Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
User avatar
Haris033
Posts: 3865
Joined: 02/02/2005 07:07
Location: Sarajevo
Contact:

#201 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by Haris033 »

amar1994 wrote:joj kako pogadjam ove kvarove :-) :D :D , hajde drago mi je da si rjesio problem :thumbup:
hvala :thumbup:
User avatar
konektovan
Posts: 40649
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#202 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by konektovan »

Haris033 wrote:
amar1994 wrote:ma ikod mene slicno radi,al nelupka a preso 60000km :lol: ,Ado je upravu za te plastike i cuda razna,prva popusti ona toplotna zastita iznad DPF/turbine pa lupka ;-)
Image
:thumbup:
Samo da se javim i da kažem kako sam sanirao kvar. Ipak je popustila ova toplotna zaštita, tj. otkačila se sa jedne strane, te je uslijed vibracija davala onakav zvuk. Odveo mehaničaru, koji je isti nekako fiksirao.

Između ostalog, na 155.000 pređenih km uradio sam veliki servis (z. remen, v. pumpa, španeri...) + zamjenio 4 grijača (na moju sreću, grijači nisu zapekli) u ovlaštenom servisu i sve me je koštalo 640,00 KM :izet: :) , što i nije skupo za ovlašteni servis, te sam sada miran slijedećih 180.000 km. :izet:

Sve ispalo super po tebe i tvog lava. :thumbup: :mrgreen:


Gdje si radio servis????
direstraits0078
Posts: 5231
Joined: 22/12/2011 14:41

#203 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by direstraits0078 »

Rekoh da ti vidim neki put...
User avatar
Haris033
Posts: 3865
Joined: 02/02/2005 07:07
Location: Sarajevo
Contact:

#204 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by Haris033 »

konektovan wrote:
Haris033 wrote:
amar1994 wrote:ma ikod mene slicno radi,al nelupka a preso 60000km :lol: ,Ado je upravu za te plastike i cuda razna,prva popusti ona toplotna zastita iznad DPF/turbine pa lupka ;-)
Image
:thumbup:
Samo da se javim i da kažem kako sam sanirao kvar. Ipak je popustila ova toplotna zaštita, tj. otkačila se sa jedne strane, te je uslijed vibracija davala onakav zvuk. Odveo mehaničaru, koji je isti nekako fiksirao.

Između ostalog, na 155.000 pređenih km uradio sam veliki servis (z. remen, v. pumpa, španeri...) + zamjenio 4 grijača (na moju sreću, grijači nisu zapekli) u ovlaštenom servisu i sve me je koštalo 640,00 KM :izet: :) , što i nije skupo za ovlašteni servis, te sam sada miran slijedećih 180.000 km. :izet:

Sve ispalo super po tebe i tvog lava. :thumbup: :mrgreen:


Gdje si radio servis????
U servisu "Blok" , ul. Srđana Aleksića 25.
User avatar
konektovan
Posts: 40649
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#205 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by konektovan »

direstraits0078 wrote:Rekoh da ti vidim neki put...

To ti meni? :roll: :mrgreen:

Ma ja sam vec bio kod svojih majstora, i narucio se za sljedecu sedmicu. :mrgreen: Cojeka iznad sam pitao cisto zbog cijene, koja je po meni, izuzetno niska, za jedan ovlasteni. E sad, sa kakvim dijelovima rade, i daju garanciju da moze taj set izgurati 180 tisuca, to mi malo suhveli.
User avatar
Haris033
Posts: 3865
Joined: 02/02/2005 07:07
Location: Sarajevo
Contact:

#206 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by Haris033 »

konektovan wrote: Cojeka iznad sam pitao cisto zbog cijene, koja je po meni, izuzetno niska, za jedan ovlasteni. E sad, sa kakvim dijelovima rade, i daju garanciju da moze taj set izgurati 180 tisuca, to mi malo suhveli.
Meni su dali garanciju na 1 godinu za set zupčastog remena (iz ne znam kojeg razloga) i rekli da sam miran 180.000km, baš kao što su mi prije 10-tak godina dali istu takvu garanciju na zamjenu seta zupčatog remena (u ovlaštenom servisu) kod Ford Focusa, s tim da su mi rekli da se kod Focusa zupčasti mjenja na svakih pređenih 50-60000km.


http://proauto.ba/odrzavanje-polovnog-p ... 2008-2012/

Cijena osnovnog servisa: 78 KM.
Pokretan 1,6-litarskim 16-ventilskim HDi motorom, 308 je prema riječima ovlašenih servisera jedan od najboljih polovnih automobila. Zanimljivo je to da su upravo najcjenjeniji oni kupljeni u BiH, ali svjedoci smo da su stotine primjeraka dostupne u oglasnicima polovnih vozila, a većina vodi porijeklo iz neke od zemalja Evropske unije. Ono što je posebno zanimljivo je to da su modeli namijenjeni prodaji u Evropi i prodaji u BiH različiti. Osnovna razlika je u sistemu za smanjenje emisije štetnih gasova. Naime, dobar dio primjeraka prodatih u BiH prodat je upravo bez filtera krutih čestica. Stoga je možda i bolje da svoju potragu za polovnjakom na početku bazirate na potrazi modela koji je kupljen u BiH.


Kako se radi o automobilu koji nosi breme udobnih Peugeotovih limuzina iz prošlosti, francuski proizvođač je i za 308 pripremio sasvim jednostavnu formu ovjesa posebno prilagođenu što efikasnijem amortizovanju neravnina na podlozi. Prema tome, 308 definitivno nije automobil koji će pružiti veliko sportsko uzbuđenje, ali će pružiti komfor i za putnike i za novčanik vozača.
Osnovni potrošni elementi na ovjesu sada su zasebno integrisani na vozilo, pa se kugle ugrađuju odvojeno od lafete, što je cijenu investicije za zamjenu kugli dramatično smanjilo. Sa cijenom od 82 KM, zamjena kugle teško može biti jeftinija na ovako mladom automobilu. Pored kugli, drugi element koji je potrebno ispitati prilikom odabira polovnog primjerka su stabilizatori na prednjim točkovima. Kako se u BiH vozi na cestama sa nešto izraženijim neravninama u odnosu na ceste u Evropi, stabilizatori su pored kugli jedini elementi koji su podložni nešto češćim oštećenjima. Kao što je slučaj i sa kuglama, i cijena oba prednja stabilizatora sa zamjenom košta svega 170 KM.
Prepoznavanjem zahtjeva vlasnika polovnih vozila, Peugeot je napravio posebni ugovor sa proizvođačem dijelova Motoquip, pri čemu je u ovlaštenom servisu moguće ugraditi dijelove za 50 odsto jeftinije u odnosu na dosadašnje dostupne dijelove. Dijelove Motoquip moguće je koristiti i na modelima Peugeota 308 proizvedenim 2008. godine, a pored ugradnje dijelova koje je zvanično odabrala i odobrila PSA grupa, dobija se i 1 godina garancije na svaki ugrađeni dio.


Ono što je poznato je to da je Peugeot 308 naslijedio najbolje karakteristike prethodnih Peugeota. Dakle, uzbuđenje nije njegova teritorija, ali pouzdanost i dugotrajnost zasigurno jesu. Sa minimalnim problemima na ovjesu, inače karakterističnim za sve polovne automobile u BiH, Peugeot 308 1.6 HDi (90 KS) odskočio je iznad prosjeka polovnih vozila.

Izvršavanje osnovnog servisa ključno je za održavanje optimalnog stanja motora i ostalih sklopova Peugeota 308. Kako se radi o modernom automobilu, servisni centar preporučuje promjenu motornog ulja i filtera ulja svakih 10.000 kilometara. Promjena filtera ventilacije izvršava se svakih 20.000 kilometara, dok se promjena zračnog filtera i filtera za gorivo preporučuje svakih 40.000 kilometara. Na ovaj način, Peugeot je smanjio troškove prilikom izvršavanja osnovnog servisa. Prilikom kupovine polovnog automobila bez uredno ispunjenje servisne knjižice i uredne servisne historije, preporučujemo izvršavanje kompletnog servisa.

Cijena dijelova sa ugradnjom
– Preporučeni servis
Dijelovi 1.6 VTi (120 KS) 1.6 HDi (90 KS)
Zupčasti remen i zatezači – 457 KM
Klinasti remen 44 KM 45 KM
Svjećice 67 KM –
Grijači – 205 KM
Motorno ulje (5 l) 72 KM 60 KM
Uljni filter 18 KM 18 KM
Zračni filter 32 KM 51 KM
Filter za gorivo – 100 KM
Disk-pločice (prednje) 168 KM 168 KM
Ukupno 401 KM 1.104 KM
Preporučeni servis nakon kupovine polovnog automobila koji
ne posjeduje servisnu knjižicu (cijene dijelova sa ugradnjom).
– Troškovi održavanja
Dijelovi 1.6 VTi (120 KS) 1.6 HDi (90 KS)
Ulje za mjenjač 40 KM –
Ulje za kočnice 30 KM 30 KM
Disk-pločica (zadnje) 109 KM 109 KM
Kočni diskovi prednji (par) 220 KM 220 KM
Kočni diskovi zadnji (par) 212 KM 212 KM
Amortizeri (prednji par) 303 KM 303 KM
Amortizeri (zadnji par) 433 KM 433 KM
Kugle 82 KM 82 KM
Krajnice 127 KM 127 KM
Lafete 353 KM 353 KM
Manžetne do mjenjača 126 KM 126 KM
Ležajevi (prednji par) 459 KM 502 KM
Ležajevi (zadnji par) 413 KM 413 KM
Set kvačila 452 KM 523 KM
Hladnjak motora 422 KM 384 KM
Auspuh (zadnji lonac) 68 KM 184 KM
Far (prednji) 329 KM 329 KM
Far (zadnji) 169 KM 169 KM
Vanjski retrovizor 227 KM 227 KM
Vjetrobrasnko staklo (prednje) 538 KM 538 KM
Vjetrobrasnko staklo (zadnje) 441 KM 454 KM
Bočno staklo (prednje) 117 KM 117 KM
Bočno staklo (zadnje) 113 KM 113 KM
Izvor informacija:
Ovlašteni servis za Peugeot – AE System Trebinje


Jedini značajniji problem koji se manifestovao na većem broju primjeraka koji su posjećivali ovlaštene servise je začepljena “sitka” (mrežica) na pumpi od ulja. Prljavštine koje se filtriraju ostaju na mrežici, što dovodi i do smanjenja protoka ulja, te usporenog podmazivanja i rashlađivanja elemenata u motoru. S obzirom na to da se radi o jednostavno rješivom problemu, ovlašteni servis će za zamjenu “sitke” naplatiti samo 55 KM. Ispravnost ovog elementa može biti presudna za druge elemente u motoru. Oslabljen protok ulja onemogućava adekvatno podmazivanje elemenata, što se u najgorem slučaju može odraziti na oslabljeno podmazivanje turbopunjača. Jasno je da se nedovoljno podmazani i rashlađeni turbopunjač lako može oštetiti. Srećom, servisni centri nisu zabilježili probleme sa turbinom i drugim elementima motora, pa pored izvršavanja redovnog servisa i pravovremenom zamjenom zupčastog remena, i polovni 1,6-litarski HDi služi praktično kao i nov motor.

Set zupčastog remena obavezno je zamijeniti nakon 180.000 broja pređenih kilometara. Prije kupovine detaljno provjerite historiju određenog modela, a pored toga, preporučuje se i promjena osnovnih elemenata kao što su diskovi na prednjim točkovima, te kočne pločice na prednjim i na zadnjim diskovima.

Zanimljivo je da se 16-ventilska verzija ugrađivala tri godine, dok je dolaskom redizajniranog modela 2011. godine, 16-ventilski 1,6-litarski HDi zamijenjen 8-ventilskom verzijom. Osnovne performanse i potrošnja ostali su gotovo nepromijenjeni. Za razliku od itekako pouzdanih i ekonomičnih dizelskih motora (nisu značajniji problemi zabilježeni ni na ostalim verzijama), serviseri su zabilježili povećan broj problema na 1,6-litarskom benzinskom VTi motoru kojeg je grupa PSA razvila u saradnji sa BMW-om. Iako se radi o motoru sa integrisanom naprednom tehnikom variabilnog upravljanja ventilima, brojni vlasnici automobila pokretanih sa ovim motorom žalili su se na iznenadan gubitak snage, pojavljivanje neobičnih zvukova iz predjela motora, a na koncu i na problem sa rashlađivanjem. Pored osjetljivijih bregastih osovina i sistema VTi, procijenjeno je i to da je lanac (koji se koristi umjesto zupčastog remena), nešto kraćeg eksploatacionog vijeka.

Definitivno najpopularniji motor u Peugeotu 308 je 1,6-litarski HDi koji razvija 90 KS. Zbog minimalnih standardnih problema, savjetujemo da tražite modele upravo sa ovim motorom. Dostupni su i benzinci.

Pored osnovnog 1,6-litarskog motora, na našem tržištu dostupna je i turboverzija istog motora, a u nešto manjem broju primjeraka dostupan je i 1,4-litarski benzinac sa 95 KS. Bez obzira na dostupnost benzinskih motora koji su i nešto jeftiniji, okosnicu tržišta ipak predstavljaju modeli pogonjeni dizelašima. Sa početnom cijenom od 11.000 KM, polovni Peugeot 308 predstavlja racionalan izbor uz kojeg se, pored pouzdanosti i ekonomičnosti dobija i bogata dodatna oprema. Svaki model opremljen je klima-uređajem i elektronskim paketom, a sudeći prema iskustvima vlasnika i servisera, dodatna oprema u kabini, kao i osnovni mehanički sklopovi funkcionišu bezgrešno.

Oprema u kabini, kvalitet plastičnih elemenata i kompletan ambijent još se gotovo mogu poistovijetiti sa onim što gledamo u novim automobilima. Teško je pronaći povoljnijeg, a opremljenijeg i komfornijeg kompakta.
U svakom slučaju, polovni Peugeot 308 je prilično mlad automobil, pa se pronalaskom adekvatno održavanog primjerka definitivno može dobiti automobil koji može služiti gotovo kao i nov. To se posebno odnosi na popularne verzije pokretanje 1,6-litarskim HDi motorom koji je zvanično najekonomičniji automobil na svijetu.
User avatar
konektovan
Posts: 40649
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#207 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by konektovan »

Nema smisla davati godinu garancije na nesto sto bi trebalo da traje 180 tisuca, to dvoje ne ide zajedno nikako?!
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#208 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by amar1994 »

je li neko od vas, preventivno mijenjao ovo sito za dovod ulja, na koliko bi se to otprilike trebalo odraditi ako se mijenja ulje svakih 10000km :? :)
User avatar
konektovan
Posts: 40649
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#209 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by konektovan »

amar1994 wrote:je li neko od vas, preventivno mijenjao ovo sito za dovod ulja, na koliko bi se to otprilike trebalo odraditi ako se mijenja ulje svakih 10000km :? :)

Ja nisam, a evo ovdje u ovom tekstu pise, da je 55 KM zamjena, al' i to mi nesto jeftino za ovlasteni. :roll:
Gandra_1
Posts: 622
Joined: 10/05/2013 10:03

#210 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by Gandra_1 »

konektovan wrote:
amar1994 wrote:je li neko od vas, preventivno mijenjao ovo sito za dovod ulja, na koliko bi se to otprilike trebalo odraditi ako se mijenja ulje svakih 10000km :? :)

Ja nisam, a evo ovdje u ovom tekstu pise, da je 55 KM zamjena, al' i to mi nesto jeftino za ovlasteni. :roll:
Bolje ti ga je preventivno promjeniti, da ti ne bi otisdla turbina, jer zacepljenje sita je glavni problem kod turbine..

Kada se uradi zamjena turbine, obicno sito skroz uklone...
Kataklinger
Posts: 1564
Joined: 23/12/2013 11:02

#211 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by Kataklinger »

Ima li nekih bitnijih razlika između 1.6 HDI od 110KS koji je bio u prvoj verziji P308 (PH1) i ovog 1.6 e-HDI od 112KS sa start-stop sistemom koji se ugrađivao u P308 PH2 (ovaj s led diodama naprijed)? Osim što je smanjen broj ventila sa 16 na 8, ima li nekih prednosti u pogledu pouzdanosti, održavnja, kvaliteta nekih dijelova i slično?
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#212 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by amar1994 »

Kataklinger wrote:Ima li nekih bitnijih razlika između 1.6 HDI od 110KS koji je bio u prvoj verziji P308 (PH1) i ovog 1.6 e-HDI od 112KS sa start-stop sistemom koji se ugrađivao u P308 PH2 (ovaj s led diodama naprijed)? Osim što je smanjen broj ventila sa 16 na 8, ima li nekih prednosti u pogledu pouzdanosti, održavnja, kvaliteta nekih dijelova i slično?
ima
1. DV6 motor vise nema 16 nego 8 ventila(jedna bregasta), bolji i siri opseg obrtnog momenta 270NM(1750-2750rpm) laksi je od 16v motora
izgleda da manje problema ima sa zacepljenjem uljnih kanala kod 8V verzije,ali jos uvijek je potencijala bomba ako nije redovno odrzavan :-)
16V je takodje imao problema sa lancem bregaste, ovaj nema(nadamo se :D ), cini mi se i bolji EGR da su stavili,DPF sranja uvijek moze biti al zgazis ga svake druge sedmice autoputem na 3500 obrtaja i mirna bosna :P ;-)
2. Svaki od 112ks ima mjenjac od 6 brzina, koji mu daje bolju elasticnost i za nijansu manju potrosnju, takodje laksi od 5brzinskog mjenjaca
:) :thumbup:
User avatar
konektovan
Posts: 40649
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#213 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by konektovan »

Gandra_1 wrote:
konektovan wrote:
amar1994 wrote:je li neko od vas, preventivno mijenjao ovo sito za dovod ulja, na koliko bi se to otprilike trebalo odraditi ako se mijenja ulje svakih 10000km :? :)

Ja nisam, a evo ovdje u ovom tekstu pise, da je 55 KM zamjena, al' i to mi nesto jeftino za ovlasteni. :roll:
Bolje ti ga je preventivno promjeniti, da ti ne bi otisdla turbina, jer zacepljenje sita je glavni problem kod turbine..

Kada se uradi zamjena turbine, obicno sito skroz uklone...

Uradio bi ja to, ako je 55 KM, al' cisto sumnjam da je ta cijena u pitanju. Ja mislim da je posao oko toga zahtjevan poprilicno, i ne jeftin, kako su naveli u ovom tekstu.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#214 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by amar1994 »

cini mi se da se mora dpf skinut i jos nekih cuda
evo tema ako sta moze pomoc :mrgreen:
http://www.mazda3forums.co.uk/index.php?topic=12597.0
:wink:
User avatar
konektovan
Posts: 40649
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#215 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by konektovan »

amar1994 wrote:cini mi se da se mora dpf skinut i jos nekih cuda
evo tema ako sta moze pomoc :mrgreen:
http://www.mazda3forums.co.uk/index.php?topic=12597.0
:wink:
Ja nemam dpf. :mrgreen:
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#216 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by amar1994 »

konektovan wrote:
amar1994 wrote:cini mi se da se mora dpf skinut i jos nekih cuda
evo tema ako sta moze pomoc :mrgreen:
http://www.mazda3forums.co.uk/index.php?topic=12597.0
:wink:
Ja nemam dpf. :mrgreen:
Onda je tebi lakse :mrgreen:
User avatar
konektovan
Posts: 40649
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#217 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by konektovan »

amar1994 wrote:
konektovan wrote:
amar1994 wrote:cini mi se da se mora dpf skinut i jos nekih cuda
evo tema ako sta moze pomoc :mrgreen:
http://www.mazda3forums.co.uk/index.php?topic=12597.0
:wink:
Ja nemam dpf. :mrgreen:
Onda je tebi lakse :mrgreen:

Najbolje je onda zamijeniti kompletan motor, kako je krenulo. :mrgreen:
User avatar
Spear
Posts: 270
Joined: 01/07/2011 20:27
Location: in your head

#218 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by Spear »

Ja samo da uletim i da kazem da je novi peugeot 308 meni prepreprelijep :-D

kad ce biti 15 hiljada? :-D
User avatar
konektovan
Posts: 40649
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#219 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by konektovan »

Spear wrote:Ja samo da uletim i da kazem da je novi peugeot 308 meni prepreprelijep :-D

kad ce biti 15 hiljada? :-D
Pa vjerovatno za 2-3 godine, a mozda i ranije.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#220 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by amar1994 »

amar1994 wrote:
konektovan wrote:
amar1994 wrote:cini mi se da se mora dpf skinut i jos nekih cuda
evo tema ako sta moze pomoc :mrgreen:


Ja nemam dpf. :mrgreen:
Onda je tebi lakse :mrgreen:

Najbolje je onda zamijeniti kompletan motor, kako je krenulo. :mrgreen:

:shock: :-) :-)
User avatar
konektovan
Posts: 40649
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#221 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by konektovan »

Ovdje je prikazana zamjena svega i svacega. Mene zanima ta sitka, koja se ne cini nesto previse komplikovana za zamjenu. :mrgreen:
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#222 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by amar1994 »

konektovan wrote:Ovdje je prikazana zamjena svega i svacega. Mene zanima ta sitka, koja se ne cini nesto previse komplikovana za zamjenu. :mrgreen:
:thumbup: :mrgreen: :mrgreen:
User avatar
konektovan
Posts: 40649
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#223 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by konektovan »

amar1994 wrote:
konektovan wrote:Ovdje je prikazana zamjena svega i svacega. Mene zanima ta sitka, koja se ne cini nesto previse komplikovana za zamjenu. :mrgreen:
:thumbup: :mrgreen: :mrgreen:
Kol'ko ono rece, 55 KM zamjena?! :D
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#224 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by amar1994 »

konektovan wrote:
amar1994 wrote:
konektovan wrote:Ovdje je prikazana zamjena svega i svacega. Mene zanima ta sitka, koja se ne cini nesto previse komplikovana za zamjenu. :mrgreen:
:thumbup: :mrgreen: :mrgreen:
Kol'ko ono rece, 55 KM zamjena?! :D
jest :mrgreen:
User avatar
konektovan
Posts: 40649
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#225 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by konektovan »

amar1994 wrote:
konektovan wrote:
Kol'ko ono rece, 55 KM zamjena?! :D
jest :mrgreen:
Mozda u funtama Amare, a i to je pitanje. :mrgreen:
Post Reply