Plaćanje nove Naknade za okoliš pri registraciji

Podforum za motocikliste...
User avatar
Ringhio
Posts: 1005
Joined: 04/04/2011 23:47
Location: Ni ovdje ni tamo

#26 Re: Plaćanje nove Naknade za okoliš pri registraciji

Post by Ringhio »

Sjoj sto se raspravljate s njim.

I budali je ovdje jasno da ce ovo biti klasicno klepanje po usima. Kaze moras se prsit za motor od 1000 ccm i jacinu 70 KW. Tesko je danas naci motor od 600CCM a da ima ispod 100 KS, sto znaci da ce derat sve, isto tako danas se i dizeli 1.5 prave s 90 i vise konja, ako cemo gledati automobile i tu imas zakljucak da ce i tu klepati sve po usima.

Dakle registracija za motor od 800 maraka nije dovoljna, treba je povecati na 1200, pa onda 1500, i onda ce na kraju biti 2000, da bi se kroz par meseci pocelo placati po broju dodira na starter, po jednom dodiru 100 maraka.

Evo ako prodje jedino sto nam preostaje je da se spontano okupimo, zablokiramo granice, centre i magistrale, da bojkotujemo registraciju do daljnjeg, dok se ne nadje pravo rjesenje.

Druga solucija je ne placati registraciju nikako, a sam sad poznajem barem 10 motorista koji su odustali od voznji upravo zbog registracije i posljednjeg nameta na nju, kad je za 750 ccm i nekih 90 konja registracija postala 490 maraka.

Moze se ocekivati da ce ih i poslje ovog novog nameta odustati jos vise, da ce narod drzati motore u garazi i koristiti ih samo za motorijade u BiH gdje ce se kretati u grupi, a kad si u grupi 95% je sansa da te policija nece zaustaviti.

Poznavajuci nas mentalitet od protesta nece biti nista, od blokiranja nece biti nista, od zakona ce biti nesto itekako.

A imam i neke raje u Brckom, rado cu prepisati svoje vozilo na nekoga od njih, registrovati ga gore za 250 maraka i voziti na punomoc. I vukovi siti a i ovce na broju.
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#27 Re: Plaćanje nove Naknade za okoliš pri registraciji

Post by 530i »

Nažalost, zakonske odredbe su donesene po svoj prilici reda radi. Ne vozim motor, ali ista je stvar kao i kod auta. Kakva je to razlika od 5 ili 6 maraka između novog auta (ili motora) i onog koje ima 27 godina. To je sramotno.
TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#28 Re: Plaćanje nove Naknade za okoliš pri registraciji

Post by TouringBiker »

530i wrote:Nažalost, zakonske odredbe su donesene po svoj prilici reda radi. Ne vozim motor, ali ista je stvar kao i kod auta. Kakva je to razlika od 5 ili 6 maraka između novog auta (ili motora) i onog koje ima 27 godina. To je sramotno.
Pa zato bi nakon izmjena i trebalo da budu znatno veće razlike, za starija vozila, kao i za ona bez katalizatora ili sa znatno većom kubikažom/snagom, koja više zagađuju.

Ima i drugih apsurda u sadašnjoj Uredbi - da dvotaktaši automatski plaćaju daleko višu naknadu nego četverotaktaši, iako se sada svi dvotaktni skuteri moraju proizvoditi sa ubrizgavanjem i katalizatorom - inače ne bi nikako mogli zadovoljiti važeće Euro-norme.
TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#29 Re: Plaćanje nove Naknade za okoliš pri registraciji

Post by TouringBiker »

Ringhio wrote:Sjoj sto se raspravljate s njim.

I budali je ovdje jasno da ce ovo biti klasicno klepanje po usima. Kaze moras se prsit za motor od 1000 ccm i jacinu 70 KW. Tesko je danas naci motor od 600CCM a da ima ispod 100 KS, sto znaci da ce derat sve, isto tako danas se i dizeli 1.5 prave s 90 i vise konja, ako cemo gledati automobile i tu imas zakljucak da ce i tu klepati sve po usima.

Dakle registracija za motor od 800 maraka nije dovoljna, treba je povecati na 1200, pa onda 1500, i onda ce na kraju biti 2000, da bi se kroz par meseci pocelo placati po broju dodira na starter, po jednom dodiru 100 maraka.

Evo ako prodje jedino sto nam preostaje je da se spontano okupimo, zablokiramo granice, centre i magistrale, da bojkotujemo registraciju do daljnjeg, dok se ne nadje pravo rjesenje.

Druga solucija je ne placati registraciju nikako, a sam sad poznajem barem 10 motorista koji su odustali od voznji upravo zbog registracije i posljednjeg nameta na nju, kad je za 750 ccm i nekih 90 konja registracija postala 490 maraka.

Moze se ocekivati da ce ih i poslje ovog novog nameta odustati jos vise, da ce narod drzati motore u garazi i koristiti ih samo za motorijade u BiH gdje ce se kretati u grupi, a kad si u grupi 95% je sansa da te policija nece zaustaviti.

Poznavajuci nas mentalitet od protesta nece biti nista, od blokiranja nece biti nista, od zakona ce biti nesto itekako.

A imam i neke raje u Brckom, rado cu prepisati svoje vozilo na nekoga od njih, registrovati ga gore za 250 maraka i voziti na punomoc. I vukovi siti a i ovce na broju.
Imaš ti dosta motora motora sa manje od 100 KS i čak i više od 700 CCM, upravo zato što je po EU propisima neko vrijeme nakon polaganja (kad imaš vozačku klase A2) dopušteno početnicima voziti samo motore snage do 48 KS; donedavno je ovo ograničenje bilo još niže, do samo 34 KS. Tako se na jače motore ugarđuju kitovi za ograničenje, koje poslije kad istekne ograničenje možeš skinuti i voziti sa punom snagom. Ako ti se plaćaju više dažbine, naravno.

MOTORRAD je u prošlom broju testirao 8 takvih motora i jedan skuter, svi 48 KS klase: Honda NC 700 X, Kawasaki ER-6n, Aprilia Shiver 750 ABS, BMW G 650 GS, Triumph Street Triple, Kawasaki Ninja 300, Yamaha TMax 530.

A vode se aktivnosti na ujedničavanju pravilnika o registraciji i naknada sa RS i Distriktom Brčko, tako da i tamo uskoro neće biti ništa povoljnije.

Druga stvar o kojoj se razmišlja je uvođenje Congestion Charge kao za London (koju bi vlasnici auta trebalo da plate za ulazak u centralnu gradsku zonu radnim danima od 07:00 do 18:00h, sem ako ne voze ekološki prihtvatljiva vozila, a vlasnici mopeda, skutera i motora ne bi plaćali ništa) i ekoloških zona kao u Njemačkoj (u koje bi mogao ili ne bi mogao ući sa svojim vozilom, ovisno o tome nosi li zelenu, žutu ili crvenu plaketu), za više BiH većih gradova.
tester33
Posts: 206
Joined: 13/12/2011 19:24

#30 Re: Plaćanje nove Naknade za okoliš pri registraciji

Post by tester33 »

Nista, valja mi lazirati kubikazu i starost vozila na tehnickom kao i na saobracajnoj. Danas je sve moguce potkupiti od sluzebnika do policajaca i politcara.

Necu da budem ovca za sisanje.

Sutra ce mi biti "zastita ekologije na kitu" .... sto je starija kita ..... 1 milion KM.

:roll:
User avatar
Ramzess Veliki
Posts: 18179
Joined: 11/02/2013 11:32

#31 Re: Plaćanje nove Naknade za okoliš pri registraciji

Post by Ramzess Veliki »

esso_sa wrote:A oderat ce te zbog ta 2 ccm vise... Jedva ce docekat ! Znas i sam kako stvari u ovoj drzavi idu... Ovdje se zakoni sprovode ne da bi se nesto korisno stimulisalo nego primarno sa uzimanjem para na umu... Sve nam je tako sto se nase policije i zakona tice...
Pa deru me od prve registracije. Piše GTS 1000, a oni našli da je stvarna kubikaža 1002 i gurnu me u klasu preko 1000. Đabe sam ih ubjeđivao. :twisted:
User avatar
daxon
Posts: 1590
Joined: 13/12/2010 12:10

#32 Re: Plaćanje nove Naknade za okoliš pri registraciji

Post by daxon »

TouringBiker wrote:Druga stvar o kojoj se razmišlja je uvođenje Congestion Charge kao za London
Vidjela žaba da se konji potkivaju pa i ona digla nogu.
Nema mi ništa gore nego kad se ide glumatati London i uspoređivati se sa svjetskim metropolama, ali samo u onome kako opaliti ljude po ušima. Dajte prvo dosegnite 100-ti dio onoga što je London u bilo čemu, pa onda oponašajte isti.
User avatar
Ringhio
Posts: 1005
Joined: 04/04/2011 23:47
Location: Ni ovdje ni tamo

#33 Re: Plaćanje nove Naknade za okoliš pri registraciji

Post by Ringhio »

Ramzess Veliki wrote:
esso_sa wrote:A oderat ce te zbog ta 2 ccm vise... Jedva ce docekat ! Znas i sam kako stvari u ovoj drzavi idu... Ovdje se zakoni sprovode ne da bi se nesto korisno stimulisalo nego primarno sa uzimanjem para na umu... Sve nam je tako sto se nase policije i zakona tice...
Pa deru me od prve registracije. Piše GTS 1000, a oni našli da je stvarna kubikaža 1002 i gurnu me u klasu preko 1000. Đabe sam ih ubjeđivao. :twisted:

To ti je zato sto ti motor ima nenormalnu prednju viljusku, da je normalna teleskopska onda bi placo normalnu registraciju. To je po standardima Tokija, jer se tu nenormalne viljuske racunaju kao 2 CCM vise, a znas da smo mi isto ko i Tokijo, tu i tamo, 2 nijanse.

CCC tebe, ko kakav amater :)
User avatar
Ramzess Veliki
Posts: 18179
Joined: 11/02/2013 11:32

#34 Re: Plaćanje nove Naknade za okoliš pri registraciji

Post by Ramzess Veliki »

daxon wrote:
TouringBiker wrote:Druga stvar o kojoj se razmišlja je uvođenje Congestion Charge kao za London
Vidjela žaba da se konji potkivaju pa i ona digla nogu.
Nema mi ništa gore nego kad se ide glumatati London i uspoređivati se sa svjetskim metropolama, ali samo u onome kako opaliti ljude po ušima. Dajte prvo dosegnite 100-ti dio onoga što je London u bilo čemu, pa onda oponašajte isti.
Da počnemo prije uvođenja zakona voziti lijevom stranom da se raja navikne na novi zakon?
TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#35 Re: Plaćanje nove Naknade za okoliš pri registraciji

Post by TouringBiker »

daxon wrote:
TouringBiker wrote:Druga stvar o kojoj se razmišlja je uvođenje Congestion Charge kao za London
Vidjela žaba da se konji potkivaju pa i ona digla nogu.
Nema mi ništa gore nego kad se ide glumatati London i uspoređivati se sa svjetskim metropolama, ali samo u onome kako opaliti ljude po ušima. Dajte prvo dosegnite 100-ti dio onoga što je London u bilo čemu, pa onda oponašajte isti.
U Londonu je to uvedeno upravo zbog zagušenosti grada saobracajem (Congestion - zagušenost) i zagadjivanja zraka - smoga. Eh sad, da su baš GORE zagušeni bili tamo od Sarajeva - sumnjam. Kad imamo dobrim dijelom Obalom i Mula Mustafa Bašeskije svega jednu saobraćajnu traku plus onu za tramvaj (kojom je u principu ostalim zabranjeno voziti - samo je autobusi i taksiji smiju koristiti). Pa bar bajkerima i skuteristima bi bilo u interesu da se vozači auta što više istjeraju iz centra - a mi bi bili oslobodjeni plaćanja, i mogli ulaziti i u ekološke zone bez obzira koju markicu nosimo.

Naravno ljudima koji ne žele platiti ili čije auto nosi takvu plaketu da mu nije dozvoljen ulaz u ekološku zovu (jer previše zagadjuje), mora biti omogućeno da mogu centralni dio zaobići zaobilaznim ulicama i cestama. Zato se sad i intenzivira izgradnja zaobilaznice i longitudinala.
TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#36 Re: Plaćanje nove Naknade za okoliš pri registraciji

Post by TouringBiker »

Ringhio wrote:Sjoj sto se raspravljate s njim.

I budali je ovdje jasno da ce ovo biti klasicno klepanje po usima. Kaze moras se prsit za motor od 1000 ccm i jacinu 70 KW. Tesko je danas naci motor od 600CCM a da ima ispod 100 KS, sto znaci da ce derat sve, isto tako danas se i dizeli 1.5 prave s 90 i vise konja, ako cemo gledati automobile i tu imas zakljucak da ce i tu klepati sve po usima.
Preporuke kakvi bi se auti i motori imali smatrati srednjom klasom, dakle nećim što si može priuštiti prosječan gradjanin, što ima dovoljno dobar odnos jačine motora u KS prema težini vozila (KS/kg) da omogućava sigurno preticanje, i da ne predstavlja luksuz i iživljavanje, dali su stručnjaci Saobraćajnog fakulteta. Dakle, auto srednje klase, ako je benzinac do 1.600 CCM, dizelaš do 2.000 CCM (zbog starijih dizelaša bez TDi), do 90 KS. Motor, do 1.000 CCM i 100 KS. Time je uključeno i dovoljno naked i cruisera i endura i sportskih i turističkih i crossera, da si svatko može naći nešto za sebe. Pa do ne tako davno, sami proizvodjači su prodavali u nekim europskim zemljama SVE motore ograničene na 100 KS, dakle u radnji nisi mogao uopšte kupiti jači motor bez obzira koliko CCM imao i kakvog tipa je bio. I nikom nije ništa falilo.
User avatar
Ramzess Veliki
Posts: 18179
Joined: 11/02/2013 11:32

#37 Re: Plaćanje nove Naknade za okoliš pri registraciji

Post by Ramzess Veliki »

TouringBiker wrote: Naravno ljudima koji ne žele platiti ili čije auto nosi takvu plaketu da mu nije dozvoljen ulaz u ekološku zovu (jer previše zagadjuje), mora biti omogućeno da mogu centralni dio zaobići zaobilaznim ulicama i cestama. Zato se sad i intenzivira izgradnja zaobilaznice i longitudinala.
Zaobilaznica i longitudinale nemaju veze sa zagađenošću nego sa rasterećenjem saobraćaja u centralnoj zoni. A za ovo što tehnički prođu vozila koja truju građane se slažem, i to se može lako rješavati građanskim parnicama ako već neće institucije da reaguju. Zabilježiš registraciju i podneseš prijavu za zagađivanje zraka, za vozača i auto-kuću koja je uradila tehnički. Ovo bi se čak moglo i uraditi preko udruženja građana. :thumbup:
TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#38 Re: Plaćanje nove Naknade za okoliš pri registraciji

Post by TouringBiker »

Ramzess Veliki wrote:
TouringBiker wrote: Naravno ljudima koji ne žele platiti ili čije auto nosi takvu plaketu da mu nije dozvoljen ulaz u ekološku zovu (jer previše zagadjuje), mora biti omogućeno da mogu centralni dio zaobići zaobilaznim ulicama i cestama. Zato se sad i intenzivira izgradnja zaobilaznice i longitudinala.
Zaobilaznica i longitudinale nemaju veze sa zagađenošću nego sa rasterećenjem saobraćaja u centralnoj zoni. A za ovo što tehnički prođu vozila koja truju građane se slažem, i to se može lako rješavati građanskim parnicama ako već neće institucije da reaguju. Zabilježiš registraciju i podneseš prijavu za zagađivanje zraka, za vozača i auto-kuću koja je uradila tehnički. Ovo bi se čak moglo i uraditi preko udruženja građana. :thumbup:
Rasterećenje da - ali ne možeš ljudima ograničiti ulaz u centralnu zonu, da u vrijeme najveće špice mogu ući samo oni koji plate (kao u Londonu), ili samo oni koji imaju vozila što manje zagadjuju, ako i onima ostalim ne ponudiš alternativu. Dakle, da mogu zaobići centralnu zonu - kakve su sada saobraćajnice, to ne bi bilo moguće. Znači mora postojati prsten oko centralne zone. Kao što ima i oko Londona, Beča, Amsterdama... Ne mora biti baš autoput punog profila, jer bi to u našim uslovima bilo preskupo, ali ulice/putevi pristojne širine da se može relativno brzo kretati.

Image
User avatar
Ramzess Veliki
Posts: 18179
Joined: 11/02/2013 11:32

#39 Re: Plaćanje nove Naknade za okoliš pri registraciji

Post by Ramzess Veliki »

TouringBiker wrote:[
Rasterećenje da - ali ne možeš ljudima ograničiti ulaz u centralnu zonu, da u vrijeme najveće špice mogu ući samo oni koji plate (kao u Londonu), ili samo oni koji imaju vozila što manje zagadjuju, ako i onima ostalim ne ponudiš alternativu. Dakle, da mogu zaobići centralnu zonu - kakve su sada saobraćajnice, to ne bi bilo moguće. Znači mora postojati prsten oko centralne zone. Kao što ima i oko Londona, Beča, Amsterdama... Ne mora biti baš autoput punog profila, jer bi to u našim uslovima bilo preskupo, ali ulice/putevi pristojne širine da se može relativno brzo kretati.
To o čemu govoriš su brze gradske magistrale koje tangiraju gradsko jezgro, sa dvije protočne trake u svakom pravcu širine 3,50 metara i zaštitne trake 75 cm u koje idu rigoli ili bankine, i sa ulicama nižeg ranga se ukrštaju van nivoa (nadputnjacima). Projekat je izuzetno skup jer se problem prolaza kroz stare gradske mahale zbog zaštite značajnih objekata riješava tunelskom varijantom u jednom značajnom dijelu. Plan Zavoda za izgradnju i Zavoda za planiranje je bio da se gradska jezgra potpuno zatvori za saobraćaj, a saobraćaj preusmjeri tim tangentama. Problem parkinga bi se rješavao podzemnim garažama, a još od 1980-te postoji projekat gradskog metroa koji bi išao ispod sadašnjih tramvajskih šina uz Miljacku, dok bi zona iznad ostala šetnica sa stazama za bicikliste. Ovaj projekat ima samo jedan nedostatak, a to su visoke vode, te rješavanje režima saobraćaja, odnosno ne može se početi raditi dok transferzale ne zažive. Zbog visokih voda tramvaj na Ilidži siječe kružni tok, jer se odustalo od prve varijante da se tramvajska stanica deniveliše i spusti ispod nivoa postojećeg saobraćaja (geološki supstrat u toj zoni je naplavinski konglomerat - tj. riječni šljunak sa malim procentom primjesa kaolina - gline i izuzetno je vodopropustan tako da je nemoguće naći ekonomsku računicu kod angažovanja vodenih pumpi koje bi crpile naplavinske i oborinske vode tokom radova).
Kod uže gradske zone isključivanje saobraćaja za motorna vozila značajno bi zaštitilo propadanje objekata koji spadaju u kategoriju spomenika kulture, jer smog nagriza kamene fasade i umanjilo bi troškove održavanja svih gradskih fasada u toj zoni.
User avatar
Ramzess Veliki
Posts: 18179
Joined: 11/02/2013 11:32

#40 Re: Plaćanje nove Naknade za okoliš pri registraciji

Post by Ramzess Veliki »

U prevodu - ako se to provede, ne mogu ljeti popit' pivu sa motora ispred Citty Pub-a. :twisted:
TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#41 Re: Plaćanje nove Naknade za okoliš pri registraciji

Post by TouringBiker »

Ramzess Veliki wrote:
TouringBiker wrote:[
Rasterećenje da - ali ne možeš ljudima ograničiti ulaz u centralnu zonu, da u vrijeme najveće špice mogu ući samo oni koji plate (kao u Londonu), ili samo oni koji imaju vozila što manje zagadjuju, ako i onima ostalim ne ponudiš alternativu. Dakle, da mogu zaobići centralnu zonu - kakve su sada saobraćajnice, to ne bi bilo moguće. Znači mora postojati prsten oko centralne zone. Kao što ima i oko Londona, Beča, Amsterdama... Ne mora biti baš autoput punog profila, jer bi to u našim uslovima bilo preskupo, ali ulice/putevi pristojne širine da se može relativno brzo kretati.
To o čemu govoriš su brze gradske magistrale koje tangiraju gradsko jezgro, sa dvije protočne trake u svakom pravcu širine 3,50 metara i zaštitne trake 75 cm u koje idu rigoli ili bankine, i sa ulicama nižeg ranga se ukrštaju van nivoa (nadputnjacima). Projekat je izuzetno skup jer se problem prolaza kroz stare gradske mahale zbog zaštite značajnih objekata riješava tunelskom varijantom u jednom značajnom dijelu. Plan Zavoda za izgradnju i Zavoda za planiranje je bio da se gradska jezgra potpuno zatvori za saobraćaj, a saobraćaj preusmjeri tim tangentama. Problem parkinga bi se rješavao podzemnim garažama, a još od 1980-te postoji projekat gradskog metroa koji bi išao ispod sadašnjih tramvajskih šina uz Miljacku, dok bi zona iznad ostala šetnica sa stazama za bicikliste. Ovaj projekat ima samo jedan nedostatak, a to su visoke vode, te rješavanje režima saobraćaja, odnosno ne može se početi raditi dok transferzale ne zažive. Zbog visokih voda tramvaj na Ilidži siječe kružni tok, jer se odustalo od prve varijante da se tramvajska stanica deniveliše i spusti ispod nivoa postojećeg saobraćaja (geološki supstrat u toj zoni je naplavinski konglomerat - tj. riječni šljunak sa malim procentom primjesa kaolina - gline i izuzetno je vodopropustan tako da je nemoguće naći ekonomsku računicu kod angažovanja vodenih pumpi koje bi crpile naplavinske i oborinske vode tokom radova).
Kod uže gradske zone isključivanje saobraćaja za motorna vozila značajno bi zaštitilo propadanje objekata koji spadaju u kategoriju spomenika kulture, jer smog nagriza kamene fasade i umanjilo bi troškove održavanja svih gradskih fasada u toj zoni.
Pa znam, objavili su nedavno plan i transferzala i longitudinala. Ali i konačnog dovršetka 2. tunela kod Ciglana i produžetka u tunel koji bi počinjao kod Arhitektonskog & Gradjevinskog fakulteta i izlazio negdje kod potoka Mošćanica, te tunela na Šipu kojim bi se riješila Kobilja glava itd.

Ja koliko znam kada je prije dvije-tri godine objavljen članak u časopisu AGD na temu rješavanja saobraćaja, varijante su bile ili klasični metro (koji bi išao ispod Mula Mustafe Bašeskije/Titove - što bi značilo zatvaranje istih dok se gradi, ali to je već jednom napravljeno kad se radio nekadašnji Projekat zaštite čovjekove okolice), ili izgradnja viseće željeznice uz Miljacku po uzoru na Schiebebahn u Wüppertalu, ili viseću željeznicu na aerodromu Düsseldorf. Ne sjećam je ko je pisao, mislim opet neko sa Saobraćajnog faksa. Znam da su bile fotomontaže kako bi izgledala ta viseća.

Bila je o tome 2008. i vijest na tada Sarajevo-X,
http://www.klix.ba/vijesti/bih/projekt- ... /080920036
i rasprava na Forumu
http://www.klix.ba/forum/sarajevo-proje ... 55125.html
Last edited by TouringBiker on 18/04/2013 20:35, edited 1 time in total.
TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#42 Re: Plaćanje nove Naknade za okoliš pri registraciji

Post by TouringBiker »

Ramzess Veliki wrote:U prevodu - ako se to provede, ne mogu ljeti popit' pivu sa motora ispred Citty Pub-a. :twisted:
I u Londonu i u ovim gradovima gdje su ekološke zone, centri ostaju otvoreni za skutere, mopede i motore. Pogotovu što se sada ovih sve više pojavljuje koji su na električni pogon.
User avatar
Ramzess Veliki
Posts: 18179
Joined: 11/02/2013 11:32

#43 Re: Plaćanje nove Naknade za okoliš pri registraciji

Post by Ramzess Veliki »

TouringBiker wrote: Pa znam, objavili su nedavno plan i transferzala i longitudinala. Ali i konačnog dovršetka 2. tunela kod Ciglana i produžetka u tunel koji bi počinjao kod Arhitektonskog & Gradjevinskog fakulteta i izlazio negdje kod potoka Mošćanica, te tunela na Šipu kojim bi se riješila Kobilja glava itd.

Ja koliko znam kada je prije dvije-tri godine objavljen članak u časopisu AGD na temu rješavanja saobraćaja, varijante su bile ili klasični metro (koji bi išao ispod Mula Mustafe Bašeskije/Titove - što bi značilo zatvaranje istih dok se gradi, ali to je već jednom napravljeno kad se radio nekadašnji Projekat zaštite čovjekove okolice), ili izgradnja viseće željeznice uz Miljacku po uzoru na Schiebebahn u Wüppertalu, ili viseću željeznicu na aerodromu Düsseldorf. Ne sjećam je ko je pisao, mislim opet neko sa Saobraćajnog faksa. Znam da su bile fotomontaže kako bi izgledala ta viseća.

Bila je o tome 2008. i vijest na tada Sarajevo-X,
http://www.klix.ba/vijesti/bih/projekt- ... /080920036
i rasprava na Forumu
http://www.klix.ba/forum/sarajevo-proje ... 55125.html
Bolan što će mi linkovi. Radio sam na planiranju i projektovanju te gradske mreže puteva. Pola grada sam isplanirao kroz regulacione planove. Napravio mostova i puteva kol'ko hoćeš.
Možemo li mi o motorima, j... pos'o.
User avatar
Ramzess Veliki
Posts: 18179
Joined: 11/02/2013 11:32

#44 Re: Plaćanje nove Naknade za okoliš pri registraciji

Post by Ramzess Veliki »

To za viseću željeznicu ... a opet arhitekti i njihove ideje kad se napuše. Ljudi nikada nisu imali dodira sa realnošću. Koliko je to izvodivo i koliko košta? Koji su troškovi održavanja i ekonomska isplativost? Gluposti. Nažalost kad nam gori sjede u gradskoj upravi pa im mogu servirati takve budalaštine.
TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#45 Re: Plaćanje nove Naknade za okoliš pri registraciji

Post by TouringBiker »

daxon wrote:
TouringBiker wrote:Druga stvar o kojoj se razmišlja je uvođenje Congestion Charge kao za London
Vidjela žaba da se konji potkivaju pa i ona digla nogu.
Nema mi ništa gore nego kad se ide glumatati London i uspoređivati se sa svjetskim metropolama, ali samo u onome kako opaliti ljude po ušima. Dajte prvo dosegnite 100-ti dio onoga što je London u bilo čemu, pa onda oponašajte isti.
Džabe ti, obavezni smo po našim propisima poštivati europske norme, htio ne htio, jer je to naša država već potpisala i prihvatila, ima i koju godinu.

Službeni glasnik BiH, br. 89 od 2010, str. 240.:

Na osnovu člana 205. Zakona o osnovama sigurnosti saobraćaja
na putevima u Bosni i Hercegovini („Službeni glasnik BiH“,
broj 6/06, 75/06, 44/07, 84/09, 48/10), ministar komunikacija i
prometa Bosne i Hercegovine donosi
NAREDBU
O HOMOLOGACIJI MOTORCIKALA SA OTTOMOTOROM
U POGLEDU EMISIJE ZAGAĐUJUĆIH
SASTOJAKA IZ MOTORA
I. PODRUČJE PRIMJENE
Član 1.
Vozila kategorija L3, L4 i L5 sa otto-motorima u pogledu emisije
zagađujućih sastojaka iz motora moraju biti homologovana u
skladu sa ovom naredbom.
II. ZAHTJEVI
Član 2.
Jednoobrazni uslovi za vozila iz člana 1. ove naredbe sa ottomotorima
u pogledu emisije zagađujućih sastojaka iz motora
koji podliježu ispitivanju, metode ispitivanja, način vršenja
kontrole saobraznosti serijske proizvodnje sa homologovanim
tipom, postupak i način uzimanja uzoraka serijske proizvodnje,
sadržaj izvještaja o ispitivanju radi izdavanja saopštenja o
homologaciji, izgled homologacijske oznake i obrazac
saopštenja o homologaciji dati su u Jednoobraznim propisima
koji se odnose na homologaciju motorcikala sa otto-motorom u
pogledu emisije zagađujućih sastojaka iz motora (Pravilnik broj
40 Ekonomske komisije za Evropu Organizacije ujedinjenih
nacija, u daljem tekstu: ECE pravilnik br. 40), sa važećim
izmjenama i dopunama koje je prihvatila i primjenjuje Bosna i
Hercegovina, donesenim na osnovu Sporazuma o usvajanju
jednoobraznih tehničkih propisa za vozila sa točkovima, opremu
i dijelove koji mogu biti ugrađeni i/ili korišćeni na vozilima sa
točkovima i uslovima za uzajamno priznavanje dodijeljenih
homologacija na osnovu ovih propisa.
ECE pravilnik br. 40 u izvornom obliku (na engleskom jeziku)
dostupan je u Ministarstvu komunikacija i prometa Bosne i
Hercegovine, odnosno kod organizacije određene za obavljanje
administrativnih poslova u oblasti homologacije.
III. HOMOLOGACIJA I ISPITIVANJE
Član 3.
Homologacija vozila iz člana 1. ove naredbe sa otto-motorima u
pogledu emisije zagađujućih sastojaka iz motora vrši se na
uzorcima tipa obuhvaćenim ovom naredbom.
Homologacijska ispitivanja vozila iz člana 1. ove naredbe sa
otto-motorima u pogledu emisije zagađujućih sastojaka iz
motora može provoditi samo laboratorija ovlašćena od strane
Ministarstva komunikacija i prometa Bosne i Hercegovine.
IV. PROVJERA USKLAĐENOSTI
Član 4.
Provjera usklađenosti vozila sa zahtjevima ove naredbe provodi
se prema postupku koji je propisan Pravilnikom o homologaciji
vozila, dijelova, uređaja i opreme vozila („Službeni glasnik
BiH”, broj 41/08).
Pri provjeri usklađenosti novoproizvedenih i korišćenih vozila
prihvataće se homologacije dodijeljene u skladu sa serijom
(serijama) izmjena i dopuna ECE pravilnika br. 40 prema
Odluci o najnižim tehničkim zahtjevima za novoproizvedena i
korišćena vozila pri homologaciji tipa vozila i homologaciji
pojedinačnog vozila, koju će donijeti ministar komunikacija i
prometa Bosne i Hercegovine.
V. PRIMJENA
Član 5.
Ova naredba stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja
u „Službenom glasniku BiH”.
Danom stupanja na snagu ove naredbe prestaje da važi
„Naredba o obaveznoj homologaciji motocikala sa otomotorima
u pogledu emisija zagađujućih sastojaka iz motora”
(„Službeni list SFRJ”, broj 60/86).
Broj 01-02-2-4381-34-B/10
1. oktobra 2010. godine
Sarajevo
Ministar
Mr. sc. Rudo Vidović, s. r.
TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#46 Re: Plaćanje nove Naknade za okoliš pri registraciji

Post by TouringBiker »

Ramzess Veliki wrote:To za viseću željeznicu ... a opet arhitekti i njihove ideje kad se napuše. Ljudi nikada nisu imali dodira sa realnošću. Koliko je to izvodivo i koliko košta? Koji su troškovi održavanja i ekonomska isplativost? Gluposti. Nažalost kad nam gori sjede u gradskoj upravi pa im mogu servirati takve budalaštine.
Pa u Wüppertalu je ta viseća željeznica jedna od najvećih turističkih atrakcija, dolaze ljudi iz cijelog svijeta da je vide (a omogućava i vanredan pogled na turističke atrakcije grada). Da im je održavanje preskupo i sve zajedno neisplativo, ne bi je držali već 112 godina. Ako se iko razumije u računice, to su Švabe... Početna investicija jeste visoka, ali ko zna, možda se mogu izmusti kakve pare iz IPA fondova na ime ekologije - samo dok se i ta linija otvori.
TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#47 Re: Plaćanje nove Naknade za okoliš pri registraciji

Post by TouringBiker »

Ramzess Veliki wrote:Bolan što će mi linkovi. Radio sam na planiranju i projektovanju te gradske mreže puteva. Pola grada sam isplanirao kroz regulacione planove. Napravio mostova i puteva kol'ko hoćeš.

....

To za viseću željeznicu ... a opet arhitekti i njihove ideje kad se napuše. Ljudi nikada nisu imali dodira sa realnošću. Koliko je to izvodivo i koliko košta? Koji su troškovi održavanja i ekonomska isplativost? Gluposti. Nažalost kad nam gori sjede u gradskoj upravi pa im mogu servirati takve budalaštine.
TI to planirao, projektovao i pravio? Nije ni čudo što su nam ulice u k...u :D

Pa za očajnu kvalitetu gradnje naših ulica i cesta su građevinski inženjeri i krivi - da ne možete naučit ni kako se pošteno šaht na ulici izvodi, a da ne utone u asfalt kasnije. Samo gledam na koji ću iskrivit felgu... Kakve tek ideje razvijaju građevinci kad se napuše, arhitekti ih nikad neće stići. Nesposobnjakovići... :-)
Post Reply