PEUGEOT servis u Sarajevu
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- Ned071
- Posts: 6435
- Joined: 27/01/2014 15:32
#1001 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Za astru 60 maraka...
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#1002 Re: RE: Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
gdje su ti hdi autodijelovi ?konektovan wrote: Unitrade, skoljic, skoro, hdi auto dijelovi...
poslano sa Sonija Ze
moze i PP.
- konektovan
- Posts: 40627
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#1003 Re: RE: Re: RE: Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Bili su u tibri, ul. Silve Rizvanbegovic, kod hife u nedjaricima.amar1994 wrote:gdje su ti hdi autodijelovi ?konektovan wrote: Unitrade, skoljic, skoro, hdi auto dijelovi...
poslano sa Sonija Ze
moze i PP.
poslano sa Sonija Ze
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#1004 Re: RE: Re: RE: Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
konektovan wrote:Bili su u tibri, ul. Silve Rizvanbegovic, kod hife u nedjaricima.amar1994 wrote:gdje su ti hdi autodijelovi ?konektovan wrote: Unitrade, skoljic, skoro, hdi auto dijelovi...
poslano sa Sonija Ze
moze i PP.
poslano sa Sonija Ze
-
- Posts: 21686
- Joined: 05/11/2009 11:49
#1005 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Orijentacije radi ja sam danas za Cee'd 1.6 CRDi kupovao.
PK remen Dayco 24KM
Rolna glatka - 29KM
Rolna glatka za natezac - 29KM (ista je kao i prethodna)
Rolna sa kanalima 38KM
Kompletan spaner sa rolnicom cca. 170KM, ali posto je moj spaner dobar, onda cu na njemu zamijeniti samo rolnicu. Na svim rolnama su japanski lezajevi proizvodjaca Nachi, ne bi trebalo da su losi. Rece mi jedan majstor koji se zatrefio u prodavnici dijelova da se na ovim mojim rolnama moze cak promijeniti samo lezaj, ali ko bi se s tim zajebavao.
Suma: 119KM i ne znam jos koliko majstoru za ruke, ali ne bi trebalo biti puno, nije to neki veliki posao. Na ovom autu je prilicno pristupacno to.
PK remen Dayco 24KM
Rolna glatka - 29KM
Rolna glatka za natezac - 29KM (ista je kao i prethodna)
Rolna sa kanalima 38KM
Kompletan spaner sa rolnicom cca. 170KM, ali posto je moj spaner dobar, onda cu na njemu zamijeniti samo rolnicu. Na svim rolnama su japanski lezajevi proizvodjaca Nachi, ne bi trebalo da su losi. Rece mi jedan majstor koji se zatrefio u prodavnici dijelova da se na ovim mojim rolnama moze cak promijeniti samo lezaj, ali ko bi se s tim zajebavao.
Suma: 119KM i ne znam jos koliko majstoru za ruke, ali ne bi trebalo biti puno, nije to neki veliki posao. Na ovom autu je prilicno pristupacno to.
- konektovan
- Posts: 40627
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#1006 Re: RE: Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Pa to k'o da je dvicina a ne ZeKija?![emoji12]NediM17 wrote:Orijentacije radi ja sam danas za Cee'd 1.6 CRDi kupovao.
PK remen Dayco 24KM
Rolna glatka - 29KM
Rolna glatka za natezac - 29KM (ista je kao i prethodna)
Rolna sa kanalima 38KM
Kompletan spaner sa rolnicom cca. 170KM, ali posto je moj spaner dobar, onda cu na njemu zamijeniti samo rolnicu. Na svim rolnama su japanski lezajevi proizvodjaca Nachi, ne bi trebalo da su losi. Rece mi jedan majstor koji se zatrefio u prodavnici dijelova da se na ovim mojim rolnama moze cak promijeniti samo lezaj, ali ko bi se s tim zajebavao.
Suma: 119KM i ne znam jos koliko majstoru za ruke, ali ne bi trebalo biti puno, nije to neki veliki posao. Na ovom autu je prilicno pristupacno to.
poslano sa Sonija Ze
-
- Posts: 5231
- Joined: 22/12/2011 14:41
#1007 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Postoji i set, i to kod više različitih proizvođača. To je otprilike cijena.kB27 wrote:A možda je komplet motor? A možda i nije?
Ako piše na predračunu mikro-remen, sigurno nije komplet set. Ne postoji komplet set kao jedan artikl nigdje.
-
- Posts: 5231
- Joined: 22/12/2011 14:41
#1008 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Koja je zemlja proizvodnje ležaja, i gdje si nabavio, ako se može znati?NediM17 wrote:Orijentacije radi ja sam danas za Cee'd 1.6 CRDi kupovao.
PK remen Dayco 24KM
Rolna glatka - 29KM
Rolna glatka za natezac - 29KM (ista je kao i prethodna)
Rolna sa kanalima 38KM
Kompletan spaner sa rolnicom cca. 170KM, ali posto je moj spaner dobar, onda cu na njemu zamijeniti samo rolnicu. Na svim rolnama su japanski lezajevi proizvodjaca Nachi, ne bi trebalo da su losi. Rece mi jedan majstor koji se zatrefio u prodavnici dijelova da se na ovim mojim rolnama moze cak promijeniti samo lezaj, ali ko bi se s tim zajebavao.
Suma: 119KM i ne znam jos koliko majstoru za ruke, ali ne bi trebalo biti puno, nije to neki veliki posao. Na ovom autu je prilicno pristupacno to.
Wannabe recenzent.
-
- Posts: 60
- Joined: 10/04/2015 20:59
#1009 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Napravljen mi je predracun u Motorexu. Stoji REMEN MICRO 125 KM! Tokom cijelog tog procesa aktivno sam razgovarao sa prodavačem. Interesantna je stvar što nisam došao da tražim micro remen, nego samo set zupčastog, pumpu vode, ulje i još nešta. Micro remen je on preporučio KAO I remenicu alternatora i radilice. Prodavač nije spominjao nikakav set ali to je to vjerovatno ...Throttle wrote:Pa samo kazem da bi moglo biti da su uracunali sve i da to zovu mikro remenom... tako jedino ima logike, ako je sam kais 125KM imat ce ga dugo na stanju
Pa šta dolazi u taj micro remen set? Neke remenice, španeri, zatezači?
-
- Posts: 1170
- Joined: 17/02/2016 17:46
#1010 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Mikro remen se ne mijenja u sklopu redovnog velikog servisa, kao ni remenica alternatora i radilice. Ti dijelovi nisu ni u kakvoj spregi sa bilo kojim dijelom iz seta zupčastog remena i mogu se bez problema zamijeniti neovisno o njima. Ako ti majstor kaže da to trebaš mijenjati, onda ima smisla ganjati - a ne ako prodavač kaže.
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#1011 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Nemoj, Boga ti, više savjetovati nikoga...kB27 wrote:Mikro remen se ne mijenja u sklopu redovnog velikog servisa, kao ni remenica alternatora i radilice. Ti dijelovi nisu ni u kakvoj spregi sa bilo kojim dijelom iz seta zupčastog remena i mogu se bez problema zamijeniti neovisno o njima. Ako ti majstor kaže da to trebaš mijenjati, onda ima smisla ganjati - a ne ako prodavač kaže.
-
- Posts: 21686
- Joined: 05/11/2009 11:49
#1012 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Necu sad da javno napisem samo zato sto si me ti pitao. Ako bilo koga interesuje vise detalja neka posalje pp. Wannabe RenoV struĆnjak.direstraits0078 wrote:Koja je zemlja proizvodnje ležaja, i gdje si nabavio, ako se može znati?NediM17 wrote:Orijentacije radi ja sam danas za Cee'd 1.6 CRDi kupovao.
PK remen Dayco 24KM
Rolna glatka - 29KM
Rolna glatka za natezac - 29KM (ista je kao i prethodna)
Rolna sa kanalima 38KM
Kompletan spaner sa rolnicom cca. 170KM, ali posto je moj spaner dobar, onda cu na njemu zamijeniti samo rolnicu. Na svim rolnama su japanski lezajevi proizvodjaca Nachi, ne bi trebalo da su losi. Rece mi jedan majstor koji se zatrefio u prodavnici dijelova da se na ovim mojim rolnama moze cak promijeniti samo lezaj, ali ko bi se s tim zajebavao.
Suma: 119KM i ne znam jos koliko majstoru za ruke, ali ne bi trebalo biti puno, nije to neki veliki posao. Na ovom autu je prilicno pristupacno to.
Wannabe recenzent.
-
- Posts: 5231
- Joined: 22/12/2011 14:41
#1013 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
NediM17 wrote:Necu sad da javno napisem samo zato sto si me ti pitao. Ako bilo koga interesuje vise detalja neka posalje pp. Wannabe RenoV struĆnjak.direstraits0078 wrote:Koja je zemlja proizvodnje ležaja, i gdje si nabavio, ako se može znati?NediM17 wrote:Orijentacije radi ja sam danas za Cee'd 1.6 CRDi kupovao.
PK remen Dayco 24KM
Rolna glatka - 29KM
Rolna glatka za natezac - 29KM (ista je kao i prethodna)
Rolna sa kanalima 38KM
Kompletan spaner sa rolnicom cca. 170KM, ali posto je moj spaner dobar, onda cu na njemu zamijeniti samo rolnicu. Na svim rolnama su japanski lezajevi proizvodjaca Nachi, ne bi trebalo da su losi. Rece mi jedan majstor koji se zatrefio u prodavnici dijelova da se na ovim mojim rolnama moze cak promijeniti samo lezaj, ali ko bi se s tim zajebavao.
Suma: 119KM i ne znam jos koliko majstoru za ruke, ali ne bi trebalo biti puno, nije to neki veliki posao. Na ovom autu je prilicno pristupacno to.
Wannabe recenzent.
Klocu umisljeni, pitam te jer su u opticaju Nachi lezajevi koji s Nachi lezajevima veze nemaju.
Ali nema veze. Nadoci ces u voznji. BTW, jesi skontao gdje dodju aksijalni lezajevi u motoru?
Last edited by direstraits0078 on 10/09/2016 00:08, edited 1 time in total.
-
- Posts: 1170
- Joined: 17/02/2016 17:46
#1014 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Hjoj što si mi pametan rodila te majka. Raspitaj se malo, ako ništa za auto koje voziš, za moje ne moraš.530i wrote:Nemoj, Boga ti, više savjetovati nikoga...kB27 wrote:Mikro remen se ne mijenja u sklopu redovnog velikog servisa, kao ni remenica alternatora i radilice. Ti dijelovi nisu ni u kakvoj spregi sa bilo kojim dijelom iz seta zupčastog remena i mogu se bez problema zamijeniti neovisno o njima. Ako ti majstor kaže da to trebaš mijenjati, onda ima smisla ganjati - a ne ako prodavač kaže.
-
- Posts: 5231
- Joined: 22/12/2011 14:41
#1015 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Raspitaj se ti malo gdje zavrsi mikro remen kad se pokida, zato jer je ostario, ili zato jer je spao s pokidane remenice radilice, ili zato jer je spao s blokirane remenice alternatora.kB27 wrote:Hjoj što si mi pametan rodila te majka. Raspitaj se malo, ako ništa za auto koje voziš, za moje ne moraš.530i wrote:Nemoj, Boga ti, više savjetovati nikoga...kB27 wrote:Mikro remen se ne mijenja u sklopu redovnog velikog servisa, kao ni remenica alternatora i radilice. Ti dijelovi nisu ni u kakvoj spregi sa bilo kojim dijelom iz seta zupčastog remena i mogu se bez problema zamijeniti neovisno o njima. Ako ti majstor kaže da to trebaš mijenjati, onda ima smisla ganjati - a ne ako prodavač kaže.
Da ne spominjemo da postoji propisani interval zamjene remenice radilice, mikro remena, natezaca...
-
- Posts: 1170
- Joined: 17/02/2016 17:46
#1016 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Jesam li negdje rekao da se ne treba mijenjati?direstraits0078 wrote:
Raspitaj se ti malo gdje zavrsi mikro remen kad se pokida, zato jer je ostario, ili zato jer je spao s pokidane remenice radilice, ili zato jer je spao s blokirane remenice alternatora.
Da ne spominjemo da postoji propisani interval zamjene remenice radilice, mikro remena, natezaca...
Quote sam sebe, dokle je došlo:
kB27 wrote:Mikro remen se ne mijenja u sklopu redovnog velikog servisa, kao ni remenica alternatora i radilice. Ti dijelovi nisu ni u kakvoj spregi sa bilo kojim dijelom iz seta zupčastog remena i mogu se bez problema zamijeniti neovisno o njima. Ako ti majstor kaže da to trebaš mijenjati, onda ima smisla ganjati - a ne ako prodavač kaže.
-
- Posts: 21686
- Joined: 05/11/2009 11:49
#1017 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Mozda skontam za jedno 30 godina kad mi odu kao na onoj Toyoti sto si postavljao.direstraits0078 wrote:
Klocu umisljeni, pitam te jer su u opticaju Nachi lezajevi koji s Nachi lezajevima veze nemaju.
Ali nema veze. Nadoci ces u voznji. BTW, jesi skontao gdje dodju aksijalni lezajevi u motoru?
Haj' sad na spavanje, valjda ti sutra ustat na dopunsku.
-
- Posts: 5231
- Joined: 22/12/2011 14:41
#1018 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Istina, zavisi od konkretne preporuke proizvodjaca. Na nekim motorima je propisan interval, uglavnom se poklapa sa zamjenom zupcastog.kB27 wrote:Jesam li negdje rekao da se ne treba mijenjati?direstraits0078 wrote:
Raspitaj se ti malo gdje zavrsi mikro remen kad se pokida, zato jer je ostario, ili zato jer je spao s pokidane remenice radilice, ili zato jer je spao s blokirane remenice alternatora.
Da ne spominjemo da postoji propisani interval zamjene remenice radilice, mikro remena, natezaca...
Quote sam sebe, dokle je došlo:kB27 wrote:Mikro remen se ne mijenja u sklopu redovnog velikog servisa, kao ni remenica alternatora i radilice. Ti dijelovi nisu ni u kakvoj spregi sa bilo kojim dijelom iz seta zupčastog remena i mogu se bez problema zamijeniti neovisno o njima. Ako ti majstor kaže da to trebaš mijenjati, onda ima smisla ganjati - a ne ako prodavač kaže.
-
- Posts: 5231
- Joined: 22/12/2011 14:41
#1019 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Eh, pa ti nisi htio da ti postavim noviju sliku, s novije toyote, a ja te lijepo pitao.NediM17 wrote:Mozda skontam za jedno 30 godina kad mi odu kao na onoj Toyoti sto si postavljao.direstraits0078 wrote:
Klocu umisljeni, pitam te jer su u opticaju Nachi lezajevi koji s Nachi lezajevima veze nemaju.
Ali nema veze. Nadoci ces u voznji. BTW, jesi skontao gdje dodju aksijalni lezajevi u motoru?
Haj' sad na spavanje, valjda ti sutra ustat na dopunsku.
Helem, vidi s tim rolnicama, nemoj da bude nije ti niko rekao. Wannabe.
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#1020 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
direstraits0078 wrote:Raspitaj se ti malo gdje zavrsi mikro remen kad se pokida, zato jer je ostario, ili zato jer je spao s pokidane remenice radilice, ili zato jer je spao s blokirane remenice alternatora.kB27 wrote:
Hjoj što si mi pametan rodila te majka. Raspitaj se malo, ako ništa za auto koje voziš, za moje ne moraš.
Da ne spominjemo da postoji propisani interval zamjene remenice radilice, mikro remena, natezaca...
I obično je taj interval identičan intervalu zamjene garniture zupčastog remena.
-
- Posts: 136
- Joined: 23/11/2010 01:29
#1021 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Pozdrav, imam 206, 1999 godiste benzinac. Danas nam nije htio da upali. Odem majstoru on ga spoji na dvije dijagnostike,ispsuje se posteno jer mu ni jedna nije htjela da ocita peugeota. Pocne onda pogadjat do cega je i proglasi da je do bombine. Nazove motorex kaze imaju 129 KM hoces li? reko moze kontam sta cu..
odem po bombinu kupim vratim se postavi je mece da upali... nastavi cackat tamo vamo kaze hajde opet probaj i tad auto fakat upali... ali tektad kad sam dao kontakt cula se potopna pumpa i tad je upalio...pitam ga jel do bombine kaze VJEROVATNO jest, ali ako ti ne bude htio upalit samo kucni u rezervoar ispod desne gume zavuci ruku moze biti da je do potopne...
govorim mu sta mislis da probamo sad sa starom bombinom ? on me hladno izignorise... platim mu za ruke i dodjem kuci.. posto sam upratio kako postavlja i skida bombinu skinem tu iz motorex postavim staru i gle cuda auto pali normalno... vratim istu u motorex i uzmem novac nazad.
pitanje je do cega je.. povremeno mi se pali lampica koja signalizira gresku, ali naravno ne znam koju i do cega je.
gdje bi mogao obaviti dijagnostiku ili eventualno i dijagnostiku i servis? ne znam isplatil se radit u ovlastenom, jer je auto poprilicno staro. cuo sam da ima dobar majstor u hadzicima koji je radio u pezo servisu i presao u privatnike..
odem po bombinu kupim vratim se postavi je mece da upali... nastavi cackat tamo vamo kaze hajde opet probaj i tad auto fakat upali... ali tektad kad sam dao kontakt cula se potopna pumpa i tad je upalio...pitam ga jel do bombine kaze VJEROVATNO jest, ali ako ti ne bude htio upalit samo kucni u rezervoar ispod desne gume zavuci ruku moze biti da je do potopne...
govorim mu sta mislis da probamo sad sa starom bombinom ? on me hladno izignorise... platim mu za ruke i dodjem kuci.. posto sam upratio kako postavlja i skida bombinu skinem tu iz motorex postavim staru i gle cuda auto pali normalno... vratim istu u motorex i uzmem novac nazad.
pitanje je do cega je.. povremeno mi se pali lampica koja signalizira gresku, ali naravno ne znam koju i do cega je.
gdje bi mogao obaviti dijagnostiku ili eventualno i dijagnostiku i servis? ne znam isplatil se radit u ovlastenom, jer je auto poprilicno staro. cuo sam da ima dobar majstor u hadzicima koji je radio u pezo servisu i presao u privatnike..
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#1022 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Pumpa goriva ili nešto vezano za nju...najvjerovatnije. Tog "bombina" majstora udari nogom u glavu.
-
- Posts: 136
- Joined: 23/11/2010 01:29
#1023 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
imas li predlozitmajstora? pumpa goriva je 165 KM u motorexu. Jel to ok cijena?530i wrote:Pumpa goriva ili nešto vezano za nju...najvjerovatnije. Tog "bombina" majstora udari nogom u glavu.
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#1024 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Nemam, ali ima par ljudi ovdje koji voze pežo pa će to oni vjerovatno uputiti na nekoga.
Nije problem kupiti pumpu, treba prvo utvrditi šta je uzrok problema. Možda je pumpa, možda je njen relej, možda je neki dio instalacije. Da je pumpa skroz crkla ne bi proradila poslije...a možda je i počela da crkava. Dobar majstor sve to može ispitati i vidjeti u čemu je tačno problem.
Nije problem kupiti pumpu, treba prvo utvrditi šta je uzrok problema. Možda je pumpa, možda je njen relej, možda je neki dio instalacije. Da je pumpa skroz crkla ne bi proradila poslije...a možda je i počela da crkava. Dobar majstor sve to može ispitati i vidjeti u čemu je tačno problem.
- Pitar sa Kariba
- Posts: 8583
- Joined: 30/03/2011 15:00
- Location: Grad ispod Trebevića, Gdje još uvijek ima pravo dobrih priča.
#1025 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Ma ne leti sa kupovinom, pisao sam već ovdje na temi imao sličan problem sa paljenjem. Tri majstora dijagnosticirala potopnu pumpu. Serviser BiHAMKA, Dedovic telefonom i Mafko vizuelno. Na kraju Mlađo (Mafkov ) zamijenio osigurač koji je bio pregorio. . Otiđi kod majstora sa PUG dijagnostikom jbg.Kondenzator wrote:imas li predlozitmajstora? pumpa goriva je 165 KM u motorexu. Jel to ok cijena?530i wrote:Pumpa goriva ili nešto vezano za nju...najvjerovatnije. Tog "bombina" majstora udari nogom u glavu.