Peugeot 308 2.0 HDI 2008. god

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: _BataZiv_0809, anex

Post Reply
Rockport
Posts: 77
Joined: 27/01/2013 17:11

#1 Peugeot 308 2.0 HDI 2008. god

Post by Rockport »

Vozi li iko ovo auto ? Hoće brat da kupuje, pa rekoh da se raspitam da mu znam reći na šta da obrati pažnju. Prednosti, mane, potrošnja, udobnost, limarija?

Unaprijed hvala :D
Rockport
Posts: 77
Joined: 27/01/2013 17:11

#3 Re: Peugeot 308 2.0 HDI 2008. god

Post by Rockport »

Ovdje je priča o 1.6 motoru, a ovaj je 2.0
Pročitao sam već tu temu, ali rijetko se spominje ovaj 2.0, samo u kontekstu "bolji" je od 1.6. A to "bolji" je mnogo širok pojam.
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#4 Re: Peugeot 308 2.0 HDI 2008. god

Post by ado-šampion »

2.0 HDI je najjaci dizelski motor u ponudi i to je razlika. Bolji je jer je 25-30 konja jaci od najjaceg 1.6 HDI.

Ako gledas stare 2.0 HDI motore, s 90 i 110 konja, njih nema u 308 jer su zamijenjeni modernijim 1.6 motorima s istom snagom. Jedino je treci najjaci dizel ostao 2.0 HDI (136 KS).

To "bolji", stari 2.0 HDI od 90 i 110 konja su bolji sa, kako da kazem ,"sirotinjskog" gledista, jer nemaju FAP filter i plivajuci zamajanac. Inace su sami motori nebo i zemlja u korist ovog novijeg 1.6. Vozio sa Pezo 307 sa 2.0 HDI 90 konja - mrtav konj bukvalno, dok vozim skoro redovno 308 1.6 HDI 90 KS i iako i on daleko da puca od snage, za neku nedinamicnu voznju je itekako pristojan motor, kad kazem "nedinamicnu" mislim da se itekako osjeti tezina od 1400 kila i nejak motor u startu, ali je za svakodevnu voznju dovoljno dobar je ima 215 Nm i na srednjim okretajima vuce odlicno za jedan tako malen motor, sto je prosjecnom vozacu ipak bitnije nego start.
Rockport
Posts: 77
Joined: 27/01/2013 17:11

#5 Re: Peugeot 308 2.0 HDI 2008. god

Post by Rockport »

Konkretno ovaj je taj 136 ks, logicno da je jaci i brzi, imam auto u kuci s tim imjerom snage i tezine i znam sta mogu da ocekujem.

Zanima me ima li sto kazu nekih "djecijih bolesti" ili nekih atipicnih kvarova mimo ovih potrosnih dijeliva, na sta se treba obratit paznja.

Hvala na odgovoru :D
citroen xm
Posts: 17938
Joined: 17/04/2012 22:57

#6 Re: Peugeot 308 2.0 HDI 2008. god

Post by citroen xm »

Stari 2.0 sa 90 KS možda jeste mrtav konj kako kažeš, mada ne znam po čemu. Ali je zato mazga, kvalitetniji duplo u svim segmentima od ovoga 1.6 iako je i on odličan. Međutim ovaj iz 308 je noviji 2.0 i motor je odličan. Ali ako gledaš održavanje, onda imaš sve i plivajući i FAP. Tako da ako ne uzmeš dobar primjerak možeš da se "usrećiš" sa jedno 1500 KM dodatnih troškova za te dvije stavke.
Rockport
Posts: 77
Joined: 27/01/2013 17:11

#7 Re: Peugeot 308 2.0 HDI 2008. god

Post by Rockport »

E to me zanimalo, hvala na odgovorima :D
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#8 Re: Peugeot 308 2.0 HDI 2008. god

Post by ado-šampion »

Svakako ces se "usreciti" za plivajci kad-tad, a to je cifra 1000 maraka. Ako ti je to puno, idi na benzinca. Druga stvar, sta god ko pricao problemi kod HDI motora s FAP filterom su izrazajniji nego kod slicnih motora, tako da mozes ocekivati i FAP da mijenjas vrlo lako. Dobra stvar je sto se on moze skinuti. Ili da ides na varijantu od 90 konja koje su dolazile i s FAP i bez.
User avatar
basicm
Posts: 10406
Joined: 16/01/2012 21:38

#9 Re: Peugeot 308 2.0 HDI 2008. god

Post by basicm »

FAP se moze skinuti, oprati, i vratiti i uzivati koliko jos zelis. A treba sipati i "otrov", ali smijem reci da velika manjina ljudi odrzava auto kako treba, i za ustedu od par maraka na ulju pa da na dalje rizikuju velike kvarove.
Post Reply