Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
tama33 wrote:Gledao danas jednog sa 92ks. Na kompjuteru mi je izbacilo potrosnja 6.7 prosjek. Očekivao sam manji prosjek.
mozes ocekivat ako je otvorena lagana voznja , 1.6 hdi voli popit ako se brzo vozi, moj od 116ks trosi 8-8.5 grada , kombinovano 6-6.5 , a otvorene izmedju 4-5l
Ne kontam što je raja zaluđena malom potrošnjom ovih motora s manjim kubikažama, pogotovo ako je dizel? Kod mene je 1.6 e-HDI 112KS i troši baš kao što Amar reče, u gradu 7-8 zavisi i od moje vožnje, kombinovano oko 6 a otvorena se može spustiti i ispod 4l ako je desna noga "kraća od lijeve". Ekonomičnost ovih manjih dizela dolazi do izražaja na otvorenom uz normalniju brzinu vožnje. Kad se brzo vozi ili kad je opterećen (mnogo nas u autu, natovaren + klima + brdo) onda strašno mnogo troši.
ma joj , nema potrebe da lazemo , al stvarno masina ne voli gradsku voznju pa zato i pije gorivo
Sinoc na mom 308 1.6 HDI 92 KW se upali check engine lampica i na motinotu poruka Engine repair needed. U voznji nikakvih promjena, sve OK. Jutros sam bio kod Dedovica i vidjeli su gresku sa kodom P2562, turbokompresor, opis "neispravan polozaj u odnosu na zadani, nema dovoljno prednabijanja". Nakon konsultacija majstora zakljucili su da je problem u ventilu koju ide na turbinu, šifra 9815218180 i slika tog dijela
Momci su profesionalno odradili posao, i od mene imaju pohvale.
Zanimljivo da je pored mog (2012 god, 118k km) danas i novi 308 sa cca 40k KM dosao na servis sa istim problemom.
Last edited by ElRe on 04/08/2017 18:43, edited 1 time in total.
ElRe wrote:Sinoc na mom 308 1.6 HDI 92 KW se upali check engine lampica i na motinotu poruka Engine repair needed. U voznji nikakvih promjena, sve OK. Jutros sam bio kod Dedovica i vidjeli su gresku sa kodom P2562, turbokompresor, opis "neispravan polozaj u odnosu na zadani, nema dovoljno prednabijanja". Nakon konsultacija majstora zakljucili su da je problem u ventilu koju ide na turbinu, šifra
amar1994 wrote:
edit: tek sad vidim da si zavrsio , skup ventil
Nadam se da ga necu vise mijenjati Za utjehu FAP filter je u odlicnom stanju, plivajuci takodje, a veliki servis se radi na 180.000 km tako da mu ja ni to necu raditi
amar1994 wrote:
edit: tek sad vidim da si zavrsio , skup ventil
Nadam se da ga necu vise mijenjati Za utjehu FAP filter je u odlicnom stanju, plivajuci takodje, a veliki servis se radi na 180.000 km tako da mu ja ni to necu raditi
ElRe wrote:Sinoc na mom 308 1.6 HDI 92 KW se upali check engine lampica i na motinotu poruka Engine repair needed. U voznji nikakvih promjena, sve OK. Jutros sam bio kod Dedovica i vidjeli su gresku sa kodom P2562, turbokompresor, opis "neispravan polozaj u odnosu na zadani, nema dovoljno prednabijanja". Nakon konsultacija majstora zakljucili su da je problem u ventilu koju ide na turbinu, šifra 9815218180 i slika tog dijela
Momci su profesionalno odradili posao, i od mene imaju pohvale.
Zanimljivo da je pored mog (2012 god, 118k km) danas i novi 308 sa cca 40k KM dosao na servis sa istim problemom.
Da istina, ja sam vlasnik te 308-ice. Rečeno mi je da vozim još pa možda i prestane da prijavljuje grešku.
Baš čudno na 40.000km
Istina je i da je dugo stajao, malo je vozen. Javi da li si riješio problem sa tim ventilom.
Da i ja dodam, posto ljudi cesto pitaju za servis za Pezo, moj buraz isto servisira svoj 308 kod Dedovica, nekih 4-5 godina vec, sta je god bio problem ljudi su rijesili. Ne znam kakav je s cijenama.
pepeljara wrote:Raja, kakav je 3008 , neki kazu neudoban jedino za vozaca
I ako je neko probao, razlika 3008 i 5008 ? vishe sa stanovnista vozaca, nego prodavaca, oni vazda hvale skuplje
ako mislis na prvu generaciju 3008 , da , nista vise nije udoban od mazde 3(koja je tvrd auto) , jedino vise proatora ima i automatik je sranje , eto to je neko koje iskustvo
pozz ljudi,imam problem,pežo 308 hdi 82kw,došla mi na displej poruka "risk of particle filter clogging..see handbook"
Pretpostavljam da je u pitanju fap filter al sta mi je raditi,smijem li koliko vozit?
kenan77 wrote:pozz ljudi,imam problem,pežo 308 hdi 82kw,došla mi na displej poruka "risk of particle filter clogging..see handbook"
Pretpostavljam da je u pitanju fap filter al sta mi je raditi,smijem li koliko vozit?
Pa valjda rizik od zacepljenja?!
Na auto put i raspuhat.
Ne pišem često, gotovo nikako po forumu, ali ovdje želim da podjelim lično iskustvo sa ovim motorom, budući da je ovaj model veoma aktuelan za kupovinu kao polovan i da se uz manje izmjene 1.6HDi proizvodi od 2004. do 2011. (odgovaraju glava motora, turbo, itd.) Nemam iskustva sa ličnog iskustva sa P308 iako je bio i taj auto prisutan u porodici, već sa njegovim pandamom C4, oba 1.6HDi 66kW 16v.
Što se tiče oba vozila, ranije su pomenuti neki sitniji, a najiritantniji problemi koji se vežu za nešto češće pregorijevanje sijalica, nego li u drugim modelima. Auto je kupljen sa oko 150k na satu, a za godinu dana prešao je 50k km, po cestama u BiH, u režimu grad - vangradski cca 40:60 i eksploatisan je.
pa krenimo redom:
Motor:
- u prvih 45k nije bilo nikakvih problema, izvršen 1 veliki servis i 2 mala servisa, nakon čega se desio kvar u iznosu od cca 2000KM, kada je došlo do opuštanja španera lanca bregastih osovina. Lanac je preskočio, i bregaste su bile u međutaktu, zbog čega je bregasta osovina stigla ventile, klackalice,...
uglavnom, moj savjet je najbolja i najjeftinija varijanta u ovom slučaju - zamjena komplet motora koji košta od 500 do 1100 KM za 2011. god,
- ja sam u ovom slučaju zbog nedostatka polovnih dijelova, a visokih cijena novih dijelova mijenjao glavu motora (sa dvjema bregastim osovinama, lancem, španerom i nekim ispravnim ventilima, podizačima), sve 4 dizne, 9 od 16 hidropodizača, 7 od 16 klackalica, uljem, svim filterima, rashladnom tekućinom motora bez vode (100% G13), grijačima, T razvodnicima, itd...
Uzrok ovakvom kvaru, najvjerovatnije bio je lažno odrađeni veliki servis u "206" kada sam nadam se prvi, posljednji i jedini put ostavio auto na povjerenje bez gledanja dijelova u neki "renomirani" servis. Filteri zraka, filter zraka kabine, filter klime (da postoje oba) očigledni nisu bili zamjenjeni, pa se postavlja pitanje šta je urađeno sa filterom ulja, pa čak i sa samim uljem koje je navodno zamjenjeno tom prilikom, jedino što je tad sigurno bilo zamjenjeno su remenovi. (da, dobio sam stare djelove, ali ko mi garantuje da su skinuti sa mog auta, ljudi rade isti popravak na 10ak istih auta dnevno, pa su ovakve malverzacije moguće)
Ako čujete neko kuckanje, dok auto vozite nizbrdo kad je motor pod opterćenjem i kad motor dolazi u režim da sam koči, to vam je predznak slabo našpanovanog lanca kod motora sa 16v, i odmah kod majstora, da date 300 umjesto 2200KM. (da sam nove dijelove kojih je bilo kupovao u motorexu, popravka bi bila sigurno i 500KM skuplja, obavezno tražte popust kod trgovaca, daće vam ga pa čak i do 12%)
Depollution system error povremeno prikazuje, zbog lažne zamjene filtera zraka.
Elektroinstalacije:
- nekoliko puta pregorio osigurač od startera - problem četkice alternatora koje su zamjenjene za 30KM,
- kablovi u crijevu na vratima prtljažnika popucali od naprezanja - riješeni za 30KM,
- često pregorijevanje sijalica koje se mukotrpno mijenjaju u prednjim svjetlima zbog nezgodno postavljenje žabice, skuplje sijalice ne traju duže, a najduže Valeo (orginalne, sa ugraviranim slovima), mijenjanje sijalica u paru, ne doprinosi dužem vijeku trajanja
- rikverc svjetlo zbog leda ispalo iz ležišta, vraćeno i zamjenjena sijalica, sijalica maglenke isto, žica se odlemila
- prekidač na pedali kočnice za štop svjetlo - "stručnjaci" u ovlaštenom servisu "Berlijeta" tvrdili da su instalacije
većinu ovih kvarova sam napravio uz malo YT video snimaka i C4 foruma
Ostalo:
- šipka za mjerenje nivoa ulja pukla pri vrhu, jeftinije zamjeniti novom u Szakal-metal na Stupu, nego polovnom
- u 3 godine 1 punjena klima za 25 KM i dobro drži
- zaradio nekoliko sitnih ogrebotina na raznim parkinzima od strane drugih učesnika u saobraćaju
- zamjenjeni stabilizatori oba 35KM sa ugradnjom
- diskovi i disk pločice
Vozne karakteristike:
Raznim profesionalnim forumskim vozačima, sigurno neće biti dovoljan ovaj motor 1.6 HDI od 66kW, međutim on može povući bilo gdje u BiH 4 osobe u autu bez problema. Potrošnja na otvorenom jeste 4,5 - 5 litara, može se spustiti na 4l ako se vozi po ograničenjima, dok u zimskom gradskom režimu u najgorim uslovima ne prelazi 7. Zbog nešto širih guma solidno podnosi i vožnju po snijegu.
Zaključak:
Iako je za neke francusko auto bauk, dijelova i majstora ima jer jako puno vozila ima ovaj motor. Čak su se ti majstori ispostavili boljim, od izvikanih "206 servisa" i berlijete. Drugi p308, za 5 godina prešao 150k u porodici i nije radio ništa osim redovnog održavanja. Pretpostavljam da se navedene stavke mogu prenijeti sa c4 na p308 (isto tako gažen kao i c4) iste kvalitete izrade ali pošto se radi o polovnim vozilima 2008. nikad se ne može sa sigurnošću znati, da li ste kupili mačka u vreći.
Da li se kupovina ovog auta isplati?
Da - ukoliko ste sreće da se na njemu ne desi nikakav značajniji kvar, auto je sa ulaganjima u gorivo, servisima, potrošnjom, opremom i nivoom kvaliteta opravdava kupovinu. Nivo udobnosti je mnogo veći u odnosu na konkurenciju.
Jedina prava konkurencija bio bi mu pomalo precjenjeni glof 5 1.9 TDI 105KS.
Zavisi ko ti radi, ako ides na varijatnu povoljnijeg servisa ne radi se. Koliko se sjecam, mozda grijesim, lanac pa tako ni spaner nisu dio velikog servisa (nije predvidjena zamjena) ali recimo Blok preporucuje da se zamijene. Isto koliko se sjecam taj spaner je jedna od slabih tacaka tog motora.
Ili strucnjaci zamijene lanac a ne zamijene spaner. Uglavnom sve to krece od laznih nizih cijena servisa.
Ne znam kako ali je Citroen naspram Peugeota užaš.
Taj motor 1.6 HDI i kod Peugeota dosta često ima problem sa podloškama dizni, te ležištem turbine, pa nastane kuršlus. Elektronika i Francuzi nisu najbolji jarani.
Ma isto je to, zavisi kako te zadesi. Taj lanac ima i 308 i na njemu je slaba tacka, a usto 308 i u toj varijanti ima plivajuci zamajac koji C4 nema. Mom burazu je na 308 otisla remenica nedavno. Isto navodno slaba tacka tog motora.
ado-šampion wrote:Zavisi ko ti radi, ako ides na varijatnu povoljnijeg servisa ne radi se. Koliko se sjecam, mozda grijesim, lanac pa tako ni spaner nisu dio velikog servisa (nije predvidjena zamjena) ali recimo Blok preporucuje da se zamijene. Isto koliko se sjecam taj spaner je jedna od slabih tacaka tog motora.
Ili strucnjaci zamijene lanac a ne zamijene spaner. Uglavnom sve to krece od laznih nizih cijena servisa.
Ma nisu to lazne cijene. Kod nas vecina raje ood velikim smatra, spaner, zupcasti, vodenu, mikro i to je to. Rijetki zsmijene i antifriz. Nego cojek, optuzuje servis da su oni krivi, a ljudi zamijenili ovo standardno. Da je mjenjao i lanac, spaner, ta cifra servisa bi bila mnogo veca.
liaar wrote:Ne znam kako ali je Citroen naspram Peugeota užaš.
Taj motor 1.6 HDI i kod Peugeota dosta često ima problem sa podloškama dizni, te ležištem turbine, pa nastane kuršlus. Elektronika i Francuzi nisu najbolji jarani.
A po cemu si zakljucio da je uzas??? Mehanicki auta gotovo ista, dizajn drugaciji. Probleme koje ima peugeot, ima i citroen i obratno.
Najlošij iauto, po broju kvarova u psa u zadnjih 20 godina je 206. Auto je totalno nakaradno izradjeno.