Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
3.0 TDI Quattro Automatik 170kw , 10,8 po Sarajevu zadnjih 1000 kilometara... Dzaba lagana noga kad je auto tesko
Koji audi ?
Prave gradske on ne moze ispod 12 l ako je a6. Po Sarajevu manje trosi jer se ide malo brze osim u spici tako da si dobio taj prosjek od 10.8 l sto je meni extra.
3.0 TDI Quattro Automatik 170kw , 10,8 po Sarajevu zadnjih 1000 kilometara... Dzaba lagana noga kad je auto tesko
530d 258ks 8,1 litra,dve nedelje po BiH,1000 km
Odlican ako mene pitas, drug mi ima 330d karavan, ista potrosnja a 50 konja manje... doduse zivi izvan grada pa recimo da je otvorena voznja
Sent from my iPhone using Tapatalk
je,za te konje je to predobro..jer,gledam malo auto neko,za poso-kući...koma.recimo,benzinci 60konja..6 l goriva..7 l..dizel,90-100ks ist 6-7 l treba.
znači,mali auto 60ks, ću uzet samo zato što je radi osiguranja puno pogodniji.
Drug imao onaj jaci 530d E60 od 173kW. Po boardu mu je prosjecna kombinovana potrosnja bila izmedju 8 i 8.5l. Za auto takvih performansi ta potrosnja nije uopste velika. Kad skontam da je to samo 3l ili 5KM vise na 100 kilometara u odnosu na sve ove motorice 1.4 1.6 pa i 2.0 koji ne idu ni u pola kao taj BMW, nije to realno puno. Ali opet, ima tu i odrzavanja a neki voze i po par hiljada km mjesecno pa se nakupi dobre ustede.
Kataklinger wrote:Drug imao onaj jaci 530d E60 od 173kW. Po boardu mu je prosjecna kombinovana potrosnja bila izmedju 8 i 8.5l. Za auto takvih performansi ta potrosnja nije uopste velika. Kad skontam da je to samo 3l ili 5KM vise na 100 kilometara u odnosu na sve ove motorice 1.4 1.6 pa i 2.0 koji ne idu ni u pola kao taj BMW, nije to realno puno. Ali opet, ima tu i odrzavanja a neki voze i po par hiljada km mjesecno pa se nakupi dobre ustede.
je,recimo,za ford fokusa,kod forda,velika inspekcija košta 550 ojero...a najveća inspekcija za 530 košta 800
Taj 3.0d motor od BMW 240-tak KS troši samo toliko kad se kontstantno vozi 90 km/h u 6 brzini na autoputu, a u Sarajevu kad bi trošio 11l bio bi sretan. Opet to je nevjerovatna štedljivost od tolike zapremine i snage.
Dobro velite za ove teške noge.... fakat je potrošnja do vozača.
Alfa 147, 1.9 JTD 115 KS - po boardu je prosjek potrošnje (kombinirano) 6.4 l, potrošnja je normalna za taj motor, po gradu iznad tog prosjeka ali većinom vozim ove naše međugradske vožnje i tu se kreće oko 5.8-6.0 litara jer volim nagaziti. Nekidan vozio Sarajevo - Bosanski Petrovac i baš odlučim testirati koliko mogu smanjiti potrošnju na tih 260 kilometara. Vozio na autoputu 110 km/h lagano dodajući gas, na magistrali lagano za kamionima držeći razdaljinu, u zavjetrini, bez naglih kočenja i ubrzavanja... i na kraju nisam mogao vjerovati kad je board pokazao 4.7 l/100 km!
Znači hladno litra ili litra i po se može spustiti što je na tu količinu ugrubo preko 20% redukcije potrošnje. Naravno, to je jednom tako i više nikada ali me tačno iznenadilo - znači da se racionalnom vožnjom iz Krajine do SA može u dva smjera uštedjeti skoro deset litara goriva.
condy wrote:
Koji audi ?
Prave gradske on ne moze ispod 12 l ako je a6. Po Sarajevu manje trosi jer se ide malo brze osim u spici tako da si dobio taj prosjek od 10.8 l sto je meni extra.
Mozel ufatit 250 km/h
Moze 260,i eto te za 7 sati iz Frankfurta u Bosni
Moje najbolje prolazno vrijeme je 12 sati i 30 min
Naravno da "tezina" desne noge ima velike veze sa potrosnjom.
Cee'd 1.6 CRDi ako hoces da peglas mozes spustiti i ispod 4l/100km, a kad ga vozim umjereno do pretezno gaserki oko 5.5l/100km se vrti. Govorim za otovoreno cestu. Autoputem u 6oj na 110km/h oko 4l trosi, ali meni ga je draze voziti oko 160km/h gdje trosi oko 6l.
U principu najbitnije mi je da se ne peglam, a pogotovo na plinasu ne gledam da li je potrosnja litar-dva gore ili dolje.
supercali wrote:Ja sam tu tesku nogu rijesio tempomatom
Nariktaj 50 60 80 120 130 i prst u uho
I on sam dozira koliko treba gasa a jos k tome ne strahujem od radara
Neki dan ridjobrki stavio svoju potrošnju,a cijenim da smo imali sličan način vožnje.
Autoput 110 i tempomat i poslije do Žepča takodjer tempomat 80 ili 90 zavisno od ograničenja.
Potrošnja iz Sarajeva 5.1 nazad je bila 5.3