Pitanje za RAČUNOVOĐE!!!!????

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
laly
Posts: 275
Joined: 16/01/2012 14:41

#876 Re: Pitanje za RAČUNOVOĐE!!!!????

Post by laly »

Imam jedno pitanje, mozda je malo glupo :oops: ali imajte u vidu da sam ja pocetnik u ovom poslu :-)
Iz agencije koja treba da ovjeri zavrsni obracun, rekli su mi da im dostavim bruto bilans za 2016, proslogodisnji obracun i statistiku. Eh mozete li mi reci sta je ova statistika?
User avatar
Lord Vader
Posts: 526
Joined: 17/05/2014 11:19
Location: Bunker NVZa

#877 Re: Pitanje za RAČUNOVOĐE!!!!????

Post by Lord Vader »

laly wrote:Imam jedno pitanje, mozda je malo glupo :oops: ali imajte u vidu da sam ja pocetnik u ovom poslu :-)
Iz agencije koja treba da ovjeri zavrsni obracun, rekli su mi da im dostavim bruto bilans za 2016, proslogodisnji obracun i statistiku. Eh mozete li mi reci sta je ova statistika?
Vjerujem da misle na Rješenje o razvrstavanju koje se dobije u statistici prilikom registracije firme. To je onaj papir gdje imaš šifru djelatnosti za tvoje društvo.

EDIT: Nema glupih pitanja, svi su nekad bili početnici. ;-)
Last edited by Lord Vader on 23/02/2017 14:53, edited 1 time in total.
User avatar
Lord Vader
Posts: 526
Joined: 17/05/2014 11:19
Location: Bunker NVZa

#878 Re: Pitanje za RAČUNOVOĐE!!!!????

Post by Lord Vader »

busta1001 wrote:Ako može objašnjenje za mladog kolegu :izet:

Šta zapravo znaci ova amortizacija.Jedna kolegica mi govori da kad je nesto amortizovano ono automatski treba da se otpiše i to znaci da nije više u upotrebi.Meni sad to nije logicno npr. ako amortizujemo osnovno sredstvo do 1000KM u roku od 1god ono se i dalje koristi a ona govori to se odmah treba otpisati kod nas iako to sredstvo još uvijek koristimo? :?
Amortizacija je trošak koji nastaje korištenjem osnovnog sredstva. Pošto osnovna sredstva imaju propisan vijek trajanja amortizacija se vrši u tom periodu.