Savjeti pri izboru

Podforum za motocikliste...
esso_sa
Posts: 1667
Joined: 29/10/2005 16:20
Location: U 'Namu

#76 Re: Savjeti pri izboru

Post by esso_sa »

Ringhio wrote:Najmrze mi je vidjeti motoristu sa full opremom, odma skinem svoju japanku i iz sve snage ga opalim po onoj odvratnoj kacigi.

:lol: :lol: :lol:
User avatar
Osigurach
Posts: 52
Joined: 30/05/2011 04:16
Location: Sarajevo

#77 Re: Savjeti pri izboru

Post by Osigurach »

http://www.dailymotion.com/video/xk2m0z ... W-gIUo0OSo

Ovo ljeto ce da se pamti BMW, kesh i sex ! 93 brachalaaaaaa..
Ovo ljeto ce da J***, vrucina puca,
vozit cu totalno go, nadignutog K**** !
:lol: :lol: :lol: :lol:
TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#78 Re: Savjeti pri izboru

Post by TouringBiker »

Ringhio wrote:Jarane

Prestani tusit vise s Evropom Allaha ti i Boga.

EU ovo EU ono.

Nisi u Evropi u Bosni si. Prosjecna plata je 450 maraka i sramota je trazit od ljudi da voze auta koja imaju zelene stikere i kurce i place, katalizatore, linozatore, iozatore, mapove, mafove i filtere sve svjetske.

Kako te nije sramota vise .

SHVATI NE ZIVIS U EVROPI, ZIVIS U BOSNI, BOSNA NECE U EVROPU ZA JOS 20 GODINA.
Pozdravio te Dodik. Bude li po njemu, tebi i slicnim krkanima, nećemo ni za 20.

Ringhio wrote:Toliko si zadojen stereotipima i markiranjem motorista da je to nevjerovatno. Za tebe je svaki motorista koji vozi sport motor krutovrati dzindas u japankama i potkosulji sa bicepsem koji je velicine tvog buta, izbrijava glavu i voza se sa suncanim naocarima. Puca u koljena, siluje starice i otima novac od uzine osnovcima. Tu i tamo proda koju kilu heroina, onako da se nadje.
Zaboravio si navesti kukavičko sakrivanje tablica pod repom motora, da ih kamere ne mogu snimiti ("svi junaci nikom ponikoše", što napisa Njegoš).

Za pucanje u koljenima, silovanje starica, otimanje novaca i heroin ne znam, ali sam za kratke (cca 20 min) vožnje po gradu vidio jedno petoricu "cvjećki" kakve si upravo opisao. Toliko o stereotipima... A nisam ja izvalio idiotluk o "vožnja motora kao sportu za muškarčine" (čudo se nijedna od djevojki koje sad sve više voze motore nije pobunila), već neko drugi sa idejama o "Homo-macho-balkanikus" (Bogu hvala, vrsta životinja koja polahko nestaje).

Ne kažem, vidim po gradu i momke koji voze sportske motore po PS-u ("pravilu službe", to se sjećaju oni koji su još služili JNA): Dainese kombinezon, štitnik za kičmu, čizme, rukavice, gume na motoru sa dovoljno šare, Akrapovič auspuh ali sa legalnim nivoom zvuka...
Ringhio wrote:Nije jarane, motociklizam je i za mene sport, i to jeben sport, pored ovog navlacenja sa svih strana ti mi dodjes ovdje da mi pametujes kako nam motori nisu ekoloski, kako zagadjuju okolinu, kako nam nisu sigurni viziri, i kako su nam auspusi preglasni.

De molim te popusti nas sve, ovako, djuture.
Vrati se u pećinu iz koje si izišao, pećinski čovječe. ili na drvo s koga si sišao...
Eno je u Živinicama upravo jedan od onih koji voze motor 'nako kako je tebi po volji poljubio ledinu (Crna kronika - http://www.klix.ba/vijesti/crna-hronika ... /130418025)
User avatar
Ramzess Veliki
Posts: 18179
Joined: 11/02/2013 11:32

#79 Re: Savjeti pri izboru

Post by Ramzess Veliki »

TouringBiker wrote: Zaboravio si navesti kukavičko sakrivanje tablica pod repom motora, da ih kamere ne mogu snimiti ("svi junaci nikom ponikoše", što napisa Njegoš).

Za pucanje u koljenima, silovanje starica, otimanje novaca i heroin ne znam, ali sam za kratke (cca 20 min) vožnje po gradu vidio jedno petoricu "cvjećki" kakve si upravo opisao. Toliko o stereotipima... A nisam ja izvalio idiotluk o "vožnja motora kao sportu za muškarčine" (čudo se nijedna od djevojki koje sad sve više voze motore nije pobunila), već neko drugi sa idejama o "Homo-macho-balkanikus" (Bogu hvala, vrsta životinja koja polahko nestaje).
:lol: :lol: :lol:
Koji si ti lik ... :lol:
"Kukavičko sakrivanje tablica" karakteristično je za vozače u punoj opremi na R-ovima.
Te "cvjećke" koje si vidio daju redovno krv za koga je potrebno, rade humanitarne koncerte i između sebe sakupljaju pare za druga koji je bez posla i boluje od raka, a od ove godine počinju izgradnju trenažne staze za motoriste u saradnji sa KMUP, Ministarstvima sporta, kulture, nauke i obrazovanja itd, te vode obuku za starije maloljetnike u vožnji i poštivanju saobraćajnih propisa.
I svi su muškarčine koje gaze kilometre i kilometre, poštuju svakoga na cesti i ne daju da se kaljaju boje svoga kluba.
To ako si vidio članove moga kluba, a mislim da jesi. :thumbup:
I ... imaćemo i par cura na motorima od ove godine. :thumbup:
User avatar
Ringhio
Posts: 1005
Joined: 04/04/2011 23:47
Location: Ni ovdje ni tamo

#80 Re: Savjeti pri izboru

Post by Ringhio »

Dakle, ignorisem bemfejca.

Oca svog poredi s dodikom, nemoj samnom, sa ovim je sva nasa konverzacija zavrsena. Pecinski covjek te pozdravlja i zeli ti mnogo srece i predjenih kilometara bez i jednog problema.

Ramo u kojem si klubu ?

Ima li ko od raje da trenutno gazi ZX9R - 2002 godiste, moze i godinu manje, ER6N-a, i Millea.

Naso sam tu robu na netu, dobro za Millea se puno trazi, ova dva mogu proci, zx bi mi dobro dosho zbog moje inace sitne anatomije 190- 100kg, kila - dvije gore nije frka :), Mille takodje, kao sto vidjo po slikama izuzetno ocuvan, ali preso hi haj kilomtara, i ER6N mi se svdija zbog onog brundajuceg zvuka i neobicnog dizajna, neznam kakav je po gabaritima jer sam ga samo par puta u prolazu vidio, i znam da ima vrlo vrlo malo aftermarket dijelova za njega.
User avatar
kijamet insan
Posts: 151
Joined: 21/09/2012 15:10

#81 Re: Savjeti pri izboru

Post by kijamet insan »

ER6N ce ti biti malo pomalen a mozda i nece ako spustis komande i nogare nize i promjenis volan sa nekim malo vise otvorenijim jer ovaj koji je fabricki je sprcen ko na pony biciklu.
Siri volan za sobom ce povuci mozda i duza crijeva za kocnicu i sajlu za kvacilo.
Ima ga moj jaran pravo je zadovoljan sa njim ali on je dosta nizi od mene. Ja kad sjednem na njega sa svojih 198 dodje kawa ko paciklo :D
Imas za ER6N poprilicno afmarket djelova znam jer jaran stalno nesto trazi a nista ne kupuje :run:
User avatar
Ringhio
Posts: 1005
Joined: 04/04/2011 23:47
Location: Ni ovdje ni tamo

#82 Re: Savjeti pri izboru

Post by Ringhio »

Toga me najvise strah :)

Da na njemu ne izgledam ko na kobili, a jos pride da mi svugdje strse koljena :)

Motor je mal, to je cinjenica, mozda cak i slab, shta ono bi 80 ili 90 konja, nemam pojma, ali ima nesto u sebi sto mi onako djeluje privlacno.

Od malog zeca sam odustao jer je stvarno mali, a kako gledam ER je manji i od njega.
User avatar
Ramzess Veliki
Posts: 18179
Joined: 11/02/2013 11:32

#83 Re: Savjeti pri izboru

Post by Ramzess Veliki »

Ringhio wrote: Ramo u kojem si klubu ?

Ima li ko od raje da trenutno gazi ZX9R - 2002 godiste, moze i godinu manje, ER6N-a, i Millea.

Naso sam tu robu na netu, dobro za Millea se puno trazi, ova dva mogu proci, zx bi mi dobro dosho zbog moje inace sitne anatomije 190- 100kg, kila - dvije gore nije frka :), Mille takodje, kao sto vidjo po slikama izuzetno ocuvan, ali preso hi haj kilomtara, i ER6N mi se svdija zbog onog brundajuceg zvuka i neobicnog dizajna, neznam kakav je po gabaritima jer sam ga samo par puta u prolazu vidio, i znam da ima vrlo vrlo malo aftermarket dijelova za njega.
Imao drug ovoga, starog ... ali je otišao.
Meni se praaaavo sviđao, volim ove gabarite. :thumbup:
Image
I RSV mi je lutka, nakede nešto ne volim. :sad:
Zadnja dva nismo imali, ali biće i toga. :thumbup:
Mada, ako treba naći, mi to nađemo. :thumbup:

Za klub na PP.
User avatar
Ramzess Veliki
Posts: 18179
Joined: 11/02/2013 11:32

#84 Re: Savjeti pri izboru

Post by Ramzess Veliki »

Ringhio wrote:Toga me najvise strah :)

Da na njemu ne izgledam ko na kobili, a jos pride da mi svugdje strse koljena :)

Motor je mal, to je cinjenica, mozda cak i slab, shta ono bi 80 ili 90 konja, nemam pojma, ali ima nesto u sebi sto mi onako djeluje privlacno.
A šta će ti više konja? I tako je motor lagan, leti on i sa tom snagom. :thumbup:
User avatar
Ringhio
Posts: 1005
Joined: 04/04/2011 23:47
Location: Ni ovdje ni tamo

#85 Re: Savjeti pri izboru

Post by Ringhio »

E ovo je onaj stariji :) imao je i kod mene drug, vozio, izuzetno mi teska bila na zglobovima jer sam navikal na svog koji je imao ravni guvernal.

Ali sam se par puta iznenadio kad pogledam u sat, a ono 140-150 :)

Nemas osjecaja apsolutno nikakvog kojom brzinom ides :)

Ja ganjam onog novijeg, on mi je ljepsi, sa onim ustima za usis :D

2002
User avatar
Ramzess Veliki
Posts: 18179
Joined: 11/02/2013 11:32

#86 Re: Savjeti pri izboru

Post by Ramzess Veliki »

Ringhio wrote:E ovo je onaj stariji :) imao je i kod mene drug, vozio, izuzetno mi teska bila na zglobovima jer sam navikal na svog koji je imao ravni guvernal.

Ali sam se par puta iznenadio kad pogledam u sat, a ono 140-150 :)

Nemas osjecaja apsolutno nikakvog kojom brzinom ides :)

Ja ganjam onog novijeg, on mi je ljepsi, sa onim ustima za usis :D

2002
Šta bi rekao za GTS-a, kad voziš opušteno, sve ti fino, pogledaš a ono 190 na sat. :lol:
User avatar
CartmanSA
Posts: 1713
Joined: 29/07/2008 14:39

#87 Re: Savjeti pri izboru

Post by CartmanSA »

drug a sta mislis o TDM-u?

vidio sam vise visokih likova koji voze ovaj motor i dosta su zadovoljni....
User avatar
Ramzess Veliki
Posts: 18179
Joined: 11/02/2013 11:32

#88 Re: Savjeti pri izboru

Post by Ramzess Veliki »

CartmanSA wrote:drug a sta mislis o TDM-u?

vidio sam vise visokih likova koji voze ovaj motor i dosta su zadovoljni....
Predobar motor za touring vožnju. :thumbup:
Čudo kako ti visoki putnici ulijeću sa lakoćom u krivinu, ono opušteno, nabaciš mu set kofera i oči da ti ispadnu od ljepote. :thumbup: Preudoban. :thumbup:
Ja lično više volim da sam bliže zemlji težištem. :D
TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#89 Re: Savjeti pri izboru

Post by TouringBiker »

Ringhio wrote:Jarane

Prestani tusit vise s Evropom Allaha ti i Boga.

EU ovo EU ono.

Nisi u Evropi u Bosni si. Prosjecna plata je 450 maraka i sramota je trazit od ljudi da voze auta koja imaju zelene stikere i kurce i place, katalizatore, linozatore, iozatore, mapove, mafove i filtere sve svjetske.

Kako te nije sramota vise .

SHVATI NE ZIVIS U EVROPI, ZIVIS U BOSNI, BOSNA NECE U EVROPU ZA JOS 20 GODINA.

...kako nam motori nisu ekoloski, kako zagadjuju okolinu, kako nam nisu sigurni viziri, i kako su nam auspusi preglasni.
Što ti pojma nemaš koji su propisi važeći, tvoj je problem. Ja radim sa ekipom vrhunskih pravnika i stručnjaka iz drugih oblasti, koji se samo time bave.

I za ispušne gasove, i za vizire, i za glasnoći auspuha OBAVEZNI smo već primjenjivati EU propise. Potpisano od strane ministra i izišlo u Službenom glasniku još prije 3 godine (br. 89 od 2010). Uz odgovarajuće teme sam citirao pravilnike o ispušnim gasovima, kacigama i vizirima, a evo ti sad i za buku; važi i za opremu koja se naknadno ugrađuje na motore, tj. za auspuhe nezavisnih proizvođaća:

Na osnovu člana 205. Zakona o osnovama sigurnosti saobraćaja
na putevima u Bosni i Hercegovini („Službeni glasnik BiH“,
broj 6/06, 75/06, 44/07, 84/09, 48/10), ministar komunikacija i
prometa Bosne i Hercegovine donosi
NAREDBU
O HOMOLOGACIJI MOTORCIKALA U POGLEDU
BUKE
I. PODRUČJE PRIMJENE
Član 1.
Vozila kategorije L3 u pogledu buke moraju biti homologovana
u skladu sa ovom naredbom.
II. ZAHTJEVI
Član 2.
Jednoobrazni uslovi za vozila kategorije L3 u pogledu buke koji
podliježu ispitivanju, metode ispitivanja, način vršenja kontrole
saobraznosti serijske proizvodnje sa homologovanim tipom,
postupak i način uzimanja uzoraka serijske proizvodnje, sadržaj
izvještaja o ispitivanju radi izdavanja saopštenja o homologaciji,
izgled homologacijske oznake i obrazac saopštenja o
homologaciji dati su u Jednoobraznim propisima koji se odnose
na homologaciju motorcikala u pogledu buke (Pravilnik broj 41
Ekonomske komisije za Evropu Organizacije ujedinjenih nacija,
u daljem tekstu: ECE pravilnik br. 41), sa važećim izmjenama i
dopunama koje je prihvatila i primjenjuje Bosna i Hercegovina,
donesenim na osnovu Sporazuma o usvajanju jednoobraznih
tehničkih propisa za vozila sa točkovima, opremu i dijelove koji
mogu biti ugrađeni i/ili korišćeni na vozilima sa točkovima i
uslovima za uzajamno priznavanje dodijeljenih homologacija na
osnovu ovih propisa.
ECE pravilnik br. 41 u izvornom obliku (na engleskom jeziku)
dostupan je u Ministarstvu komunikacija i prometa Bosne i
Hercegovine, odnosno kod organizacije određene za obavljanje
administrativnih poslova u oblasti homologacije.
III. HOMOLOGACIJA I ISPITIVANJE
Član 3.
Homologacija vozila kategorije L3 u pogledu buke vrši se na
uzorcima tipa obuhvaćenim ovom naredbom.
Homologacijska ispitivanja vozila kategorije L3 u pogledu buke
može provoditi samo laboratorija ovlašćena od strane
Ministarstva komunikacija i prometa Bosne i Hercegovine.
IV. PROVJERA USKLAĐENOSTI
Član 4.
Provjera usklađenosti vozila sa zahtjevima ove naredbe provodi
se prema postupku koji je propisan Pravilnikom o homologaciji
vozila, dijelova, uređaja i opreme vozila („Službeni glasnik
BiH”, broj 41/08).
Pri provjeri usklađenosti novoproizvedenih i korišćenih vozila
prihvataće se homologacije dodijeljene u skladu sa serijom
(serijama) izmjena i dopuna ECE pravilnika br. 41 prema
Odluci o najnižim tehničkim zahtjevima za novoproizvedena i
korišćena vozila pri homologaciji tipa vozila i homologaciji
pojedinačnog vozila, koju će donijeti ministar komunikacija i
prometa Bosne i Hercegovine.
V. PRIMJENA
Član 5.
Ova naredba stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja
u „Službenom glasniku BiH”.
Danom stupanja na snagu ove naredbe prestaje da važi
„Naredba o obaveznoj homologaciji motocikala u pogledu
buke” („Službeni list SFRJ”, broj 60/86).
Broj 01-02-2-4381-35-B/10
1. oktobra 2010. godine
Sarajevo
Ministar
Mr. sc. Rudo Vidović, s. r.
TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#90 Re: Savjeti pri izboru

Post by TouringBiker »

Ramzess Veliki wrote: :lol: :lol: :lol:
Koji si ti lik ... :lol:
"Kukavičko sakrivanje tablica" karakteristično je za vozače u punoj opremi na R-ovima.
Pa jest kukavičluk. Ako su već toliki junaci, neka ne skrivaju tablice hinjski. Kad već divljaš po gradu i uslika te kamera, onda i plati brate za taj prekršaj.

Doduše problem je i u neznanju levata na tehničkim pregledima, ne bi smjeli propustiti motor sa tako postavljenim nepropisnim nosačem tablica.
Ramzess Veliki wrote:Te "cvjećke" koje si vidio daju redovno krv za koga je potrebno
A što i ne bi? Ako vozaju brze motore bez odgovarajuće zaštitne opreme, onda su i najčešće mušterije Hitne pomoći, Traumatologije i Intenzivne njege, pa im najviše bočica krvi i plazme treba :D

Da je manje puknutih lobanja zbog nenosanja kaciga, otvorenih preloma i oderanih laktova i koljena zbog vozanja u majici, šorcu i patikama, imala bi i Transfuziologija manje potražnje.
Ramzess Veliki wrote:...te vode obuku za starije maloljetnike u vožnji i poštivanju saobraćajnih propisa.
Divno... Kao obučavaju maloljetnike u poštivanju saobraćajnih propisa, a sami gledaju na sve načine da ih prekrše i zaobidju :?

Licemjerje, hypocrisy, Heuchelei, na kom god jeziku...
Ramzess Veliki wrote:I svi su muškarčine koje gaze kilometre i kilometre ...

I ... imaćemo i par cura na motorima od ove godine. :thumbup:
Contradictio in adjecto, što bi rekli... Ako su "svi muškarčine", šta ćete onda sa curama? Da obave promjenu spola, pretvaraju se da su i one muškarčine ili će preći u lezbe? :-)
User avatar
Ramzess Veliki
Posts: 18179
Joined: 11/02/2013 11:32

#91 Re: Savjeti pri izboru

Post by Ramzess Veliki »

Nisi normalan ... idi čovječe liječi se ...
TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#92 Re: Savjeti pri izboru

Post by TouringBiker »

Ramzess Veliki wrote:Nisi normalan ... idi čovječe liječi se ...
Ne mogu, pune bolnice onih koje voze brzijanere :D

Znaš li kako u zemljama njemaćkog govornog područja posprdno zovu motoriste, pogotovu one na brzim motorima?
"Organspender" (donatori organa) :-)

Neki sam se dan dobro ismijao čitajući na njemačkom Aprilija forumu što je neki klinac napisao, kako kad mu je učiteljica vidjela da voza mali RS 125, održala mu je predavanje da je "potebncijalni Organspender". Pa mali sam piše "Uh, kad sam malo razmislio, palo mi je na pamet kako ona baš i nije tolikoooo u krivu, ali ja na tu temu više mislim na vozače R1, ZX-12R itd." (post je malo stariji, 2004, zato ovakvi modeli)

http://www.apriliaforum.de/archiv-50-cc ... ender.html

A jedna švicarska apotekarka isto čisto ozbilnjo piše "Vozači motora su vozeči donatori organa":

http://pharmama.ch/2009/06/15/motorradf ... anspender/

Pa eto, kad već organizujete sve te akcije, uzmite svakom članu kula i onu karticu da se slaže da bude donator organa. Nek' se nadje, zatrebaće već nekad...

Švicarka je to inače ilustrovala videom sa YouTubea jednog Indijca koji, doduše, ne vozi brzijanera, ali se u saobraćaju ponaša isto tako (ne)odgovorno :lol:

TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#93 Re: Savjeti pri izboru

Post by TouringBiker »

Ramzess Veliki wrote:...te vode obuku za starije maloljetnike u vožnji i poštivanju saobraćajnih propisa.
Od te obuke na maloljetnike bi bolje djelovali da im dajete dobar PRIMJER u vožnji, a ne samo obukom i čistom pričom. Jer dječurlija na skuterima je jako povodljiva, oni samo gledaju da imitiraju šta stariji (magarci) rade. I onda ponavljaju iste greške.

Dakle ako hoćeš dobro da utječeš na njih:

1) Pridržavaj se u gradu i izvan njega ograničenja brzine
2) Vozi motor koji 100% odgovara propisima (dakle bez neatestirane dodatne opreme, guma koje nije proizvodjač propisao i sl.) i sa 100% propisnom ličnom zaštitnom opremom
3) Ne izvodi akrobacije (dizanje na zadnji točak, paljenje guma i sl.) po gradu i cestama, već samo na poligonima prilikom moto susreta.

A od tog što ćeš im izbiflat kako trebaju poštivati saobraćajne propise, da bi te isto veće vidjeli kako voziš 200 km/h niz Obalu. malo hajra... :run:
User avatar
Ringhio
Posts: 1005
Joined: 04/04/2011 23:47
Location: Ni ovdje ni tamo

#94 Re: Savjeti pri izboru

Post by Ringhio »

Svaka tebi cast jarane...ti bikeru sarajevski turerski, tebi treba dobrih dasaka u glavi


Samo da vas pozdravim, vas ostale, da ne konta ova bljuvotina ljudska da ga persiram, i da vam pozelim milione i milione kilometara bez i jednog problema, pada ili kvara. Derite ih i uzimajte im dusu, vi ste njih kupili nisu oni vas.

Ja se iskljucujem iz ovog foruma jer nema fajde da se ucestvuje.

Vozdra braco i budite dobri.
User avatar
Ramzess Veliki
Posts: 18179
Joined: 11/02/2013 11:32

#95 Re: Savjeti pri izboru

Post by Ramzess Veliki »

Ringhio wrote:Svaka tebi cast jarane...ti bikeru sarajevski turerski, tebi treba dobrih dasaka u glavi


Samo da vas pozdravim, vas ostale, da ne konta ova bljuvotina ljudska da ga persiram, i da vam pozelim milione i milione kilometara bez i jednog problema, pada ili kvara. Derite ih i uzimajte im dusu, vi ste njih kupili nisu oni vas.

Ja se iskljucujem iz ovog foruma jer nema fajde da se ucestvuje.

Vozdra braco i budite dobri.
A ti ga vidiš? Ja ga stavio na Ignore, vidim da nešto piše ali ne i šta. :thumbup:
Žao mi zbog tebe što odlaziš, dobar si lik, ali razumijem. Vidimo se drug na cesti i sve najbolje. :thumbup:
User avatar
kijamet insan
Posts: 151
Joined: 21/09/2012 15:10

#96 Re: Savjeti pri izboru

Post by kijamet insan »

Stipu to Ringhio kao sto Ramzes rece press ignore i vozdra.
TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#97 Re: Savjeti pri izboru

Post by TouringBiker »

Ramzess Veliki wrote:
Ringhio wrote:Svaka tebi cast jarane...ti bikeru sarajevski turerski, tebi treba dobrih dasaka u glavi


Samo da vas pozdravim, vas ostale, da ne konta ova bljuvotina ljudska da ga persiram, i da vam pozelim milione i milione kilometara bez i jednog problema, pada ili kvara. Derite ih i uzimajte im dusu, vi ste njih kupili nisu oni vas.

Ja se iskljucujem iz ovog foruma jer nema fajde da se ucestvuje.

Vozdra braco i budite dobri.
A ti ga vidiš? Ja ga stavio na Ignore, vidim da nešto piše ali ne i šta. :thumbup:
Žao mi zbog tebe što odlaziš, dobar si lik, ali razumijem. Vidimo se drug na cesti i sve najbolje. :thumbup:

Ja ovoga nisam stavio na ignore, njegovi me idiotluci dobro nasmiju, razvedre mi dan, Ja komada budale...
User avatar
Osigurach
Posts: 52
Joined: 30/05/2011 04:16
Location: Sarajevo

#98 Re: Savjeti pri izboru

Post by Osigurach »

Ringhio wrote: Ja se iskljucujem iz ovog foruma jer nema fajde da se ucestvuje.

Vozdra braco i budite dobri.
Stvarno je uspio da te izbije iz cipela..
Opusti se, sezona tek pocinje.. Sunce, baste..
Nema razloga za nervozu, izvuci bike, zavrni divlji krug, popi kafu, vrati se kuci i sjedi za PC..
Nema potrebe da napustas ovaj forum..
Opusti se i uzivaj..
:lol:
hali gali halid
Posts: 2381
Joined: 08/10/2007 22:45

#99 Re: Savjeti pri izboru

Post by hali gali halid »

Meni je najveci problem gdje bih ga drzao a da mi ga lopovi ne odnesu, zivim u zgradi, kad nije sezona imam ga gdje drzati...
Ima li neko neki savjet?
User avatar
Ramzess Veliki
Posts: 18179
Joined: 11/02/2013 11:32

#100 Re: Savjeti pri izboru

Post by Ramzess Veliki »

hali gali halid wrote:Meni je najveci problem gdje bih ga drzao a da mi ga lopovi ne odnesu, zivim u zgradi, kad nije sezona imam ga gdje drzati...
Ima li neko neki savjet?
Jedino šta možeš uraditi je ugraditi alarm. Skuplja ali sigurnija i praktičnija je verzija sa alarmom koji ide ispod oklopa i veže se na sistem paljenja, aktivira se daljinskim i deaktivira. U slučaju da ga neko barne blokira paljenje i vrišti k'o lud. Jeftinija varijanta je bloker sa alarmom na kočionom disku, isto reaguje na jači dodir motora. Imao sam takav i bio je dobar dok mi komšije nisu sve po spisku - ostao napolju po kiši, cijelu noć je svirao dok mu nisu crkle baterije. Zatim sam ga umotao u najlon da ne kisne i crkao - potpario se. :sad:
Post Reply