Savjeti pri izboru

Podforum za motocikliste...
esso_sa
Posts: 1667
Joined: 29/10/2005 16:20
Location: U 'Namu

#26 Re: Savjeti pri izboru

Post by esso_sa »

@TouringBiker, ne mogu se vala sloziti sa tobom al eto, postujem tvoj izbor da ne kupujes japance.
Po meni, motor niko ne moze zamisliti i sloziti ko sto ga moze sloziti "zmiro". Posebno ne Hondu npr (koja je inace moj najdrazi brend, bez obzira sto sad vozim Kawasaki - to je privremeno :D)

Pogledaj npr istorijat Honde i bit ce ti sve jasno, i ko je skontao da se snaga izvlaci podizanjem obrtaja motora itd itd

Kad su japanci poceli saradjivati sa EU proizvodjacima, poceli su i problemi sa njihovim motorima. Opet pominjem Hondu, sjecam se da su prije par godina krenuli saradjivati sa italijanima, u Honde koje su se pravile u EU fabrikama su ugradjivali italijansku elektroniku (isti dobavljac te elektronike je i za Ducati) i automatski su krenuli problemi, te gasi se u voznji te nece da upali itd itd (stvari koje su vozacima Ducatija itekako poznate :D )

Ili Aprilia i njihove afere sa propadanjima kocnica i da ne duzim dalje...

Od EU proizvodjaca jedino skidam kapu BMW-u ! Ljudi znaju napraviti motor i tu nema dalje diskusije. Prvi ozbiljniji "R" (S1000R) kojeg su napravili je odmah bio, sto bi narod rekao - prvi pa musko. Taj motor je bukvalno satrao konkurenciju (ukljucujuci i japance) koja daleko duze pravi takve motore pa samim tim, ima i vise iskustva...
Da ne pricamo o BMW-ovoj cuvenoj GS seriji (u narodu poznat kao "gumena krava") na koju i ja planiram preci kad budem imao jedno 45-50 godina pa da sa svojom dragom putujem po svijetu po stare dane :)
TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#27 Re: Savjeti pri izboru

Post by TouringBiker »

esso_sa wrote:@TouringBiker, ne mogu se vala sloziti sa tobom al eto, postujem tvoj izbor da ne kupujes japance.
Po meni, motor niko ne moze zamisliti i sloziti ko sto ga moze sloziti "zmiro". Posebno ne Hondu npr (koja je inace moj najdrazi brend, bez obzira sto sad vozim Kawasaki - to je privremeno :D)

Pogledaj npr istorijat Honde i bit ce ti sve jasno, i ko je skontao da se snaga izvlaci podizanjem obrtaja motora itd itd

Kad su japanci poceli saradjivati sa EU proizvodjacima, poceli su i problemi sa njihovim motorima. Opet pominjem Hondu, sjecam se da su prije par godina krenuli saradjivati sa italijanima, u Honde koje su se pravile u EU fabrikama su ugradjivali italijansku elektroniku (isti dobavljac te elektronike je i za Ducati) i automatski su krenuli problemi, te gasi se u voznji te nece da upali itd itd (stvari koje su vozacima Ducatija itekako poznate :D )

Ili Aprilia i njihove afere sa propadanjima kocnica i da ne duzim dalje...

Od EU proizvodjaca jedino skidam kapu BMW-u ! Ljudi znaju napraviti motor i tu nema dalje diskusije. Prvi ozbiljniji "R" (S1000R) kojeg su napravili je odmah bio, sto bi narod rekao - prvi pa musko. Taj motor je bukvalno satrao konkurenciju (ukljucujuci i japance) koja daleko duze pravi takve motore pa samim tim, ima i vise iskustva...
Da ne pricamo o BMW-ovoj cuvenoj GS seriji (u narodu poznat kao "gumena krava") na koju i ja planiram preci kad budem imao jedno 45-50 godina pa da sa svojom dragom putujem po svijetu po stare dane :)
@esso_sa, mislim da si me malo pogrešno razumio. Ja uopšte nisam govorio o tehničkom/tehnološkom aspektu, tu ne negiram da su Japosi dugo vodili trku (premda su se u zadnje vrijeme ulijenili - na sajmovima predstavljaju motore koji su samo mali "update" prethodnih modela, koja KS/kW snage ili Nm obrtnog momenta više, koji kilogram više - rijetko kad SKINU koji kg, neka nova tehnička caka, a kasne pogotovu u uvođenju novih elektronskih sistema za stabilizaciju). I u kvaliteti - pogotovu je Honda veoma često pobjeđivala na glasanjima čitalaca moto-časopisa i u Engleskoj i Njemačkoj, kao najpouzdaniji motor, sa najmanje kvarova (drugi, Yamaha, Kawasaki, Suzuki, već slabije stoje). Na talijanskim motorima je kvalitet dugo bio problem, pogotovu elektrike i elektronike (Guzzi i Ducati), ali se to bar kod onih koji pripadaju Aprilia grupaciji jako popravilo. Ducati je i dalje problematican - sjecam se kad mi je prije nekoliko godina bio u posjeti Talijan sa tada jos novim turističkim ST3, pa mu iz čista mira otpade auspuh. Na zavarivanje...

Ja sam govorio čisto o DIZAJNU, estetici, izgledu motora - i auta:
Japanci ionako nikad nisu imali smisla za kreativnost u dizajnu, znali samo kopirati. Uvijek su dizajn boljih proizvoda (npr. auta) naručivali kod Talijana, Francuza itd.
Oni se i danas kad im treba kvalitetan dizajn, obraćaju europskim dizajnerskim kućama jer znaju da nemaju smisla za to.

BMW-u i ja skidam kapu, to mi i jeste najdraža marka, ali im je od sredine 1990-ih dizajn postao grozan, otkako su zaposlili nekakvog američkog idijota kao glavnog dizajnera. Hvala Bogu pa je sad taj penzionisan, valjda će početi praviti šta normalnije. Ona asimetrična prednja svjetla (jedno veće, jedno manje) i "kljunovi" a i izgled postrance GS modela, onda grdobe kao K1200R - jednostavno grozno. Doduše otkad je zavladao nesretni "organski" dizajn i kod motora i auta, gdje više nema čistih linija već je sve isprekidano, haotično, farovi liče na oči nekakvi buba i gmizavaca, i kod Europljana i Japanaca (nakaze kao Suzuki Gladius i GSR750, od Yamahe "naked" Fazeri i XJ6, TDM900, XT1200Z, Kawasakiji Z1000, Z800. Z750, ER-6, Versys, ili Hondini VFR1200F, NC700X/S, CB1000R, Crosstourer/Crossrunner i SADAŠNJA generacija Horneta), ne ostaje mi ništa drugo sem kad vidim kojeg na cesti okrenuti glavu. Da se ne ispovraćam...
User avatar
kijamet insan
Posts: 151
Joined: 21/09/2012 15:10

#28 Re: Savjeti pri izboru

Post by kijamet insan »

Ovdje se vec pocelo diskutovati o ukusima..
Japanci su najprodavaniji motocikli na svijetu to je cinjenica i to nije bezrazlozno tako. Nek im je dizajner i iz tunguzije sta me briga za to vazno je da se meni svidja.
Cijenovno su pristupacniji, kvalitetom i dizajnom su po mom misljenju jednu deceniju pred klocastim BMW-om (izuzev S1000R ali kao ni drugdje jedna lasta ne cini proljece).. Treba BMW napraviti jos koji motor da lici na nesto sto se meni svidja i na sto se ja lozim da bi promjenio misljenje o njima.
Kada se govori o kradji tudjih ideja u motociklizmu odgovorno tvrdim da su svi krali od japanaca sto su pravno mogli, a ono sto nisu morali su platiti pa tek onda klatiti.
Uzmi za primjer bilo koju moto trku u svijetu jedino im od evropljana KTM (offroad) i Ducati (on road) pariraju i to postujem i skidam kapu tim firmama jer zajebano je to kad se uhvatis u kostac sa najboljim na svijetu.
Jes ih malo ovaj cunami poklopio skupa sa ovom globalnom ekonomskom krizom, ali isplivace oni.
Kad su isplivali nakon hiroshime i nagasakija isplivace opet siguran sam u to ;-)

Long Live Japan and Bosnia :D :run:
User avatar
Ringhio
Posts: 1005
Joined: 04/04/2011 23:47
Location: Ni ovdje ni tamo

#29 Re: Savjeti pri izboru

Post by Ringhio »

Stereotipi su cudo.

Postoji razlika izmedju likova koji hoce da budu vidjeni da voze motor, i pravog motocikliste. Ovaj sto hoce da bude vidjen, u 99% slucajeva uzet ce nekog R-a, japanca naravno, uzete duse, kojem ce jos dodatno uzimat dusu valjanjem od kafica do kafica i zavrtanjem kad srednjoskolke prolaze. Pravi motociklista uvjek ce izabrat srcem, njeg ne interesuje potrosnja, ni moguci kvarovi, ni reputacija koja ih prati, on uzima ono sto mu se svidja, i ono sto zeli da vozi.

Ono sto mene izuzetno nervira u posljednjih recimo 5 godina je apsurd po kojem prave motore. Strpaj sve u metar, od tocka do tocka, i nek malo zmigavci vire sa strane, i ti kad sjednjes na njeg isto ko na biciklu ko da sjedis. Pa nemamo svi metar i 50. To je komicno kad pogledas nekog, laktovi vire s motora, koljena skoro kraj ramena, pa vozi 20 kilometara, pa stani sa strane da odmoris. Svi su poceli ganjati taj trend, a krenulo je od japana, gdje su se utrkivali ko ce proizvesti manji, snazniji, i ostriji motor. Sve to ide pod ruku, smanjivanje tezine, lakoca upravljanja, al buraz, nemoraju svi motori imat 200 konja i 160 kila.

Kad sam vidio par Ducatija uzivo, za koje sam smatro da su motorcine, zaprepastio sam se, monster novi, prkno, hipermotard, prkno jos manje, 848 ja sa svojom hanumom nikako mjesta nebi mogo naci na njemu, cak je i prvopomenuti monster malo veci od njega. Pa kreni na gsx-r-e, R1, pa se prebaci na CBR, i dobit ces odgovor da ces danas teeeeesko, ali bas tesko naci motor koji ti je konforan, a da je R.

Postojali su i prije R-ovi, 999, prilicno velik i prostran motor, pa RSV, pa Kawe 6,9, i 12, SRAD, bilo je robe za normalnog balkanjerosa, ali danas...sve je to da te dragi Bog sacuva.

Nego glede momka koji se javio za streetfightera, neko je dobro objasnio, u svijetu se to radi mnogo, mnogo kvalitetnije, kod nas se prerade streetfightera prave tako da neko opuca u zid, polomi sve zivo na njemu osim rama, i onda kao poskida oklope, ubaci neku viljusku, natakne neke felge i prodaje ga kao streetfightera.

Moras 9 pari ociju otvorit kad gledas motor, uzmes li ragu, kakvih je 90% na piku imat ces milijardu problema, i ogadit ce ti se i motor, i sport, i pljunut ces sam sebe sto si dopustio sebi takakv luksuz. Ja sam vozio streetfightera, i da, bilo je problema, itekako, nekako sam se provlacio s time da sam neopisivo volio taj motor i halalio sam mu sve sto se desavalo.

Kad budes kupovo obrati paznju na sve, evo ti par crtica po kojima bi to trebo radit, ako ganjas pik, pusti vlasnika da upali motor, ako ga hladnog pocne zavrtat da ti cujes kakvu zvukacu ima, nema potrebe da bilo sta drugo gledas, samo se okreni i vozi dalje, ako motor pusta crn dim, nevalja mu mjesavina, sagorjeva dosta goriva, malo zafati i ulja, ako ispusta bijeli dim, onda trosi ulja poplaho, i opet nevalja, vidi glavu motora jel slinava, ako ima, nevalja opet, pogledaj sarafe na masini, ako su izgrebani, onda ju je neko otvaro, a niko ne otvara masinu da polira ventile, pregledaj ram, ako ram ima ostecenja, bilo je i padova, a ram kad se osteti neispravi ga niko, gledaj nogare, ako su raspar, onda su se lomile, sedi na motor i malo se odgurni nogama par koraka, pa zakoci prednjom, vidi kako ce ti funkcionisat prednja viljuska, trebala bi malo da propadne i da se odma vrati, ako se cuca, ili sporo vraca, imat ces zajebanciju s njima, poslje toga prodji ispred motora i pogledaj viljuske, one ne smiju imati ostecenja, a na mjestu gdje se gornji i donji dio viljuske spaja, odnosno ulazi jedan u drugi, imas male gumene dihtunge, ilitiga semeringe, ako na viljusci imas trag ulja, onda ti semerinzi ne valjaju i moraju se mijenjati. Gume gledaj, celave, stare, poderane, su ti prvi mali pljusak i slinava cesta jarak zagarantovan, a gume su obicno najveca investicija, a donja granica cijene za dobre gume ( set ) ti je 400 marki minimalno. Budi siguran za papire, provjeri broje sve, policija obavezno, pogotov ako je motor iz uvoza, jer ima slucajeva kad su motori sklapani iz 2-3-4 motora pa tu Bog sami nezna kakvih sve dijelova i brojeva sasije i motora ima.

Probna voznja, motor u svakoj brzini treba imati linearno ubrzavanje, posto vidim da trazis motore koji su stariji, i vecinom imaju karburatore, tu to najvise dolazi do izrazaja, problem sa karburatorom ces prepoznati po rupama u brzini, ili vise njih, manifestuje se tako sto kad ubrzavas, recimo u trecoj, ubrzanje ide lagano, linearno, i onda odjedom kad zakacis 4-5 000 obrtaja ( nebitno sad koliko njih ) iznenada gubis snagu i motor pocne trokirat, pa moras ubacit u manju, pa zavrnut do kraja, pa u vecu opet da bi nekako provukao se. Takodje se manifestuje tako sto kad saltas u manju, zna se ugasiti motor, recimo saltas iz 4-te u 1, a on ti se ugasi na 2-oj.

Karburatori su poprilicno skupi za popravak, pogotov sto nema ljudi dovoljno koji se bave s time, a svaki od njih ce te uzet lopatom za membrane, iglice, klapne, racunaj 300 minimalno.

U svakom slucaju, pogotov kod streetfightera kod nas, moras, ali bas moras obratiti paznju na sve. Streetfighter kultura je nesto totalno drugacije kod nas i u evropi, kad vidis evropskog streetfightera, vecina njih, ima top komponente, brembo kocnice, ohlins vjesanje, karbonske dijelove, jednosjedi su u 99% slucajeva i imaju guzicu zavrnutu skoro u upitnik, airbrush im je farba, i imaju unikatne maske, kod nas je to u vecini slucajeva samo R motor, bez oklopa, sa ravnim guvernalom.

Ono sto ti trazis je ustvari Naked :) a nakeda finih ima na piku, i ovaj hornet je ko lutka, samo da je veca kubikaza bio bi idealan za moj cejf :)

I da, sa srecom u kupovini.
TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#30 Re: Savjeti pri izboru

Post by TouringBiker »

kijamet insan wrote:Ovdje se vec pocelo diskutovati o ukusima..
Japanci su najprodavaniji motocikli na svijetu to je cinjenica i to nije bezrazlozno tako. Nek im je dizajner i iz tunguzije sta me briga za to vazno je da se meni svidja.
Cijenovno su pristupacniji, kvalitetom i dizajnom su po mom misljenju jednu deceniju pred klocastim BMW-om (izuzev S1000R ali kao ni drugdje jedna lasta ne cini proljece).. Treba BMW napraviti jos koji motor da lici na nesto sto se meni svidja i na sto se ja lozim da bi promjenio misljenje o njima.
Kada se govori o kradji tudjih ideja u motociklizmu odgovorno tvrdim da su svi krali od japanaca sto su pravno mogli, a ono sto nisu morali su platiti pa tek onda klatiti.
Uzmi za primjer bilo koju moto trku u svijetu jedino im od evropljana KTM (offroad) i Ducati (on road) pariraju i to postujem i skidam kapu tim firmama jer zajebano je to kad se uhvatis u kostac sa najboljim na svijetu.
Jes ih malo ovaj cunami poklopio skupa sa ovom globalnom ekonomskom krizom, ali isplivace oni.
Kad su isplivali nakon hiroshime i nagasakija isplivace opet siguran sam u to ;-)

Long Live Japan and Bosnia :D :run:
Japanci su BILI cjenovno pristupacniji dok nije jen ojacao pa im oborio prodaju za nove motocikle. Druga je stvar polovnjaci, oni jesu povoljni jer japanski motori jako gube na cijeni (časni izuzetak: Honda), u odnosu na BMWe, Harleye, Guzzie, Triumphe, koji i kao polovnjaci zadržavaju visoku cijenu.

Krađa tuđih ideja? Pa što Japanci pokradoše dupli prednji far od Triumpha Speed Tripple? Triumph i jeste jedna od najatraktivnijih modernih marki, jedini oni imaju cruisera od 2.300 ccm, Speed Tripple koji je san sviju što vole streetfightere, a Daytona 675 na testovima u stranim časopisima šije svakog japanskog sportaša te kubikaže.

Može ti BMW biti klocast, ali je R 1200 GS (ružan k'o lopov) najprodavaniji motor u Europi sa 14.093 primjerka u 2012. Vodi i u Njemačkoj koja je najveće europsko tržište i u Italiji koja je broj 2. Da BMW barem pravi JOŠ VIŠE klocaste (tj sa manje ekstravagantnim - čitaj ružnim - dizajnom nego što je GS), onda bi ja bar mogao maštati i štedjeti o nekom novom, a ne voziti ovaj više od 20 godina star - i Boga moliti da potraje što duže, da ne moram preći na neku od modernih rugoba.
TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#31 Re: Savjeti pri izboru

Post by TouringBiker »

Ringhio wrote:Stereotipi su cudo.

Ono sto mene izuzetno nervira u posljednjih recimo 5 godina je apsurd po kojem prave motore. Strpaj sve u metar, od tocka do tocka, i nek malo zmigavci vire sa strane, i ti kad sjednjes na njeg isto ko na biciklu ko da sjedis. Pa nemamo svi metar i 50. To je komicno kad pogledas nekog, laktovi vire s motora, koljena skoro kraj ramena, pa vozi 20 kilometara, pa stani sa strane da odmoris. Svi su poceli ganjati taj trend, a krenulo je od japana, gdje su se utrkivali ko ce proizvesti manji, snazniji, i ostriji motor. Sve to ide pod ruku, smanjivanje tezine, lakoca upravljanja, al buraz, nemoraju svi motori imat 200 konja i 160 kila.

Kad sam vidio par Ducatija uzivo, za koje sam smatro da su motorcine, zaprepastio sam se, monster novi, prkno, hipermotard, prkno jos manje, 848 ja sa svojom hanumom nikako mjesta nebi mogo naci na njemu, cak je i prvopomenuti monster malo veci od njega. Pa kreni na gsx-r-e, R1, pa se prebaci na CBR, i dobit ces odgovor da ces danas teeeeesko, ali bas tesko naci motor koji ti je konforan, a da je R.
Suzuki Hayabusa?

Taj trend "sabijenih" motora - visokih, a kratkih (sve po teoriji, manji međuosovinski razmak = motor okretniji u krivinama), kao da ih je netkon nabio svom snagom u zid, prisutan je negdje od početka 2000-ih, i pojave neopisivo ružnih motora a la Yamaha MT-01 Bulldog. Pa svi oni "naked" modeli koje sam gore nabrojao su takvi, Fazeri, ER-6, Horneti...

S druge strane su japanski toureri "nakvasali", slabo išta ima ispod 300 kg. Pokušaj takvo čudo gurnuti unazad uzbrdo nogama...
User avatar
Ringhio
Posts: 1005
Joined: 04/04/2011 23:47
Location: Ni ovdje ni tamo

#32 Re: Savjeti pri izboru

Post by Ringhio »

TouringBiker wrote:
Ringhio wrote:
Suzuki Hayabusa?

Taj trend "sabijenih" motora - visokih, a kratkih (sve po teoriji, manji međuosovinski razmak = motor okretniji u krivinama), kao da ih je netkon nabio svom snagom u zid, prisutan je negdje od početka 2000-ih, i pojave neopisivo ružnih motora a la Yamaha MT-01 Bulldog. Pa svi oni "naked" modeli koje sam gore nabrojao su takvi, Fazeri, ER-6, Horneti...

S druge strane su japanski toureri "nakvasali", slabo išta ima ispod 300 kg. Pokušaj takvo čudo gurnuti unazad uzbrdo nogama...

Ah, sta sve covjek napisa u ovako malo rijeci :) popljuva par ikona naked svijeta i neosvrnu se.

Pod jedan kako kazes nevjerovatno ruzna Yamaha MT-01 je jedan od najradikalnijih naked motocikala na trzistu, jedan od rijetkih koji je u 90% prenesen sa papira na traku za proizvodnju. Bio je revolucionalan u vrijeme kada se pojavio kao koncept na nekom od sajama 1999, izuzetno prihvacen od publike i kratko nakon toga je krenuo u proizvodnju 2005, i dan danas se proizvodi, i vlazni je san velike populacije motociklista koji su u tom svijetu naked motocikala. O kako kvalitetno napravljenom motoru je rijec mozes pronaci svugdje na internetu, gdje ima primjeraka koji su gazili po 100 000 kilometara i prodaju se za velike pare 2005 godista, samim time izvrstno drze cijenu.

Hornet nije ruzan ni sekunde, Fazeri su motori za svaciji dzep, i jedan i drugi su izuzetno laki za odrzavanje, i mogu ti priustiti mnogo pregazenih kilometara za male pare.

Motori iz Japana se ne prodaju slabije zbog toga sto je jen ojacao, nego zbog toga sto su evropski motori postali jeftiniji, vise za Ducatija ne moras izdvojiti 40 000 maraka za najosnovniju verziju, odlicnu apriliju mozes uzeti za 24 000, i triumpha za iste ili nize pare. Imas i jednog BMW-a koji se tu moze usuljati sa ovim svojim sportskim motorom i to je to, evrope sto se tice, i R motocikala. Nakeda sto se tice Dukac ima Streetfightera i Monstera, monster polako ide u zaborav zbog radikalnih promjena koje nisu legle vecini dukatista, aprilija ima Tuona, i Manu za nekog ko hoce landarat, moze se ubaciti i Shiverka koja je ulaznica u taj svijet, BMW ima one K1300R, K1200R ili kako se vec zovu, koji su polovni skuplji od nekih novih motora i tesko da ce se ko odluciti za njih.

Pogledaj na japance, i pregledaj mogucnosti njihovih Naked motocikala, raznovrstnost istih, te R-ova. Tu su jeli evropu, masovnoscu i brojnoscu razlicitih motocikala po kategoriji, jednostavnoscu odrzavanja i jeftinih dijelova i jest ce je jos dugo vremena.

Power cruiseri ispod 300 kg ?

Zar takvo nesto postoji ? :)

Isto ko kad bi reko tesko mi je naci full opremljenog terenca, spremnog za pariz - dakar, a da je ispod tonu i po.

Sama rijec power cruiser ti govori o cemu je rijec.

Ako si se htio uhvatiti Diavela nemoj dzebe, jer Diavel nije power cruiser nego cruzer obicni, ili ti ga muscle bike, isto ko i V-max, i oni su svijet za sebe. I vidim gore u nekom od predhodnih postova nahvalio si Triumpha, trebo bi znat da tog sto ga spominjes od 2 000 i nesto kubika deru redovno svi, ako cemo se fatati za evropske testove, najlosiji je na ubraznju, najlosiji je na kocenju, i lopatom ga uzimaju i Ducati Diavel, i Harley Night Rod, i Bulevard M109 pa i Star Raider koji je barem kod nas u BiH velika nepoznanica.

Brojke na testu nisu mjerilo u normalnom zivotu, cesta nije staza, cestovne gume nisu isto slipovi, ti i ja nismo isto profesionalni vozac koji provede danas 10 sati na motoru.
esso_sa
Posts: 1667
Joined: 29/10/2005 16:20
Location: U 'Namu

#33 Re: Savjeti pri izboru

Post by esso_sa »

Dobro, ja koliko sam skontao TouringBiker vise voli classic motore i classic nakede. Vidim to po njegovom komentaru za novog Horneta. Dosta ljudi je novog Horneta prozvalo "nakaza" bas zato sto se odstupilo od classic naked dizajna kojeg karakterise okrugli far, istaknuti instrumenti, sedlo sjediste, ugodniji polozaj guvernale itd.

Ta era je ipak prosla, sada dolaze malo spicastiji oblici i dizajni jer su populaciji atraktivniji a ono sto je atraktivno to se i prodaje.
Za nostalgicare i dalje ima classic nakeda svjezije proizvodnje kao sto je Honda CB1300 itd.

Prije su se motori pravili za neku normalnu cestovnu voznju pa se i mogao priustiti klasicni dizajn. Sada se motori prave tako da se mogu voziti kako na cesti tako i na stazi (mislim na nove nakede, street fightere) i zato postaju sve manji, kraci, spicastiji i naravno laksi, sve su to odlike vise sportskog nego klasicnog motora.

Isto se desava i sa R motorima, pogledaj npr Yamahu R6 sa pocetka 2000-ih godina i pogledaj sad model 2012. Motor se duplo smanjio u odnosu na stariji model

Uzmi za primjer i Horneta, stari model nikada nece imati performanse u zavojima, kocenju, ciklistici i stabilnosti kao sto to npr ima novi model Horneta. Obo govorim i iz licnog iskustva.
Tehnologija jednostavno napreduje a sa njom se mijenja i dizajn i sa tim se treba pomriti
User avatar
kijamet insan
Posts: 151
Joined: 21/09/2012 15:10

#34 Re: Savjeti pri izboru

Post by kijamet insan »

Definitvno ste u pravu da je trend novih bajkova R i gologuzana namjenjen za kepece ili za raju kojoj je vazno da bude vidjen pa im nesmetaju "koljena pod pazuhom". Neznam brate al ja sam sa svojih 43 godine i 198 cm visine sve sto mi je potrebno od motora nasao u V Stromu DL 1000. Uzeo sam ga novog jer je cijena polovnih bila neznatno manja od cijene novog motora. Gledao sam da uzmem nesto sto ce me sluziti dok god budem kadar jahati.
Jos kad novom oboris cijenu za 10.000 KM zbog toga sto se vise nesmije uvoziti u evropu zbog onih EU normi o ispusnim gasovima kud ces ljepse. :D

Image

Evo frishka lista o prodanim novim motorima u Danskoj u 2013.

Top 5 2013 zakljucena lista sa 7 aprilom.
#1 Honda - 100 stk
#2 Yamaha - 60 stk
#3 Kawasaki - 59 stk
#4 BMW - 50 stk
#5 Harley - 20 stk
#5 Suzuki - 20 stk
User avatar
Ringhio
Posts: 1005
Joined: 04/04/2011 23:47
Location: Ni ovdje ni tamo

#35 Re: Savjeti pri izboru

Post by Ringhio »

kijamet insan wrote:Definitvno ste u pravu da je trend novih bajkova R i gologuzana namjenjen za kepece ili za raju kojoj je vazno da bude vidjen pa im nesmetaju "koljena pod pazuhom". Neznam brate al ja sam sa svojih 43 godine i 198 cm visine sve sto mi je potrebno od motora nasao u V Stromu DL 1000. Uzeo sam ga novog jer je cijena polovnih bila neznatno manja od cijene novog motora. Gledao sam da uzmem nesto sto ce me sluziti dok god budem kadar jahati.
Jos kad novom oboris cijenu za 10.000 KM zbog toga sto se vise nesmije uvoziti u evropu zbog onih EU normi o ispusnim gasovima kud ces ljepse. :D

Image

Evo frishka lista o prodanim novim motorima u Danskoj u 2013.

Top 5 2013 zakljucena lista sa 7 aprilom.
#1 Honda - 100 stk
#2 Yamaha - 60 stk
#3 Kawasaki - 59 stk
#4 BMW - 50 stk
#5 Harley - 20 stk
#5 Suzuki - 20 stk
Zanimljivo je kako Suzuki lose stoji, a takodje iznenadjujuce je kako Honda dobro stoji...cudno...
TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#36 Re: Savjeti pri izboru

Post by TouringBiker »

esso_sa wrote:Dobro, ja koliko sam skontao TouringBiker vise voli classic motore i classic nakede. Vidim to po njegovom komentaru za novog Horneta. Dosta ljudi je novog Horneta prozvalo "nakaza" bas zato sto se odstupilo od classic naked dizajna kojeg karakterise okrugli far, istaknuti instrumenti, sedlo sjediste, ugodniji polozaj guvernale itd.

Ta era je ipak prosla, sada dolaze malo spicastiji oblici i dizajni jer su populaciji atraktivniji a ono sto je atraktivno to se i prodaje.
Za nostalgicare i dalje ima classic nakeda svjezije proizvodnje kao sto je Honda CB1300 itd.

Prije su se motori pravili za neku normalnu cestovnu voznju pa se i mogao priustiti klasicni dizajn. Sada se motori prave tako da se mogu voziti kako na cesti tako i na stazi (mislim na nove nakede, street fightere) i zato postaju sve manji, kraci, spicastiji i naravno laksi, sve su to odlike vise sportskog nego klasicnog motora.

Isto se desava i sa R motorima, pogledaj npr Yamahu R6 sa pocetka 2000-ih godina i pogledaj sad model 2012. Motor se duplo smanjio u odnosu na stariji model

Uzmi za primjer i Horneta, stari model nikada nece imati performanse u zavojima, kocenju, ciklistici i stabilnosti kao sto to npr ima novi model Horneta. Obo govorim i iz licnog iskustva.
Tehnologija jednostavno napreduje a sa njom se mijenja i dizajn i sa tim se treba pomriti
Pa to da su sada u modi špicastiji dizajni, bez jasnih, dugih linija - isto se desilo i sa autima. Ove sada SUV-ove i džipove se ne može pogledati, toliko su gadni. Primjeri po meni uspješnog japanskog dizajna:

Nekadašnja Yamaha Diversion:

Image

i od tourera dobri stari Kawaa GTR 1000 koji se proizvodio cijelu vječnost... Jedini japanac koji bih ikad kupio:

Image

A većina proizvođača, i japanskih i drugih, i dalje ima "retro" modele u programu, sa svom najmodernijom tehnikom ali klasičnim izgledom, koji ne izgledaju k'o skalamerija koju je neki dizajner skrpao dok je bio malo nafiksan (valjda LSD-om pa imao halucinacije - Yamaha MT-01 Bulldog) - vidi npr. Honda CB 1100, motor godine u izboru MOTORRADa u klasi Naked Bikes:

Image

ili Guzzi V7 Cafe Classic:

Image

Ne podnosim zvuk V-2 mašina, al' za ovog bi se ljepotana žrtvovao... :D
User avatar
Ringhio
Posts: 1005
Joined: 04/04/2011 23:47
Location: Ni ovdje ni tamo

#37 Re: Savjeti pri izboru

Post by Ringhio »

Ima ovako lik na onoj temi s autima, sto se hvata testova i medalja u svabskim novinama :)

Zacata se tema, ovog djecka sto je trazio te neke savjete nigdje nema, al dobro je da je podforum malo zivno :)
TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#38 Re: Savjeti pri izboru

Post by TouringBiker »

Ringhio wrote:
TouringBiker wrote:
Ringhio wrote:
Suzuki Hayabusa?

Taj trend "sabijenih" motora - visokih, a kratkih (sve po teoriji, manji međuosovinski razmak = motor okretniji u krivinama), kao da ih je netkon nabio svom snagom u zid, prisutan je negdje od početka 2000-ih, i pojave neopisivo ružnih motora a la Yamaha MT-01 Bulldog. Pa svi oni "naked" modeli koje sam gore nabrojao su takvi, Fazeri, ER-6, Horneti...

S druge strane su japanski toureri "nakvasali", slabo išta ima ispod 300 kg. Pokušaj takvo čudo gurnuti unazad uzbrdo nogama...

Ah, sta sve covjek napisa u ovako malo rijeci :) popljuva par ikona naked svijeta i neosvrnu se.

Pod jedan kako kazes nevjerovatno ruzna Yamaha MT-01 je jedan od najradikalnijih naked motocikala na trzistu, jedan od rijetkih koji je u 90% prenesen sa papira na traku za proizvodnju. Bio je revolucionalan u vrijeme kada se pojavio kao koncept na nekom od sajama 1999, izuzetno prihvacen od publike i kratko nakon toga je krenuo u proizvodnju 2005, i dan danas se proizvodi, i vlazni je san velike populacije motociklista koji su u tom svijetu naked motocikala. O kako kvalitetno napravljenom motoru je rijec mozes pronaci svugdje na internetu, gdje ima primjeraka koji su gazili po 100 000 kilometara i prodaju se za velike pare 2005 godista, samim time izvrstno drze cijenu.
Ikona??? Kome??? Nađi mi knjigu o dizajnu gdje je uvršten kao uspješan, častim pivo.
Radikalan možda, to ga još ne čini ljepotanom. Dizajn zbrka, k'o da se neko dobro nadrogurao halucinogenim drogama prije uzimanja olovke u ruke :-) <<<< pa mu se oči otprilike ovako koturale :D
Ringhio wrote: Motori iz Japana se ne prodaju slabije zbog toga sto je jen ojacao, nego zbog toga sto su evropski motori postali jeftiniji,
A ZAŠTO su europski postali jeftiniji? Pa upravo zato što je Euro oslabio u odnosu na jen. O problemima sa izvozom japanskih motora zbog prejakog kursa jena pisao je i MOTORRAD par puta.
Ringhio wrote: BMW ima one K1300R, K1200R ili kako se vec zovu, koji su polovni skuplji od nekih novih motora i tesko da ce se ko odluciti za njih.
BMW ima manje više sve to i u varijanti od 800 kubika (naked) koja je pristupačnija, a i jednocilindrične modele sa 650/700 kubika (doduše više endure)
Ringhio wrote: Power cruiseri ispod 300 kg ?

Zar takvo nesto postoji ? :)
Majke ti, gdje sam ja i jednom riječi spomenuo power cruisere??? Ja sam govorio o tourerima, turističkim motorima (znaš ono, puni oklop, koferi, topcase, od opreme sve živo, koji su postali bespotrebno teški, a da zbog toga imaju premalu "korisnu nosivost" (vozač + savozač + prtljag). Primjer: novi Kawasaki GTR 1400, 304 kg:

Image
Ringhio wrote: Ako si se htio uhvatiti Diavela nemoj dzebe, jer Diavel nije power cruiser nego cruzer obicni, ili ti ga muscle bike, isto ko i V-max, i oni su svijet za sebe. I vidim gore u nekom od predhodnih postova nahvalio si Triumpha, trebo bi znat da tog sto ga spominjes od 2 000 i nesto kubika deru redovno svi, ako cemo se fatati za evropske testove, najlosiji je na ubraznju, najlosiji je na kocenju, i lopatom ga uzimaju i Ducati Diavel, i Harley Night Rod, i Bulevard M109 pa i Star Raider koji je barem kod nas u BiH velika nepoznanica.
Toliko je najlošiji po svemu da u testu u MOTORRADu nisu više mogli izmisliti riječi koju nisu upotrijebili da ga nahvale...

http://www.motorradonline.de/einzeltest ... iii/101104
TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#39 Re: Savjeti pri izboru

Post by TouringBiker »

kijamet insan wrote: Evo frishka lista o prodanim novim motorima u Danskoj u 2013.

Top 5 2013 zakljucena lista sa 7 aprilom.
#1 Honda - 100 stk
#2 Yamaha - 60 stk
#3 Kawasaki - 59 stk
#4 BMW - 50 stk
#5 Harley - 20 stk
#5 Suzuki - 20 stk
Problem je što je Danska zemlja sa 5 i kusur miliona stanovnika, pravi kepec u odnosu prema Njemačkoj, Italiji, Francuskoj, Engleskoj, Španiji pa time i njihovim tržištima.

U PDF fajlovima na web strani ACEMa, udruženja motociklističke industrije u Europi, imaš pregled na samom kraju (10. strana) najprodavanijih modela. Problem je što i skutere vode pod motocikli, ali trend je svakako vidljiv: za "prave" motore BMW niko ne može šiti, drugi svi zajedno ne prodaju koliko oni samo R1200 GS

http://www.acem.eu/images/gallery/confe ... w_full.pdf

Za 2011 (http://www.acem.eu/images/publiq/ACEM-I ... 121001.pdf) imaju i brojke:

brand_name model cc_class segment_code quantity
HONDA PCX 125 51-125cc SCOOTERS 23821
HONDA SH300/A 251-500cc SCOOTERS 17223
BMW R1200GS 1001-9999cc TRAILENDURO 15717
YAMAHA XMAX125 51-125cc SCOOTERS 15225
PIAGGIO LIBERTY 125 RST 51-125cc SCOOTERS 13758
KYMCO AGILITY 50 2-50cc SCOOTERS 13477
YAMAHA XP500 TMAX 251-500cc SCOOTERS 13053
HONDA SH125 51-125cc SCOOTERS 13020
PIAGGIO ZIP 50 2T 2-50cc SCOOTERS 12870
YAMAHA XMAX 250 126-250cc SCOOTERS 11340
User avatar
Ringhio
Posts: 1005
Joined: 04/04/2011 23:47
Location: Ni ovdje ni tamo

#40 Re: Savjeti pri izboru

Post by Ringhio »

@TouringBiker

To tureri i kruzeri je moj ful, izvinjavam se :)

Al dobro, yebi ga hoces da na motor nakacis 3 kofera, 1 tank torbu, da posadis hanumu i naspes 25 litara goriva a da u motoru ima 200 kila. Mozda u nekom izmisljenom imaginarnom svijetu.

Pricajuci o ikonoma mislio sam na Horneta, Fazera i jednim dijelom MT-a, meni osobno prelijep motor, dosta skladniji od B-kinga, a u istom je koritu kao i on. Tu se nasi ukusi razilaze jer se ti lozis na rage iz 81, a ja se lozim na mesnate, goleme, V masine, po mogucnosti ne ispod 1000 ccm, i da R izvedbe svakako, da nebi trznuo da se lozim na harlija :)

Ne treba ti knjiga o dizajnu, uzmi jednog, dodji na bilo koji moto susret i parkiraj ga, naruci pivo i broji koliko ce ljudi doci da ga pogleda, pipne, pa onako neofirno ustani i sjedni na motor, pa pogledaj oko sebe i prebroji koliko njih ce imati telefon ili kameru u ruci da snime trenutak kad se pali, pa da mogu pokazivat svojoj raji sta su vidjeli na motorijadi. Nece ga niko slikati zbog toga sto je apsurdno ruzan sigurno.

Prodavao se Ducati prije i u lirama, pa se prodavao u ekvivalentu toliko i toliko lira je 40 000 njemackih maraka :D nema to apsolutno nikakve veze, sad ti braca mozes usetati u salon i kupiti R-a za nekih 20 - 21 000 marki, eeej, Ducatija !

Problem je u tome sto ti svoju percepciju fantasticnog motora gradis po testovima motorrada, a ja po tome sto vidim, onjusim, osjetim pod rukom.

Recimo ja te skazaste BMW-ove koje ti nebi vozio ni u najvecem ludilu, izuzetak je ovaj novi R, al recimo izmedju novog njega i eto tebi tog izuzetno ruznog MT-01 ja bih sad uzeo MT-01, jos Stage 3 mu odradit, pa izvaditi DB killere iz topova, i kad prodjes kroz ulicu ispada sudje iz vitrina u stanovima. Kazes ima BMW nakeda, ima, ukupnu granu mozes nabrojat na prste jedne ruke, a i sve ispod 1200 CCM nije vrijedno pomena, pogotov onaj nakazni pfeffer ili kako se zove edition tog ako se ne varam 800CCM nakeda.

Tebi imaju linije motori za kojima su plazili mladici, koji su sad ljudi s cirka 50-60 godina :)

Jebo ja tu liniju, ko koza za sjecu drveta.
TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#41 Re: Savjeti pri izboru

Post by TouringBiker »

Ringhio wrote:@TouringBiker

To tureri i kruzeri je moj ful, izvinjavam se :)

Al dobro, yebi ga hoces da na motor nakacis 3 kofera, 1 tank torbu, da posadis hanumu i naspes 25 litara goriva a da u motoru ima 200 kila. Mozda u nekom izmisljenom imaginarnom svijetu.
Nikako. NEKAD su znali kako to napraviti - meni i dalje najljepši i najbolji turistički motor ikad napravljen, BMW R 100 RT, imao je svega 190 kg:

Image

A i broj 2, Moto Guzzi 1000 SP3, nije bio puno teži...

Image

Problem: nemaju ABS (Guzzi doduše ima spojene koćnice, kad kočiš prednjom aktivira i zadnju), i vazdušno hlađenje... Zato ipak preferiram malo mlađe sa ABSom i vodenim.

Ringhio wrote:Pricajuci o ikonoma mislio sam na Horneta, Fazera i jednim dijelom MT-a, meni osobno prelijep motor, dosta skladniji od B-kinga, a u istom je koritu kao i on. Tu se nasi ukusi razilaze jer se ti lozis na rage iz 81, a ja se lozim na mesnate, goleme, V masine, po mogucnosti ne ispod 1000 ccm, i da R izvedbe svakako, da nebi trznuo da se lozim na harlija :)
Harleya kad prodje blizu zatvaram oči (da ga ne vidim) i uši (da ne čujem zvuk a la pokvaren traktor :D ). Da se razumijemo, volim i ja mašine kojih IMA (po dimenzijama), ne onakve o kojim je @ringhi prije napisao (."..apsurd po kojem prave motore. Strpaj sve u metar, od tocka do tocka, i nek malo zmigavci vire sa strane, i ti kad sjednjes na njeg isto ko na biciklu ko da sjedis. Pa nemamo svi metar i 50. To je komicno kad pogledas nekog, laktovi vire s motora, koljena skoro kraj ramena, pa vozi 20 kilometara, pa stani sa strane da odmoris. Svi su poceli ganjati taj trend, a krenulo je od japana, gdje su se utrkivali ko ce proizvesti manji, snazniji, i ostriji motor"). A oni motori su sve samo ne rage, vidjeću koji će od tih na koje se ti ložiš još biti u voznom stanju i da ćeš za njih 30 godina od sada moći naći dijelove, kao što ja mogu za ove "rage". Raga je konj koji je pri lipsavanju, a u ovima bogme još ima života i biće ga i za 20 godina od sada. Za većinu japanaca je problem naći dijelove već za 15 (čast izuzecima: klasici kao Silver i Gold Wing i sl.).
Ringhio wrote:Ne treba ti knjiga o dizajnu, uzmi jednog, dodji na bilo koji moto susret i parkiraj ga, naruci pivo i broji koliko ce ljudi doci da ga pogleda, pipne, pa onako neofirno ustani i sjedni na motor, pa pogledaj oko sebe i prebroji koliko njih ce imati telefon ili kameru u ruci da snime trenutak kad se pali, pa da mogu pokazivat svojoj raji sta su vidjeli na motorijadi. Nece ga niko slikati zbog toga sto je apsurdno ruzan sigurno.
Pa ja znam da ljudima kod nas ne trebaju knjige ni za šta. Ukus ulice mi nikad nije bio mjerilo, jbg., kod nas se većina naroda pali i na Golf GTi i džipove, ja ih ne bi vozio ni da mi ih neko džabe da (i zato jer su primjer neukusa, "siledžijski auti", tip vozača: glava ošišana naćelavo + sunčane naočale... fuuuj, typical Balkan macho-type). Neko sluša narodnjake, neko rock i techno, neko evergreene i klasiku...
Ringhio wrote:Problem je u tome sto ti svoju percepciju fantasticnog motora gradis po testovima motorrada, a ja po tome sto vidim, onjusim, osjetim pod rukom.


Ja također - ali sam i iškolovan u dizajnu (i iz umjetničkih zanimanja). Zato i znam što stoji u knjigama dobrog dizajna :-D A pored MOTORRADa, čitam (kad uspijem kupiti, nema ih po Sarajevu već u Hrvatskoj i dalje u inostranstvu) i BIKE, RIDE, MO, Motorrad Fahrer, Touren Fahrer, Motorrad News, Motorcycle News
Ringhio wrote:Recimo ja te skazaste BMW-ove koje ti nebi vozio ni u najvecem ludilu, izuzetak je ovaj novi R, al recimo izmedju novog njega i eto tebi tog izuzetno ruznog MT-01 ja bih sad uzeo MT-01, jos Stage 3 mu odradit, pa izvaditi DB killere iz topova, i kad prodjes kroz ulicu ispada sudje iz vitrina u stanovima.
He he, državna institucija za koju radim upravo u suradnji sa Federalnim MUPom upravo radi na donošenju kojima bi se dohakalo onima kojima rade nedozvoljene prepravke i na autima i na motorima - onima koji previše zagađuju zrak i prave preveliku buku u saobraćaju. Upravo je 7. aprila stupila na snagu nova Uredba o posebnim naknadama za okoliš koje se plaćaju pri registraciji motornih vozila („Službene novine Federacije BiH“, broj:14/2011 i 26/2011) - to će se plaćati pri registraciji. Kako ovi moji nemaju nijednog mašinskog inženjera zaposlenog, i jer ja važim kao poznavalac tehnike motornih vozila, mene je zapalo da napravim prijedloge i za buku. A potrudiću se da se naokolo vozaju što tiši i motori i auti, i da budu što oštrije kontrole i pri tehničkom pregledu i od strane policije u saobraćaju :D :D :D

I po Europi stoje policajci uz ceste sa mjeračem buke, i isključuju iz saobraćaja one koji su izvadili dB killer. Što da nas ostale normalne bajkere mrze ostali građani, zbog par manijaka što u ponoć po gradu voze sa otvorenim rorama da se sve trese???

Pa će i naša policija jednog dana vako, inšallah ("Polizei, dein Freund und Helfer" :mrgreen: ):

Image

(ova junačina je odvela motor na kamionu za šlepanje - isključen iz saobraćaja dok ne vrati dB killer)
User avatar
froop
Posts: 113
Joined: 10/04/2007 14:00
Location: Minken 1.Minhenska

#42 Re: Savjeti pri izboru

Post by froop »

Ta junacina sa slike sigurno nije jer ima serijiski auspuhkoji nema db killer. Prva serija RSV4 znaci 2009-2010 ima upisano u papirima 109db.Sto grmi cudno jedno. :mrgreen: Neznam kako ali ti italijani uvijek uspiju provuc kroz homolgaciju.
User avatar
Ringhio
Posts: 1005
Joined: 04/04/2011 23:47
Location: Ni ovdje ni tamo

#43 Re: Savjeti pri izboru

Post by Ringhio »

Hheheheh, mora da se osjecas ponosno na sebe, jer ces eto bas ti biti prekretnica u nasoj divnoj zemlji gdje je ostala samo da se rijesi buka motora i poslje toga sve je u liniji i pocinjemo zivjeti u blagostanju i veselju.

Bolje bi vam bilo, vi koji ste na drzavnoj sisi i koji se bavite tim poslovima, da napravite zakon da se motor moze sezonski registrovati, kao u svakoj normalnoj svjetskoj zemlji, nego sto se bakcete sa bukom.

Ganjate nacine na koji cete uzeti sto vise para i od onako izmuzenog svijeta, PU marvo jedna !

Porez na luksuz na motore do 7 godina starosti, genijalan izum koji kupca tjera da kupi star motor sa X kilometara pregazenih jer hoce da izbjegne onih 100-150 km dodatnih na vec preskupoj registraciji. Fino te drzava podkuje da ti kupis nov novcat motor. Registracije za motore od 800- 900 maraka su apsurdne, kao i svi nameti koji se placaju a zna se po kakvim cestama vozimo, i kako odvalis bubrege na dionici od 50 kilometara na jednom R-u.

A doduse ti to ne znas, ti si skolovan u dizajnu, i vozis samo motore koji su stari 30 godina, a oni su jel, kako svi znamo, dosta udobniji.

Kako vas vise nije sramota i Boga i naroda, pregledat izduvne plinove i buku koju proizvode motori, udarat po dzepu, a starost prosjecnog vozila je 20 godina, i narod nemoze uvuci nista jer su dotuceni porezima, nametima, homologacijama kucinama i paucinama, te zaklani s 500 maraka plate mjesecno za mukotpan rad.

I krajnje i najbitnije, kakav si ti to motociklista ? BMW je nadmocna masina i sad nesto kontam da si ti opet onaj FFSAbiker ili kako vec bi sto je bio na formu pa ga raja nataknu i on nestade, samo sto taj nije bio dizajner nego je bio novinar il sta vec i cito je te tvoje iste omiljene magazine, cak pisao i clanke za njih. Sve sem BMW-a su masine koje nisu vrijedne pomena, svi motociklisti voze odvaljenih auspuha i to u 3 sata namjerno, da bude narod napaceni, oni harlije sto voze su narkomani i brobisvijeti i vama sto vozite BMW-ove ispod casti je pozdravljat ih na cesti, a pogotovo ove sa R-ovima jer se oni voze na plasticnim skalamerijama i toliko su zaposleni rukama da nemogu mahnuti, samo vi, ili bolje da kazem ti, vozac nebeskog BMW-a imas vremena da mases jer plovis na nadmocnoj njemackoj amortizaciji, i upravljas motor mislima preko elektroda koje si zalijepio na sljepoocnice, jer neces da se konektujes bezicno, jer je to nova moderna tehnologija i samim time fuj je.

Po mojoj slobodnoj procjeni, jarane, ogranicen si ko lavor, imas neke zestoke frustracije i komplekse, i ja stvarno mislim da ti nisi ni M od motoriste.

Uzdravlje sad, sretno i prijatno.
TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#44 Re: Savjeti pri izboru

Post by TouringBiker »

Ringhio wrote:Hheheheh, mora da se osjecas ponosno na sebe, jer ces eto bas ti biti prekretnica u nasoj divnoj zemlji gdje je ostala samo da se rijesi buka motora i poslje toga sve je u liniji i pocinjemo zivjeti u blagostanju i veselju.

Bolje bi vam bilo, vi koji ste na drzavnoj sisi i koji se bavite tim poslovima, da napravite zakon da se motor moze sezonski registrovati, kao u svakoj normalnoj svjetskoj zemlji, nego sto se bakcete sa bukom.

Ganjate nacine na koji cete uzeti sto vise para i od onako izmuzenog svijeta, PU marvo jedna !

Porez na luksuz na motore do 7 godina starosti, genijalan izum koji kupca tjera da kupi star motor sa X kilometara pregazenih jer hoce da izbjegne onih 100-150 km dodatnih na vec preskupoj registraciji. Fino te drzava podkuje da ti kupis nov novcat motor. Registracije za motore od 800- 900 maraka su apsurdne, kao i svi nameti koji se placaju a zna se po kakvim cestama vozimo, i kako odvalis bubrege na dionici od 50 kilometara na jednom R-u.

A doduse ti to ne znas, ti si skolovan u dizajnu, i vozis samo motore koji su stari 30 godina, a oni su jel, kako svi znamo, dosta udobniji.

Kako vas vise nije sramota i Boga i naroda, pregledat izduvne plinove i buku koju proizvode motori, udarat po dzepu, a starost prosjecnog vozila je 20 godina, i narod nemoze uvuci nista jer su dotuceni porezima, nametima, homologacijama kucinama i paucinama, te zaklani s 500 maraka plate mjesecno za mukotpan rad.
Ti kao da zaboravljaš da je Sarajevo ove zime bilo najzagađeniji grad u Europi, i da smo se gušili od smoga i magluštine. Prema tome što pokušavamo dovesti propise na europski nivo (usput, ova zadnja Uredba je od riječi do riječi prepisana ona iz Hrvatske, samo su promijenjeni iznosi iz kuna u KM). I da se više ne vozimo iza grobalja od kamiona, autobusa i prastarih auta koji ispuštaju oblake dima iza sebe.

A jedan od postavljenih ciljeva je i da se ujednači porez na imovinu koji pokriva i motorna vozila, i koji je skroz neujednačen, pa se u nekim kantonima plaća više na novije aute i motore, a u nekim na starije. Ukazali smo na tu nepravilnost i da bi trebalo stimulisati nabavku novijih, ekološki prihvatljivih vozila, a ne ih smatrati luksuzom.

Ali, i da se oporezuju vozila po težini (kao što se plaća i u Hrvatskoj i drugim europskim zemljama, naknada za korišćenje puteva koja je viša što je vozilo teže) i kubikaži odnosno jačini motora. Tako da naravno više plaća onaj ko vozi auto i motor veće kubikaže i jačine - jer više zagađuje okolinu. Kao i da se stimulišu vozila sa katalizatorom i filterima za dizelaše (moj motor naravno ima katalizator).

Kontrola ispušnih plinova i buke vozila je obaveza koju je Vlada odavno prihvatila Strategijom zaštite okoliša, samo se do sada nije primjenjivala u potpunosti. Kao što je obaveza i da se izrade karte buke za gradske i spoljne saobraćajnice (gradovi po EU plaćaju grdne kazne ako im buka uz saobraćajnice pređe dozvoljenu buku preko odreženog broja dana).

Šta misliš kako je nekome ko stanuje u ulici kao što je Titova (gdje inače ima problema sa bukom od tramvaja i ostalog prometa), kad im kakav manijak protutnji na motoru bez dB killera pod prozorom? Djeca i starije osobe doživljavaju stres, a bogme ni onim srednjih godina nije lako (googlaj malo o uticaju buke od saobraćaja na psihičko zdravlje). Ali najvažnije da ti imaš gdje iživjet svoj ćejf, j... ti se za ostatak svijeta.

Ti bi naravno najradije živio u potpunoj anarhiji,gdje bi te se pustilo da divljaš po cesti kako i s čime hoćeš, a da te to još dođe džabe.E,ne može!!! Hoćeš vozati bez dB killera? Može, do prve kontrole, a moći će i poslije ako budeš imao dovoljno love da plaćaš kazne :run:
esso_sa
Posts: 1667
Joined: 29/10/2005 16:20
Location: U 'Namu

#45 Re: Savjeti pri izboru

Post by esso_sa »

Ringhio wrote:
I krajnje i najbitnije, kakav si ti to motociklista ? BMW je nadmocna masina i sad nesto kontam da si ti opet onaj FFSAbiker ili kako vec bi sto je bio na formu pa ga raja nataknu i on nestade, samo sto taj nije bio dizajner nego je bio novinar il sta vec i cito je te tvoje iste omiljene magazine, cak pisao i clanke za njih.
Uze mi slovo iz tastature. I meni se cini da je ovo FFBikerSa, samo pod drugim nickom. Stil pisanja a i datum registracije ovog TouringBikera se poklapa sa sumnjom :D
User avatar
Ringhio
Posts: 1005
Joined: 04/04/2011 23:47
Location: Ni ovdje ni tamo

#46 Re: Savjeti pri izboru

Post by Ringhio »

FFbikeruSa, Tuoringbikeru, nadmocni vozacu svemoguceg BMW-a, pjuvacu svega ostalog sto nije pod istim znakom, dizajneru motora, modni kreatoru odjece, novinaru koji pises clanke za ugledne iskljucivo njemacke magazine, nadmocni mehanicaru koji sarafas sam sve svoje i ne vjerujes mehanicarima, a usput u medjuvremenu nadjes i vremena da doneses poneki zakon o saobracaju i lokalni dusebriznice za zagadjenje i okolis. Vrlo si svestran covjek. Svaka ti cast, no, ti kao ugledni ekspert na vise polja ljudskog zivota, masinoobrade metala sa istancanim uhom koje prepoznaje prekoracenje u decibelima te njuhom koji registruje kolicinu CO2 koji izlazi iz auspuha motora sa unutrasnjim sagorjevanjem, ka'es najzagadjeniji grad u evropi.

Neznam bas da se u evropi loze drva i cumur u skoro pa svakom domacinstvu, da u evropi imaju fabrike koje rade bez ikakvog nadzora odpadnih materija sto puste u okolinu, neznam bas ni da tako vole loziti plastiku, automobilske i kamionske gume jer narod nazalost nema sta drugo da nalozi. Nisam bas siguran da je to trend u evropi, mozda i jest, al sam zatucan i neznam.

Stresovi se dobijaju od rate koja kuca na vrata, a ti je nemas cime platit, stresovi se dobijaju kad se probudis a nemas sta doruckovat, to je stres stari moj, stres je i kad ljudi odbijaju tockove na rupama divnih nam cesta, a svake godine daju za cestu bruku para, i od svakog litra benzina/dizela ode 10-20 feninga za iste. Stres je buraz kad ti komsija iz opstine parkira gdje hoce i kad hoce zato sto mu se moze i zato sto ga nece niko kaznit, stres je i to kad tebe zaskoce policajci iz grmlja i kazne te zato sto nemas upaljena svjetla u po bijela dana, i dok ti sav smrknut objasnjava kako ozbiljan zakon si prekrsio kraj njega prolazi tajin sin na motoru od 1000CCM, koji usput ima 16 godina, u japankama, sorcu i podkosulji, i ovaj isti pajkan mu srdacno mahne i nagradi ga sirokim osmjehom. Stresno je i kad pitas kako to da ti pijes kaznu zbog svjetala u podne, a djecko prolazi bez i osnove opreme na motoru, pa ti on odgovori da to nije tvoj poso i da se to tebe ne tice, i da ga ne zapitkujes jer bi ti mogo napisat jos jednu za ometanje u vrsenju duznosti i navezati jos milion nekih stvari. Motor koji dodje i prodje u 4 sekunde, apsolutno nije stresan.

Ne tupi vise svega ti.
TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#47 Re: Savjeti pri izboru

Post by TouringBiker »

Ringhio wrote:... pa izvaditi DB killere iz topova, i kad prodjes kroz ulicu ispada svugdje iz vitrina u stanovima
Nekome ko hoće ovako da teroriše sugrađane ne samo da bi trebalo za vavijeka oduzeti dozvolu, nego ga i strpati u zatvor (kao što su Švicarci počeli da trpaju u zatvor za veća prekoračenja brzine i slične teže prekršaje u saobraćaju).

A kakav stres ti i takvi bajkeri izazivaju kod ostalih građana moglo se fino pročitati nedavno na klix.ba, kad se neki balavac slupao sa brzijanerom i to još bez dozvole, u Azize Šaćirbegović:

http://www.klix.ba/vijesti/crna-hronika ... /130331047

Korisnik oooop:

"da se nije kur... nebi se ni prosuo,,
niko ne pravi probleme u sabracaju kao oni "

Korisnik ED:

"Neželim nikom zlo ali stvarno ovi motoristi se previše sile,njima nije do vožnje kao vožnje nego do kur.....nja,jer nema nikakve vožnje za uzivanje po ovakvom gradu "jedna đada uska ko prk...no.Samo izazivaju moguče nesreće i što če neko zbog njih nastradati."

Korisnik Heep:

"Lično sam vozač motora, vozim cruisera, nikad ne vozim brzo, niti ko od mojih jarana. do 80 km/h vani i to je naljepša brzina, koja ti omogućuje da uživaš u vožnji. i na to sve, lik me pokupio na cesti. Preticao kamion, mislio da ću ja se maknuti ???? Kuda, na pijesak? Sa ceste??? Boli ga neka stvar za nas, moje je da mu se maknem sa ceste. Naravno, Ima i među nama idiota, a većina njih vozi sportake. Mi, sa choperima smo easy rideri..."

Korisnik Tutabugarin:

" ZABRANITI PICILICE NA DVA TOCKA DA JURCAJU PO GRADU DOKLE IH TRPITI SVI TREBAJU STRAHOVAT OD GOSPODE KOJA NIJE IZASLA IZ GRADA PA TI MOTORI I JESU ZA VAN GRADA DA SE VOZE A NE PO GRADU 300 da ga naguli FUjjj Too ........ "

Korisnik Noćni:

" svaka čast ahileju, moj stari vozi kruzera, samo otvorena cesta i to brate...
ali ne mogu provlačenja pored auta na semaforima, samo ga odjednom vidiš na retrovizoru, pogotovo pubertetlije na skuterima bez vozačke i tablica "

Korisnik Cole:

"Niko mi u ovoj selendri nije do.určio kao ovi kreteni što se vozaju na motorima "

Korisnik Sedin:

" Žao mi je momka, ali motoristi stvarno divljaju po cestama..... "

Korisnik Hahah:

"Čast izuzecima koji su se javili i doista se razumiju u motociklizam i to im nije kuraženje kao pojedinim bogaljima koji stvarno izazivaju da ih truleksom skidaju sa asvalta.Dosta je vidjeti s.e.r.a.t.o.r.e u atletskim majicama,papučama,da vidimo njihove ručke iz bilderane i pokoju jeftinu tetovažu,obrijane kockaste glavurde(šuplje unutra) kako šaraju između auta,gasaju po semaforima,vozaju na zadnjem točku i ostala s.r.a.n.j.a prave,pogotovo kad je sezona.Ne možeš duduku objasniti da motor nije k.u.r.a.ž.e.n.j.e kako bi to duduk volio....štaćeš,uglavnom vidio je svoga Boga.... "

Korisnik Derpio:

" Ovo se desilo u mojoj ulici (azize šaćirbegović). Znaci njegov motor se zbog brzine cuo sigurno u krugu od dva bloka prije nego smo culi udar u auto. "

Korisnik @looois:

"mozda ima jedan od 1000 vozaca da se inati, a vecina ih ne vidi kad prilaze, jer prilaze brzo i ulijecu iz slaloma ispred ili iza automobila, nemam nista protiv vozaca motora, ali trebali bi biti malo pazljiviji u gradskoj voznji, mnogo je lakse na otvorenom vidjeti motoristu nego u gradu. "

Korisnik ...:

"Nisam vidio motoriste pored kojeg sam prosao, a da je postovao pravila. Kad u centru grada voze po 100 km/h… I sami smo gledali kako jos tave na Youtube Knjihc Sarajevo idu i 250 km/h. "

Korisnik Meho:

" sve z.a.j.e.b.a.n.i. momci...face!
prva kap kise i rokavela!
nije mi ih zao ni sekunde...jer ne vode racuna o saobracaju i sreca da nekog nije povukao za sobom!
ovakve motore zabraniti po gradu!!!! "

Korisnik Moto:

"Treba sačekati ljepše vrijeme. I sam vozim motor pa po lošim uslovima veće su mogućnosti za padanje,dosta je pijeska na cestama,danas kiša pada.masne su ceste i prljave od zime.Mala nepažnja i nažalost dese se grozne posljedice.Ima nesavjesnih vozača motora,bez kacige,zaštite itd...
Tih se treba čuvati,a kad vidite motoristu sa punom opremom sigurno znajte da neće divljati cestom i glumiti mangupa.Većinom to rade oni koji nemaju za kifle,sjednu na neki stari tehnički ne ispravan motor bez guma itd...i kurčee se. "

Korisnik AS:

"Prosjecni motorista dnevno napravi barem 200 prekrsaja. od cega je bar 150 teskih saobracajnih prekrsaja, nije ni cudo sto ginu, kad osnovne kulture u saobracaju nemaju. Pa nije cesta samo za njih napravljena pa da mogu divljati po cesti kako hoce. "

Korisnikl lol:

" vidio sam tog kr.ete na.. kako ide po jednosmjernim putevima u pogrešnom pravcu ! Zapičio se ko da je ne znam ti ko.. i treba mu ! "


Eh pa izvini (a i ne moraš izviniti, boli me k...c), NEĆU da me svaki komšija promatra poprijeko zato što vozim motor i NEĆU da me zato smatraju huliganom i propalitetom, NEĆU da hoće da me gurnu s ceste, zbog idiota koji divljaju u saobraćaju sa motorima po gradu ili izvan njega i hoće da "kad prodjes kroz ulicu ispada svugdje iz vitrina u stanovima".
User avatar
Ringhio
Posts: 1005
Joined: 04/04/2011 23:47
Location: Ni ovdje ni tamo

#48 Re: Savjeti pri izboru

Post by Ringhio »

Oh omakla mi se i stamparska greska, nema veze.

Neces jer nemRRes :)

Frustracije su cudo, cudo jedno :)

Da imam MT-a odma bi izvadio DB killere iz njega i vozio povazdan, samo zbog takvih levata i placipicki poput tebe.
User avatar
Osigurach
Posts: 52
Joined: 30/05/2011 04:16
Location: Sarajevo

#49 Re: Savjeti pri izboru

Post by Osigurach »

TouringBiker wrote: A kakav stres ti i takvi bajkeri izazivaju kod ostalih građana moglo se fino pročitati nedavno na klix.ba, kad se neki balavac slupao sa brzijanerom i to još bez dozvole, u Azize Šaćirbegović.
Kakve ti gluposti lupas i cime se sluzis to je boze sacuvaj..
Od zatamljenih vizira i zakona, preko mehanike i casopisa, sve do zagadenosti zraka u BIH !

Moj auspuh, moja stvar..
Ima Policija i oni nek odlucuju dal sam glasan ili ne..
Hoces mi ti placati kazne? Neces..
Hoces li ti pasti sa motora zbog mog vizira? Neces..

Pratim temu i nisi mi jasan.. Al nimalo !
Isto kao da ti je krivo, sto neko ima bolji auspuh, bolji motor itd.
Svoje dizes u zvijezde, a nijedan drugi nevalja.
Pokrij se koliki je jorgan, i suti ako vec neces da pohvalis neciji motor ili nesto drugo. Jer tom pricom koju ti furas mozes samo da dobijes po..
esso_sa wrote: Uze mi slovo iz tastature. I meni se cini da je ovo FFBikerSa, samo pod drugim nickom. Stil pisanja a i datum registracije ovog TouringBikera se poklapa sa sumnjom :D
Vidio sam ga neki dan kod pozorista.. Bas sam ga provalio po naljepnici na koferu.. BIH!
Sav motor iskitovan.. :D
User avatar
Ringhio
Posts: 1005
Joined: 04/04/2011 23:47
Location: Ni ovdje ni tamo

#50 Re: Savjeti pri izboru

Post by Ringhio »

@ Osigurac

Mojne se sluziti njegovim podlim rijecima.

Zapamti jedno, pravi motorista nikad nece uvrijediti drugog motoristu u vezi motora koji vozi, osim ako to nije u revoltu, kad se medjusobno napada i optuzuje. Pravi motorista ce uvjek podjebavati drugog u vezi motora koji vozi, ali nikad nece reci da je to njegovo sto vozi smece zadnje i da nije vrijedno 3 pare, stipu ga da uziva u voznji ocigledno sam, jer gdje vidi harlija tu ne svraca, kad vidi brzanera tu ne dize ruku jer mu to ne dopusta kodeks casti, uzasava se moto klubova jer su to sve dileri droge i masovni silovatelji i ubice, nece da svrati na pivu s rajom jer raja ima bucne auspuhe voli da zavrne jer bi to moglo ostetiti njegov istancani sluh, a i dusa ga zaboli kad vidi kolko sagorjelog benzina ode u zrak i zagadi njegova dragocjena pluca.

Ja cu do tad ruku dici i onome na skuteru, i onome na tomosu, i onome sto vozi harley i onome sto prolazi u trike-u, cim negdje vidim 2 motora uvratit cu se i reci da sam morao stati da vidim ko vozi ove dvije grobine parkirane ispred, popit pice i razmjeniti brojeve, nek se nadje, na cesti smo svi isti. Doduse skoro svi, sem isfrustriranih pojedinaca kojima smeta kompletna moto populacija, zaglavljeni u prostoru i vremenu bez zelje ili mogucnosti da idu naprijed.

Takve ces prepoznati po tome sto kao odgovor na forumu kopiraju clanke, kopiraju testove, kopiraju tudje izjave i postaju tu kao odgovor. Tako nesto u realnom zivotu ne prolazi, mozda nije ni bio u mogucnosti da skonta da kad grupa motociklista negdje izadje na pice, najmanje ih interesuje ono cime se on lakta uporno kroz ove sve teme pod 4-5 nickova koje je promjenio.

Al dobro...neka ga
Post Reply