Plin Centar Sarajevo - iskustva ?

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

sLLayer
Posts: 567
Joined: 31/03/2009 21:39

#26 Re: Plin Centar Sarajevo - iskustva ?

Post by sLLayer »

usput da ja pitam u vezi ugradnje plina u darkomu, imaju dvije opcije neki sistem AC STAG 800KM (2 god garancije ili 30 000km) i zavoli alisey 1200KM (2 god garanccije ili 100000km) zanima me kakva je razlika izmedju ova dva sistema je li drasticna vrijedi li 400km, auto je peugeot 206 2.0
sLLayer
Posts: 567
Joined: 31/03/2009 21:39

#27 Re: Plin Centar Sarajevo - iskustva ?

Post by sLLayer »

uskrsno_respo wrote:Pezo je 206 cc 2.0
Gdje kontas bocu staviti?
pogledaj kod ovog http://www.pik.ba/artikal/10467959/peugeot-206-cc/

a moze i toroidna stati u gepek
citroen xm
Posts: 18127
Joined: 17/04/2012 22:57

#28 Re: Plin Centar Sarajevo - iskustva ?

Post by citroen xm »

Stag je dobra marka plinskih uređaja. Ja bi išao na tu opciju bez obzira na garanciju. A kada bolje skontaš kod oba uređaja je garancija 2 godine, razlika je u kilometraži. Sumnjam da ćeš sa P206 preći mnogo više za 2 godine od tih 30000 km.
sLLayer
Posts: 567
Joined: 31/03/2009 21:39

#29 Re: Plin Centar Sarajevo - iskustva ?

Post by sLLayer »

uskrsno_respo wrote:
sLLayer wrote:
uskrsno_respo wrote:Pezo je 206 cc 2.0
Gdje kontas bocu staviti?
pogledaj kod ovog http://www.pik ba/artikal/10467959/peugeot-206-cc/

a moze i toroidna stati u gepek
moze ona stati al se poselami sa spustenim krovom onda
pa nisam lud da mu krov ukinem radi plina, pogledaj kod tog na piku kako je stala i otvara se krov normalno, a onda toroidna jos manja, naravno da vodim racuna o tome
User avatar
Read_only
Posts: 1
Joined: 12/01/2014 22:47

#30 Re: Plin Centar Sarajevo - iskustva ?

Post by Read_only »

Necu govoriti iz iskustva jer moje iskustvo je izvanredno. Zelim jednostavno podijeliti informaciju s vama. Zenit Pro je vrhunska japanska elektronika producirana u Poljskoj. Ako npr. uzmete: Zenit Pro ECU, HANA injektore , Tomasetto multiventil i reduktor dobili ste najbolju plinsku instalaciju za "malo" para. Izuzet cu holandske sisteme tečne faze Prins i Vialle koji kostaju preko 4000 KM, i talijanski BRC koji je prilicno skup, a nisam siguran da je bolji u svim segmentima. HANA injektori su vrhunski injektori proizvedeni u J. Koreji i u sporu su sa japanskim Kein-om. Tuže se međusobno za tehnologiju injektora itd. da ne duzim. Dakle, "OVO SVE OSTALO" izuzet cu još Zavoli isparivač/reduktor, sve ostalo su igračke koje znaju fino da rade kad se fino urade, cak i turski Baykan. Naravno, svi sistemi imaju svoje musterije, al sigurnost je u detaljima, a detalji su gumena crijeva,bakrena crijeva, šelne, žice koje povezuju komponente, ma sve što se metne u vozilo, i naravno, sve moze da bude vrhunsko i jako opasno ako se ugradnja prepusti indijancima. Pozdrav :)
Last edited by Read_only on 13/05/2014 22:26, edited 1 time in total.
citro
Posts: 1012
Joined: 17/02/2013 09:46

#31 Re: Plin Centar Sarajevo - iskustva ?

Post by citro »

Dakle, doslo je vrijeme da podijelim svoja iskustva oko ugradnje plina a kojeg sam obavio upravo u firmi PCS.
Naime, vec nekoliko mjeseci tragam za firmom koja ce mi ugraditi plin na pravi nacin u mog metalnog ljubimca koji je vrlo rastrosan sto se potrosnje tice. Radi se o autu koji ima konstantan pogon na 4 tocka i motor 2.0 16V pa podaci o gradskoj potrosnji preko 14 litara koji se pojavljuju na boardu nisu nimalo cudni. Ipak, malo mi je glupo bacati novac na takav nacin u vrijeme kada postoje ne tako skupi auti koji trose po 6.5 litara gradske voznje, dizela naravno.
Posto je moj limeni ljubimac na crnoj listi sto se tice plina kao pogonskog goriva, temeljito sam ispitao problematiku preko raznih foruma, Engleskih, Njemackih i Australijskih. Generalno, pored nekoliko tehnickih detalja od kojih je jedan npr. obavezno prisustvo Lube sistema vazi sljedece:
Ko tvrdi da moze pravilno ugraditi plin i sve podesiti kako treba za jedan dan, bjezi od njega !
Nema sanse, jer za podesavanje mapa treba dosta vremena a to je najvazniji korak u cilju ocuvanja motora od potencijalnih steta. Postoje potencijalne stete za motore koji rade na plinu, ali o tome ovdje niko ne prica. Dosjedi ventila, detonacije u usisnoj grani, pregrijavanje motora i slicno.
Onda sam obilazio razne "ugradjivace" plina u okolini Sarajeva ali niko nije na mene ostavio neki pozitivan dojam. Uglavnom je ona prica lako cemo to, nema nikakvih problema i slicno, a kada u prici pocnes ulaziti u tehnicke detalje onda uvidis surovu realnost bosanskih strucnjaka i profesionalaca. I, naravno, svi to mogu uraditi do popodne. Malo morgen u ovo auto, mislim se ja ...
Kontaktirao sam i cuvenog gosp. Meica u Zagreb, covjek zaista zna sta radi, ali je ta prica kod njega teska oko 2000 Eura sto cini skoro polovinu trzisne cijene predmetnog auta pa mi se to nikako ne isplati.
Na kraju, preko ovog foruma i upravo ove teme saznam za PCS firmu za koju do tada nikada nisam cuo. Odem kod njih, porazgovaram, postavim nekoliko specificnih pitanja, razgledam radnju i ljudi poloze kod mene ispit. Kao rezultat dovedem auto kod njih za par dana i oni sve zavrse oko ugradnje i podesavanja za dva dana.
Uradjenim poslom sam veoma zadovoljan jer je obavljen kvalitetno sto se vidi po mnostvu detalja. Sa autom sam presao tek jedva 500 km ali su mi utisci odlicni, a potrosnju (mjesovita ali dosta agresivna jer ispitujem auto) sam sveo na novcani ekvivalent od 6.2 litara benzina sto je nezamislivo za ovo auto.
Platio sam ovu instalaciju doduse nesto skuplje nego u Lukavici ali ne zalim ni marke jer sam vrlo zadovoljan kvalitetom ugradnje, a svakakvih fuseraja sam se vec nagledao.
Dakle, sve pohvale za firmu PCS. Ljudi znaju sta rade i razumiju svoj posao. Korektni, kulturni, ne petljaju i ne lazu.
Jedini problem koji imaju je da su slabi u marketingu pa se za njih jedva zna u ovom gradu, a pogotovo okolo. Stoga sam i osjetio potrebu da ih malo pohvalim jer su to na kraju i zasluzili.
User avatar
hopi
Posts: 5702
Joined: 05/03/2009 23:03
Location: zemlja moja

#32 Re: Plin Centar Sarajevo - iskustva ?

Post by hopi »

koji motor ako se smije znati
i kod mene je 2.0 + automatik, i preporučen dodatno flash lube
preludezalude
Posts: 5628
Joined: 07/03/2012 00:09

#33 Re: Plin Centar Sarajevo - iskustva ?

Post by preludezalude »

citro wrote:Dakle, doslo je vrijeme da podijelim svoja iskustva oko ugradnje plina a kojeg sam obavio upravo u firmi PCS.
Naime, vec nekoliko mjeseci tragam za firmom koja ce mi ugraditi plin na pravi nacin u mog metalnog ljubimca koji je vrlo rastrosan sto se potrosnje tice. Radi se o autu koji ima konstantan pogon na 4 tocka i motor 2.0 16V pa podaci o gradskoj potrosnji preko 14 litara koji se pojavljuju na boardu nisu nimalo cudni. Ipak, malo mi je glupo bacati novac na takav nacin u vrijeme kada postoje ne tako skupi auti koji trose po 6.5 litara gradske voznje, dizela naravno.
Posto je moj limeni ljubimac na crnoj listi sto se tice plina kao pogonskog goriva, temeljito sam ispitao problematiku preko raznih foruma, Engleskih, Njemackih i Australijskih. Generalno, pored nekoliko tehnickih detalja od kojih je jedan npr. obavezno prisustvo Lube sistema vazi sljedece:
Ko tvrdi da moze pravilno ugraditi plin i sve podesiti kako treba za jedan dan, bjezi od njega !
Nema sanse, jer za podesavanje mapa treba dosta vremena a to je najvazniji korak u cilju ocuvanja motora od potencijalnih steta. Postoje potencijalne stete za motore koji rade na plinu, ali o tome ovdje niko ne prica. Dosjedi ventila, detonacije u usisnoj grani, pregrijavanje motora i slicno.
Onda sam obilazio razne "ugradjivace" plina u okolini Sarajeva ali niko nije na mene ostavio neki pozitivan dojam. Uglavnom je ona prica lako cemo to, nema nikakvih problema i slicno, a kada u prici pocnes ulaziti u tehnicke detalje onda uvidis surovu realnost bosanskih strucnjaka i profesionalaca. I, naravno, svi to mogu uraditi do popodne. Malo morgen u ovo auto, mislim se ja ...
Kontaktirao sam i cuvenog gosp. Meica u Zagreb, covjek zaista zna sta radi, ali je ta prica kod njega teska oko 2000 Eura sto cini skoro polovinu trzisne cijene predmetnog auta pa mi se to nikako ne isplati.
Na kraju, preko ovog foruma i upravo ove teme saznam za PCS firmu za koju do tada nikada nisam cuo. Odem kod njih, porazgovaram, postavim nekoliko specificnih pitanja, razgledam radnju i ljudi poloze kod mene ispit. Kao rezultat dovedem auto kod njih za par dana i oni sve zavrse oko ugradnje i podesavanja za dva dana.
Uradjenim poslom sam veoma zadovoljan jer je obavljen kvalitetno sto se vidi po mnostvu detalja. Sa autom sam presao tek jedva 500 km ali su mi utisci odlicni, a potrosnju (mjesovita ali dosta agresivna jer ispitujem auto) sam sveo na novcani ekvivalent od 6.2 litara benzina sto je nezamislivo za ovo auto.
Platio sam ovu instalaciju doduse nesto skuplje nego u Lukavici ali ne zalim ni marke jer sam vrlo zadovoljan kvalitetom ugradnje, a svakakvih fuseraja sam se vec nagledao.
Dakle, sve pohvale za firmu PCS. Ljudi znaju sta rade i razumiju svoj posao. Korektni, kulturni, ne petljaju i ne lazu.
Jedini problem koji imaju je da su slabi u marketingu pa se za njih jedva zna u ovom gradu, a pogotovo okolo. Stoga sam i osjetio potrebu da ih malo pohvalim jer su to na kraju i zasluzili.
Sve ovo stoji sto si rekao i slazem se s tobom, ali moram prokomentarisati ovo crveno pa cu krenuti redom.

DOSJEDI VENTILA - postoji sistem podmazivanja koji se ugradi kod ugradnje plinske instalacije

DETONACIJE U USISNOJ GRANI - uopste se ne desava ovaj slucaj ako je plin ustiman kako treba.
Da li znas da je moguce dobiti detonacije u usisnoj grani i ako vozis na benzin a nije ustiman kako treba?

PREGRIJAVANJE MOTORA - pojma nemam o kakvom pregrijavanju motora pricas, ali i ako je moguce onda dolazi zbog neustimanog plina ili loseg sistema hladjenja. Ali jos nisam nikad cuo da se nekom pregrijava motor zbog plina.

ZAKLJUCAK: svi ovi gore navodni problemi plina ne nastaju zbog toga sto si ugradio plin vec zbog nestrucnog ustimavanja plinske instalacije.
Ovakvi i slicni problemi se mogu dobiti i na autu koje nema ugradjen plin. Znaci, dobar servis za ugradnju i ustimavanje je glavna stvar, sve ostalo je manje bitno.
citro
Posts: 1012
Joined: 17/02/2013 09:46

#34 Re: Plin Centar Sarajevo - iskustva ?

Post by citro »

preludezalude wrote:
citro wrote:Dakle, doslo je vrijeme da podijelim svoja iskustva oko ugradnje plina a kojeg sam obavio upravo u firmi PCS.
Naime, vec nekoliko mjeseci tragam za firmom koja ce mi ugraditi plin na pravi nacin u mog metalnog ljubimca koji je vrlo rastrosan sto se potrosnje tice. Radi se o autu koji ima konstantan pogon na 4 tocka i motor 2.0 16V pa podaci o gradskoj potrosnji preko 14 litara koji se pojavljuju na boardu nisu nimalo cudni. Ipak, malo mi je glupo bacati novac na takav nacin u vrijeme kada postoje ne tako skupi auti koji trose po 6.5 litara gradske voznje, dizela naravno.
Posto je moj limeni ljubimac na crnoj listi sto se tice plina kao pogonskog goriva, temeljito sam ispitao problematiku preko raznih foruma, Engleskih, Njemackih i Australijskih. Generalno, pored nekoliko tehnickih detalja od kojih je jedan npr. obavezno prisustvo Lube sistema vazi sljedece:
Ko tvrdi da moze pravilno ugraditi plin i sve podesiti kako treba za jedan dan, bjezi od njega !
Nema sanse, jer za podesavanje mapa treba dosta vremena a to je najvazniji korak u cilju ocuvanja motora od potencijalnih steta. Postoje potencijalne stete za motore koji rade na plinu, ali o tome ovdje niko ne prica. Dosjedi ventila, detonacije u usisnoj grani, pregrijavanje motora i slicno.
Onda sam obilazio razne "ugradjivace" plina u okolini Sarajeva ali niko nije na mene ostavio neki pozitivan dojam. Uglavnom je ona prica lako cemo to, nema nikakvih problema i slicno, a kada u prici pocnes ulaziti u tehnicke detalje onda uvidis surovu realnost bosanskih strucnjaka i profesionalaca. I, naravno, svi to mogu uraditi do popodne. Malo morgen u ovo auto, mislim se ja ...
Kontaktirao sam i cuvenog gosp. Meica u Zagreb, covjek zaista zna sta radi, ali je ta prica kod njega teska oko 2000 Eura sto cini skoro polovinu trzisne cijene predmetnog auta pa mi se to nikako ne isplati.
Na kraju, preko ovog foruma i upravo ove teme saznam za PCS firmu za koju do tada nikada nisam cuo. Odem kod njih, porazgovaram, postavim nekoliko specificnih pitanja, razgledam radnju i ljudi poloze kod mene ispit. Kao rezultat dovedem auto kod njih za par dana i oni sve zavrse oko ugradnje i podesavanja za dva dana.
Uradjenim poslom sam veoma zadovoljan jer je obavljen kvalitetno sto se vidi po mnostvu detalja. Sa autom sam presao tek jedva 500 km ali su mi utisci odlicni, a potrosnju (mjesovita ali dosta agresivna jer ispitujem auto) sam sveo na novcani ekvivalent od 6.2 litara benzina sto je nezamislivo za ovo auto.
Platio sam ovu instalaciju doduse nesto skuplje nego u Lukavici ali ne zalim ni marke jer sam vrlo zadovoljan kvalitetom ugradnje, a svakakvih fuseraja sam se vec nagledao.
Dakle, sve pohvale za firmu PCS. Ljudi znaju sta rade i razumiju svoj posao. Korektni, kulturni, ne petljaju i ne lazu.
Jedini problem koji imaju je da su slabi u marketingu pa se za njih jedva zna u ovom gradu, a pogotovo okolo. Stoga sam i osjetio potrebu da ih malo pohvalim jer su to na kraju i zasluzili.
Sve ovo stoji sto si rekao i slazem se s tobom, ali moram prokomentarisati ovo crveno pa cu krenuti redom.

DOSJEDI VENTILA - postoji sistem podmazivanja koji se ugradi kod ugradnje plinske instalacije

DETONACIJE U USISNOJ GRANI - uopste se ne desava ovaj slucaj ako je plin ustiman kako treba.
Da li znas da je moguce dobiti detonacije u usisnoj grani i ako vozis na benzin a nije ustiman kako treba?

PREGRIJAVANJE MOTORA - pojma nemam o kakvom pregrijavanju motora pricas, ali i ako je moguce onda dolazi zbog neustimanog plina ili loseg sistema hladjenja. Ali jos nisam nikad cuo da se nekom pregrijava motor zbog plina.

ZAKLJUCAK: svi ovi gore navodni problemi plina ne nastaju zbog toga sto si ugradio plin vec zbog nestrucnog ustimavanja plinske instalacije.
Ovakvi i slicni problemi se mogu dobiti i na autu koje nema ugradjen plin. Znaci, dobar servis za ugradnju i ustimavanje je glavna stvar, sve ostalo je manje bitno.
Pa prijatelju, poenta cijelog mog teksta i jeste kvalitetna ugradnja i odrzavanje, nista drugo.

Sistem podmazivanja ventila i dosjeda, tzv Flash Lube, ti je uzaludan ako ubrizgavanje plina nije kako treba. Pogotovo ovaj jeftiniji koji radi na principu podpritiska u usisnoj grani motora. Postoje i daleko kompliciranije izvedbe koje su mikroprocersorski kontrolisane ali su one daleko skuplje. Vjeruj mi da sam na stranim forumima nalazio slucajeve izgaranja dosjeda ventila nakon svega 30.000 km predjenih na plinu.

Detonacije u usisnoj grani nisu rijetka stvar kod povrsno ustimanog plina i prave poprilicnu stetu pogotovo na plasticnim usisnim granama kakve su kod vecine modernih motora. Dakle opet je poenta kvalitetna ugradnja i podesavanje.

Pregrijavanje motora - trebao bi da znas da je temperatura koja se razvija prilikom izgaranja plina prilicno veca nego temperatura koja se razvija izgaranjem benzina. Motori sa granicnim mogucnostima i kapacitetima rashladjivanja i jos uz to neustimanim plinom imaju problema sa tim, kada se agresivnije voze. To sto povecana temperatura motora mozda nije vidljiva na samom instrumentu za pokazivanje temp. rashladne tekucine (ili istog instrumenta uopste nema u tom modelu auta) je druga prica, ne bih sada otvarao diskusiju o tome ali to je tako.

Dakle, u jednom se moramo sloziti definitivno - plin svakako da, posebno u autima velike potrosnje jer su i ustede dramaticno vece, ali samo kod ljudi koji ce to uraditi na pravi nacin.

Inace, kao sto sam rekao, nisam presao mnogo kilometara na plinu, ali vidim kako se motor ponasa. Snaga je ista, a motor se vrti vrlo tecno bez ikakvih popratnih manifestacija. Pun gas sve do 6500 obrtaja kada pocinje crveno podrucje, nikakvih vibracija, trokiranja, trzaja niti bilo cega. Prilicno linearno ubrzanje, naravno od 4000 obrtaja na vise pokazuje pravo lice, tako da je to sve ok po meni.
citro
Posts: 1012
Joined: 17/02/2013 09:46

#35 Re: Plin Centar Sarajevo - iskustva ?

Post by citro »

hopi wrote:koji motor ako se smije znati
i kod mene je 2.0 + automatik, i preporučen dodatno flash lube
Imas odgovor u PM.

Pozdrav
prsan
Posts: 71
Joined: 21/02/2014 12:30

#36 Re: Plin Centar Sarajevo - iskustva ?

Post by prsan »

PCS je relativno mlada firma ali momci rade kvalitetno i imaju kvalitetnu opremu.

imaju certifikate od brc-a i ag centruma.

ja imam u svom autu zenit pro obd i hana injektore i prezadovoljan sam.potrosnja i snaga na benzinu i plinu je ista,nikakva trzanja,pucanja ni pregrijavanja nisam primjetio.
istrazivo sam na internetu i vidio da se po europi dosta cesto koristi ovaj sistem.
u Hrvatskoj veliki broj servisera je presao na ovaj sistem,vecina ih je radila stag i brc.
sLLayer
Posts: 567
Joined: 31/03/2009 21:39

#37 Re: Plin Centar Sarajevo - iskustva ?

Post by sLLayer »

kad ima profil sa napisanim samo jednim postom i u tom postu hvali neku firmu, bez obzira kakava je firma to me odbije od nje :-)
User avatar
drndalo
Posts: 22823
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#38 Re: Plin Centar Sarajevo - iskustva ?

Post by drndalo »

Nemoj tako, sad cu doc i Dimnjacar da brani Prsana... (Za mladje koji ne znaju, serija je: Kapelski kresovi)
Last edited by drndalo on 22/02/2014 12:22, edited 1 time in total.
prsan
Posts: 71
Joined: 21/02/2014 12:30

#39 Re: Plin Centar Sarajevo - iskustva ?

Post by prsan »

Potrazi na internetu sta su hana injektori i bice ti sve jasno.ostali injektori na bosanskom trzistu nisu ni blizu te klase.

o zenitu imas informacije na pcs stranici. a immaju i zastupnici te opreme za bih,www.markogas.com
User avatar
Adias
Posts: 9
Joined: 31/05/2012 21:18

#40 Re: Plin Centar Sarajevo - iskustva ?

Post by Adias »

Preporučujem, iz vlastitog iskustva, servis LOVATO, koji se nalazi na putu od Lukavice ka Krupcu, poslije skretanja za Vojkoviće. Tip koji ugradjuje plin je dobar majstor, kažu najbolji, kako za plin tako i za mehaniku uopšte. U ranije auto sam ugradio plin kod njega, bez bilo kakvih problema sam sa plinom prešao nepunih 30000 za 30 mjeseci, radio na 15 000 redovni servis i to je to. Zaista imam samo riječi hvale za njega, meni ga je preporu čio drug i nisam se pokajao.

Sretno !
User avatar
plucna mahramica
Posts: 573
Joined: 20/07/2011 14:59

#41 Re: Plin Centar Sarajevo - iskustva ?

Post by plucna mahramica »

Kolko im kosta ovaj sistem zastite ventila?
sLLayer
Posts: 567
Joined: 31/03/2009 21:39

#42 Re: Plin Centar Sarajevo - iskustva ?

Post by sLLayer »

plucna mahramica wrote:Kolko im kosta ovaj sistem zastite ventila?
100km u darkomu
prsan
Posts: 71
Joined: 21/02/2014 12:30

#43 Re: Plin Centar Sarajevo - iskustva ?

Post by prsan »

I?

Jesi li ugradio plin?
User avatar
daxon
Posts: 1590
Joined: 13/12/2010 12:10

#44 Re: Plin Centar Sarajevo - iskustva ?

Post by daxon »

uskrsno_respo wrote:
Adias wrote:Preporučujem, iz vlastitog iskustva, servis LOVATO, koji se nalazi na putu od Lukavice ka Krupcu, poslije skretanja za Vojkoviće. Tip koji ugradjuje plin je dobar majstor, kažu najbolji, kako za plin tako i za mehaniku uopšte. U ranije auto sam ugradio plin kod njega, bez bilo kakvih problema sam sa plinom prešao nepunih 30000 za 30 mjeseci, radio na 15 000 redovni servis i to je to. Zaista imam samo riječi hvale za njega, meni ga je preporu čio drug i nisam se pokajao.

Sretno !
majstor na forumu poznatiji kao adias
Nisam siguran da ovo Njegoš sebi gura reklamu, nema on potrebe za tim.
Inače, lik je majstorčina i skroz je korektan, nema muljanja ni laži, radi isključivo lovato i to samo original italijanski, nikakve turske kopije i sl.
sLLayer
Posts: 567
Joined: 31/03/2009 21:39

#45 Re: Plin Centar Sarajevo - iskustva ?

Post by sLLayer »

daxon wrote:
uskrsno_respo wrote:
Adias wrote:Preporučujem, iz vlastitog iskustva, servis LOVATO, koji se nalazi na putu od Lukavice ka Krupcu, poslije skretanja za Vojkoviće. Tip koji ugradjuje plin je dobar majstor, kažu najbolji, kako za plin tako i za mehaniku uopšte. U ranije auto sam ugradio plin kod njega, bez bilo kakvih problema sam sa plinom prešao nepunih 30000 za 30 mjeseci, radio na 15 000 redovni servis i to je to. Zaista imam samo riječi hvale za njega, meni ga je preporu čio drug i nisam se pokajao.

Sretno !
majstor na forumu poznatiji kao adias
Nisam siguran da ovo Njegoš sebi gura reklamu, nema on potrebe za tim.
Inače, lik je majstorčina i skroz je korektan, nema muljanja ni laži, radi isključivo lovato i to samo original italijanski, nikakve turske kopije i sl.
jel ima neki naziv te 'firme'? mogu li se naci cijene ili neko zna? sekvent 4 cil.
prsan
Posts: 71
Joined: 21/02/2014 12:30

#46 Re: Plin Centar Sarajevo - iskustva ?

Post by prsan »

Koje auto imas?ja neznam ko je taj ni gdje radi.googlaj ga
User avatar
daxon
Posts: 1590
Joined: 13/12/2010 12:10

#47 Re: Plin Centar Sarajevo - iskustva ?

Post by daxon »

sLLayer wrote:jel ima neki naziv te 'firme'? mogu li se naci cijene ili neko zna? sekvent 4 cil.
Jeste da ga je onaj ko mu je radio web stranicu pošteno zeznuo, ali mogu se naći potrebne informacije.

http://www.lovato-servis.com/
ristopodvoznjak
Posts: 21
Joined: 02/02/2011 11:07

#48 Re: Plin Centar Sarajevo - iskustva ?

Post by ristopodvoznjak »

Ljudi, želim sa svima vama da podijelim svoje iskustvo koje imam sa PCS-om.
Vlasnik sam Renaulta meganea 1.6, 2007. godište (naravno - benzin) i prije nekih godinu dana, kada sam se odlučio za ugradnju plina, intenzivno sam bio u potrazi za servisom u kojem ću ugraditi plinski sistem koji odgovara mom autu, uzimajući pri tome sve informacije koje sam dobijao od ljudi koji poznaju Renaultove motore, s jedne strane, te ugradnju plinskih instalacija, s druge strane.
Na PCS me je uputio vlasnik jednog auto servisa (kojem ne želim da navodim ime ovom prilikom, da se nebi shvatilo kao neka reklama), ali koji (moram ovo navesti) nema nikakve poslovne veze sa PCS-om (u smislu - ja trebi ljude za plin - ti meni auta za servis), obzirom da uopšte ne rade sa istom kategorijom auta. Čovjek mi je tada rekao da postoji jedan "mlad" servis, sa ljudima koji su čisti profesionalci i koji su do nedavno radili na ugradnji plinskih instalacija u sarajevskom "Messer"-u a sada su se, evo, okrenuli privatluku. Čak i pored ove dobronamjerne sugestije, kao i obavljenog razgovora sa vlasnikom PCS-a o ugradnju plin u moj automobil, bio sam donekle skeptik, bojeći se kako će se moj motor ponašati nakon ugradnje.
Plin sam ugradio u avgustu prošle godine, po cijeni od 1.200 KM (motor ima 4 cilindra), od čega je 1.100 km bila cijena njihove ugradnje, a 100 km je koštala dodatna bočica u kojoj se nalazi ulje za podmazivanje ventila, koju su mi ljudi iz PCS-a preporučili da ugradim. Kada sam otišao da uradim atest (prilikom registracije auta), čovjek koji radi na atestiranju u Eurohercu me je (po otvaranju haube i viđenju urađene ugradnje) upitao kod koga sam ugradio instalaciju. Malo sam bojažljivo odgovorio da je u pitanju PCS, na šta je čovjek rekao: "Znao sam! Oni su jedini u gradu koji ugrađuju ove bočice sa uljem za ventile, što je pravo važno. Nisi mogao na bolje mjesto otići". Nakon toga više nisam imao nikakve dileme po pitanju da li sam se izradio sa firmom kod koje sam ugradio plin u auto.
Nakon toga sam ugradnju plina kod PCS-a preporučio i nekim svojim prijateljima koji su se raspitivali, a neki od njih su i ugradili plin kod njih i, kao i ja, nemaju nikakvih problema.
Prije neki dan sam otišao na prvi servis (koji ide nakon nekih 10-12.000 km) na kojem (u skladu sa mojom dosadašnjom praksom koju sam imao sa prošlim autom koje je isto bilo na plin) majstori obično samo promijene filtere i za 20 minuta vrate auto sa "iščekićanom" knjižicom. Iako je izgledalo da će tako biti i ovaj put, oni su priključili auto na kompjuter i vidjeli određeno odstupanje u potrošnji između benzina i plina, što je podrazumijevalo ponovni rad na mapama. Zamolili su me da ostavim auto na nekih par sati kako bi "uriktali" mape, što sam i učinio. Nakon što su završili sav posao, pozvan sam da provozam auto, uz prisustvo jednog od njih dvojice, s kojim sam se vozao kao sa instruktorom na vozačkom ispitu, ispitujući pri tome snagu i ponašanje motora na svakoj brzini i u svakom momentu, a sve sa ciljem izjednačavanja plinske i benzinske mape. Kada smo okončali taj test, dobio sam auto koje ima GOTOVO IDENTIČNU POTROŠNJU PLINA I BENZINA, što je za mene (znajući da je plin barem 10 % manje kaloričan od benzina i traži veći pritisak na papučicu gasa, čime se povećava i potrošnja) zaista impresivno.
I nije se na tome završilo sve, već su ljudi (onako od sebe) na istom tom besplatnom pregledu dotjerali stvari koje je trebalo "doraditi", pa su malo zategli neke šarafe kod bočice za ulje za ventile, dopunili istu tu bocu, promijenili joj diznu (koja se u međuvremenu iz nekog razloga začepila), te me još upozorili na neke stvari koje moram doraditi kod automehaničara...
Ovo je, dakle, bio opisni dio mog iskustva sa PCS-om. Kažu da slika govori više od 1.000 riječi, pa vam sugerišem na pogledate i njihovu web stranicu, na kojoj se nalazi galerija urađenih automobila: http://www.pcs.ba/service/galerija-radova-.357.html, među kojima i moj renault na http://www.pcs.ba/j-s-exclusive-parts-/ ... s.527.html.
Zaista mi je bilo zadovoljstvo napisati vam sve ovo i (kao rijetko kada) podijeliti jedno svoje pozitivno iskustvo).
Da zaključim - po ličnom iskustvu (a što je najbolja reklama za nekoga) - ko god se odredi za ugradnju plina, toplo preporučujem PCS. Banjalučka ulica, Sarajevo.
Za sva dalja pitanja u vezi sa mojim iskustvom sa PCS-om i plinom u Renaultu, ostajem vam na raspolaganju.
User avatar
newklear
Posts: 1384
Joined: 10/12/2009 15:59

#49 Re: Plin Centar Sarajevo - iskustva ?

Post by newklear »

Radi li PCS servis VIALLE plinskog sistema?
User avatar
Sodom1
Posts: 4886
Joined: 15/05/2013 02:00
Location: zivot je sranje

#50 Re: Plin Centar Sarajevo - iskustva ?

Post by Sodom1 »

Imam i ja pitanje posto moji roditelji voze Terrana na plin imali su slucaj da su se voda i ulje pomesali.
Kad je majstor rastavio motor i skinuo glavu ,kaze pukla glava motora.
Ja sam mislio to ce biti supljina samo taka , no radilo se o tome da je recka jedna debljine nokta pored ventila bila.
Ja imam sad pitanje da li je do toga doslo zbog nestrucne ugradnje plina jer u ovim gornjim postovima sam procitao da bi trebala biti i taj Flash Lube za podmazivanje ventila a Terrano od roditelja to nema ugradjeno.
Glava je reparirana taj opravak je dosta kostao sad da se to ne bi ponovilo(ponovo pucanje) ,da li je potrebno ugraditi flash lube za podmazivanje
Post Reply