Pozdrav raja,
Neki dan sam ugradio undertail auspuh, I svidja mi se izgled a I zvuk je mrak... Evo par slika.
Prikazite svoje Auspuh'e
-
- Posts: 1271
- Joined: 03/04/2013 21:52
- Grijem se na: Struju
#2 Re: Prikazite svoje Auspuh'e
Vjerovatno tako glasan da starcima ispadaju proteze iz usta kad motor prolazi TitovomBluecicak wrote: a I zvuk je mrak...
Hvala Bogu da mi je auspuh original fabrički, i da se skoro i ne čuje, pa ne smetam komšijama.
-
- Posts: 1676
- Joined: 29/10/2005 16:20
- Location: U 'Namu
#3 Re: Prikazite svoje Auspuh'e
Kad vec tako komentarises tudje motore, bilo bi fino da prvo pospremis u svojoj avliji !TouringBiker wrote:Vjerovatno tako glasan da starcima ispadaju proteze iz usta kad motor prolazi TitovomBluecicak wrote: a I zvuk je mrak...
Hvala Bogu da mi je auspuh original fabrički, i da se skoro i ne čuje, pa ne smetam komšijama.
Npr ofarbas one nakitovane plastike i tako to...
- Bluecicak
- Posts: 18
- Joined: 12/08/2013 21:41
- Location: Portland, OR
#4 Re: Prikazite svoje Auspuh'e
Bolje da im ispanu proteze nego da ih pregazis, vako barem me cuju, pa se smaknu s puta ...... a kasnije mogu trazit protezu sto im je ispala, kad proletim... ))
A kakav ti je motor bez zvuka?? Ako ces vec tako onda uzmi Biciklo, ito bez zvonca... da nikog ne bihuzurish:)
A kakav ti je motor bez zvuka?? Ako ces vec tako onda uzmi Biciklo, ito bez zvonca... da nikog ne bihuzurish:)
- dustaban
- Posts: 6516
- Joined: 10/07/2012 10:55
#5 Re: Prikazite svoje Auspuh'e
Eve ga, auspuha kolko ho's !
-
- Posts: 1271
- Joined: 03/04/2013 21:52
- Grijem se na: Struju
#6 Re: Prikazite svoje Auspuh'e
Sad upravo spremaju električne motore... na njima neće ni biti auspuha, već čip sa snimljenim zvukom motora, pojačalo i zvučnici, tek da te pješaci i vozači čujuBluecicak wrote:Bolje da im ispanu proteze nego da ih pregazis, vako barem me cuju, pa se smaknu s puta ...... a kasnije mogu trazit protezu sto im je ispala, kad proletim... ))
A kakav ti je motor bez zvuka?? Ako ces vec tako onda uzmi Biciklo, ito bez zvonca... da nikog ne bihuzurish:)
Jerbo nije ekološki voziti na benzin
-
- Posts: 1271
- Joined: 03/04/2013 21:52
- Grijem se na: Struju
#7 Re: Prikazite svoje Auspuh'e
Falilo love za to... I novi nosač oklopa. Sad je sve tu, ide ovaj petak na farbanje.esso_sa wrote:Kad vec tako komentarises tudje motore, bilo bi fino da prvo pospremis u svojoj avliji !TouringBiker wrote:Vjerovatno tako glasan da starcima ispadaju proteze iz usta kad motor prolazi TitovomBluecicak wrote: a I zvuk je mrak...
Hvala Bogu da mi je auspuh original fabrički, i da se skoro i ne čuje, pa ne smetam komšijama.
Npr ofarbas one nakitovane plastike i tako to...
Ali ipak nikad ne bih stavio glasniji auspuh od onog što je fabrika instalirala, da maltretiram svijet,
- braca
- Posts: 854
- Joined: 08/08/2005 14:56
#8 Re: Prikazite svoje Auspuh'e
Kako si ti moralan lik, rekao bi neko naivan ko te ne poznaje.
No, oni koji te poznaju, prevrce im se stomak od tebe. Od tebe kao takvog i od tebe koji pljujes po svemu sto nije u kalupu na nacin kako ti mislis da bi trebalo da bude.
No, oni koji te poznaju, prevrce im se stomak od tebe. Od tebe kao takvog i od tebe koji pljujes po svemu sto nije u kalupu na nacin kako ti mislis da bi trebalo da bude.
-
- Posts: 2063
- Joined: 24/06/2013 14:37
#9 Re: Prikazite svoje Auspuh'e
Bluecicak wrote:Bolje da im ispanu proteze nego da ih pregazis, vako barem me cuju, pa se smaknu s puta ...... a kasnije mogu trazit protezu sto im je ispala, kad proletim... ))
A kakav ti je motor bez zvuka?? Ako ces vec tako onda uzmi Biciklo, ito bez zvonca... da nikog ne bihuzurish:)
-
- Posts: 31
- Joined: 24/12/2013 19:24
#10 Re: Prikazite svoje Auspuh'e
Uvjek sam bio pristalica nazovimo " zdrave " buke.
Ako me ne vidis, barem me cujes, a to ce ti odvratit paznju.
Zgrozavam se na likove koji buse auspuhe, vade db killere, da bi oni bili sto bucniji, pa te zaspe fini zvuk gole grane, bez iceg, na koji krvare usi, ali to su vecinom djecaci koji koriste motore za voznju po gradu, kockastih guma.
Moj zec je opremljen s Leo Vince GP Style Evo II Slip-On - om, i njegovi konjici se oglasavaju dubokim glasom koji preko 4 000 pali alarme na parkingu.
Kad si u visim obrtajima auspuh mi se cini tisim, dok me recimo do nekih 3-4 000 obrtaja okruzuje duboki jednolicni zvuk.
Bonus su pucnjevi i plamen koji se javljaju pri staltanju iz vece u manju, konstantni pucnjevi pri spustanju niz veca brda kad kocim motorom, i pucnjevi pri naglom oduzimanju gasa, kad se spustam zvucna kulisa je ko iz doba desanta na Drvar, dusa mi je kad preticem pa na pola auta kad sam vec na nekim vecim obrtajima usaltat u manju pa po gasu oplest, a leo kad zadrobi retrovizori spadaju s auta. Komsije se ne zale, raja hvali i prepoznaje po zvuku, motoristi se raspituju gdje sam uzeo top, elem zadovoljan.
Kontam u posljednje vrijeme da nabavim novog duplog yoshija, samo topove, al kontam da necu imat ove fine plamicke s njim, tak da sam jos uvjek u dilemi, doduse nisam ih ni vidio montirane na nekom zecu, a slabo sam velikih zeceva i vidio na cesti.
Ako me ne vidis, barem me cujes, a to ce ti odvratit paznju.
Zgrozavam se na likove koji buse auspuhe, vade db killere, da bi oni bili sto bucniji, pa te zaspe fini zvuk gole grane, bez iceg, na koji krvare usi, ali to su vecinom djecaci koji koriste motore za voznju po gradu, kockastih guma.
Moj zec je opremljen s Leo Vince GP Style Evo II Slip-On - om, i njegovi konjici se oglasavaju dubokim glasom koji preko 4 000 pali alarme na parkingu.
Kad si u visim obrtajima auspuh mi se cini tisim, dok me recimo do nekih 3-4 000 obrtaja okruzuje duboki jednolicni zvuk.
Bonus su pucnjevi i plamen koji se javljaju pri staltanju iz vece u manju, konstantni pucnjevi pri spustanju niz veca brda kad kocim motorom, i pucnjevi pri naglom oduzimanju gasa, kad se spustam zvucna kulisa je ko iz doba desanta na Drvar, dusa mi je kad preticem pa na pola auta kad sam vec na nekim vecim obrtajima usaltat u manju pa po gasu oplest, a leo kad zadrobi retrovizori spadaju s auta. Komsije se ne zale, raja hvali i prepoznaje po zvuku, motoristi se raspituju gdje sam uzeo top, elem zadovoljan.
Kontam u posljednje vrijeme da nabavim novog duplog yoshija, samo topove, al kontam da necu imat ove fine plamicke s njim, tak da sam jos uvjek u dilemi, doduse nisam ih ni vidio montirane na nekom zecu, a slabo sam velikih zeceva i vidio na cesti.
- kijamet insan
- Posts: 151
- Joined: 21/09/2012 15:10
#11 Re: Prikazite svoje Auspuh'e
Tanka ti je ta "zdrava buka". Plamen i pucanje su dokaz da ti je prijeko potreban yoshi tretman tj. sredjivanje mape napajanja sto nije rijetkost kada se origigi auspuh zamjeni sa nekim otvorenim
Iskreno to ti je vise stete masini nego koristi bubnim opnama i erekciji dok maltletiras zvukom sve oko sebe (nesvjesno i samog sebe).. Kad ti krene trositi (ako vec nije) ulje i kad ti kompresija oslabi bar znas sta je razlog
Iskreno to ti je vise stete masini nego koristi bubnim opnama i erekciji dok maltletiras zvukom sve oko sebe (nesvjesno i samog sebe).. Kad ti krene trositi (ako vec nije) ulje i kad ti kompresija oslabi bar znas sta je razlog
-
- Posts: 31
- Joined: 24/12/2013 19:24
#12 Re: Prikazite svoje Auspuh'e
Ah pazi sad....rado bi ja odvukao motor u ovlasteni, da mi pregledaju masinu, lanac lancanike, promjene ulje u vilicama, provjere kompresiju...ali gdje ? Mislim da ovlastenog servisa za Kawasaki nemamo u Bosni, imamo ovlastene trgovce Kawasakija i to je to, ali servis ne.... Ja mu mjenjam ulje i filtere, sipam samo motul ful sinetiku i koristim originalne kawasaki filtere, te preglede redovne tipa lanac lancanici provjeravam sam i to je odprilike to. Hvala Bogu nikad apsolutno ni jedan problem s njim nisam imao, vrlo je moguce da mu je smjesa prejaka, ali nisam primjetio da mi pretjerano trosi gorivo, ulje ne trosi apsolutno nikako. Auspuh je otvoren, dobio sam ga bez DB Killera, ali nije da odvaljuje fasadu sa zgrada kad prodjes. Kad bih Yoshija uzeo morao bih definitivno da idem na mapiranje ponovno i da se namjeste smjese i vragovi, ali gdje Boze da odem ?kijamet insan wrote:Tanka ti je ta "zdrava buka". Plamen i pucanje su dokaz da ti je prijeko potreban yoshi tretman tj. sredjivanje mape napajanja sto nije rijetkost kada se origigi auspuh zamjeni sa nekim otvorenim
Iskreno to ti je vise stete masini nego koristi bubnim opnama i erekciji dok maltletiras zvukom sve oko sebe (nesvjesno i samog sebe).. Kad ti krene trositi (ako vec nije) ulje i kad ti kompresija oslabi bar znas sta je razlog
- kijamet insan
- Posts: 151
- Joined: 21/09/2012 15:10
#13 Re: Prikazite svoje Auspuh'e
Cisto sumnjam da neki od ovlastnih servisa nemaju neki univerzalni uredjaj za mapiranje putem kompjutera ( power comander, teka ili yoshi box)..
Imas Kawasaki servis prodaju i lager rezervnih dijelova u Brckom nazovi pitaj jel ti mogu kako pomoci.
http://www.sbk-kawasaki.ba/
Na kraju krajeva ni Hrvatska ti nije preko svijeta
http://www.kawasaki-kms.hr/servis.html
Kad bi ti rekao da su se motori prije rata vozili u Italiju na velike servise i tuniranje sigurno mi nebi vjerovao
Sto se tice samog odrzavanja danas je to dosta jednstavnije pojavom interneta.
Downloadas sebi servisni manual po kom rade i "slijepci" u ovlastenim servisima..
Ko ima lovu da uzme neki od uredjaja za mapiranje i ovlada tom djecijom igrom ima da u BiH uzme zdravu lovu jer je ocigledno da dosta raje tu i tamo treba srediti mape napajanja.
Imas Kawasaki servis prodaju i lager rezervnih dijelova u Brckom nazovi pitaj jel ti mogu kako pomoci.
http://www.sbk-kawasaki.ba/
Na kraju krajeva ni Hrvatska ti nije preko svijeta
http://www.kawasaki-kms.hr/servis.html
Kad bi ti rekao da su se motori prije rata vozili u Italiju na velike servise i tuniranje sigurno mi nebi vjerovao
Sto se tice samog odrzavanja danas je to dosta jednstavnije pojavom interneta.
Downloadas sebi servisni manual po kom rade i "slijepci" u ovlastenim servisima..
Ko ima lovu da uzme neki od uredjaja za mapiranje i ovlada tom djecijom igrom ima da u BiH uzme zdravu lovu jer je ocigledno da dosta raje tu i tamo treba srediti mape napajanja.
- far rider
- Posts: 109
- Joined: 24/05/2012 22:22
- Location: BiH/TK
#14 Re: Prikazite svoje Auspuh'e
@stidna_dlaka
Ovlasteni kawa servis je u Bijeljini. Cuo sam da je majstor solidan. A sto se tice samo-servisiranja, to je OK. Ali moras i redovno kontrolisat i stelovat ventile, to je jako bitno.
Ovlasteni kawa servis je u Bijeljini. Cuo sam da je majstor solidan. A sto se tice samo-servisiranja, to je OK. Ali moras i redovno kontrolisat i stelovat ventile, to je jako bitno.
-
- Posts: 31
- Joined: 24/12/2013 19:24
#15 Re: Prikazite svoje Auspuh'e
U SBK Brcko uzimam dijelove za Kawu, pricao sam s vlasnikom bas o servisima jer on nema radionicu, i reko mi je za tog momka u Bijeljini, al je on kako sam shvatio klasika mehanicar, bez potrebne opreme za totalni pregled i servisiranje motora.
Ulje i filtere sam sebi mjenjam, pregledam ga rutinski, za sad Bogu hvala nisam imao nikakvih problema s njim.
Valja izgleda na ljeto odletit jednu turisticku turu do Karlovca jer je ovaj Bijeljinac daleko od ovlastenog servisa, a ne ostavlja mi se motor kod nekog na basti, da mu on zazore lenjirom provjerava.
Koja smo mi tuga, cini mi se da imamo ovlastene servisere za Yamahu i Suzu, mi " ostali " nas nema nigdje.
Neko vrijeme je moto-nautica bila popularna, mislim da su oni tusili kawe i honde ako se ne varam, neznam dali postoje vise kao firma.
Shta bi bilo Dukca da vozim, kod njeg se i oklop moment kljucem steze.
Ulje i filtere sam sebi mjenjam, pregledam ga rutinski, za sad Bogu hvala nisam imao nikakvih problema s njim.
Valja izgleda na ljeto odletit jednu turisticku turu do Karlovca jer je ovaj Bijeljinac daleko od ovlastenog servisa, a ne ostavlja mi se motor kod nekog na basti, da mu on zazore lenjirom provjerava.
Koja smo mi tuga, cini mi se da imamo ovlastene servisere za Yamahu i Suzu, mi " ostali " nas nema nigdje.
Neko vrijeme je moto-nautica bila popularna, mislim da su oni tusili kawe i honde ako se ne varam, neznam dali postoje vise kao firma.
Shta bi bilo Dukca da vozim, kod njeg se i oklop moment kljucem steze.
-
- Posts: 1676
- Joined: 29/10/2005 16:20
- Location: U 'Namu
#16 Re: Prikazite svoje Auspuh'e
Mozes sve sam sebi sarafati pa i ventile stelovati ako imas volju, osnovno znanje o mehanici i adekvatan alat naravno...
Ja sam sebi odrzavam motor (pa i stelovanje ventila) ali prije toga sam potrosio dosta para da bi nabavio sav potrebni alat... Za ozbiljnije stvari i ako radis sve po PS-u, neki hobi set alata jednostavno nije dovoljan.
Dodatno nabavis servisni prirucnik za svoj motor, koji inace sadrzi odlicne upute za sve sto radis na motoru
Moto Nautica je radila prodaju Kawe i Honde ali nisu nikada imali ovlasteni servis, angazovali su obicne majstore sirom BiH koji bi za njih sarafali kao "ovlasteni" servis...
Za majstora u Bijeljini nisam cuo al licno, kada bi se ukazala potreba, radije bi otisao u neki od ovlastenih Kawa servisa u susjednoj Hrvatskoj
I vezano za ovo pucanje iz auspuha, to je normalna pojava na zecevima jer imaju specifican sistem recirkulacije izduvnih gasova i benzinskih para. Pucaju i sa fabrickim auspusima ali se ne cuje toliko i dodatno imaju klapnu koja zatvara izduv kad oduzmes gas pa se vecina explozija desi prije lonca (u izduvnoj grani). Zamjenom fabrickog lonca sa sportskim, skida se i ta klapna pa se sve explozije desavaju direktno u loncu (koji je jos i otvoren)
I ja vozim zeca (malog) ali sa Akrapovic izduvom i puca najvise kada kocis motorom nizbrdo ili kada nakon ubrzavanja i visokih obrtaja, naglo oduzmes gas
I ne, smjesa nije siromasna niti poremecena, izmjerio sam i to pomocu sirokopojasne lambda sonde
Ja sam sebi odrzavam motor (pa i stelovanje ventila) ali prije toga sam potrosio dosta para da bi nabavio sav potrebni alat... Za ozbiljnije stvari i ako radis sve po PS-u, neki hobi set alata jednostavno nije dovoljan.
Dodatno nabavis servisni prirucnik za svoj motor, koji inace sadrzi odlicne upute za sve sto radis na motoru
Moto Nautica je radila prodaju Kawe i Honde ali nisu nikada imali ovlasteni servis, angazovali su obicne majstore sirom BiH koji bi za njih sarafali kao "ovlasteni" servis...
Za majstora u Bijeljini nisam cuo al licno, kada bi se ukazala potreba, radije bi otisao u neki od ovlastenih Kawa servisa u susjednoj Hrvatskoj
I vezano za ovo pucanje iz auspuha, to je normalna pojava na zecevima jer imaju specifican sistem recirkulacije izduvnih gasova i benzinskih para. Pucaju i sa fabrickim auspusima ali se ne cuje toliko i dodatno imaju klapnu koja zatvara izduv kad oduzmes gas pa se vecina explozija desi prije lonca (u izduvnoj grani). Zamjenom fabrickog lonca sa sportskim, skida se i ta klapna pa se sve explozije desavaju direktno u loncu (koji je jos i otvoren)
I ja vozim zeca (malog) ali sa Akrapovic izduvom i puca najvise kada kocis motorom nizbrdo ili kada nakon ubrzavanja i visokih obrtaja, naglo oduzmes gas
I ne, smjesa nije siromasna niti poremecena, izmjerio sam i to pomocu sirokopojasne lambda sonde
Last edited by esso_sa on 28/12/2013 14:43, edited 1 time in total.
- far rider
- Posts: 109
- Joined: 24/05/2012 22:22
- Location: BiH/TK
#17 Re: Prikazite svoje Auspuh'e
A uvezi teme samo-majstorisanje jedna super stvar sto sam nedavno naso na netu! Kako napravit jeftin a 100% precizan mjerac vakuma.. za sinhronizaciju vakuma na karburatorima/einspritzu. Sajt je na njemackom.. al mislim da se sa slikama i google translate moze skontat o cemu je rijec: http://z750.bplaced.de/Anleitungen/Unte ... druck.html
-
- Posts: 1676
- Joined: 29/10/2005 16:20
- Location: U 'Namu
#18 Re: Prikazite svoje Auspuh'e
Ta DIY varijanta je i vise nego dobra ako ti se da sve praviti i ako imas prostora gdje ces "napravu" cuvat kad je ne koristis
Ja za sinhronizaciju koristim ovaj instrument
Dodje sa setom nastavaka koje mozes uvrnuti na usis ako nisu fabricki ostavljene "sisice" za kacenje crijeva
Provjereno dobar i na karburatorima i na injection motorima
Ja za sinhronizaciju koristim ovaj instrument
Dodje sa setom nastavaka koje mozes uvrnuti na usis ako nisu fabricki ostavljene "sisice" za kacenje crijeva
Provjereno dobar i na karburatorima i na injection motorima
-
- Posts: 31
- Joined: 24/12/2013 19:24
#19 Re: Prikazite svoje Auspuh'e
Kako jednostavno izgleda ovak raspojasan a mene je u golu vodu pretvorio kad sam mu prvi put rezervar skidao, pumpa vamo, plovak tamo, saraf ovdje saraf ondje.
I zracni filter su mu ugurali, svaka im cast, imam sad brigu kad ga budem mjenjao valja mi se ispatit, ima nekakav smotuljak zica od neke elektronike koji ide po sred poklopca zracnog filtera, da bi to odkvacio, moram otkopcat 2 vrlo zavucene kvakice pa na neki nacin koji jos trebam da izmislim da izvucem to sve van. Hem je nabijeno, hem milion stvari ima oko filtera, hem nemozes pric, hem sam se i ja umorio,cicenje lanca i lancanika, pa spricanje. pa usro si feglu skini masnocu, pa ispoliraj felgu imaju muzge, pa skini rezervar, izgubi sat vremena skidajuci ga, i na kraju....filter ce da priceka.
Moram pohvalit Motulov sprej za ciscenje lanca, strasno dobar, Motul Chain Clean C1, skida sve, apsolutno sve s lanca. Groznu zapeklu lasnocu, prasinu,sav onaj skart sto se polijepi po lancu kad se podmaze nekvalitetnim mazivom, ja sam svoj lanac i lancanike sredio za sat, sat i po posla, s pauzama za cigaru i gutljaj pive.
Old fashion style, stender, hoklica, cetkica za zube i deri. Ja sam doduse pretjerivao s gladjenjem, ali sprej definitivno skida sve sto se nadje na lancu.
Poslje toga sam ga sastavio sa C4 Motulom, Factory Lube, to je kao za lance na sportskim motorima, s dodatnim naprezanjima i tim karafekama, stvara jako lijep bijeli film, ja sam ga ostavio da odlezi tako podmazan jednu noc, pa sam sutradan ubio 200 kilometara u cugu, nak razgledo lijepu nasu, vratio se parkiro i snimio rep, lancobran, nogavicu, patiku, tablicu, stop svjetlo, felgu, i nisam mogo naci tragove od ove masti. Ne rasipa je nikako, i mogu reci da se nista i ne lijepi na nju, voda spada, prasina se ne lijepi, i nema onih gadnih naslaga na lancaniku. Poslje tog podmazivanja sam ubio vak,odprilike 1000 kilometara prije no sto cu ga garazirat i zapakovat u naftalin, pregledo lanac, nisam uspio naci nakupine masnoce ili prljavstine. Jest da je poskup, mislim da sam ga tipla 36 km za jednu bocu, ali vrijedi svake pare. Kupovo sam na proslom motoru neke budi Bog s nama sprejeve za podmazivanje lanca, odem na turu, vratim se, sva mast na nogavici, repu, ledjima, nema gdje je nema, samo je na lancu fali. Po mojoj slobodnoj procjeni sprej moze trajat 3 podmazivanja, sprej za ciscenje moze trajati 2 ciscenja, ili 3 ako redovno odrzavas, ili 1 ako je lanac bas gabor.
@ esso
Dobro je, hvala na toj informaciji za cirkulisanje gasova, nisam se doduse ni raspitivo, konto sam da mi je smjesa malo pojaka zbog tog pucanja, al nisam primjetio da nesto strasno trosi, kad ne serem i zaboravim kad naspem.
Grmi niz brdo, grmi opasno i to na naglom pustanju gasa, izviruju li plamicci iz Akrapa takodje ( vozis ga na 5 000, zmigavac, dodas gas naglo, i vec kad si obiso auto ubacis se ispred njega i vec na visokom ti ga na kvacilo pa u manju, a on se sav upne, pa gas do kraja, e onda kad zadrobi iskesim se ispod kacige da sam sebi grickam uho , joj najezi se sav da hoce proci vise ova zima )
I zracni filter su mu ugurali, svaka im cast, imam sad brigu kad ga budem mjenjao valja mi se ispatit, ima nekakav smotuljak zica od neke elektronike koji ide po sred poklopca zracnog filtera, da bi to odkvacio, moram otkopcat 2 vrlo zavucene kvakice pa na neki nacin koji jos trebam da izmislim da izvucem to sve van. Hem je nabijeno, hem milion stvari ima oko filtera, hem nemozes pric, hem sam se i ja umorio,cicenje lanca i lancanika, pa spricanje. pa usro si feglu skini masnocu, pa ispoliraj felgu imaju muzge, pa skini rezervar, izgubi sat vremena skidajuci ga, i na kraju....filter ce da priceka.
Moram pohvalit Motulov sprej za ciscenje lanca, strasno dobar, Motul Chain Clean C1, skida sve, apsolutno sve s lanca. Groznu zapeklu lasnocu, prasinu,sav onaj skart sto se polijepi po lancu kad se podmaze nekvalitetnim mazivom, ja sam svoj lanac i lancanike sredio za sat, sat i po posla, s pauzama za cigaru i gutljaj pive.
Old fashion style, stender, hoklica, cetkica za zube i deri. Ja sam doduse pretjerivao s gladjenjem, ali sprej definitivno skida sve sto se nadje na lancu.
Poslje toga sam ga sastavio sa C4 Motulom, Factory Lube, to je kao za lance na sportskim motorima, s dodatnim naprezanjima i tim karafekama, stvara jako lijep bijeli film, ja sam ga ostavio da odlezi tako podmazan jednu noc, pa sam sutradan ubio 200 kilometara u cugu, nak razgledo lijepu nasu, vratio se parkiro i snimio rep, lancobran, nogavicu, patiku, tablicu, stop svjetlo, felgu, i nisam mogo naci tragove od ove masti. Ne rasipa je nikako, i mogu reci da se nista i ne lijepi na nju, voda spada, prasina se ne lijepi, i nema onih gadnih naslaga na lancaniku. Poslje tog podmazivanja sam ubio vak,odprilike 1000 kilometara prije no sto cu ga garazirat i zapakovat u naftalin, pregledo lanac, nisam uspio naci nakupine masnoce ili prljavstine. Jest da je poskup, mislim da sam ga tipla 36 km za jednu bocu, ali vrijedi svake pare. Kupovo sam na proslom motoru neke budi Bog s nama sprejeve za podmazivanje lanca, odem na turu, vratim se, sva mast na nogavici, repu, ledjima, nema gdje je nema, samo je na lancu fali. Po mojoj slobodnoj procjeni sprej moze trajat 3 podmazivanja, sprej za ciscenje moze trajati 2 ciscenja, ili 3 ako redovno odrzavas, ili 1 ako je lanac bas gabor.
@ esso
Dobro je, hvala na toj informaciji za cirkulisanje gasova, nisam se doduse ni raspitivo, konto sam da mi je smjesa malo pojaka zbog tog pucanja, al nisam primjetio da nesto strasno trosi, kad ne serem i zaboravim kad naspem.
Grmi niz brdo, grmi opasno i to na naglom pustanju gasa, izviruju li plamicci iz Akrapa takodje ( vozis ga na 5 000, zmigavac, dodas gas naglo, i vec kad si obiso auto ubacis se ispred njega i vec na visokom ti ga na kvacilo pa u manju, a on se sav upne, pa gas do kraja, e onda kad zadrobi iskesim se ispod kacige da sam sebi grickam uho , joj najezi se sav da hoce proci vise ova zima )
-
- Posts: 1676
- Joined: 29/10/2005 16:20
- Location: U 'Namu
#20 Re: Prikazite svoje Auspuh'e
Jel baca plamen, to ti nebi znao reci... Ne gledam u auspuh dok vozim (gledam cestu) nit izvodim te tvoje "manevre" sto si opisaostidna_dlaka wrote: izviruju li plamicci iz Akrapa takodje ( vozis ga na 5 000, zmigavac, dodas gas naglo, i vec kad si obiso auto ubacis se ispred njega i vec na visokom ti ga na kvacilo pa u manju, a on se sav upne, pa gas do kraja, e onda kad zadrobi iskesim se ispod kacige da sam sebi grickam uho , joj najezi se sav da hoce proci vise ova zima )