Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Benjamin1994 wrote: ↑31/10/2022 11:23
Zvao sam par servisa, kazu da nisu ista kopcanja i da ne mogu.. navodno i za Megan 2 2003/05 imaju farovi sa socivima ali ne mogu da nađem nigdje
Rodjak je uradio obrnuto, tj farove sa socivima na fejsliftu 2008 god zamijenio sa obicnim, jer mu je bilo jeftinije, nego da radi reparaciju sociva. Sve odgovaralo bez problema.
Ako kupiš nove farove trebaš da prebaciš motorić farova, nosač PVC karambolke i preporuka zamjeniti sve sijalice. Nosač sa starog fara skineš jer je pričvršćen sa pop nitnama a na novi ga istim postupkom možeš učvrstiti ili sa šarafima.
Farove potraži u Briješću u firmi MX a kontakt je 062 967017, od polovnih nemaš ništa.
as4ever wrote: ↑31/10/2022 09:10
Pozdrav,
da li neko zna da li se, i na koji način, na Reno Megan III može postaviti npr neki univerzalni bluetooth cd player (npr. Sony itd..) umjesto fabričkog, i kako se rješava problem da maskom odnosno blendom?
E sad, to su šifre. Ne zna ima li ih iko u BiH (nekad je Elsej u Zenici radio Pioneer), moja najbolja preporuka je da se javiš firmi Ronis - Zagreb, možeš i mail-om.
Pozdrav ljudi, zna li ko šta bi mogao biti uzrok zvukova iz prednjeg trapa (škripa) kada se prelazi preko ležećeg. To se dešava samo na nekoliko prvih ležećih i poslije prestaje. U jutro kada se auto izvuče iz garaže tih zvukova nema. Međutim, kada cijeli dan vozilo bude napolju prilikom prelaska preko ležećih čuje se škripa. To se počelo dešavati prije 5 dana. Može li biti da je zbog hladnijeg vremena? U pitanju je Renault Megan Sedan 2008 god, 1.5 dci 78kw. Lafete su promijenjene prije dva dana. Hvala na odg.
Pozdrav.
Megane 1.4 TCe iz 2011 godine.
163500 km na satu.
Zelio bih ugraditi plin u svoje auto, ali me zanima kako ovaj motor podnosi plin.
Godisnje prelazim od 35 do 40 hiljada km.
Gdje u Sarajevu ugraditi i koji sistem?
Nasao sam na piku kod DarkoM ugradnju.
Ima neki LPG Tech 850KM a ima Zavoli od 900 i 950KM.
Planirao sam ugradit i mazalice.
60/65% mi je otvorena a 40/35% grad (predjem dionicu autoputa od Stupa do Bradine).
Sta mi vi savjetujete?
Radio sam mali servis u GumiM.
Na računu nije naveden filter goriva.
U servisnoj knjizi od auta slabo sam primjetio da je mjenjan filter goriva. Zanima me kako je regulsan servis tog plina na ovom motoru?
Sagittarius_xx wrote: ↑14/11/2022 20:26
Pozdrav.
Megane 1.4 TCe iz 2011 godine.
163500 km na satu.
Zelio bih ugraditi plin u svoje auto, ali me zanima kako ovaj motor podnosi plin.
Godisnje prelazim od 35 do 40 hiljada km.
Gdje u Sarajevu ugraditi i koji sistem?
Nasao sam na piku kod DarkoM ugradnju.
Ima neki LPG Tech 850KM a ima Zavoli od 900 i 950KM.
Planirao sam ugradit i mazalice.
60/65% mi je otvorena a 40/35% grad (predjem dionicu autoputa od Stupa do Bradine).
Sta mi vi savjetujete?
Radio sam mali servis u GumiM.
Na računu nije naveden filter goriva.
U servisnoj knjizi od auta slabo sam primjetio da je mjenjan filter goriva. Zanima me kako je regulsan servis tog plina na ovom motoru?
jutros krenuo na pumpu (bila rezerva) i malo prije pupme auto počne gubiti snagu, malo poskakuje (ništa strašno) i ugasi se. Probam upaliti, vergla regularno ali ništa, ne pali. Probam na trzaj upaliti, upali ali odmah se ugasi nakon par sekundi i upali se Check Engine i ono Check fuel injection tako nešto.. doguram ga do pumpe, bio blizu jer sam tu i krenuo, naspem haman pun, krenem upaliti ali opet neće. Otvorim haubu i na onu crnu pumpicu navučem govira i onda upali regularno i skloni se i check engine i ovaj check fuel injection.. Eh sad, da li može biti da je do dizni ili pumpe goriva možda ili može biti da je sada sve okej? Sada radi normala, pali bez problema, vuče bez problema..
U pitanju je megane 3, 1,5 dizel 78kw, 2011 godište
Kontam da mi se neće isto desiti danas na putu, moram na put pa belaj ako stane na autoputu
Prepalo me to check engine i check injection, kontam treba li se to upaliti ako je nestalo goriva
Meda_s_kasike wrote: ↑03/04/2023 10:46
Može i to biti jer je bio baš na rezervi
Kontam da mi se neće isto desiti danas na putu, moram na put pa belaj ako stane na autoputu
Prepalo me to check engine i check injection, kontam treba li se to upaliti ako je nestalo goriva
Povukao ti je talog i mulj sa dna rezervoara jer je bio na rezervi.
Moze svakog momenta stati.
Ja bih to auto objavio na pik dok jos radi...
Jel ko probavao da koristi one thule kitove od drugih auta pa da odgovaraju na megane 4?
Nedavno sam probao neki thule kit od passata b6/b7 i malo fali da odgovara. Vjerovatno bi se to moglo iskrivit da odgovara ali ne zelim pokusavati.
Sipke imam od ranije pa bi sad pokusao nesta iskombinovati. Gledao sam da za megane 4 odgovara samo ovaj novi sistem 7105, polovnih nema izgleda a nov mi se ne uzima.
Meda_s_kasike wrote: ↑03/04/2023 10:46
Može i to biti jer je bio baš na rezervi
Kontam da mi se neće isto desiti danas na putu, moram na put pa belaj ako stane na autoputu
Prepalo me to check engine i check injection, kontam treba li se to upaliti ako je nestalo goriva
Povukao ti je talog i mulj sa dna rezervoara jer je bio na rezervi.
Moze svakog momenta stati.
Ja bih to auto objavio na pik dok jos radi...
Ma gdje ću to raditi, moj problem moram ga ja riješiti, da nekako držim na duši kasnije