Peugeot 307 Hdi iskustva.hitno!!!

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Kataklinger
Posts: 1564
Joined: 23/12/2013 11:02

#76 Re: Peugeot 307 Hdi iskustva.hitno!!!

Post by Kataklinger »

4m3l wrote: Pa ako hoces da je imalo poletan moras ga na 2000+ obrtaja drzat ali tad onda trosi ko lud...

Ne znam jesam li dobio krivu informaciju, na ovima koji dodju sa FAP-om i zamajcem, navodno kad se oni ukinu dolazi do gubitka snage motora ?
Zamajac ne možeš ukinut, a spomenuo sam ga zato što neki modeli imaju fiksni, a neki plivajući zamajac. I taj plivajući je znatno skuplji, a i podložniji kvaru. A ne vidim razlog zašto bi motor gubio snagu ukidanjem FAP-a, to je samo filter partikularnih čestica u sklopu izudvne grane.
User avatar
p206
Posts: 7949
Joined: 23/06/2011 07:23
Location: Medžika Džonsona br. 72

#77 Re: Peugeot 307 Hdi iskustva.hitno!!!

Post by p206 »

saiks wrote:Cura kupila 307 hdi 90ks,03 godina,sad mene zanima,kvacilo odvaja visoko,da li se to moze namjestiti da odvaja nize?
Nisam nikakav znalac što se tiče auta, ali vidio sam da na starijim autima se opruga ili sajla ili kako se vec zove, popusti ili zategne, da bi kvačilo odvajalo niže...ne znam na 307 kako ide, ali raspitaj se da li može na ovaj način...
Selmir_Tz
Posts: 207
Joined: 20/01/2013 16:22

#78 Re: Peugeot 307 Hdi iskustva.hitno!!!

Post by Selmir_Tz »

Kataklinger wrote:
4m3l wrote: Pa ako hoces da je imalo poletan moras ga na 2000+ obrtaja drzat ali tad onda trosi ko lud...

Ne znam jesam li dobio krivu informaciju, na ovima koji dodju sa FAP-om i zamajcem, navodno kad se oni ukinu dolazi do gubitka snage motora ?
Zamajac ne možeš ukinut, a spomenuo sam ga zato što neki modeli imaju fiksni, a neki plivajući zamajac. I taj plivajući je znatno skuplji, a i podložniji kvaru. A ne vidim razlog zašto bi motor gubio snagu ukidanjem FAP-a, to je samo filter partikularnih čestica u sklopu izudvne grane.
Plivajući zamajac se bez problema zamijeni sa običnim ali se tom prilikom obavezno mora mijenjati i lamela-mora se staviti lamela sa oprugama.
Kataklinger
Posts: 1564
Joined: 23/12/2013 11:02

#79 Re: Peugeot 307 Hdi iskustva.hitno!!!

Post by Kataklinger »

Selmir_Tz wrote:
Kataklinger wrote:
4m3l wrote: Pa ako hoces da je imalo poletan moras ga na 2000+ obrtaja drzat ali tad onda trosi ko lud...

Ne znam jesam li dobio krivu informaciju, na ovima koji dodju sa FAP-om i zamajcem, navodno kad se oni ukinu dolazi do gubitka snage motora ?
Zamajac ne možeš ukinut, a spomenuo sam ga zato što neki modeli imaju fiksni, a neki plivajući zamajac. I taj plivajući je znatno skuplji, a i podložniji kvaru. A ne vidim razlog zašto bi motor gubio snagu ukidanjem FAP-a, to je samo filter partikularnih čestica u sklopu izudvne grane.
Plivajući zamajac se bez problema zamijeni sa običnim ali se tom prilikom obavezno mora mijenjati i lamela-mora se staviti lamela sa oprugama.
Mislio sam na to da se ne može skroz ukinuti iz auta kao FAP, a svakako se može zamijenit fiksnim.
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#80 Re: Peugeot 307 Hdi iskustva.hitno!!!

Post by jefferson »

citro wrote:@Jefferson

Cijenim tvoje poznavanje problematike podmazivanja sus motora koje doseze toliko daleko da cak pretpostavljam da ti je profesija usko vezana za istu.
Da se razumijemo, pripadam klasi ljudi koji brizljivo odrzavaju svoje metalne ljubimce i naravno vodim racuna o pravovremenoj i kvalitetnoj izmjeni ulja.
Ipak, imajuci u vidu da sam i sam tehnicke struke i da mi matematika i proracuni nisu strani moram te ovako indiskretno priupitati da slucajno malo ne pretjerujes sa slicnim izjavama kao sto je ova posljednja da je neodgovarajuce ulje glavni krivac za fap filtere.
Naime, PSA motori trose malo ulja ( u kontekstu ove price citaj bude spaljeno ) po mojim iskustvima i saznanjima max 0.2 ili 0.3 l na 10000 km a neki ni toliko (za razliku od vw i audi motora). U tom intervalu, racunajuci neku prosjecnu potrosnju tih motora od npr 6 l/100 km spali se i prodje kroz fap sa svim svojim necistocama oko 600 litara nafte. Iz ovog dramaticno velikog odnosa 600 naprema 0.2 ili 0.3 tesko mogu prihvatiti tvrdnju da je ulje veci krivac za zacepljenje fap filtera od nafte. Treba imati pri tome u vidu da nafta na ovim prostorima (ne mislim pri tome samo na BIH nego i okolinu) ima tradicionalno losu kvalitetu za razliku od motornih ulja.
Prema tome, mislim da je nafta glavni krivac za zacepljenje fap filtera, posebno kod vozila koji se ne "propuhuju" otvorenom voznjom.
Moja iskustva sa fap filterima su sljedeca - imao sam ih do sada 3 komada u 3 auta, nikada nikakvih problema nije bilo, s time da su moje voznje barem 80% vanjske, dakle na otvorenom putu.
Apsolutno se slazem, nafta je vjerovatno najveci krivac u BiH (citaj: losa nafta).
Medjutim, mislim da dosta filtera strada zbog loseg ulja, tj. nepaznje ljudi kakvo ulje koriste.
Takodje, mnogi automobili ne vide duge relacije (pod ovim mislim 300+km u cugu sa malo jacom voznjom).
Nisam spomenuo naftu jer se nekako podrazumjeva da je kod nas ona problem generalno.
Takodje, nacin eksploatacije vozila je ogroman problem. FAP su dizajnirani za EU ceste, a ne za BH ceste i nacin zivota gdje prosjecna brzina ne prelazi 40km/h. Znas i sam kada proracune prave da ih prave prema velikim trzistima i nacinu eksploatacije.
Peugeot koji sam spomenuo je vidio vise auto-puta nego grada, nesto kao u tvom omjeru, 80/20%.
Zbog cega potenciram ulje.
neki dan sam imao priliku da vidim Mercedesov sprinter V6 CDI, sa zacepljenim DPF.
Super odrzavano, super nafta. Da bi se ispostavilo, da je sipan Mobil1 0W40 MB 229.5 (standardni M1 za benzinske motore i stare dizelase, extra ulje, ide kao prvo punjenje u AMG, Nissan GT-R, Porsche 911). Ulje predvdjeno za taj motor je MB 229.51, tj. sa smanjenom kolicinom sulfatnog pepela, malim TBN brojem, tj Mobil1 ESP 5W40.
Velika kolicina sulfatnog pepela i veliki TBN broj, su karakteristicni za starije generacije ulja, i specifikacije MB229.5, BMW LL-01, VW 502.00. Novi motori, sa Euro IV i V normama imaju problema upravo jer ljudi, i pored najbolje namjere, i pored toga sto plate masno ulje, kupe neodgovarajuce ulje.
Lubrizol, ogromna hemijska kopmanija koja se bavi proizvodnjom aditiva za ulja, tj isporucuje aditive Castrolu, Mobilu itd, je radila test, gdje ulja sa velikom kolicinom sulfatnog pepela, i velikim TBN brojem (VW502.00, MB229.5, BMW LL-01, ACEA A3/B3/B4), naspram ulja koja su specificirana kao Low-SAPS (ACEA C3, VW504.00/507.00, MB229.51, BMW LL-04), ostave na usisnim ventilima 47% vise karbonskih depozita, a na izduvnim oko 165% vise karbonskih depozita. Upravo cinjenica da na izduvnim ostave toliko vise depozita, govori da su filteri daleko vise zagadjivani ovim tkz. High-SAPS uljima.
citro
Posts: 1012
Joined: 17/02/2013 09:46

#81 Re: Peugeot 307 Hdi iskustva.hitno!!!

Post by citro »

@Jefferson,

A gdje da se ne slozim sa tobom kada raspolazes sa ovoliko cinjenica ! Ja to ipak posmatram malo vise hobby-like jer mi struka nije vezana uz sus motore.
Ipak, smatram da ulje moze nauditi fap filteru tj zacepiti ga tek poslije vise predjenih kilometara kada znacajnija kolicina istog bude spaljena u motoru, a ne nakon 15000 do 30000 km sto se nerijetko desava u bih i okolini. Samim tim je pojacan rizik kod kupovine polovnih automobila jer hajde ga znaj kako je taj primjerak odrzavan u smislu pravilne kvalitete ulja pa se koplje moze slomiti upravo na kupcu. Nigdje u servisnoj knjizi ne pise koje je ulje sipano, samo gradacija ulja.
Ja npr svog citroena odrzavam kod ovlastenog zastupnika u Sarajevu koji fakat zna sta radi. Ljudi sipaju Total Ineo 5-30 koji je predvidjen upravo za fap motore. Primijetio sam kroz ovaj forum da to nije slucaj kod pojedinih takodjer zvanicnih zastupnika iste marke, ali eto, bitno je maloj raji da je servis malo jeftiniji a mi sto platimo malo skuplje ulje smo kao "prevareni".
Vidjecemo ...

Pozdrav
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#82 Re: Peugeot 307 Hdi iskustva.hitno!!!

Post by jefferson »

citro wrote:@Jefferson,

A gdje da se ne slozim sa tobom kada raspolazes sa ovoliko cinjenica ! Ja to ipak posmatram malo vise hobby-like jer mi struka nije vezana uz sus motore.
Ipak, smatram da ulje moze nauditi fap filteru tj zacepiti ga tek poslije vise predjenih kilometara kada znacajnija kolicina istog bude spaljena u motoru, a ne nakon 15000 do 30000 km sto se nerijetko desava u bih i okolini. Samim tim je pojacan rizik kod kupovine polovnih automobila jer hajde ga znaj kako je taj primjerak odrzavan u smislu pravilne kvalitete ulja pa se koplje moze slomiti upravo na kupcu. Nigdje u servisnoj knjizi ne pise koje je ulje sipano, samo gradacija ulja.
Ja npr svog citroena odrzavam kod ovlastenog zastupnika u Sarajevu koji fakat zna sta radi. Ljudi sipaju Total Ineo 5-30 koji je predvidjen upravo za fap motore. Primijetio sam kroz ovaj forum da to nije slucaj kod pojedinih takodjer zvanicnih zastupnika iste marke, ali eto, bitno je maloj raji da je servis malo jeftiniji a mi sto platimo malo skuplje ulje smo kao "prevareni".
Vidjecemo ...

Pozdrav
Pa gledajuci laicki, to je logicno da se desi.
Recimo, Total Ineo C3 je extra ulje, ali ono ima smanjenu kolicinu sulfatnog pepela, sto znaci da i dalje "zagadjuje filter." Kada kod nas dodje auto, ono dodje sa FAP-om koji je vec zagadjen, sa nekih 150,000-170,000km, i kada se pocne koristiti neodgovarajuce ulje, jbg, to je to, 15-30,000km, uz nasu naftu, kratke relacije, i eto belaja.
Kataklinger
Posts: 1564
Joined: 23/12/2013 11:02

#83 Re: Peugeot 307 Hdi iskustva.hitno!!!

Post by Kataklinger »

Da oživim temu.

U zadnje vrijeme, često imam problema sa stabilizatorima na točkovima. Problem je taj što je lokalni majstor vječito ugrađivao neki fuš od stabilizatora, s tim da je i cijena bila u skladu s kvalitetom, ništa pretjerano, 30-35KM po komadu.
Zanima me, ima li ijedan pouzdan servis ili sam svoj majstor, koji na zahtjev klijenta naručuje kvalitetniji dio? Nije problem novac, samo želim kvalitetnu uslugu. Ovlašteni servis izbjegavam iz principa, dva puta sam bio, da kažem pošteno pokraden i prevaren...s tim da sam do sad čuo samo riječi hvale za AS Dedović.
smajl
Posts: 1
Joined: 21/07/2014 17:34

#84 Re: Peugeot 307 Hdi iskustva.hitno!!!

Post by smajl »

da li neko zna sta mi se desava u 307 hdi 2.0 2003g. nazad mi gume izlizane i to vise lijeva guma nego desna malo sam se raspitivao neki kazu da je torzija u pitanju a neki kazu da su nazad otisli seleni te neke gume sto imaju nazad i kolika ce odprilike popravka toga hvala vam unaprijed.
romeomoraprezivjeti
Posts: 1632
Joined: 15/09/2012 14:06
Location: SARAJEVO

#85 Re: Peugeot 307 Hdi iskustva.hitno!!!

Post by romeomoraprezivjeti »

smajl wrote:da li neko zna sta mi se desava u 307 hdi 2.0 2003g. nazad mi gume izlizane i to vise lijeva guma nego desna malo sam se raspitivao neki kazu da je torzija u pitanju a neki kazu da su nazad otisli seleni te neke gume sto imaju nazad i kolika ce odprilike popravka toga hvala vam unaprijed.
Mozda vidovitu Dzemilu da pitas,ipak je ona vidovita?!;-) :-D
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37289
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#86 Re: Peugeot 307 Hdi iskustva.hitno!!!

Post by bitanga_sa_otesa »

bice oDprilike oko 6 stoja
User avatar
4m3l
Posts: 1109
Joined: 04/04/2010 00:31

#87 Re: Peugeot 307 Hdi iskustva.hitno!!!

Post by 4m3l »

Kataklinger wrote:Da oživim temu.

U zadnje vrijeme, često imam problema sa stabilizatorima na točkovima. Problem je taj što je lokalni majstor vječito ugrađivao neki fuš od stabilizatora, s tim da je i cijena bila u skladu s kvalitetom, ništa pretjerano, 30-35KM po komadu.
Zanima me, ima li ijedan pouzdan servis ili sam svoj majstor, koji na zahtjev klijenta naručuje kvalitetniji dio? Nije problem novac, samo želim kvalitetnu uslugu. Ovlašteni servis izbjegavam iz principa, dva puta sam bio, da kažem pošteno pokraden i prevaren...s tim da sam do sad čuo samo riječi hvale za AS Dedović.
Pa idi u servis 206 :D
rikta123
Posts: 273
Joined: 13/03/2023 08:46

#88 Re: Peugeot 307 Hdi iskustva.hitno!!!

Post by rikta123 »

Iskustva sa pezoom 307 2.0 hdi 66kw?
User avatar
ElRe
Posts: 10849
Joined: 12/12/2011 11:28

#89 Re: Peugeot 307 Hdi iskustva.hitno!!!

Post by ElRe »

Ako nije razdrndan, dobar i pouzdan automobil. Kvalitetan enterijer, motor od milion kilometara. Nema DPF, nema plivajući. Mane, nešto osjetljiviji ovjes, stabilizatori, ali to je sve jeftino.
citroen xm
Posts: 18141
Joined: 17/04/2012 22:57

#90 Re: Peugeot 307 Hdi iskustva.hitno!!!

Post by citroen xm »

Za taj novac za koji se prodaje 3-5000 teško da se može kupiti bolje auto sa dizel motorom. :thumbup: Tj. auto koje će ti zadati manje glavobolja.
User avatar
sime_cipol
Posts: 16335
Joined: 20/12/2018 15:06
Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
Grijem se na: Zdrvima
Vozim: Kola

#91 Re: Peugeot 307 Hdi iskustva.hitno!!!

Post by sime_cipol »

Tetak takvog vozi. 10 godina.
Neuništiv uz održavanje. Nikad turbo nije otisao, a sad mu je 20 godina. Dizna nikad nije zezala, jedina stvar da je sat na malom centralnom displayu riknuo, ali i to se moze polovan kupiti na otpad. Jedino je lijen.
Post Reply