Potreban SAVJET..Audi A4 2001-2003 Automatik (tiptonic) ili Manuelni uzeti ?
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#26 Re: Potreban SAVJET..Audi A4 2001-2003 Automatik (tiptonic) ili Manuelni uzeti ?
Nije rano, zamijeni i miran si.
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#27 Re: Potreban SAVJET..Audi A4 2001-2003 Automatik (tiptonic) ili Manuelni uzeti ?
Mislim da nije rano. Ljudi predju sa tim mjenjacem i duplo vise bez zamjene ulja, ali zasto da rizikujes jednom ces ga zamijeniti i miran si.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#28 Re: Potreban SAVJET..Audi A4 2001-2003 Automatik (tiptonic) ili Manuelni uzeti ?
To ti je DSG mjenjac! Audi ima automatic (tiptronic) samo sa 6 brzina ZF ili sa 8 brzina ZF (noviji modeli).Ady88 wrote:Imam pitanje nevezano za temu ali za mjenjac da. Uzeo sam audi a3, 2009 godina, 1.8tfsi sa 7 brzina i zanima me da li je neko upoznat oko zamjene ulja u mjenjacu. Ima 109.000km i u servisnoj nije nikad mjenjano ulje u mjenjacu ni dok je bio pod garancijom. Tamo pise da se ulje mijenja na 60.000km ali recimo samo na mjenjacima sa 6 brzina. Odem u ovlasteni servis i pitam zasto nisu zamjenili ulje na 60hiljada i dobio sam odgovor da se NIKAD ne mijenja ulje na ovom mjenjacu. Da li je neko upoznat s ovim i moze li mi dati odgovor zasto je to tako, hvala puno!
Sa 7 brzina to je DSG, tj. mjenjac sa duplim kvacilom. To je u sustini robotizirani rucni mjenajc i strasno je osjetljiv na odrzavanje.
S obzirom da si vec kupio auto, mjenjaj to ODMAH! Svakih 60,000km mjenjaj, a ja bi ti preporucio svakih 50,000km. Korsiti striktno originalnu VW tekucini ili Pentosin tekucinu (Pentosin je originalni proizvodjac tekucine).
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#29 Re: Potreban SAVJET..Audi A4 2001-2003 Automatik (tiptonic) ili Manuelni uzeti ?
1.8T moze potrositi 10l u gradu u BiH ako ga gurnes u leru niz Avaz Tower!ibrahimovic93 wrote:Odlucio sam se, nekako, ne 100%, ali skoro
Ja inace oduvijek volim manuelni mjenjac, jer to je opet od covjeka do covjeka kako ko voli, oduvijek sam imao bolji osjecaj kad saltam brzine nego kad sam probavao automatika. Mada meni je bilo to u sustini da vidim vase savjete i razmisljanja na to u cjelini da li je bolji Automatik ili Manuelni.
Tako da nasao sam jednog, ali je sad sasvim nesto drugo, jeste i dalje Audi A4 ali je 1.8T 140kW, kaze meni taj momak sto prodaje da mu je potrosnja gradska 10l, na otvorenom putu od 5-7l, tako da kad bih u njega ugradio i plin, bila bi mi manja potrosnja goriva. Sto se tice registracije kaze mi da kosta 604KM, tu bas i nisam siguran da je toliko, ja sve razmisljam da je oko 700KM ali opet nisam siguran, momak je u glavnom rekao da je 604KM.
Sto se tice odrzavanja, naravno, ima svega cemu dodje kraj i sto nije vjecno, potrosni dijelovi na svakom autu je to standard da nakon nekog izvjesnog vremena (kraceg/duzeg vijeka trajanja) treba zamjena, to je normalno. Po raznim misljenjima je nekome Automatik jeftinija varijanta i za odrzavanje i jednostavan za koristenje a nekome opet manuelni. Svako zna kome sta odgovara i pase, ko sta vise voli, a meni je manuelni mjenjac od uvijek bio odlican, onaj osjecaj mjenjanja brzine, pustanja kvacila pa po gasu pad pritisne se, mnogi ce me razumjeti sta govorim. Tako ima i onih koji imaju taj osjecaj koji vole automatika.
Da ne duljim i ne pisem romane, hvala svima vama puno na iskrenim misljenjima i savjetima
Ako se odlucis za taj motor, odvezi nekome ko dobro poznaje taj motor, i neka obrati paznju na sljedece:
1. Lanac. Lanac je boljka tog motora (ima i lanac i remen). Ako postoji problem i lanac se necuje dok je motor ugrijan, ujutro ce se oglasiti kada upalis auto nakon sto je prenocio.
2. Uljne naslage. Ako nije koristeno dobro ulje (puna sintetika VW 502.00) taj motor ce "skuhati" ulje i poceti stvarati naslage koje ce polako poceti da sprecavaju ulje da dodje do najvaznijih djelova motora, a nije iskljuceno i da uljna pumpa potpuno blokira.
-
- Posts: 34
- Joined: 20/03/2016 03:20
#30 Re: Potreban SAVJET..Audi A4 2001-2003 Automatik (tiptonic) ili Manuelni uzeti ?
Hmmm hvala na informacijijefferson wrote:1.8T moze potrositi 10l u gradu u BiH ako ga gurnes u leru niz Avaz Tower!ibrahimovic93 wrote:Odlucio sam se, nekako, ne 100%, ali skoro
Ja inace oduvijek volim manuelni mjenjac, jer to je opet od covjeka do covjeka kako ko voli, oduvijek sam imao bolji osjecaj kad saltam brzine nego kad sam probavao automatika. Mada meni je bilo to u sustini da vidim vase savjete i razmisljanja na to u cjelini da li je bolji Automatik ili Manuelni.
Tako da nasao sam jednog, ali je sad sasvim nesto drugo, jeste i dalje Audi A4 ali je 1.8T 140kW, kaze meni taj momak sto prodaje da mu je potrosnja gradska 10l, na otvorenom putu od 5-7l, tako da kad bih u njega ugradio i plin, bila bi mi manja potrosnja goriva. Sto se tice registracije kaze mi da kosta 604KM, tu bas i nisam siguran da je toliko, ja sve razmisljam da je oko 700KM ali opet nisam siguran, momak je u glavnom rekao da je 604KM.
Sto se tice odrzavanja, naravno, ima svega cemu dodje kraj i sto nije vjecno, potrosni dijelovi na svakom autu je to standard da nakon nekog izvjesnog vremena (kraceg/duzeg vijeka trajanja) treba zamjena, to je normalno. Po raznim misljenjima je nekome Automatik jeftinija varijanta i za odrzavanje i jednostavan za koristenje a nekome opet manuelni. Svako zna kome sta odgovara i pase, ko sta vise voli, a meni je manuelni mjenjac od uvijek bio odlican, onaj osjecaj mjenjanja brzine, pustanja kvacila pa po gasu pad pritisne se, mnogi ce me razumjeti sta govorim. Tako ima i onih koji imaju taj osjecaj koji vole automatika.
Da ne duljim i ne pisem romane, hvala svima vama puno na iskrenim misljenjima i savjetima
Ako se odlucis za taj motor, odvezi nekome ko dobro poznaje taj motor, i neka obrati paznju na sljedece:
1. Lanac. Lanac je boljka tog motora (ima i lanac i remen). Ako postoji problem i lanac se necuje dok je motor ugrijan, ujutro ce se oglasiti kada upalis auto nakon sto je prenocio.
2. Uljne naslage. Ako nije koristeno dobro ulje (puna sintetika VW 502.00) taj motor ce "skuhati" ulje i poceti stvarati naslage koje ce polako poceti da sprecavaju ulje da dodje do najvaznijih djelova motora, a nije iskljuceno i da uljna pumpa potpuno blokira.
Nego vidim razumijes se oko tog motora. Posto ja ne znam, da te pitam posto je to 1.8T, znaci Turbo je to, mora naravno imati i turbinu onda ako se ne varam, da li ta turbina ima mana i da brzo ode ili ?
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#31 Re: Potreban SAVJET..Audi A4 2001-2003 Automatik (tiptonic) ili Manuelni uzeti ?
Da to je 1.8 turbo.
Ja sam imao passata sa tim motorom. U kombinaciji sa rucnim mjenajcem OK je potrosnja (10l u gradu zaboravi). Sa automatskim mjenjacem je u rangu sa MIG-21 i to iz prvih serija .
To ej zahvalan motor, ali ulje je boljka. U sustini, ako je ulje mjenjano na vrijeme i koristeno dobro ulje, ja sam ih vidjao sa 500,000km. Ako je prijasni valsnik stedio na ulju, znaju crknuti na 50,000km (mom prijatelju je uljna pumpa blokirala na 80,000km u A4. Koristeno sinteticko ulje ali za japanska i americka auta).
Znaci odvezi nekome ko zna svoj posao i neka provjeri kakvo je stanje sa naslagama.
Turbina nije problem, ali opet i tu je do ulja, ako je koristeno dobro ulje, nema frke, ako nije, onda je problem, i to skup.
Potrosnja? Vec sam ti rekao, ali evo da ti za usporedbu kazem da sadasnje auto, BMW X5 35d koji ima 2.3 tone, trosi u gradu manje nego taj 1.8T sa automatskim mjenjacem.
Ja sam imao passata sa tim motorom. U kombinaciji sa rucnim mjenajcem OK je potrosnja (10l u gradu zaboravi). Sa automatskim mjenjacem je u rangu sa MIG-21 i to iz prvih serija .
To ej zahvalan motor, ali ulje je boljka. U sustini, ako je ulje mjenjano na vrijeme i koristeno dobro ulje, ja sam ih vidjao sa 500,000km. Ako je prijasni valsnik stedio na ulju, znaju crknuti na 50,000km (mom prijatelju je uljna pumpa blokirala na 80,000km u A4. Koristeno sinteticko ulje ali za japanska i americka auta).
Znaci odvezi nekome ko zna svoj posao i neka provjeri kakvo je stanje sa naslagama.
Turbina nije problem, ali opet i tu je do ulja, ako je koristeno dobro ulje, nema frke, ako nije, onda je problem, i to skup.
Potrosnja? Vec sam ti rekao, ali evo da ti za usporedbu kazem da sadasnje auto, BMW X5 35d koji ima 2.3 tone, trosi u gradu manje nego taj 1.8T sa automatskim mjenjacem.
- madner
- Posts: 56761
- Joined: 09/08/2004 16:35
#32 Re: Potreban SAVJET..Audi A4 2001-2003 Automatik (tiptonic) ili Manuelni uzeti ?
Vozi samo izmedju 1 i 3 nocu i bice tih 10l.
-
- Posts: 34
- Joined: 20/03/2016 03:20
#33 Re: Potreban SAVJET..Audi A4 2001-2003 Automatik (tiptonic) ili Manuelni uzeti ?
Znaci odmah da razmisljam na nekih 13l gradske voznje ?jefferson wrote:Da to je 1.8 turbo.
Ja sam imao passata sa tim motorom. U kombinaciji sa rucnim mjenajcem OK je potrosnja (10l u gradu zaboravi). Sa automatskim mjenjacem je u rangu sa MIG-21 i to iz prvih serija .
To ej zahvalan motor, ali ulje je boljka. U sustini, ako je ulje mjenjano na vrijeme i koristeno dobro ulje, ja sam ih vidjao sa 500,000km. Ako je prijasni valsnik stedio na ulju, znaju crknuti na 50,000km (mom prijatelju je uljna pumpa blokirala na 80,000km u A4. Koristeno sinteticko ulje ali za japanska i americka auta).
Znaci odvezi nekome ko zna svoj posao i neka provjeri kakvo je stanje sa naslagama.
Turbina nije problem, ali opet i tu je do ulja, ako je koristeno dobro ulje, nema frke, ako nije, onda je problem, i to skup.
Potrosnja? Vec sam ti rekao, ali evo da ti za usporedbu kazem da sadasnje auto, BMW X5 35d koji ima 2.3 tone, trosi u gradu manje nego taj 1.8T sa automatskim mjenjacem.
Hajde ti pa znaj da li ga je dobro odrzavao, ne vjerujem ni da servisne knjige ima, mada nije mi ni servisna knjiga toliko vazna koliko mi je vazno da znam kako je ta osoba tog Audi-a odrzavala.
Dobro je kod prijatelja ti makar 80,000km izdrzao, ovaj mi jedan prijatelj, prije 2 god, novu A4-ku uzeo 2013 godiste, nije imao skoro nista goriva, otisao ne znam tacno da li rece na HIFA benzinsku pumpu da naspe goriva, 4km presao, jos mu nekih 100m do kuce trebalo i ode motor, sad ne znam tacno da li neke dizne ili sta vec, uglavnom za popravku mu trazili 6000KM, nije toliko imao pa je ga zamjenio za nekog golfa. Pa ono kad hoce nesreca, i ne nadas se, pa se desi.
To sto se tice temeljne provjere, kaze mi dobar prijatelj da ima tamo jednog starog prijatelja koji bas odlicno radi svoj posao i da mnogo i uvijek ima posla, sto znaci da nije dobar majstor ne bi ni posla imao
A sto se tice tog 1.8T on je manuelni, meni pase jer fakat vise volim manuelni mjenjac. ali ipak sto se tice potrosnje nadam se da bi se reducirala kad bi ugradio plin, jer recimo ako onaj 2.0 96kW plina trosi izmedju 7-8KM u sto sam se uvjerio, ovaj ne bi trebao vise od 10KM na 100km gradske voznje da trosi, mada to sad nisam siguran. Ja kad aBd budem tog jednog Audi-a uzima, nisam u planu slijedecih 5-10 godina da mjenjam, zato i gledam koji bi me najbolje posluzio, a samo mi benzinci dolaze u obzir.
-
- Posts: 7052
- Joined: 08/07/2014 21:03
#34 Re: Potreban SAVJET..Audi A4 2001-2003 Automatik (tiptonic) ili Manuelni uzeti ?
Zasto samo benzinci ?
-
- Posts: 18120
- Joined: 17/04/2012 22:57
#35 Re: Potreban SAVJET..Audi A4 2001-2003 Automatik (tiptonic) ili Manuelni uzeti ?
Ne moraju baš svi voziti dizela ma koliko neshvatljivo zvučalo.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#36 Re: Potreban SAVJET..Audi A4 2001-2003 Automatik (tiptonic) ili Manuelni uzeti ?
Ti ako planiras zadrzati auto sljedecih 5-10 godina, jbg, moras naci bas dobar primjerak. Kupovina svakoga uta je lutrija, bilo ono polovno ili novo. Koliko pregled kosta u VW servisu?ibrahimovic93 wrote:Znaci odmah da razmisljam na nekih 13l gradske voznje ?jefferson wrote:Da to je 1.8 turbo.
Ja sam imao passata sa tim motorom. U kombinaciji sa rucnim mjenajcem OK je potrosnja (10l u gradu zaboravi). Sa automatskim mjenjacem je u rangu sa MIG-21 i to iz prvih serija .
To ej zahvalan motor, ali ulje je boljka. U sustini, ako je ulje mjenjano na vrijeme i koristeno dobro ulje, ja sam ih vidjao sa 500,000km. Ako je prijasni valsnik stedio na ulju, znaju crknuti na 50,000km (mom prijatelju je uljna pumpa blokirala na 80,000km u A4. Koristeno sinteticko ulje ali za japanska i americka auta).
Znaci odvezi nekome ko zna svoj posao i neka provjeri kakvo je stanje sa naslagama.
Turbina nije problem, ali opet i tu je do ulja, ako je koristeno dobro ulje, nema frke, ako nije, onda je problem, i to skup.
Potrosnja? Vec sam ti rekao, ali evo da ti za usporedbu kazem da sadasnje auto, BMW X5 35d koji ima 2.3 tone, trosi u gradu manje nego taj 1.8T sa automatskim mjenjacem.
Hajde ti pa znaj da li ga je dobro odrzavao, ne vjerujem ni da servisne knjige ima, mada nije mi ni servisna knjiga toliko vazna koliko mi je vazno da znam kako je ta osoba tog Audi-a odrzavala.
Dobro je kod prijatelja ti makar 80,000km izdrzao, ovaj mi jedan prijatelj, prije 2 god, novu A4-ku uzeo 2013 godiste, nije imao skoro nista goriva, otisao ne znam tacno da li rece na HIFA benzinsku pumpu da naspe goriva, 4km presao, jos mu nekih 100m do kuce trebalo i ode motor, sad ne znam tacno da li neke dizne ili sta vec, uglavnom za popravku mu trazili 6000KM, nije toliko imao pa je ga zamjenio za nekog golfa. Pa ono kad hoce nesreca, i ne nadas se, pa se desi.
To sto se tice temeljne provjere, kaze mi dobar prijatelj da ima tamo jednog starog prijatelja koji bas odlicno radi svoj posao i da mnogo i uvijek ima posla, sto znaci da nije dobar majstor ne bi ni posla imao
A sto se tice tog 1.8T on je manuelni, meni pase jer fakat vise volim manuelni mjenjac. ali ipak sto se tice potrosnje nadam se da bi se reducirala kad bi ugradio plin, jer recimo ako onaj 2.0 96kW plina trosi izmedju 7-8KM u sto sam se uvjerio, ovaj ne bi trebao vise od 10KM na 100km gradske voznje da trosi, mada to sad nisam siguran. Ja kad aBd budem tog jednog Audi-a uzima, nisam u planu slijedecih 5-10 godina da mjenjam, zato i gledam koji bi me najbolje posluzio, a samo mi benzinci dolaze u obzir.
Sa rucnim mejnjacem potrosnja je bolja. Taodje, nece on bas sad potrositi toliki vise od 2.0. 1.8T se lakse nosi sa teinom zbog dobrog obrtnog momenta na niskim obrtajima i kroz cijelo radno podrucje sve do 5,000 o/min.
-
- Posts: 34
- Joined: 20/03/2016 03:20
#37 Re: Potreban SAVJET..Audi A4 2001-2003 Automatik (tiptonic) ili Manuelni uzeti ?
Ima i toga, dobra ideja hahahamadner wrote:Vozi samo izmedju 1 i 3 nocu i bice tih 10l.
-
- Posts: 34
- Joined: 20/03/2016 03:20
#38 Re: Potreban SAVJET..Audi A4 2001-2003 Automatik (tiptonic) ili Manuelni uzeti ?
Pa hmm kako bih ti to objasnio, dizela sam vozio, ali niti je to moje bilo i to je bilo u vrijeme dok nisam ni polozio bio znaci navika je u dizelu, ali ne fali nista malu zamjenu uraditi i isprobati, ne znam, mozda mi bude vise benzinac pasao od dizela, to cu znati kad budem aBd imao i neko vrijeme vozio.prog321 wrote:Zasto samo benzinci ?
Jedino staro auto kao sto je npr golf 2, i da je benzinac, tome ne vjerujem nimalo
-
- Posts: 34
- Joined: 20/03/2016 03:20
#39 Re: Potreban SAVJET..Audi A4 2001-2003 Automatik (tiptonic) ili Manuelni uzeti ?
Bas takocitroen xm wrote:Ne moraju baš svi voziti dizela ma koliko neshvatljivo zvučalo.