Podatak koji bilo ko od nas iznese u stilu ko sta i koliko cega vidi nije relevantan, ja volim 911 i samo njih tamo trazim pogledom i moze proci milion mecki "E" karavana ja ih ne vidim i ne memorisem.
Tacni podatci bi se mogli naci ali koga to zanima sta svabe kupuju, mi se sa njima ni u cemu ne mozemo poredit, svaba je to.
Ma meni tamo merak i kad me murija zaustavi, i to rade sa stilom.
Škoda all about
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#1827 Re: Škoda all about
Ne osporavam nikome lični izbor kod odabira vozila. Meni lično, kao što @ado reče ako se auto pretežno vozi po gradu, za takvu vožnju nije velika limuzina, pogotova za gradove poput Sarajeva, ili druge veće gradove. Za mene je tako, sad svako ima pravo na vlastiti izbor. Ima i druga stvar. Nova Fabija ili Rapid ili Astra je sigurno puno rentabilnija odnosno jeftinija po gradu od polovne limuzine stare pet šest godina koja na satu ima pređenih preko 150kkm. Samo razlika u potrošnji je drastična. Moj primjer je takav. Vozim polovnu limuzinu. Nedavno otišla mi brava na zadnjim desnim vratima. Nova košta 400 KM. Srećom utopio sam polovnu za 100 KM. Zamijenio jednu ksenonsu žarulju, platio zamjensku 150 KM, nova orginalna košta 280 KM. Zamijenio cilindar kvačila 280 KM. Redovan servis ne ide ispod 550 KM. Na ulje mi ode samo blizu 300 KM. Ne vozim ga po gradu ili sasvim rijetko, ali gazim sanjim na otvorenom oko 20kkm godišnje i idem često vani, tako da mislim da mi odgovara. Međutim, za vrijednost tog auta ja sam mogao kupiti novu Octaviju, u koju bi godišnje ulagao oko 300 KM. Naravno ne bih je mogao voziti 230 km/hlavic wrote:
Mene je tvoje razmisljanje navelo da reagujem na ovo, a razlog je sto ja i supruga sasvim pristojno zaradjujemo i trenutno svako od nas ima auto.
Novo auto mozemo priustiti kao sto vecina kod nas radi 30 % ucesca, ostalo na kredit i lizing i furaj.
Mogli bi priustiti auto do 50 milja i tad bi to mozda bila oktavia rs ili 1.8t sa dobrom opremon, jedno auto u kuci, limuzina.
A za 30 milja bi uzeo prije astru gtc 1.4t i ne bih pogledao tu fabiu, jer sa astrom opet imas vise no sto ce fabia ikad imat.
I na kraju, ovdje mnogo ucesnika potencira da ljudi koji imaju "premium" auta, nova ili polovna da kroz njih ljece neke komplekse, moze li biti da neko razmislja drugacije, ili da svojoj guzici vole pristiti nesto vise, ili se bar u necemo osjeca ljepse, udobnije,,,, u krajnjem sto ne kupujemo kod Kineza kosulje, pantole, nemjestaj, sta ce nam Panasonic, Sony, Samsung tv, ili smart telefon kad je i Nokia 3310 sasvim ok za sve pozive, pa ako tako nastavimo dodjemo do toga sta ce ti veci auto, limuzina, 150 + KS,premium, kad to sve ima Fabia?????
-
- Posts: 3085
- Joined: 14/04/2011 15:03
#1828 Re: Škoda all about
KOd tebe je to nesto bas veliko kad ti je servis 550KM.
To je ono na sta mislim, mozes li to isto sa fabiom, mozes, ali na sta bi to licilo i kako bi se ti fizicki osjecao da predzes 20 000 km sa fabiom za godinu na otvorenoj cesti, zapalio bi fabiu ili sebe nakon godinu.
To je ono na sta mislim, mozes li to isto sa fabiom, mozes, ali na sta bi to licilo i kako bi se ti fizicki osjecao da predzes 20 000 km sa fabiom za godinu na otvorenoj cesti, zapalio bi fabiu ili sebe nakon godinu.
Last edited by lavic on 15/04/2015 11:22, edited 1 time in total.
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#1829 Re: Škoda all about
ado-šampion wrote:
Kod nas je jako mali procenat kupovine auta po potrebi, dosta veci procenat je show off i vece licno zadovoljstvo. Realno za nekog ko zivi u Sarajevu i ne putuje puno, ili bolje da kazem cesto, takvo auto je odlican izbor. Uglavnom gradska voznja, nesto prigradske, voznje do 50 km i jednom ili dvaput godisnje duzi put. Objektivno ova nova Fabija (ili neko slicno auto iz te klase) apsolutno zadovoljava sve potrebe. A koliko vidis takvih auta danas kod nas, i polovnih? Realno malo. Mentalitet je takav da ce ljudi radije kupiti limuzinu, a jedini objektivan razlog je "eto kad krenem na more s djecom ne mogu natrpati sve u Fabiju", a to je jedan put godisnje, 5 dana od 365 u godini. Preovladavaju subjektivni razlozi, tipa "tijesno" (sta ima biti tijesno u gradskoj voznji od 10-15 km ), malo, neudobno (opet sta ima biti udobno u voznjama do 50 km). I glavni razlog, a to je da ljudi ne mogu da stave sebi u glavu da imaju limit i da je Fabija ili auto slicnog cjenovnog ranga maksimum sto se mogu protegnuti za novo auto. Da se mogu protegnuti za ono sto voze polovno, isto takvo samo novo, prica bi bila drugacija. Ne moze mi niko pricati da to nije tako, jer i ja sam sam takav. To je nas mentalitet.
I onda je naravno tu poezija o zivotu vani. Vidi Bosnju koji zivi vani u polovnom Audiju A6, Bosnju koji 12-13 sati dnevno tamo pere guzice starcima, ono sto Svabe nece da rade, i mukom zaradi taj A6, i naravno i ovaj nas odavde konta "kad on moze sto ne bih mogao i ja". A sto se tice toga, bas bih volio upoznati tog Europejca kojem je nova Fabija drugo ili pak trece auto, da mu stisnem ruku. Uspio je pored mase istih tih Europejaca koji kupuju nove Dacije. Bajka zvana Njemacka.
-
- Posts: 5231
- Joined: 22/12/2011 14:41
#1830 Re: Škoda all about
Ja popih nedavno 730 € kaznu, za pretovarenu prikolicu. Zaustavi me murija na motoru, sa stilom.lavic wrote:Podatak koji bilo ko od nas iznese u stilu ko sta i koliko cega vidi nije relevantan, ja volim 911 i samo njih tamo trazim pogledom i moze proci milion mecki "E" karavana ja ih ne vidim i ne memorisem.
Tacni podatci bi se mogli naci ali koga to zanima sta svabe kupuju, mi se sa njima ni u cemu ne mozemo poredit, svaba je to.
Ma meni tamo merak i kad me murija zaustavi, i to rade sa stilom.
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#1831 Re: Škoda all about
TačnoNed071 wrote:ti si sreckovic. ja se nagledam karavana ko nikad u zivotu
- madner
- Posts: 56761
- Joined: 09/08/2004 16:35
#1832 Re: Škoda all about
Hoces reci da prosjecni kupac BMW 1 (zemsko, ispod 10k godisnje) iskoristi mogucnost tog auta?tempuser wrote:Upravo je BMW idealna potvrda ovoga sto pisem! Sta mislis zasto je BMW napravio seriju 2 AC,sigurno zato sto svako ima potrebu za RWD sportskim kompaktom, kupeom ili limuzinom srednje klase i vecom?madner wrote:Jest jest, zato i uspjeh raznih BMW modela, cista potreba kod prosjecnog zitelja
-
- Posts: 3085
- Joined: 14/04/2011 15:03
#1833 Re: Škoda all about
Auuu, to boli, i ja sam imao sex sa Austrijancima, radar na izlazu iz tunela Villah, boli sto jest, jest.
A i ti konto mozes natovarit kao ovdje, ko pita sta ce biti sa cestom i jesi li opasnost za ostale.
A i ti konto mozes natovarit kao ovdje, ko pita sta ce biti sa cestom i jesi li opasnost za ostale.
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#1834 Re: Škoda all about
Ne voze džabe svi austrijanci 130km/h a ispred tunela im je 100km/h, koliko se sjećam
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#1835 Re: Škoda all about
Kreces od predpostavke sta je prosjecan kupac BMW-a, a predpostavka je majka svih za*eba!madner wrote:Hoces reci da prosjecni kupac BMW 1 (zemsko, ispod 10k godisnje) iskoristi mogucnost tog auta?tempuser wrote:Upravo je BMW idealna potvrda ovoga sto pisem! Sta mislis zasto je BMW napravio seriju 2 AC,sigurno zato sto svako ima potrebu za RWD sportskim kompaktom, kupeom ili limuzinom srednje klase i vecom?madner wrote:Jest jest, zato i uspjeh raznih BMW modela, cista potreba kod prosjecnog zitelja
BMW ocigledno odgovara potrebama kupaca koji zele FWD crossover/monovolumen, nazovi oblik Active Tourera kako hoces, sa motorima srednje zapremine i snage, sto znaci da medju kupcima BMW-a ima onih sa takvim potrebama i da nisu svi zeljni pokazovanja da kupuju predimenzionirani auto cije mogocnosti ne koriste.
-
- Posts: 3085
- Joined: 14/04/2011 15:03
#1836 Re: Škoda all about
Nesto se zapric'o, dugo na auto putu,,,, a i bilo je 80 ogranicenje, a ja se vodio tim 100km/h kod tunela, pa se ti vodi,,,,,,condy wrote:Ne voze džabe svi austrijanci 130km/h a ispred tunela im je 100km/h, koliko se sjećam
- golfiista
- Posts: 4685
- Joined: 04/05/2012 14:48
#1837 Re: Škoda all about
Jesi li siguran da se radi o DE? Da nisi pogriješio skretanje pa završio u Slovačkoj?Ja sam isto otprilike sedmično u DE. Ima jako puno dacia. Jako puno Hyundai i Kia.
Čuj puna Njemačka Dacija, Kia i Hyndaija..nigdje Golfa, Audija, Merca, BMW-a, Opela i sl. a i otkud bi bilo...
- madner
- Posts: 56761
- Joined: 09/08/2004 16:35
#1838 Re: Škoda all about
Koje su to potrebe da ti treba BMW?tempuser wrote:Kreces od predpostavke sta je prosjecan kupac BMW-a, a predpostavka je majka svih za*eba!madner wrote:Hoces reci da prosjecni kupac BMW 1 (zemsko, ispod 10k godisnje) iskoristi mogucnost tog auta?tempuser wrote:
Upravo je BMW idealna potvrda ovoga sto pisem! Sta mislis zasto je BMW napravio seriju 2 AC,sigurno zato sto svako ima potrebu za RWD sportskim kompaktom, kupeom ili limuzinom srednje klase i vecom?
BMW ocigledno odgovara potrebama kupaca koji zele FWD crossover/monovolumen, nazovi oblik Active Tourera kako hoces, sa motorima srednje zapremine i snage, sto znaci da medju kupcima BMW-a ima onih sa takvim potrebama i da nisu svi zeljni pokazovanja da kupuju predimenzionirani auto cije mogocnosti ne koriste.
Ljudi i u Njemackoj ne kupuju auta striktno logicki, nego je itekako bitan prestiz, imidz i slicne stvari.
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#1839 Re: Škoda all about
Kad već spominjete BMW-a, meni to auto izuzev posljednje trice, nešto posebno ne odaje utisak nekog prestiža. Aktuelna petica mi izgleda ko napuhana debela konzerva
-
- Posts: 5231
- Joined: 22/12/2011 14:41
#1840 Re: Škoda all about
Samo u 2013. u DE je prodano preko 47.000 komada Dacie. Hyundaija je prodato preko 100.000. Kia je prodala preko 55.000.golfiista wrote:Jesi li siguran da se radi o DE? Da nisi pogriješio skretanje pa završio u Slovačkoj?Ja sam isto otprilike sedmično u DE. Ima jako puno dacia. Jako puno Hyundai i Kia.
Čuj puna Njemačka Dacija, Kia i Hyndaija..nigdje Golfa, Audija, Merca, BMW-a, Opela i sl. a i otkud bi bilo...
Eh, sad, kolike su sanse da vidis neko od tih vozila na cesti... To je vec pitanje za oftalmologa.
- madner
- Posts: 56761
- Joined: 09/08/2004 16:35
#1841 Re: Škoda all about
Ma sve ok, ali da ih ima puno, nema. 44 miliona auta je u Germaniji, mora biti i koja Dacia.
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#1842 Re: Škoda all about
Pa eto konkretno, do pojave 2-ice covjeku koji ima potrebu za porodicnim moonovolumenom umjerenih performansi, a pri tome mu je bio bitan prestiz, imidz i slicne stvari, BMW nije mogao ispuniti potrebe.madner wrote:
Koje su to potrebe da ti treba BMW?
Ljudi i u Njemackoj ne kupuju auta striktno logicki, nego je itekako bitan prestiz, imidz i slicne stvari.
-
- Posts: 1060
- Joined: 20/08/2008 23:18
#1843 Re: Škoda all about
BMW je napuhan bar duplo nego što zaista vrijedi. U to sam se uvjerio nakon što sam posle audija A4 2011 g malo vozio BMW 3 2015 godina. Čak mi je bio bolji i ovaj stariji audi a da ne poredim tek ovog novijeg. Ma udi je za BMW Mercedes Jedino što se može BMW-u dati kako plus je taj neki sportski dizajn i performanse.
- golfiista
- Posts: 4685
- Joined: 04/05/2012 14:48
#1844 Re: Škoda all about
Jel to onaj audi sa motorom iz fabije?zilla_ wrote:BMW je napuhan bar duplo nego što zaista vrijedi. U to sam se uvjerio nakon što sam posle audija A4 2011 g malo vozio BMW 3 2015 godina. Čak mi je bio bolji i ovaj stariji audi a da ne poredim tek ovog novijeg. Ma udi je za BMW Mercedes Jedino što se može BMW-u dati kako plus je taj neki sportski dizajn i performanse.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#1845 Re: Škoda all about
Bas mi je simpaticno ovo, malo vozao i odmah zna da je BMW precijenjen za duplo. A inace privatno covjek vozi 10 godina staru Fabiju.
U krajnjoj liniji, Audi je napucani VW. Nista vise ne moze dati od BMWa, osim tih materijala, koji su meni licno jako upitni, i dizajna. Ako nista, BMW moze dati nesto opipljivo, kao sto je raspored tezine 50:50, zadnji pogon, sportska vozacka pozicija i slicno. Audi je kao i svako drugo auto, samo uradjeno detaljnije od vecine drugih. Objektivno je za raspravo da li i Audi i BMW vrijede para koje se za njih traze (recimo A3 i serija 1 startuju od oko 25 hiljada eura - cirkus), ali reci da je BMW precijenjen a Audi kao nije, to je smijesno.
U krajnjoj liniji, Audi je napucani VW. Nista vise ne moze dati od BMWa, osim tih materijala, koji su meni licno jako upitni, i dizajna. Ako nista, BMW moze dati nesto opipljivo, kao sto je raspored tezine 50:50, zadnji pogon, sportska vozacka pozicija i slicno. Audi je kao i svako drugo auto, samo uradjeno detaljnije od vecine drugih. Objektivno je za raspravo da li i Audi i BMW vrijede para koje se za njih traze (recimo A3 i serija 1 startuju od oko 25 hiljada eura - cirkus), ali reci da je BMW precijenjen a Audi kao nije, to je smijesno.
- madner
- Posts: 56761
- Joined: 09/08/2004 16:35
#1846 Re: Škoda all about
Poenta je da su to nisu potpuno objektivni kriteriji.
To da je BMW unutra do 5ice odron nije nista novo.
To da je BMW unutra do 5ice odron nije nista novo.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#1847 Re: Škoda all about
Objektivno je da trica dere u svojoj klasi sto na testovima sto po prodaji gotovo otkako postoji, unatoc visokoj cijeni. Kad se pogledaju statistike, na primjer u Njemackoj u zadnjih 5-6 godina jedino je Passat ispred po prodaji u toj klasi. U Britaniji je trica najprodavanija u klasi.
-
- Posts: 1060
- Joined: 20/08/2008 23:18
#1848 Re: Škoda all about
Upravo ja to i govorim... Ono platiš bmw 3 nekih 67 hiljada i sad očekuješ neki luksuz, očekuješ nešto drugačine ali dobiješ auto ko i svako drugo sa paprenom cijenom. Auto jeste kvalitetno urađeno i vjerovatno ima dobre performanse, tu nema dileme ali nikad ne bi dao za bmw 3 67.000 KM. Audi 4 mi je legao na prvu ali bmw nikako nije. To je moje mišljenje a i mišljenje osobe koja je vozila tog audija 4 pa prešla na bmw i zajebala se poštenomadner wrote:Poenta je da su to nisu potpuno objektivni kriteriji.
To da je BMW unutra do 5ice odron nije nista novo.
- Ned071
- Posts: 6435
- Joined: 27/01/2014 15:32
#1849 Re: Škoda all about
nema premiuma bez nišana na haubi... dovidjenja i prijatno
-
- Posts: 3085
- Joined: 14/04/2011 15:03
#1850 Re: Škoda all about
Na tvoj stav se jednim dijelom slazem a u drugom to nema veze sa mozgom. Slazem se sa tobom da ti neko auto legne na prvu a drugo nikako.zilla_ wrote:Upravo ja to i govorim... Ono platiš bmw 3 nekih 67 hiljada i sad očekuješ neki luksuz, očekuješ nešto drugačine ali dobiješ auto ko i svako drugo sa paprenom cijenom. Auto jeste kvalitetno urađeno i vjerovatno ima dobre performanse, tu nema dileme ali nikad ne bi dao za bmw 3 67.000 KM. Audi 4 mi je legao na prvu ali bmw nikako nije. To je moje mišljenje a i mišljenje osobe koja je vozila tog audija 4 pa prešla na bmw i zajebala se poštenomadner wrote:Poenta je da su to nisu potpuno objektivni kriteriji.
To da je BMW unutra do 5ice odron nije nista novo.
BMW je takav ili ti legne i odvalis trajno na njega ili ti je uvijek bez ikakve veze.
Dio koji nema veze sa mozgom je taj da za 67 hiljada ne mozes ocekivati nikakav luksuz ni kod jednog auta, a narocito ne kd BMW-a.
J...ni golf malo bolje opremljen je isto para k'o 318d ako nije skuplji.
Da ne bude zamjene i audi za 67 milja je srednja zalost.
Luksuz pocinje 150 000 KM+, a to ima u svim auto revijama, idi tamo i uzivaj.