Pežo 307 problem

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

dgL_
Posts: 3038
Joined: 25/09/2014 22:39

#26 Re: Pežo 307 problem

Post by dgL_ »

Leon16v wrote:
Aethaercyn wrote:Danas provjeravam rashladnu tecnost, gurnem prst u bocu i predjem po unutarnoj strani. Izvadim kad crnilo na prstu. To je to. Odvezao majstoru auto, da provjeri i on. Onda crijeva su mi bila pod pritiskom a iz boce mi je izlazio zrak/pritisak ili sta vec. Ja sumnjam na dihtung glave a dao Bog da to ne bude. Ali sta ces. Od prilike koliko kosta dih. glave i ravnjanje glave?!
Mene izašlo 200 KM, dihtung, ravnanje, pa vozio sa nekom tekucinom za ciscenje sistema 2 dana, pa onda to ispustio, pa novi antifriz, i novo ulje.
Dihtung ko dihtung nije skup... Skupe su ruke majstora jer ima posla dosta... I skupe su stvarcice koje se naberu a koje treba uraditi kada se vec skida glava kako neko rece... Ako ces ostavljat auto sebi to ti dodje ko neka polugeneralka motora kako bi toneki nazvali... De ovo, de ono kad je usput, pa i remenove i spanere pa ovo, pa ono... I tako u nedogled...
User avatar
Aethaercyn
Posts: 397
Joined: 13/02/2013 22:35
Location: Iza sedam gora,iza sedam mora...

#27 Re: Pežo 307 problem

Post by Aethaercyn »

dgL_ wrote:
Aethaercyn wrote:Danas provjeravam rashladnu tecnost, gurnem prst u bocu i predjem po unutarnoj strani. Izvadim kad crnilo na prstu. To je to. Odvezao majstoru auto, da provjeri i on. Onda crijeva su mi bila pod pritiskom a iz boce mi je izlazio zrak/pritisak ili sta vec. Ja sumnjam na dihtung glave a dao Bog da to ne bude. Ali sta ces. Od prilike koliko kosta dih. glave i ravnjanje glave?!
Ako imaas sve ove simptome koje si naveo, nista drugo ne moze biti... (Opet prati nivo ulja i antifriza, gledaj dal su ti crijeva tvrda kao kamen, gledaj ima li majoneze i tih par parametara au ti siguran pokazatelj sta dalje...

Pregrijaval ti se motor?
Pa nabijao je za kratko vrijeme radnu temperaturu 80-95 °C. Nisam ga gasovao da bi isao preko te temperature. A ne vozim ga evo 2 dana. Kod majstora je. Nisu jos nista radili. Cekam da dodjem na red :run:
User avatar
Aethaercyn
Posts: 397
Joined: 13/02/2013 22:35
Location: Iza sedam gora,iza sedam mora...

#28 Re: Pežo 307 problem

Post by Aethaercyn »

8-)
Throttle wrote:Meni su uzeli 52KM za dihtung glave, 25KM za ravnanje glave... doduše, nije bio problem s tim konkretno al se skidala glava, ne znam kako ide ako se glava iskrivi... Al se nabere- dihtung usisa, dihtung izduva, gumice ventila, ruke (dihtung usisa i izduva su bili po nekih 13KM, gumice ventila 1-1.5KM/kom).. skida se zupcasti pa nije lose odmah odradit i veliki servis ako je blizu, il bar novi remen nabacit itd...to pod uslovom da zelis da se sve odradi sto se moze kad se vec glava skida
Veliki servis skoro radio. Prije dva-tri mjeseca. Tako da mislim da nemam potrebe za tim.
dgL_
Posts: 3038
Joined: 25/09/2014 22:39

#29 Re: Pežo 307 problem

Post by dgL_ »

Aethaercyn wrote:
dgL_ wrote:
Aethaercyn wrote:Danas provjeravam rashladnu tecnost, gurnem prst u bocu i predjem po unutarnoj strani. Izvadim kad crnilo na prstu. To je to. Odvezao majstoru auto, da provjeri i on. Onda crijeva su mi bila pod pritiskom a iz boce mi je izlazio zrak/pritisak ili sta vec. Ja sumnjam na dihtung glave a dao Bog da to ne bude. Ali sta ces. Od prilike koliko kosta dih. glave i ravnjanje glave?!
Ako imaas sve ove simptome koje si naveo, nista drugo ne moze biti... (Opet prati nivo ulja i antifriza, gledaj dal su ti crijeva tvrda kao kamen, gledaj ima li majoneze i tih par parametara au ti siguran pokazatelj sta dalje...

Pregrijaval ti se motor?
Pa nabijao je za kratko vrijeme radnu temperaturu 80-95 °C. Nisam ga gasovao da bi isao preko te temperature. A ne vozim ga evo 2 dana. Kod majstora je. Nisu jos nista radili. Cekam da dodjem na red :run:
To sto za krarko nabije temp na +30 je normalno... Bitno je da ne ide preko pola ma sta mu radio i ma kako voziio... Temp mora biti zakucana na sredini skale
User avatar
Aethaercyn
Posts: 397
Joined: 13/02/2013 22:35
Location: Iza sedam gora,iza sedam mora...

#30 Re: Pežo 307 problem

Post by Aethaercyn »

Rijetko kada mi je dolazio do pola. Jednom mi je samo presao polovicu. I to prije par dana. Moguce je da je se od tada pocelo sranje desavati u motoru.
Najveca vrucina, ide na 80-90. Cujem kad se upali ventilator i vidim kako obori temperaturu.
User avatar
Aethaercyn
Posts: 397
Joined: 13/02/2013 22:35
Location: Iza sedam gora,iza sedam mora...

#31 Re: Pežo 307 problem

Post by Aethaercyn »

Danas kod majstora proveo 4 dobra sata. Čovjek mi reče da nije pomiješao ulje i vodu. Nema potrebe za mijenjanjem dihtunga glave/ravnjanjem :ok:
Ja ga pitam otkud crnilo po boci rashladne tecnosti, kaze on meni od antifriza kako ga ja skonta :think: te da to crnilo nije ulje/antifriz. Isprao mi je bocu od rashladne tecnosti te mi rekao da je sve OK. Ni traga od ulja. :good: Zamjenio mi je čep od rashladne tecnosti posto mi je rekao da je pustalo na njemu (12 KM).

Medjutim, sada kada normalno vozim temperatura je OK (80-90 C), ali cim dodjem do brda dize je brze. Sad ne znam ima li kakve veze ovo vrijeme (temperetaure su haus) pa slabije obara/brze se grije motor ili :think: Medjutim primjetio sam kada sam dosao kuci da mi je se nivo tekucine u boci povecao iznad maksimuma puzz Primjetio sam takodjer da mi crijeva vise nisu tvrda.
Strada mi i senzor ABS/ESP-a kada sam se vracao od majstora. Samo mi izbaci ESP/ABS fault (zadnji lijevi pokaza na dijagnostici).

Image
Crijevo je bar po meni normalno. Nema pritiska.

Image
Kada sam parkirao auto u garazu, ovako je izgledalo stanje rashladne tecnosti :?: :!:

Image
Ovako mi je izgledala temperatura na ravnom, normalna voznja.

Image
Ova temperatura mi je bila kada sam isao uz brdo. Cim sam zavrsio sa voznjom uz brdo temperatura je pocela da opada.
Ne znam da li je normalno da temperatura ide preko 90 (kao sto je na zadnjoj slici) ?!
channel10
Posts: 17013
Joined: 08/01/2014 12:37

#32 Re: Pežo 307 problem

Post by channel10 »

Ja ti nisam majstor,ali mislim da je to normalno. Velike su vrućine, a i auto se grije uzbrdo,kao što se grije u kolonama.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#33 Re: Pežo 307 problem

Post by amar1994 »

Pisao vam je Nedim jedno 5 puta da je to normalno za 2.0 HDI u 307 :D
citroen xm
Posts: 18141
Joined: 17/04/2012 22:57

#34 Re: Pežo 307 problem

Post by citroen xm »

Inače se ljudi ovih dana masovno žale da se auta više griju nego obično. Vreo vazduh koji uvlači, vreo asfalt ispod auta... ne mogu hladnjak i ventilator da postignu, još ako je uključena klima.... :skoljka:
Leon16v
Posts: 5790
Joined: 02/04/2015 13:27
Location: Ilidza إليدزا
Vozim: Staro željezo

#35 Re: Pežo 307 problem

Post by Leon16v »

citroen xm wrote:Inače se ljudi ovih dana masovno žale da se auta više griju nego obično. Vreo vazduh koji uvlači, vreo asfalt ispod auta... ne mogu hladnjak i ventilator da postignu, još ako je uključena klima.... :skoljka:
I ja sam primjetio, to su po parkinzima dignute haube, provjeravaju ljudi, na pumpama.
Ja sam jucer do Mostara 2 puta pod haubom bio, cisto preventivno, 1 pauzu pravio :-D
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#36 Re: Pežo 307 problem

Post by amar1994 »

a ne znam , meni bude izmedju 83 i 85 :-) :-)
User avatar
Aethaercyn
Posts: 397
Joined: 13/02/2013 22:35
Location: Iza sedam gora,iza sedam mora...

#37 Re: Pežo 307 problem

Post by Aethaercyn »

Sada vozio nekih 40-ak kilometara, temperatura varirala izmedju 80-90 °C. Nije prelazila 90 °C. :thumbup:
User avatar
basicm
Posts: 10486
Joined: 16/01/2012 21:38

#38 Re: Pežo 307 problem

Post by basicm »

Ne znam, mene te kazaljke koje hodaju izludjuju, ja odmah kontam ne valja. Neka je na jednom mjestu.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#39 Re: Pežo 307 problem

Post by amar1994 »

basicm wrote:Ne znam, mene te kazaljke koje hodaju izludjuju, ja odmah kontam ne valja. Neka je na jednom mjestu.
:o
kod mene nema nikako :lol: :lol:
User avatar
rovac13
Posts: 5161
Joined: 08/12/2013 16:17

#40 Re: Pežo 307 problem

Post by rovac13 »

Jos malo pa ce godina dana od kako sam nabavio 307 2.0 hdi 66kw.

Od prvog dana se temperature ponasaju isto tako.
I ja sam u pocetku se raspitivao,zasto,kako,svi kazu normalno.
I evo vozim tako i nikad nikakvog problema.

Isto tako dok nema puno brda kazaljka je malo preko 80 kao na toj slici.

Ako se ide uz brdo onda glatko skoci oko 90.......a ako brdo potraje kao ona bradina kad sam se vracao s mora......onda dodje isto tako kao na drugoj slici.

To se ne desava samo ljeti.
Kod mene se slicno ponasa i zimi.
Takodje ako zapadnes u guzvu u gradu pa vozis na kvacilu stani/kreni opet skace temperatura.

Nije ni meni bilo ugodno u pocetku to vidjet.
Ali tako vec godinu dana vozam i nista se ne desava povodom toga.
User avatar
Aethaercyn
Posts: 397
Joined: 13/02/2013 22:35
Location: Iza sedam gora,iza sedam mora...

#41 Re: Pežo 307 problem

Post by Aethaercyn »

Da refrešujem temu.
Ipak je bilo do dihtunga glave. Nabralo se tu još par sitnica i dijelova te me je sav taj doživljaj koštao oko 460 KM.
User avatar
konektovan
Posts: 40656
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#42 Re: Pežo 307 problem

Post by konektovan »

Aethaercyn wrote:Da refrešujem temu.
Ipak je bilo do dihtunga glave. Nabralo se tu još par sitnica i dijelova te me je sav taj doživljaj koštao oko 460 KM.

Daj malo vise detalja, ko je dijagnozu ustanovio, gdje si radio, jesi li vise misljenja potrazio????
User avatar
Aethaercyn
Posts: 397
Joined: 13/02/2013 22:35
Location: Iza sedam gora,iza sedam mora...

#43 Re: Pežo 307 problem

Post by Aethaercyn »

Aethaercyn wrote:Danas provjeravam rashladnu tecnost, gurnem prst u bocu i predjem po unutarnoj strani. Izvadim kad crnilo na prstu. To je to. Odvezao majstoru auto, da provjeri i on. Onda crijeva su mi bila pod pritiskom a iz boce mi je izlazio zrak/pritisak ili sta vec. Ja sumnjam na dihtung glave a dao Bog da to ne bude. Ali sta ces. Od prilike koliko kosta dih. glave i ravnjanje glave?!
konektovan wrote:
Aethaercyn wrote:Da refrešujem temu.
Ipak je bilo do dihtunga glave. Nabralo se tu još par sitnica i dijelova te me je sav taj doživljaj koštao oko 460 KM.

Daj malo vise detalja, ko je dijagnozu ustanovio, gdje si radio, jesi li vise misljenja potrazio????
Pa imao sam problem taj da mi je nestajala rashladna tecnost. Sav sistem pregledao, nigdje mi nije rasipalo/curilo. Variranje temperature, pritisak u crijevima. Znao sam na 1000 km da dospem 200-500 ml. antifriza. Obisao mnoge majstore, danima auto bilo kod njih, i svaki je imao svoje misljenje.
Otisao u ovlasteni, ljudi su samo potvrdili moje misljenje. Kompresija je ulazila u rashladni sistem. Tek sada vidim da temperatura ne varira - zakuje na 80 °C kada ga normalno vozim. Nivo vode u boci je izmedju minimuma i maximuma. Nema vise mjehurica.
User avatar
konektovan
Posts: 40656
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#44 Re: Pežo 307 problem

Post by konektovan »

Pa jesi li glavu radio preko ovlastenog ili nekog drugog majstora?? Jesi li dobio garanciju?
User avatar
Aethaercyn
Posts: 397
Joined: 13/02/2013 22:35
Location: Iza sedam gora,iza sedam mora...

#45 Re: Pežo 307 problem

Post by Aethaercyn »

Auto sam radio u ovlastenom.
Sto se tice garancije, dobio sam godinu dana. :bih:
User avatar
konektovan
Posts: 40656
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#46 Re: Pežo 307 problem

Post by konektovan »

Aethaercyn wrote:Auto sam radio u ovlastenom.
Sto se tice garancije, dobio sam godinu dana. :bih:
Pa i nije puno love, s obzirom da je radjeno preko ovlastenog. To je cijenom na nivou house majstora. :thumbup:
User avatar
Aethaercyn
Posts: 397
Joined: 13/02/2013 22:35
Location: Iza sedam gora,iza sedam mora...

#47 Re: Pežo 307 problem

Post by Aethaercyn »

konektovan wrote:
Aethaercyn wrote:Auto sam radio u ovlastenom.
Sto se tice garancije, dobio sam godinu dana. :bih:
Pa i nije puno love, s obzirom da je radjeno preko ovlastenog. To je cijenom na nivou house majstora. :thumbup:
Ne bi se slozio sa tobom.
Kod majstora kod kojeg odrzavam vozilo, kako sam se raspitao, kod njega sve bi me ispalo 200+ KM.
Ravnjanje glave + dihtung + ruke =150 KM
Ostalo = 80-100 KM

Kod drugog majstora, kojem idem veoma rijetko nekih 280 KM.
dgL_
Posts: 3038
Joined: 25/09/2014 22:39

#48 Re: Pežo 307 problem

Post by dgL_ »

Aethaercyn wrote:
konektovan wrote:
Aethaercyn wrote:Auto sam radio u ovlastenom.
Sto se tice garancije, dobio sam godinu dana. :bih:
Pa i nije puno love, s obzirom da je radjeno preko ovlastenog. To je cijenom na nivou house majstora. :thumbup:
Ne bi se slozio sa tobom.
Kod majstora kod kojeg odrzavam vozilo, kako sam se raspitao, kod njega sve bi me ispalo 200+ KM.
Ravnjanje glave + dihtung + ruke =150 KM
Ostalo = 80-100 KM

Kod drugog majstora, kojem idem veoma rijetko nekih 280 KM.
Gold 5 + skoro radjen dihtung isto (nije radilo grijanje kabine) odnosno tako se skontalo da je dihtung a otkad je tako vozan Bog zna... Zensko vozilo... Nije ni gledala ni nista... "Kljucao antifriz" kod house majstora ali dosta dobrog sve komplet 300 KM... Covjek auto dovukao sa stupa na Alipasink pred zgradu i predao kljuceve... Tako da okvirno tu je to oko 3 glave...
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37289
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#49 Re: Pežo 307 problem

Post by bitanga_sa_otesa »

morel za 2 glave ko meni?
User avatar
basicm
Posts: 10486
Joined: 16/01/2012 21:38

#50 Re: Pežo 307 problem

Post by basicm »

bitanga_sa_otesa wrote:morel za 2 glave ko meni?
Nemere, fali ti cener za tubu diht mase i dva lista smirgla 800.
Post Reply