Vjerujem da takvu informaciju imas, s druge strane nadjosmo da je An-124 bio prije ovdje... Svasta ljudima promakne... Ja takve stvari prilicno dobro pamtim, nisam 100% siguran, ali znam da sam nekad vidio u novinama... Kako ti rekoh, Pan-am sigurno nije bio, TWA najprije ako jeste... Charter let iz BEG za SJJ bi bio sasvim izvodiv... Posebno za Olimpijadu...ljevoruki wrote:Vjeruj mi, na SJJ nije nikad sletio B747.drndalo wrote: 97.3% sam siguran da sam davno, davno, prije rata sigurno, u novinama, Oslobodjenje vjerovatno, gladao fotografiju (C/B naravno) 747. Spominjani su americki olimpijci i njihov dolazak, Pan-am nije bio sigurno, koliko me pamcenje sluzi, prije ce biti da je bio TWA u pitanju (tako je neka shara bila u pitanju). E sad, postoji mogucnost da je neko objavio sliku npr. sa BEG, a da je izvjestaj bio o dolasku u SJJ. S druge strane, dolazak amerikanaca coporativno ima smisla vise nego da su u BEG prepakivani u 5-6 tura JAT-ovih DC-9 za SJJ... Ono sto znam sigurno o svim tadasnjim velikim avionima koji su dolazili je da nisu letili za SJJ direktno, nego su imali slijetanje ili u BEG ili ZAG, kao prvu stanicu nakon interkonti leta, gdje su ponovo, posebno racunali sve potrebne karakteristike aviona za liniju npr. BEG-SJJ, sto znaci da je avion do SJJ stizao dosta laksi nego sto bi bio da je npr. planirao SJJ direktno iz Toronta... Manje tezine u avionu = manje potrebnog prostora za usporavanje... Nakon "istovara", svi avioni svih reprezentacija koji se nisu vracali u svoje zemlje su bili parkirani ne na SJJ, nego na svim ostalim aerodromima SFRJ...
Vrijeme je prije pocetka Olimpijade bilo kao da je proljece, sunce, snijega ni u tragovima (do 2 dana pred otvaranje), vidljivost >20 km...
Nisam siguran da li je ikada sletio i na jedan aerodrom bivse Yu.
Pogledaj mapu na koje aerodrome trenutno lete.
Ne znam otkud ti informacija da 747 ne slijece ni na jedan ex-yu aerodrom...? Putnicki iz Koreje i Japana su bili barem 5-6x godisnje na ZAG i DBV zadnjih 4-5 godina... Redovni charter, kombinovan sa 777, ZAG/DBV naizmjenicno. SPU je za vrijeme naseg rata i iza njega redovno imao smjene vojske nato-a sa 747. OSI je prije par godina imao barem 7-8 rotacija 747F prevozeci junice za Slavoniju, a isao je par puta i za ZAG...
Ne znam sta zelis dokazati ovom mapom na kojoj koliko vidim spominju samo najnoviji model 747-8... Koji je trenutno prodan u nesto >20 komada sve skupa u svijetu...?