Polo 1.9 tdi 74kw 2002
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- HardCore
- Posts: 2378
- Joined: 17/05/2011 21:46
#1 Polo 1.9 tdi 74kw 2002
Zapelo mi je za oko ovo auto, neki dan sam ga probao, poslje 1.2 benzinca ovo mi izgleda kao formula, presao je oko 200 000, zanima me kakav je s odrzavanjem, potrosnja mu je manja nego u mog prethodnog benzinca, zanima me kakva imate iskustva s njima, jel se isplati rizikovati i uzivati u voznji s tdi ili ici na sdi...kakvi su s turbinama i ostalim djelovima,,, i na sta gledati kod njega prilikom kupovine?
-
- Posts: 994
- Joined: 29/01/2015 13:00
#2 Re: Polo 1.9 tdi 74kw 2002
ja bi išao na sdi. turbine i ostali skupocjeni hepeci su na toj kilometraži odradili svoje, sad je vakat da crkaju. ako ti je ekonomičnost na prvom mjestu onda sdi. ali dobrog sdi je vrlo teško naći, a inače ih malo ima.HardCore wrote:Zapelo mi je za oko ovo auto, neki dan sam ga probao, poslje 1.2 benzinca ovo mi izgleda kao formula, presao je oko 200 000, zanima me kakav je s odrzavanjem, potrosnja mu je manja nego u mog prethodnog benzinca, zanima me kakva imate iskustva s njima, jel se isplati rizikovati i uzivati u voznji s tdi ili ici na sdi...kakvi su s turbinama i ostalim djelovima,,, i na sta gledati kod njega prilikom kupovine?
-
- Posts: 1730
- Joined: 18/11/2009 12:43
#3 Re: Polo 1.9 tdi 74kw 2002
Imao sam taj motor u Fabiji, sasvim je ok i prilicno dobrih performansi za tu tezinu auta.
To je pumpa-dizna motor, malo hoce potrosit ulja i kad je potpuno ispravan, to mu je mana.
Kazu iskusni majstori da je bolji onaj obicni TDI od 66 ili 81 kW, stare konstrukcije od ovog pumpa-dizna i da je izdrzljiviji dosta.
Bolje probaj naci neki SDI ako malo prelazis, nemoj bjezati ni od solidnog benzinca.
Pola je ipak lakse naci malo ocuvanijeg bilo benzinca ili diesela, jer nisu bas auta jakih kilometraza, uglavnom su iz gradske voznje, samo bjezi od dostavnjaka.
Mozda ti kvarim koncept, ali ja bih prije isao na Seat Ibizu, ima ih dosta dobrih, tehnologija je kao kod Pola, a dosta su jeftiniji...
Iz 2002. ima onaj prelazni model, od 2003. su vec ovi noviji sa uskim stopkama, sve u svemu prilicno je ok auto.
To je pumpa-dizna motor, malo hoce potrosit ulja i kad je potpuno ispravan, to mu je mana.
Kazu iskusni majstori da je bolji onaj obicni TDI od 66 ili 81 kW, stare konstrukcije od ovog pumpa-dizna i da je izdrzljiviji dosta.
Bolje probaj naci neki SDI ako malo prelazis, nemoj bjezati ni od solidnog benzinca.
Pola je ipak lakse naci malo ocuvanijeg bilo benzinca ili diesela, jer nisu bas auta jakih kilometraza, uglavnom su iz gradske voznje, samo bjezi od dostavnjaka.
Mozda ti kvarim koncept, ali ja bih prije isao na Seat Ibizu, ima ih dosta dobrih, tehnologija je kao kod Pola, a dosta su jeftiniji...
Iz 2002. ima onaj prelazni model, od 2003. su vec ovi noviji sa uskim stopkama, sve u svemu prilicno je ok auto.
-
- Posts: 1489
- Joined: 07/05/2004 12:52
- Location: AP
#4 Re: Polo 1.9 tdi 74kw 2002
Kupi slobodno ako je ispravan, ja vozim auto s tim motorom, trenutno je 213.000 i nema nikakvih problema. Ako ih bude poravim ih i idemo dalje, nema auta u koje nije potrebno ulagati ako hoćeš da imaš auto.
Turbina ako ode reparacija košta 450 KM
Set kvačila (plivajući zamajac, korpa, lamela i druk ležaj) košta 570 KM
Ovo dvoje 1020 KM, a koliko guma, ulja i filtera potrošiš za npr. 100.000 km, svi bi samo da gume i ulje mjenjaju, ali ne ide to tako, svaki gušt se mora platiti.
Turbina ako ode reparacija košta 450 KM
Set kvačila (plivajući zamajac, korpa, lamela i druk ležaj) košta 570 KM
Ovo dvoje 1020 KM, a koliko guma, ulja i filtera potrošiš za npr. 100.000 km, svi bi samo da gume i ulje mjenjaju, ali ne ide to tako, svaki gušt se mora platiti.
- mali_milojica
- Posts: 14185
- Joined: 02/09/2012 17:42
- Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.
#5 Re: Polo 1.9 tdi 74kw 2002
Hvala ti sto si mi ustedio vrijeme da napisem svoj post. Potpis od slova do slova.LeKo wrote:Kupi slobodno ako je ispravan, ja vozim auto s tim motorom, trenutno je 213.000 i nema nikakvih problema. Ako ih bude poravim ih i idemo dalje, nema auta u koje nije potrebno ulagati ako hoćeš da imaš auto.
Turbina ako ode reparacija košta 450 KM
Set kvačila (plivajući zamajac, korpa, lamela i druk ležaj) košta 570 KM
Ovo dvoje 1020 KM, a koliko guma, ulja i filtera potrošiš za npr. 100.000 km, svi bi samo da gume i ulje mjenjaju, ali ne ide to tako, svaki gušt se mora platiti.
- Danguba
- Posts: 12106
- Joined: 01/12/2003 00:00
- Location: Tu negdje
#7 Re: Polo 1.9 tdi 74kw 2002
uskoro zubcasti remen sa vodenom pumpom i svim ostalim.LeKo wrote:Kupi slobodno ako je ispravan, ja vozim auto s tim motorom, trenutno je 213.000 i nema nikakvih problema. Ako ih bude poravim ih i idemo dalje, nema auta u koje nije potrebno ulagati ako hoćeš da imaš auto.
Turbina ako ode reparacija košta 450 KM
Set kvačila (plivajući zamajac, korpa, lamela i druk ležaj) košta 570 KM
Ovo dvoje 1020 KM, a koliko guma, ulja i filtera potrošiš za npr. 100.000 km, svi bi samo da gume i ulje mjenjaju, ali ne ide to tako, svaki gušt se mora platiti.
-
- Posts: 1489
- Joined: 07/05/2004 12:52
- Location: AP
#8 Re: Polo 1.9 tdi 74kw 2002
mali_milojica wrote:Hvala ti sto si mi ustedio vrijeme da napisem svoj post. Potpis od slova do slova.LeKo wrote:Kupi slobodno ako je ispravan, ja vozim auto s tim motorom, trenutno je 213.000 i nema nikakvih problema. Ako ih bude poravim ih i idemo dalje, nema auta u koje nije potrebno ulagati ako hoćeš da imaš auto.
Turbina ako ode reparacija košta 450 KM
Set kvačila (plivajući zamajac, korpa, lamela i druk ležaj) košta 570 KM
Ovo dvoje 1020 KM, a koliko guma, ulja i filtera potrošiš za npr. 100.000 km, svi bi samo da gume i ulje mjenjaju, ali ne ide to tako, svaki gušt se mora platiti.
-
- Posts: 1489
- Joined: 07/05/2004 12:52
- Location: AP
#9 Re: Polo 1.9 tdi 74kw 2002
Set distribucije zamjenjen na 180.000 km, kombinacija INA, HEPU, Contitech i SNR, još dvije godine pa nova tura - šta da se radiDanguba wrote:uskoro zubcasti remen sa vodenom pumpom i svim ostalim.LeKo wrote:Kupi slobodno ako je ispravan, ja vozim auto s tim motorom, trenutno je 213.000 i nema nikakvih problema. Ako ih bude poravim ih i idemo dalje, nema auta u koje nije potrebno ulagati ako hoćeš da imaš auto.
Turbina ako ode reparacija košta 450 KM
Set kvačila (plivajući zamajac, korpa, lamela i druk ležaj) košta 570 KM
Ovo dvoje 1020 KM, a koliko guma, ulja i filtera potrošiš za npr. 100.000 km, svi bi samo da gume i ulje mjenjaju, ali ne ide to tako, svaki gušt se mora platiti.
- Danguba
- Posts: 12106
- Joined: 01/12/2003 00:00
- Location: Tu negdje
#10 Re: Polo 1.9 tdi 74kw 2002
u pravu si. hoces da imas auto moras biti i toga svjestan.LeKo wrote:Set distribucije zamjenjen na 180.000 km, kombinacija INA, HEPU, Contitech i SNR, još dvije godine pa nova tura - šta da se radiDanguba wrote:
uskoro zubcasti remen sa vodenom pumpom i svim ostalim.