PEUGEOT servis u Sarajevu

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
User avatar
konektovan
Posts: 40646
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#1101 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu

Post by konektovan »

alcho wrote:
konektovan wrote:E vala i ikićevci nisu cemu, izuzev onog starog majstora Ljube.
Ne radi Srbo vise gore, ima novi lik
Bolje bi bilo da radi, a ovi sad sto rade su srbi bili nosaci, a nisu naucili nista.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24883
Joined: 08/09/2005 20:08

#1102 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu

Post by Haris.ba »

Ko bi mogao upaliti mi cd changer opciju na radiu na pežou osim ovlaštenih?
User avatar
supercali
Posts: 23942
Joined: 06/07/2014 12:30

#1103 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu

Post by supercali »

Svako ko.ima dijagnostiku
Ja bih ti upalio da mi laptop radi
User avatar
Haris.ba
Posts: 24883
Joined: 08/09/2005 20:08

#1104 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu

Post by Haris.ba »

supercali wrote:Svako ko.ima dijagnostiku
Ja bih ti upalio da mi laptop radi
Hvala. Našao sam na piku nekoga, piše da je na Dobrinji. Zvaću sutra.

https://www.olx.ba/artikal/13516104/aut ... dacia-psa/
kinkyseaturtle
Posts: 26
Joined: 04/03/2014 20:53

#1105 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu

Post by kinkyseaturtle »

Pozdrav,
Auto ima slabiju vucu i dijagnostika kaze da turbina dobija manje zraka nego sto bi trebala. Pa pretpostavka je da je maf senzor zacepljen. Ko bi mi mogao definitivno utvrditi da li je maf i da li se on moze cistiti. Auto je 307 1.6 hdi 80 kw. Hvala na bilo kakvon savjetu
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37289
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#1106 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu

Post by bitanga_sa_otesa »

kinkyseaturtle wrote:Pozdrav,
Auto ima slabiju vucu i dijagnostika kaze da turbina dobija manje zraka nego sto bi trebala. Pa pretpostavka je da je maf senzor zacepljen. Ko bi mi mogao definitivno utvrditi da li je maf i da li se on moze cistiti. Auto je 307 1.6 hdi 80 kw. Hvala na bilo kakvon savjetu
pregledaj da li radi vakuum ventil na turbini ,nek neko dodaje gas a ti gledaj jel radi polugica.nedavno sam na istom autu imao slican problem ,za zadnje strane bloka ima el magnetni ventil koji otvara vakuum za turbinu...zacepio se...
User avatar
konektovan
Posts: 40646
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#1107 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu

Post by konektovan »

bitanga_sa_otesa wrote:
kinkyseaturtle wrote:Pozdrav,
Auto ima slabiju vucu i dijagnostika kaze da turbina dobija manje zraka nego sto bi trebala. Pa pretpostavka je da je maf senzor zacepljen. Ko bi mi mogao definitivno utvrditi da li je maf i da li se on moze cistiti. Auto je 307 1.6 hdi 80 kw. Hvala na bilo kakvon savjetu
pregledaj da li radi vakuum ventil na turbini ,nek neko dodaje gas a ti gledaj jel radi polugica.nedavno sam na istom autu imao slican problem ,za zadnje strane bloka ima el magnetni ventil koji otvara vakuum za turbinu...zacepio se...

Je li to ova dzidza?
https://youtu.be/3Mty5n9UpF4
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37289
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#1108 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu

Post by bitanga_sa_otesa »

jeste
Naslovnica
Posts: 27932
Joined: 20/03/2013 15:38

#1109 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu

Post by Naslovnica »

Koja je razlika u potrošnji između 307sw fl 1.6 i 2.0 benzinaca, ima li ko info na osnovu ličnog iskustva?
Hvala!
NediM17
Posts: 21692
Joined: 05/11/2009 11:49

#1110 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu

Post by NediM17 »

Ako kontas staviti plin, nikakva. Taj 2.0 benzinac je vrhunska mazga (ni 1.6 nije nista losiji, ali taj 2.0 lijepo ide), znam iz par primjera. Sta je sve izdrzao i jos radi, a za plina dusu dao. :thumbup:
Naslovnica
Posts: 27932
Joined: 20/03/2013 15:38

#1111 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu

Post by Naslovnica »

NediM17 wrote:Ako kontas staviti plin, nikakva. Taj 2.0 benzinac je vrhunska mazga (ni 1.6 nije nista losiji, ali taj 2.0 lijepo ide), znam iz par primjera. Sta je sve izdrzao i jos radi, a za plina dusu dao. :thumbup:
Da, bez plina život nema smisla.
:wink:
Hvala na javljanju.
probook
Posts: 4594
Joined: 13/10/2013 22:38

#1112 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu

Post by probook »

Peugeot 307 2.0 HDI 2002 god.

Ljeti kada idem uz brdo temparatura debelo prelazi 90 (vidi sliku). Dodje znaci preko ove linije od 90 otprilike na sredini izmedju prve i druge linije poslje 90?

Link za sliku http://www.upslike.net/image/IcF9i

Zimi onako kako kad uglavnom do 90 dodje, akada se vozi po ravnom temp je ispod 90. Ljeti isto kada je bez opterecenja isto ispod 90.

Ima li ko Peugeot da napise kako je kod njega?
NediM17
Posts: 21692
Joined: 05/11/2009 11:49

#1113 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu

Post by NediM17 »

Vozao sam dosta taj 2.0 HDi i uvijek je setala temperatura. Jednostavno, pokazivac temperature daje relane informacije, nije elektronski zakovan na pola kao kod mase drugih auta.
User avatar
liaar
Posts: 3785
Joined: 29/11/2016 11:09
Location: Grad zabranjenog imena
Grijem se na: na suze
Vozim: francusku nakazu
Contact:

#1114 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu

Post by liaar »

probook wrote:Peugeot 307 2.0 HDI 2002 god.

Ljeti kada idem uz brdo temparatura debelo prelazi 90 (vidi sliku). Dodje znaci preko ove linije od 90 otprilike na sredini izmedju prve i druge linije poslje 90?

Link za sliku http://www.upslike.net/image/IcF9i

Zimi onako kako kad uglavnom do 90 dodje, akada se vozi po ravnom temp je ispod 90. Ljeti isto kada je bez opterecenja isto ispod 90.

Ima li ko Peugeot da napise kako je kod njega?
Kod mene je 206 2.0 HDI, haman pa isti motor.
Mislio sam da imam problem sa hlađenjem problema, otišao kod majstora, dali gas dok nije došla do te mjere, tu se ventilator pali.
Jednostavno tek iza 95° mu se pali ventilator motora, ne sikiraj se.
Ako te baš zanima, 206 servis na Stupu, proguglaj tačnu lokaciju, nek ti pregleda releje hladnjaka
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#1115 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu

Post by amar1994 »

ja sam maloprije pratio , ne prelazi 83-84 stepena kod mene(pouzdan program i dijagnostika) :-) , 1.6hdi al u mazGi :)

jedino temp katalizatora/DPF-a ode na 400 stepeni :lol: :lol:

btw. imam ojecaj da za nijansu slabije ide na ovih 35-36 stepeni , heat soak sta li , temp usisa 55 stepeni :lol: :lol: :run:
User avatar
konektovan
Posts: 40646
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#1116 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu

Post by konektovan »

amar1994 wrote:ja sam maloprije pratio , ne prelazi 83-84 stepena kod mene(pouzdan program i dijagnostika) :-) , 1.6hdi al u mazGi :)

jedino temp katalizatora/DPF-a ode na 400 stepeni :lol: :lol:

btw. imam ojecaj da za nijansu slabije ide na ovih 35-36 stepeni , heat soak sta li , temp usisa 55 stepeni :lol: :lol: :run:

Meni poslije aksama, ide k'o avion. :D :D :D :-D
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#1117 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu

Post by amar1994 »

konektovan wrote:
amar1994 wrote:ja sam maloprije pratio , ne prelazi 83-84 stepena kod mene(pouzdan program i dijagnostika) :-) , 1.6hdi al u mazGi :)

jedino temp katalizatora/DPF-a ode na 400 stepeni :lol: :lol:

btw. imam ojecaj da za nijansu slabije ide na ovih 35-36 stepeni , heat soak sta li , temp usisa 55 stepeni :lol: :lol: :run:

Meni poslije aksama, ide k'o avion. :D :D :D :-D
:D :D :D

torque pro je zakon :mrgreen:
User avatar
alcho
Posts: 1469
Joined: 31/08/2006 09:08

#1118 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu

Post by alcho »

liaar wrote:
probook wrote:Peugeot 307 2.0 HDI 2002 god.

Ljeti kada idem uz brdo temparatura debelo prelazi 90 (vidi sliku). Dodje znaci preko ove linije od 90 otprilike na sredini izmedju prve i druge linije poslje 90?

Link za sliku http://www.upslike.net/image/IcF9i

Zimi onako kako kad uglavnom do 90 dodje, akada se vozi po ravnom temp je ispod 90. Ljeti isto kada je bez opterecenja isto ispod 90.

Ima li ko Peugeot da napise kako je kod njega?
Kod mene je 206 2.0 HDI, haman pa isti motor.
Mislio sam da imam problem sa hlađenjem problema, otišao kod majstora, dali gas dok nije došla do te mjere, tu se ventilator pali.
Jednostavno tek iza 95° mu se pali ventilator motora, ne sikiraj se.
Ako te baš zanima, 206 servis na Stupu, proguglaj tačnu lokaciju, nek ti pregleda releje hladnjaka
:lol: :lol:
Samo im daj malo vremena da prvo proguglaju sta je to relej hladnjaka, gdje se nalazi i cemu sluzi :lol:

Cuj oni da pogledaju :lol: :lol:
NediM17
Posts: 21692
Joined: 05/11/2009 11:49

#1119 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu

Post by NediM17 »

amar1994 wrote:ja sam maloprije pratio , ne prelazi 83-84 stepena kod mene(pouzdan program i dijagnostika) :-) , 1.6hdi al u mazGi :)

jedino temp katalizatora/DPF-a ode na 400 stepeni :lol: :lol:

btw. imam ojecaj da za nijansu slabije ide na ovih 35-36 stepeni , heat soak sta li , temp usisa 55 stepeni :lol: :lol: :run:



Na turbo motorima temperatura vanjskog zraka ne igra ulogu!
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#1120 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu

Post by amar1994 »

NediM17 wrote:
amar1994 wrote:ja sam maloprije pratio , ne prelazi 83-84 stepena kod mene(pouzdan program i dijagnostika) :-) , 1.6hdi al u mazGi :)

jedino temp katalizatora/DPF-a ode na 400 stepeni :lol: :lol:

btw. imam ojecaj da za nijansu slabije ide na ovih 35-36 stepeni , heat soak sta li , temp usisa 55 stepeni :lol: :lol: :run:



Na turbo motorima temperatura vanjskog zraka ne igra ulogu!
ne znam bas Nedime , mozda ne direktno lai znam isto tako da T. motorima ne odgovara vrucina i da se vise griju nego atmosferci :D , doduse ovaj moj je "pothladjen izgleda" :lol:

ali mora losije da ide kad je rijedji zrak , nego hladan/gusci zrak :)
NediM17
Posts: 21692
Joined: 05/11/2009 11:49

#1121 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu

Post by NediM17 »

Vise se griju zato sto razvijaju vece temperature pri sagorijevanju goriva, ali ako ima ulja i vode, i sve je ispravno, nema nikakvih problema.
Turbo motori nabijaju toliki pritisak, i IC opet radi svoj posao da jednostavno nije moguce primijetiti bilo kakvu razliku u snazi, bilo ljeto ili zima.

Ja cak ni na atmosferskom motoru ne osjecam nikakve promjene, a kamo li na turbaku.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#1122 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu

Post by amar1994 »

NediM17 wrote:Vise se griju zato sto razvijaju vece temperature pri sagorijevanju goriva, ali ako ima ulja i vode, i sve je ispravno, nema nikakvih problema.
Turbo motori nabijaju toliki pritisak, i IC opet radi svoj posao da jednostavno nije moguce primijetiti bilo kakvu razliku u snazi, bilo ljeto ili zima.

Ja cak ni na atmosferskom motoru ne osjecam nikakve promjene, a kamo li na turbaku.
:thumbup:

onda je klima :D
Seyfo
Posts: 4338
Joined: 23/08/2011 14:12

#1123 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu

Post by Seyfo »

307 2.0 hdi 79 kw. Prilikom paljenja se svi potrosaci struje u kabini upale pa ugase pa opet sami od sebe upale i centralna brava skljocne,zakljuca se i istog momenta otkljuca. Svi majstori su nemocni. Ideje?
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37289
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#1124 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu

Post by bitanga_sa_otesa »

ulozak brave?
User avatar
basicm
Posts: 10483
Joined: 16/01/2012 21:38

#1125 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu

Post by basicm »

Seyfo wrote:307 2.0 hdi 79 kw. Prilikom paljenja se svi potrosaci struje u kabini upale pa ugase pa opet sami od sebe upale i centralna brava skljocne,zakljuca se i istog momenta otkljuca. Svi majstori su nemocni. Ideje?
Nizak napon? Slab spoj na klemama/masi na sasiji?
Post Reply