Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Connaisseur Karlin wrote:
pa ti si rekao da je duzina piste problem i spomenuo si cargo transport ( ukljucujuvi dio u putnikim avionima) je smanjen jer nema uslova za razvoj cargo transporta
i šta je tu netačno? sadašnji cargo transport je sitniš. male pošiljke.
pa sto je uzrok nekvalitentog rada avio cargo komapnja? mala pista , ili nesto drugo
vidi, ja nisam ovdje na ispitivanju. ako si već u struci, ponudi odgovor. ja sam svoje mišljenje dao i obrazložio više puta. potkrijepljeno je iskustvom i svakodnevnim situacijama kao i kontaktom sa firmama koje imaju potrebe za istim a to rade na druge načine.
DaysleepeR wrote:
i šta je tu netačno? sadašnji cargo transport je sitniš. male pošiljke.
pa sto je uzrok nekvalitentog rada avio cargo komapnja? mala pista , ili nesto drugo
vidi, ja nisam ovdje na ispitivanju. ako si već u struci, ponudi odgovor. ja sam svoje mišljenje dao i obrazložio više puta. potkrijepljeno je iskustvom i svakodnevnim situacijama kao i kontaktom sa firmama koje imaju potrebe za istim a to rade na druge načine.
Connaisseur Karlin wrote:
shvati,da nproblem nije iskljucivo kratka pasta
Naravno da nije, ali nije ni nedostatak prometa.
Argument da nema carga jer nema firmi kojima treba je isti kao kad napravis garazu sa cjenovnikom za auta i autobuse, ali neces da prosiris ulaz da moze uci autobus jer ti do sada nijedan i nije usao u garazu
karanana wrote:A koji to cargo avion (autobus iz price) ne moze sletiti ovde?
Opet ti o cargo avionu...
Kakav ba cargo avion, cargo ide putnickim avionima, kako nisi skontao do sada...
Majke mi sam imao dobro misljenje o tebi, sad sam sokiran
Pa ako jos 5 ljudi ne konta sta je tvoja poenta onda nije do mene.
Znaci vracamo se na tvoju teoriju da bi austrian i turk hava na relacijama istanbul-sa i bec-sa trebali ukljuciti b747 i a330 kako bi zadovoljili potrebe carga koji bas nije toliki da ide posebnim cargo prevozom ali je ipak veci od onog sto se danas nudi na putnickim letovima.
Je li to - to?
Last edited by karanana on 15/05/2017 21:16, edited 1 time in total.
Connaisseur Karlin wrote:
shvati,da nproblem nije iskljucivo kratka pasta
Naravno da nije, ali nije ni nedostatak prometa.
Argument da nema carga jer nema firmi kojima treba je isti kao kad napravis garazu sa cjenovnikom za auta i autobuse, ali neces da prosiris ulaz da moze uci autobus jer ti do sada nijedan i nije usao u garazu
Los primjer usporedbe
Na taj ulaz nikako nije mogao uci bus nikad dok firme ovdje mogu izvesti kargo velicine boeninga zeljeznicom kamionima i sl
Kad pokazes kompanija respo svaki mjesec posalje vani kargo velicine auta u jednoj posiljci zeljeznicom jer ne moze u avion stati onda cu ti reci da si u pravu do tada nema sanse
karanana wrote:A koji to cargo avion (autobus iz price) ne moze sletiti ovde?
Opet ti o cargo avionu...
Kakav ba cargo avion, cargo ide putnickim avionima, kako nisi skontao do sada...
Majke mi sam imao dobro misljenje o tebi, sad sam sokiran
Pa ako jos 5 ljudi ne konta sta je tvoja poenta onda nije do mene.
Znaci vracamo se na tvoju teoriju da bi austrian i turk hava na relacijama istanbul-sa i bec-sa trebali ukljuciti b747 i a330 kako bi zadovoljili potrebe carga koji bas nije toliki da ide posebnim cargo prevozom ali je ipak veci od onog sto se danas nudi na putnickim letovima.
Je li to - to?
Ja cargo avion pomenuo nisam.
Ti si se uhvatio cargo aviona i trolas li trolas.
Bilo ko ko moze ukljuciti veci avion na nekoj relaciji to nece uraditi dok ta ista negdje ne moze sletiti.
To je sva poenta mog prvog posta na ovoj temi.
Sve ostalo je pametovanje ljudi koji nemaju pojma o cemu pricaju.
Last edited by DaysleepeR on 15/05/2017 21:26, edited 1 time in total.
Connaisseur Karlin wrote:
shvati,da nproblem nije iskljucivo kratka pasta
Naravno da nije, ali nije ni nedostatak prometa.
Argument da nema carga jer nema firmi kojima treba je isti kao kad napravis garazu sa cjenovnikom za auta i autobuse, ali neces da prosiris ulaz da moze uci autobus jer ti do sada nijedan i nije usao u garazu
Los primjer usporedbe
Na taj ulaz nikako nije mogao uci bus nikad dok firme ovdje mogu izvesti kargo velicine boeninga zeljeznicom kamionima i sl
Kad pokazes kompanija respo svaki mjesec posalje vani kargo velicine auta u jednoj posiljci zeljeznicom jer ne moze u avion stati onda cu ti reci da si u pravu do tada nema sanse
Ti si u poslu avijacije i ja to postujem.
Ja sam u poslu transporta i naravno da mogu nabrojati vise firmi, ali to je vec poslovna tajna.
Kamionom i zeljeznicom se ne moze u Usa, u Kinu, itd.
Moze u Kinu sa DB-om, traje 20 dana.
Moze kombinovano, ali je sporije i skuplje.
I zasad jedino kako moze.
Mozda jesi u poslu transporta ali nisi ekonomista niti u poslu avijacije. Nisam ni ja u poslu avijacije ali dovoljno znam da bi bilo smijesno dizati 747 ili 330 za relaciju bec-sa. Cak i da se to uradi, kalkulacija cijene tog carga ce biti tolika da ga niko nece iskoristiti.
Ne znam ko trola i ide u kontru svima
Naravno da nije, ali nije ni nedostatak prometa.
Argument da nema carga jer nema firmi kojima treba je isti kao kad napravis garazu sa cjenovnikom za auta i autobuse, ali neces da prosiris ulaz da moze uci autobus jer ti do sada nijedan i nije usao u garazu
Los primjer usporedbe
Na taj ulaz nikako nije mogao uci bus nikad dok firme ovdje mogu izvesti kargo velicine boeninga zeljeznicom kamionima i sl
Kad pokazes kompanija respo svaki mjesec posalje vani kargo velicine auta u jednoj posiljci zeljeznicom jer ne moze u avion stati onda cu ti reci da si u pravu do tada nema sanse
Ti si u poslu avijacije i ja to postujem.
Ja sam u poslu transporta i naravno da mogu nabrojati vise firmi, ali to je vec poslovna tajna.
Kamionom i zeljeznicom se ne moze u Usa, u Kinu, itd.
Moze u Kinu sa DB-om, traje 20 dana.
Moze kombinovano, ali je sporije i skuplje.
I zasad jedino kako moze.
Nije prica koliko koja isporuka traje nego ima li je
Kad saznamo xy firma izvozi x proizvod velicine auta onda mozemo pricati o tome o cemu pricas al cak ni to ti ne ide u prilog jer kao sto gore pominjes nisi pomenuo kargo avion
Zasto kargo avion ne bi sletio i pokupio tu posiljku u bec zagreb beograd svejedno gdje
Zasto to ide putnickim avionom?
Zato jer ljudi ne vide isplativost
Da im se isplati kargo saobracaj kao sto govoris slali bi avion namjenski bez putnika manji koji moze sletiti na sa aerodrom
Shvatas li sada zasto nije realno to sto pricas jer mi nikad necemo imati potencijal da izgradimo veliki aerodrom ni za putnike ni za transport robe
Connaisseur Karlin wrote:
shvati,da nproblem nije iskljucivo kratka pasta
Naravno da nije, ali nije ni nedostatak prometa.
Argument da nema carga jer nema firmi kojima treba je isti kao kad napravis garazu sa cjenovnikom za auta i autobuse, ali neces da prosiris ulaz da moze uci autobus jer ti do sada nijedan i nije usao u garazu
ja mislim da je problem nepsoobnost i lopovluk poslovanja SJJ osoblja
DaysleepeR wrote:Cargo avion za jednu posiljku od tacke a do tacke b se isplati samo za robu visemilionske vrijednosti.
Nema smisla da vise idemo u krug.
Nastavite slobodno, nadam se da cete uspjeti zaustaviti sirenje piste koje nikom ocito ne treba.
Nece biti jedna jedina posiljka kao sto i u ovim avionima nije jedna posiljka nego ima koliko tona tezinski
Taj kargo bi nosio recimo 50 tona i to je to
Natovaris taj x proizvod xy firme koji je tezak sam 2 tone i 48 tona ostale robe
Dok ovako putnickim prevozi se tona dvije nebitno
E da se isplati aviokompanijama oni bi slali kargo od 50 tona nosivosti jednom sedmicno recimo i stvar rijesena bez ikakvog diranja prosirivanja piste i sl
evo konkretno bez šuplje, od aviokompanije, upit je bio paleta 100 kg, 120x80x160 cm direktno avionom za Sarajevo
TK = Turkish Airlines
Carrier TK, via IST, daily flights
*dimension limits: 120x80x80cm - max height 80 cm (only narrow body planes IST to SJJ)
Pls check with shipper if can split somehow the shipment in order to comply with the dimension limits.
Unfortunately this is the only airfreight solution to SJJ.
Cijena, koju neću otkrivati naravno je pravo dobra.
DaysleepeR wrote:evo konkretno bez šuplje, od aviokompanije, upit je bio paleta 100 kg, 120x80x160 cm direktno avionom za Sarajevo
TK = Turkish Airlines
Carrier TK, via IST, daily flights
*dimension limits: 120x80x80cm - max height 80 cm (only narrow body planes IST to SJJ) Pls check with shipper if can split somehow the shipment in order to comply with the dimension limits.
Unfortunately this is the only airfreight solution to SJJ.
Cijena, koju neću otkrivati naravno je pravo dobra.
Direkno kopnom, 4 puta skuplje.
ne postoji "if can" u compliance it's a BIG NO naravno,nisi reako ,koja vrsta robe, a broj dnevnih letova ka SJJ sa TK nije spomenut ne mozes tako postavljati argumente
DaysleepeR wrote:evo konkretno bez šuplje, od aviokompanije, upit je bio paleta 100 kg, 120x80x160 cm direktno avionom za Sarajevo
TK = Turkish Airlines
Carrier TK, via IST, daily flights
*dimension limits: 120x80x80cm - max height 80 cm (only narrow body planes IST to SJJ) Pls check with shipper if can split somehow the shipment in order to comply with the dimension limits.
Unfortunately this is the only airfreight solution to SJJ.
Cijena, koju neću otkrivati naravno je pravo dobra.
Direkno kopnom, 4 puta skuplje.
ne postoji "if can" u compliance it's a BIG NO naravno,nisi reako ,koja vrsta robe, a broj dnevnih letova ka SJJ sa TK nije spomenut ne mozes tako postavljati argumente
nisam ja ovo pisao, a naravno da sam poslao sve podatke, ovo je odgovor na moj upit. samo stavljam nešto što je day to day business.
Connaisseur Karlin wrote:
ne postoji "if can" u compliance it's a BIG NO naravno,nisi reako ,koja vrsta robe, a broj dnevnih letova ka SJJ sa TK nije spomenut ne mozes tako postavljati argumente
nisam ja ovo pisao, a naravno da sam poslao sve podatke, ovo je odgovor na moj upit. samo stavljam nešto što je day to day business.
knjiga, fax, sve ok, treba raditi posao.
znam , da nisi ti napisao, vec osobe iz TK
malo namjerno kompliciras situaciju
a kad, si poslao podatke , i za koji transport-period?
drugo, koju vrstu robe si opisao u doticnoj narudzbi?
Connaisseur Karlin wrote:
ne postoji "if can" u compliance it's a BIG NO naravno,nisi reako ,koja vrsta robe, a broj dnevnih letova ka SJJ sa TK nije spomenut ne mozes tako postavljati argumente
nisam ja ovo pisao, a naravno da sam poslao sve podatke, ovo je odgovor na moj upit. samo stavljam nešto što je day to day business.
knjiga, fax, sve ok, treba raditi posao.
znam , da nisi ti napisao, vec osobe iz TK
malo namjerno kompliciras situaciju
a kad, si poslao podatke , i za koji transport-period?
drugo, koju vrstu robe si opisao u doticnoj narudzbi?
profesore, ja sam ti već jednom rekao da ja ovdje nisam na ispitivanju, poenta je jasna
btw. ne mogu više u detalje, ja sam ipak zaposlen i poštujem poslovnu tajnu
može pp ako hoćeš
Last edited by DaysleepeR on 18/05/2017 15:10, edited 1 time in total.