Po vama - najboljih 5 filmova svih vremena
Moderator: _BataZiv_0809
- johnnykola
- Posts: 10316
- Joined: 15/10/2004 12:23
- Contact:
#726 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
Priča je da se radi o napaćenoj osobi punoj ljubavi...<3<3<3 Zeznuto, ali film koji pomiče perspektivu.
- desni
- Posts: 1498
- Joined: 10/03/2012 01:21
#727 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
Ma naravno jaka priča,može se posmatrati na hiljadu načina.Recimo obračun sa dogmom o tijelu kao izvoru grijeha,može se gledati kao priča o misticizmu i samoodricanju ili žrtvovanju za druge ono krotki će naslijediti zemlju.johnnykola wrote:Priča je da se radi o napaćenoj osobi punoj ljubavi...<3<3<3 Zeznuto, ali film koji pomiče perspektivu.
- johnnykola
- Posts: 10316
- Joined: 15/10/2004 12:23
- Contact:
#728 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
Da, odlična gluma i film.desni wrote:Ma naravno jaka priča,može se posmatrati na hiljadu načina.Recimo obračun sa dogmom o tijelu kao izvoru grijeha,može se gledati kao priča o misticizmu i samoodricanju ili žrtvovanju za druge ono krotki će naslijediti zemlju.johnnykola wrote:Priča je da se radi o napaćenoj osobi punoj ljubavi...<3<3<3 Zeznuto, ali film koji pomiče perspektivu.Film je svakako jedan od najboljih u devedesetim.Izdvojio bih fascinantnu režiju Larsa von Triera koji je ujedno napisao i scenario zamisli majstora
Gluma Emily Watson je ono što je po meni nepravedno ostalo nenagrađeno.Način na koji je odglumila ulogu Bess sa svim njenim promjenama raspoloženja je sami vrh glume
-
- Posts: 280
- Joined: 21/08/2014 17:57
#729 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
1. Det sjunde inseglet
1. Stalker
3. The Turin Horse
4. Satantango
5.The Big Lebowski
1. Stalker
3. The Turin Horse
4. Satantango
5.The Big Lebowski
- Crncuga
- Posts: 5
- Joined: 02/04/2013 14:49
#730 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
1. Terminator 2
2. American Psycho
3. Aliens
4. Shawshank Redemption
5. Network (1974)
2. American Psycho
3. Aliens
4. Shawshank Redemption
5. Network (1974)
- House
- Posts: 46703
- Joined: 17/03/2010 15:36
#731 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
1.alien
2.aliens
3.for a few dollars more
4.the good the bad and the ugly
5.fistiful of dollars
2.aliens
3.for a few dollars more
4.the good the bad and the ugly
5.fistiful of dollars
- hrle1976
- Posts: 4899
- Joined: 20/12/2011 01:36
- Location: Praha, Czech Republic
#732 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
Evo mojih 10 mada listu mogu lagano produziti na 100 komada, ne nuzno u ovom redosljedu ali trenutno bi vako postavio svojih 10.
1. 12 Angry Me - Od ovog filma se mnogo sta moze nauciti. Jako dobar film i tesko koji da mu moze parirati.
2. La battaglia di Algeri - Razred za sebe!
3. Der amerikanische Freund - Fantasticno snimljen!
4. The Shining - Meni najbolji iz redova Stanley Kubrick.
5. 8½ - Sta reci Federico Fellini kretivnost!
6. Dr. Strangelove, or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb - Pravi crnjak od humora!
7. L'armée des ombres - Dobar!
8. État de siège - Pravo dobro snimljen, meni super prica.
9. The Conversation - Jedna od jacih prica i meni najbolji film od Francis Ford Coppole.
10. Dillinger è morto - Neke italijanske filmove mogu gledato 100 puta.
11. Network - Mudar film! Jako dobro napisan.
12. Paris, Texas - Pravo dodirljiv film!
13. Touki bouki - Pravi africki film!
14. Inherent Vice - Rijetkost da danas naletis na film a da je cemu, ali ovaj je fenomenalan.
15. Vivre sa vie: Film en douze tableaux Ko drugi nego Godard!
16. Maratonci trce pocasni krug - I kao kopija bi bio opet orginal. Orginal orginala. Fantastican film!
17. Amarcord - Divan film. Pravo se uzivis!
18. Citizen Kane - Film koji sam provalio poslje 1-2 minute ali opet je jedinstven.
19. La grande bellezza - Ni ja ga nebi mogao bolje snimit
20. Indagine su un cittadino al di sopra di ogni sospetto - Koja kinematografija!
21. C'est arrivé près de chez vous - Brutalni crnjak , dobar!
1. 12 Angry Me - Od ovog filma se mnogo sta moze nauciti. Jako dobar film i tesko koji da mu moze parirati.
2. La battaglia di Algeri - Razred za sebe!
3. Der amerikanische Freund - Fantasticno snimljen!
4. The Shining - Meni najbolji iz redova Stanley Kubrick.
5. 8½ - Sta reci Federico Fellini kretivnost!
6. Dr. Strangelove, or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb - Pravi crnjak od humora!
7. L'armée des ombres - Dobar!
8. État de siège - Pravo dobro snimljen, meni super prica.
9. The Conversation - Jedna od jacih prica i meni najbolji film od Francis Ford Coppole.
10. Dillinger è morto - Neke italijanske filmove mogu gledato 100 puta.
11. Network - Mudar film! Jako dobro napisan.
12. Paris, Texas - Pravo dodirljiv film!
13. Touki bouki - Pravi africki film!
14. Inherent Vice - Rijetkost da danas naletis na film a da je cemu, ali ovaj je fenomenalan.
15. Vivre sa vie: Film en douze tableaux Ko drugi nego Godard!
16. Maratonci trce pocasni krug - I kao kopija bi bio opet orginal. Orginal orginala. Fantastican film!
17. Amarcord - Divan film. Pravo se uzivis!
18. Citizen Kane - Film koji sam provalio poslje 1-2 minute ali opet je jedinstven.
19. La grande bellezza - Ni ja ga nebi mogao bolje snimit
20. Indagine su un cittadino al di sopra di ogni sospetto - Koja kinematografija!
21. C'est arrivé près de chez vous - Brutalni crnjak , dobar!
- mufa1
- Posts: 2135
- Joined: 03/03/2014 19:26
#733 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
Tema top 5 najboljih filmova, i dodje frajer i kaze evo mojih 10, i napise 21 film
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66028
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#734 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
mufa1 wrote:Tema top 5 najboljih filmova, i dodje frajer i kaze evo mojih 10, i napise 21 film
-
- Posts: 58698
- Joined: 03/08/2010 19:04
#735 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
mufa1 wrote:Tema top 5 najboljih filmova, i dodje frajer i kaze evo mojih 10, i napise 21 film
- hrle1976
- Posts: 4899
- Joined: 20/12/2011 01:36
- Location: Praha, Czech Republic
#736 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
prenjelo me nesto
- Šibicar
- Posts: 7116
- Joined: 15/10/2007 22:57
- Location: Motel Černobil
#737 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
Niko ko iole gleda filmove ne može imati top 5 filmova.
- Anakyn
- Posts: 252
- Joined: 20/03/2014 12:59
#738 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
malo bezveze prelistah temu i nigdje ne vidjeh da je neko spomenuo Pan's Labyrinth
- mO k3
- Posts: 34082
- Joined: 23/09/2009 14:16
- Location: https://youtu.be/xk7QKTXQGbg
#739 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
1.Interstellar
2.The Machinist
3.Jackie Brown
4.Forrest Gump
5.Policajke sa Beverli hillsa
Ima ih jos vise ,ali neki koji su mi na pamet pali
2.The Machinist
3.Jackie Brown
4.Forrest Gump
5.Policajke sa Beverli hillsa
Ima ih jos vise ,ali neki koji su mi na pamet pali
-
- Posts: 1564
- Joined: 23/12/2013 11:02
#740 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
The Shawshank Redemption (1994)
12 Angry Men (1957)
Tae Guk Gi: The Brotherhood of War (2004)
The Usual Suspects (1995)
In Bruges (2008)
Ima li ko bolju listu?
12 Angry Men (1957)
Tae Guk Gi: The Brotherhood of War (2004)
The Usual Suspects (1995)
In Bruges (2008)
Ima li ko bolju listu?
- Krokodajl
- Posts: 8237
- Joined: 27/01/2016 12:36
#741 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
1,2,4Kataklinger wrote:The Shawshank Redemption (1994)
12 Angry Men (1957)
Tae Guk Gi: The Brotherhood of War (2004)
The Usual Suspects (1995)
In Bruges (2008)
Ima li ko bolju listu?
Umjesto Tae Guk Gi i In Bruges ja bih stavio Kazablanku i Šindlerovu Listu.
-
- Posts: 1564
- Joined: 23/12/2013 11:02
#742 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
Ja sam gledao da u listu ubacim i dramu, i ratni, i mindfuck, i jedan klasik (pa nek je i crno/bijeli) i jedan koji je spoj više žanrova.Krokodajl wrote:1,2,4Kataklinger wrote:The Shawshank Redemption (1994)
12 Angry Men (1957)
Tae Guk Gi: The Brotherhood of War (2004)
The Usual Suspects (1995)
In Bruges (2008)
Ima li ko bolju listu?
Umjesto Tae Guk Gi i In Bruges ja bih stavio Kazablanku i Šindlerovu Listu.
- esmasaric
- Posts: 3763
- Joined: 03/11/2015 02:36
- Location: https://twitter.com/esmasaric
- Contact:
#743 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
Uh, treba izdvojiti pet. Evo za promjenu 5 evropskih.
1. Amelie - gledala najmanje 30tak puta, i dan danas zanimljiv film sa nekom dječijom energijom u sebi.
2. 8 1/2 - Fellini, dovoljno.
3. Volver - Koje boje u filmu, plus Penelope uvijek lijepa.
4. The Lobster - zanimljiva ljubavna priča, možda nije svih vremena, ali vrijedi pomena.
5. The Great Beauty - Prelijepa Italija...nakon ovog filma sam poželjela da posjetim Rim i živim u njemu par mjeseci.
1. Amelie - gledala najmanje 30tak puta, i dan danas zanimljiv film sa nekom dječijom energijom u sebi.
2. 8 1/2 - Fellini, dovoljno.
3. Volver - Koje boje u filmu, plus Penelope uvijek lijepa.
4. The Lobster - zanimljiva ljubavna priča, možda nije svih vremena, ali vrijedi pomena.
5. The Great Beauty - Prelijepa Italija...nakon ovog filma sam poželjela da posjetim Rim i živim u njemu par mjeseci.
- piupiu
- Posts: 16605
- Joined: 05/01/2008 05:08
#744 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
Uh, ovo je opasan film!Kataklinger wrote: The Usual Suspects (1995)
- animals
- Posts: 21500
- Joined: 19/04/2013 22:13
#745 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
O ukusima ne vrijedi raspravljati..
tako svak ima svoje favorite..
tako svak ima svoje favorite..
- mixone1995
- Posts: 3527
- Joined: 16/07/2012 19:25
#746 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
1. The Dark Knight
- KB9
- Posts: 8449
- Joined: 26/10/2014 08:20
#747 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
the prestige
fight club
12 angry men
big lebowski
prvo su bila prva dva samo sigurna u top 5, sad su ova cetiri komada i peti nek bude promjenljiv zavisno od raspolozenja iz dana u dan, da ne bi neki filmovi ostali zakinuti
fight club
12 angry men
big lebowski
prvo su bila prva dva samo sigurna u top 5, sad su ova cetiri komada i peti nek bude promjenljiv zavisno od raspolozenja iz dana u dan, da ne bi neki filmovi ostali zakinuti
- Xray
- Posts: 147
- Joined: 15/10/2015 15:18
#748 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
1. Ex Machina
2. Alien
3. Akira (ako brojimo anime)
4. Spotless mind of eternal sunshine
5. Catch me if you can
Stvarno je premalo najboljih 5, mozda 50.
2. Alien
3. Akira (ako brojimo anime)
4. Spotless mind of eternal sunshine
5. Catch me if you can
Stvarno je premalo najboljih 5, mozda 50.
- sapphire
- Posts: 9
- Joined: 26/06/2016 11:23
#749 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
The Shawshank Redemption
Vertigo(1958)
The Dreamers
There will be blood
Pan's Labyrinth
Vertigo(1958)
The Dreamers
There will be blood
Pan's Labyrinth
- Truba
- Posts: 81655
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#750 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
mnogo najbolja listaBlack swan wrote:moji najbolji filmovi su
Zombi holocaoust
Canibal holocaust
Zombie flesh eaters
Wicker man
Suspiria