Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kojima ? 0-100 nije, 60-100 nije, 100-200 nije, 0- 200 nije, potrosnja nije, kojima onda ?
Vmax kao prvo, kao drugo, što sam ti i tražio, potezanja iz iste, hvala lijepo.
Potezanje sa 60 iz pete je bitno kako tacno ?
A i to je u par desetinki gore dole.
Pa bitno kao i ta 0-100 i 0-200 vremena koja ti navodiš. Odnosno jest bitnije prosječnom kežualnom vozaču kojih kao kupaca i jest najviše.
I u tih par desetinki je razlika i u 0-100 vremenu između tsi i sa-x u korist Mazde... a pričamo o autu sa nemalih 36 ks više. Konteksta radi, 2.0 tsi, koji je znatno bliži po snazi tom sa-x sa 190 ks, hvata stotku za 7.4 sekundi. Skoro sekundu brže.
Last edited by canvra888 on 22/04/2024 19:09, edited 1 time in total.
Jedete govna, a i tako prigušen motor sa razvučenim brzinama se bolje vozi nego ijedan drugi u klasi, uz to manje troši i daleko je pouzdaniji i dugotrajniji.
Jedini problem je eto što se moraju mijenjati brzine. Sranje…
A o šasiji da ne pričam, Mazda 3 ima bolje upravljanje, povratne informacije i voznu dinamiku od svih tih tu na testu.
60-100 je daleko najbitnije i tu je dosta velikih 0,7s razlike.
Iznad 100 ces pogotovo vidjeti razliku i na ubrzanjima i medjuubrzanjima
Ali kako god, uvijek se koncentrisete na gluposti.
Da je nesto u danasnje doba 20-30% jace za 10-15% manje goriva za iste pare (u odnosu na francuscica) je veliko.
Throttle wrote: ↑22/04/2024 19:15
I makar 20% sporije opet me preskačeš muzara, šta sad ni ovi gore podaci nisu relevantni a sam si napisao? De nam neku japansku tabelu
Throttle wrote: ↑22/04/2024 19:15
I makar 20% sporije opet me preskačeš muzara, šta sad ni ovi gore podaci nisu relevantni a sam si napisao? De nam neku japansku tabelu
Od cega 20% sporije ?
Ma to ja preuvelicavam kao i ti
Od svih s tom snagom je sporiji. Neki od njih su i tezi