Ne smijes, tace talijani [emoji12]johntra wrote:Smijem li napisati listu modela za 1,9 i 2,0 JTD?
ide 1,6 HDI novi i u nove modele saveza PSA i Toyota - privredna vozila...
Salim se, slobodno, mada je tema 1.6hajDI [emoji38]
Moderators: anex, _BataZiv_0809
Ne smijes, tace talijani [emoji12]johntra wrote:Smijem li napisati listu modela za 1,9 i 2,0 JTD?
ide 1,6 HDI novi i u nove modele saveza PSA i Toyota - privredna vozila...
beco wrote:Ispade problematican taj 1.6 hdi barem u toj A varijanti do 2011. Godinen osim ako se bad ne odrzava po PS. Bas ni malo ne trpi zanemarivanje
Od motora novije generacije slabo koji trpi zanemarivanje, ali motori koji imaju malo ulja u karteru su skloni zaribavanju i problemima sa zacepljenjem zbog lose cirkulacije ulja i njegove kontaminacije, posebno ako regeneracija DPF-a i citav sistem protiv zagadjenja nisu rjeseni kako treba. Dodaj jos tome savjete o koristenju niskih specifikacija ulja, tipa 10w40 koji je neotporan na ovo gore, i imas recept za preranu smrt motora, turbine, filtera cestica itd...konektovan wrote:beco wrote:Ispade problematican taj 1.6 hdi barem u toj A varijanti do 2011. Godinen osim ako se bad ne odrzava po PS. Bas ni malo ne trpi zanemarivanje
A koji može trpiti zanemarivanje???
Ima li neka preporuka gdje se mogu iskljuciti retrovizori?Kataklinger wrote:Kad smo vec kod zimskog perioda, preporuka: ako auto ostane vani preko noci pa ujutro orosi i zaledi sajba, ne pokusavati brisati brisacima jer ce se unistit. Ja sam na relativno novom autu sjeb'o brisace na taj nacin, a imao strugalicu u gepeku :/Daybreaker wrote:Pitanje za iskusnije vlasnike Peugeota. Jel potrebno u zimskom perodu iskljuciti opciju elektronskog preklapanja retrovizora, zbog leda i snijega?!
A to za retrovizore, ja bih ti preporucio da to ugasis, jer i ja imam Peugeot i automatsko sklapanje retrovizora. Nakon prosle zime su se otezano sklapali, pa sam ih rastavlj'o da podmazem. Jedan je cak bio skroz zablokirao.
Zimi kome auzto ostane vani preko noći, pa mu ujutro orosi i zaledi šajba, samo upaliti grijanje na najaće i okrenuti da puše u šoferšajbu i riješen proble. Ništa strugalica. Samo štetu može napraviti, a imate kupiti i sredstvo za odleđivanje šofrešajbe koje se samo naprska i malo saćeka i gotovo. Retrovizore možeš i sam isključiti. Svako novo moderno auto ima meni sa postavkama i lijepo odeš u taj meni i nađeš opciju da isključiš el. sklapanje retrovizora i to je to.Daybreaker wrote:Ima li neka preporuka gdje se mogu iskljuciti retrovizori?Kataklinger wrote:Kad smo vec kod zimskog perioda, preporuka: ako auto ostane vani preko noci pa ujutro orosi i zaledi sajba, ne pokusavati brisati brisacima jer ce se unistit. Ja sam na relativno novom autu sjeb'o brisace na taj nacin, a imao strugalicu u gepeku :/Daybreaker wrote:Pitanje za iskusnije vlasnike Peugeota. Jel potrebno u zimskom perodu iskljuciti opciju elektronskog preklapanja retrovizora, zbog leda i snijega?!
A to za retrovizore, ja bih ti preporucio da to ugasis, jer i ja imam Peugeot i automatsko sklapanje retrovizora. Nakon prosle zime su se otezano sklapali, pa sam ih rastavlj'o da podmazem. Jedan je cak bio skroz zablokirao.
Mislim da je u pravu za ovaj menu, isto k'o sto imas opciju da iskljucis zadnji brisac, trebalo bi da ima i za retrovizore?!supercali wrote:Better man ne pravi se pametan ako ne znas
Dijagnostika je jedino rjesenje
Nema u fabrickoj knjizi pise da sa to posjetite pezo serviskonektovan wrote:Mislim da je u pravu za ovaj menu, isto k'o sto imas opciju da iskljucis zadnji brisac, trebalo bi da ima i za retrovizore?!supercali wrote:Better man ne pravi se pametan ako ne znas
Dijagnostika je jedino rjesenje
Isto oni novinari u auto magazinima, uporno od ljudi prave telad. Sad ni sajbu svoju vlastitu ne smijes ocistiti.supercali wrote:Better man ne pravi se pametan ako ne znas
Dijagnostika je jedino rjesenje
u priručniku kažu da posjetim servis i kod zamjene zadnjeg brisaca, al' ga ja ne posjetim, sam zamjenim.Daybreaker wrote:Nisam probao, ali mislim da se to ne moze uraditi samostalno. U prirucniku samo kazu da se posjeti servis.
konektovan wrote:u priručniku kažu da posjetim servis i kod zamjene zadnjeg brisaca, al' ga ja ne posjetim, sam zamjenim.Daybreaker wrote:Nisam probao, ali mislim da se to ne moze uraditi samostalno. U prirucniku samo kazu da se posjeti servis.
a inace zamjena brisaca je softverski problem?konektovan wrote:u priručniku kažu da posjetim servis i kod zamjene zadnjeg brisaca, al' ga ja ne posjetim, sam zamjenim.Daybreaker wrote:Nisam probao, ali mislim da se to ne moze uraditi samostalno. U prirucniku samo kazu da se posjeti servis.
supercali wrote:a inace zamjena brisaca je softverski problem?konektovan wrote:u priručniku kažu da posjetim servis i kod zamjene zadnjeg brisaca, al' ga ja ne posjetim, sam zamjenim.Daybreaker wrote:Nisam probao, ali mislim da se to ne moze uraditi samostalno. U prirucniku samo kazu da se posjeti servis.
konektovan wrote:Mislim da je u pravu za ovaj menu, isto k'o sto imas opciju da iskljucis zadnji brisac, trebalo bi da ima i za retrovizore?!supercali wrote:Better man ne pravi se pametan ako ne znas
Dijagnostika je jedino rjesenje
Kataklinger wrote:konektovan wrote:Mislim da je u pravu za ovaj menu, isto k'o sto imas opciju da iskljucis zadnji brisac, trebalo bi da ima i za retrovizore?!supercali wrote:Better man ne pravi se pametan ako ne znas
Dijagnostika je jedino rjesenje
Na P308 FL (2011-2013) se automatsko preklapanje retrovizora ne moze ugasiti kroz Menu, samo dijagnostikom. Ono sto se kroz Menu moze je: ON/OFF dnevnih svjetala tj. LED lampi ispod farova, ON/OFF ambijentalnog svjetla (svjetlo pod nogama i mala narandzasta lampica na konzoli za svjetla na nebu), podesiti dužinu trajanja upaljenih kratkih svjetala nakon zaključavanja (Coming Home/Leaving Home), ON/OFF zadnjeg brisača kad se ubaci u R-stepen.
Možda je ta opcija integrisana u Menu na novom P308.
A sad moje pitanje:
Ako sam dobro informisan, na 1.6 HDI motorima ima neka sitka za ulje, ne znam gdje se nalazi, da li negdje prije turbine ili u karteru ulja, i navodno je preporučeno ili često je mijenjati ili je izvaditi. Je li ovo tačno? Ako jest, gdje se nalazi ta sitka?
ova gore mrezica je opasnadirestraits0078 wrote:Sjooo, šupalj šaraf s crnom šupljom rupom...
Prijatelju slazem se ja sa tobom, ni jedan motor ne trpi zanemarivanje. Iskreno nikad probao ili vozio auto sa tim motorom, ali kad ukucas u google dv6 engine i prvo sto te doceka je ovo http://carmechanics.proboards.com/threa ... il-problem. I vidis da auto iskljucivo samo trpi orginalno ulje od Peugeota, a ne godi mu drugo ulje iste specifikacije ili price o dva turba da su odsvirala na 82 hiljade, bas ne ulijeva povjerenje.konektovan wrote:beco wrote:Ispade problematican taj 1.6 hdi barem u toj A varijanti do 2011. Godinen osim ako se bad ne odrzava po PS. Bas ni malo ne trpi zanemarivanje
A koji može trpiti zanemarivanje???