Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kataklinger wrote:Dakle filteri ulja, goriva, kabine i zraka (sa aktivnim ugljenom), ulje i treba li još nešto? Neka podloška?
ne treba ti podloska ako je fabricka kod tebe ,svi sto prodaju te podloske otimaju pare narodu...na svakom renou fabricki dodje podloska puna 2mm debela.a oni prodaju neku napuhanu okruglastu kojoj je dosta veca unutrasnja rupa nego saraf i koja uvijek curi..ljudi bace original podlosku i stave njihovo smece i uvijek imaju smece ...
original
smetlje
Za sta je ova podloska, karetr ili za diznu????????
Ima prava varijanta, gdje se plin nastavlja na pumpu visokog pritiska benzina, i ide dalje kroz benzinske injektore u cilindre, ali to kod nas niko ne radi, a i skupo je do zla Boga.
Takve sisteme znam da rade BRC, Zavoli i ima jos par proizvodjaca.
Jos jedna prednost takvog sistema jeste sto auto uvijek vozi na plin, jer nema isparivaca i cekanja da rashladni sistem dostigne temperaturu dovoljnu za konverziju LPG-a iz tecnog u gasovito stanje. Plin u cilindre ide direktno u tecnoj fazi.
Imas i varijantu, klasika, ubuse se dizne u usisnu granu, pa bukvalno od auta sa direktnim ubrizgavanjem benzina, napravis auto sa indirektnim ubrizgavanjem plina, a u toj opciji i stalno nesto benzina mora spricati na benzinske dizne da se ne bi pregrijavale/zapekle, i sjebale.
Sto se mene tice, prva varijanta je odlicna i preskupa, a i nema je za ugraditi prije Italije, druga je los pokusaj plina na motorima sa direktnim ubrizgavanjem, i ja iako sam fan plina, ne bih to nikada stavio na auto.
Dakle, sad za sad, plin i direktno ubrizgavanje treba zaboraviti.
Radi darkom, u stvari moze da radi al' jos nije nikome (bas sam ga pit'o), izadje cini mi se oko 2500€ instalacija... Predobra stvar al' bas skupa
Lijepo je znati da bi neko bio spreman da se bakce sa tim.
Ali opet, biti pokusni kunic za 5 hiljada maraka, nema teorije. A za te pare se mozes navozati na benzinu, ihiiiiiiiiii.
Past ce cijene tih instalacija za par godinama, zivi bili pa vidjeli. U sustini, ta instalacija ima manje komponenata nego standardni sekvent sistem (hocu reci da je jednostavnija, a samim time bi trebala biti i jeftinija).
Hvala na savjetu, ovo sam iskljucivo pitao jer su mi u Bloku mijenjali i tu podlošku u kompletu (samo sam jednom radio mali servis u ovlaštenom i platio sam skoro 300KM što mislim da nema smisla, jer na ruke uzmu 60ak KM). Poslije su mi ponovo slali predračun za mali servis sa tom podloškom koja košta 3,5KM, i predračun je ponovo bio skoro 300KM. Veliki servis me ubrzo čeka i to ću raditi u ovlaštenom da sam siguran, jer ne želim zamjenske dijelove za ne tako malu stvar.
NediM17 wrote:Lijepo je znati da bi neko bio spreman da se bakce sa tim.
Ali opet, biti pokusni kunic za 5 hiljada maraka, nema teorije. A za te pare se mozes navozati na benzinu, ihiiiiiiiiii.
Past ce cijene tih instalacija za par godinama, zivi bili pa vidjeli. U sustini, ta instalacija ima manje komponenata nego standardni sekvent sistem (hocu reci da je jednostavnija, a samim time bi trebala biti i jeftinija).
Zadnja tri servisa nisam promijenio podlosku kartera, a do tada su mi navodno mijenjali. I pogodite sta, nikada kapi ulja nije palo sa mog auta, tako da je zamjena te podloske kartera zesca ubleha.
I kad smo vec kod toga, gledam bas ceste, parkinge, to su tackice i lokvice ulja gdje god pogledas. Da se ja pitam, takvim truljama ne bih dozvolio da prodju tehnicki.
NediM17 wrote:Zadnja tri servisa nisam promijenio podlosku kartera, a do tada su mi navodno mijenjali. I pogodite sta, nikada kapi ulja nije palo sa mog auta, tako da je zamjena te podloske kartera zesca ubleha.
I kad smo vec kod toga, gledam bas ceste, parkinge, to su tackice i lokvice ulja gdje god pogledas. Da se ja pitam, takvim truljama ne bih dozvolio da prodju tehnicki.
Pa to je zato sto ti je originalna podloska, a da je ona divlja, sto je bitanga postavio sliku, bilo bi mozda svega.
bakrena podloska kao sa prve slike,deblja-ravna je vjecna,nadzivice motor,ako se pravilno rukuje sa sarafom.ne kontam kako međedi uspiju proklizat saraf na karteru i sjebat tu podlosku ....
bitanga_sa_otesa wrote:bakrena podloska kao sa prve slike,deblja-ravna je vjecna,nadzivice motor,ako se pravilno rukuje sa sarafom.ne kontam kako međedi uspiju proklizat saraf na karteru i sjebat tu podlosku ....
postovani mehanicari i oni koji poznaju mehaniku i kvarove na automobilima. Imam jrdan problem na autu pa bih molio da mi kazete eventualnu dijagnozu ili odakle bih mogao poceti.
naime, zadnjih petnaestak dana, u pocetku minimalno pa se vremenom pojacava, kad zaustavim auto lagano na seaforu ne desi se nista, ali kad krecem nesto u zadnjem trapu kucne, kao kad rucna kocnica ostane par dana pa plocice ufate disk, rucnu ne zatezem nikad pa ne mislim da bi ona mogla biti problem. U zadnje vrijeme malo glasnije kucne i cesce se desava skoro svako peto zaustavljanje auta.
kroz felgu sam pokusao vidjet plocice ali nisam nacisto kakve su.