Reparacija Turbine???

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
esso_sa
Posts: 1667
Joined: 29/10/2005 16:20
Location: U 'Namu

#101 Re: Reparacija Turbine???

Post by esso_sa »

jefferson wrote: Izvinjavam se sto nisam napomenuo da je pokretana polugom akutatora. Sljedeci put cu paziti da striktno napisem da se pokrece polugom akutatora.
S tim da ja jos ne dobi odgovor kako wastegate u potpunosti zaustavi turbinu, tj. prebaci je u "safe mode". Zanimljivo za vecinu motora se kupuje kao jedan dio, i kao Wastegate ventila a ne posebno kao akutator a posebno kao ventil. ALi ako je tebi potrebno stavri razloziti na proste faktore da bi shvatio, nije problem.
Ali do tada, eto pa jos ce narod vjerovati da VW moze iskljuciti turbinu jer ima "safe mode."
Drzi se ti jaro nase filozofije: ispod 2000 o/min ne radi turbina, poslije 2000 radi. Ili jos bolja prvoala koju sam cuo ovdje: ulje ne hladi motor.

Ja nigdje ne napisa da se turbina u "potpunosti zaustavi", to je nemoguce.
U safe modu, WG se otvori i dio izduvnih gasova se preusmjerava direktno u izduv, umjesto da sve ide na lopatice turbine (pozicija wastegate zatvoren). Ova preusmjerena, izgubljena (wasted) kolicna gasova je dovoljno velika da padne pritisak u izduvnoj grani i da turbina ne moze postici broj obrtaja (analiziraj malo kompresor mape) na kojima pocinje nabijati pritisak. Jel sad jasno ? Ako nije, zao mi je ali onda si fakat beznadezan slucaj....

I da, posebno se kupuje AKTUATOR... Wastegate, odnosno klapna, je dio turbinskog kucista... Mozes ga zamjeniti jedino sa kompletnom turbinom, ili da mijenjas turbinsko kuciste... Ja jos nisam vidio niti cuo da je neko imao potrebu da to radi...
Citao si ti negdje neke teorije ali nazalost nisi nista shvatio. Da jesi, ne bi postavljao ovakva pitanja i brkao loncice... :-)
Od mene dosta :-)
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#102 Re: Reparacija Turbine???

Post by jefferson »

esso_sa wrote:
jefferson wrote: Izvinjavam se sto nisam napomenuo da je pokretana polugom akutatora. Sljedeci put cu paziti da striktno napisem da se pokrece polugom akutatora.
S tim da ja jos ne dobi odgovor kako wastegate u potpunosti zaustavi turbinu, tj. prebaci je u "safe mode". Zanimljivo za vecinu motora se kupuje kao jedan dio, i kao Wastegate ventila a ne posebno kao akutator a posebno kao ventil. ALi ako je tebi potrebno stavri razloziti na proste faktore da bi shvatio, nije problem.
Ali do tada, eto pa jos ce narod vjerovati da VW moze iskljuciti turbinu jer ima "safe mode."
Drzi se ti jaro nase filozofije: ispod 2000 o/min ne radi turbina, poslije 2000 radi. Ili jos bolja prvoala koju sam cuo ovdje: ulje ne hladi motor.

Ja nigdje ne napisa da se turbina u "potpunosti zaustavi", to je nemoguce.
U safe modu, WG se otvori i dio izduvnih gasova se preusmjerava direktno u izduv, umjesto da sve ide na lopatice turbine (pozicija wastegate zatvoren). Ova preusmjerena, izgubljena (wasted) kolicna gasova je dovoljno velika da padne pritisak u izduvnoj grani i da turbina ne moze postici broj obrtaja (analiziraj malo kompresor mape) na kojima pocinje nabijati pritisak. Jel sad jasno ? Ako nije, zao mi je ali onda si fakat beznadezan slucaj....

I da, posebno se kupuje AKTUATOR... Wastegate, odnosno klapna, je dio turbinskog kucista... Mozes ga zamjeniti jedino sa kompletnom turbinom, ili da mijenjas turbinsko kuciste... Ja jos nisam vidio niti cuo da je neko imao potrebu da to radi...
Citao si ti negdje neke teorije ali nazalost nisi nista shvatio. Da jesi, ne bi postavljao ovakva pitanja i brkao loncice... :-)
Od mene dosta :-)
Razumijemo se sada. Ja sam te upitao kako to da wastegate "odvoji" turbinu, jer iz tvog posta se to dalo shvatiti, da postoji "safe mode" koji ce u potpunosti zastititi turbinu. Upravo zato sto ne moze, mnogi ugradjuju eksterni wastegate.
Sto se tice akutatora, da upravu si, ja sam pomjesao polugu akutatora.
User avatar
_mufljuz_
Posts: 4976
Joined: 12/04/2013 19:42

#103 Re: Reparacija Turbine???

Post by _mufljuz_ »

jefferson wrote:
esso_sa wrote:
jefferson wrote: Izvinjavam se sto nisam napomenuo da je pokretana polugom akutatora. Sljedeci put cu paziti da striktno napisem da se pokrece polugom akutatora.
S tim da ja jos ne dobi odgovor kako wastegate u potpunosti zaustavi turbinu, tj. prebaci je u "safe mode". Zanimljivo za vecinu motora se kupuje kao jedan dio, i kao Wastegate ventila a ne posebno kao akutator a posebno kao ventil. ALi ako je tebi potrebno stavri razloziti na proste faktore da bi shvatio, nije problem.
Ali do tada, eto pa jos ce narod vjerovati da VW moze iskljuciti turbinu jer ima "safe mode."
Drzi se ti jaro nase filozofije: ispod 2000 o/min ne radi turbina, poslije 2000 radi. Ili jos bolja prvoala koju sam cuo ovdje: ulje ne hladi motor.

Ja nigdje ne napisa da se turbina u "potpunosti zaustavi", to je nemoguce.
U safe modu, WG se otvori i dio izduvnih gasova se preusmjerava direktno u izduv, umjesto da sve ide na lopatice turbine (pozicija wastegate zatvoren). Ova preusmjerena, izgubljena (wasted) kolicna gasova je dovoljno velika da padne pritisak u izduvnoj grani i da turbina ne moze postici broj obrtaja (analiziraj malo kompresor mape) na kojima pocinje nabijati pritisak. Jel sad jasno ? Ako nije, zao mi je ali onda si fakat beznadezan slucaj....

I da, posebno se kupuje AKTUATOR... Wastegate, odnosno klapna, je dio turbinskog kucista... Mozes ga zamjeniti jedino sa kompletnom turbinom, ili da mijenjas turbinsko kuciste... Ja jos nisam vidio niti cuo da je neko imao potrebu da to radi...
Citao si ti negdje neke teorije ali nazalost nisi nista shvatio. Da jesi, ne bi postavljao ovakva pitanja i brkao loncice... :-)
Od mene dosta :-)
Razumijemo se sada. Ja sam te upitao kako to da wastegate "odvoji" turbinu, jer iz tvog posta se to dalo shvatiti, da postoji "safe mode" koji ce u potpunosti zastititi turbinu. Upravo zato sto ne moze, mnogi ugradjuju eksterni wastegate.
Sto se tice akutatora, da upravu si, ja sam pomjesao polugu akutatora.
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#104 Re: Reparacija Turbine???

Post by jefferson »

Znam na sta mislis. Moja greska je bila sto sam spomenuo ventil.
Evo ga:
http://www.uspmotorsports.com/ForgeWast ... AgCO8P8HAQ
esso_sa
Posts: 1667
Joined: 29/10/2005 16:20
Location: U 'Namu

#105 Re: Reparacija Turbine???

Post by esso_sa »

jefferson wrote: Razumijemo se sada. Ja sam te upitao kako to da wastegate "odvoji" turbinu, jer iz tvog posta se to dalo shvatiti, da postoji "safe mode" koji ce u potpunosti zastititi turbinu. Upravo zato sto ne moze, mnogi ugradjuju eksterni wastegate.
Sto se tice akutatora, da upravu si, ja sam pomjesao polugu akutatora.
Primarna svrha safe moda je da sacuva motor (od previsokog pritiska) a ne turbinu...
Wastegate ne "stiti turbinu" nego regulisanjem protoka izduvnih gasova, regulise pritisak koji turbo nabija u motor...
I eksterni wastegate taj posao nece raditi nista drugacije od internog. Glavni razlog sto se ide na eksterni je kad se radi o vecim kolicinama gasova koje treba regulisati (velike turbine, visoki pritisci, veliki motori koji pumpaju velike kolicne zraka)
Precnik internog wg-a je tada previse mali, ne moze propustiti onoliko gasova koliko bi trebao da odrzi stabilan pritisak turba, i onda se javlja tzv "boost creep" (wg se potpuno otvorio a pritisak turba i dalje nekintrolisano raste).
Kod eksternog wg je najveca prednost sto mozes ici na daleko vece precnike nego sto je to slucaj kod internih koji su, zbog mjesta ugradnje (u turbinskom kucistu), limitirani sa dimenzijama....
User avatar
Ned071
Posts: 6435
Joined: 27/01/2014 15:32

#106 Re: Reparacija Turbine???

Post by Ned071 »

na piku nadjoh maloprije. ima neka firma iz ljubuskog akciju. 440 maraka melet dijelovi i garancija godinu dana. nije skupo?
esso_sa
Posts: 1667
Joined: 29/10/2005 16:20
Location: U 'Namu

#107 Re: Reparacija Turbine???

Post by esso_sa »

Ned071 wrote:na piku nadjoh maloprije. ima neka firma iz ljubuskog akciju. 440 maraka melet dijelovi i garancija godinu dana. nije skupo?
Ako je to onaj iz Ljubuskog sto pored reparacije prodaje i Melett turbinska srca, ja bi ga radnije zaobisao.
Ja licno nisam imao iskustva sa njim ali dosta raje koju poznajem se zalilo na njega da je petljanac
nimsay
Posts: 2
Joined: 03/06/2013 11:15

#108 Re: Reparacija Turbine???

Post by nimsay »

Heh upravo i ja trazim gdje cu uradit turbinu .. stong zenica sam prosle godine radio, taman istekla garancija i opet crkne.. dobro je ovaj napisao, pitaj koliko reklamacija imaju
User avatar
ElRe
Posts: 10818
Joined: 12/12/2011 11:28

#109 Re: Reparacija Turbine???

Post by ElRe »

Samo Uzice, ako dodjes do njih.
Danas je sve vise majstora koji popravljaju turbine, ali Turbo Service Uzice je u tom poslu vec oko 20 godina.
User avatar
muha_sa
Posts: 128645
Joined: 12/11/2004 23:33
Location: rajvosa

#110 Re: Reparacija Turbine???

Post by muha_sa »

nimsay wrote:Heh upravo i ja trazim gdje cu uradit turbinu .. stong zenica sam prosle godine radio, taman istekla garancija i opet crkne.. dobro je ovaj napisao, pitaj koliko reklamacija imaju
Poslušaj Muhu--iliti mene :-D slobodno je skini i nosi kod Gabeljica u Hotonj. Raja hvale Užice i svaka cast, al zašto ic u Srbiju kad imaš od kuce sat vožnje do Hotonja----slobodno odeš i pred tobom je urade i sve prva liga :thumbup: najnovija mašina i vjeruj mi da nema ama baš NI JENDE JEDINE reklamacije a svaki dan ih uradi izmedju 5 i 10 :)
User avatar
corsa
Posts: 2579
Joined: 15/12/2005 10:35
Location: Sarajevo

#111 Re: Reparacija Turbine???

Post by corsa »

muha_sa wrote:
nimsay wrote:Heh upravo i ja trazim gdje cu uradit turbinu .. stong zenica sam prosle godine radio, taman istekla garancija i opet crkne.. dobro je ovaj napisao, pitaj koliko reklamacija imaju
Poslušaj Muhu--iliti mene :-D slobodno je skini i nosi kod Gabeljica u Hotonj. Raja hvale Užice i svaka cast, al zašto ic u Srbiju kad imaš od kuce sat vožnje do Hotonja----slobodno odeš i pred tobom je urade i sve prva liga :thumbup: najnovija mašina i vjeruj mi da nema ama baš NI JENDE JEDINE reklamacije a svaki dan ih uradi izmedju 5 i 10 :)
Potpisujem! :thumbup:
User avatar
Ned071
Posts: 6435
Joined: 27/01/2014 15:32

#112 Re: Reparacija Turbine???

Post by Ned071 »

kad draufne turbina, auto ne vozi? pali se neka lapmpica? pali ali vozi/vuce slabo? ne pali nikako? slabo vuce... o okladi je rijec. hvala
User avatar
Bakir1
Posts: 13669
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

#113 Re: Reparacija Turbine???

Post by Bakir1 »

pali, pali, vozi vozi, ide ide, ali trosi ulje, neki simptomi mogu biti postepeno opadanje snage, ali najcesce enormna potrosnja ulja samim time i oblaci dima.
u pojedinim slucajevima moze biti tako drasticno da turbo povuce svo ulje iz motora, nakon cega se halali motoru.
User avatar
Ned071
Posts: 6435
Joined: 27/01/2014 15:32

#114 Re: Reparacija Turbine???

Post by Ned071 »

otprilike sam bio u pravu. osim to za dim...
User avatar
Bakir1
Posts: 13669
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

#115 Re: Reparacija Turbine???

Post by Bakir1 »

na
User avatar
Ned071
Posts: 6435
Joined: 27/01/2014 15:32

#116 Re: Reparacija Turbine???

Post by Ned071 »

ako nema dima, ako fino vuce a ima neki zvuk koji zvuci kao sistanje, onda nije turbina. nesto je drugo u pitanju. to laik kao ja pokusava objasniti priajtelju. nit ima dima niti ovako radi vozilo. hvala kirbaš
User avatar
Bakir1
Posts: 13669
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

#117 Re: Reparacija Turbine???

Post by Bakir1 »


jel ovako :D
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37289
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#118 Re: Reparacija Turbine???

Post by bitanga_sa_otesa »

ako ne radi turbina,prisutan je crni dim ,jer motor dobija istu kolicinu goriva koju je dobivao i kad je radila turbina.sto je u slucaju kad ne radi visak goriva.
User avatar
Ned071
Posts: 6435
Joined: 27/01/2014 15:32

#119 Re: Reparacija Turbine???

Post by Ned071 »

bitanga_sa_otesa wrote:ako ne radi turbina,prisutan je crni dim ,jer motor dobija istu kolicinu goriva koju je dobivao i kad je radila turbina.sto je u slucaju kad ne radi visak goriva.

crni dim stalno ili crni dim samo kad ga stisne po gasu?
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37289
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#120 Re: Reparacija Turbine???

Post by bitanga_sa_otesa »

samo kad ga pritisne ,tj u radnom podrucju turbine
User avatar
Ned071
Posts: 6435
Joined: 27/01/2014 15:32

#121 Re: Reparacija Turbine???

Post by Ned071 »

bitanga_sa_otesa wrote:samo kad ga pritisne ,tj u radnom podrucju turbine
e ebem li ga onda nisam u pravu. ja sam kontao da taj crni dim izleti kad ga iz recimo cetvrte spustis u trecu i nacepis. izleti oblacic i nestane. nije valjda da mu je onda turbina zaista pri kraju????
User avatar
Bakir1
Posts: 13669
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

#122 Re: Reparacija Turbine???

Post by Bakir1 »

dizel mora dimiti
User avatar
Ned071
Posts: 6435
Joined: 27/01/2014 15:32

#123 Re: Reparacija Turbine???

Post by Ned071 »

bem ga, i ja sam nejasan. dakle, auto ide ok, vuce normalno. ali se kad je hladan cuje kao neko hucanje, sustanje sta li vec. ne dimi ujutro pri paljenju, ima crnog dima samo kad mu stisnes gas da ga nacepis ali to je onaj oblacic koji izleti i nema ga stalno. ja tvrdim da nije turbina vec nesto drugo... ne znam, nisam strucan ali kontam da to ipak nije kvar turbine
esso_sa
Posts: 1667
Joined: 29/10/2005 16:20
Location: U 'Namu

#124 Re: Reparacija Turbine???

Post by esso_sa »

bitanga_sa_otesa wrote:ako ne radi turbina,prisutan je crni dim ,jer motor dobija istu kolicinu goriva koju je dobivao i kad je radila turbina.sto je u slucaju kad ne radi visak goriva.
Na ovim novijim autima (elektronska kontrola dizne) nece biti takav simptom. To bude samo na starim autima tipa Golf 3...
Kolicina goriva koja ce biti ubrizgana ide direktno iz mape goriva (u elektronici motora), a koji dio mape ce se citati (koliko goriva ce ubrizgati) zavisi od podatka koji ECU dobije sa senzora pritiska u usisnoj grani, MAF senzora i obrtaja motora.
Ako je turbo crkao i max puse npr 0,5 bar-a (a fabricki bi trebao puhati 1 bar), cita se dio mape i kalkulacija goriva za 0,5 bar-a i obrtaje na kojima se motor vrti u tom trenutku, i ide odgovarajuca kolicina goriva za taj scenario pritisak/obrtaji.
U prevodu, motor vazda dobije tacno onoliko goriva koliko mu treba, ni manje ni vise. Bez obzira jel turbo skroz ispravan ili jedva radi
Nema dima, nema nista. Samo slabija vuca jer turbo ne puse onoliko koliko bi trebao puhnuti, pa ni motor ne moze ostvariti punu snagu
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37289
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#125 Re: Reparacija Turbine???

Post by bitanga_sa_otesa »

cisto sumnjam da je rijec o novijem autu :)
Post Reply