hoće, ali neće zamjena šina, već samo asfalta oko njih, i ugradiće se nova gumena izolacija za upijanje vibracija, pa će biti puno tišeDonieBrasco wrote: ↑13/04/2024 17:07 Grehota novih masina gledam ih dok prolaze Obalom od skretanja kod mosta pa gore pravac skorz do Vijecnice, pruga je ocajna samo gledam kad ce izletiti kako odskakuju.
Valjda ce se to raditi komepletna duzina do Vijecnice do skretanja.
Rekonstrukcija tramvajske pruge
- thekupus
- Posts: 6858
- Joined: 25/06/2011 22:38
#16401 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
-
- Posts: 8173
- Joined: 01/11/2005 21:55
#16402 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Ako je ovo istina zaslužuješ kolač za muštuluktramvajtrojka wrote: ↑12/04/2024 17:06Sve je dokumentovano, snimci su pregledani, osoba je identifikovana, a faktura koju ce dobiti na ruke za popravak i zamjenu obloge iznosi 2950 Eura. Za primjer ostalim.
sest milja za sestar pa neka neko šara
Plus iznos koji će zaista da zaboli. Taman, mjera. Da je kazna 60 000 KM to niko nikad ne bi naplatio. Da je 600 KM to ne boli dovoljno. 6000 će fAmelija da lijepo osjeti, a izuzetno naplativo. Garant imaju u porodici telefona u toj vrijednosti. Televizora, plejki, drugih gluposti. Samo ne treba popuštati i sve propise dosljedno primjenjivati.
- Ateista
- Posts: 46902
- Joined: 18/01/2009 00:29
- Location: rajvosa-x.com
#16403 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Odlicno, mogu misliti kako ce mali fasovati kuci od roditelja koji moraju izletiti 6.000, sta ces kad nije na vrijeme fasovao pa nije naucio kad je trebalo.
-
- Posts: 41068
- Joined: 30/07/2015 20:01
#16404 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
A dječija prava, djecu se u odgoju ne smije tući?
Šta je oštećen panel u tramvaju i 6.000 da bi dijete imalo bezbrižno i sretno djetinjstvo bez nasilja?
Mala je to cijena.
- Ateista
- Posts: 46902
- Joined: 18/01/2009 00:29
- Location: rajvosa-x.com
#16405 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Fasovati ne podrazumijeva obavezno fizicko kaznjavanje. Moze se svasta fasovati, razne kazne na primjer.
-
- Posts: 8173
- Joined: 01/11/2005 21:55
#16406 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Treba napraviti medijsku kampanju
Ovo je EDO
EDO je morao iskeširat 6 milja jer je bio debil
Nemoj biti kao EDO
Ovo je EDO
EDO je morao iskeširat 6 milja jer je bio debil
Nemoj biti kao EDO
-
- Posts: 126
- Joined: 09/08/2022 15:47
#16407 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Sta je razlika između šaranja novih i starih tramvaja?zasto ovolika halabuka zbog tri slova?
- DaysleepeR
- Posts: 14819
- Joined: 29/05/2003 00:00
- Location: Rajvosa
-
- Posts: 126
- Joined: 09/08/2022 15:47
#16409 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Možeš. O tome ne bi niko pisao, ali ako šteti urežeš u auto onda bi se o tome pisalo svakako.
- DaysleepeR
- Posts: 14819
- Joined: 29/05/2003 00:00
- Location: Rajvosa
#16410 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Ono što dvajte ne kontaš je da su tramvaji kupljeni našim parama i trebamo ih paziti kao da su naši privatni, znaš dvajte.dvajt wrote: ↑15/04/2024 13:59Možeš. O tome ne bi niko pisao, ali ako šteti urežeš u auto onda bi se o tome pisalo svakako.
Treba ovaj narod konačno razviti osjećaj prema stvarima koje se nabavljaju našim parama dvajte i čuvati to kao da je naše privatno dvajte.
Ne budi dvajt. Uključi mozak.
- Chmoljo
- Administrativni siledžija u penziji
- Posts: 45807
- Joined: 05/06/2008 03:41
- Location: i vukove stid reći odakle sam...
#16411 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
mislim da bi se pisalo ako bi vozio auto od 4,5 miliona maraka i dovukao da ti ga neko ošteti.dvajt wrote: ↑15/04/2024 13:59Možeš. O tome ne bi niko pisao, ali ako šteti urežeš u auto onda bi se o tome pisalo svakako.
loše trolaš.
-
- Posts: 126
- Joined: 09/08/2022 15:47
#16412 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Kunjavko ... i stari tramvaji su kupljeni našim parama pa nisu čuvani haman nikako. Od "ede" do danas, garantujem ti da je u svaki stari tramvaj urezbareno na desetine "eda". Na kraju krajeva, da li Gras ima evidenciju oštećenja na vozilima kojima raspolaže?DaysleepeR wrote: ↑15/04/2024 14:00Ono što dvajte ne kontaš je da su tramvaji kupljeni našim parama i trebamo ih paziti kao da su naši privatni, znaš dvajte.
Treba ovaj narod konačno razviti osjećaj prema stvarima koje se nabavljaju našim parama dvajte i čuvati to kao da je naše privatno dvajte.
Ne budi dvajt. Uključi mozak.
- error codes
- Posts: 324
- Joined: 20/10/2014 11:37
#16413 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
uzmi mu mob i komp/laptop zar postoji veca kaznaAteista wrote: ↑15/04/2024 13:39Fasovati ne podrazumijeva obavezno fizicko kaznjavanje. Moze se svasta fasovati, razne kazne na primjer.
- DaysleepeR
- Posts: 14819
- Joined: 29/05/2003 00:00
- Location: Rajvosa
#16414 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Ovo što ja pišem treba pročitati i jasno vidjeti da ja kažem "prema stvarima koje se nabavljaju našim parama".dvajt wrote: ↑15/04/2024 14:03Kunjavko ... i stari tramvaji su kupljeni našim parama pa nisu čuvani haman nikako. Od "ede" do danas, garantujem ti da je u svaki stari tramvaj urezbareno na desetine "eda". Na kraju krajeva, da li Gras ima evidenciju oštećenja na vozilima kojima raspolaže?DaysleepeR wrote: ↑15/04/2024 14:00Ono što dvajte ne kontaš je da su tramvaji kupljeni našim parama i trebamo ih paziti kao da su naši privatni, znaš dvajte.
Treba ovaj narod konačno razviti osjećaj prema stvarima koje se nabavljaju našim parama dvajte i čuvati to kao da je naše privatno dvajte.
Ne budi dvajt. Uključi mozak.
- Peacean
- Posts: 3015
- Joined: 11/09/2017 11:13
- Location: Sarajevo
#16415 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
EDO jesi to ti
- Ateista
- Posts: 46902
- Joined: 18/01/2009 00:29
- Location: rajvosa-x.com
#16416 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Da, to je vecini mladih danas najveca kazna.error codes wrote: ↑15/04/2024 14:06uzmi mu mob i komp/laptop zar postoji veca kazna
- Ateista
- Posts: 46902
- Joined: 18/01/2009 00:29
- Location: rajvosa-x.com
#16417 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Kako koji, neki jesu kupljeni nasim parama a neki su donacije. Kako god, donekle jesi u pravu, treba sve cuvati, ne samo nove stvari, samo sto su ti stari vec dovoljno propali, dijelom zbog nemara samog grasa, dijelom zbog nekih drugih Eda i huligana, a dijelom zbog zuba vremena i sto je normalno da stare stvari budu donekle ofucane nakon dugo godina cak i kad se pazi i odrzava. Na vec propalim i unistenim tramvajima je tesko i primijetiti kad ga neko dodatno unisti. Poenta je da sad prvi put nakon dugo godina imamo potpuno nove tramvaje, i to je nekako logicno prilika da probamo malo mijenjati svijest ljudi o nasoj imovini, koja je kupljena nasim parama. Ako vec nismo cuvali stare stvari na kojima i ne primijetimo dodatna ostecenja, da bar probamo sad cuvati nove. Ovo bi trebalo da postane svakako praksa i za stare tramvaje, da se za svako dodatno ostecenje placa popravak istog, ali logicno je da kod novih tramvaja to puno vise boli i puno vise se primijeti, te isto tako je logicno i da popravak bude skuplji, kao sto se u osiguranju skuplje projenjuje popravak novog nego polovnog auta i slicno.dvajt wrote: ↑15/04/2024 14:03Kunjavko ... i stari tramvaji su kupljeni našim parama pa nisu čuvani haman nikako. Od "ede" do danas, garantujem ti da je u svaki stari tramvaj urezbareno na desetine "eda". Na kraju krajeva, da li Gras ima evidenciju oštećenja na vozilima kojima raspolaže?DaysleepeR wrote: ↑15/04/2024 14:00Ono što dvajte ne kontaš je da su tramvaji kupljeni našim parama i trebamo ih paziti kao da su naši privatni, znaš dvajte.
Treba ovaj narod konačno razviti osjećaj prema stvarima koje se nabavljaju našim parama dvajte i čuvati to kao da je naše privatno dvajte.
Ne budi dvajt. Uključi mozak.
-
- Posts: 126
- Joined: 09/08/2022 15:47
#16418 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Stari ... realno si u pravu ali nisa od toga ... meni su novi tramvaji za kurac cim se ne možeš kačiti za njihA.Ateista wrote: ↑15/04/2024 14:33Kako koji, neki jesu kupljeni nasim parama a neki su donacije. Kako god, donekle jesi u pravu, treba sve cuvati, ne samo nove stvari, samo sto su ti stari vec dovoljno propali, dijelom zbog nemara samog grasa, dijelom zbog nekih drugih Eda i huligana, a dijelom zbog zuba vremena i sto je normalno da stare stvari budu donekle ofucane nakon dugo godina cak i kad se pazi i odrzava. Na vec propalim i unistenim tramvajima je tesko i primijetiti kad ga neko dodatno unisti. Poenta je da sad prvi put nakon dugo godina imamo potpuno nove tramvaje, i to je nekako logicno prilika da probamo malo mijenjati svijest ljudi o nasoj imovini, koja je kupljena nasim parama. Ako vec nismo cuvali stare stvari na kojima i ne primijetimo dodatna ostecenja, da bar probamo sad cuvati nove. Ovo bi trebalo da postane svakako praksa i za stare tramvaje, da se za svako dodatno ostecenje placa popravak istog, ali logicno je da kod novih tramvaja to puno vise boli i puno vise se primijeti, te isto tako je logicno i da popravak bude skuplji, kao sto se u osiguranju skuplje projenjuje popravak novog nego polovnog auta i slicno.dvajt wrote: ↑15/04/2024 14:03Kunjavko ... i stari tramvaji su kupljeni našim parama pa nisu čuvani haman nikako. Od "ede" do danas, garantujem ti da je u svaki stari tramvaj urezbareno na desetine "eda". Na kraju krajeva, da li Gras ima evidenciju oštećenja na vozilima kojima raspolaže?DaysleepeR wrote: ↑15/04/2024 14:00
Ono što dvajte ne kontaš je da su tramvaji kupljeni našim parama i trebamo ih paziti kao da su naši privatni, znaš dvajte.
Treba ovaj narod konačno razviti osjećaj prema stvarima koje se nabavljaju našim parama dvajte i čuvati to kao da je naše privatno dvajte.
Ne budi dvajt. Uključi mozak.
- Ateista
- Posts: 46902
- Joined: 18/01/2009 00:29
- Location: rajvosa-x.com
#16419 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Bilo nesto od toga ili ne, pozitivno je sto se radi na tome da se huligan nadje i nagradi, samo da nastave tako i morace se desiti promjena, ako ne u mentalitetu onda zbog novcanika ili fasovanja kuci, zavisno od toga da li je huligan punoljetan ili ne.dvajt wrote: ↑15/04/2024 14:42Stari ... realno si u pravu ali nisa od toga ... meni su novi tramvaji za kurac cim se ne možeš kačiti za njihA.Ateista wrote: ↑15/04/2024 14:33Kako koji, neki jesu kupljeni nasim parama a neki su donacije. Kako god, donekle jesi u pravu, treba sve cuvati, ne samo nove stvari, samo sto su ti stari vec dovoljno propali, dijelom zbog nemara samog grasa, dijelom zbog nekih drugih Eda i huligana, a dijelom zbog zuba vremena i sto je normalno da stare stvari budu donekle ofucane nakon dugo godina cak i kad se pazi i odrzava. Na vec propalim i unistenim tramvajima je tesko i primijetiti kad ga neko dodatno unisti. Poenta je da sad prvi put nakon dugo godina imamo potpuno nove tramvaje, i to je nekako logicno prilika da probamo malo mijenjati svijest ljudi o nasoj imovini, koja je kupljena nasim parama. Ako vec nismo cuvali stare stvari na kojima i ne primijetimo dodatna ostecenja, da bar probamo sad cuvati nove. Ovo bi trebalo da postane svakako praksa i za stare tramvaje, da se za svako dodatno ostecenje placa popravak istog, ali logicno je da kod novih tramvaja to puno vise boli i puno vise se primijeti, te isto tako je logicno i da popravak bude skuplji, kao sto se u osiguranju skuplje projenjuje popravak novog nego polovnog auta i slicno.
- insaneinthebrain
- Posts: 20715
- Joined: 12/08/2013 12:51
-
- Posts: 41068
- Joined: 30/07/2015 20:01
#16421 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Uvijek možeš taksijem.dvajt wrote: ↑15/04/2024 14:42Stari ... realno si u pravu ali nisa od toga ... meni su novi tramvaji za kurac cim se ne možeš kačiti za njihA.Ateista wrote: ↑15/04/2024 14:33Kako koji, neki jesu kupljeni nasim parama a neki su donacije. Kako god, donekle jesi u pravu, treba sve cuvati, ne samo nove stvari, samo sto su ti stari vec dovoljno propali, dijelom zbog nemara samog grasa, dijelom zbog nekih drugih Eda i huligana, a dijelom zbog zuba vremena i sto je normalno da stare stvari budu donekle ofucane nakon dugo godina cak i kad se pazi i odrzava. Na vec propalim i unistenim tramvajima je tesko i primijetiti kad ga neko dodatno unisti. Poenta je da sad prvi put nakon dugo godina imamo potpuno nove tramvaje, i to je nekako logicno prilika da probamo malo mijenjati svijest ljudi o nasoj imovini, koja je kupljena nasim parama. Ako vec nismo cuvali stare stvari na kojima i ne primijetimo dodatna ostecenja, da bar probamo sad cuvati nove. Ovo bi trebalo da postane svakako praksa i za stare tramvaje, da se za svako dodatno ostecenje placa popravak istog, ali logicno je da kod novih tramvaja to puno vise boli i puno vise se primijeti, te isto tako je logicno i da popravak bude skuplji, kao sto se u osiguranju skuplje projenjuje popravak novog nego polovnog auta i slicno.
- trambusek88
- Posts: 4831
- Joined: 03/10/2009 23:51
#16422 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Od danas 5 komada u saobraćaju.
Novi tramvaji za sada neće raditi u trećoj smjeni.
Novi tramvaji za sada neće raditi u trećoj smjeni.
- Edin H.
- Posts: 47310
- Joined: 08/10/2004 22:36
- Location: Tirana
#16423 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
dvajt wrote: ↑15/04/2024 14:42Stari ... realno si u pravu ali nisa od toga ... meni su novi tramvaji za kurac cim se ne možeš kačiti za njihA.Ateista wrote: ↑15/04/2024 14:33Kako koji, neki jesu kupljeni nasim parama a neki su donacije. Kako god, donekle jesi u pravu, treba sve cuvati, ne samo nove stvari, samo sto su ti stari vec dovoljno propali, dijelom zbog nemara samog grasa, dijelom zbog nekih drugih Eda i huligana, a dijelom zbog zuba vremena i sto je normalno da stare stvari budu donekle ofucane nakon dugo godina cak i kad se pazi i odrzava. Na vec propalim i unistenim tramvajima je tesko i primijetiti kad ga neko dodatno unisti. Poenta je da sad prvi put nakon dugo godina imamo potpuno nove tramvaje, i to je nekako logicno prilika da probamo malo mijenjati svijest ljudi o nasoj imovini, koja je kupljena nasim parama. Ako vec nismo cuvali stare stvari na kojima i ne primijetimo dodatna ostecenja, da bar probamo sad cuvati nove. Ovo bi trebalo da postane svakako praksa i za stare tramvaje, da se za svako dodatno ostecenje placa popravak istog, ali logicno je da kod novih tramvaja to puno vise boli i puno vise se primijeti, te isto tako je logicno i da popravak bude skuplji, kao sto se u osiguranju skuplje projenjuje popravak novog nego polovnog auta i slicno.
Ne možeš se držati za brisač?
- Laplace
- Posts: 10648
- Joined: 19/11/2012 18:37
#16424 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Dakle,tvoj genijalni prijewdlog je da sad odustanemo od politike kažnjavanja počinioca i pustimo da se i novi tramvaji razvaljuju jednako kao što su to radili starima jer smo tako ranije radili?dvajt wrote: ↑15/04/2024 14:03Kunjavko ... i stari tramvaji su kupljeni našim parama pa nisu čuvani haman nikako. Od "ede" do danas, garantujem ti da je u svaki stari tramvaj urezbareno na desetine "eda". Na kraju krajeva, da li Gras ima evidenciju oštećenja na vozilima kojima raspolaže?DaysleepeR wrote: ↑15/04/2024 14:00Ono što dvajte ne kontaš je da su tramvaji kupljeni našim parama i trebamo ih paziti kao da su naši privatni, znaš dvajte.
Treba ovaj narod konačno razviti osjećaj prema stvarima koje se nabavljaju našim parama dvajte i čuvati to kao da je naše privatno dvajte.
Ne budi dvajt. Uključi mozak.
Nije ti naumpalo da u jednom trenutku trebamo početi praviti korake ka civilizaciji?
Nije ti naumpalo da trebamo jednom prekinuti huliganstvo nad javnom imovinom?
Trebamo li do kraja vremena biti seljačine, štetočine i zadnja rupa Evrope?
-
- Posts: 2566
- Joined: 18/05/2014 18:02
#16425 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Tramvaji nekakvi uski
Nema prostora, nije ni na sjedištima komotno
Nema prostora, nije ni na sjedištima komotno