Po vama - najboljih 5 filmova svih vremena
Moderator: _BataZiv_0809
- walter kurtz
- Posts: 5917
- Joined: 07/11/2014 08:27
- Location: Nung river
- pink floydd
- Posts: 6041
- Joined: 04/01/2012 14:06
- Location: Vinograd
#677 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
Mnogi ovde pišu filmove koji su "nametnuti" kao jedni od najboljih. Teško je sastaviti listu od 5 filmova a da ne ostaviš neki bolji ili jednako dobar. Ja ću napisati one koje sam gledao najmanje tri puta i namjeravam opet pogledati. Više je od pet jer ima jedna trilogija, i 2 dijela druge trilogije Filmove za koje mi je i nakon trećeg gledanja žao kad se završavaju.
1. The Lord of The Rings
2. Forrest Gump
3. The Godfather 1 i 2
4. The Dark Knight
5. The Silence of the Lambs
1. The Lord of The Rings
2. Forrest Gump
3. The Godfather 1 i 2
4. The Dark Knight
5. The Silence of the Lambs
- Murat Sabanovic
- Posts: 5527
- Joined: 18/01/2005 20:55
#678 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
bal vampira
most na rijeci kvaj
dobar los zao
kum2
shawshank redemption
oluja stoljeca
misery
les miserables
bilo jednom u americi
bilo jednom na divljem zapadu
usual suspect
dracula (bram stocker)
django(1966)
eyes wide shut
a river runs through it
legends of the fall
Intervju s vampirom
djavolji advokat
scarface
most na rijeci kvaj
dobar los zao
kum2
shawshank redemption
oluja stoljeca
misery
les miserables
bilo jednom u americi
bilo jednom na divljem zapadu
usual suspect
dracula (bram stocker)
django(1966)
eyes wide shut
a river runs through it
legends of the fall
Intervju s vampirom
djavolji advokat
scarface
-
- Posts: 139
- Joined: 11/10/2014 23:42
- Location: ZELJO TOJE MOJ TEEM <3 SRCU DRAGA BOJA PLAWA <3 MISMO ZELJINI ZELJOJE NASH
#679 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
kakvo preseravanje u stilu ja sam pametan gledam klasike i citam knjigeZviz wrote:Bez redosljeda...
2001: A Space Odyssey (1968) - Kubrick
8½ (1963) - Fellini
Taxi Driver (1976) - Scorsese
Apocalypse Now (1979) - Coppola
Ladri di Biciclette (1948) - de Sica
samo poludjeli taksista dobar
- Zviz
- Posts: 4993
- Joined: 19/08/2012 15:40
- Location: Sarejevo / Gvineja-Bisau / Tokijo / Brisel / Kopenhagen / Guam
#680 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
LAFAC95 wrote:kakvo preseravanje u stilu ja sam pametan gledam klasike i citam knjigeZviz wrote:Bez redosljeda...
2001: A Space Odyssey (1968) - Kubrick
8½ (1963) - Fellini
Taxi Driver (1976) - Scorsese
Apocalypse Now (1979) - Coppola
Ladri di Biciclette (1948) - de Sica
samo poludjeli taksista dobar
Sta ti znas sta je film, a jos vise sta znas sta je licni ukus.
-
- Posts: 139
- Joined: 11/10/2014 23:42
- Location: ZELJO TOJE MOJ TEEM <3 SRCU DRAGA BOJA PLAWA <3 MISMO ZELJINI ZELJOJE NASH
#681 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
DECKO JA GLEDAM FILMOVE OD SVOJE TRECE GODINE I AKO BASH MORAS ZNATI DOBITNIK SAM SREBRENOG TOCKA TEHNIKE KAO REDATELJ JEDNOG FILMA. SREBRENI TOCAK TEHNIKE JE NAGRADA KOJA SE DOBIJA POVODOM TEHNICKOG ODGOJA NA KANTONU.Zviz wrote:LAFAC95 wrote:kakvo preseravanje u stilu ja sam pametan gledam klasike i citam knjigeZviz wrote:Bez redosljeda...
2001: A Space Odyssey (1968) - Kubrick
8½ (1963) - Fellini
Taxi Driver (1976) - Scorsese
Apocalypse Now (1979) - Coppola
Ladri di Biciclette (1948) - de Sica
samo poludjeli taksista dobar
Sta ti znas sta je film, a jos vise sta znas sta je licni ukus.
- johnnykola
- Posts: 10316
- Joined: 15/10/2004 12:23
- Contact:
#682 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
Trolenzi big tajm.qqq:
- Zviz
- Posts: 4993
- Joined: 19/08/2012 15:40
- Location: Sarejevo / Gvineja-Bisau / Tokijo / Brisel / Kopenhagen / Guam
#683 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
LAFAC95 wrote:
DECKO JA GLEDAM FILMOVE OD SVOJE TRECE GODINE I AKO BASH MORAS ZNATI DOBITNIK SAM SREBRENOG TOCKA TEHNIKE KAO REDATELJ JEDNOG FILMA. SREBRENI TOCAK TEHNIKE JE NAGRADA KOJA SE DOBIJA POVODOM TEHNICKOG ODGOJA NA KANTONU.
Cestitam. No to vam nedaje za nikakvo pravo, pa kao odlikovan tom titulom bi mozda trebali znati, da ljudi imaju razlicite ukuse. A ako gledate filmove od trece godine, mozda ste navedene pogledali ako ne toplo preporucujem. U svakom slucaju na IMDB ljudi prave reaznorazne liste filmova pa ako imas vremena pogledaj, mozda budete imali razloga da prokomentarisete neciji ukus. I ustedite to decko, jer ja sam decko bio prije trideset i kusur godina.
-
- Posts: 139
- Joined: 11/10/2014 23:42
- Location: ZELJO TOJE MOJ TEEM <3 SRCU DRAGA BOJA PLAWA <3 MISMO ZELJINI ZELJOJE NASH
#684 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
izvinite onda, stariji ste i sigurno bolje poznajete jer duze gledate filmove jos jednom izviniteZviz wrote:LAFAC95 wrote:
DECKO JA GLEDAM FILMOVE OD SVOJE TRECE GODINE I AKO BASH MORAS ZNATI DOBITNIK SAM SREBRENOG TOCKA TEHNIKE KAO REDATELJ JEDNOG FILMA. SREBRENI TOCAK TEHNIKE JE NAGRADA KOJA SE DOBIJA POVODOM TEHNICKOG ODGOJA NA KANTONU.
Cestitam. No to vam nedaje za nikakvo pravo, pa kao odlikovan tom titulom bi mozda trebali znati, da ljudi imaju razlicite ukuse. A ako gledate filmove od trece godine, mozda ste navedene pogledali ako ne toplo preporucujem. U svakom slucaju na IMDB ljudi prave reaznorazne liste filmova pa ako imas vremena pogledaj, mozda budete imali razloga da prokomentarisete neciji ukus. I ustedite to decko, jer ja sam decko bio prije trideset i kusur godina.
- ODB
- Posts: 1403
- Joined: 09/11/2014 02:48
#685 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
Jesam li jedini kome su Transformersi u top 5 ,samo zbog efekata ?
- Partijaner
- Posts: 15365
- Joined: 17/10/2010 13:56
- Location: Südkurve München
#686 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
The Godfather
Fight Club
The Dark Knight
Memento
Se7en
Mada ima jos dobrih filmova, ali ovi su mi favoriti.
Fight Club
The Dark Knight
Memento
Se7en
Mada ima jos dobrih filmova, ali ovi su mi favoriti.
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66037
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#687 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
U zadnje vrijeme sam malo udario po klasicima. Sad kad te filmove pogledam kao zreo covjek, puno su bolji Uglavnom evo liste onih koje sam gledao nanovo:
1) Kum 2
2) Pulp Fiction
3) Mostovi okruga Medison
4) Lovac na jelene
5) Apokalipsa danas
1) Kum 2
2) Pulp Fiction
3) Mostovi okruga Medison
4) Lovac na jelene
5) Apokalipsa danas
-
- Posts: 28
- Joined: 31/08/2014 23:21
#688 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
1. The Shawshank Redemption
2. Pulp Fiction
3. Departed
4. Batman Triology (1. Dark Knight Rises, 2. Dark Knight, 3. Batman Begins)
5. Se7en
2. Pulp Fiction
3. Departed
4. Batman Triology (1. Dark Knight Rises, 2. Dark Knight, 3. Batman Begins)
5. Se7en
-
- Posts: 16059
- Joined: 07/04/2009 16:54
- Location: povis jajca
#689 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
Jesta ovo, sve Holywood production ?_BataZiv_0809 wrote:U zadnje vrijeme sam malo udario po klasicima. Sad kad te filmove pogledam kao zreo covjek, puno su bolji Uglavnom evo liste onih koje sam gledao nanovo:
1) Kum 2
2) Pulp Fiction
3) Mostovi okruga Medison
4) Lovac na jelene
5) Apokalipsa danas
-
- Posts: 16059
- Joined: 07/04/2009 16:54
- Location: povis jajca
#690 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
Btw, ne bih o pet najboljih filmova, jer skoro svake godine izadje film da bi ga mogao uvrstiti na tu listu ali onda ne znam koga izbaciti.
Meni je recimo Awakanings jedan od najboljih filmova ikad.
Mada film koji je na mene ostavio najjaci utisak je Duboko Grlo , valjda je covjek bio u tim godinama kad ga akcioni filmovi sa elementima drame duboko potresu .
Meni je recimo Awakanings jedan od najboljih filmova ikad.
Mada film koji je na mene ostavio najjaci utisak je Duboko Grlo , valjda je covjek bio u tim godinama kad ga akcioni filmovi sa elementima drame duboko potresu .
- jethro
- Posts: 1709
- Joined: 31/10/2003 00:00
#691 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
1. Otimači izgubljenog kovčega (Raiders of the Lost Ark)
2. Apokalipsa danas (Apocalypse Now)
3. Ples s vukovima (Dances with Wolves)
4. Oslobađanje (Deliverance)
5. Društvo mrtvih pjesnika (Dead Poets Society)
2. Apokalipsa danas (Apocalypse Now)
3. Ples s vukovima (Dances with Wolves)
4. Oslobađanje (Deliverance)
5. Društvo mrtvih pjesnika (Dead Poets Society)
- Idemedosumom
- Posts: 7829
- Joined: 15/11/2012 12:42
- Location: ..
#692 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
Odlične liste! Za mene je fight club totalni shite. Žalim vrijeme koje sam izgubio
-
- Posts: 427
- Joined: 05/06/2013 08:59
#693 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
Kum 1
Kum 2
Pulp Fiction
Dolce Vita
Odiseja u Svemiru 2001
Slazem se za Fight Club, cisti shit za mene.
Kum 2
Pulp Fiction
Dolce Vita
Odiseja u Svemiru 2001
Slazem se za Fight Club, cisti shit za mene.
- _mufljuz_
- Posts: 4976
- Joined: 12/04/2013 19:42
#694 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
da ispucam jedan pa razmislim o ostala 4 (mada bi strpo jedno 44 tu od Klinta, Pacina).....
-
- Posts: 77
- Joined: 27/01/2013 17:11
#695 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
1.Primal Fear
2. Savršeni krug
3. Ničija zemlja
4. The usual suspects
5. Catch me if you can , Man on fire, Shawshank redemption
Našlo bi se još odličnih filmova da se da insanu razmišljat.
Od nekih manje poznatih , nekad prije 7-8 - 10 godina sam gledao britansku mini seriju Messiah se zove čini mi se, i to vrijedi pogledati barem koliko se sjećam, jesam bio mlad i neiskusan, ali i dan danas mislim da vrijedi
2. Savršeni krug
3. Ničija zemlja
4. The usual suspects
5. Catch me if you can , Man on fire, Shawshank redemption
Našlo bi se još odličnih filmova da se da insanu razmišljat.
Od nekih manje poznatih , nekad prije 7-8 - 10 godina sam gledao britansku mini seriju Messiah se zove čini mi se, i to vrijedi pogledati barem koliko se sjećam, jesam bio mlad i neiskusan, ali i dan danas mislim da vrijedi
- dale cooper
- Posts: 28464
- Joined: 03/04/2007 09:55
- Location: Twin Peaks/Red Room
#696 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
Još kada bi ove liste bili pravi reprezent zaista najboljih filmova svih vremena, umjesto
trenutnih favorita kojih su se forumaši upravo sjetili ili su ih nedavno ponovno pregledali. Plus što je jako malo
filmova na listama snimljenih prije 80-tih godina.
trenutnih favorita kojih su se forumaši upravo sjetili ili su ih nedavno ponovno pregledali. Plus što je jako malo
filmova na listama snimljenih prije 80-tih godina.
-
- Posts: 269
- Joined: 12/02/2012 04:53
#697 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
Eh, posto mi je malo dosadno, da napisem jedan komentar i da se osvrnem na "kritiku" LAFAC-a upucenu Zviz-u.
Filmove koje je postavio Zviz, to je opsta kultura, nikakvo pametovanje.
Ja bih taksistu na ovoj listi stavio na peto mjesto, daleko da je najbolji u listi.
Zvuci grubo, ali taksista ima posebnu pricu i trazi posebno razumijevanje.
Filmovi koje je Zviz naveo su remek-djela.
Krenuvsi od Felinija i "Osam i po", Italijanskog' neorealizma, preko Kjubrikove Odiseje, pa do cuvenih apokalipse i taksiste.
Kod nas ljudi samo komercijalu gledaju i misle da je to vrh, ali dobro, licni ukus.
Kad' bih pravio nekih pet najboljih filmova svih vremena, ostavio bih Felinija i Kjubrika, iako su mi kradljivci i taj neorealizam bas dragi, i dodao tri filma:
1. 2001: A Space Odyssey
2. 8½
3. Tokyo story
4. La grande illusion
5. L'Avventura
Redosljed nebitan, naravno.
Odmah poslije idu: Ladri di Biciclette, Sanshô dayû, Taxi Driver, Apocalypse Now, Das Boot, Tengoku to jigoku, Days of Heaven, Il gattopardo, Le notti bianche, Paper Moon, Le mépris, Stalker (1979), Sleuth (1972), Ugetsu monogatari, La haine, The omen (1976), El espíritu de la colmena, Utomlyonnye solntsem, Les quatre cents coups... i tako dalje. I Hitchcock je tu, naravno.
Ima tu i komercijale koje treba spomenuti, ovih popularnih filmova, naravno. Ali necu, to vec svi znaju.
Raspisao sam se malo vise, ali ne skodi.
Ko ima malo vise slobodnog' vremena, a da nije gledao neke od navedenih filmova, nek' krene redom, nece se pokajati.
Filmove koje je postavio Zviz, to je opsta kultura, nikakvo pametovanje.
Ja bih taksistu na ovoj listi stavio na peto mjesto, daleko da je najbolji u listi.
Zvuci grubo, ali taksista ima posebnu pricu i trazi posebno razumijevanje.
Filmovi koje je Zviz naveo su remek-djela.
Krenuvsi od Felinija i "Osam i po", Italijanskog' neorealizma, preko Kjubrikove Odiseje, pa do cuvenih apokalipse i taksiste.
Kod nas ljudi samo komercijalu gledaju i misle da je to vrh, ali dobro, licni ukus.
Kad' bih pravio nekih pet najboljih filmova svih vremena, ostavio bih Felinija i Kjubrika, iako su mi kradljivci i taj neorealizam bas dragi, i dodao tri filma:
1. 2001: A Space Odyssey
2. 8½
3. Tokyo story
4. La grande illusion
5. L'Avventura
Redosljed nebitan, naravno.
Odmah poslije idu: Ladri di Biciclette, Sanshô dayû, Taxi Driver, Apocalypse Now, Das Boot, Tengoku to jigoku, Days of Heaven, Il gattopardo, Le notti bianche, Paper Moon, Le mépris, Stalker (1979), Sleuth (1972), Ugetsu monogatari, La haine, The omen (1976), El espíritu de la colmena, Utomlyonnye solntsem, Les quatre cents coups... i tako dalje. I Hitchcock je tu, naravno.
Ima tu i komercijale koje treba spomenuti, ovih popularnih filmova, naravno. Ali necu, to vec svi znaju.
Raspisao sam se malo vise, ali ne skodi.
Ko ima malo vise slobodnog' vremena, a da nije gledao neke od navedenih filmova, nek' krene redom, nece se pokajati.
- ferratilis
- Posts: 7264
- Joined: 25/11/2013 16:48
#698 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
čudi me da malo ljudi svrstava The Lord of the Rings među top 5
-
- Posts: 3
- Joined: 13/04/2013 23:32
#699 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
1. Man on fire
2. Lord of the Rings Trilogija
3. The Wolf of wall street
4. Harry potter serijal
5. Now you see me
2. Lord of the Rings Trilogija
3. The Wolf of wall street
4. Harry potter serijal
5. Now you see me
- crveni il bijeli
- Posts: 108
- Joined: 30/03/2015 14:18
#700 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
Kum, Matrix pisem jos kad se sjetim