To je oko 400 KM total, u 206-ici.Daybreaker wrote:Gdje u ili oko Sarajeva se moze uraditi veliki servis za Peugeot 207 1,4 hdi?! I otprilike koliko kosta?
PEUGEOT servis u Sarajevu
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- konektovan
- Posts: 40638
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#826 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#827 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
koliko im je mali servis za 1.6 HajDIkonektovan wrote:To je oko 400 KM total, u 206-ici.Daybreaker wrote:Gdje u ili oko Sarajeva se moze uraditi veliki servis za Peugeot 207 1,4 hdi?! I otprilike koliko kosta?
-
- Posts: 1564
- Joined: 23/12/2013 11:02
#828 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Auto nije isto. Kod njega je P308 PH2 a kod tebe PH1, i naravno nije isti 1.6 HDI. Kod tebe je 110KS 16 ventila, a ovaj noviji sa 112KS ima 8 ventila.Gandra_1 wrote:Ja imam isto auto samo 2008 godiste...kenan77 wrote:pozdrav svima
peugeot 308,2011 god,1.6 HDI 112 KS,premium oprema ,automatik..da li ima neko isti i kakva su iskustva??
U globalu ja sam autom zadovoljan... Istina moram priznati da sam imao dva veca problema, ali koji su vise uzrok godista auta i predjene kilometraze oko 150.000 km mi se desio kvar turbine, a nekad kasnije sam mijenjao i set kvacila i plivajuci zamajac zamijenio fiksnim... Ta dva popravka te dodju oko 2.000 KM..
To su neki kvarovi koji dodju vremenom i kad se oni rijese uglavnom si miran uz redovno servisiranje
Imam jebeni osjećaj da te skupe dijelove (zamajac, set kvačila itd.) baždare da tačno krisnu na određenoj kilometraži (npr. 180k ).
- konektovan
- Posts: 40638
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#829 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Ja platio 410 KeMala, nedavno.amar1994 wrote:koliko im je mali servis za 1.6 HajDIkonektovan wrote:To je oko 400 KM total, u 206-ici.Daybreaker wrote:Gdje u ili oko Sarajeva se moze uraditi veliki servis za Peugeot 207 1,4 hdi?! I otprilike koliko kosta?
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#830 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
konektovan wrote:Ja platio 410 KeMala, nedavno.amar1994 wrote:koliko im je mali servis za 1.6 HajDIkonektovan wrote:
To je oko 400 KM total, u 206-ici.
- supercali
- Posts: 23942
- Joined: 06/07/2014 12:30
#831 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
skuplji mali servis nego veliki?konektovan wrote:Ja platio 410 KeMala, nedavno.amar1994 wrote:koliko im je mali servis za 1.6 HajDIkonektovan wrote:
To je oko 400 KM total, u 206-ici.
- konektovan
- Posts: 40638
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#832 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
@amar1994
@respo
Zahebo se u tipkanju. 110 KeMala je bio mali servis, bez filtera nafte, kojeg sam zamijenio prije.
@respo
Zahebo se u tipkanju. 110 KeMala je bio mali servis, bez filtera nafte, kojeg sam zamijenio prije.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#833 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
taman me to i interesuje,posto je drugaciji filter goriva kod mene ,jeftino je tokonektovan wrote:@amar1994
@respo
Zahebo se u tipkanju. 110 KeMala je bio mali servis, bez filtera nafte, kojeg sam zamijenio prije.
-
- Posts: 107
- Joined: 18/04/2009 22:20
#834 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Mozda su vec bila pitanja ali nemam stvarno vremena da trazim ...
Koliko kosta mali servis za 307sw (79kw) i da li mi se isplati da sam kupim ulje i filtere pa da mi majstor zavrsi to?
Kako da znam da li mi auto ima fap filter, ovo cisto dok ne odvucem kod majstora, cekam tablice da budu gotove a zanima me?
Hvala
Koliko kosta mali servis za 307sw (79kw) i da li mi se isplati da sam kupim ulje i filtere pa da mi majstor zavrsi to?
Kako da znam da li mi auto ima fap filter, ovo cisto dok ne odvucem kod majstora, cekam tablice da budu gotove a zanima me?
Hvala
- Optimist
- Posts: 13657
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#835 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Taj od 79 kw sigurno ima FAP, dok onaj od 66kw nema. E sad ono sto ti trebas provjeriti da li imas i FAP i katalizator, tj da li ih je neko prije tebe skinuo.
-
- Posts: 622
- Joined: 10/05/2013 10:03
#836 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Upravu si, ali eto tu je to negdje njegov moze biti samo napredniji i bolji, jer je i noviji i ima drugaciji motor...Kataklinger wrote:Auto nije isto. Kod njega je P308 PH2 a kod tebe PH1, i naravno nije isti 1.6 HDI. Kod tebe je 110KS 16 ventila, a ovaj noviji sa 112KS ima 8 ventila.Gandra_1 wrote:Ja imam isto auto samo 2008 godiste...kenan77 wrote:pozdrav svima
peugeot 308,2011 god,1.6 HDI 112 KS,premium oprema ,automatik..da li ima neko isti i kakva su iskustva??
U globalu ja sam autom zadovoljan... Istina moram priznati da sam imao dva veca problema, ali koji su vise uzrok godista auta i predjene kilometraze oko 150.000 km mi se desio kvar turbine, a nekad kasnije sam mijenjao i set kvacila i plivajuci zamajac zamijenio fiksnim... Ta dva popravka te dodju oko 2.000 KM..
To su neki kvarovi koji dodju vremenom i kad se oni rijese uglavnom si miran uz redovno servisiranje
Imam jebeni osjećaj da te skupe dijelove (zamajac, set kvačila itd.) baždare da tačno krisnu na određenoj kilometraži (npr. 180k ).
A slazem se za ove skupe dijelove, mada opet treba i razumijeti da svaki dio ima neki svoj vijek trajanja...
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#837 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Turbina ima puno veći radni vijek od 180.000 kilometara. Zato ne treba štediti na ulju ili uljnom filteru. Kupe turski ili kineski uljni filter od 10 KM, i očekuje da on radi svoje kako treba. Uvijek kupovati orginalno ulje koje je proizvođač preporučio i orginalni uljni filter, mijenjati u propisnom intervalu, ne turirati motor u hladnom režimu, i garantujem da turbina može izdržati 300.000 kilometara.
Ja sam vozio Puga 307 koji je bio 2002. godište i koji je prešao oko 240.000 km i nikad mu nije mijenjana ili remontovana turbina. Nije mu mijenjan ni zamajac, ali kod njega mislim da nije bio plivajući.
Ja sam vozio Puga 307 koji je bio 2002. godište i koji je prešao oko 240.000 km i nikad mu nije mijenjana ili remontovana turbina. Nije mu mijenjan ni zamajac, ali kod njega mislim da nije bio plivajući.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#838 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
http://www.olx.ba/artikal/14394098/filter-ulja-peugeot/ original 13,50kmcondy wrote:Turbina ima puno veći radni vijek od 180.000 kilometara. Zato ne treba štediti na ulju ili uljnom filteru. Kupe turski ili kineski uljni filter od 10 KM, i očekuje da on radi svoje kako treba. Uvijek kupovati orginalno ulje koje je proizvođač preporučio i orginalni uljni filter, mijenjati u propisnom intervalu, ne turirati motor u hladnom režimu, i garantujem da turbina može izdržati 300.000 kilometara.
Ja sam vozio Puga 307 koji je bio 2002. godište i koji je prešao oko 240.000 km i nikad mu nije mijenjana ili remontovana turbina. Nije mu mijenjan ni zamajac, ali kod njega mislim da nije bio plivajući.
ja mislim da nije do ulja,nego do intervala izmjene od 20000km,a prije ce biti zbog pustanja podloski dizni,pcv ventila i egr-a da strada turbo,naravno da ulje treba po specifikaciji mijenjati bez obzira na marku
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#839 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Tačno, ali to se primjeti i riješi na vrijeme jer vozilo počne trošiti ulje. Treba ponekad provjeriti nivo ulja u motoru, i vidjeti trošili ulje, očistiti egr ventil. Ako troši ulje to je indikator da odveze vozilo na servis. Mala potrošnja ulja do max. pola litra nakon 15kkm nije problematična.amar1994 wrote:http://www.olx.ba/artikal/14394098/filter-ulja-peugeot/ original 13,50kmcondy wrote:Turbina ima puno veći radni vijek od 180.000 kilometara. Zato ne treba štediti na ulju ili uljnom filteru. Kupe turski ili kineski uljni filter od 10 KM, i očekuje da on radi svoje kako treba. Uvijek kupovati orginalno ulje koje je proizvođač preporučio i orginalni uljni filter, mijenjati u propisnom intervalu, ne turirati motor u hladnom režimu, i garantujem da turbina može izdržati 300.000 kilometara.
Ja sam vozio Puga 307 koji je bio 2002. godište i koji je prešao oko 240.000 km i nikad mu nije mijenjana ili remontovana turbina. Nije mu mijenjan ni zamajac, ali kod njega mislim da nije bio plivajući.
ja mislim da nije do ulja,nego do intervala izmjene od 20000km,a prije ce biti zbog pustanja podloski dizni,pcv ventila i egr-a da strada turbo,naravno da ulje treba po specifikaciji mijenjati bez obzira na marku
Cijena tog filtera je
I onda kupuju one plastične koje se raspadnu za par maraka jeftinije.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#840 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
condy wrote:Tačno, ali to se primjeti i riješi na vrijeme jer vozilo počne trošiti ulje. Treba ponekad provjeriti nivo ulja u motoru, i vidjeti trošili ulje, očistiti egr ventil. Ako troši ulje to je indikator da odveze vozilo na servis. Mala potrošnja ulja do max. pola litra nakon 15kkm nije problematična.amar1994 wrote:http://www.olx.ba/artikal/14394098/filter-ulja-peugeot/ original 13,50kmcondy wrote:Turbina ima puno veći radni vijek od 180.000 kilometara. Zato ne treba štediti na ulju ili uljnom filteru. Kupe turski ili kineski uljni filter od 10 KM, i očekuje da on radi svoje kako treba. Uvijek kupovati orginalno ulje koje je proizvođač preporučio i orginalni uljni filter, mijenjati u propisnom intervalu, ne turirati motor u hladnom režimu, i garantujem da turbina može izdržati 300.000 kilometara.
Ja sam vozio Puga 307 koji je bio 2002. godište i koji je prešao oko 240.000 km i nikad mu nije mijenjana ili remontovana turbina. Nije mu mijenjan ni zamajac, ali kod njega mislim da nije bio plivajući.
ja mislim da nije do ulja,nego do intervala izmjene od 20000km,a prije ce biti zbog pustanja podloski dizni,pcv ventila i egr-a da strada turbo,naravno da ulje treba po specifikaciji mijenjati bez obzira na marku
Cijena tog filtera je
I onda kupuju one plastične koje se raspadnu za par maraka jeftinije.
- supercali
- Posts: 23942
- Joined: 06/07/2014 12:30
#841 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
ljudi nisu svjesni da nekad odrzavanje original dijelovima u ovlastenim servisima je jeftinije nego kad kupujes "na trafici" i popravljas kod komsije muje u avliji
-
- Posts: 5231
- Joined: 22/12/2011 14:41
#842 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Vidis, ovaj gore filter je originalni filter koji proizvodi ista firma koja proizvodi originalne filtere za npr. Renault. I u slobodnoj prodaji se moze naci za citavih 4.5 €. Naravno, nije na njemu napisano Eurorepar, jer u slobodnoj prodaji proizvodjac filtera zaradjuje pare samo sebi, a ne i PSA. Isto to vazi i za sve ostale dijelove. Naravno, razlika nije neka sto se tice filtera ulja, ali kad krenes 3 KM na filteru ulja, 5 KM na filteru zraka, 10 KM na filteru polena, 20-50 KM na filteru goriva, i jos ako to sve znas sam da zamijenis, ustedis 2 radna sata po 30 KM... Ili nadjes postenog majstora koji zavrtanje i odvrtanje vijaka nece pokusati predstaviti kao nuklearnu fiziku, e onda mozes proci daleko jeftinije, a ako ti je bas stalo da odrzavas bolje, onda mozes servis praviti dvaput cesce nego sto je proizvodjac propisao.supercali wrote:ljudi nisu svjesni da nekad odrzavanje original dijelovima u ovlastenim servisima je jeftinije nego kad kupujes "na trafici" i popravljas kod komsije muje u avliji
Naravno, onaj ko radi u ovlastenom servisu mora da zna da cijena koju placa je i cijena prostora, reklame, sekretarica u uskim suknjicama, rodjaka zaposlenog na radnom mjestu mehanicara, a koji je inace pomalo zaostao... pa otuda i malo veca cifra. Ali, ko voli nek' izvoli. Ja vise volim sam da radim sve ili da odem kod kakve bitange slicne meni, koja nece pucati suplju o OE vs. OEM i sl.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#843 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
trebam li spominjat da ovaj isti filter u mazdinom ovlastenom kosta 65KM ,ovih 5 mogu kupitdirestraits0078 wrote:Vidis, ovaj gore filter je originalni filter koji proizvodi ista firma koja proizvodi originalne filtere za npr. Renault. I u slobodnoj prodaji se moze naci za citavih 4.5 €. Naravno, nije na njemu napisano Eurorepar, jer u slobodnoj prodaji proizvodjac filtera zaradjuje pare samo sebi, a ne i PSA. Isto to vazi i za sve ostale dijelove. Naravno, razlika nije neka sto se tice filtera ulja, ali kad krenes 3 KM na filteru ulja, 5 KM na filteru zraka, 10 KM na filteru polena, 20-50 KM na filteru goriva, i jos ako to sve znas sam da zamijenis, ustedis 2 radna sata po 30 KM... Ili nadjes postenog majstora koji zavrtanje i odvrtanje vijaka nece pokusati predstaviti kao nuklearnu fiziku, e onda mozes proci daleko jeftinije, a ako ti je bas stalo da odrzavas bolje, onda mozes servis praviti dvaput cesce nego sto je proizvodjac propisao.supercali wrote:ljudi nisu svjesni da nekad odrzavanje original dijelovima u ovlastenim servisima je jeftinije nego kad kupujes "na trafici" i popravljas kod komsije muje u avliji
Naravno, onaj ko radi u ovlastenom servisu mora da zna da cijena koju placa je i cijena prostora, reklame, sekretarica u uskim suknjicama, rodjaka zaposlenog na radnom mjestu mehanicara, a koji je inace pomalo zaostao... pa otuda i malo veca cifra. Ali, ko voli nek' izvoli. Ja vise volim sam da radim sve ili da odem kod kakve bitange slicne meni, koja nece pucati suplju o OE vs. OEM i sl.
- supercali
- Posts: 23942
- Joined: 06/07/2014 12:30
#844 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Malo smo se razisli a i pogrijesio sam kad sam rekao ovlastenim servisimadirestraits0078 wrote:Vidis, ovaj gore filter je originalni filter koji proizvodi ista firma koja proizvodi originalne filtere za npr. Renault. I u slobodnoj prodaji se moze naci za citavih 4.5 €. Naravno, nije na njemu napisano Eurorepar, jer u slobodnoj prodaji proizvodjac filtera zaradjuje pare samo sebi, a ne i PSA. Isto to vazi i za sve ostale dijelove. Naravno, razlika nije neka sto se tice filtera ulja, ali kad krenes 3 KM na filteru ulja, 5 KM na filteru zraka, 10 KM na filteru polena, 20-50 KM na filteru goriva, i jos ako to sve znas sam da zamijenis, ustedis 2 radna sata po 30 KM... Ili nadjes postenog majstora koji zavrtanje i odvrtanje vijaka nece pokusati predstaviti kao nuklearnu fiziku, e onda mozes proci daleko jeftinije, a ako ti je bas stalo da odrzavas bolje, onda mozes servis praviti dvaput cesce nego sto je proizvodjac propisao.supercali wrote:ljudi nisu svjesni da nekad odrzavanje original dijelovima u ovlastenim servisima je jeftinije nego kad kupujes "na trafici" i popravljas kod komsije muje u avliji
Naravno, onaj ko radi u ovlastenom servisu mora da zna da cijena koju placa je i cijena prostora, reklame, sekretarica u uskim suknjicama, rodjaka zaposlenog na radnom mjestu mehanicara, a koji je inace pomalo zaostao... pa otuda i malo veca cifra. Ali, ko voli nek' izvoli. Ja vise volim sam da radim sve ili da odem kod kakve bitange slicne meni, koja nece pucati suplju o OE vs. OEM i sl.
Govorim za servise tipa dedovic i 206 a i blok na kraju krajeva
Kod dedovica mozes donijeti sve svoje a oni da zamjene pa i ove filtere sto su ovdje
Mislio sam takodjer na filtere neke lijeve koji kostaju 5 maraka u odnosu na ovaj od 15 i misle da ce ustedjeti kad kupuju te od 5
-
- Posts: 5231
- Joined: 22/12/2011 14:41
#845 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
E to je vec nesto drugo. Ima i ona opcija da se filter regenerise, skupa s uljem... Samo se dosipa pomalo, to godi ovima sto trosi litar ulja na 1.000 km. Sa svakim rezervoarom dospu litar ulja i mirni do slijedeceg tocenja. A filter ko shisha.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#846 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
direstraits0078 wrote:E to je vec nesto drugo. Ima i ona opcija da se filter regenerise, skupa s uljem... Samo se dosipa pomalo, to godi ovima sto trosi litar ulja na 1.000 km. Sa svakim rezervoarom dospu litar ulja i mirni do slijedeceg tocenja. A filter ko shisha.
- konektovan
- Posts: 40638
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#847 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
direstraits0078 wrote:Vidis, ovaj gore filter je originalni filter koji proizvodi ista firma koja proizvodi originalne filtere za npr. Renault. I u slobodnoj prodaji se moze naci za citavih 4.5 €. Naravno, nije na njemu napisano Eurorepar, jer u slobodnoj prodaji proizvodjac filtera zaradjuje pare samo sebi, a ne i PSA. Isto to vazi i za sve ostale dijelove. Naravno, razlika nije neka sto se tice filtera ulja, ali kad krenes 3 KM na filteru ulja, 5 KM na filteru zraka, 10 KM na filteru polena, 20-50 KM na filteru goriva, i jos ako to sve znas sam da zamijenis, ustedis 2 radna sata po 30 KM... Ili nadjes postenog majstora koji zavrtanje i odvrtanje vijaka nece pokusati predstaviti kao nuklearnu fiziku, e onda mozes proci daleko jeftinije, a ako ti je bas stalo da odrzavas bolje, onda mozes servis praviti dvaput cesce nego sto je proizvodjac propisao.supercali wrote:ljudi nisu svjesni da nekad odrzavanje original dijelovima u ovlastenim servisima je jeftinije nego kad kupujes "na trafici" i popravljas kod komsije muje u avliji
Naravno, onaj ko radi u ovlastenom servisu mora da zna da cijena koju placa je i cijena prostora, reklame, sekretarica u uskim suknjicama, rodjaka zaposlenog na radnom mjestu mehanicara, a koji je inace pomalo zaostao... pa otuda i malo veca cifra. Ali, ko voli nek' izvoli. Ja vise volim sam da radim sve ili da odem kod kakve bitange slicne meni, koja nece pucati suplju o OE vs. OEM i sl.
Sta ja onda placam 70 KM???? Fakat, zadnji put, filter nafte, mislim da je purflux u pitanju kostao je okruglo 70 KM. Dajre, more li se porediti ovaj flux sa ovim euroreparom?
-
- Posts: 302
- Joined: 05/10/2013 09:02
#848 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
kataklinger
druze sta znaci to PH1 i PH2 ?
druze sta znaci to PH1 i PH2 ?
- supercali
- Posts: 23942
- Joined: 06/07/2014 12:30
#849 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
faza 1 i faza 2kenan77 wrote:kataklinger
druze sta znaci to PH1 i PH2 ?
pocetni model i redizajnirani
- konektovan
- Posts: 40638
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#850 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Faza 1 i faza 2 (koja je redizajn).kenan77 wrote:kataklinger
druze sta znaci to PH1 i PH2 ?