Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#451 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by amar1994 »

ado-šampion wrote:
condy wrote:Vozite auta sa manualnim rucnim mjenjačem koliko 5-10-15....godina? Sa automatskim, koliko 0 godina ? I ne valja vam automatski :D
Zar ne bi bilo zanimljivo kad budete mijenjali auto promjeniti i mjenjač i probati drugačiji, bolji, noviji ?
Ili sve po starom, nek sam bude druga boja.

Pa nakon što budete vozili nekog automatika, onda ih uporedite.
Ovaj manualni mjenjač je relikt prošlosti. Današnji automobili nude mnogo bolje i savršenije mjenjače od klasike prošlog vremena, koji su potrebni novijim motorima sa puno većim Nm, kod kojih je manualni patnja, i vrlo lako se spali lamela. Nije stvar u šaltanju, nego u tome što mjenjači napreduju u tehnološkom smislu, kao i motori, pa je automobilu potreban drugačiji mjenjač. Tom logikom, bi mogli govorit šta će nam turbo, ksenoni, led svjetla, abs, cr motori.... kad može i bez njih.
:thumbup:

Ljudi cesto odbacuju nove stvari bez da uopste probaju. Sta ce mi dizel, cadi, nema zvuka, sta ce mi turbo nelinearno ubrzava, sta ce mi automatik penzionerski, volim saltat, nemoj elektricni volan nema osjecaja, nemoj 3 cilindra nije to to, nemoj 1500 kubika malo je to, itd, itd. Stvari se mijenjaju zahtjevi su drukciji.



Ovako ce tata jednog dana na german autobahnu u karavanu, dvije sjedalice pozadi: :D Pored ovoga ne znam kome je jos do saltanja. :D

Medjutim, da se vratimo u zbilju, nazalost kod nas je takva situacija da ljudi svjesno ili nesvjesno odbacuju nove stvari jer znaju da je to van njihovog dometa. Opet kazem nazalost.
mozel li se clutch-kickovat da zadrifta malo :P , ne moze :lol: , ja sam takav da bi i ovog bmw-a manuelnog uzo , mozda promjenim misljenje kad ostarim :D
bas da zvuka bmw 6cil dizel i boxer dizel nemaju, imaju itekako 8-) :run:
citroen xm
Posts: 18127
Joined: 17/04/2012 22:57

#452 Re: RE: Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by citroen xm »

ado-šampion wrote:
Ljudi cesto odbacuju nove stvari bez da uopste probaju. Sta ce mi dizel, cadi, nema zvuka, sta ce mi turbo nelinearno ubrzava, sta ce mi automatik penzionerski, volim saltat, nemoj elektricni volan nema osjecaja, nemoj 3 cilindra nije to to, nemoj 1500 kubika malo je to, itd, itd. Stvari se mijenjaju zahtjevi su drukciji.



Ovako ce tata jednog dana na german autobahnu u karavanu, dvije sjedalice pozadi: :D Pored ovoga ne znam kome je jos do saltanja. :D

Medjutim, da se vratimo u zbilju, nazalost kod nas je takva situacija da ljudi svjesno ili nesvjesno odbacuju nove stvari jer znaju da je to van njihovog dometa. Opet kazem nazalost.
Isto tako mnogi neće da prihvate da postoje ljudi sa različitim potrebama i afinitetima od njih, bez obzira na novac.

Uprkos napretku postoje ljudi koji ne bi pogledali novog BMW-a, VW-a, Pežoa..... pored Bube iz pedesetih ili Spačeka...... itd. Uprkos forumskom trunjenju o sigurnosti, ugođaju sa klimom, nezamislivosti vožnje bez ESP-a, vazdušnih jastuka.... oni srećno krstare u svojim starim autima.

Ja automatik bilo kakav stvarno neću da gledam u svom autu pored klasičnog ručnog mjenjača bez obzira na zastarjelost. Postoje neke stvari koje ne zastarijevaju. Možda jednog dana i kupim automatika(mada ne vjerujem), ali do tada će proći puno godina i auta.
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#453 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by condy »

ado-šampion wrote:


Ovako ce tata jednog dana na german autobahnu u karavanu, dvije sjedalice pozadi: :D Pored ovoga ne znam kome je jos do saltanja. :D
Volim i ja šaltat al priznajem ne znam ovako šaltat :D

Šalu na stranu, manuelni kod 330d, sad pretpostavljam i nema u ponudi. Kod starijih ima sigurno viđao sam. Šaltanje u nižem prenosu pri punom gasu kad ga zabijaš u crveno nije ni slično ko kod šaltanje nekog tdi/hdi-a od 110-130 ps. Dva različita svijeta. Ko misli da je to isto, i da je tako glatko i kod 330d, pravo se vara. Prvo, šansa da skršiš manuelni mjenjač kod 330d je pet puta veća. Da ga pocjepaš ko lubenicu :D Drugo, imaćeš osjećaj da će ti motor kod naglog odvajanja mjenjača upasti u krilo, koliko grubo odvoji. Treće, prije odvajanja silovito krene kad ka pritisneš, za čas posla je u crvenom a ovaj hdi neće biti ni na 2500 obrtaja do tad, ti pritisneš kvačilo i onda ga blokira grubo odvoji trze, viši prenos i onda opet sastavi ko raketa, i tako te vrti u sjedištu gore dole sve do četvrtog prenosa kad ide normalnije odvajanje, i to bi mi trebao biti neki merak ćejf :lol:

Neka, bolji je automatik :wink:
User avatar
konektovan
Posts: 40634
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#454 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by konektovan »

Pricamo o obicnim auticima sa obicnim motorcicima, il' o grdosijama koje imaju obrtni k'o kamion???

poslano sa Sonija Ze
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#455 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by amar1994 »

condy wrote:
ado-šampion wrote:


Ovako ce tata jednog dana na german autobahnu u karavanu, dvije sjedalice pozadi: :D Pored ovoga ne znam kome je jos do saltanja. :D
Volim i ja šaltat al priznajem ne znam ovako šaltat :D

Šalu na stranu, manuelni kod 330d, sad pretpostavljam i nema u ponudi. Kod starijih ima sigurno viđao sam. Šaltanje u nižem prenosu pri punom gasu kad ga zabijaš u crveno nije ni slično ko kod šaltanje nekog tdi/hdi-a od 110-130 ps. Dva različita svijeta. Ko misli da je to isto, i da je tako glatko i kod 330d, pravo se vara. Prvo, šansa da skršiš manuelni mjenjač kod 330d je pet puta veća. Da ga pocjepaš ko lubenicu :D Drugo, imaćeš osjećaj da će ti motor kod naglog odvajanja mjenjača upasti u krilo, koliko grubo odvoji. Treće, prije odvajanja silovito krene kad ka pritisneš, za čas posla je u crvenom a ovaj hdi neće biti ni na 2500 obrtaja do tad, ti pritisneš kvačilo i onda ga blokira grubo odvoji trze, viši prenos i onda opet sastavi ko raketa, i tako te vrti u sjedištu gore dole sve do četvrtog prenosa kad ide normalnije odvajanje, i to bi mi trebao biti neki merak ćejf :lol:

Neka, bolji je automatik :wink:
:D
:P

pricamo o normala autima, bmw nije :mrgreen:
ako ste citali ili gledali muke vozaca starih lamborghinija :D , automatik njima odgovara , jer su prebrzi , a ne cuj 1.2tsi duplo kvacilo, ne potreban trosak od 2500KM :)
sabanss
Posts: 4597
Joined: 13/08/2006 11:20

#456 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by sabanss »

Ma to je normalno. Samo znaci da mi starimo i teze prihvatamo nove stvari.

Moje dijete vjerovatno nece ni znati da je postojalo nesto sto se zvalo kvacilo ili cak mjenjac brzina. Kao sto i mi rijetko znamo sta je naprimjer rudo ili vinta :D
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#457 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by condy »

konektovan wrote:Pricamo o obicnim auticima sa obicnim motorcicima, il' o grdosijama koje imaju obrtni k'o kamion???

poslano sa Sonija Ze
Pa nije baš autić, auto od 150 ps, koje ima oko 320 Nm.

Međutim, mogao bih se i složiti s tobom, da manuelni još može u manjim autićima, ali i tu ga neće biti više ubrzo, jer i ta auta tehnološki napreduju jako brzo.

Ovaj video najbolje pokazuje o čemu pišem :wink:

manual vs dsg

https://www.youtube.com/watch?v=hOLdZ4sf-yk
User avatar
konektovan
Posts: 40634
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#458 Re: RE: Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by konektovan »

condy wrote:
konektovan wrote:Pricamo o obicnim auticima sa obicnim motorcicima, il' o grdosijama koje imaju obrtni k'o kamion???

poslano sa Sonija Ze
Pa nije baš autić, auto od 150 ps, koje ima oko 320 Nm.

Međutim, mogao bih se i složiti s tobom, da manuelni još može u manjim autićima, ali i tu ga neće biti više ubrzo, jer i ta auta tehnološki napreduju jako brzo.

Ovaj video najbolje pokazuje o čemu pišem :wink:

manual vs dsg

https://www.youtube.com/watch?v=hOLdZ4sf-yk
U automobilima do 110 ks automatik je bespotreban trosak, i bolje je tu cifru uloziti u neku drugu dodatnu opremu, bez obzira na neke prednosti automatika. Kod nas je narod takav, a i ja sam, da se ne lazemo, da sve to gledam kroz, ned'o Bog kakav kvar koji ce ti iscijediti novcanik, a da ne pričamo o majstoru ili majstorima za takve mjenjace. Mi jos ne pripadamo razvijenom svijetu, i svako uvodjenje novih tehnologija, ne odobravamo.[emoji12] [emoji1] [emoji1]

poslano sa Sonija Ze
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#459 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by amar1994 »

condy wrote:
konektovan wrote:Pricamo o obicnim auticima sa obicnim motorcicima, il' o grdosijama koje imaju obrtni k'o kamion???

poslano sa Sonija Ze
Pa nije baš autić, auto od 150 ps, koje ima oko 320 Nm.

Međutim, mogao bih se i složiti s tobom, da manuelni još može u manjim autićima, ali i tu ga neće biti više ubrzo, jer i ta auta tehnološki napreduju jako brzo.

Ovaj video najbolje pokazuje o čemu pišem :wink:

manual vs dsg

https://www.youtube.com/watch?v=hOLdZ4sf-yk
al nema osjecaja, meni dobro nekako kad trzne, pa proslajdra malo :D , znas na sta mislim :D
a gledao sam negdje drugo, cini mi se da je do rasporeda brzina, manuelni ne moze drugom 100 dok ovaj moze :thumbup:
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#460 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by condy »

amar1994 wrote:
condy wrote:
konektovan wrote:Pricamo o obicnim auticima sa obicnim motorcicima, il' o grdosijama koje imaju obrtni k'o kamion???

poslano sa Sonija Ze
Pa nije baš autić, auto od 150 ps, koje ima oko 320 Nm.

Međutim, mogao bih se i složiti s tobom, da manuelni još može u manjim autićima, ali i tu ga neće biti više ubrzo, jer i ta auta tehnološki napreduju jako brzo.

Ovaj video najbolje pokazuje o čemu pišem :wink:

manual vs dsg

https://www.youtube.com/watch?v=hOLdZ4sf-yk
al nema osjecaja, meni dobro nekako kad trzne, pa proslajdra malo :D , znas na sta mislim :D
Dabogda je imao :D :thumbup:
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#461 Re: RE: Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by condy »

konektovan wrote:
condy wrote:
konektovan wrote:Pricamo o obicnim auticima sa obicnim motorcicima, il' o grdosijama koje imaju obrtni k'o kamion???

poslano sa Sonija Ze
Pa nije baš autić, auto od 150 ps, koje ima oko 320 Nm.

Međutim, mogao bih se i složiti s tobom, da manuelni još može u manjim autićima, ali i tu ga neće biti više ubrzo, jer i ta auta tehnološki napreduju jako brzo.

Ovaj video najbolje pokazuje o čemu pišem :wink:

manual vs dsg

https://www.youtube.com/watch?v=hOLdZ4sf-yk
U automobilima do 110 ks automatik je bespotreban trosak, i bolje je tu cifru uloziti u neku drugu dodatnu opremu, bez obzira na neke prednosti automatika. Kod nas je narod takav, a i ja sam, da se ne lazemo, da sve to gledam kroz, ned'o Bog kakav kvar koji ce ti iscijediti novcanik, a da ne pričamo o majstoru ili majstorima za takve mjenjace. Mi jos ne pripadamo razvijenom svijetu, i svako uvodjenje novih tehnologija, ne odobravamo.[emoji12] [emoji1] [emoji1]

poslano sa Sonija Ze
Slažem se pogotova sa boldanim, ali mi nemamo baš mogućnost da utičemo na te buduće tokove u autoindustriji. Vidi, kod novih audija A1 ili A3, i motora 1.4 tdi od 66 kw, ili 1.4 tfsi već dolaze upareni sa s tronic mjenjačima, koji su nekad bili namjenjeni jedino za V6 motore. Tako da i manja auta, a audi A1 to jeste, već sad dolazi sa s tronic mjenjačem.

https://home.mobile.de/AUTOMOBILPARTNER ... _228295149
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#462 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by ado-šampion »

Manuelni djeluje totalno neprirodno na ovom Golfu R, nije ni cudo sto ne moze da postigne navedene brojke. Vidi samo kako rucica landara :D , asicare mjenjac s previse kompromisa, da bude sto laganiji za saltanje, brzina izmjene u drugom platu. Tipicno VW. BMW manuelni su puno brzi. Zato su preteski za zene. :D

Sto opet ne mijenja nista u tome da ovakvom autu DSG bolje pristaje. Pa cak i u nekom TSI 150-160 konja, to je ono sto Golf dize iznad prosjeka. Ja kad sam trazio auto u opciji je bio takav Golf 6 TSI 160 s DSG, ali nazalost slabo se uvoze a kod nas su obicno najslabije varijante s 85 KS. Da ne govorim kombinacija TSI i DSG i da je pritom sve ispravno i neizjahano, nemoguca misija.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#463 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by amar1994 »

ado-šampion wrote:Manuelni djeluje totalno neprirodno na ovom Golfu R, nije ni cudo sto ne moze da postigne navedene brojke. Vidi samo kako rucica landara :D , asicare mjenjac s previse kompromisa, da bude sto laganiji za saltanje, brzina izmjene u drugom platu. Tipicno VW. BMW manuelni su puno brzi. Zato su preteski za zene. :D

Sto opet ne mijenja nista u tome da ovakvom autu DSG bolje pristaje. Pa cak i u nekom TSI 150-160 konja, to je ono sto Golf dize iznad prosjeka. Ja kad sam trazio auto u opciji je bio takav Golf 6 TSI 160 s DSG, ali nazalost slabo se uvoze a kod nas su obicno najslabije varijante s 85 KS. Da ne govorim kombinacija TSI i DSG i da je pritom sve ispravno i neizjahano, nemoguca misija.
ma uzeo si bolje auto sigurno :) , al mogao si 123i nac neki :P :D
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#464 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by ado-šampion »

Jbg kad je kod nas nikakav izbor, na kraju je palo na dizele osnovne, a tu Golf vec nema sta da trazi. :P

Ovdje je problem docekati 118d a kamoli 123d.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#465 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by amar1994 »

:D :D
kenan77
Posts: 302
Joined: 05/10/2013 09:02

#466 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by kenan77 »

dado_ wrote:Ima li iko iskustva s ovim automatikom kod 308 facelift 2011-2013? guglo sam al nigdje da nadjem nista konkretno... vidim kramar ih dovlaci dosta automatika, sta bi bilo pametnije uzet automatika ili manual? dosadilo mi vise saltat a moglo bi se razmisljat o kupovini jednog u skorije vrijeme :D
Prijatelju,vozim ga evo 10 mjeseci,2011 god,1.6 hdi,112ks..taj ima 6+1 brzina,zovu ga pilotirani mjenjac ili robotizirani mjenjac (kompjuter koji odreduje vrijeme promjene brzine daje nalog el motoru koji preko sajle mjenja brzinu i taj prenos se malo osjeti u obliku laganog zastoja..ima mogucnost manuelnog mjenjanja brzina na samom mjenjacu (lijevo i na klik gore + klik dole -) i mogucnost mjenjanja brzina na volanu (na lijevoj strani volana klik+ desna strana -) Stim da on sam prebacuje u manju brzinu ako ti ne odradis.Cak i ako je u automatic polozaju ti po potrebi na volanu mozes prebacit u manju ili u vecu brzinu zavisno ako kompjuter podrzi,znaci zastita maximalna.Moras se malo naviknut jer svaki jaci stisak gasa prebaciva u manju brzinu,jako udobno auto za voznju na duze relacije,neugodan po ostecenom asvaltu,rupama neravninama.Gradska voznja kao da mu ne lezi,kao da mu je dosadna al kad izades na otvoreno predobar,stabilan.Od 100 km/h do 150km/h veoma pouzdan,ne zastaje i tada ne osjetis te prelaze brzina.
kenan77
Posts: 302
Joined: 05/10/2013 09:02

#467 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by kenan77 »

citroen xm wrote:Nije sporno da su dobri novi automatici, ko voli slobodno neka kupuje. Mene ne interesuje još uvijek jer volim da šaltam.
Mozes ti sa ovim tzv pilotiranim mjenjacem šaltat,volja ti na mjenjacu volja ti na volanu al lijevu nogu svezi kaišem za svoj sic :-)
citroen xm
Posts: 18127
Joined: 17/04/2012 22:57

#468 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by citroen xm »

Znam, ali još dugo ću se držati klasičnog ručnog. :)
User avatar
Haris033
Posts: 3865
Joined: 02/02/2005 07:07
Location: Sarajevo
Contact:

#469 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by Haris033 »

Juce dok sam se parkirao, pritskom na kvacilo osjetio sam neko krckanje u motoru.. Da li je to znak da mi je lamela pri kraju?

Model je P308 1.6 HDi 2008 gp, s tim da mi je receno da isti nema plivajuci zamajac i FAP filter.

Ako je set kvacila u kvaru, gdje popraviti isti i koliko bi koštala popravka?
Daybreaker
Posts: 79
Joined: 23/02/2011 21:16
Location: otkud znam!:)

#470 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by Daybreaker »

Pitanje za iskusnije vlasnike Peugeota. Jel potrebno u zimskom perodu iskljuciti opciju elektronskog preklapanja retrovizora, zbog leda i snijega?!
User avatar
Better Man
Posts: 16773
Joined: 01/10/2006 20:10

#471 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by Better Man »

Daybreaker wrote:Pitanje za iskusnije vlasnike Peugeota. Jel potrebno u zimskom perodu iskljuciti opciju elektronskog preklapanja retrovizora, zbog leda i snijega?!
Ne.
Kataklinger
Posts: 1564
Joined: 23/12/2013 11:02

#472 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by Kataklinger »

Daybreaker wrote:Pitanje za iskusnije vlasnike Peugeota. Jel potrebno u zimskom perodu iskljuciti opciju elektronskog preklapanja retrovizora, zbog leda i snijega?!
Kad smo vec kod zimskog perioda, preporuka: ako auto ostane vani preko noci pa ujutro orosi i zaledi sajba, ne pokusavati brisati brisacima jer ce se unistit. Ja sam na relativno novom autu sjeb'o brisace na taj nacin, a imao strugalicu u gepeku :/
A to za retrovizore, ja bih ti preporucio da to ugasis, jer i ja imam Peugeot i automatsko sklapanje retrovizora. Nakon prosle zime su se otezano sklapali, pa sam ih rastavlj'o da podmazem. Jedan je cak bio skroz zablokirao.
Kataklinger
Posts: 1564
Joined: 23/12/2013 11:02

#473 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by Kataklinger »

kenan77 wrote:
dado_ wrote:Ima li iko iskustva s ovim automatikom kod 308 facelift 2011-2013? guglo sam al nigdje da nadjem nista konkretno... vidim kramar ih dovlaci dosta automatika, sta bi bilo pametnije uzet automatika ili manual? dosadilo mi vise saltat a moglo bi se razmisljat o kupovini jednog u skorije vrijeme :D
Prijatelju,vozim ga evo 10 mjeseci,2011 god,1.6 hdi,112ks..taj ima 6+1 brzina,zovu ga pilotirani mjenjac ili robotizirani mjenjac (kompjuter koji odreduje vrijeme promjene brzine daje nalog el motoru koji preko sajle mjenja brzinu i taj prenos se malo osjeti u obliku laganog zastoja..ima mogucnost manuelnog mjenjanja brzina na samom mjenjacu (lijevo i na klik gore + klik dole -) i mogucnost mjenjanja brzina na volanu (na lijevoj strani volana klik+ desna strana -) Stim da on sam prebacuje u manju brzinu ako ti ne odradis.Cak i ako je u automatic polozaju ti po potrebi na volanu mozes prebacit u manju ili u vecu brzinu zavisno ako kompjuter podrzi,znaci zastita maximalna.Moras se malo naviknut jer svaki jaci stisak gasa prebaciva u manju brzinu,jako udobno auto za voznju na duze relacije,neugodan po ostecenom asvaltu,rupama neravninama.Gradska voznja kao da mu ne lezi,kao da mu je dosadna al kad izades na otvoreno predobar,stabilan.Od 100 km/h do 150km/h veoma pouzdan,ne zastaje i tada ne osjetis te prelaze brzina.
Taj robotizirani mjenjac je na vrlo losem glasu, i on se ugradjivao u modele s 1.6 HDI motorom, dok je u ove s 2.0 HDI isao klasicni automatski mjenjac. Na peugeotclub.ba forumu nemaju pozitivna misljenja o tom robozitiranom mjenjacu, raja ga ne preporucuje, pa prelistaj malo forum ili posalji upit tamo. Sto se samog auta tice, 308 FL je fenomenalan u tom cjenovnom rangu i klasi (mozda i jedan od bestbuy-eva) pogotovo sa malo boljom opremom tipa Allure, Feline...realno modeli bez neke opreme i nisu nešto u odnosu na 307, kad vidim unutra obična sjedišta, volan iz 307, kokpit u sivoj boji, bez navigacije, onu staru instrument tablu još bez digitalne klime itd., i nije neka aman zaman razlika u odnosu na 307, osim što je malo komforniji i ima malo više prostora. Ali uz panoramu, navigaciju, profilisana sjedišta, volan iz Allure opreme (sportski zasječeni), kokpit u piano-black boji (crna sjajna), kromirane lajsne na karoseriji itd. to je već drugo auto.
Jedino što mu je ovaj motor 1.6 malo poslab obzirom na težinu od skoro 1400kg, pa čak i ovaj jači od 112KS. Ja još nisam na PiK-u vidio nijedan P308 Facelift dizel sa 2.0 HDI motorom. Ili ih nema ili ih fakat niko ne uvozi. Viđao sam 2.0 HDI samo u ovim prije Facelifta.

Facelift sa 1.6 HDI motorom od 82kW/112KS ima 6 brzina i Start-Stop sistem a od 68kW/92KS ima 5 brzina i nema Start-Stop. U Faceliftu je 1.6 HDI malo modificiran i pouzdaniji je, tj ima 8 ventila za razliku od 1.6 HDI u modelu prije facelifta, koji ima 16 ventila i 2KS manje (tj. ima 110KS). Mislim da je i razlika u onom aditivu za FAP filter, kod ovog prije facelifta je klasično sipanje u poseban rezervoar i ide 2-3 litra, a u ovom Faceliftu je umjesto rezervoara neka "kesica" s aditivom u koju stane samo 1 litar, ali se mijenja komplet kesica, tj. ne dosipa se. Pa je vjerovatno i jeftinije nego kupovati 3 litre aditiva a skup je strašno. Oko 150KM litar. Mali servis je oko 190KM kod neovlaštenih servisa, u ovlaštenom oko 300KM. Veliki kod neovlaštenih bi trebao biti oko 400-500KM sa full setom (uključujući i španere mikroremena) a u ovlaštenom računaj skoro duplo skuplje. Za zamajac ne znam, ali je garant preskup jer je plivajući.
Boljka je taj famozni FAP filter ko' i svakom dizelu, na kilometraži iznad 180 000 jer se začepi zbog gradske vožnje do tog nivoa da mu ni regeneracija ne može pomoći. Ali može se pokušat očistit pa dijagnostikom prijavit kao novi, u najgorem slučaju odradit FAP-off fizički i softverski i mirna glava. Zato je najbolje s vremena na vrijeme izaći na autoput i propuhat ga 15ak minuta na 3500 obrtaja.
User avatar
ElRe
Posts: 10844
Joined: 12/12/2011 11:28

#474 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by ElRe »

Veliki servis u ovlastenom servisu

Image
direstraits0078
Posts: 5231
Joined: 22/12/2011 14:41

#475 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by direstraits0078 »

Kataklinger wrote: Boljka je taj famozni FAP filter ko' i svakom dizelu, na kilometraži iznad 180 000 jer se začepi zbog gradske vožnje do tog nivoa da mu ni regeneracija ne može pomoći. Ali može se pokušat očistit pa dijagnostikom prijavit kao novi, u najgorem slučaju odradit FAP-off fizički i softverski i mirna glava. Zato je najbolje s vremena na vrijeme izaći na autoput i propuhat ga 15ak minuta na 3500 obrtaja.
Nije kod svih proizvođača isti sistem, izražen problem ima samo PSA, zbog sistema koji je takav kakav je. Neki drugi proizvođači imaju dpf sisteme koji traju koliko i motor.
Post Reply