Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#551 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by amar1994 »

beco wrote:
konektovan wrote:
beco wrote:Ispade problematican taj 1.6 hdi barem u toj A varijanti do 2011. Godinen osim ako se bad ne odrzava po PS. Bas ni malo ne trpi zanemarivanje :D

A koji može trpiti zanemarivanje???
Prijatelju slazem se ja sa tobom, ni jedan motor ne trpi zanemarivanje. Iskreno nikad probao ili vozio auto sa tim motorom, ali kad ukucas u google dv6 engine i prvo sto te doceka je ovo http://carmechanics.proboards.com/threa ... il-problem. I vidis da auto iskljucivo samo trpi orginalno ulje od Peugeota, a ne godi mu drugo ulje iste specifikacije ili price o dva turba da su odsvirala na 82 hiljade, bas ne ulijeva povjerenje.
Nista ja ne bih rekao recimo da kupujes auto potpuno servisirano u zvanicnom servisu. Ali ovakva historija problema motora (opčenito) + ponuda vozila (kod nas) sa tim motorom sa "orginalnih" 150 hiljada km, ne ulijevaju povjerenje pa makar ga i u Kramaru kupovao.
procitaj intervale izmjena ulja i sve ce ti biti jasno :thumbup:
User avatar
konektovan
Posts: 40642
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#552 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by konektovan »

beco wrote:
konektovan wrote:
beco wrote:Ispade problematican taj 1.6 hdi barem u toj A varijanti do 2011. Godinen osim ako se bad ne odrzava po PS. Bas ni malo ne trpi zanemarivanje :D

A koji može trpiti zanemarivanje???
Prijatelju slazem se ja sa tobom, ni jedan motor ne trpi zanemarivanje. Iskreno nikad probao ili vozio auto sa tim motorom, ali kad ukucas u google dv6 engine i prvo sto te doceka je ovo http://carmechanics.proboards.com/threa ... il-problem. I vidis da auto iskljucivo samo trpi orginalno ulje od Peugeota, a ne godi mu drugo ulje iste specifikacije ili price o dva turba da su odsvirala na 82 hiljade, bas ne ulijeva povjerenje.
Nista ja ne bih rekao recimo da kupujes auto potpuno servisirano u zvanicnom servisu. Ali ovakva historija problema motora (opčenito) + ponuda vozila (kod nas) sa tim motorom sa "orginalnih" 150 hiljada km, ne ulijevaju povjerenje pa makar ga i u Kramaru kupovao.

slušaj, Google zna nekad biti nezgodan, al' sta bi se desilo kad bi ukucao npr. vw 2.0 tdi???? Možda, ovo je najbolji motor koji ne zna za problem,. :mrgreen:
Poenta je u odrzavanju, ponajprije.
User avatar
beco
Posts: 3397
Joined: 25/08/2004 14:22

#553 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by beco »

2.0 TDI samo do 2009 :lol: :D Ali hajde drago mi je ako su francuzi riješili te boljke. Ali ovako kad sad razmislim od svih tih malih dizelčića najbolji ispade 1.5 dci (i ako ga jos prati reputacija Lucasovih pumpi..... iz 2004. godine).
User avatar
ElRe
Posts: 10846
Joined: 12/12/2011 11:28

#554 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by ElRe »

Jedino Fiatovi JTD/Multijet motori nikada nisu imali fabrickih boljki.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#555 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by amar1994 »

Zato jesu mjenjaci koji su isli na njih, konkretno na 1,9 i 2,0 :D
User avatar
beco
Posts: 3397
Joined: 25/08/2004 14:22

#556 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by beco »

Kao i sve ostalo na Fiatu, od elktronike do trapa :D
User avatar
konektovan
Posts: 40642
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#557 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by konektovan »

beco wrote:2.0 TDI samo do 2009 :lol: :D Ali hajde drago mi je ako su francuzi riješili te boljke. Ali ovako kad sad razmislim od svih tih malih dizelčića najbolji ispade 1.5 dci (i ako ga jos prati reputacija Lucasovih pumpi..... iz 2004. godine).
Ja imam taj čuveni dv6, 2006 godište, prešao sa njim 140kk km, a originalnih 330kk, možda malo više, i nisam nikad mjenjao turbinu do sad. Ušli smo u osmu zajedničku godinu, i obzirom na sve sta smo i kroz sta smo prošli, ja sam prezadovoljan, al' daleko od toga da je bezvrijedan. Najveći neprijatelj tog motora je pridržavanje i hu ha majstori, kojih je jako malo.
User avatar
ElRe
Posts: 10846
Joined: 12/12/2011 11:28

#558 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by ElRe »

amar1994 wrote:Zato jesu mjenjaci koji su isli na njih, konkretno na 1,9 i 2,0 :D
Konkretno na 1.9 Mjet od 120 i 150 KS te 2.0 Mjet, a to je GM smece, kao uostalom i sve od GMa.
direstraits0078
Posts: 5231
Joined: 22/12/2011 14:41

#559 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by direstraits0078 »

konektovan wrote:
beco wrote:2.0 TDI samo do 2009 :lol: :D Ali hajde drago mi je ako su francuzi riješili te boljke. Ali ovako kad sad razmislim od svih tih malih dizelčića najbolji ispade 1.5 dci (i ako ga jos prati reputacija Lucasovih pumpi..... iz 2004. godine).
Ja imam taj čuveni dv6, 2006 godište, prešao sa njim 140kk km, a originalnih 330kk, možda malo više, i nisam nikad mjenjao turbinu do sad. Ušli smo u osmu zajedničku godinu, i obzirom na sve sta smo i kroz sta smo prošli, ja sam prezadovoljan, al' daleko od toga da je bezvrijedan. Najveći neprijatelj tog motora je pridržavanje i hu ha majstori, kojih je jako malo.
Meni se cini da je hu ha majstora jako puno, dok je ovih majstora koji bi nesto mogli popraviti i otkloniti kvar bez gledanja u kasike, bacanja u grah i izmjene pola dijelova koji s kvarom veze nemaju, jako malo.

E sad, sta je ovo pridrzavanje, to vec ne mogu da odgonetnem. Odrzavanje mozda?
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#560 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by mali_milojica »

amar1994 wrote:Zato jesu mjenjaci koji su isli na njih, konkretno na 1,9 i 2,0 :D
Nikad,dok je mjenjac talijanski. Ako te potrefi ono Opel M32 govno :-)
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#561 Re: RE: Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by amar1994 »

mali_milojica wrote:
amar1994 wrote:Zato jesu mjenjaci koji su isli na njih, konkretno na 1,9 i 2,0 :D
Nikad,dok je mjenjac talijanski. Ako te potrefi ono Opel M32 govno :-)
Eh bas taj, nije ni f40 puno bolji :D
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#562 Re: RE: Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by mali_milojica »

amar1994 wrote:
mali_milojica wrote:
amar1994 wrote:Zato jesu mjenjaci koji su isli na njih, konkretno na 1,9 i 2,0 :D
Nikad,dok je mjenjac talijanski. Ako te potrefi ono Opel M32 govno :-)
Eh bas taj, nije ni f40 puno bolji :D
M32 se nije dugo koristio,kasnije su na iste modele koristili Fiat C635 mjenjac i sve je ok.
F40 je dosta bolji mjenjac. U biti to je Getrag (imas ga i u nekim Ford i Volvo modelima),koji GM,odnosno Opel, pravi po licenci. Imam ga kod sebe u 156 :lol:
Gore od mjenjaca su uradjene poluosovine tzv tripodi. Dok na starijim 156 neces nikada cuti da je neko mjenjao kineticki,jer na njima nikada ne odu,osim ako nije manzetna pukla,pa mast iscurila pa voda isprala kineticki koji prolupa (citaj gazda je glupan),na novijim mjenjanje tripoda ili cak cijelih poluosovina je sasvim uobicajena praksa.
User avatar
beco
Posts: 3397
Joined: 25/08/2004 14:22

#563 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by beco »

#offtopic :D
User avatar
konektovan
Posts: 40642
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#564 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by konektovan »

direstraits0078 wrote:
konektovan wrote:
beco wrote:2.0 TDI samo do 2009 :lol: :D Ali hajde drago mi je ako su francuzi riješili te boljke. Ali ovako kad sad razmislim od svih tih malih dizelčića najbolji ispade 1.5 dci (i ako ga jos prati reputacija Lucasovih pumpi..... iz 2004. godine).
Ja imam taj čuveni dv6, 2006 godište, prešao sa njim 140kk km, a originalnih 330kk, možda malo više, i nisam nikad mjenjao turbinu do sad. Ušli smo u osmu zajedničku godinu, i obzirom na sve sta smo i kroz sta smo prošli, ja sam prezadovoljan, al' daleko od toga da je bezvrijedan. Najveći neprijatelj tog motora je pridržavanje i hu ha majstori, kojih je jako malo.
Meni se cini da je hu ha majstora jako puno, dok je ovih majstora koji bi nesto mogli popraviti i otkloniti kvar bez gledanja u kasike, bacanja u grah i izmjene pola dijelova koji s kvarom veze nemaju, jako malo.

E sad, sta je ovo pridrzavanje, to vec ne mogu da odgonetnem. Odrzavanje mozda?


Čak i riječ bezgrijesan, preveo na bezvrijedan.k :mrgreen:





da, na održavanje sam mislio i tipkao, al' tablet ludi, sam ubacuje rijeci.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#565 Re: RE: Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by amar1994 »

mali_milojica wrote: M32 se nije dugo koristio,kasnije su na iste modele koristili Fiat C635 mjenjac i sve je ok.
F40 je dosta bolji mjenjac. U biti to je Getrag (imas ga i u nekim Ford i Volvo modelima),koji GM,odnosno Opel, pravi po licenci. Imam ga kod sebe u 156 :lol:
Gore od mjenjaca su uradjene poluosovine tzv tripodi. Dok na starijim 156 neces nikada cuti da je neko mjenjao kineticki,jer na njima nikada ne odu,osim ako nije manzetna pukla,pa mast iscurila pa voda isprala kineticki koji prolupa (citaj gazda je glupan),na novijim mjenjanje tripoda ili cak cijelih poluosovina je sasvim uobicajena praksa.
:thumbup:

PS. boldano :lol: :lol: :lol:
vanjki
Posts: 1794
Joined: 26/10/2006 17:37

#566 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by vanjki »

Imam opciju da uvezem 308 sw 1.6hdi 82kw i 2012. Auto je preslo oko dvjesto hiljada i sta mi savjetujete? Meni se svidja posto ima sve od full opreme?
User avatar
konektovan
Posts: 40642
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#567 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by konektovan »

:lol:
vanjki wrote:Imam opciju da uvezem 308 sw 1.6hdi 82kw i 2012. Auto je preslo oko dvjesto hiljada i sta mi savjetujete? Meni se svidja posto ima sve od full opreme?
Pamet u glavu. :wink:
Naslovnica
Posts: 27932
Joined: 20/03/2013 15:38

#568 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by Naslovnica »

Kakvi su 308 benzinci, kako podnose plin?
User avatar
siman
Posts: 134
Joined: 10/01/2010 09:49

#569 Re: Peugeot 308 1.6HDi Busines-skripe el. retrovizori

Post by siman »

Postovani,
da ne otvaram novu temu...
Prije 7 dana sam kupio peugeot 308 hdi 1.6 i prilikom daljinskog zakljucavanja auta cuje mi se pojacano skripanje elektricnih retrovizora (desni vise). Pokusao sam sprejem WD-40, ali se stanje ne mijenja. Auto je proizvedeno 2013. godine.
Kako to popraviti?
Lijep VAM pozdrav ihvala na odgovorima
User avatar
zforumas
Posts: 8619
Joined: 25/10/2016 20:35

#570 Re: Peugeot 308 1.6HDi Busines-skripe el. retrovizori

Post by zforumas »

siman wrote:Postovani,
da ne otvaram novu temu...
Prije 7 dana sam kupio peugeot 308 hdi 1.6 i prilikom daljinskog zakljucavanja auta cuje mi se pojacano skripanje elektricnih retrovizora (desni vise). Pokusao sam sprejem WD-40, ali se stanje ne mijenja. Auto je proizvedeno 2013. godine.
Kako to popraviti?
Lijep VAM pozdrav ihvala na odgovorima
Ako struze plastika o plastiku najjednostavniji nacin je da namazes tecnim sapunom i nemas belaja vise
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#571 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by condy »

Zanimljivo :)
User avatar
basicm
Posts: 10482
Joined: 16/01/2012 21:38

#572 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by basicm »

condy wrote:Zanimljivo :)
A vazelin :mrgreen:
User avatar
zforumas
Posts: 8619
Joined: 25/10/2016 20:35

#573 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by zforumas »

basicm wrote:
condy wrote:Zanimljivo :)
A vazelin :mrgreen:
Ako imas pri ruci :lol:
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#574 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by condy »

:D :D
User avatar
ranger
Posts: 2641
Joined: 14/04/2008 14:58
Location: Po sumama i gorama nase zemlje ponosne

#575 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by ranger »

kakva su iskustva s novim 308?
imaju li kakvih specificnih problema, punac se zagrijo a slabo znam ista o njima... konkretno 1.6 e-hdi oko 90ks
Post Reply