Problem vazdušni jastuka? Novo vozilo kupljeno-nisu se aktivarli jastuci
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 11
- Joined: 11/12/2016 22:10
#1 Problem vazdušni jastuka? Novo vozilo kupljeno-nisu se aktivarli jastuci
Imam jedna problem. Kupio sam novo vozilo 2013 godine u salonu u Sarajevu. 22.11.2016 godine je bila saobracajna nesreca. Direktan sudar, velika šteta. ali je glavni problem što se ni jedan zračni jastuk nije aktivirao. Napominjem da pola prednjeg dijela nema od siline udarca. Prvi sam vlasnik, prva nezgoda, ali mi nije jasno kako je ovo zakazalo. Zanima me da li neko ima neki prjedlog, sugestiju, savjet, pravnu pomoć.Iz Citroena BiH kažu da nisu odgovorni jer su oni samo distributeri, kontaktirao Citroen Slovenija (distributera-odgovornog) Kažu na osnovu slika da ke sve ok, oni "misle"-"kažu" da sila udara nije bila dovoljna da bi se aktivirali. Malo mi smiješno i neodgovorno da neko tako priča iz ovako velika firme. Da li imam nekog osnova da ih tužim. Ko god je vidio vozilo od servisera ne mogu da vjeruju da se nisu aktivirali, drugo vozilo je isti proizvođač kao i moje, starije 20016 godiste i tu su se svi aktivirali. medjutim na mome 2013 ni jedan jedini, bojim se da su neispravni a možda ih i nema....
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#2 Re: Problem vazdušni jastuka? Novo vozilo kupljeno-nisu se aktivarli jastuci
Gdje je vozilo sada? Jesil ti u posjedu vozila?
- O'zone
- Globalni moderator
- Posts: 22352
- Joined: 17/02/2008 20:29
- Location: Kad god popizdite na vlast, sjetite se da i u opoziciji sjede ista takva govna...."
#3 Re: Problem vazdušni jastuka? Novo vozilo kupljeno-nisu se aktivarli jastuci
„Odluka“ o aktiviranju
Neretko se dešava da automobil pri udesu pretrpi značajna oštećenja, a da se vazdušni jastuci ne otvore. Treba imati u vidu da je nekada bolje da se ne aktiviraju, bez obzira što se krećete velikom brzinom.
Na primer, ukoliko sa 80 km/h naletite na vozilo koje je iznenada zakočilo ispred vas, počnete da kočite i motate volan istovremeno da biste ga izbegli, udarite svojim prednjim desnim ćoškom njegov zadnji levi, nastavićete da se krećete i imaćete šansu da se bezbedno zaustavite ako sačuvate prisebnost i ostanete na asfaltu (i niko ne naiđe iz suprotnog smera).
Ukoliko vam se u takvoj situaciji otvori vazdušni jastuk ili više njih, posledice mogu da budu ozbiljne, pošto biste verovatno izgubili kontrolu nad vozilom. Materijalna šteta će biti velika, ali činjenica je da nije bilo potrebe da se otvori jastuk.
Takođe, moguće je da automobil udari u neki stub, koji će prodreti u motorski prostor, ali neće doći do aktivacije jastuka, zato što je kompjuter procenio da sila usporenja nije bila potrebnog inteziteta.
Jednostavno, vazdušni jastuk je tu da vas zaštiti u situacijama kada se proceni da sigurnosni pojas nije dovoljan.
- Bakir1
- Posts: 13669
- Joined: 18/06/2008 16:45
- Location: mislim da o tome imam misljenje.
- Contact:
#4 Re: Problem vazdušni jastuka? Novo vozilo kupljeno-nisu se aktivarli jastuci
moguce je da se jastuci ne otvore, sto ne bi bilo moguce, jedan od razloga je kao sto je i ozone napisao...
prisustvo jastuka lako se dokazuje, fizicki ima li ga, ukoliko da nikome nista, ukoliko ne onda je to osnov za pokretanje postupka...
prisustvo jastuka lako se dokazuje, fizicki ima li ga, ukoliko da nikome nista, ukoliko ne onda je to osnov za pokretanje postupka...
- Drvosjeca iz Dejcica
- Posts: 16757
- Joined: 23/06/2004 15:46
- Location: Sarajevo
#5 Re: Problem vazdušni jastuka? Novo vozilo kupljeno-nisu se aktivarli jastuci
Postavi slike ako može...
Ja sam jednom doživio aktiviranje oba airbaga i to na Volvu V40, tada je bio star 4-5 godina, sve se aktiviralo čak i zatezači sile u pojasevima. Imao sudar u gradu, vozio 50km/h i lik mi sa oduzme prvenstvo i spucam ga u bočna vrata. Auto iza toga bilo u voznom stanju, odvukao ga u servis regularno.
Ako ti je skršeno pola auto kao što tvrdiš po meni trebalo se aktivirati, govorim na osnovu vlastitog iskustva.
Ja sam jednom doživio aktiviranje oba airbaga i to na Volvu V40, tada je bio star 4-5 godina, sve se aktiviralo čak i zatezači sile u pojasevima. Imao sudar u gradu, vozio 50km/h i lik mi sa oduzme prvenstvo i spucam ga u bočna vrata. Auto iza toga bilo u voznom stanju, odvukao ga u servis regularno.
Ako ti je skršeno pola auto kao što tvrdiš po meni trebalo se aktivirati, govorim na osnovu vlastitog iskustva.
Last edited by Drvosjeca iz Dejcica on 12/12/2016 10:03, edited 1 time in total.
- Drvosjeca iz Dejcica
- Posts: 16757
- Joined: 23/06/2004 15:46
- Location: Sarajevo
#6 Re: Problem vazdušni jastuka? Novo vozilo kupljeno-nisu se aktivarli jastuci
Ne znam ima li kakva provjera sistema airbaga, senzora, kablova do glavnog procesora. Možda je senzor bio pokvaren, neka serijska greška, možda manipulacija.Bakir1 wrote:moguce je da se jastuci ne otvore, sto ne bi bilo moguce, jedan od razloga je kao sto je i ozone napisao...
prisustvo jastuka lako se dokazuje, fizicki ima li ga, ukoliko da nikome nista, ukoliko ne onda je to osnov za pokretanje postupka...
- Bakir1
- Posts: 13669
- Joined: 18/06/2008 16:45
- Location: mislim da o tome imam misljenje.
- Contact:
#7 Re: Problem vazdušni jastuka? Novo vozilo kupljeno-nisu se aktivarli jastuci
uzmes airbag, skines i vidis ima li ga ili ne...
jedan auto, 2014 godina, ima bocnu zavjesu, nema stranice te uopste u kojoj je zavjesa, ali se ista nije aktivirala
jedan auto, 2014 godina, ima bocnu zavjesu, nema stranice te uopste u kojoj je zavjesa, ali se ista nije aktivirala
- Drvosjeca iz Dejcica
- Posts: 16757
- Joined: 23/06/2004 15:46
- Location: Sarajevo
#8 Re: Problem vazdušni jastuka? Novo vozilo kupljeno-nisu se aktivarli jastuci
Još jedno važno pitanje...da li si bio vezan?
-
- Posts: 2711
- Joined: 12/05/2005 10:50
#9 Re: Problem vazdušni jastuka? Novo vozilo kupljeno-nisu se aktivarli jastuci
To je pitanje svih pitanja
- Bakir1
- Posts: 13669
- Joined: 18/06/2008 16:45
- Location: mislim da o tome imam misljenje.
- Contact:
#10 Re: Problem vazdušni jastuka? Novo vozilo kupljeno-nisu se aktivarli jastuci
pa ti vidiWe lost a love one on Aug 18 2013 due to an accident (driving a Citroen C4) and the cause of death was blunt force trauma to the head. Airbags bags failed to deploy on her side (driver) instead they deployed on the right and still the passage died on the spot from impact. According to the manufacturer (Citroen), there were no signs of violent/ severe/ high energy frontal impact which is not the case, see the above attached picture of the wreckage. The most frustrating part is that the so called technical report from Citroen SA is in contrast with the insurance findings. The assessors (insurance) found that all airbags needed to be replaced which can only mean one things, they should have protruded during the impact. The sad part is that Citroen doesn't want to take any blame yet I lost a sister whilst she was driving one of their products. I do believe we can lodge a civil case against this ridiculous brand and save lives. Serious manufactures do recall vehicles upon realising the defects but not Citroen. If you are driving a Citroen C4, keep it in mind that you may be driving around in your coffin.
The below are some of the findings (as mentioned before, they don't make any sense);
·
The subject vehicle suffered severe/violent/high energy left side impact.
·
The vehicle suffered impact from a ‘roll over’ situation.
·
There are no signs of violent/severe/high energy frontal impact.
·
No deformation of the vehicle’s frontal mechanical architecture which include composite components,
front impact beam, front crumple zones, front chassis leg extensions, sub-frame extensions, etc.
·
The right side engine fixing unit (engine mounting) is not deformed and the vehicle’s engine remains in
its original position.
·
The front passenger airbag, driver airbag, driver seat airbag and right side curtain airbag have not
deployed as the related impact zones were not subjected to high energy impact.
·
The front passenger seat airbag and left side curtain airbag deployed as a result of a high energy left side
impact.
The questions is, if the system was fully functional how come did the deployment only occur on the left..I mean the whole car was impacted. If the mechanical architecture was not compromised how come is this car looking like a mess because the picture doesn't dipict it on its original form.
-
- Posts: 2711
- Joined: 12/05/2005 10:50
#11 Re: Problem vazdušni jastuka? Novo vozilo kupljeno-nisu se aktivarli jastuci
Ovakve stvari možeš naći za bilo koji auto, svaki ima svoj slučaj kada se airbagovi nisu aktivirali
- Bakir1
- Posts: 13669
- Joined: 18/06/2008 16:45
- Location: mislim da o tome imam misljenje.
- Contact:
#12 Re: Problem vazdušni jastuka? Novo vozilo kupljeno-nisu se aktivarli jastuci
plus, ukoliko fizicki airbag postoji na vozilu, mozes se zaliti nailovoj materi, dobiti na sudu neces
- Drvosjeca iz Dejcica
- Posts: 16757
- Joined: 23/06/2004 15:46
- Location: Sarajevo
#13 Re: Problem vazdušni jastuka? Novo vozilo kupljeno-nisu se aktivarli jastuci
Prije desatak, možda i više godina bio je slučaj u BiH kada je čovjek ostao nepokretan a imao je nezgodu sa tada par mjeseci starim Scenic RX4. Imali su sudar negdje u RS-u, udar plus izliejtanje sa ceste, prevrtanje...ništa se nije otvorilo, ni prednji, bočni niti zavjese. obojica sa teškim povredama dok je suvozač ostao nepokretan. Čovjek tužio i izgubio jer nisu bili vezani.ins wrote:Ovakve stvari možeš naći za bilo koji auto, svaki ima svoj slučaj kada se airbagovi nisu aktivirali
- ranger
- Posts: 2641
- Joined: 14/04/2008 14:58
- Location: Po sumama i gorama nase zemlje ponosne
#14 Re: Problem vazdušni jastuka? Novo vozilo kupljeno-nisu se aktivarli jastuci
da i ja se odmah sjetih toga...Drvosjeca iz Dejcica wrote:Prije desatak, možda i više godina bio je slučaj u BiH kada je čovjek ostao nepokretan a imao je nezgodu sa tada par mjeseci starim Scenic RX4. Imali su sudar negdje u RS-u, udar plus izliejtanje sa ceste, prevrtanje...ništa se nije otvorilo, ni prednji, bočni niti zavjese. obojica sa teškim povredama dok je suvozač ostao nepokretan. Čovjek tužio i izgubio jer nisu bili vezani.ins wrote:Ovakve stvari možeš naći za bilo koji auto, svaki ima svoj slučaj kada se airbagovi nisu aktivirali
- O'zone
- Globalni moderator
- Posts: 22352
- Joined: 17/02/2008 20:29
- Location: Kad god popizdite na vlast, sjetite se da i u opoziciji sjede ista takva govna...."
#15 Re: Problem vazdušni jastuka? Novo vozilo kupljeno-nisu se aktivarli jastuci
Airbag se aktivira bez obzira jesi vezan ili ne. Problem je arhitektura CPU i koje su vrijednosti za aktivaciju airbaga podešene u istome. Ukoliko vozilo ne postigne određenu G silu u trenutku udara ili se desi da deformiše dio vozila na kome nema senzora airbag se može ne otvoriti. Tako se desi nekome da mu se airbag otvori pri udarcu u stubić prilikom parkiranja a nekome ne prilikom udara pri brzini od 50 km/h
- Drvosjeca iz Dejcica
- Posts: 16757
- Joined: 23/06/2004 15:46
- Location: Sarajevo
#16 Re: Problem vazdušni jastuka? Novo vozilo kupljeno-nisu se aktivarli jastuci
Mislim da nisi u pravu. Sistem airbag-pojas čine jedan sistem, pogotovo kod novih vozila. Kod starih vozila to je bilo odvojeno ali danas, u nazad sigurno 15 godina, to je povezano. U pojasevima postoje tzv. "zatezači sile" koju su u sprezi sa senzorima udara i airbazima. U trenutku udara, mjereno u milisekundama, pojasevi se zatežu maksimalno te popuštaju kako inercija tijela djeluje na njega te time ublažuju udar i mogućnost povreda tijela. Otvaranje airbaga u situaciji kad nisi vezan je samo uvečavanje rizika od ozljeda sa smrtim iskohodm. Zamisli voziš 60km/h, nisi vezan, udarš u auto i tijelo inercijom ide prema armaturi naprijed u kojoj se otvara airbag nadzvučnom brzinom....tijelo ili dio tijela udara u airbag...posljedice su 100% fatalne.O'zone wrote:Airbag se aktivira bez obzira jesi vezan ili ne. Problem je arhitektura CPU i koje su vrijednosti za aktivaciju airbaga podešene u istome. Ukoliko vozilo ne postigne određenu G silu u trenutku udara ili se desi da deformiše dio vozila na kome nema senzora airbag se može ne otvoriti. Tako se desi nekome da mu se airbag otvori pri udarcu u stubić prilikom parkiranja a nekome ne prilikom udara pri brzini od 50 km/h
Od 2:16 objašnjava kako radi sistem pojas-airbag
Last edited by Drvosjeca iz Dejcica on 12/12/2016 11:08, edited 1 time in total.
-
- Posts: 324
- Joined: 13/06/2016 11:53
#17 Re: Problem vazdušni jastuka? Novo vozilo kupljeno-nisu se aktivarli jastuci
Kad rastavis vozilo odnosno demontiras sjedala ispod kojih se nalaze zatezaci pojaseva,vidjet ces da apsolutno nisu spojeni nikako na airbag centralu ni pod razno.Sve sto jeste spojeno sasija-sajla-kapsula-pojas za vezivanje.Drvosjeca iz Dejcica wrote:Mislim da nisi u pravu. Sistem airbag-pojas čine jedan sistem, pogotovo kod novih vozila. Kod starih vozila to je bilo odvojeno ali danas, u nazad sigurno 15 godina, to je povezano. U pojasevima postoje tzv. zatezači sile koju su u sprezi sa senzorima udara i airbazima. U trenutku udara, mjereno u milisekundama, pojasevi se zatežu maksimalno te popuštaju kako inercija tijela djeluje na njega te time ublažuju udar i mogućnost povreda tijela. Otvaranje airbaga u situaciji kad nisi vezan je samo uvečavanje rizika od ozljeda sa smrtim iskohodm. Zamisli vozik 60km/h, nisi vezan, udarš u auto i tijelo inercijom ide prema armaturi u kojoj se otvara airbag nadzvučnom brzinom....tijelo ili dio tijela udara u airbag...posljedice su 100% fatalne.O'zone wrote:Airbag se aktivira bez obzira jesi vezan ili ne. Problem je arhitektura CPU i koje su vrijednosti za aktivaciju airbaga podešene u istome. Ukoliko vozilo ne postigne određenu G silu u trenutku udara ili se desi da deformiše dio vozila na kome nema senzora airbag se može ne otvoriti. Tako se desi nekome da mu se airbag otvori pri udarcu u stubić prilikom parkiranja a nekome ne prilikom udara pri brzini od 50 km/h
Od 2:50 objašnjava kako radi sistem pojas-airbag
Tako da nisi u pravu Vezanje pojasa nema nikakve veze sa airbagovima.
- O'zone
- Globalni moderator
- Posts: 22352
- Joined: 17/02/2008 20:29
- Location: Kad god popizdite na vlast, sjetite se da i u opoziciji sjede ista takva govna...."
#18 Re: Problem vazdušni jastuka? Novo vozilo kupljeno-nisu se aktivarli jastuci
Diskusija se vodi oko toga da li se otvaraju ili ne sa ne vezanim pojasevima. Međutim koliko znam bilo je dosta slučajeva gdje se airbagovi otvaraju bez obzira na pojas kao i obrnuto. Vjerovatno si imao mogućnost da čitaš o tome kao i ja.Drvosjeca iz Dejcica wrote:Mislim da nisi u pravu. Sistem airbag-pojas čine jedan sistem, pogotovo kod novih vozila. Kod starih vozila to je bilo odvojeno ali danas, u nazad sigurno 15 godina, to je povezano. U pojasevima postoje tzv. zatezači sile koju su u sprezi sa senzorima udara i airbazima. U trenutku udara, mjereno u milisekundama, pojasevi se zatežu maksimalno te popuštaju kako inercija tijela djeluje na njega te time ublažuju udar i mogućnost povreda tijela. Otvaranje airbaga u situaciji kad nisi vezan je samo uvečavanje rizika od ozljeda sa smrtim iskohodm. Zamisli vozik 60km/h, nisi vezan, udarš u auto i tijelo inercijom ide prema armaturi u kojoj se otvara airbag nadzvučnom brzinom....tijelo ili dio tijela udara u airbag...posljedice su 100% fatalne.O'zone wrote:Airbag se aktivira bez obzira jesi vezan ili ne. Problem je arhitektura CPU i koje su vrijednosti za aktivaciju airbaga podešene u istome. Ukoliko vozilo ne postigne određenu G silu u trenutku udara ili se desi da deformiše dio vozila na kome nema senzora airbag se može ne otvoriti. Tako se desi nekome da mu se airbag otvori pri udarcu u stubić prilikom parkiranja a nekome ne prilikom udara pri brzini od 50 km/h
KIA Sorento 2008 god. Nisam bio vezan, sjebao prednji vozacev tocak, bio sam sam u kolima, iskocila prednja dva jastuka, a poklopac od suvozacevog jasutka je tako namesten, da kad pukne, odmah odleti u soferku i razbije je. Tako da napravi jos vise stete. PROVERENO Cheesy
Peugeot 206 2002 godiste, nisi vezan imas Airbag i to oba, dokazao na sopstvenom autu.
Ovo je samo par quote-va sa drugih foruma gdje se vodi diskusija o tome.opel astra 1999god, prevrtanje na krov i nije aktiviran nijedan air bag Cheesy
ali nijedan senzor nije dodirnut a bio sam vezan
U nekim državama je zakonski uvedeno da se airbag ne smije aktivirati ukoliko pojas nije vezan zbog velike opasnosti po povrede vrata i kičme.Da li će se airbag aktivirati ako pojas nije vezan?
Da, hoće. Vazdušni jastuk će se aktivirati i ako sigurnosni pojas nije vezan. Na ovu temu se razvijaju čitave teorije zavere, koje su naročito dobile na snazi kada je poginuo pevač Toše Proeski.
Stručnjaci, proizvođači i inženjeri tvrde da se vazdušni jastuci aktiviraju bez obzira na to da li su vozač i putnici vezani. Uprkos tome, mnogi vozači su i dalje uvereni u suprotno.
Airbag je pomoćni sigurnosni sistem u vozilu i kao takav najbolju učinkovitost daje u kombinaciji sa vezanim pojasevima, a koji nam je sistem u automobilima (aktivira se sa ili bez pojaseva) ne želim nikad nikome da sazna.
- Drvosjeca iz Dejcica
- Posts: 16757
- Joined: 23/06/2004 15:46
- Location: Sarajevo
#19 Re: Problem vazdušni jastuka? Novo vozilo kupljeno-nisu se aktivarli jastuci
Možda u starijih vozila ali sva novija sigurno u nazad 10-15 godina spojena su sa centračnim uređajem za airbag ili neki senzor koji je opet u vezi sa airbagom. Kako će zatezač sile djelovati ako ne dobija inforamciju od nekog senzora/žiroskopa, osnova fizika je u pitanju jebiga.UterivacDugoga wrote:Kad rastavis vozilo odnosno demontiras sjedala ispod kojih se nalaze zatezaci pojaseva,vidjet ces da apsolutno nisu spojeni nikako na airbag centralu ni pod razno.Sve sto jeste spojeno sasija-sajla-kapsula-pojas za vezivanje.Drvosjeca iz Dejcica wrote:Mislim da nisi u pravu. Sistem airbag-pojas čine jedan sistem, pogotovo kod novih vozila. Kod starih vozila to je bilo odvojeno ali danas, u nazad sigurno 15 godina, to je povezano. U pojasevima postoje tzv. zatezači sile koju su u sprezi sa senzorima udara i airbazima. U trenutku udara, mjereno u milisekundama, pojasevi se zatežu maksimalno te popuštaju kako inercija tijela djeluje na njega te time ublažuju udar i mogućnost povreda tijela. Otvaranje airbaga u situaciji kad nisi vezan je samo uvečavanje rizika od ozljeda sa smrtim iskohodm. Zamisli vozik 60km/h, nisi vezan, udarš u auto i tijelo inercijom ide prema armaturi u kojoj se otvara airbag nadzvučnom brzinom....tijelo ili dio tijela udara u airbag...posljedice su 100% fatalne.O'zone wrote:Airbag se aktivira bez obzira jesi vezan ili ne. Problem je arhitektura CPU i koje su vrijednosti za aktivaciju airbaga podešene u istome. Ukoliko vozilo ne postigne određenu G silu u trenutku udara ili se desi da deformiše dio vozila na kome nema senzora airbag se može ne otvoriti. Tako se desi nekome da mu se airbag otvori pri udarcu u stubić prilikom parkiranja a nekome ne prilikom udara pri brzini od 50 km/h
Od 2:50 objašnjava kako radi sistem pojas-airbag
Tako da nisi u pravu Vezanje pojasa nema nikakve veze sa airbagovima.
- Drvosjeca iz Dejcica
- Posts: 16757
- Joined: 23/06/2004 15:46
- Location: Sarajevo
#20 Re: Problem vazdušni jastuka? Novo vozilo kupljeno-nisu se aktivarli jastuci
Opet griješiš, ako je tako šta će onda senzori "težine" u sjedištima? Do duše nemaju sva vozila to ali evo recimo znam kod mene Scenic, gotovo sva novija, ima u sjedištima senzor koji šalje signal da li neko sjedi ili ne sjedi na sjedištu. Mislim da ima i razlike od proizvođača do proizvođača.O'zone wrote:Diskusija se vodi oko toga da li se otvaraju ili ne sa ne vezanim pojasevima. Međutim koliko znam bilo je dosta slučajeva gdje se airbagovi otvaraju bez obzira na pojas kao i obrnuto. Vjerovatno si imao mogućnost da čitaš o tome kao i ja.Drvosjeca iz Dejcica wrote:Mislim da nisi u pravu. Sistem airbag-pojas čine jedan sistem, pogotovo kod novih vozila. Kod starih vozila to je bilo odvojeno ali danas, u nazad sigurno 15 godina, to je povezano. U pojasevima postoje tzv. zatezači sile koju su u sprezi sa senzorima udara i airbazima. U trenutku udara, mjereno u milisekundama, pojasevi se zatežu maksimalno te popuštaju kako inercija tijela djeluje na njega te time ublažuju udar i mogućnost povreda tijela. Otvaranje airbaga u situaciji kad nisi vezan je samo uvečavanje rizika od ozljeda sa smrtim iskohodm. Zamisli vozik 60km/h, nisi vezan, udarš u auto i tijelo inercijom ide prema armaturi u kojoj se otvara airbag nadzvučnom brzinom....tijelo ili dio tijela udara u airbag...posljedice su 100% fatalne.O'zone wrote:Airbag se aktivira bez obzira jesi vezan ili ne. Problem je arhitektura CPU i koje su vrijednosti za aktivaciju airbaga podešene u istome. Ukoliko vozilo ne postigne određenu G silu u trenutku udara ili se desi da deformiše dio vozila na kome nema senzora airbag se može ne otvoriti. Tako se desi nekome da mu se airbag otvori pri udarcu u stubić prilikom parkiranja a nekome ne prilikom udara pri brzini od 50 km/h
KIA Sorento 2008 god. Nisam bio vezan, sjebao prednji vozacev tocak, bio sam sam u kolima, iskocila prednja dva jastuka, a poklopac od suvozacevog jasutka je tako namesten, da kad pukne, odmah odleti u soferku i razbije je. Tako da napravi jos vise stete. PROVERENO CheesyPeugeot 206 2002 godiste, nisi vezan imas Airbag i to oba, dokazao na sopstvenom autu.Ovo je samo par quote-va sa drugih foruma gdje se vodi diskusija o tome.opel astra 1999god, prevrtanje na krov i nije aktiviran nijedan air bag Cheesy
ali nijedan senzor nije dodirnut a bio sam vezan
U nekim državama je zakonski uvedeno da se airbag ne smije aktivirati ukoliko pojas nije vezan zbog velike opasnosti po povrede vrata i kičme.Da li će se airbag aktivirati ako pojas nije vezan?
Da, hoće. Vazdušni jastuk će se aktivirati i ako sigurnosni pojas nije vezan. Na ovu temu se razvijaju čitave teorije zavere, koje su naročito dobile na snazi kada je poginuo pevač Toše Proeski.
Stručnjaci, proizvođači i inženjeri tvrde da se vazdušni jastuci aktiviraju bez obzira na to da li su vozač i putnici vezani. Uprkos tome, mnogi vozači su i dalje uvereni u suprotno.
Airbag je pomoćni sigurnosni sistem u vozilu i kao takav najbolju učinkovitost daje u kombinaciji sa vezanim pojasevima, a koji nam je sistem u automobilima (aktivira se sa ili bez pojaseva) ne želim nikad nikome da sazna.
- O'zone
- Globalni moderator
- Posts: 22352
- Joined: 17/02/2008 20:29
- Location: Kad god popizdite na vlast, sjetite se da i u opoziciji sjede ista takva govna...."
#21 Re: Problem vazdušni jastuka? Novo vozilo kupljeno-nisu se aktivarli jastuci
Ne griješim ja nego baš kao što ti kažeš razlikuje se od proizvođača do proizvođača kao i od zemlje do zemlje (zakonodavstvo). Proizvođač je dužan da modifikuje vozilo prema standardima zemlje u koju izvozi, ako nije definisano nemoj misliti da neće zamutiti nešto da prođu jeftinije, izostaviti senzor-dva, pokoju premosnicu ili dva metra žice.Drvosjeca iz Dejcica wrote:
Opet griješiš, ako je tako šta će onda senzori "težine" u sjedištima? Do duše nemaju sva vozila to ali evo recimo znam kod mene Scenic, gotovo sva novija, ima u sjedištima senzor koji šalje signal da li neko sjedi ili ne sjedi na sjedištu. Mislim da ima i razlike od proizvođača do proizvođača.
Dosta vozila imau poseban ECU za airbagove na koji su prikopčani svi senzori (G sila, težina na sjedištima, pojasevi, deformacija) dok neki još uvijek funkcionišu preko onog jednog osnovnog ECU-a koji kontroliše sve parametre u vozilu.
- Drvosjeca iz Dejcica
- Posts: 16757
- Joined: 23/06/2004 15:46
- Location: Sarajevo
#22 Re: Problem vazdušni jastuka? Novo vozilo kupljeno-nisu se aktivarli jastuci
OK slažem se da ima razlike od tržišta do tržišta i proizvođača i da gledaju da uštede na svakom šarafu. Sigurno da vozila za Indiju idu sa daleko manjim standardom nego za Njemačku.O'zone wrote:Ne griješim ja nego baš kao što ti kažeš razlikuje se od proizvođača do proizvođača kao i od zemlje do zemlje (zakonodavstvo). Proizvođač je dužan da modifikuje vozilo prema standardima zemlje u koju izvozi, ako nije definisano nemoj misliti da neće zamutiti nešto da prođu jeftinije, izostaviti senzor-dva, pokoju premosnicu ili dva metra žice.Drvosjeca iz Dejcica wrote:
Opet griješiš, ako je tako šta će onda senzori "težine" u sjedištima? Do duše nemaju sva vozila to ali evo recimo znam kod mene Scenic, gotovo sva novija, ima u sjedištima senzor koji šalje signal da li neko sjedi ili ne sjedi na sjedištu. Mislim da ima i razlike od proizvođača do proizvođača.
Dosta vozila imau poseban ECU za airbagove na koji su prikopčani svi senzori (G sila, težina na sjedištima, pojasevi, deformacija) dok neki još uvijek funkcionišu preko onog jednog osnovnog ECU-a koji kontroliše sve parametre u vozilu.
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#23 Re: Problem vazdušni jastuka? Novo vozilo kupljeno-nisu se aktivarli jastuci
Kupi novo auto, novog Citroena radi sigurnosti i pouzdanosti, sve to ima cijenu koju plati, i pod uvjetom da je bio vezan, kad mu treba ta sigurnosna oprema koju je platio, ona ne reaguje zračni jastuci se ne aktiviraju, i čovjek pretrpi ozbiljnije i teže povrede nego u situaciji da su se aktivirali. Mislim, za to ne treba biti sručnjak, zračni jastuk je jako bitan, naročito za glavu. Mnogima je život spasio upravo zračni jastuk, takve poznajem. Kad kako i zbog čega mene ne bi interesovalo jer je sve plaćeno. Bravo za Citroen zato su tu gdje jesu.
- O'zone
- Globalni moderator
- Posts: 22352
- Joined: 17/02/2008 20:29
- Location: Kad god popizdite na vlast, sjetite se da i u opoziciji sjede ista takva govna...."
#24 Re: Problem vazdušni jastuka? Novo vozilo kupljeno-nisu se aktivarli jastuci
E sad da se malo vratimo na pokretača teme koji je dao šture podatke o sudaru izuzev da je bio čeoni i da nema pola vozila a da su mu iz Slovenije rekli da je to sve OK jer nije bio dovoljno jak udarac.
Pošto znamo da se na novim vozilima prednji dio pravi tako da apsorbira svu silu prilikom udarca i da vozila i nakon "banalnijih" kuckanja izgledaju kao da je bomba pukla ispod poklopca motora postoji mogućnost da su ovi iz Slovenije u pravu. Ne znam gdje su na Citroenu smješteni senzori udara možda se aktiviraju tek na krivljenje šasije ili na procjenjenu ugroženost putničkog prostora.
Pošto znamo da se na novim vozilima prednji dio pravi tako da apsorbira svu silu prilikom udarca i da vozila i nakon "banalnijih" kuckanja izgledaju kao da je bomba pukla ispod poklopca motora postoji mogućnost da su ovi iz Slovenije u pravu. Ne znam gdje su na Citroenu smješteni senzori udara možda se aktiviraju tek na krivljenje šasije ili na procjenjenu ugroženost putničkog prostora.
- VladaFBiH
- Posts: 4478
- Joined: 01/02/2012 12:32
- Location: rajvoSa
#25 Re: Problem vazdušni jastuka? Novo vozilo kupljeno-nisu se aktivarli jastuci
Primjer za starije auto - Clio 2 FL ima kablić ispod vozačevog sjedišta koji se jako često išteka i onda svijetli lampica Airbag na kontrolnoj tabli...Drvosjeca iz Dejcica wrote:OK slažem se da ima razlike od tržišta do tržišta i proizvođača i da gledaju da uštede na svakom šarafu. Sigurno da vozila za Indiju idu sa daleko manjim standardom nego za Njemačku.O'zone wrote:Ne griješim ja nego baš kao što ti kažeš razlikuje se od proizvođača do proizvođača kao i od zemlje do zemlje (zakonodavstvo). Proizvođač je dužan da modifikuje vozilo prema standardima zemlje u koju izvozi, ako nije definisano nemoj misliti da neće zamutiti nešto da prođu jeftinije, izostaviti senzor-dva, pokoju premosnicu ili dva metra žice.Drvosjeca iz Dejcica wrote:
Opet griješiš, ako je tako šta će onda senzori "težine" u sjedištima? Do duše nemaju sva vozila to ali evo recimo znam kod mene Scenic, gotovo sva novija, ima u sjedištima senzor koji šalje signal da li neko sjedi ili ne sjedi na sjedištu. Mislim da ima i razlike od proizvođača do proizvođača.
Dosta vozila imau poseban ECU za airbagove na koji su prikopčani svi senzori (G sila, težina na sjedištima, pojasevi, deformacija) dok neki još uvijek funkcionišu preko onog jednog osnovnog ECU-a koji kontroliše sve parametre u vozilu.