PEUGEOT servis u Sarajevu
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- 4m3l
- Posts: 1109
- Joined: 04/04/2010 00:31
#601 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Zasto mi radio gubi kod šasije, pa svako malo moram preko dijagnostike da ga unosim
- homega
- Posts: 1866
- Joined: 18/05/2014 23:45
#602 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Ne bih, alči ne bih ni naslijepo išao u kupovinu dijelova. Ja auto dam Bunji, i kasnije samo dođem po njeg...alcho wrote:Vec sam napiso ranije svoje iskustvom s ovim kokosinjcem od servisa. Dakle, ljudi mi "dijagnosticirali" kvar i rekli koji dio da kupim u ovlastenom servisu. Ja kupio, donio...kad, nije to to. Gledaju oni zbunjeno ko telad u auto...dodje neki lik koji je dovezao auto na servis i kaze im "pa ljudi nije u tome bio problem, samo se otkacila cijev". Ne mogu da se sjetim koja...i like vrati rukom cijev i sve OK. A na to sto sam ja preko 100 KM dao za dio koji nije trebalo mijenjati, glavni "majstor", koji mi je i rekao da ga kupim, mi rece "pa sta cu ti ja jarane"homega wrote: @alcho, ti si neki strašan ters, pa ima li ikog s kim si ti zadovoljan
Ti bi bio zadovoljan?
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#603 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
daljinsko otklucavanje nema veze imobilajzerom i kodom radice i bez tog dugmenceta. to sluzi samo kao blokada paljenja i uvijek se nalazi u plastici kljuca .moke_31 wrote:
Kad sam prebacivao nisam vidio ništa slično da je ispalo. Prebacio sam cijelu ploču sa baterijom, ono prebaci se sve zajedno i nema posebnih dijelova. Zar taj kvadratić nije na ovoj ploči koju sam prebacio?? Da još jednom napomenem, auto se na daljinski preko dugmadi regularno otključa i zaključa.
Prije par godina sam otvaro školjku kad sam bateriju mijenjo i sve bilo OK, zamijenio bateriju vratio sve na svoje mjesto i kraj.
Kad dođem s posla pokušaću još jednom otvoriti i novu i staru školjku da vidim da se šta nije zeznulo. Ne mogu da vjerujem da ima neki dio koji ostaje u pastičnoj školjci, ja sam konto da je sve na pločici sa baterijom.
-
- Posts: 1880
- Joined: 18/05/2011 14:54
#604 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Pogledaću kad dođem kuću. Probaću sa starom školjkom ili sa jednom polovicom. Eh sad u kojo polovici se nalazi to je problem.bitanga_sa_otesa wrote:daljinsko otklucavanje nema veze imobilajzerom i kodom radice i bez tog dugmenceta. to sluzi samo kao blokada paljenja i uvijek se nalazi u plastici kljuca .moke_31 wrote:
Kad sam prebacivao nisam vidio ništa slično da je ispalo. Prebacio sam cijelu ploču sa baterijom, ono prebaci se sve zajedno i nema posebnih dijelova. Zar taj kvadratić nije na ovoj ploči koju sam prebacio?? Da još jednom napomenem, auto se na daljinski preko dugmadi regularno otključa i zaključa.
Prije par godina sam otvaro školjku kad sam bateriju mijenjo i sve bilo OK, zamijenio bateriju vratio sve na svoje mjesto i kraj.
Kad dođem s posla pokušaću još jednom otvoriti i novu i staru školjku da vidim da se šta nije zeznulo. Ne mogu da vjerujem da ima neki dio koji ostaje u pastičnoj školjci, ja sam konto da je sve na pločici sa baterijom.
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#605 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
to se vadi iz plastike
-
- Posts: 1880
- Joined: 18/05/2011 14:54
#606 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
A to je to. Nadam se da nije ispo iz školjke kad sam prebacivao ploču. Ja bi se smio zakleti da nisam ništa vidio ali sve je moguće.bitanga_sa_otesa wrote:to se vadi iz plastike
Hvala na pomoći u svakom slučaju.
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#607 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
nema na cemu ,ako ga nadjes prebaci u novu skoljku i radice ti i taj kljuc.
-
- Posts: 1880
- Joined: 18/05/2011 14:54
#608 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Našo sam i video i definitvno nisam vidio i prebacio chip u novu školjku.
https://www.youtube.com/watch?v=_r-noeHs5OM
https://www.youtube.com/watch?v=_r-noeHs5OM
- WildRedRose
- Posts: 23712
- Joined: 03/09/2012 00:58
- Location: Nikad fiksna.
#609 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
koji auto otpad ima najvise dijelova za peugeote ? Turbina u pitanju. hitno.
- drndalo
- Posts: 22820
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#610 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Ne znam sta ocekujes od turbine sa otpada, cak i ako je nadjes... Posebno ako ces ostavljati auto sebi, a ne samo uvaliti "iducem"...?
- WildRedRose
- Posts: 23712
- Joined: 03/09/2012 00:58
- Location: Nikad fiksna.
#611 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
moze biti i ''zdrava'' turbina , da je auto na otpadu zbog drugih stvari. Ako ne znas/ ne mozes pomoci, nema potrebe da pametujes.drndalo wrote:Ne znam sta ocekujes od turbine sa otpada, cak i ako je nadjes... Posebno ako ces ostavljati auto sebi, a ne samo uvaliti "iducem"...?
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#612 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
tako je roso,samo polovno i sa otpada,sta ti znas drndalo...
- hopi
- Posts: 5699
- Joined: 05/03/2009 23:03
- Location: zemlja moja
#613 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
pa može se potrefiti i s dobrom turbinom s otpada , moj je drug prije 2 god kupio trbinu još ima auto i dobro radi, iako je najvjerovatnije bila sa ukradenog auta.
- WildRedRose
- Posts: 23712
- Joined: 03/09/2012 00:58
- Location: Nikad fiksna.
#614 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
sta ismijavate odmah, kad nemate pojma. Auto je starije, i ne isplati se kupovati novu turbinu za 2000 KM. jesmo pogan narod ! fuj !bitanga_sa_otesa wrote:tako je roso,samo polovno i sa otpada,sta ti znas drndalo...
- drndalo
- Posts: 22820
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#615 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Nikakvo ismijavanje, samo savjet da je bolje dati 700-800 za reparaciju i znati sta imas, nego dati 300-400 za polovnu na otpadu, pa opet dati 700-800 za reparaciju iste, mozda odmah, mozda za godinu dana...WildRedRose wrote:sta ismijavate odmah, kad nemate pojma. Auto je starije, i ne isplati se kupovati novu turbinu za 2000 KM. jesmo pogan narod ! fuj !bitanga_sa_otesa wrote:tako je roso,samo polovno i sa otpada,sta ti znas drndalo...
Ljudi na otpadima znaju koliko su skupe turbine kao nove i kao reparirane, pa tako formiraju svoju cijenu, a ne garantuju nista... Pa ako mislis da se to isplati, bujrum. Ja od "francuskih" otpada znam za onaj na staroj cesti Ilidza-Blazuj, poslije Pravoslavne crkve Blazuj, tamo gdje se skrece i za Vrelo Bosne. Pa 50m iza raskrsnice s desne strane... Ne znam imaju li turbina...
- WildRedRose
- Posts: 23712
- Joined: 03/09/2012 00:58
- Location: Nikad fiksna.
#616 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Zahvaljujem na informaciji.drndalo wrote:Nikakvo ismijavanje, samo savjet da je bolje dati 700-800 za reparaciju i znati sta imas, nego dati 300-400 za polovnu na otpadu, pa opet dati 700-800 za reparaciju iste, mozda odmah, mozda za godinu dana...WildRedRose wrote:sta ismijavate odmah, kad nemate pojma. Auto je starije, i ne isplati se kupovati novu turbinu za 2000 KM. jesmo pogan narod ! fuj !bitanga_sa_otesa wrote:tako je roso,samo polovno i sa otpada,sta ti znas drndalo...
Ljudi na otpadima znaju koliko su skupe turbine kao nove i kao reparirane, pa tako formiraju svoju cijenu, a ne garantuju nista... Pa ako mislis da se to isplati, bujrum. Ja od "francuskih" otpada znam za onaj na staroj cesti Ilidza-Blazuj, poslije Pravoslavne crkve Blazuj, tamo gdje se skrece i za Vrelo Bosne. Pa 50m iza raskrsnice s desne strane... Ne znam imaju li turbina...
-
- Posts: 1
- Joined: 07/07/2014 14:23
#617 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Pozdrav,
Ima li iko iskustva sa nepaljenjem peugeota, tacnije kada vozis neko vrijeme i ugasis, onda nece da upali, a i to nije uvijek. Imam peugeot 306, '98.godiste i imam taj problem vec neko vrijeme. Ono sto je najcudnije jeste da kada je hladno i zima da nema taj problem, samo u ljetnim danima. Inace uvijek ujutro pali bez problema. Ovo se desava recimo vozim sat vremena i ugasim auto i onda nece da uplai, sacekam jedno 15-20 minuta i opet pali. Ne vergla, nego se cuje samo kratak zvuk.
Zvao sam oficijalni servic i oni mi ne mogu pomoci, jer nemaju dijagnostiku za stara auta. Da li neko ima iskustav sa ovim i zna li neko koji bi mi majstor mogao pomoci?
Hvala i pozdrav!
Ima li iko iskustva sa nepaljenjem peugeota, tacnije kada vozis neko vrijeme i ugasis, onda nece da upali, a i to nije uvijek. Imam peugeot 306, '98.godiste i imam taj problem vec neko vrijeme. Ono sto je najcudnije jeste da kada je hladno i zima da nema taj problem, samo u ljetnim danima. Inace uvijek ujutro pali bez problema. Ovo se desava recimo vozim sat vremena i ugasim auto i onda nece da uplai, sacekam jedno 15-20 minuta i opet pali. Ne vergla, nego se cuje samo kratak zvuk.
Zvao sam oficijalni servic i oni mi ne mogu pomoci, jer nemaju dijagnostiku za stara auta. Da li neko ima iskustav sa ovim i zna li neko koji bi mi majstor mogao pomoci?
Hvala i pozdrav!
-
- Posts: 51
- Joined: 10/04/2014 10:44
#618 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Pozz svima, potreban mi je savjet.
Vlasnik sam Peugoet 307 2.0 hdi god 2002, prije pola godine urađen je veliki servis, nakon servisa počela je da se pojavljuje greška ANTIPOLLUTION FAULT nakon čega naglo opada broj obrtaja motora i max dozvoljeni broj obrtaja je 2500.
Vozio sam auto na dijagnostiku nikakvu grešku nema, kažu da je sve ok možda prljava nafta itd itd.
Primjetio sam da se ova grška pojavljuje kada auto dostigne radnu temp 80-90 C , uzbrdici , 5 putnika u autu itd.
Kada se greška pojavi stanem na prvo proširenje ugasim auto 2 min sačekam upalim ponovo i greška nestane. Nekad se u toku vožnje upali ponovo a nekad i ne.
Molim za savjet šta da radim? jeli netko od vas imamo sličan problem.
Lijep pozz
Vlasnik sam Peugoet 307 2.0 hdi god 2002, prije pola godine urađen je veliki servis, nakon servisa počela je da se pojavljuje greška ANTIPOLLUTION FAULT nakon čega naglo opada broj obrtaja motora i max dozvoljeni broj obrtaja je 2500.
Vozio sam auto na dijagnostiku nikakvu grešku nema, kažu da je sve ok možda prljava nafta itd itd.
Primjetio sam da se ova grška pojavljuje kada auto dostigne radnu temp 80-90 C , uzbrdici , 5 putnika u autu itd.
Kada se greška pojavi stanem na prvo proširenje ugasim auto 2 min sačekam upalim ponovo i greška nestane. Nekad se u toku vožnje upali ponovo a nekad i ne.
Molim za savjet šta da radim? jeli netko od vas imamo sličan problem.
Lijep pozz
-
- Posts: 1632
- Joined: 15/09/2012 14:06
- Location: SARAJEVO
#619 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Prodaj ga.SemsudinPurivatra wrote:Pozz svima, potreban mi je savjet.
Vlasnik sam Peugoet 307 2.0 hdi god 2002, prije pola godine urađen je veliki servis, nakon servisa počela je da se pojavljuje greška ANTIPOLLUTION FAULT nakon čega naglo opada broj obrtaja motora i max dozvoljeni broj obrtaja je 2500.
Vozio sam auto na dijagnostiku nikakvu grešku nema, kažu da je sve ok možda prljava nafta itd itd.
Primjetio sam da se ova grška pojavljuje kada auto dostigne radnu temp 80-90 C , uzbrdici , 5 putnika u autu itd.
Kada se greška pojavi stanem na prvo proširenje ugasim auto 2 min sačekam upalim ponovo i greška nestane. Nekad se u toku vožnje upali ponovo a nekad i ne.
Molim za savjet šta da radim? jeli netko od vas imamo sličan problem.
Lijep pozz
-
- Posts: 51
- Joined: 10/04/2014 10:44
#620 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
ako si ozbiljan poslušat ću te samo me inteesuje zbog čega se ova greška pojavljuje šta je razlog osim što je Francuzromeomoraprezivjeti wrote:Prodaj ga.SemsudinPurivatra wrote:Pozz svima, potreban mi je savjet.
Vlasnik sam Peugoet 307 2.0 hdi god 2002, prije pola godine urađen je veliki servis, nakon servisa počela je da se pojavljuje greška ANTIPOLLUTION FAULT nakon čega naglo opada broj obrtaja motora i max dozvoljeni broj obrtaja je 2500.
Vozio sam auto na dijagnostiku nikakvu grešku nema, kažu da je sve ok možda prljava nafta itd itd.
Primjetio sam da se ova grška pojavljuje kada auto dostigne radnu temp 80-90 C , uzbrdici , 5 putnika u autu itd.
Kada se greška pojavi stanem na prvo proširenje ugasim auto 2 min sačekam upalim ponovo i greška nestane. Nekad se u toku vožnje upali ponovo a nekad i ne.
Molim za savjet šta da radim? jeli netko od vas imamo sličan problem.
Lijep pozz
-
- Posts: 1667
- Joined: 29/10/2005 16:20
- Location: U 'Namu
#621 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Caka je sto Peugeot dosta problema voli da predstavi kao "Antipollution Fault"...romeomoraprezivjeti wrote:Prodaj ga.SemsudinPurivatra wrote:Pozz svima, potreban mi je savjet.
Vlasnik sam Peugoet 307 2.0 hdi god 2002, prije pola godine urađen je veliki servis, nakon servisa počela je da se pojavljuje greška ANTIPOLLUTION FAULT nakon čega naglo opada broj obrtaja motora i max dozvoljeni broj obrtaja je 2500.
Vozio sam auto na dijagnostiku nikakvu grešku nema, kažu da je sve ok možda prljava nafta itd itd.
Primjetio sam da se ova grška pojavljuje kada auto dostigne radnu temp 80-90 C , uzbrdici , 5 putnika u autu itd.
Kada se greška pojavi stanem na prvo proširenje ugasim auto 2 min sačekam upalim ponovo i greška nestane. Nekad se u toku vožnje upali ponovo a nekad i ne.
Molim za savjet šta da radim? jeli netko od vas imamo sličan problem.
Lijep pozz
Neki dan sam rovario dijagnostikom po jednom, isto ta greska bila i bio sam ubjedjen da je nesto do FAP filtera (prema opisu greske logicno, zar ne ) a kad ga ocitah dijagnostikom, ispade da je problem sa senzorom temp. zraka na usisu
Ovo mi bi fakat cudno pa sam se malo raspitao kod ljudi koji bolje poznaju Peugeot i rekose mi da, kod Peugeota, kvar na vecini senzora na motoru (cak i onima koji nemaju nikakve veze sa FAP filterom) uglavnom bude predstavljen jednom te istim greskom na displayu : Depollution Fault... U prevodu : ta greska moze biti okinuta svacim necim i vrlo cesto nema nikakve veze sa svojim bukvalnim znacenjem a sta je konkretno, mozes saznati jedino putem dijagnostike
Sta reci nego, Francuzi....
I kad si radio dijagnostiku, jel u tom trenutku bila ta greska i na displayu ? Ako je "nestala" i nije bila prisutna kad se radila dijagnostika, onda je logicno (bar za Peugeot ) da ti dijagnostika nije nista pokazala...
Neke greske, Peugeot elektronike ne cuvaju u dugorocnoj memoriji (bez obzira sto su "nestale")... Opet : Francuzi...
-
- Posts: 51
- Joined: 10/04/2014 10:44
#622 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
hvala na odg i pojašnjenju.esso_sa wrote:Caka je sto Peugeot dosta problema voli da predstavi kao "Antipollution Fault"...romeomoraprezivjeti wrote:Prodaj ga.SemsudinPurivatra wrote:Pozz svima, potreban mi je savjet.
Vlasnik sam Peugoet 307 2.0 hdi god 2002, prije pola godine urađen je veliki servis, nakon servisa počela je da se pojavljuje greška ANTIPOLLUTION FAULT nakon čega naglo opada broj obrtaja motora i max dozvoljeni broj obrtaja je 2500.
Vozio sam auto na dijagnostiku nikakvu grešku nema, kažu da je sve ok možda prljava nafta itd itd.
Primjetio sam da se ova grška pojavljuje kada auto dostigne radnu temp 80-90 C , uzbrdici , 5 putnika u autu itd.
Kada se greška pojavi stanem na prvo proširenje ugasim auto 2 min sačekam upalim ponovo i greška nestane. Nekad se u toku vožnje upali ponovo a nekad i ne.
Molim za savjet šta da radim? jeli netko od vas imamo sličan problem.
Lijep pozz
Neki dan sam rovario dijagnostikom po jednom, isto ta greska bila i bio sam ubjedjen da je nesto do FAP filtera (prema opisu greske logicno, zar ne ) a kad ga ocitah dijagnostikom, ispade da je problem sa senzorom temp. zraka na usisu
Ovo mi bi fakat cudno pa sam se malo raspitao kod ljudi koji bolje poznaju Peugeot i rekose mi da, kod Peugeota, kvar na vecini senzora na motoru (cak i onima koji nemaju nikakve veze sa FAP filterom) uglavnom bude predstavljen jednom te istim greskom na displayu : Depollution Fault... U prevodu : ta greska moze biti okinuta svacim necim i vrlo cesto nema nikakve veze sa svojim bukvalnim znacenjem a sta je konkretno, mozes saznati jedino putem dijagnostike
Sta reci nego, Francuzi....
I kad si radio dijagnostiku, jel u tom trenutku bila ta greska i na displayu ? Ako je "nestala" i nije bila prisutna kad se radila dijagnostika, onda je logicno (bar za Peugeot ) da ti dijagnostika nije nista pokazala...
Neke greske, Peugeot elektronike ne cuvaju u dugorocnoj memoriji (bez obzira sto su "nestale")... Opet : Francuzi...
Predpostavljam da je u pitanju neki senzor povezan sa temp vozila jer se greška javi pri porastu temp vozila.
Još me interesuje koliko bi mogla biti cijena zamjene tih senzora okvirno .
pozz svima i hvala
-
- Posts: 1632
- Joined: 15/09/2012 14:06
- Location: SARAJEVO
#623 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Prvo na dijagnostiku,pa onda razmisljaj sta,kako,koliko kosta. Meni je tu gresku pokazivao display,majstori nesto dirali oko cr pumpe,otkacili,vratili i to se pojavilo. Na kraju izbrisali gresku i nije se nikad vise pojavljivalo. Ja sam mjenjao senzor temperature,al' nije mi tu gresku pokazivao . Motor 1.6 hdiSemsudinPurivatra wrote:hvala na odg i pojašnjenju.esso_sa wrote:Caka je sto Peugeot dosta problema voli da predstavi kao "Antipollution Fault"...romeomoraprezivjeti wrote: Prodaj ga.
Neki dan sam rovario dijagnostikom po jednom, isto ta greska bila i bio sam ubjedjen da je nesto do FAP filtera (prema opisu greske logicno, zar ne ) a kad ga ocitah dijagnostikom, ispade da je problem sa senzorom temp. zraka na usisu
Ovo mi bi fakat cudno pa sam se malo raspitao kod ljudi koji bolje poznaju Peugeot i rekose mi da, kod Peugeota, kvar na vecini senzora na motoru (cak i onima koji nemaju nikakve veze sa FAP filterom) uglavnom bude predstavljen jednom te istim greskom na displayu : Depollution Fault... U prevodu : ta greska moze biti okinuta svacim necim i vrlo cesto nema nikakve veze sa svojim bukvalnim znacenjem a sta je konkretno, mozes saznati jedino putem dijagnostike
Sta reci nego, Francuzi....
I kad si radio dijagnostiku, jel u tom trenutku bila ta greska i na displayu ? Ako je "nestala" i nije bila prisutna kad se radila dijagnostika, onda je logicno (bar za Peugeot ) da ti dijagnostika nije nista pokazala...
Neke greske, Peugeot elektronike ne cuvaju u dugorocnoj memoriji (bez obzira sto su "nestale")... Opet : Francuzi...
Predpostavljam da je u pitanju neki senzor povezan sa temp vozila jer se greška javi pri porastu temp vozila.
Još me interesuje koliko bi mogla biti cijena zamjene tih senzora okvirno .
pozz svima i hvala
-
- Posts: 1632
- Joined: 15/09/2012 14:06
- Location: SARAJEVO
#624 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Prvo na dijagnostiku,pa onda razmisljaj sta,kako,koliko kosta. Meni je tu gresku pokazivao display,majstori nesto dirali oko cr pumpe,otkacili nekakav dzek,vratili i to se pojavilo. Na kraju izbrisali gresku i nije se nikad vise pojavljivalo. Ja sam mjenjao senzor temperature,al' nije mi tu gresku pokazivao . Motor 1.6 hdiSemsudinPurivatra wrote:hvala na odg i pojašnjenju.esso_sa wrote:Caka je sto Peugeot dosta problema voli da predstavi kao "Antipollution Fault"...romeomoraprezivjeti wrote: Prodaj ga.
Neki dan sam rovario dijagnostikom po jednom, isto ta greska bila i bio sam ubjedjen da je nesto do FAP filtera (prema opisu greske logicno, zar ne ) a kad ga ocitah dijagnostikom, ispade da je problem sa senzorom temp. zraka na usisu
Ovo mi bi fakat cudno pa sam se malo raspitao kod ljudi koji bolje poznaju Peugeot i rekose mi da, kod Peugeota, kvar na vecini senzora na motoru (cak i onima koji nemaju nikakve veze sa FAP filterom) uglavnom bude predstavljen jednom te istim greskom na displayu : Depollution Fault... U prevodu : ta greska moze biti okinuta svacim necim i vrlo cesto nema nikakve veze sa svojim bukvalnim znacenjem a sta je konkretno, mozes saznati jedino putem dijagnostike
Sta reci nego, Francuzi....
I kad si radio dijagnostiku, jel u tom trenutku bila ta greska i na displayu ? Ako je "nestala" i nije bila prisutna kad se radila dijagnostika, onda je logicno (bar za Peugeot ) da ti dijagnostika nije nista pokazala...
Neke greske, Peugeot elektronike ne cuvaju u dugorocnoj memoriji (bez obzira sto su "nestale")... Opet : Francuzi...
Predpostavljam da je u pitanju neki senzor povezan sa temp vozila jer se greška javi pri porastu temp vozila.
Još me interesuje koliko bi mogla biti cijena zamjene tih senzora okvirno .
pozz svima i hvala
-
- Posts: 105
- Joined: 27/02/2011 13:32
- Location: Sarajevo
#625 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Zna li iko koja je cijena malog servisa za Peugeot 208? Cudno mi je sto je servis vec na 10 000km upisan, al hajd.