jefferson wrote: Izvinjavam se sto nisam napomenuo da je pokretana polugom akutatora. Sljedeci put cu paziti da striktno napisem da se pokrece polugom akutatora.
S tim da ja jos ne dobi odgovor kako wastegate u potpunosti zaustavi turbinu, tj. prebaci je u "safe mode". Zanimljivo za vecinu motora se kupuje kao jedan dio, i kao Wastegate ventila a ne posebno kao akutator a posebno kao ventil. ALi ako je tebi potrebno stavri razloziti na proste faktore da bi shvatio, nije problem.
Ali do tada, eto pa jos ce narod vjerovati da VW moze iskljuciti turbinu jer ima "safe mode."
Drzi se ti jaro nase filozofije: ispod 2000 o/min ne radi turbina, poslije 2000 radi. Ili jos bolja prvoala koju sam cuo ovdje: ulje ne hladi motor.
Ja nigdje ne napisa da se turbina u "potpunosti zaustavi", to je nemoguce.
U safe modu, WG se otvori i dio izduvnih gasova se preusmjerava direktno u izduv, umjesto da sve ide na lopatice turbine (pozicija wastegate zatvoren). Ova preusmjerena, izgubljena (wasted) kolicna gasova je dovoljno velika da padne pritisak u izduvnoj grani i da turbina ne moze postici broj obrtaja (analiziraj malo kompresor mape) na kojima pocinje nabijati pritisak. Jel sad jasno ? Ako nije, zao mi je ali onda si fakat beznadezan slucaj....
I da, posebno se kupuje AKTUATOR... Wastegate, odnosno klapna, je dio turbinskog kucista... Mozes ga zamjeniti jedino sa kompletnom turbinom, ili da mijenjas turbinsko kuciste... Ja jos nisam vidio niti cuo da je neko imao potrebu da to radi...
Citao si ti negdje neke teorije ali nazalost nisi nista shvatio. Da jesi, ne bi postavljao ovakva pitanja i brkao loncice...
Od mene dosta