Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
direstraits0078 wrote:Pokretac teme nabacio neku pricu, uslikao jednu sliku, i sad se ovdje prica o haubama, babama, zabama... Fino zamisljena kampanja. [emoji106]
Kakva kampanja? Rado cu postaviti sve slike poslije zavrsetka naplate osiguranja i ostalih stvari. Napisat cu i prodajni centar gdje sam kupio vozilo. Btw zvao sam ih i nisu mi se uostojili ni reći da im je zao zbog nesrece niti bilo sta drugo. Nikakvu pomoc nisu ponudili. Lagano me..... Niti se pojas zategao, niti aktivirao jastuk niti bilo sta drugo. Kupis novo kontas nije iz uvoza, misleci nije udaran i tako to i obda ti se desi da pola stvari u bitnim situacijama ne funkionise ili djelomično funkcionis...
direstraits0078 wrote:Pokretac teme nabacio neku pricu, uslikao jednu sliku, i sad se ovdje prica o haubama, babama, zabama... Fino zamisljena kampanja. [emoji106]
Kakva kampanja? Rado cu postaviti sve slike poslije zavrsetka naplate osiguranja i ostalih stvari. Napisat cu i prodajni centar gdje sam kupio vozilo. Btw zvao sam ih i nisu mi se uostojili ni reći da im je zao zbog nesrece niti bilo sta drugo. Nikakvu pomoc nisu ponudili. Lagano me..... Niti se pojas zategao, niti aktivirao jastuk niti bilo sta drugo. Kupis novo kontas nije iz uvoza, misleci nije udaran i tako to i obda ti se desi da pola stvari u bitnim situacijama ne funkionise ili djelomično funkcionis...
Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk
A jbg. tako ti je to, najbitnije da si živ i zdrav te da niko nije stradao. Materijalna šteta se nadoknadi, pogotovo ako ti osiguranje isplati. A prodajni saloni su generalno k'o crijevo za vodu, samo kroz njih prođe i dalje ih nije briga.
Bakir1 wrote:Mene zanima kako je aktiviran zatezac pojasa ako na mjestu suvozaca nije nikog bilo...
Autor teme treba da zna da se prisutnost osobe na sjedistu u ecu registruje pritiskom na senzore u obliku folije...
Ukoliko nije bio ukopcan pojas zatezac nije mogao biti aktiviran a onda je posrijedi ili varalica ili onako ukopcan pojas sto ecu zna itekako zbuniti..
Zanima me isto kolika je bila brzina prilikom sudara?
Bio vezan. Trenutno suvozacev pojas zategnut kao strijela. Moj se pojas nije zategao u gornjem dijelu u trenutku sudara samo onaj donji dio je bio zategnut a gornji totalno labav tako da sam udario u volan prsima. Trenutno se na putnom racunalu kada se da kontakt vidi poruka "Air bag (s) or pretensioning seat belt (s) fault" ako neko profesionalno zna sta bi ovo moglo znacit...
Bakir1 wrote:Mene zanima kako je aktiviran zatezac pojasa ako na mjestu suvozaca nije nikog bilo...
Autor teme treba da zna da se prisutnost osobe na sjedistu u ecu registruje pritiskom na senzore u obliku folije...
Ukoliko nije bio ukopcan pojas zatezac nije mogao biti aktiviran a onda je posrijedi ili varalica ili onako ukopcan pojas sto ecu zna itekako zbuniti..
Zanima me isto kolika je bila brzina prilikom sudara?
Bio vezan. Trenutno suvozacev pojas zategnut kao strijela. Moj se pojas nije zategao u gornjem dijelu u trenutku sudara samo onaj donji dio je bio zategnut a gornji totalno labav tako da sam udario u volan prsima. Trenutno se na putnom racunalu kada se da kontakt vidi poruka "Air bag (s) or pretensioning seat belt (s) fault" ako neko profesionalno zna sta bi ovo moglo znacit...
Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk
Pa dakle sistem je registrovao da je sistem pojas-airbag aktiviran ali fakat čudno onda da se zračni jastuci nisu aktivirali. Kod mene su pojasevi bili istegnuti jer pojas polagano popušta u trenutku udara usljed inercije tijela da se umanji mogućnost povreda. Ti ako si udario grudnim košem u volan to je iz razloga zakazivanja airbaga jer da se on napuhao ne bi bilo kontakta sa volanom ili bi on bio minimalan. Nemaš nikakvih povreda, nije ti doktor ili hitna ništa napisali?
Vukina wrote:
Bio vezan. Trenutno suvozacev pojas zategnut kao strijela. Moj se pojas nije zategao u gornjem dijelu u trenutku sudara samo onaj donji dio je bio zategnut a gornji totalno labav tako da sam udario u volan prsima. Trenutno se na putnom racunalu kada se da kontakt vidi poruka "Air bag (s) or pretensioning seat belt (s) fault" ako neko profesionalno zna sta bi ovo moglo znacit...
Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk
ma jebo i airbag i pojas
jesu li ti rebra citava i ti dobro , sve je ostalo irelevantno
Vukina wrote:
Bio vezan. Trenutno suvozacev pojas zategnut kao strijela. Moj se pojas nije zategao u gornjem dijelu u trenutku sudara samo onaj donji dio je bio zategnut a gornji totalno labav tako da sam udario u volan prsima. Trenutno se na putnom racunalu kada se da kontakt vidi poruka "Air bag (s) or pretensioning seat belt (s) fault" ako neko profesionalno zna sta bi ovo moglo znacit...
Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk
ma jebo i airbag i pojas
jesu li ti rebra citava i ti dobro , sve je ostalo irelevantno [emoji106]
Bakir1 wrote:Mene zanima kako je aktiviran zatezac pojasa ako na mjestu suvozaca nije nikog bilo...
Autor teme treba da zna da se prisutnost osobe na sjedistu u ecu registruje pritiskom na senzore u obliku folije...
Ukoliko nije bio ukopcan pojas zatezac nije mogao biti aktiviran a onda je posrijedi ili varalica ili onako ukopcan pojas sto ecu zna itekako zbuniti..
Zanima me isto kolika je bila brzina prilikom sudara?
Bio vezan. Trenutno suvozacev pojas zategnut kao strijela. Moj se pojas nije zategao u gornjem dijelu u trenutku sudara samo onaj donji dio je bio zategnut a gornji totalno labav tako da sam udario u volan prsima. Trenutno se na putnom racunalu kada se da kontakt vidi poruka "Air bag (s) or pretensioning seat belt (s) fault" ako neko profesionalno zna sta bi ovo moglo znacit...
Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk
Pa dakle sistem je registrovao da je sistem pojas-airbag aktiviran ali fakat čudno onda da se zračni jastuci nisu aktivirali. Kod mene su pojasevi bili istegnuti jer pojas polagano popušta u trenutku udara usljed inercije tijela da se umanji mogućnost povreda. Ti ako si udario grudnim košem u volan to je iz razloga zakazivanja airbaga jer da se on napuhao ne bi bilo kontakta sa volanom ili bi on bio minimalan. Nemaš nikakvih povreda, nije ti doktor ili hitna ništa napisali?
Prošao sam super kako je moglo biti. Povrede su minimalne na fizičkoj bazi malo psiha zeza obzirom da gledas kako auto ide direktno u tebe ali jebi ga dobro je kad se prezivi....
Vukina wrote:
Bio vezan. Trenutno suvozacev pojas zategnut kao strijela. Moj se pojas nije zategao u gornjem dijelu u trenutku sudara samo onaj donji dio je bio zategnut a gornji totalno labav tako da sam udario u volan prsima. Trenutno se na putnom racunalu kada se da kontakt vidi poruka "Air bag (s) or pretensioning seat belt (s) fault" ako neko profesionalno zna sta bi ovo moglo znacit...
Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk
ma jebo i airbag i pojas
jesu li ti rebra citava i ti dobro , sve je ostalo irelevantno [emoji106]
Drvosjeca iz Dejcica wrote:
Pa dakle sistem je registrovao da je sistem pojas-airbag aktiviran ali fakat čudno onda da se zračni jastuci nisu aktivirali. Kod mene su pojasevi bili istegnuti jer pojas polagano popušta u trenutku udara usljed inercije tijela da se umanji mogućnost povreda. Ti ako si udario grudnim košem u volan to je iz razloga zakazivanja airbaga jer da se on napuhao ne bi bilo kontakta sa volanom ili bi on bio minimalan. Nemaš nikakvih povreda, nije ti doktor ili hitna ništa napisali?
Prošao sam super kako je moglo biti. Povrede su minimalne na fizičkoj bazi malo psiha zeza obzirom da gledas kako auto ide direktno u tebe ali jebi ga dobro je kad se prezivi....
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
Svakako, ja nakon udesa nisam vozio desetak dana upravo zbog nesigurnosti i scene koju sam doživio ali prođe to brzo. Što se tiče "ispavljanja krivih drina" provjeri sa nekim pravinikom kakve su ti mogućnosti ali ako nemaš dokumentovanih povreda mislim da teško možeš šta tražiti od Citroena. A i ko bi se sa njima ganjao.
Bakir1 wrote:Mene zanima kako je aktiviran zatezac pojasa ako na mjestu suvozaca nije nikog bilo...
Autor teme treba da zna da se prisutnost osobe na sjedistu u ecu registruje pritiskom na senzore u obliku folije...
Ukoliko nije bio ukopcan pojas zatezac nije mogao biti aktiviran a onda je posrijedi ili varalica ili onako ukopcan pojas sto ecu zna itekako zbuniti..
Zanima me isto kolika je bila brzina prilikom sudara?
Bio vezan. Trenutno suvozacev pojas zategnut kao strijela. Moj se pojas nije zategao u gornjem dijelu u trenutku sudara samo onaj donji dio je bio zategnut a gornji totalno labav tako da sam udario u volan prsima. Trenutno se na putnom racunalu kada se da kontakt vidi poruka "Air bag (s) or pretensioning seat belt (s) fault" ako neko profesionalno zna sta bi ovo moglo znacit...
direstraits0078 wrote:Pokretac teme nabacio neku pricu, uslikao jednu sliku, i sad se ovdje prica o haubama, babama, zabama... Fino zamisljena kampanja. [emoji106]
Kakva kampanja? Rado cu postaviti sve slike poslije zavrsetka naplate osiguranja i ostalih stvari. Napisat cu i prodajni centar gdje sam kupio vozilo. Btw zvao sam ih i nisu mi se uostojili ni reći da im je zao zbog nesrece niti bilo sta drugo. Nikakvu pomoc nisu ponudili. Lagano me..... Niti se pojas zategao, niti aktivirao jastuk niti bilo sta drugo. Kupis novo kontas nije iz uvoza, misleci nije udaran i tako to i obda ti se desi da pola stvari u bitnim situacijama ne funkionise ili djelomično funkcionis...
Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk
Ja bih rekao da se zracni jastuci nisu aktivirali, jer nije doslo do znacajnog usporenja, sto se moze vidjeti i na slici koju si postavio. Takodje, s obzirom da si udario u volan, nije doslo ni do zatezanja automatskog inercionog natezaca na gornjem dijelu pojasa. Sto opet ide u prilog tvrdnji da nije doslo do znacajne deceleracije. Tako da, po meni, nemas razloga za brigu. Popravi auto, zamijeni pirotehnicke natezace pojaseva koji su (ako jesu) aktivirani, i vozi misko.
Last edited by direstraits0078 on 12/12/2016 19:01, edited 1 time in total.
Ja da sam na mjestu ostecenog, napisao bih za ove dezurne citroenomrzce, da vise nikad u zivotu nece uzeti nekog citroena il' Francuza, da im dusa bude na mjestu.
ja ne kontam kako to postavljac teme sjedi za volanom da usljed udara grudnim kosem opali po volanu a ne facom/glavom...pise da je donji dio pojasa ostao zategnut a gornji labav, znaci karlica nije klizala prema naprijed (tada bi doslo i do povrede koljena) a grudni kos udario u volan? sjedi nabijen ispred volana a glava je iznad? pokusavam zamisliti ali mi ne ide...
mozda je i sreca da se airbag nije aktivirao...
Tesko je takve stvari zamisliti. Pogledaj neki clip guzvanja u autu na netu pa probaj to prije toga zamisliti. Ili jos bolje, nemoj nista zamisljati i sve ce biti uredu.
Ti jarane nisi bio propisno zavezan jer pojas moras dotegnuti kad ga stavis a ne drzati ga labavim da ti bude udobnije i onda to zatezanje ima neku ulogu prilikom sudara.
A to da jastuci nisu iskocili moras vidjeti kao vrlinu a ne manu citroena da jastuci iskacu bez veze jer ti nisi bio u opasnosti samo si se prepao i sokiro. Da si bio uredno zavezan nebi nista osijetio.
Drvosjeca iz Dejcica wrote:Postavi slike ako može...
Ja sam jednom doživio aktiviranje oba airbaga i to na Volvu V40, tada je bio star 4-5 godina, sve se aktiviralo čak i zatezači sile u pojasevima. Imao sudar u gradu, vozio 50km/h i lik mi sa oduzme prvenstvo i spucam ga u bočna vrata. Auto iza toga bilo u voznom stanju, odvukao ga u servis regularno.
Ako ti je skršeno pola auto kao što tvrdiš po meni trebalo se aktivirati, govorim na osnovu vlastitog iskustva.
Izvini ali jesi ti možda ovo podletio pod nešto? Koliko vidim donji dio (branik) je relativno čitav, blatobrani čini mi se nisu zgužvani a hauba je završila kako i treba da završi u takvim udarima... Moglo se desiti da si promašio sve senzore ako su nisko smješteni...
Ja sam ovo propustio;
sad je jasno zasto airbag nije aktiviran, mecava auta; radi ovakvih i slicnih slucajeva danas su senzori ili laseri na prednjoj strani zaduzeni...
pa i onaj Volvo odozgo, osto bi pasivan u ovakoj situaciji vjerujem
Malo je tesko razmatrati jel se realno rasuo ili izgleda iz ovog ugla gore nego jeste... Par slika iz drugih uglova bi pomoglo...
Na Bakirovoj slici i30 nema desnu stranu... Rasuo se? Kad pogledas lijevu, kao iz salona...? Rasuo se? Pogledas sprijeda, ogreban na parkingu... Pogledas straga, kucnut... Pogledas opet sdesna, ne znas bil iko prezivio da je bio desno...
Sve nuklearni fizicari... I na tarabi moze pisati da je ***** pa ga slobodno gurni...
Last edited by drndalo on 12/12/2016 21:54, edited 1 time in total.
ne mogu da vjerujem da imate "logicno" obralzenje o neaktiviranju airbag-a ja sma mislila da ste vi znatno bolji u poznavanju osnovih tehnikcih detalja u vezi autmobila kod mnogih model,tokom sudara sa strane se otvore airbag,a vi pisete o nekoristenju pojasa,o nedostatku G-force i pozicijama AB senzora
Samo se ti dobro informisi. Nadji dobrog advokata a prije icega kontaktiraj ponovo prodajni salon i to pravnu sluzbu pa onda direktno centralu. Ovdje je ocigledno postojao problem prilikom pokusaja aktivacije sigurnosnih mehanizama i zato ti javlja sad gresku. U stvari odmah kontaktiraj centralu, posalji slike, opis, i napomeni da nas diler ne zeli preuzeti ikakvu odgovornost. Ko zna sta ce se desiti. A nakon toga uvijek postoje sudski vjestaci i advokati. Ali ja bih sve popravke stopirao dok se ne vidi sta ce se desiti. Ti ces popraviti auto ali ces mozda morati taj kvar sa sigurnosnim sistemom o svom trosku.