Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
mk ultra wrote: ↑24/03/2024 18:03
Ma ima tu i dosta do ljudi koji njima petljaju
Ko li im petlja oko slanja običnog VIN-a preko Olx poruka onda
pa neće da se zajebava sa tim
šta ćeš provjeriti?
nego vjerovatno većina dođe sa 20k u džepu i gleda kola od 30k, pa se rasteže i traži mahanu
pa sigurno 70% uvoza sa leasinga je imalo neki km block, koji ne možeš skontati da ti da 1000 brojeva od auta
tako da u svakom slučaju, po tisućiti put kažem, kilometraža je absolutno nebitna informacija
A sta ces sakriti time sto ne posaljes VIN broj?
Pa na svakom autu je javno vidljiv ako nesto nije mijenjano.
Jutros gleda sa jaranom, E w211 200 benzin na piku, 256k pise da je presla, on uplati carvertical, 05.2014 imala 399k, a 05.2016 220k auto 2011 godina.
Qler wrote: ↑25/03/2024 09:21
Jutros gleda sa jaranom, E w211 200 benzin na piku, 256k pise da je presla, on uplati carvertical, 05.2014 imala 399k, a 05.2016 220k auto 2011 godina.
Prihvata, bas smo pricali, da je auto preslo 500k i da pise 500k bilo bi bolje, nego ovo. Sta i da uzme auto, valja to prodati kasnije sa ovim sranjem...
Qler wrote: ↑25/03/2024 09:21
Jutros gleda sa jaranom, E w211 200 benzin na piku, 256k pise da je presla, on uplati carvertical, 05.2014 imala 399k, a 05.2016 220k auto 2011 godina.
Koja cijena, bas me zanima
Takva E klasa sa oko 200k u njemackoj kosta od 8000€ pa dalje
Pa Đe baš, pored toliko dizela, nade e klasu bemzin?
Ma ako već hoće e klasu tu, ja ne bi ni gledao kilometražu stara su to već vozila svakako, nađeš onu sto ti se cini u najboljem stanju i to je to.
Qler wrote: ↑25/03/2024 09:21
Jutros gleda sa jaranom, E w211 200 benzin na piku, 256k pise da je presla, on uplati carvertical, 05.2014 imala 399k, a 05.2016 220k auto 2011 godina.
pa sigurno 70% uvoza sa leasinga je imalo neki km block, koji ne možeš skontati da ti da 1000 brojeva od auta
Nije 70% nego 98%, malo ko vise i vraca kilometre prije prodaje, nego se uglavnom postavi blokator cim auto izadje iz salona, ali ne mozes ti to Bosnji objasniti, on vjeruje u Carvertical ko u predizborno obecanje o asfaltiranju puta u selu
Qler wrote: ↑25/03/2024 09:21
Jutros gleda sa jaranom, E w211 200 benzin na piku, 256k pise da je presla, on uplati carvertical, 05.2014 imala 399k, a 05.2016 220k auto 2011 godina.
pa sigurno 70% uvoza sa leasinga je imalo neki km block, koji ne možeš skontati da ti da 1000 brojeva od auta
Nije 70% nego 98%, malo ko vise i vraca kilometre prije prodaje, nego se uglavnom postavi blokator cim auto izadje iz salona, ali ne mozes ti to Bosnji objasniti, on vjeruje u Carvertical ko u predizborno obecanje o asfaltiranju puta u selu
Kad vec nipodaštavaš CV, koji bi drugi izvor informacije o predjenim km bio, makar priblizno?
pa sigurno 70% uvoza sa leasinga je imalo neki km block, koji ne možeš skontati da ti da 1000 brojeva od auta
Nije 70% nego 98%, malo ko vise i vraca kilometre prije prodaje, nego se uglavnom postavi blokator cim auto izadje iz salona, ali ne mozes ti to Bosnji objasniti, on vjeruje u Carvertical ko u predizborno obecanje o asfaltiranju puta u selu
Kad vec nipodaštavaš CV, koji bi drugi izvor informacije o predjenim km bio, makar priblizno?
Nijedan, pomiris se sa cinjenicom da automobili iz uvoza imaju veliku kilometrazu jer uvoznici su profiteri a ne dobrocinitelji, ili kupis neki od prvog vlasnika koji ga je kupio novog u BiH i to je to... Kilometri u principu ni ne znace nista, vidjao sam automobile sa 600 000 u boljem stanju od nekih sa 200 000
Nije 70% nego 98%, malo ko vise i vraca kilometre prije prodaje, nego se uglavnom postavi blokator cim auto izadje iz salona, ali ne mozes ti to Bosnji objasniti, on vjeruje u Carvertical ko u predizborno obecanje o asfaltiranju puta u selu
Kad vec nipodaštavaš CV, koji bi drugi izvor informacije o predjenim km bio, makar priblizno?
Nijedan, pomiris se sa cinjenicom da automobili iz uvoza imaju veliku kilometrazu jer uvoznici su profiteri a ne dobrocinitelji, ili kupis neki od prvog vlasnika koji ga je kupio novog u BiH i to je to... Kilometri u principu ni ne znace nista, vidjao sam automobile sa 600 000 u boljem stanju od nekih sa 200 000
Zasto su auti sa manje predjenih km skuplji od onih koji su presli vise? Zasto je vracanje kilometraze zakonom kaznjivo?
Zasto uopste vracaju?
Neko pomenu servisnu knjigu...imam iskustvo, kupio auto nigdje ni packe, servisna oriđinale se poklapa sa kilometrima,sve divno, krasno i bajno...u neka doba sve mu počelo otpadati, kad ne lezi vraže, motor nije njegov, imao totalnu štetu,napravljen sklepan od ko zna čega, ofarban i ušminkan. Kad sam ga proslijedio novom vlasniku, kao da sam ozdravio od preteške bolesti. A sretni novi vlasnik je isto čitao tu servisnu.
kuli1961 wrote: ↑26/03/2024 08:57
Kad vec nipodaštavaš CV, koji bi drugi izvor informacije o predjenim km bio, makar priblizno?
Nijedan, pomiris se sa cinjenicom da automobili iz uvoza imaju veliku kilometrazu jer uvoznici su profiteri a ne dobrocinitelji, ili kupis neki od prvog vlasnika koji ga je kupio novog u BiH i to je to... Kilometri u principu ni ne znace nista, vidjao sam automobile sa 600 000 u boljem stanju od nekih sa 200 000
Zasto su auti sa manje predjenih km skuplji od onih koji su presli vise? Zasto je vracanje kilometraze zakonom kaznjivo?
Zasto uopste vracaju?
Zato sto je vecini ljudi neopravdano kilometraza jedna od najvaznijih stavki, valjda je to neki psiholoski momenat.
Nijedan, pomiris se sa cinjenicom da automobili iz uvoza imaju veliku kilometrazu jer uvoznici su profiteri a ne dobrocinitelji, ili kupis neki od prvog vlasnika koji ga je kupio novog u BiH i to je to... Kilometri u principu ni ne znace nista, vidjao sam automobile sa 600 000 u boljem stanju od nekih sa 200 000
Zasto su auti sa manje predjenih km skuplji od onih koji su presli vise? Zasto je vracanje kilometraze zakonom kaznjivo?
Zasto uopste vracaju?
Zato sto je vecini ljudi neopravdano kilometraza jedna od najvaznijih stavki, valjda je to neki psiholoski momenat.
Da parafraziram Zuku Džumhura:
Svakom motoru je bog odredio koliko kilometara može preći prije smrti. Koji ih prije pređe, prije će umrijeti.