23:00, edited 1 time in total.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#2137 Re: Škoda all about
skupo za mali motor , bolje benzinca
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#2138 Re: Škoda all about
I meni je bolji benzinac....iako ja Golfa novog nikad ne bih kupio. Puno mi je to za neki osnovni paket. Za te pare bi kad bi gledao VW trazio polovnog Passata CC hebo Golfa
-
- Posts: 18092
- Joined: 17/04/2012 22:57
#2139 Re: RE: Re: Škoda all about
Jednostavno mi se sviđa kako je napravljeno i dizajnirano auto. Pogotovo unutrašnjost koja mi je perverzija, naročito u jačim paketima opreme. Ne pamtim kada mi se u toj klasi unutrašnjost toliko svidjela. Jedino kada se pojavio prvi C4 A i ponuda motora je odlična.golfiista wrote:
Zasto takva prednost 308-ci?
-
- Posts: 4578
- Joined: 13/08/2006 11:20
#2140 Re: Škoda all about
Standardna oprema za koju pise da je opcionalna ali je moras doplatiti. Zato sam se i ogradio da mozda ne kontamcondy wrote: U osnovnom paketu opreme trendline dodje koza na volanu i touch radio. To je obavezna doplata bez koje kod nas ne mozes kupiti Golfa. Tako da 1.6 tdi u trendline paketu kosta oko 36 kKM, a po zvanicnom cjenovniku cijena je niza. Imas to na njihovom cjenovniku, pise obavezna doplata sa zvjezdicom na kraju. Psiholoski efekat je to da privuku kupca. Zato svaki i dolazi sa koznim volanom i touch radiom. Iz uvoza Golf sa comfortline paketom od Golfa V dolazi sa koznim volanom...pogledaj na stranici brckogasa.net kod njih je to lijepo navedeno u serijskoj opremi, boldirano kao obavezna doplata.
Vezano za Golf vs Octavija. Nisu samo sitnice u pitanju. Elektronska parking kocnica i kvalitetnija unutrasnjost sa alu ukrasnim detaljima nisu samo sitnice. Octavija je nekad bila best buy, sad vec po cijenama to i nije.
Jbg ga, meni su elektronska kocnica i alu detalji sitnica, tebi znace razliku. Tebi to vrijedi dvije - tri milje vise, ja nebih Golfa niti kad bi bio iste cijene ili jeftiniji neznatno od Octavie jer Skodu kupuje onaj kome je gepek bitan. Prvo auto tog komfora za porodicu sa dvije djece nalazim tek u Pasatu koji je vjerujem 10-tak hiljada skuplji...
- golfiista
- Posts: 4685
- Joined: 04/05/2012 14:48
#2141 Re: RE: Re: Škoda all about
citroen xm wrote:Jednostavno mi se sviđa kako je napravljeno i dizajnirano auto. Pogotovo unutrašnjost koja mi je perverzija, naročito u jačim paketima opreme. Ne pamtim kada mi se u toj klasi unutrašnjost toliko svidjela. Jedino kada se pojavio prvi C4 A i ponuda motora je odlična.golfiista wrote:
Zasto takva prednost 308-ci?
ne znam, nisam sjedio u novoj 308, ali nesto sam skeptičan prema onom rješenju instrumenata iznad volana...koliko j praktično..
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#2142 Re: Škoda all about
Cijene Octavie u odnosu na prosli model se nisu znacajno mjenjale.condy wrote: Vezano za Golf vs Octavija. Nisu samo sitnice u pitanju. Elektronska parking kocnica i kvalitetnija unutrasnjost sa alu ukrasnim detaljima nisu samo sitnice. Octavija je nekad bila best buy, sad vec po cijenama to i nije.
- Bakir1
- Posts: 13669
- Joined: 18/06/2008 16:45
- Location: mislim da o tome imam misljenje.
- Contact:
#2143 Re: Škoda all about
ko trazi octaviju a5 facelift, ima jedna upravo se prodaje, 2012, 1.9 tdi, srebrna, 130.000 km, prvi vlasnik,nije u zvanicnim oglasnicima
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#2144 Re: Škoda all about
Koliko se sjećam, prošli model Octavija 1.9 tdi elegance je koštao oko cca 31.000 KM, a na akciji je išao oko 30.000 KM. Pri kraju proizvodnje su bile najbolje akcije za taj motor koje su išle i do 28.000 KM sa nešto slabijim paketom opreme. Prosli model Octavije 1.6 tdi, koji je uveden u ponudu tog modela naknadno kod nas, nije se kupovao jer je bio skuplji od 1.9 tdi, a cijena mu je bila u elegance paketu opreme oko cca 33.000 KM.tempuser wrote:Cijene Octavie u odnosu na prosli model se nisu znacajno mjenjale.condy wrote: Vezano za Golf vs Octavija. Nisu samo sitnice u pitanju. Elektronska parking kocnica i kvalitetnija unutrasnjost sa alu ukrasnim detaljima nisu samo sitnice. Octavija je nekad bila best buy, sad vec po cijenama to i nije.
Sadašnji model Octavije 1.6 tdi u elegance paketu je oko cca 36.000+ KM. Skuplji je u odnosu na prethodni uporedni model od 3 do 5 hiljada KM, ovisno s kojim motorom ga upoređujemo. Nije to mala razlika. Ja mislim da se za cijenu ove nove Octavije 1.6 tdi, prije mogla kupiti Octavija sa 2.0 tdi motorom. Voziš 2.0 tdi i znaš koliko te izašao
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#2145 Re: Škoda all about
Ovaj aktuelni BMW 1 preFL je po svim stavkama bolje auto od Golfa 7 osim prostranosti/prakticnosti - pogon, vozna dinamika, udobnost, u svim ovim je bolji, iako je izasao skoro 2 godine ranije. To su rezultati testa, dakle objektivni, ne moje subjektivno misljenje.
A subjektivno, po onim stvarima koje se ne ocjenjuju na testu - i koje su kupcima premium auta jednako bitne - BMW 1 i Golf su dva svijeta razlicita bez obzira na generacije. Ne moze se premium auto posmatrati cisto kroz prizmu auta na kolicinu. Inace auto kao sto je A3 (usminkani Golf s manje prostora i 20% vecom cijenom) ne bi imalo sta da trazi na trzistu. A cinjenica je da je i taj format usminkanog auta na kolicinu itekako popularan i trazen na trzistu (u DE je prvi posle Golfa po prodaji u toj klasi).
A subjektivno, po onim stvarima koje se ne ocjenjuju na testu - i koje su kupcima premium auta jednako bitne - BMW 1 i Golf su dva svijeta razlicita bez obzira na generacije. Ne moze se premium auto posmatrati cisto kroz prizmu auta na kolicinu. Inace auto kao sto je A3 (usminkani Golf s manje prostora i 20% vecom cijenom) ne bi imalo sta da trazi na trzistu. A cinjenica je da je i taj format usminkanog auta na kolicinu itekako popularan i trazen na trzistu (u DE je prvi posle Golfa po prodaji u toj klasi).
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#2146 Re: Škoda all about
Da se ne ponavljam, ali vecina najvise znacku gleda,neka ima manje opreme i slabiji motor al bitan je znak
- madner
- Posts: 56761
- Joined: 09/08/2004 16:35
#2147 Re: Škoda all about
To su rezultati jednog testa.ado-šampion wrote:Ovaj aktuelni BMW 1 preFL je po svim stavkama bolje auto od Golfa 7 osim prostranosti/prakticnosti - pogon, vozna dinamika, udobnost, u svim ovim je bolji, iako je izasao skoro 2 godine ranije. To su rezultati testa, dakle objektivni, ne moje subjektivno misljenje.
A subjektivno, po onim stvarima koje se ne ocjenjuju na testu - i koje su kupcima premium auta jednako bitne - BMW 1 i Golf su dva svijeta razlicita bez obzira na generacije. Ne moze se premium auto posmatrati cisto kroz prizmu auta na kolicinu. Inace auto kao sto je A3 (usminkani Golf s manje prostora i 20% vecom cijenom) ne bi imalo sta da trazi na trzistu. A cinjenica je da je i taj format usminkanog auta na kolicinu itekako popularan i trazen na trzistu (u DE je prvi posle Golfa po prodaji u toj klasi).
BMW sa slabim motorcicem i velikom kilazom je udoban, dok ga koriste dvije osobe.
Tako da po testovima taj kec bude cesto zadnji, naravno skroz objektivno
-
- Posts: 4578
- Joined: 13/08/2006 11:20
#2148 Re: Škoda all about
Za znacku manje-vise, oprema je skoro nebitna ali motor mora biti solidno jak. Moje dosadasnje iskustvo voznje po putevima nase drage domovine kaze da motorcici male kubikaze bez obzira na broj konja nisu rjesenje za nase prevoje.amar1994 wrote:Da se ne ponavljam, ali vecina najvise znacku gleda,neka ima manje opreme i slabiji motor al bitan je znak
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#2149 Re: Škoda all about
Nesto si pomjesao! Dok je bio auktuelan u svojoj 3. godini, bas kao sto je A7 sad, A5 1,9 TDI Elegance je kostao cca 36,5-37.000 KM sto je otprilike koliko i danas kosta 1,6 TDI Elegance. Mene je 2,0 TDI Elegance sa nesto dodatne opreme 2006. godine kostao oko 41.000 KM, dok je osnovna cijena bila 39.900 sto je potvrda ovoga sto pisem jer je razila od 10.000 KM samo na konto motora nemoguca.condy wrote:Koliko se sjećam, prošli model Octavija 1.9 tdi elegance je koštao oko cca 31.000 KM, a na akciji je išao oko 30.000 KM. Pri kraju proizvodnje su bile najbolje akcije za taj motor koje su išle i do 28.000 KM sa nešto slabijim paketom opreme. Prosli model Octavije 1.6 tdi, koji je uveden u ponudu tog modela naknadno kod nas, nije se kupovao jer je bio skuplji od 1.9 tdi, a cijena mu je bila u elegance paketu opreme oko cca 33.000 KM.tempuser wrote:Cijene Octavie u odnosu na prosli model se nisu znacajno mjenjale.condy wrote: Vezano za Golf vs Octavija. Nisu samo sitnice u pitanju. Elektronska parking kocnica i kvalitetnija unutrasnjost sa alu ukrasnim detaljima nisu samo sitnice. Octavija je nekad bila best buy, sad vec po cijenama to i nije.
Sadašnji model Octavije 1.6 tdi u elegance paketu je oko cca 36.000+ KM. Skuplji je u odnosu na prethodni uporedni model od 3 do 5 hiljada KM, ovisno s kojim motorom ga upoređujemo. Nije to mala razlika. Ja mislim da se za cijenu ove nove Octavije 1.6 tdi, prije mogla kupiti Octavija sa 2.0 tdi motorom. Voziš 2.0 tdi i znaš koliko te izašao
Jedina akcija koja je bila je ona kad su u zadnjoj godini proizvodnje nudili A5 FL sa starim 1,9 TDI PD motorom za 32.000 KM.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#2150 Re: Škoda all about
Sto se od njega i ocekuje. Kome treba vise prostora/udobnosti, ima trica, kome treba jos vise ima petica, kome treba i vise od toga ima sedmica. BMW nije auto za sirotinju. Ko zeli nagurani 4-clanu porodicu u kompaktno auto od 4 metra i aplauz uzme Golfa. Ko zeli BMW a ima porodicu ne gleda ispod trice. I to po mogucnosti karavan.madner wrote: BMW sa slabim motorcicem i velikom kilazom je udoban, dok ga koriste dvije osobe.
To su sve stvari koje bi trebale biti de facto jasne, glupo je sto uopste o njima raspravljamo.
Ja ne zelim da ocrnim Golfa, sasvim suprotno, da imam porodicu a da sam ogranicen finansijama tako da moram ostati u okvirima te klase, pa bilo to polovno ili novo, prvi izbor bi mi bili Golf ili Octavija, jednostavno zato sto nude minimalno sve sto i ostali (cesto i bolje) a po prostranosti/prakticnosti su bez premca. Ja nemam iluzija, u autu koje novo kosta 40 k ne moze se ocekivati nista vise od dobrog. Bolje biti realan i uzeti Golfa/Octaviju nego biti iluzoran pa uzeti neprakticno auto koje je isto tako prosjecno.