Kako se moze provjeriti kilometraza na polovnom Peugeotu 308 ?
Interesujem se za kupovinu jednog takvog pa sam dobrio broj sasije? U bloku mi kazu da za taj broj sasije nemaju nikakve podatke osim o mjestu prve prodaje. Uzimaju podatke sa
http://public.servicebox.peugeot.com/pages/index.jsp
Navodno je opcionalno unositi podatke u taj sistem.
Jel iko zna nesto vise o ovome ?
Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 1
- Joined: 22/07/2014 22:05
#52 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Sa malo vecim zakasnjenjem Kada sam provjeravao svoju 308 prije kupovine, rekli su mi u servisu u Doboju da je samo na 69000 mjenjan modul tel., i da nemaju drugih informacija i da obicno se unose samo ozbiljniji zahvati na automobilu, naravno koji su servisirani u ovlastenom servisu.aldm wrote:Kako se moze provjeriti kilometraza na polovnom Peugeotu 308 ?
Interesujem se za kupovinu jednog takvog pa sam dobrio broj sasije? U bloku mi kazu da za taj broj sasije nemaju nikakve podatke osim o mjestu prve prodaje. Uzimaju podatke sa
http://public.servicebox.peugeot.com/pages/index.jsp
Navodno je opcionalno unositi podatke u taj sistem.
Jel iko zna nesto vise o ovome ?
A sto se tice servicebox-a, i sam sam prijavljen ali kao obican automehanicar (iako to nisam) i imam samo pristup osnovnim info o autu, npr.sastav opreme, datum pocetka garancije i sl. Dok info o servisnom periodu mi nije dostupan (kada kliknem na istoriju izbaci mi da trebam imati nekakvu predplatu, koju valjda imaju samo ovlasteni koncesionari).
Nadam se da sam bar pomogao malo.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#53 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Kad je vec aktivirana tema, da pitam za potencijalni problem...
Ovakav Pezo, negdje oko 100-110 pri ubrzavanju cuje se neko hucanje ili pistanje cini mi se iz motornog prostora koje traje nekih sekundu-dvije. Bas je intenzivno, tako da bukvalno nadglasa buku motora i vjetra. Zvuk nalik onom kad se disk plocice potrose pa huci. Mislim da se cuje ali u manjem intenzitetu i izmedju 50 i 60 pri ubrzavanju. Zanimljivo, uvijek kad kazaljka prelazi one crvene oznake za ogranicenje brzine.
Svakako ce auto ici kod majstora, ali za svaki slucaj da vidim da neko nije imao slicna iskustva, posto je ovdje dosta vlasnika Pezoa s HDI motorima. Auto je bilo na dijagnostici vise puta dosad iz preventive i nikad nista nije pokazala. Pregledano u raznim servisima isto vise puta, ali vise ovlas.
Na kraju, mozda nije nista, ali smatram da treba provjeriti...
Ovakav Pezo, negdje oko 100-110 pri ubrzavanju cuje se neko hucanje ili pistanje cini mi se iz motornog prostora koje traje nekih sekundu-dvije. Bas je intenzivno, tako da bukvalno nadglasa buku motora i vjetra. Zvuk nalik onom kad se disk plocice potrose pa huci. Mislim da se cuje ali u manjem intenzitetu i izmedju 50 i 60 pri ubrzavanju. Zanimljivo, uvijek kad kazaljka prelazi one crvene oznake za ogranicenje brzine.
Svakako ce auto ici kod majstora, ali za svaki slucaj da vidim da neko nije imao slicna iskustva, posto je ovdje dosta vlasnika Pezoa s HDI motorima. Auto je bilo na dijagnostici vise puta dosad iz preventive i nikad nista nije pokazala. Pregledano u raznim servisima isto vise puta, ali vise ovlas.
Na kraju, mozda nije nista, ali smatram da treba provjeriti...
- Brando
- Posts: 481
- Joined: 13/10/2003 00:00
- Location: VP
#54 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
" Zato da kažemo kako ovo nije sportski automobil, a nakon tih 3-4 kilometra uključio se ventilator na hladnjaku, što znači da smo motor izložili većem broju obrtaja i naporu koji on ne želi. Da neko ne shvati pogrešno, nismo napisali "koji on ne može podnijeti"! Uključenje hladnjaka je jednostavno potez koji treba da pripremi sistem na nastavak takvog naprezanja i režima rada sa nešto većim obrtajima. Uostalom HDI ima pobjede na Le Mans-u, što opet govori samo za sebe!"
dio iz teksta sa linka...
http://www.automotosvijet.com/index.php ... 92-premium
dio iz teksta sa linka...
http://www.automotosvijet.com/index.php ... 92-premium
- Norman
- Posts: 643
- Joined: 01/03/2014 14:34
- Location: Norman's Land
#55 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Peugeot 308 1.6 HDI, 110 KS, 2008 god, 96.000 km.
Pedala kvačila tvrđa već neko vrijeme, sada već teže ubacuje u prvu brzinu, nekad i u drugu, mora se kvačilo pritisnuti do kraja. Ne trese ništa. Šta je najjeftiniji, a šta najskuplji mogući kvar u ovom slučaju?
Pedala kvačila tvrđa već neko vrijeme, sada već teže ubacuje u prvu brzinu, nekad i u drugu, mora se kvačilo pritisnuti do kraja. Ne trese ništa. Šta je najjeftiniji, a šta najskuplji mogući kvar u ovom slučaju?
- Optimist
- Posts: 13633
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#56 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Kvacilo se uvijek pritisce do kraja prilikom promjene stepena prenosa.
- Norman
- Posts: 643
- Joined: 01/03/2014 14:34
- Location: Norman's Land
#57 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Dobro, to bi zaista bila najjeftinija opcija, da ne znam pravilno pritisnuti kvačilo. To bih mogao džaba riješiti, ali bojim se da nije to u pitanju.
Nekada ne ubaci u prvu brzinu ni kada se normalnim pritiskom pedala kvačila pritisne do kraja. Onda se mora još jednom pritisnuti snažnije, dok mjenjač uz neko zapinjanje ne proguli u prvu, a i ručku mjenjača moram snažnije gurnuti (prije sam mogao sa dva prsta šaltati brzine). Znači, kvačilo odvaja skroz na kraju, tvrdo je, u prvu brzinu ide skoro na silu, zapinje, a s trećom i višim stepenima prenosa nema problema.
Nekada ne ubaci u prvu brzinu ni kada se normalnim pritiskom pedala kvačila pritisne do kraja. Onda se mora još jednom pritisnuti snažnije, dok mjenjač uz neko zapinjanje ne proguli u prvu, a i ručku mjenjača moram snažnije gurnuti (prije sam mogao sa dva prsta šaltati brzine). Znači, kvačilo odvaja skroz na kraju, tvrdo je, u prvu brzinu ide skoro na silu, zapinje, a s trećom i višim stepenima prenosa nema problema.
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#58 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Ako kvačilo odvaja skroz na kraju i ako je tvrdo to znači da je lamela pri kraju i da ćeš ubrzo ostati bez mjenjača. Treba provjeriti i cilindre kvačila, iako kad su oni u pitanju osjeti se neko kvrckanje kad pritisneš pedalu od kvačila. Ne znam koliko košta za to vozilo set kvačila, ali nije jeftina investicija. Kolika će cijena biti zamjene ovisi da li se u setu mjenja i zamajac. Uglavnom od 500 KM do preko 1000 KM, ako se mjenja samo lamela odnosno ako ide cijeli set kvačilo i zamajac.Norman wrote:Dobro, to bi zaista bila najjeftinija opcija, da ne znam pravilno pritisnuti kvačilo. To bih mogao džaba riješiti, ali bojim se da nije to u pitanju.
Nekada ne ubaci u prvu brzinu ni kada se normalnim pritiskom pedala kvačila pritisne do kraja. Onda se mora još jednom pritisnuti snažnije, dok mjenjač uz neko zapinjanje ne proguli u prvu, a i ručku mjenjača moram snažnije gurnuti (prije sam mogao sa dva prsta šaltati brzine). Znači, kvačilo odvaja skroz na kraju, tvrdo je, u prvu brzinu ide skoro na silu, zapinje, a s trećom i višim stepenima prenosa nema problema.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#59 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Sam zamajanac za to auto je preko milje ja mislim...
-
- Posts: 622
- Joined: 10/05/2013 10:03
#60 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Najvjerovatnije je problem u setu kvacila, sto nije bas mali trosak... Promjena seta kvacila sa zamajcem je oko 800-1000 i to kod neovlastenog servisa..
Imam isti auto, samo je vise presao od tvog, na tim motorima je plivajuci zamajac cest problem na odredjenoj kilometrazi, mada kod tebe i nije puno presao... Kod mene se u zadnje vrijeme poceo javljati zvuk ponekad kada krecem iz prve i popustam kvacilo da malo kao "cvili" i u servisu su mi rekli da je to zamajac, ali da on moze jos trajati, ali su mu to znaci da je pri kraju...
Nadati se da ti je nesto drugo u pitanju...
Imam isti auto, samo je vise presao od tvog, na tim motorima je plivajuci zamajac cest problem na odredjenoj kilometrazi, mada kod tebe i nije puno presao... Kod mene se u zadnje vrijeme poceo javljati zvuk ponekad kada krecem iz prve i popustam kvacilo da malo kao "cvili" i u servisu su mi rekli da je to zamajac, ali da on moze jos trajati, ali su mu to znaci da je pri kraju...
Nadati se da ti je nesto drugo u pitanju...
- ranger
- Posts: 2641
- Joined: 14/04/2008 14:58
- Location: Po sumama i gorama nase zemlje ponosne
#61 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
druk lezaj u banani zato nece u prvu... citaj set kvacila na izdisaju.
- Norman
- Posts: 643
- Joined: 01/03/2014 14:34
- Location: Norman's Land
#62 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Hvala svima.
Pretpostavljao sam da moram set kvačila zamijeniti.
Može li se po nečemu naslutiti da li je i zamajac zreo za zamjenu, kakvi su simptomi ako zamajac ode? Ovaj zvuk "kao da cvili"?
Pretpostavljao sam da moram set kvačila zamijeniti.
Može li se po nečemu naslutiti da li je i zamajac zreo za zamjenu, kakvi su simptomi ako zamajac ode? Ovaj zvuk "kao da cvili"?
- ranger
- Posts: 2641
- Joined: 14/04/2008 14:58
- Location: Po sumama i gorama nase zemlje ponosne
#63 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
stresanje motora pri gasenju, tresenje kad kvacilo odvaja, zvukovi razni rok pritisces kvacilo ko skripanje metal o metal, podrhtavanje lagano otprilike ispod sjedista dok auto stoji u leru itd... svako auto ima neki svoj nacin al otprilike se uvijek javljaju kombinacije ovih ili cak svi...Norman wrote:Hvala svima.
Pretpostavljao sam da moram set kvačila zamijeniti.
Može li se po nečemu naslutiti da li je i zamajac zreo za zamjenu, kakvi su simptomi ako zamajac ode? Ovaj zvuk "kao da cvili"?
-
- Posts: 622
- Joined: 10/05/2013 10:03
#64 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Kako sam se raspitivao po internetu a i kod servisera, taj plivajuci zamajac kada se mijenja se moze zamjeniti i klasicnim fixnim i to je dozvoljeno i prema uputstvima proizvodjaca i to je jeftinija opcija, nego ponovo stavljati plivajuci..ranger wrote:stresanje motora pri gasenju, tresenje kad kvacilo odvaja, zvukovi razni rok pritisces kvacilo ko skripanje metal o metal, podrhtavanje lagano otprilike ispod sjedista dok auto stoji u leru itd... svako auto ima neki svoj nacin al otprilike se uvijek javljaju kombinacije ovih ili cak svi...Norman wrote:Hvala svima.
Pretpostavljao sam da moram set kvačila zamijeniti.
Može li se po nečemu naslutiti da li je i zamajac zreo za zamjenu, kakvi su simptomi ako zamajac ode? Ovaj zvuk "kao da cvili"?
E sada kakav je osjecaj u voznji i da li je nesto drugacije, to ne bih znao... Mada po utiscima ljudi, cini mi se da nema neke posebne razlike
-
- Posts: 5231
- Joined: 22/12/2011 14:41
#65 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Prema uputstvu proizvođača NIJE dozvoljeno mijenjati plivajući fiksnim zamajcem.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#66 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Onda opterecenje prelazi na mjenjac. Koliko znam, plivajuci se i ugradjuje da "preuzme" vibracije na sebe i rastereti mjenjac. Nesto cisto sumnjam da proizvodjac dozvoljava da se plivajci zamajanac zamijeni obicnim fiksnim, jer je to cirkus.
-
- Posts: 622
- Joined: 10/05/2013 10:03
#67 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Slazem se ja sve to, samo kazem da sam od ljudi koji su ugradili fiksni cuo da nemaju nikakvih problema i da sve normalno funkcionise i ne trese pri paljenju i gasenju... E sada, da li ce nekad riknuti mjenjac zbog veceg opterecenja to ne znam...ado-šampion wrote:Onda opterecenje prelazi na mjenjac. Koliko znam, plivajuci se i ugradjuje da "preuzme" vibracije na sebe i rastereti mjenjac. Nesto cisto sumnjam da proizvodjac dozvoljava da se plivajci zamajanac zamijeni obicnim fiksnim, jer je to cirkus.
-
- Posts: 18085
- Joined: 17/04/2012 22:57
#68 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
To još uvijek nije motor koji ima ogromnu snagu i ogroman obrtni momenat tako da se može zamjeniti sa odgovarajućim zamjenskim setom, neće biti problema.
-
- Posts: 24
- Joined: 06/09/2012 15:28
#69 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
A kad valja poceti ozbiljnije obracati paznju na plivajuci zamajac, FAP filter i slicno, ako nema nikakvih problema.
Da li na 150 hiljada, 200 hiljada?
I, ako je veliki servis predvidjen na 180 hiljada, da li treba raditi ranije preventivno?
Kad kazete kvalitetno ulje, na koje mislite, ili bilo koje poznatije?
Pitam jer cesto ljudi savjetuju, radi veliki servis, mijenjaj ulje cesce nego sto je predvidjeno i slicno...
I, da, kako provjeriti u kakvom je stanju FAP filter?
Da li na 150 hiljada, 200 hiljada?
I, ako je veliki servis predvidjen na 180 hiljada, da li treba raditi ranije preventivno?
Kad kazete kvalitetno ulje, na koje mislite, ili bilo koje poznatije?
Pitam jer cesto ljudi savjetuju, radi veliki servis, mijenjaj ulje cesce nego sto je predvidjeno i slicno...
I, da, kako provjeriti u kakvom je stanju FAP filter?
-
- Posts: 622
- Joined: 10/05/2013 10:03
#70 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
U sustini plivajuci zamajac daje znakove da auto treska pri paljenju i gasenju, kada je auto u leru isto trese mjenjac i slicno, to su prvi znakovi da je pri kraju...
Veliki servis je preporucljivo raditi i prije, mada mnogi pricaju o toj granici od 150.000, mada bolje sprijeciti mnoge posljedice, tako sto ce se uraditi sto ranije... Jer ako ode zubcasti, onda to moze povuci mnoge ogromne kvarove...
Kvalitetno ulje ce ti preporuciti u svakom servisu, za ove motore se preporucuje ulje sa oznakom 5W-40, moze Total, Castrol i sl...
A FAP filter jedino provjeriti u servisu, mada je preporuka svako malo ga izvesti i na otvorenu cestu i propuhati na veliki obrtajima, kako bi on sam izvrsio regeneraciju..
Veliki servis je preporucljivo raditi i prije, mada mnogi pricaju o toj granici od 150.000, mada bolje sprijeciti mnoge posljedice, tako sto ce se uraditi sto ranije... Jer ako ode zubcasti, onda to moze povuci mnoge ogromne kvarove...
Kvalitetno ulje ce ti preporuciti u svakom servisu, za ove motore se preporucuje ulje sa oznakom 5W-40, moze Total, Castrol i sl...
A FAP filter jedino provjeriti u servisu, mada je preporuka svako malo ga izvesti i na otvorenu cestu i propuhati na veliki obrtajima, kako bi on sam izvrsio regeneraciju..
-
- Posts: 258
- Joined: 21/08/2008 22:17
#71 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Pozdrav,
prije sedmicu-dvije mi se počeo javljati zvuk brujanja u motoru na ovom autu, kilometraža 142 000. Ono klasično brujanje koje se baš čuje, kao da neka plastika udara. Ovo se čuje na bilo kakvim neravninama i pri svim brzinama.
Jel neko imao slično iskustvo? Šta bi moglo biti?
prije sedmicu-dvije mi se počeo javljati zvuk brujanja u motoru na ovom autu, kilometraža 142 000. Ono klasično brujanje koje se baš čuje, kao da neka plastika udara. Ovo se čuje na bilo kakvim neravninama i pri svim brzinama.
Jel neko imao slično iskustvo? Šta bi moglo biti?
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#72 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Ležaj nečega!? Znaš li da li je rađen veliki servis i kada i šta je sve zamijenjeno? Upali pa otvori haubu i vidi da šta nije otpalo, otkačilo se...neka glupost.
-
- Posts: 258
- Joined: 21/08/2008 22:17
#73 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Gledao sam vec pod haubom ali nije ništa otpalo niti olabavilo. Moguće je da i u prostoru kokpita neka plastika visi jer baš zvuči kao plastika . Svejedno, danas idem na redovni servis pa ću vidjet šta je.
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#74 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
U kokpitu može jedino brujati ventilator unutar kabine.aldm wrote:Gledao sam vec pod haubom ali nije ništa otpalo niti olabavilo. Moguće je da i u prostoru kokpita neka plastika visi jer baš zvuči kao plastika . Svejedno, danas idem na redovni servis pa ću vidjet šta je.
Plastika obično cvrči, kada popusti, i to nije baš jednostavno za rješiti.
Kod mene na strani suvozača se ponekad čuje prigušeno neki zvuk od plastike unutrašnjosti kokpita, kad je radio uključen i ne čuje se, ali nisam nikada utvrdio odakle dospije. Jednom mi se čula plastika kod filtera kabine, nisu je u servisu dobro vratili, pa pogledaj i to iako mislim da kod tebe nije to u pitanju.
- hekaton
- Posts: 863
- Joined: 19/12/2013 11:31
#75 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Gledajući auta do nekih 15k ovaj Pežo se čini najljepšim i najboljim, nemam baš previše iskustva pa me zanima od ljudi koji ga već imaju da li kupiti ovaj auto, pik ih je prepun, dosta "autokuca" ih sad masovno uvozi i prodaje. Kod koga kupiti, na sta obratiti paznju prilikom kupovine, kako upratiti da su kilometri vraceni, ako je presao 140-150 000 jel to vrijeme za veliki servis, i te zamajce famozne, uglavnom kako odabrati dobrog pežoa, jer to mi je ako Bog da prvo auto a nemam nekog iskustva pa ako se tu zajebem zavalio sam se gadno...
Hvala svima
P.S: Kakve su cijene servisa, velikog, malog, te odrzavanja uopste?
Hvala svima
P.S: Kakve su cijene servisa, velikog, malog, te odrzavanja uopste?