Jel ovo vikendom snimano ili? Dosta manje saobracaja nego sto inace bude na toj dionici.
(Klokotnica inace redovno preko dana bude guzva, i u vecini slucajeva se mora vise puta stat)
(Tuzla - Doboj)
Moderators: _BataZiv_0809, anex
Jel ovo vikendom snimano ili? Dosta manje saobracaja nego sto inace bude na toj dionici.
pa ogranizovani kriminalFrutek wrote: ↑30/10/2023 17:16 Najmnogoljudniji kanton i glavni grad kozja staza opasna, puna radova na putu, radara, patrola, konjskih kola i svega mogućeg i nemogućeg, a u stvari je odraz stvarnog stanja države ako se i može tako nazvati. 30 god nakon rata skoro ništa se napravilo nije u Bosni i da sam prespavao 30 god, osim zgradurina naguranih u urbane dijelove grada, ne bi ni primjetio da me nije bilo 30 god.
Tuzla je bila i ostala zaboravljena od svih i ne znam sta smo toliko skrivili da nam je jedini pravac koji koliko toliko liči na nešto je onaj prema Orašju, a i to samo zato jer samo tu za nekih sat i po izlazimo, opet na tuđi tj. na hrvatski auto put. Tu još jedino donekle rado krenem, ostalo u bilo kojem pravcu da moram iz Tuzle, želudac mi se okreće.
Ne znam kad si zadnji put isaosime_cipol wrote: ↑30/10/2023 17:55 Najgori put u državi je onaj koji spaja pola stanovništva u istoj toj drzavi. Milion ljudi zivi od Sarajeva do Tuzle u 3 kantona i ne mogu jebenih 100 km ceste uljuditi, da Lici na nesto. Eto da ne kazem da naprave autoput.
Radije do Mostara odem 2x nego do Tuzle 1.
Prije mjesec, sve znam. Uzas.mk ultra wrote: ↑30/10/2023 18:54Ne znam kad si zadnji put isaosime_cipol wrote: ↑30/10/2023 17:55 Najgori put u državi je onaj koji spaja pola stanovništva u istoj toj drzavi. Milion ljudi zivi od Sarajeva do Tuzle u 3 kantona i ne mogu jebenih 100 km ceste uljuditi, da Lici na nesto. Eto da ne kazem da naprave autoput.
Radije do Mostara odem 2x nego do Tuzle 1.
Ali u zadnjih 6mj, a vjerovatno i u narednih 6
Ja odbijam
Nisici, olovske luke, kladanj radovi radovi, radari na ogranicenju 40 u sred sume, vegetacija, divljina, propao put totalno na pola dionice Stupari Kladanj
Loseg asfalta i losih krivina kamara
Nijedna ispravljena krivina za 30 godina
Do ujutru nabrajati
Ja samo kazem, ne vjerujem da su svi toliki idioti za volanom
najgori put u drzavi sigurno znam jer svaki tjedan prodjem jednom pola dionice puta i tako 25 godina pa se naviknessime_cipol wrote: ↑30/10/2023 18:58Prije mjesec, sve znam. Uzas.mk ultra wrote: ↑30/10/2023 18:54Ne znam kad si zadnji put isaosime_cipol wrote: ↑30/10/2023 17:55 Najgori put u državi je onaj koji spaja pola stanovništva u istoj toj drzavi. Milion ljudi zivi od Sarajeva do Tuzle u 3 kantona i ne mogu jebenih 100 km ceste uljuditi, da Lici na nesto. Eto da ne kazem da naprave autoput.
Radije do Mostara odem 2x nego do Tuzle 1.
Ali u zadnjih 6mj, a vjerovatno i u narednih 6
Ja odbijam
Nisici, olovske luke, kladanj radovi radovi, radari na ogranicenju 40 u sred sume, vegetacija, divljina, propao put totalno na pola dionice Stupari Kladanj
Loseg asfalta i losih krivina kamara
Nijedna ispravljena krivina za 30 godina
Do ujutru nabrajati
Ja samo kazem, ne vjerujem da su svi toliki idioti za volanom
Koja saobracajnica, koja lokacija, i ko je Upravitelj?kabal1337 wrote: ↑30/10/2023 16:09 toliko crnih tacaka koje niko nije pokusao da ispravi.
Eno ja sam ima godina ipo prijavio ostecenu odbojnu ogradu, pisao kunti kanti. Kaze napravit ce, nisu.
Neko se opet zakucao u nju, sad je skroz pala na pod. 200m dalje, 4 udesa bila nikad se ograda nije popravila. Da nije bilo stabla auto bi u sumu proletilo.
A ide zima, i poledica. Iskreno se nadam da u slucaju nezgode se moze tuziti ovaj usrani KS i dobiti dobra odsteta.
Znaju redat lezece policajce gdje treba i gdje ne treba.
Prikljuci ok, reci vlasniku kuce zelis prikljucak Moras ostaviti prostor za traku iskljucivanje/ukljucivanje pa nece bit uletio kamikaza, ili ukopo se da skrene.
Laplace wrote: ↑25/07/2023 19:01Mene je nekad davno iza Olova, ka Semizovcu, zaustavio poslije nekoliko vezanih preticanja. Bila ispred mene kolona na čijem čelu je kamion, ja preticao jedno po jedno vozilo i na kraju kamion (kolona je svako malo, zbog kamiona, usporavala pa opet malo ubrza i tako sve vrijeme). Policajac tvrdio da sam preticao kolonu vozila, što niti sam radio niti samo mogao jer nisam imao prostora za to. Na kraju mi pisao kaznu za prekoračenje brzine. I opet na kraj kolone.sumirprimus wrote: ↑24/07/2023 20:05 Mene redovno uhvate na potezu izmedju olova i kladnja ne zna se koji su gori od najgorih u drzavi. Puuu nije problem platit al sunce ti zarko izlaz sa s prevoja gdje je prosjek 39 i na prvom pravcu stave radar u grm puuu puuu
zaboravljeno je i Sarajvo...Frutek wrote: ↑30/10/2023 17:16 Najmnogoljudniji kanton i glavni grad kozja staza opasna, puna radova na putu, radara, patrola, konjskih kola i svega mogućeg i nemogućeg, a u stvari je odraz stvarnog stanja države ako se i može tako nazvati. 30 god nakon rata skoro ništa se napravilo nije u Bosni i da sam prespavao 30 god, osim zgradurina naguranih u urbane dijelove grada, ne bi ni primjetio da me nije bilo 30 god.
Tuzla je bila i ostala zaboravljena od svih i ne znam sta smo toliko skrivili da nam je jedini pravac koji koliko toliko liči na nešto je onaj prema Orašju, a i to samo zato jer samo tu za nekih sat i po izlazimo, opet na tuđi tj. na hrvatski auto put. Tu još jedino donekle rado krenem, ostalo u bilo kojem pravcu da moram iz Tuzle, želudac mi se okreće.
Manja brzina, manja potrošnja, manje zagađenje.kravamuzara wrote: ↑10/05/2023 17:07 I kaze trosi dizel 4-5 litara, i ne trosio kad se ide kornjaca tempom.
Znam da Sarajlije takodje nisu zadovoljne ali je neuporedivo vise uradjeno nego sto je ikad za Tuzlu. Mi imamo 2 ulice, od tog jedna sluzi i kao tranzit za sve kamione i teretna vozila koja idu iz Srbije, Albanije ili istocne Bosne na dalje i ta cesta je kao pod ingerencijom Cesta Federacije. Krpi se evo desetljecima, nikad nije kako treba presvučena a u pitanju je 7,8 km. Ni jednog kako treba ulaza u grad nemamo, šta god se je planiralo ili nikad nije uradjeno ili je uradjeno naopako da ničemu ne valja. Pokoja ulicica koja je cak bila i solidna se presvukla da se zamazu oči i to je to za 30 godina. O komunikaciji oko Tuzle i kantonu i koliko smo odsjeceni od svega da ne pricam. Asfalt predratni sa izuzetkom opet par dionica, malo novi asfalt, malo makadam izmrskani od ranije. Pogledaj samo pravac Tuzla-Lukavac. Neizdrzljivo je bilo, pravac je pukao da mozes 200 kmh vozis a nisi smio brze od 60 kmh kakvi su krateri bili. Nakon godina i godina odrade nekih 50% posla, a pola toga puta i sve do Devetaka prema Doboju ostanu opet krateri koji auto uniste koliki su. Nama do Zenice treba 3.5h, mozda i 4h, vama autoputom satić. Imate sad i autoput kakav takav prema Mostaru, transverzala, čuda. Nego je Sarajevo glavni grad, jos veca guzva vozila koja se stušte u grad pa ti onda izgleda to loše, al vjeruj, to je Berlin naspram Tuzle po pogleda sredjenosti puteva.Hajvan wrote: ↑30/10/2023 23:40zaboravljeno je i Sarajvo...Frutek wrote: ↑30/10/2023 17:16 Najmnogoljudniji kanton i glavni grad kozja staza opasna, puna radova na putu, radara, patrola, konjskih kola i svega mogućeg i nemogućeg, a u stvari je odraz stvarnog stanja države ako se i može tako nazvati. 30 god nakon rata skoro ništa se napravilo nije u Bosni i da sam prespavao 30 god, osim zgradurina naguranih u urbane dijelove grada, ne bi ni primjetio da me nije bilo 30 god.
Tuzla je bila i ostala zaboravljena od svih i ne znam sta smo toliko skrivili da nam je jedini pravac koji koliko toliko liči na nešto je onaj prema Orašju, a i to samo zato jer samo tu za nekih sat i po izlazimo, opet na tuđi tj. na hrvatski auto put. Tu još jedino donekle rado krenem, ostalo u bilo kojem pravcu da moram iz Tuzle, želudac mi se okreće.
po meni najbitniji putni pravac za Bosnu je Tuzla-Sarajevo koj bi trebao biti barem u rangu brze ceste.
Tuzla - Lukavac je odvno morala biti u 2+2 profilu.Frutek wrote: ↑31/10/2023 00:02Znam da Sarajlije takodje nisu zadovoljne ali je neuporedivo vise uradjeno nego sto je ikad za Tuzlu. Mi imamo 2 ulice, od tog jedna sluzi i kao tranzit za sve kamione i teretna vozila koja idu iz Srbije, Albanije ili istocne Bosne na dalje i ta cesta je kao pod ingerencijom Cesta Federacije. Krpi se evo desetljecima, nikad nije kako treba presvučena a u pitanju je 7,8 km. Ni jednog kako treba ulaza u grad nemamo, šta god se je planiralo ili nikad nije uradjeno ili je uradjeno naopako da ničemu ne valja. Pokoja ulicica koja je cak bila i solidna se presvukla da se zamazu oči i to je to za 30 godina. O komunikaciji oko Tuzle i kantonu i koliko smo odsjeceni od svega da ne pricam. Asfalt predratni sa izuzetkom opet par dionica, malo novi asfalt, malo makadam izmrskani od ranije. Pogledaj samo pravac Tuzla-Lukavac. Neizdrzljivo je bilo, pravac je pukao da mozes 200 kmh vozis a nisi smio brze od 60 kmh kakvi su krateri bili. Nakon godina i godina odrade nekih 50% posla, a pola toga puta i sve do Devetaka prema Doboju ostanu opet krateri koji auto uniste koliki su. Nama do Zenice treba 3.5h, mozda i 4h, vama autoputom satić. Imate sad i autoput kakav takav prema Mostaru, transverzala, čuda. Nego je Sarajevo glavni grad, jos veca guzva vozila koja se stušte u grad pa ti onda izgleda to loše, al vjeruj, to je Berlin naspram Tuzle po pogleda sredjenosti puteva.Hajvan wrote: ↑30/10/2023 23:40zaboravljeno je i Sarajvo...Frutek wrote: ↑30/10/2023 17:16 Najmnogoljudniji kanton i glavni grad kozja staza opasna, puna radova na putu, radara, patrola, konjskih kola i svega mogućeg i nemogućeg, a u stvari je odraz stvarnog stanja države ako se i može tako nazvati. 30 god nakon rata skoro ništa se napravilo nije u Bosni i da sam prespavao 30 god, osim zgradurina naguranih u urbane dijelove grada, ne bi ni primjetio da me nije bilo 30 god.
Tuzla je bila i ostala zaboravljena od svih i ne znam sta smo toliko skrivili da nam je jedini pravac koji koliko toliko liči na nešto je onaj prema Orašju, a i to samo zato jer samo tu za nekih sat i po izlazimo, opet na tuđi tj. na hrvatski auto put. Tu još jedino donekle rado krenem, ostalo u bilo kojem pravcu da moram iz Tuzle, želudac mi se okreće.
po meni najbitniji putni pravac za Bosnu je Tuzla-Sarajevo koj bi trebao biti barem u rangu brze ceste.
Naravno, i meni je poslije bilo smiješno. Em sam bio kratak 100 KM em sam opet bio na kraju kolone.toska wrote: ↑30/10/2023 23:00Laplace wrote: ↑25/07/2023 19:01Mene je nekad davno iza Olova, ka Semizovcu, zaustavio poslije nekoliko vezanih preticanja. Bila ispred mene kolona na čijem čelu je kamion, ja preticao jedno po jedno vozilo i na kraju kamion (kolona je svako malo, zbog kamiona, usporavala pa opet malo ubrza i tako sve vrijeme). Policajac tvrdio da sam preticao kolonu vozila, što niti sam radio niti samo mogao jer nisam imao prostora za to. Na kraju mi pisao kaznu za prekoračenje brzine. I opet na kraj kolone.sumirprimus wrote: ↑24/07/2023 20:05 Mene redovno uhvate na potezu izmedju olova i kladnja ne zna se koji su gori od najgorih u drzavi. Puuu nije problem platit al sunce ti zarko izlaz sa s prevoja gdje je prosjek 39 i na prvom pravcu stave radar u grm puuu puuu
izvinjenje al crko od šege
Ma nije tajna ulica je Zmajevac, i na dva mjesta ostecena da je rizicno. Upravitelj- kanton, kantonalnog znacaja.Optimist wrote: ↑30/10/2023 22:34Koja saobracajnica, koja lokacija, i ko je Upravitelj?kabal1337 wrote: ↑30/10/2023 16:09 toliko crnih tacaka koje niko nije pokusao da ispravi.
Eno ja sam ima godina ipo prijavio ostecenu odbojnu ogradu, pisao kunti kanti. Kaze napravit ce, nisu.
Neko se opet zakucao u nju, sad je skroz pala na pod. 200m dalje, 4 udesa bila nikad se ograda nije popravila. Da nije bilo stabla auto bi u sumu proletilo.
A ide zima, i poledica. Iskreno se nadam da u slucaju nezgode se moze tuziti ovaj usrani KS i dobiti dobra odsteta.
Znaju redat lezece policajce gdje treba i gdje ne treba.
Prikljuci ok, reci vlasniku kuce zelis prikljucak Moras ostaviti prostor za traku iskljucivanje/ukljucivanje pa nece bit uletio kamikaza, ili ukopo se da skrene.
Ako moze vise detalja, moze i na pp.
hahaha pisao sam ja prvo MZ, bukvalno ostecenje ulica iznad njihovog sjedista.