Prije 20+ god
Moderators: _BataZiv_0809, anex
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#1 Prije 20+ god
Malo smo se na trkacima dotakli vremena i trkaca odmah poslije rata. Bitanga, zdruzdjo, vjerovatno johntra i ja smo ta neka generacija, vjerovatno nas ima jos da malo pretresemo kako je to nekad bilo.
Prve 2 poslijeratne godine sam autom od 75 KS sam bio konkurentan po semaforima, ali nisam bio trkacka liga. Krajem 97. sam se dokopao malo ozbiljnijeg stroja (otada je i moj stari nick), ali se vec dozvalo pameti.
Ne mogu da se sjetim gdje su se tad okupljali gradski trkaci, trotoar kod ex trovaca (SCC sad) je dosao kasnije. Ja sam gravitirao Otockim trkacima koji su se vrtili oko Diabla, naravno Omerovic sa M3, Haris sa Corradom VR6, pok. Miro Solomunovic sa x nekih auta, Ivos je u to vrijeme vec otisao s Otoke. Tad je nekad bio organizovan i prvi autoslalom.
Eh, dijelovi su se nabavljali kod Skore i u Metalmercu u Kiseljaku, a u Sarajevu u par radnji tipa ARD Autocentral u Gundulicevoj (sad se tamo prodaju zaluzine i venecijaneri), Centrotrans kod Sirana, Unis iza Sarajke (sad salon za manikuru). Cini mi se da smo bili rakat, kupovali su se Sachs amortizeri i Luk kvacila bez straha od dupljaka! Ja sam kupovao Valvoline 15w40 na Energopetrou po 5 KM/lit. Hit bile Sava Rapidex R2 gume!
Standardne trkace masine bili naravno Golf GTI 8/16v, Kadett GSI 8/16v (vrlo malo), nesto Escorta XR3i, par R-5 GTT, Uno Turo i.e., P-205 GTI, Swift GTI, BMW-i kockice jace od 316i. Malo ozbiljniji su bilo Omerovicev M3, Farukov (kasnije Harisa Omerovica) Corrado VR6, par Golfova VR6....
Benzin 1,05 DM, dizel 1,00 DM, prva pumpa koja je proradila je bila Cvila, prva sa bezolovnim benzinom na Pofalicima kod Energoinvesta. Kuloviceva bila dvosmjerna, radilo sam nekoliko osnovnih semafora, kod Vjetrenjace ogranicenje 40!
Prve 2 poslijeratne godine sam autom od 75 KS sam bio konkurentan po semaforima, ali nisam bio trkacka liga. Krajem 97. sam se dokopao malo ozbiljnijeg stroja (otada je i moj stari nick), ali se vec dozvalo pameti.
Ne mogu da se sjetim gdje su se tad okupljali gradski trkaci, trotoar kod ex trovaca (SCC sad) je dosao kasnije. Ja sam gravitirao Otockim trkacima koji su se vrtili oko Diabla, naravno Omerovic sa M3, Haris sa Corradom VR6, pok. Miro Solomunovic sa x nekih auta, Ivos je u to vrijeme vec otisao s Otoke. Tad je nekad bio organizovan i prvi autoslalom.
Eh, dijelovi su se nabavljali kod Skore i u Metalmercu u Kiseljaku, a u Sarajevu u par radnji tipa ARD Autocentral u Gundulicevoj (sad se tamo prodaju zaluzine i venecijaneri), Centrotrans kod Sirana, Unis iza Sarajke (sad salon za manikuru). Cini mi se da smo bili rakat, kupovali su se Sachs amortizeri i Luk kvacila bez straha od dupljaka! Ja sam kupovao Valvoline 15w40 na Energopetrou po 5 KM/lit. Hit bile Sava Rapidex R2 gume!
Standardne trkace masine bili naravno Golf GTI 8/16v, Kadett GSI 8/16v (vrlo malo), nesto Escorta XR3i, par R-5 GTT, Uno Turo i.e., P-205 GTI, Swift GTI, BMW-i kockice jace od 316i. Malo ozbiljniji su bilo Omerovicev M3, Farukov (kasnije Harisa Omerovica) Corrado VR6, par Golfova VR6....
Benzin 1,05 DM, dizel 1,00 DM, prva pumpa koja je proradila je bila Cvila, prva sa bezolovnim benzinom na Pofalicima kod Energoinvesta. Kuloviceva bila dvosmjerna, radilo sam nekoliko osnovnih semafora, kod Vjetrenjace ogranicenje 40!
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#2 Re: Prije 20+ god
Ja nisam iz SA pa nisam upucen sta se tad vozilo tu, ali osim tih masina koje si nabrojao, Alfe 33 su bile fakat popularne medju trkacima, a ko je imao 1.7 16V, u jebo te. Pa Lancia Integrale, BMW 325i E30...
Samo meni se cini da je tada raja bila vise svjesna sta znaci odrzavati auto, pa kakve gume itd, nego sto je danas slucaj.
Samo meni se cini da je tada raja bila vise svjesna sta znaci odrzavati auto, pa kakve gume itd, nego sto je danas slucaj.
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#3 Re: Prije 20+ god
33-jki je bilo u Sa malo, ja se sjecam dvije iz prve serije, jedne ili mozda dvije iz zadnje serije, sve uglavnom 1,3 i 1,5, Integralka je bila misaona imenica, E30-ki je bilo, rijetko 325i, udlavnom 316-320.
Sjedam se da su modni detalji bili 3 stop svjetlo i obavezna kosa antena na kraju krova, a kome se daloigrati i americke pozicije u zmigavcima.
Sjedam se da su modni detalji bili 3 stop svjetlo i obavezna kosa antena na kraju krova, a kome se daloigrati i americke pozicije u zmigavcima.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#4 Re: Prije 20+ god
Ma da 33 su dolazile vecinom sa 1.3 i 1.5
Otac od mog jarana je imao 1.7, jbt koja je to amsina bila, ali je nije dao gledati a kamo li da mi koji veze namamo sa zivotom probamo.
Da E30 su bili vecino 4 cil. M10 motor je bio pravo popularan, dok 320i i 325i su vozili ili ljudi koji su fakat znali sta je BMW i ulagali u njega kako treba, ili balavci koji su vozili BMW samo zbog znacke, i obicno su zavrsavali u kanalu.
Moj jaran je imao Audija Quatro sa 2.3 Turbo masinom, jbt to je auto oluja bio.
Ja sam opet na svom 101 od modifikacija umjesto onih novijih svjetala stavio okrugla jer je isla H4 sijalica. Izgledao je cudno ali fakat bio korisno.
Otac od mog jarana je imao 1.7, jbt koja je to amsina bila, ali je nije dao gledati a kamo li da mi koji veze namamo sa zivotom probamo.
Da E30 su bili vecino 4 cil. M10 motor je bio pravo popularan, dok 320i i 325i su vozili ili ljudi koji su fakat znali sta je BMW i ulagali u njega kako treba, ili balavci koji su vozili BMW samo zbog znacke, i obicno su zavrsavali u kanalu.
Moj jaran je imao Audija Quatro sa 2.3 Turbo masinom, jbt to je auto oluja bio.
Ja sam opet na svom 101 od modifikacija umjesto onih novijih svjetala stavio okrugla jer je isla H4 sijalica. Izgledao je cudno ali fakat bio korisno.
-
- Posts: 1667
- Joined: 29/10/2005 16:20
- Location: U 'Namu
#5 Re: Prije 20+ god
Ja pripadam toj generaciji sto se skupljala kod SCC-a nekad 1999-2000. Vozio dvicu GTI 8v koja je u ta doba i dalje spadala u klasu brzih auta... Od tih nekih masina koje su se tada vozile, neke si vec nabrojao a ja bih jos izdvojio Simpovog crvenog GTI 16v koji je bio ubitacno brz, bordo Kadett GSI 16v sa Asconinim repom i stopkama od rahmetli Faruka, Miljan sa crnim GSI 16v koji je takodjer letio...Cuveni Kvrga sa svojim bijelim 16v Golfom...tempuser wrote:Malo smo se na trkacima dotakli vremena i trkaca odmah poslije rata. Bitanga, zdruzdjo, vjerovatno johntra i ja smo ta neka generacija, vjerovatno nas ima jos da malo pretresemo kako je to nekad bilo.
Prve 2 poslijeratne godine sam autom od 75 KS sam bio konkurentan po semaforima, ali nisam bio trkacka liga. Krajem 97. sam se dokopao malo ozbiljnijeg stroja (otada je i moj stari nick), ali se vec dozvalo pameti.
Ne mogu da se sjetim gdje su se tad okupljali gradski trkaci, trotoar kod ex trovaca (SCC sad) je dosao kasnije. Ja sam gravitirao Otockim trkacima koji su se vrtili oko Diabla, naravno Omerovic sa M3, Haris sa Corradom VR6, pok. Miro Solomunovic sa x nekih auta, Ivos je u to vrijeme vec otisao s Otoke. Tad je nekad bio organizovan i prvi autoslalom.
Eh, dijelovi su se nabavljali kod Skore i u Metalmercu u Kiseljaku, a u Sarajevu u par radnji tipa ARD Autocentral u Gundulicevoj (sad se tamo prodaju zaluzine i venecijaneri), Centrotrans kod Sirana, Unis iza Sarajke (sad salon za manikuru). Cini mi se da smo bili rakat, kupovali su se Sachs amortizeri i Luk kvacila bez straha od dupljaka! Ja sam kupovao Valvoline 15w40 na Energopetrou po 5 KM/lit. Hit bile Sava Rapidex R2 gume!
Standardne trkace masine bili naravno Golf GTI 8/16v, Kadett GSI 8/16v (vrlo malo), nesto Escorta XR3i, par R-5 GTT, Uno Turo i.e., P-205 GTI, Swift GTI, BMW-i kockice jace od 316i. Malo ozbiljniji su bilo Omerovicev M3, Farukov (kasnije Harisa Omerovica) Corrado VR6, par Golfova VR6....
Benzin 1,05 DM, dizel 1,00 DM, prva pumpa koja je proradila je bila Cvila, prva sa bezolovnim benzinom na Pofalicima kod Energoinvesta. Kuloviceva bila dvosmjerna, radilo sam nekoliko osnovnih semafora, kod Vjetrenjace ogranicenje 40!
Ivos je tada vozio crvenog S-paketa. Ubrzo ga prodao mom jaranu, a on se okrenuo cuvenom "Gari" koji je, po meni, bio najbolje sredjen Golf 2 u Sarajevu ikad... Tad nekad se pojavljuje i onaj Blue Edition Golf u 3 plave boje... Kasnije se pojavio i prvi Fiat Coupe 20v Turbo kojem jedno vrijeme niko nista nije mogao... Uh ! Zaboravih i Selmu sa crnom Hondom CRX (taj CRX kasnije neslavno skoncao kod Narodnog pozorista)
Sjecam se onog starijeg covjeka, porijeklom iz Beograda, sto je dolazio kod SCC sa starim Opelom i drzao predavanja o friziranju i sl. Ne mogu mu se sjetiti imena, ali svakakvih je supljaka pricao
Fina su do druzenja bila. I kad bi pala kakva trka, uvijek se sigurno i korektno vozilo. Gubitnik trke placa pljeskavicu kod trovaca, Colu, keks...
Da ne kazem da je bilo puno manje sranja u odnosu na ovo sto danas prave nove generacije "trkaca"...
I naravno, Sachs amortizeri, LUK lamele i Valvoline ulje. Kasnije Brembo diskovi i Lucas plocice kod Sandora Nisi vala ni imao nista bolje za kupiti. Zakosena antena i 3. stop svjetlo se podrazumijevalo
- Bakir1
- Posts: 13669
- Joined: 18/06/2008 16:45
- Location: mislim da o tome imam misljenje.
- Contact:
#6 Re: Prije 20+ god
vidim selminu hondu, hello kitty, u olovu, opet je neko pokusava napraviti...
a crnog gsi-a sa plavo obojenim lajsnama se jako dobro sjecam...
taj plavi gti jel jos uvijek u zivotu, smucao se negdje po ciglanama ako se sjecam dobro.
u Visokom je ipak bilo trkaca more, ali sa necistim autima, del sol, mr2, g60 16v, thema 8.32, ih bilo je toga
a crnog gsi-a sa plavo obojenim lajsnama se jako dobro sjecam...
taj plavi gti jel jos uvijek u zivotu, smucao se negdje po ciglanama ako se sjecam dobro.
u Visokom je ipak bilo trkaca more, ali sa necistim autima, del sol, mr2, g60 16v, thema 8.32, ih bilo je toga
- mali_milojica
- Posts: 14185
- Joined: 02/09/2012 17:42
- Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.
#7 Re: Prije 20+ god
I ja sam jedan od onih koji su se skupljali na M Dvoruesso_sa wrote:Ja pripadam toj generaciji sto se skupljala kod SCC-a nekad 1999-2000. Vozio dvicu GTI 8v koja je u ta doba i dalje spadala u klasu brzih auta... Od tih nekih masina koje su se tada vozile, neke si vec nabrojao a ja bih jos izdvojio Simpovog crvenog GTI 16v koji je bio ubitacno brz, bordo Kadett GSI 16v sa Asconinim repom i stopkama od rahmetli Faruka, Miljan sa crnim GSI 16v koji je takodjer letio...Cuveni Kvrga sa svojim bijelim 16v Golfom...tempuser wrote:Malo smo se na trkacima dotakli vremena i trkaca odmah poslije rata. Bitanga, zdruzdjo, vjerovatno johntra i ja smo ta neka generacija, vjerovatno nas ima jos da malo pretresemo kako je to nekad bilo.
Prve 2 poslijeratne godine sam autom od 75 KS sam bio konkurentan po semaforima, ali nisam bio trkacka liga. Krajem 97. sam se dokopao malo ozbiljnijeg stroja (otada je i moj stari nick), ali se vec dozvalo pameti.
Ne mogu da se sjetim gdje su se tad okupljali gradski trkaci, trotoar kod ex trovaca (SCC sad) je dosao kasnije. Ja sam gravitirao Otockim trkacima koji su se vrtili oko Diabla, naravno Omerovic sa M3, Haris sa Corradom VR6, pok. Miro Solomunovic sa x nekih auta, Ivos je u to vrijeme vec otisao s Otoke. Tad je nekad bio organizovan i prvi autoslalom.
Eh, dijelovi su se nabavljali kod Skore i u Metalmercu u Kiseljaku, a u Sarajevu u par radnji tipa ARD Autocentral u Gundulicevoj (sad se tamo prodaju zaluzine i venecijaneri), Centrotrans kod Sirana, Unis iza Sarajke (sad salon za manikuru). Cini mi se da smo bili rakat, kupovali su se Sachs amortizeri i Luk kvacila bez straha od dupljaka! Ja sam kupovao Valvoline 15w40 na Energopetrou po 5 KM/lit. Hit bile Sava Rapidex R2 gume!
Standardne trkace masine bili naravno Golf GTI 8/16v, Kadett GSI 8/16v (vrlo malo), nesto Escorta XR3i, par R-5 GTT, Uno Turo i.e., P-205 GTI, Swift GTI, BMW-i kockice jace od 316i. Malo ozbiljniji su bilo Omerovicev M3, Farukov (kasnije Harisa Omerovica) Corrado VR6, par Golfova VR6....
Benzin 1,05 DM, dizel 1,00 DM, prva pumpa koja je proradila je bila Cvila, prva sa bezolovnim benzinom na Pofalicima kod Energoinvesta. Kuloviceva bila dvosmjerna, radilo sam nekoliko osnovnih semafora, kod Vjetrenjace ogranicenje 40!
Ivos je tada vozio crvenog S-paketa. Ubrzo ga prodao mom jaranu, a on se okrenuo cuvenom "Gari" koji je, po meni, bio najbolje sredjen Golf 2 u Sarajevu ikad... Tad nekad se pojavljuje i onaj Blue Edition Golf u 3 plave boje... Kasnije se pojavio i prvi Fiat Coupe 20v Turbo kojem jedno vrijeme niko nista nije mogao... Uh ! Zaboravih i Selmu sa crnom Hondom CRX (taj CRX kasnije neslavno skoncao kod Narodnog pozorista)
Sjecam se onog starijeg covjeka, porijeklom iz Beograda, sto je dolazio kod SCC sa starim Opelom i drzao predavanja o friziranju i sl. Ne mogu mu se sjetiti imena, ali svakakvih je supljaka pricao
Fina su do druzenja bila. I kad bi pala kakva trka, uvijek se sigurno i korektno vozilo. Gubitnik trke placa pljeskavicu kod trovaca, Colu, keks...
Da ne kazem da je bilo puno manje sranja u odnosu na ovo sto danas prave nove generacije "trkaca"...
I naravno, Sachs amortizeri, LUK lamele i Valvoline ulje. Kasnije Brembo diskovi i Lucas plocice kod Sandora Nisi vala ni imao nista bolje za kupiti. Zakosena antena i 3. stop svjetlo se podrazumijevalo
Dodao bih da se tada vozao onaj prosireni sivi Golf 2,bila je neka BMW E30 kojoj je kao Jakara radio mjenjac. Sasvim solidno isao. Simpov Golf ustvari nije bio Simpov,nego ga je napravio onaj momak sto je kasnije dolazio sa A8 4.2,stari mu je imao neke bagere,viljuskare,ne mogu se sjetiti imena da me ubijes.
Bio je i jedan sasvim solidan Golf 2,vozio ga momak s Pofalica,znam da je kasnije na SR vozio Golfa Turbo na SR,sam je to pravio.
- johntra
- Posts: 11800
- Joined: 11/04/2004 02:17
- Location: Palma de Hrasno
#8 Re: Prije 20+ god
Vrati me tema u prošlost..
samo nastavite...ja nikad nisam bio pripadnik trkačkog podzemlja , ali znam dosta te raje i auta...
samo nastavite...ja nikad nisam bio pripadnik trkačkog podzemlja , ali znam dosta te raje i auta...
- ranger
- Posts: 2641
- Joined: 14/04/2008 14:58
- Location: Po sumama i gorama nase zemlje ponosne
#9 Re: Prije 20+ god
nekad tamo poslije rata 96-7-8 dosao kod tetke u Sa a kod njih u avliji zuti E36 morebit da je bio M3 al znam da sam bio nesto najmocnije sto sam do tada vidio...johntra wrote:Vrati me tema u prošlost..
samo nastavite...ja nikad nisam bio pripadnik trkačkog podzemlja , ali znam dosta te raje i auta...
Edit: nije bio tetkin neko im dosao u goste
-
- Posts: 1667
- Joined: 29/10/2005 16:20
- Location: U 'Namu
#10 Re: Prije 20+ god
Plavog GTI nisam dugo vidio... Cuo sam price da je skoncao karijeru, ali to su vise mahalske... Ko zna, mozda je jos ziv i cuci u nekoj garazi...Bakir1 wrote:vidim selminu hondu, hello kitty, u olovu, opet je neko pokusava napraviti...
a crnog gsi-a sa plavo obojenim lajsnama se jako dobro sjecam...
taj plavi gti jel jos uvijek u zivotu, smucao se negdje po ciglanama ako se sjecam dobro.
u Visokom je ipak bilo trkaca more, ali sa necistim autima, del sol, mr2, g60 16v, thema 8.32, ih bilo je toga
Sivi kockasti Golf je bio Srdjanov. Doradjeni 16v bio u njemu... Iako su, naravno, raja pricala da je svasta u njemu - od turbina, G-ladera, nema sta se nije pricalo, bio je samo doradjeni 16v... Karijeru je zavrsio karijeru kod Higijenskog kada mu je explodirao motor...mali_milojica wrote: I ja sam jedan od onih koji su se skupljali na M Dvoru
Dodao bih da se tada vozao onaj prosireni sivi Golf 2,bila je neka BMW E30 kojoj je kao Jakara radio mjenjac. Sasvim solidno isao. Simpov Golf ustvari nije bio Simpov,nego ga je napravio onaj momak sto je kasnije dolazio sa A8 4.2,stari mu je imao neke bagere,viljuskare,ne mogu se sjetiti imena da me ubijes.
Bio je i jedan sasvim solidan Golf 2,vozio ga momak s Pofalica,znam da je kasnije na SR vozio Golfa Turbo na SR,sam je to pravio.
Bio je i Babukin crni S-paket, vazda misterija sta je pod haubom (uvijek nesto mijenjao a i petljao sa pricama). Taj auto je jos uvijek citav, ali trune u supi punoj drva...
Ivosev "Garo" je kasnije zavrsio kod jednog poznanika, koji ga je dalje prodao nekom furacu, koji ga je razderao ko konzervu negdje na Tranzitu... Od svih "umrlih" auta, taj auto nikad necu prezaliti...
Zaboravih na Dinin (servis na Dobrinji) zlatni Golf 16v koji je takodjer bio brz. Pa Chupo sa bordo S-paketom dizlom, 2 auspuha i "Limited Edition" naljepnicama na pragovima, Dzidzi sa tjuniranim tamno plavim Yugom (takodjer 2 auspuha).... Taj Dzidzijev Yugo je isto bio brz auto ! Dosta GTI-jeva je zaplakalo u susretima sa njim
Simpo je kasnije presao na Corrada G60, pa par godina kasnije A8. Ljetos sam ga vidio da voza mat narandzastog BMW-a
Zaboravih i na svoju sivu Renault 5 dizlo sa strasnih 55ks sa kojom sam 1998 zapoceo svoj "staz" Nazad bila tablica "Hell on Wheels" 1999 je vec stigao GTI...
Bilo je stvarno dosta auta i modela koji su danas kultni i kolekcionarski... U ta doba, ti modeli su se uzimali zdravo za gotovo... Na primjer, Golfova Rallye je jedno vrijeme bilo bruka... Renault 5 GT Turbo i GTE takodjer... Originalni G60 Golfovi, razne i rijetke edicije....
Da je covjek tad bio malo pametniji, sve bi ih zastekao i sacuvao... Danas bi vrijedili bogatstvo
Last edited by esso_sa on 15/04/2016 10:28, edited 1 time in total.
- commendatore
- Posts: 6044
- Joined: 26/03/2016 10:24
- Location: Niodaklevačka VukojeBIHа
#11 Re: Prije 20+ god
ja sam bio naopak pa sam sa 1,7 boxerom ARa isao u rikverc jedno 70-80 na sat
naime bjezo sam od policije
a 33ojka je bila zvijer - samo dok upali
naime bjezo sam od policije
a 33ojka je bila zvijer - samo dok upali
- mali_milojica
- Posts: 14185
- Joined: 02/09/2012 17:42
- Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.
#12 Re: Prije 20+ god
U ta doba ja sam vozio slabasnog Clio 1 1.4 sa 75 konja i automatic.
Kasnije sam imao bordo P306 i strasnih 90 ks kojeg je kasnije brat karamboliro na Mojmilu pogodivsi stanicu,pa je zavrsio kod njega i on je radio neke karambolke i sl sranja.
Selma se trkala sa njim u Hondi kad je u krivini kod Ine prema Ilidzi izletila i zavrsila u BM pumpi na nekih 150,mislili smo poginuse i ode sve u mp3. Sreca nikome nista.
Kasnije je on tog P306 prodao Veki sa Dobrinje ili nekome iz njegove ekipe.
Meni Ivosev Golf najljepsi ikad koji se vozao po Sarajrvu.
Stariji covjek iz Beograda je bata Hamdo i njegovo cuveno stimanje karburatora
Kasnije sam imao bordo P306 i strasnih 90 ks kojeg je kasnije brat karamboliro na Mojmilu pogodivsi stanicu,pa je zavrsio kod njega i on je radio neke karambolke i sl sranja.
Selma se trkala sa njim u Hondi kad je u krivini kod Ine prema Ilidzi izletila i zavrsila u BM pumpi na nekih 150,mislili smo poginuse i ode sve u mp3. Sreca nikome nista.
Kasnije je on tog P306 prodao Veki sa Dobrinje ili nekome iz njegove ekipe.
Meni Ivosev Golf najljepsi ikad koji se vozao po Sarajrvu.
Stariji covjek iz Beograda je bata Hamdo i njegovo cuveno stimanje karburatora
Last edited by mali_milojica on 15/04/2016 10:48, edited 1 time in total.
- corsa
- Posts: 2579
- Joined: 15/12/2005 10:35
- Location: Sarajevo
#13 Re: Prije 20+ god
Zaboravili ste i Dininu mecku (servis DIno dobrinja) 300E-24. Ja sam u to vrijeme, 2000. polozio i nisam bio aktivan trkac, ali nije mi se bilo ni mrsko "oprobati". Tada sa 190E i 118 KS pod haubom sam bio prilicno konkurentan. Prvog GTI 16V sam vidio 1992. na malti, Dino što je držao "Krkodil" ga vjerovatno negdje "zaduzio" A poslije rata je dobar bio i Zlajin plavi GTI 16V, koji je rahmetli Hodza kasnije kupio i dokrajčio. Između ostalih tadašnjih "brzih" auta je bio i Tajsonov BMW 325i kupe, a kasnije i strujin plavi.esso_sa wrote:Plavog GTI nisam dugo vidio... Cuo sam price da je skoncao karijeru, ali to su vise mahalske... Ko zna, mozda je jos ziv i cuci u nekoj garazi...Bakir1 wrote:vidim selminu hondu, hello kitty, u olovu, opet je neko pokusava napraviti...
a crnog gsi-a sa plavo obojenim lajsnama se jako dobro sjecam...
taj plavi gti jel jos uvijek u zivotu, smucao se negdje po ciglanama ako se sjecam dobro.
u Visokom je ipak bilo trkaca more, ali sa necistim autima, del sol, mr2, g60 16v, thema 8.32, ih bilo je toga
Sivi kockasti Golf je bio Srdjanov. Doradjeni 16v bio u njemu... Iako su, naravno, raja pricala da je svasta u njemu - od turbina, G-ladera, nema sta se nije pricalo, bio je samo doradjeni 16v... Karijeru je zavrsio karijeru kod Higijenskog kada mu je explodirao motor...mali_milojica wrote: I ja sam jedan od onih koji su se skupljali na M Dvoru
Dodao bih da se tada vozao onaj prosireni sivi Golf 2,bila je neka BMW E30 kojoj je kao Jakara radio mjenjac. Sasvim solidno isao. Simpov Golf ustvari nije bio Simpov,nego ga je napravio onaj momak sto je kasnije dolazio sa A8 4.2,stari mu je imao neke bagere,viljuskare,ne mogu se sjetiti imena da me ubijes.
Bio je i jedan sasvim solidan Golf 2,vozio ga momak s Pofalica,znam da je kasnije na SR vozio Golfa Turbo na SR,sam je to pravio.
Bio je i Babukin crni S-paket, vazda misterija sta je pod haubom (uvijek nesto mijenjao a i petljao sa pricama). Taj auto je jos uvijek citav, ali trune u supi punoj drva...
Ivosev "Garo" je kasnije zavrsio kod jednog poznanika, koji ga je dalje prodao nekom furacu, koji ga je razderao ko konzervu negdje na Tranzitu... Od svih "umrlih" auta, taj auto nikad necu prezaliti...
Zaboravih na Dinin (servis na Dobrinji) zlatni Golf 16v koji je takodjer bio brz. Pa Chupo sa bordo S-paketom dizlom, 2 auspuha i "Limited Edition" naljepnicama na pragovima, Dzidzi sa tjuniranim tamno plavim Yugom (takodjer 2 auspuha).... Taj Dzidzijev Yugo je isto bio brz auto ! Dosta GTI-jeva je zaplakalo u susretima sa njim
Simpo je kasnije presao na Corrada G60, pa par godina kasnije A8. Ljetos sam ga vidio da voza mat narandzastog BMW-a
Zaboravih i na svoju sivu Renault 5 dizlo sa strasnih 55ks sa kojom sam 1998 zapoceo svoj "staz" Nazad bila tablica "Hell on Wheels" 1999 je vec stigao GTI...
Bilo je stvarno dosta auta i modela koji su danas kultni i kolekcionarski... U ta doba, ti modeli su se uzimali zdravo za gotovo... Na primjer, Golfova Rallye je jedno vrijeme bilo bruka... Renault 5 GT Turbo i GTE takodjer... Originalni G60 Golfovi, razne i rijetke edicije....
Da je covjek tad bio malo pametniji, sve bi ih zastekao i sacuvao... Danas bi vrijedili bogatstvo
Jebo te tad si znao svako malo brze auto u gradu, a sad sve postalo nekako bezlicno....
P.S. Momak sa A8 4.2 se zove Vanja.
- mali_milojica
- Posts: 14185
- Joined: 02/09/2012 17:42
- Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.
#14 Re: Prije 20+ god
Bravo,Vanja
Joj znam jednu situaciju sa njim. Oprobao se on sa Hotom koji je tad vozio 164 Q4.
Potegnu se,Hota brzi jednu duzinu. Kaze cekaj da stavim mjenjac u Sport (A8 4.2 automatic). Potegnu ponovo,Suad brzi 3 duzine
Hota imao i onu GTV6 sa 3.0 motorom
Rahmetli Sanjo sa AP tada imao Golf 4 V6 4Motion. Cudo tada bio,nije presao ni 20k.
Drug imao obicno G2 GTI 8v. Trkamo se s njim,jer smo svi raja. Drzi ne daj,brzi Sanjo 2-3 duzine. Jednom stanemo na megdan momku sa Clio Sportom. Pita mene jaran,kako ide. Ja mu kazem po papirima to je tu negdje sa Sanjinim Golfom. Hajde da se probamo,sa Otoke prema Grasu. Covjek nas odera 15 duzina
Imao je i onaj momak Adin,sto je kod Suada radio Yugu,1.6 dupli Del Orto 40 karburatori. Dobar bio.
Joj znam jednu situaciju sa njim. Oprobao se on sa Hotom koji je tad vozio 164 Q4.
Potegnu se,Hota brzi jednu duzinu. Kaze cekaj da stavim mjenjac u Sport (A8 4.2 automatic). Potegnu ponovo,Suad brzi 3 duzine
Hota imao i onu GTV6 sa 3.0 motorom
Rahmetli Sanjo sa AP tada imao Golf 4 V6 4Motion. Cudo tada bio,nije presao ni 20k.
Drug imao obicno G2 GTI 8v. Trkamo se s njim,jer smo svi raja. Drzi ne daj,brzi Sanjo 2-3 duzine. Jednom stanemo na megdan momku sa Clio Sportom. Pita mene jaran,kako ide. Ja mu kazem po papirima to je tu negdje sa Sanjinim Golfom. Hajde da se probamo,sa Otoke prema Grasu. Covjek nas odera 15 duzina
Imao je i onaj momak Adin,sto je kod Suada radio Yugu,1.6 dupli Del Orto 40 karburatori. Dobar bio.
Last edited by mali_milojica on 15/04/2016 10:58, edited 1 time in total.
- konektovan
- Posts: 39878
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#15 Re: Prije 20+ god
Ja ne vidim bitnu razliku izmedju trkaca od prije 20 godina i danas?!
- mali_milojica
- Posts: 14185
- Joined: 02/09/2012 17:42
- Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.
#16 Re: Prije 20+ god
U pet deka sve,samo tada nije bilo ovoliko auta u gradu. Prije si mogao vrtiti krugove u 2 u 3h navecer da sretnes dva auta,sad ima dosta vise auta. Ne znam do cega je,ali tada nije puno raje ginulo po Sarajevu.konektovan wrote:Ja ne vidim bitnu razliku izmedju trkaca od prije 20 godina i danas?!
Poginuo Sanjo sa Mercedesom na autoputu kod Aque,poginuo Miro i Beco hrvac,ali je on od nekih komplikacija poslije udesa,kad su ga vec pustili kuci. Dzeamstin sa Breke,ali on nije bio neki trkac. Kod Zice u Skoda Felicia. Sve moja dobra raja
Last edited by mali_milojica on 15/04/2016 11:11, edited 3 times in total.
- konektovan
- Posts: 39878
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#17 Re: Prije 20+ god
Bas krenuo da napisem, veci je broj automobila sad nego u tom periodu, a ostalo je sve isto.mali_milojica wrote:U pet deka sve,samo tada nije bilo ovoliko auta u gradu. Prije si mogao vrtiti krugove u 2 u 3h da sretnes dva auta,sad ima dosta vise auta.konektovan wrote:Ja ne vidim bitnu razliku izmedju trkaca od prije 20 godina i danas?!
-
- Posts: 17830
- Joined: 17/04/2012 22:57
#18 Re: Prije 20+ god
Nemam pojma o čemu pričate. Ali čitam, vidim finih auta bilo. Thema 8.32 mi privuče pažnju. Jel negdje još živa?
- johntra
- Posts: 11800
- Joined: 11/04/2004 02:17
- Location: Palma de Hrasno
#19 Re: Prije 20+ god
Bila je jedna u Zenici, mislim kod Brace, ali ne znam gdje je završila...
- Bakir1
- Posts: 13669
- Joined: 18/06/2008 16:45
- Location: mislim da o tome imam misljenje.
- Contact:
#20 Re: Prije 20+ god
i tada je ta thema bila sumljiva, dohakao joj cips, kao i golfu g60 16v, kao i golfu 1 pirelli, kao i suprama, kao i mnogim autima koji su bili aktuelni u periodu od 96 do 99, ali se dobro sjecam 500e iz kiseljaka
- mali_milojica
- Posts: 14185
- Joined: 02/09/2012 17:42
- Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.
#21 Re: Prije 20+ god
Braco je imao dvije Theme,jedna u voznom stanju,jedna za dijelova. Ne znam gdje su zavrsile
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#22 Re: Prije 20+ god
Ja sam malo mladji, nisam trkac nit sam se ikad vrtio u tim krugovima, ali se sjecam Ede Omerovica i njegovog M3 E36, posto sam odrastao/zivio u komsiluku. Ako se dobro sjecam imao je on jos jedan zuti poslije, mozda M3 E46. Cini mi se cak da je imao i crni BMW 8, sjecam se svjetala na izvlacenje, odmah poslije rata, znam da je bio neki belaj oko tog auta i da su prozori pucali u mahali zbog njega. Moguce da sam pomijesao s nekim drugim i da to nije Edo, ali znam da su ovi stariji govorili da je on. I njegov brat Haris, s frizerajem u Valeri u Hrasnu. Sta je sad s njima dvojicom, nisam nista cuo o njima ima 15 godina?
Sjecam se i Save Rapidex R2 koja se reklamirala u Auto Magazinu kao uber guma. Auto Magazin ovaj nas, prvi koji sam uzeo u ruke, sjecam se ko da je jucer bilo, bili testovi bijeli A4 1.9 TDI, zelena Opel Sintra i zelena Opel Tigra, odmah poslije rata, ili je to mozda neka 96. godina, ne sjecam se vise dobro.
Sjecam se i Save Rapidex R2 koja se reklamirala u Auto Magazinu kao uber guma. Auto Magazin ovaj nas, prvi koji sam uzeo u ruke, sjecam se ko da je jucer bilo, bili testovi bijeli A4 1.9 TDI, zelena Opel Sintra i zelena Opel Tigra, odmah poslije rata, ili je to mozda neka 96. godina, ne sjecam se vise dobro.
-
- Posts: 1667
- Joined: 29/10/2005 16:20
- Location: U 'Namu
#23 Re: Prije 20+ god
Jel taj Vanja imao duzu, onako frckavu kosu, k'o Violeta Popadic iz Boljeg zivota ?corsa wrote: P.S. Momak sa A8 4.2 se zove Vanja.
Ako jeste, onda ga znam. Ali u doba kad smo se druzili, vozio je crvenu Calibru
Bilo je dosta manje saobracaja nego danas. Iza ponoci, bukvalno nikoga na cesti...konektovan wrote:Ja ne vidim bitnu razliku izmedju trkaca od prije 20 godina i danas?!
A i raja su, vjeruj mi, bila dosta normalnija. Ako se desi trka, vozilo se korektno i svi su pazili da ne ugroze ni onog sa kojim se trkaju, ni ostale okolo (ako se ukazu). I rijetko je bilo nekih kretenskih manevara, kakvi su npr danas svakodnevnica...
Ja koliko se sjecam, Edo je vozio zutog E36 M3. E46 se ne sjecamado-šampion wrote:Ja sam malo mladji, nisam trkac nit sam se ikad vrtio u tim krugovima, ali se sjecam Ede Omerovica i njegovog M3 E36, posto sam odrastao/zivio u komsiluku. Ako se dobro sjecam imao je on jos jedan zuti poslije, mozda M3 E46. Cini mi se cak da je imao i crni BMW 8, sjecam se svjetala na izvlacenje, odmah poslije rata, znam da je bio neki belaj oko tog auta i da su prozori pucali u mahali zbog njega.
Last edited by esso_sa on 15/04/2016 12:07, edited 3 times in total.
- corsa
- Posts: 2579
- Joined: 15/12/2005 10:35
- Location: Sarajevo
#24 Re: Prije 20+ god
Edo prvo vozao sivog corrada u ratu, poslije ga dao Carliju, a on vozio e36 M3. Poslije je kupio zuti e46 328i, a Haris vozio SL-a w129.ado-šampion wrote:Ja sam malo mladji, nisam trkac nit sam se ikad vrtio u tim krugovima, ali se sjecam Ede Omerovica i njegovog M3 E36, posto sam odrastao/zivio u komsiluku. Ako se dobro sjecam imao je on jos jedan zuti poslije, mozda M3 E46. Cini mi se cak da je imao i crni BMW 8, sjecam se svjetala na izvlacenje, odmah poslije rata, znam da je bio neki belaj oko tog auta i da su prozori pucali u mahali zbog njega. Moguce da sam pomijesao s nekim drugim i da to nije Edo, ali znam da su ovi stariji govorili da je on. I njegov brat Haris, s frizerajem u Valeri u Hrasnu. Sta je sad s njima dvojicom, nisam nista cuo o njima ima 15 godina?
Sjecam se i Save Rapidex R2 koja se reklamirala u Auto Magazinu kao uber guma. Auto Magazin ovaj nas, prvi koji sam uzeo u ruke, sjecam se ko da je jucer bilo, bili testovi bijeli A4 1.9 TDI, zelena Opel Sintra i zelena Opel Tigra, odmah poslije rata, ili je to mozda neka 96. godina, ne sjecam se vise dobro.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#25 Re: Prije 20+ god
Eh to, poprilicno se dobro sjecam da je poslije tog E36 zutog imao i zuti E46, samo nisam bio siguran jel bio M3. Sjecam se i SLa malo kroz maglu.corsa wrote:Edo prvo vozao sivog corrada u ratu, poslije ga dao Carliju, a on vozio e36 M3. Poslije je kupio zuti e46 328i, a Haris vozio SL-a w129.ado-šampion wrote:Ja sam malo mladji, nisam trkac nit sam se ikad vrtio u tim krugovima, ali se sjecam Ede Omerovica i njegovog M3 E36, posto sam odrastao/zivio u komsiluku. Ako se dobro sjecam imao je on jos jedan zuti poslije, mozda M3 E46. Cini mi se cak da je imao i crni BMW 8, sjecam se svjetala na izvlacenje, odmah poslije rata, znam da je bio neki belaj oko tog auta i da su prozori pucali u mahali zbog njega. Moguce da sam pomijesao s nekim drugim i da to nije Edo, ali znam da su ovi stariji govorili da je on. I njegov brat Haris, s frizerajem u Valeri u Hrasnu. Sta je sad s njima dvojicom, nisam nista cuo o njima ima 15 godina?
Sjecam se i Save Rapidex R2 koja se reklamirala u Auto Magazinu kao uber guma. Auto Magazin ovaj nas, prvi koji sam uzeo u ruke, sjecam se ko da je jucer bilo, bili testovi bijeli A4 1.9 TDI, zelena Opel Sintra i zelena Opel Tigra, odmah poslije rata, ili je to mozda neka 96. godina, ne sjecam se vise dobro.