Dihtung ko dihtung nije skup... Skupe su ruke majstora jer ima posla dosta... I skupe su stvarcice koje se naberu a koje treba uraditi kada se vec skida glava kako neko rece... Ako ces ostavljat auto sebi to ti dodje ko neka polugeneralka motora kako bi toneki nazvali... De ovo, de ono kad je usput, pa i remenove i spanere pa ovo, pa ono... I tako u nedogled...Leon16v wrote:Mene izašlo 200 KM, dihtung, ravnanje, pa vozio sa nekom tekucinom za ciscenje sistema 2 dana, pa onda to ispustio, pa novi antifriz, i novo ulje.Aethaercyn wrote:Danas provjeravam rashladnu tecnost, gurnem prst u bocu i predjem po unutarnoj strani. Izvadim kad crnilo na prstu. To je to. Odvezao majstoru auto, da provjeri i on. Onda crijeva su mi bila pod pritiskom a iz boce mi je izlazio zrak/pritisak ili sta vec. Ja sumnjam na dihtung glave a dao Bog da to ne bude. Ali sta ces. Od prilike koliko kosta dih. glave i ravnjanje glave?!
Pežo 307 problem
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 3038
- Joined: 25/09/2014 22:39
#26 Re: Pežo 307 problem
- Aethaercyn
- Posts: 397
- Joined: 13/02/2013 22:35
- Location: Iza sedam gora,iza sedam mora...
#27 Re: Pežo 307 problem
Pa nabijao je za kratko vrijeme radnu temperaturu 80-95 °C. Nisam ga gasovao da bi isao preko te temperature. A ne vozim ga evo 2 dana. Kod majstora je. Nisu jos nista radili. Cekam da dodjem na reddgL_ wrote:Ako imaas sve ove simptome koje si naveo, nista drugo ne moze biti... (Opet prati nivo ulja i antifriza, gledaj dal su ti crijeva tvrda kao kamen, gledaj ima li majoneze i tih par parametara au ti siguran pokazatelj sta dalje...Aethaercyn wrote:Danas provjeravam rashladnu tecnost, gurnem prst u bocu i predjem po unutarnoj strani. Izvadim kad crnilo na prstu. To je to. Odvezao majstoru auto, da provjeri i on. Onda crijeva su mi bila pod pritiskom a iz boce mi je izlazio zrak/pritisak ili sta vec. Ja sumnjam na dihtung glave a dao Bog da to ne bude. Ali sta ces. Od prilike koliko kosta dih. glave i ravnjanje glave?!
Pregrijaval ti se motor?
- Aethaercyn
- Posts: 397
- Joined: 13/02/2013 22:35
- Location: Iza sedam gora,iza sedam mora...
#28 Re: Pežo 307 problem
Veliki servis skoro radio. Prije dva-tri mjeseca. Tako da mislim da nemam potrebe za tim.Throttle wrote:Meni su uzeli 52KM za dihtung glave, 25KM za ravnanje glave... doduše, nije bio problem s tim konkretno al se skidala glava, ne znam kako ide ako se glava iskrivi... Al se nabere- dihtung usisa, dihtung izduva, gumice ventila, ruke (dihtung usisa i izduva su bili po nekih 13KM, gumice ventila 1-1.5KM/kom).. skida se zupcasti pa nije lose odmah odradit i veliki servis ako je blizu, il bar novi remen nabacit itd...to pod uslovom da zelis da se sve odradi sto se moze kad se vec glava skida
-
- Posts: 3038
- Joined: 25/09/2014 22:39
#29 Re: Pežo 307 problem
To sto za krarko nabije temp na +30 je normalno... Bitno je da ne ide preko pola ma sta mu radio i ma kako voziio... Temp mora biti zakucana na sredini skaleAethaercyn wrote:Pa nabijao je za kratko vrijeme radnu temperaturu 80-95 °C. Nisam ga gasovao da bi isao preko te temperature. A ne vozim ga evo 2 dana. Kod majstora je. Nisu jos nista radili. Cekam da dodjem na reddgL_ wrote:Ako imaas sve ove simptome koje si naveo, nista drugo ne moze biti... (Opet prati nivo ulja i antifriza, gledaj dal su ti crijeva tvrda kao kamen, gledaj ima li majoneze i tih par parametara au ti siguran pokazatelj sta dalje...Aethaercyn wrote:Danas provjeravam rashladnu tecnost, gurnem prst u bocu i predjem po unutarnoj strani. Izvadim kad crnilo na prstu. To je to. Odvezao majstoru auto, da provjeri i on. Onda crijeva su mi bila pod pritiskom a iz boce mi je izlazio zrak/pritisak ili sta vec. Ja sumnjam na dihtung glave a dao Bog da to ne bude. Ali sta ces. Od prilike koliko kosta dih. glave i ravnjanje glave?!
Pregrijaval ti se motor?
- Aethaercyn
- Posts: 397
- Joined: 13/02/2013 22:35
- Location: Iza sedam gora,iza sedam mora...
#30 Re: Pežo 307 problem
Rijetko kada mi je dolazio do pola. Jednom mi je samo presao polovicu. I to prije par dana. Moguce je da je se od tada pocelo sranje desavati u motoru.
Najveca vrucina, ide na 80-90. Cujem kad se upali ventilator i vidim kako obori temperaturu.
Najveca vrucina, ide na 80-90. Cujem kad se upali ventilator i vidim kako obori temperaturu.
- Aethaercyn
- Posts: 397
- Joined: 13/02/2013 22:35
- Location: Iza sedam gora,iza sedam mora...
#31 Re: Pežo 307 problem
Danas kod majstora proveo 4 dobra sata. Čovjek mi reče da nije pomiješao ulje i vodu. Nema potrebe za mijenjanjem dihtunga glave/ravnjanjem
Ja ga pitam otkud crnilo po boci rashladne tecnosti, kaze on meni od antifriza kako ga ja skonta :think: te da to crnilo nije ulje/antifriz. Isprao mi je bocu od rashladne tecnosti te mi rekao da je sve OK. Ni traga od ulja. :good: Zamjenio mi je čep od rashladne tecnosti posto mi je rekao da je pustalo na njemu (12 KM).
Medjutim, sada kada normalno vozim temperatura je OK (80-90 C), ali cim dodjem do brda dize je brze. Sad ne znam ima li kakve veze ovo vrijeme (temperetaure su haus) pa slabije obara/brze se grije motor ili :think: Medjutim primjetio sam kada sam dosao kuci da mi je se nivo tekucine u boci povecao iznad maksimuma puzz Primjetio sam takodjer da mi crijeva vise nisu tvrda.
Strada mi i senzor ABS/ESP-a kada sam se vracao od majstora. Samo mi izbaci ESP/ABS fault (zadnji lijevi pokaza na dijagnostici).
Crijevo je bar po meni normalno. Nema pritiska.
Kada sam parkirao auto u garazu, ovako je izgledalo stanje rashladne tecnosti
Ovako mi je izgledala temperatura na ravnom, normalna voznja.
Ova temperatura mi je bila kada sam isao uz brdo. Cim sam zavrsio sa voznjom uz brdo temperatura je pocela da opada.
Ne znam da li je normalno da temperatura ide preko 90 (kao sto je na zadnjoj slici) ?!
Ja ga pitam otkud crnilo po boci rashladne tecnosti, kaze on meni od antifriza kako ga ja skonta :think: te da to crnilo nije ulje/antifriz. Isprao mi je bocu od rashladne tecnosti te mi rekao da je sve OK. Ni traga od ulja. :good: Zamjenio mi je čep od rashladne tecnosti posto mi je rekao da je pustalo na njemu (12 KM).
Medjutim, sada kada normalno vozim temperatura je OK (80-90 C), ali cim dodjem do brda dize je brze. Sad ne znam ima li kakve veze ovo vrijeme (temperetaure su haus) pa slabije obara/brze se grije motor ili :think: Medjutim primjetio sam kada sam dosao kuci da mi je se nivo tekucine u boci povecao iznad maksimuma puzz Primjetio sam takodjer da mi crijeva vise nisu tvrda.
Strada mi i senzor ABS/ESP-a kada sam se vracao od majstora. Samo mi izbaci ESP/ABS fault (zadnji lijevi pokaza na dijagnostici).
Crijevo je bar po meni normalno. Nema pritiska.
Kada sam parkirao auto u garazu, ovako je izgledalo stanje rashladne tecnosti
Ovako mi je izgledala temperatura na ravnom, normalna voznja.
Ova temperatura mi je bila kada sam isao uz brdo. Cim sam zavrsio sa voznjom uz brdo temperatura je pocela da opada.
Ne znam da li je normalno da temperatura ide preko 90 (kao sto je na zadnjoj slici) ?!
-
- Posts: 17013
- Joined: 08/01/2014 12:37
#32 Re: Pežo 307 problem
Ja ti nisam majstor,ali mislim da je to normalno. Velike su vrućine, a i auto se grije uzbrdo,kao što se grije u kolonama.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#33 Re: Pežo 307 problem
Pisao vam je Nedim jedno 5 puta da je to normalno za 2.0 HDI u 307
-
- Posts: 18141
- Joined: 17/04/2012 22:57
#34 Re: Pežo 307 problem
Inače se ljudi ovih dana masovno žale da se auta više griju nego obično. Vreo vazduh koji uvlači, vreo asfalt ispod auta... ne mogu hladnjak i ventilator da postignu, još ako je uključena klima....
-
- Posts: 5790
- Joined: 02/04/2015 13:27
- Location: Ilidza إليدزا
- Vozim: Staro željezo
#35 Re: Pežo 307 problem
I ja sam primjetio, to su po parkinzima dignute haube, provjeravaju ljudi, na pumpama.citroen xm wrote:Inače se ljudi ovih dana masovno žale da se auta više griju nego obično. Vreo vazduh koji uvlači, vreo asfalt ispod auta... ne mogu hladnjak i ventilator da postignu, još ako je uključena klima....
Ja sam jucer do Mostara 2 puta pod haubom bio, cisto preventivno, 1 pauzu pravio
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#36 Re: Pežo 307 problem
a ne znam , meni bude izmedju 83 i 85
- Aethaercyn
- Posts: 397
- Joined: 13/02/2013 22:35
- Location: Iza sedam gora,iza sedam mora...
#37 Re: Pežo 307 problem
Sada vozio nekih 40-ak kilometara, temperatura varirala izmedju 80-90 °C. Nije prelazila 90 °C.
- basicm
- Posts: 10486
- Joined: 16/01/2012 21:38
#38 Re: Pežo 307 problem
Ne znam, mene te kazaljke koje hodaju izludjuju, ja odmah kontam ne valja. Neka je na jednom mjestu.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#39 Re: Pežo 307 problem
basicm wrote:Ne znam, mene te kazaljke koje hodaju izludjuju, ja odmah kontam ne valja. Neka je na jednom mjestu.
kod mene nema nikako
- rovac13
- Posts: 5161
- Joined: 08/12/2013 16:17
#40 Re: Pežo 307 problem
Jos malo pa ce godina dana od kako sam nabavio 307 2.0 hdi 66kw.
Od prvog dana se temperature ponasaju isto tako.
I ja sam u pocetku se raspitivao,zasto,kako,svi kazu normalno.
I evo vozim tako i nikad nikakvog problema.
Isto tako dok nema puno brda kazaljka je malo preko 80 kao na toj slici.
Ako se ide uz brdo onda glatko skoci oko 90.......a ako brdo potraje kao ona bradina kad sam se vracao s mora......onda dodje isto tako kao na drugoj slici.
To se ne desava samo ljeti.
Kod mene se slicno ponasa i zimi.
Takodje ako zapadnes u guzvu u gradu pa vozis na kvacilu stani/kreni opet skace temperatura.
Nije ni meni bilo ugodno u pocetku to vidjet.
Ali tako vec godinu dana vozam i nista se ne desava povodom toga.
Od prvog dana se temperature ponasaju isto tako.
I ja sam u pocetku se raspitivao,zasto,kako,svi kazu normalno.
I evo vozim tako i nikad nikakvog problema.
Isto tako dok nema puno brda kazaljka je malo preko 80 kao na toj slici.
Ako se ide uz brdo onda glatko skoci oko 90.......a ako brdo potraje kao ona bradina kad sam se vracao s mora......onda dodje isto tako kao na drugoj slici.
To se ne desava samo ljeti.
Kod mene se slicno ponasa i zimi.
Takodje ako zapadnes u guzvu u gradu pa vozis na kvacilu stani/kreni opet skace temperatura.
Nije ni meni bilo ugodno u pocetku to vidjet.
Ali tako vec godinu dana vozam i nista se ne desava povodom toga.
- Aethaercyn
- Posts: 397
- Joined: 13/02/2013 22:35
- Location: Iza sedam gora,iza sedam mora...
#41 Re: Pežo 307 problem
Da refrešujem temu.
Ipak je bilo do dihtunga glave. Nabralo se tu još par sitnica i dijelova te me je sav taj doživljaj koštao oko 460 KM.
Ipak je bilo do dihtunga glave. Nabralo se tu još par sitnica i dijelova te me je sav taj doživljaj koštao oko 460 KM.
- konektovan
- Posts: 40656
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#42 Re: Pežo 307 problem
Aethaercyn wrote:Da refrešujem temu.
Ipak je bilo do dihtunga glave. Nabralo se tu još par sitnica i dijelova te me je sav taj doživljaj koštao oko 460 KM.
Daj malo vise detalja, ko je dijagnozu ustanovio, gdje si radio, jesi li vise misljenja potrazio????
- Aethaercyn
- Posts: 397
- Joined: 13/02/2013 22:35
- Location: Iza sedam gora,iza sedam mora...
#43 Re: Pežo 307 problem
Aethaercyn wrote:Danas provjeravam rashladnu tecnost, gurnem prst u bocu i predjem po unutarnoj strani. Izvadim kad crnilo na prstu. To je to. Odvezao majstoru auto, da provjeri i on. Onda crijeva su mi bila pod pritiskom a iz boce mi je izlazio zrak/pritisak ili sta vec. Ja sumnjam na dihtung glave a dao Bog da to ne bude. Ali sta ces. Od prilike koliko kosta dih. glave i ravnjanje glave?!
Pa imao sam problem taj da mi je nestajala rashladna tecnost. Sav sistem pregledao, nigdje mi nije rasipalo/curilo. Variranje temperature, pritisak u crijevima. Znao sam na 1000 km da dospem 200-500 ml. antifriza. Obisao mnoge majstore, danima auto bilo kod njih, i svaki je imao svoje misljenje.konektovan wrote:Aethaercyn wrote:Da refrešujem temu.
Ipak je bilo do dihtunga glave. Nabralo se tu još par sitnica i dijelova te me je sav taj doživljaj koštao oko 460 KM.
Daj malo vise detalja, ko je dijagnozu ustanovio, gdje si radio, jesi li vise misljenja potrazio????
Otisao u ovlasteni, ljudi su samo potvrdili moje misljenje. Kompresija je ulazila u rashladni sistem. Tek sada vidim da temperatura ne varira - zakuje na 80 °C kada ga normalno vozim. Nivo vode u boci je izmedju minimuma i maximuma. Nema vise mjehurica.
- konektovan
- Posts: 40656
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#44 Re: Pežo 307 problem
Pa jesi li glavu radio preko ovlastenog ili nekog drugog majstora?? Jesi li dobio garanciju?
- Aethaercyn
- Posts: 397
- Joined: 13/02/2013 22:35
- Location: Iza sedam gora,iza sedam mora...
#45 Re: Pežo 307 problem
Auto sam radio u ovlastenom.
Sto se tice garancije, dobio sam godinu dana.
Sto se tice garancije, dobio sam godinu dana.
- konektovan
- Posts: 40656
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#46 Re: Pežo 307 problem
Pa i nije puno love, s obzirom da je radjeno preko ovlastenog. To je cijenom na nivou house majstora.Aethaercyn wrote:Auto sam radio u ovlastenom.
Sto se tice garancije, dobio sam godinu dana.
- Aethaercyn
- Posts: 397
- Joined: 13/02/2013 22:35
- Location: Iza sedam gora,iza sedam mora...
#47 Re: Pežo 307 problem
Ne bi se slozio sa tobom.konektovan wrote:Pa i nije puno love, s obzirom da je radjeno preko ovlastenog. To je cijenom na nivou house majstora.Aethaercyn wrote:Auto sam radio u ovlastenom.
Sto se tice garancije, dobio sam godinu dana.
Kod majstora kod kojeg odrzavam vozilo, kako sam se raspitao, kod njega sve bi me ispalo 200+ KM.
Ravnjanje glave + dihtung + ruke =150 KM
Ostalo = 80-100 KM
Kod drugog majstora, kojem idem veoma rijetko nekih 280 KM.
-
- Posts: 3038
- Joined: 25/09/2014 22:39
#48 Re: Pežo 307 problem
Gold 5 + skoro radjen dihtung isto (nije radilo grijanje kabine) odnosno tako se skontalo da je dihtung a otkad je tako vozan Bog zna... Zensko vozilo... Nije ni gledala ni nista... "Kljucao antifriz" kod house majstora ali dosta dobrog sve komplet 300 KM... Covjek auto dovukao sa stupa na Alipasink pred zgradu i predao kljuceve... Tako da okvirno tu je to oko 3 glave...Aethaercyn wrote:Ne bi se slozio sa tobom.konektovan wrote:Pa i nije puno love, s obzirom da je radjeno preko ovlastenog. To je cijenom na nivou house majstora.Aethaercyn wrote:Auto sam radio u ovlastenom.
Sto se tice garancije, dobio sam godinu dana.
Kod majstora kod kojeg odrzavam vozilo, kako sam se raspitao, kod njega sve bi me ispalo 200+ KM.
Ravnjanje glave + dihtung + ruke =150 KM
Ostalo = 80-100 KM
Kod drugog majstora, kojem idem veoma rijetko nekih 280 KM.
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#49 Re: Pežo 307 problem
morel za 2 glave ko meni?
- basicm
- Posts: 10486
- Joined: 16/01/2012 21:38
#50 Re: Pežo 307 problem
Nemere, fali ti cener za tubu diht mase i dva lista smirgla 800.bitanga_sa_otesa wrote:morel za 2 glave ko meni?