Moze, samo sto je instalacija za direktajnšpricung skupa do zla bogajunior3 wrote:Condy, de mi reci pošto si fan audija, može li u 3.2 fsi ići plin, nije mogao, je li se šta promijenilo po tome pitanju?
Mada se ovo i Nedima može pitati.
Pitamo Mehanicare ?
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- mk ultra
- Posts: 19519
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#8626 Re: Pitamo Mehanicare ?
-
- Posts: 9078
- Joined: 20/02/2014 01:02
#8627 Re: Pitamo Mehanicare ?
Koliko?
I koliko je sigurna?
I koliko je sigurna?
- bleee_sa
- Posts: 42310
- Joined: 05/10/2014 22:35
- Location: Ispod sunca zlatnoga
#8628 Re: Pitamo Mehanicare ?
Trošiće ti benzina uvijek 30%, ne isplati se
-
- Posts: 9078
- Joined: 20/02/2014 01:02
#8629 Re: Pitamo Mehanicare ?
Možda je @mk ultra čuo za neku noviju/bolju instalaciju.
- mad_max_ba
- Posts: 26645
- Joined: 21/08/2015 12:42
- Location: Tamni Vilajet
#8630 Re: Pitamo Mehanicare ?
ali će zato biti pogodan za eu uslove vizavi co2bleee_sa wrote:Trošiće ti benzina uvijek 30%, ne isplati se
- sve na kvadrat
- Posts: 645
- Joined: 02/02/2014 16:40
#8631 Re: Pitamo Mehanicare ?
Krunoslav Gelo, imas ga na fb, boljeg nema sto se tice tih stvari, poliranje automobila, dubinsko ciscenje itd. Jest skup ali kvalitet uradjenog opravdava cijenu. Profesionalac u svome poslu. http://www.facebook.com/Poliranje-i-Dub ... ?pnref=lhcQler wrote:A kome odvesti auto na pranje motora?
-
- Posts: 2783
- Joined: 08/10/2005 09:13
#8632 Re: Pitamo Mehanicare ?
A gdje prospes to ulje i bacis filter kad zavrsis sa promjenom?zdruzdjo wrote:npr dok sam bio mladji i vozio neka starija auta, nikad nisam odvukao auto majstoru da mi zamjeni ulje.
mislim halo: legnes pod auto, 17-ka ili sl, odvrnes saraf, postavis kanister odsjeceni, skines filter, zamjenis bakrenu podlosku na sarafu, namazes uljem gumu na novom filteru i zavrnes novi filter, naspi ulje i kraj.
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#8633 Re: Pitamo Mehanicare ?
cuj gdje?? pa u prvi saht ,imas video kod serif rektuma duit jorself permant i ulje kod muzicke skole u saht kako se ispustamahalas505 wrote: A gdje prospes to ulje i bacis filter kad zavrsis sa promjenom?
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#8634 Re: Pitamo Mehanicare ?
bitanga_sa_otesa wrote:cuj gdje?? pa u prvi saht ,imas video kod serif rektuma duit jorself permant i ulje kod muzicke skole u saht kako se ispustamahalas505 wrote: A gdje prospes to ulje i bacis filter kad zavrsis sa promjenom?
DY , uradi sam
- Qler
- Posts: 23604
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#8635 Re: Pitamo Mehanicare ?
sve na kvadrat wrote:Krunoslav Gelo, imas ga na fb, boljeg nema sto se tice tih stvari, poliranje automobila, dubinsko ciscenje itd. Jest skup ali kvalitet uradjenog opravdava cijenu. Profesionalac u svome poslu. http://www.facebook.com/Poliranje-i-Dub ... ?pnref=lhcQler wrote:A kome odvesti auto na pranje motora?
Ma neću kod njega ne treba mi estetika treba mi da se riješim smrada mis mi se uvukao pod haubu pa da to riješim.
-
- Posts: 21686
- Joined: 05/11/2009 11:49
#8636 Re: Pitamo Mehanicare ?
@Junior3 & ostali
Ima prava varijanta, gdje se plin nastavlja na pumpu visokog pritiska benzina, i ide dalje kroz benzinske injektore u cilindre, ali to kod nas niko ne radi, a i skupo je do zla Boga.
Takve sisteme znam da rade BRC, Zavoli i ima jos par proizvodjaca.
Jos jedna prednost takvog sistema jeste sto auto uvijek vozi na plin, jer nema isparivaca i cekanja da rashladni sistem dostigne temperaturu dovoljnu za konverziju LPG-a iz tecnog u gasovito stanje. Plin u cilindre ide direktno u tecnoj fazi.
Imas i varijantu, klasika, ubuse se dizne u usisnu granu, pa bukvalno od auta sa direktnim ubrizgavanjem benzina, napravis auto sa indirektnim ubrizgavanjem plina, a u toj opciji i stalno nesto benzina mora spricati na benzinske dizne da se ne bi pregrijavale/zapekle, i sjebale.
Sto se mene tice, prva varijanta je odlicna i preskupa, a i nema je za ugraditi prije Italije, druga je los pokusaj plina na motorima sa direktnim ubrizgavanjem, i ja iako sam fan plina, ne bih to nikada stavio na auto.
Dakle, sad za sad, plin i direktno ubrizgavanje treba zaboraviti.
Ima prava varijanta, gdje se plin nastavlja na pumpu visokog pritiska benzina, i ide dalje kroz benzinske injektore u cilindre, ali to kod nas niko ne radi, a i skupo je do zla Boga.
Takve sisteme znam da rade BRC, Zavoli i ima jos par proizvodjaca.
Jos jedna prednost takvog sistema jeste sto auto uvijek vozi na plin, jer nema isparivaca i cekanja da rashladni sistem dostigne temperaturu dovoljnu za konverziju LPG-a iz tecnog u gasovito stanje. Plin u cilindre ide direktno u tecnoj fazi.
Imas i varijantu, klasika, ubuse se dizne u usisnu granu, pa bukvalno od auta sa direktnim ubrizgavanjem benzina, napravis auto sa indirektnim ubrizgavanjem plina, a u toj opciji i stalno nesto benzina mora spricati na benzinske dizne da se ne bi pregrijavale/zapekle, i sjebale.
Sto se mene tice, prva varijanta je odlicna i preskupa, a i nema je za ugraditi prije Italije, druga je los pokusaj plina na motorima sa direktnim ubrizgavanjem, i ja iako sam fan plina, ne bih to nikada stavio na auto.
Dakle, sad za sad, plin i direktno ubrizgavanje treba zaboraviti.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#8637 Re: Pitamo Mehanicare ?
@juniore
zamijeni taj 3.2 za neki 2.0T i rijesen problem potrosnje
zamijeni taj 3.2 za neki 2.0T i rijesen problem potrosnje
-
- Posts: 21686
- Joined: 05/11/2009 11:49
#8638 Re: Pitamo Mehanicare ?
Najbjesnije i najmadje sto se moze naci a da moze plin su Fiat/Alfa/Lancia 1.4 Multiair 170ks, i Insignia 2.0T prije facelifta.
Turbo i plin su odlicna kombinacija, zbog visokog oktanskog broja plina, nemoguce je da dodje do knockanja (samozapaljena, sto je sa benzinom, narocito nasim koji je sumnjiv, itekako moguce, s tim da moderni auti imaju knock senzor, pa onda pomjere paljenje naprijed da ne dolazi do samozapaljenja goriva), a osim toga turbaci su napravljeni da trpe vece temperature, te su ojacani ventili i sjedista fabricki, tako da problem sa plinom i VSR-om (valve seat recession) na takvim motorima skoro da ne postoji, a i koliko sam upratio, svaki turbak ima hidraulicne podizace ventila.
Turbo i plin su odlicna kombinacija, zbog visokog oktanskog broja plina, nemoguce je da dodje do knockanja (samozapaljena, sto je sa benzinom, narocito nasim koji je sumnjiv, itekako moguce, s tim da moderni auti imaju knock senzor, pa onda pomjere paljenje naprijed da ne dolazi do samozapaljenja goriva), a osim toga turbaci su napravljeni da trpe vece temperature, te su ojacani ventili i sjedista fabricki, tako da problem sa plinom i VSR-om (valve seat recession) na takvim motorima skoro da ne postoji, a i koliko sam upratio, svaki turbak ima hidraulicne podizace ventila.
Last edited by NediM17 on 11/04/2017 21:59, edited 1 time in total.
-
- Posts: 9078
- Joined: 20/02/2014 01:02
#8639 Re: Pitamo Mehanicare ?
Zajvaljuem Nedime na odgovoru, znači ništa od plina.
Amare, mogu ga samo jebat' sad.
Amare, mogu ga samo jebat' sad.
-
- Posts: 5211
- Joined: 16/08/2009 00:27
#8640 Re: Pitamo Mehanicare ?
Znao sam da ce se neko javiti sa ovim pitanjem.mahalas505 wrote:A gdje prospes to ulje i bacis filter kad zavrsis sa promjenom?zdruzdjo wrote:npr dok sam bio mladji i vozio neka starija auta, nikad nisam odvukao auto majstoru da mi zamjeni ulje.
mislim halo: legnes pod auto, 17-ka ili sl, odvrnes saraf, postavis kanister odsjeceni, skines filter, zamjenis bakrenu podlosku na sarafu, namazes uljem gumu na novom filteru i zavrnes novi filter, naspi ulje i kraj.
Imao druga koji je lozio to ulje.
Taaa daaaaa.
ima hadzo mjesecnu
-
- Posts: 21686
- Joined: 05/11/2009 11:49
#8641 Re: Pitamo Mehanicare ?
U principu moze, ali ja ne bih.junior3 wrote:Zajvaljuem Nedime na odgovoru, znači ništa od plina.
Amare, mogu ga samo jebat' sad.
-
- Posts: 2783
- Joined: 08/10/2005 09:13
#8643 Re: Pitamo Mehanicare ?
Dobro je sto si imao spreman odgovor . Mozda je manje stetno od onoga sto @bitanga rece da vecina to u prvi kanal fino ispusti, ali opet je stetno i kad se koristi kao gorivo za lozenje.zdruzdjo wrote:Znao sam da ce se neko javiti sa ovim pitanjem.
Imao druga koji je lozio to ulje.
Taaa daaaaa.
ima hadzo mjesecnu
-
- Posts: 5211
- Joined: 16/08/2009 00:27
#8644 Re: Pitamo Mehanicare ?
A hoces da kazes da majstori(renomirani ili ne) uklanjaju to na ekolosko prihvatljiv nacin????mahalas505 wrote:
Dobro je sto si imao spreman odgovor . Mozda je manje stetno od onoga sto @bitanga rece da vecina to u prvi kanal fino ispusti, ali opet je stetno i kad se koristi kao gorivo za lozenje.
Da da, a inace mi se ne zovemo BiH nego Svicarska.
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#8645 Re: Pitamo Mehanicare ?
postoji firma koja dodje na adresu i otkupi staro ulje i ti ga dobijes filtrirano u novom uljuzdruzdjo wrote:
A hoces da kazes da majstori(renomirani ili ne) uklanjaju to na ekolosko prihvatljiv nacin????
-
- Posts: 1564
- Joined: 23/12/2013 11:02
#8646 Re: Pitamo Mehanicare ?
Pozdrav,
Trebam raditi full mali servis, 1.6 e-HDI. Može li preporuka za dijelove? Od kojih proizvođača da uzmem i gdje? Planiram lično kupiti dijelove i odnijeti kod lokalnog majstora.
Trebam raditi full mali servis, 1.6 e-HDI. Može li preporuka za dijelove? Od kojih proizvođača da uzmem i gdje? Planiram lično kupiti dijelove i odnijeti kod lokalnog majstora.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#8647 Re: Pitamo Mehanicare ?
Uzmi mann ili mahle filtereKataklinger wrote:Pozdrav,
Trebam raditi full mali servis, 1.6 e-HDI. Može li preporuka za dijelove? Od kojih proizvođača da uzmem i gdje? Planiram lično kupiti dijelove i odnijeti kod lokalnog majstora.
Mozes kod Školjića , AsHondas ili Euromotorio
-
- Posts: 1564
- Joined: 23/12/2013 11:02
#8648 Re: Pitamo Mehanicare ?
Dakle filteri ulja, goriva, kabine i zraka (sa aktivnim ugljenom), ulje i treba li još nešto? Neka podloška?
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#8649 Re: Pitamo Mehanicare ?
ne treba ti podloska ako je fabricka kod tebe ,svi sto prodaju te podloske otimaju pare narodu...na svakom renou fabricki dodje podloska puna 2mm debela.a oni prodaju neku napuhanu okruglastu kojoj je dosta veca unutrasnja rupa nego saraf i koja uvijek curi..ljudi bace original podlosku i stave njihovo smece i uvijek imaju smece ...Kataklinger wrote:Dakle filteri ulja, goriva, kabine i zraka (sa aktivnim ugljenom), ulje i treba li još nešto? Neka podloška?
original
smetlje
-
- Posts: 9078
- Joined: 20/02/2014 01:02
#8650 Re: Pitamo Mehanicare ?
Đe konektovani ahahah