Passat 6 2005 2.0 TDI

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

User avatar
suadfor
Posts: 521
Joined: 05/07/2012 22:40

#1 Passat 6 2005 2.0 TDI

Post by suadfor »

Pozdrav,

Imam priliku da dobijem passata 6 2005, 2.0 TDI sa 100.000 km na satu. Auto je bilo sluzbeno u firmi koja je redovno radila servise. Sta se moze ocekivati od ovakvog auta? Na sta obratiti paznju?

Unaprijed hvala
User avatar
Slo Burner
Posts: 5359
Joined: 09/03/2012 14:20
Location: Apsurdistan
Grijem se na: Pelet
Vozim: Bembaru

#2 Re: Passat 6 2005 2.0 TDI

Post by Slo Burner »

Siemensove dizne i uljna pumpa su problematicni dijelovi
User avatar
sirocco
Posts: 661
Joined: 03/06/2009 21:00
Location: tu i tamo

#3 Re: Passat 6 2005 2.0 TDI

Post by sirocco »

samo obrati paznju na motor, ako je 16v sa dvije bregaste i simens diznama bjezi od toga, 8v sa jednom bregastom i bosch diznama je odlican s njim nema nikakvih problema, i jos jedina stvar koja moze biti problem ti je rucna kocnica
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#4 Re: Passat 6 2005 2.0 TDI

Post by ado-šampion »

Nisu neka sreca ti 2.0 TDI, bilo je u njima mnogo problema.

Najveci od njih, pumpa ulja je lose smjestena konkretno ui Passatu pa zna vrisnuti a za njom ide i turbina. Bilo je o tome price i na ovom forumu ali i na mnogim drugim. Popravak nije jeftin. VW je rijesio te probleme nekad, ali posle 2005.

Ono sto mozes provjeriti... VW je slao pisma vlasnicima da dodju na besplatnu promjenu sve 4 dizne na tim motorima, jer su usrali sa Siemens diznama. Vidi je li to odradjeno. Naravno to se u svim normalnim drzavama radilo besplatno, a kod nas su naplacivali kako cujem. Jedna dizna za PD motor kosta oko 1300 maraka ako se ne varam. Za CR oko 650, ali to je od 2008. i te dosta rijetko odlaze.

Pogledaj i kilometrazu mozes li provjeriti jer 100 hiljada za Passat iz 2005. je neuobicajno malo, osim ako je kupljen i vozen ovdje, a i tad je sumnjivo.

Inace, osim tih problema s 2.0 TDI motorima, kojih ruku na srce nije bilo malo, Passat 6 je nepoderivo auto bukvalno. Ako te zaobidju standardne boljke tih motora, a moguce da su neke od njih vec rijesene u garanciji, to auto ako je preslo tako malo ima da te sluzi jaaako dugo.
GaRGa
Posts: 2761
Joined: 25/02/2009 15:00

#5 Re: Passat 6 2005 2.0 TDI

Post by GaRGa »

ado-šampion wrote:Nisu neka sreca ti 2.0 TDI, bilo je u njima mnogo problema.

Najveci od njih, pumpa ulja je lose smjestena konkretno ui Passatu pa zna vrisnuti a za njom ide i turbina. Bilo je o tome price i na ovom forumu ali i na mnogim drugim. Popravak nije jeftin. VW je rijesio te probleme nekad, ali posle 2005.

Ono sto mozes provjeriti... VW je slao pisma vlasnicima da dodju na besplatnu promjenu sve 4 dizne na tim motorima, jer su usrali sa Siemens diznama. Vidi je li to odradjeno. Naravno to se u svim normalnim drzavama radilo besplatno, a kod nas su naplacivali kako cujem. Jedna dizna za PD motor kosta oko 1300 maraka ako se ne varam. Za CR oko 650, ali to je od 2008. i te dosta rijetko odlaze.

Pogledaj i kilometrazu mozes li provjeriti jer 100 hiljada za Passat iz 2005. je neuobicajno malo, osim ako je kupljen i vozen ovdje, a i tad je sumnjivo.

Inace, osim tih problema s 2.0 TDI motorima, kojih ruku na srce nije bilo malo, Passat 6 je nepoderivo auto bukvalno. Ako te zaobidju standardne boljke tih motora, a moguce da su neke od njih vec rijesene u garanciji, to auto ako je preslo tako malo ima da te sluzi jaaako dugo.

meni su u ASA autu su sve akcije besplatno provodjene...
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#6 Re: Passat 6 2005 2.0 TDI

Post by ado-šampion »

GaRGa wrote:

meni su u ASA autu su sve akcije besplatno provodjene...
Ja sam negdje procitao da su naplacivali, cini mi se ovdje na forumu je bila tema. Je li se neko salio ili ne - ne znam.
GaRGa
Posts: 2761
Joined: 25/02/2009 15:00

#7 Re: Passat 6 2005 2.0 TDI

Post by GaRGa »

ado-šampion wrote:
GaRGa wrote:

meni su u ASA autu su sve akcije besplatno provodjene...
Ja sam negdje procitao da su naplacivali, cini mi se ovdje na forumu je bila tema. Je li se neko salio ili ne - ne znam.

meni licno nisu a za druge ne znam
User avatar
_mufljuz_
Posts: 4976
Joined: 12/04/2013 19:42

#8 Re: Passat 6 2005 2.0 TDI

Post by _mufljuz_ »

imao je poznanik taj pasat novog ga kupio - i alahimanet bregasta + motor (motor zamjenjen u garanciji).... sto je najgore rece mi lik da je pravio to 2 puta.... pa puno srece i paznje s tim....
User avatar
drndalo
Posts: 22823
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#9 Re: Passat 6 2005 2.0 TDI

Post by drndalo »

Obje varijante tog motora su imale problema...
User avatar
suadfor
Posts: 521
Joined: 05/07/2012 22:40

#10 Re: Passat 6 2005 2.0 TDI

Post by suadfor »

kupljen i vozen ovdje, kilometri sumnjam da su vracani, o autu je vodjeno racuna, servisna isarana koliko sam letimicno uspio pogledati, nadam se da su zamjenili dizne. danas detaljniji pregled :)

hvala na odgovorima.
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#11 Re: Passat 6 2005 2.0 TDI

Post by ado-šampion »

suadfor wrote:kupljen i vozen ovdje, kilometri sumnjam da su vracani, o autu je vodjeno racuna, servisna isarana koliko sam letimicno uspio pogledati, nadam se da su zamjenili dizne. danas detaljniji pregled :)

hvala na odgovorima.
Dobro provjeri sta je sve mijenjano unutar garancije. Dizne, glava motora, bregasta, uljna pumpa, to su cesti problemi...
almir90
Posts: 7799
Joined: 08/06/2008 00:56

#12 Re: Passat 6 2005 2.0 TDI

Post by almir90 »

Službeni auto, a tako malo prešao? Dizne su se prvo plaćale, pa kasnije kad su švabe priznale grešku mijenjane su čaba, i to do 5 godina starosti vozila ako se ne varam. Na toj kilometraži otprilike su se i dešavali problemi, sve krene od uljne pumpe, i samo se nadovezuje. Svi preporučuju izbjegavanje tog motora, vidi se cijena tim autima je dosta opala sa 2.0 TDI. Ako nije rađena uljna pumpa, turbo, dizne, ne kupuj to auto, pogotovo jer je prva serija sa 16v, ako nećeš da te glava boli. Ako već nemaš love da uzmeš noviju seriju 2008+ koji je išao sa 2.0 TDI CR motorom umjesto tog PD, onda gledaj 1.9 TDI, nije neki po performansama, ali puno pouzdaniji od tog 2.0.
User avatar
Slo Burner
Posts: 5359
Joined: 09/03/2012 14:20
Location: Apsurdistan
Grijem se na: Pelet
Vozim: Bembaru

#13 Re: Passat 6 2005 2.0 TDI

Post by Slo Burner »

Postoji fazon da se uljna prepravi prije nego sto ode, ali ne se ne usudjujem da to ovdje kazem , da ne bude drvlje i kamenje :D
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#14 Re: Passat 6 2005 2.0 TDI

Post by ado-šampion »

almir90 wrote:Službeni auto, a tako malo prešao? Dizne su se prvo plaćale, pa kasnije kad su švabe priznale grešku mijenjane su čaba, i to do 5 godina starosti vozila ako se ne varam. Na toj kilometraži otprilike su se i dešavali problemi, sve krene od uljne pumpe, i samo se nadovezuje. Svi preporučuju izbjegavanje tog motora, vidi se cijena tim autima je dosta opala sa 2.0 TDI. Ako nije rađena uljna pumpa, turbo, dizne, ne kupuj to auto, pogotovo jer je prva serija sa 16v, ako nećeš da te glava boli. Ako već nemaš love da uzmeš noviju seriju 2008+ koji je išao sa 2.0 TDI CR motorom umjesto tog PD, onda gledaj 1.9 TDI, nije neki po performansama, ali puno pouzdaniji od tog 2.0.
Interesantno je da turbina na tim motorima pravo rijetko ode sama od sebe, uglavnom je razlog lose podmazivanje, uzrokovano ili zbog pumpe ulja ili zbog pucanja glave.
almir90
Posts: 7799
Joined: 08/06/2008 00:56

#15 Re: Passat 6 2005 2.0 TDI

Post by almir90 »

ado-šampion wrote: Interesantno je da turbina na tim motorima pravo rijetko ode sama od sebe, uglavnom je razlog lose podmazivanje, uzrokovano ili zbog pumpe ulja ili zbog pucanja glave.
Pa napisao sam od uljne pumpe sve i krene, i onda se samo nadoveže. Što je najgore pumpa kad pođe otkazivati i ne primijeti se odmah, niti dijagnostika pokazuje grešku, sazna se kad već bude kasno.
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#16 Re: Passat 6 2005 2.0 TDI

Post by ado-šampion »

almir90 wrote:
ado-šampion wrote: Interesantno je da turbina na tim motorima pravo rijetko ode sama od sebe, uglavnom je razlog lose podmazivanje, uzrokovano ili zbog pumpe ulja ili zbog pucanja glave.
Pa napisao sam od uljne pumpe sve i krene, i onda se samo nadoveže. Što je najgore pumpa kad pođe otkazivati i ne primijeti se odmah, niti dijagnostika pokazuje grešku, sazna se kad već bude kasno.
Tj. kad je turbina prnula u sisu. :D
User avatar
Better Man
Posts: 16773
Joined: 01/10/2006 20:10

#17 Re: Passat 6 2005 2.0 TDI

Post by Better Man »

suadfor wrote:Pozdrav,

Imam priliku da dobijem passata 6 2005, 2.0 TDI sa 100.000 km na satu. Auto je bilo sluzbeno u firmi koja je redovno radila servise. Sta se moze ocekivati od ovakvog auta? Na sta obratiti paznju?

Unaprijed hvala
Auto staro 9 godina i još službeno i prešlo samo 100 milja, nema šanse ni pod razno. On je tu kilometražu prešao za 2 godine.
Mlad i Nevin
Posts: 2365
Joined: 07/11/2010 16:05

#18 Re: Passat 6 2005 2.0 TDI

Post by Mlad i Nevin »

A sve i da je prešao samo toliko, vjerovatno je vožen dosta po gradu sa prepuno hladnih startova.

Sent from my Grand X Pro using Tapatalk
Mlad i Nevin
Posts: 2365
Joined: 07/11/2010 16:05

#19 Re: Odg: Passat 6 2005 2.0 TDI

Post by Mlad i Nevin »

Mlad i Nevin wrote:A sve i da je prešao samo toliko, vjerovatno je vožen dosta po gradu sa prepuno hladnih startova, tako da ne vjerujem da je u nekom aman-zaman stanju, no koji polovnjak je...

Sent from my Grand X Pro using Tapatalk

Sent from my Grand X Pro using Tapatalk
Lolobrigida
Posts: 323
Joined: 08/11/2012 15:07

#20 Re: Passat 6 2005 2.0 TDI

Post by Lolobrigida »

Kod mene u firmi direktor ima Passata 2.0 TDI 2007.godište, do sada prešao 108k km. Koristi ga samo za duže relacije (Zenica, Tuzla, Bihać, Zagreb...), a ovdje za grada imaju manja auta na raspolaganju. Znao je sedmicama da čeka u garaži novu vožnju. Tako da možda kilometraža i nije lažna. A možda i jeste...
NediM17
Posts: 21690
Joined: 05/11/2009 11:49

#21 Re: Passat 6 2005 2.0 TDI

Post by NediM17 »

Samo ako si lud kupices to auto. U varijanti sa 1.9TDI uredu i auto kao auto je O.K., ali taj 2.0TDI tog godista je dokazano smece.

Zamisli da ti opali motor, sto nije nerealno. U najboljem slucaju obrada radilice, lezajevi i koja klipnjaca + ruke majstoru, nije ispod 500KM, i to u najboljem slucaju, dodaj na to i turbinu i ode u nebesa. Ili hoces jos gore, da ti rikne dizna 1300KM, VW je davao nove dizne na vozilima do 7 godina starosti, a taj ima 9.

A ti ako si nanijetio kupi ga eto, i nadaj se da se neces sjetiti ovih postova kad te negdje ostavi i izbije ti jos koju hiljadu iz dzepa.
User avatar
sema911s
Posts: 5146
Joined: 04/03/2013 15:37
Location: mene nosi mutna rijeka

#22 Re: Passat 6 2005 2.0 TDI

Post by sema911s »

http://www.ebay.co.uk/bhp/vw-passat-2-0-tdi-injector

gdje nalazite te dizne po 1300KM,.,.,
NediM17
Posts: 21690
Joined: 05/11/2009 11:49

#23 Re: Passat 6 2005 2.0 TDI

Post by NediM17 »

sema911s wrote:http://www.ebay.co.uk/bhp/vw-passat-2-0-tdi-injector

gdje nalazite te dizne po 1300KM,.,.,
Da su pali jesu. Ali opet osnovna cijena+carina+porez+takse+brza posta, ne bi mu na vrata dosao ispod 7 stoja, a zar je to malo? A ako je jedna crkla, zar nije logika da su i ostali pred kraj?
Last edited by NediM17 on 18/04/2014 10:53, edited 1 time in total.
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#24 Re: Passat 6 2005 2.0 TDI

Post by ado-šampion »

U famiji na Passatu ovakvom 2008 CR, mijenjana dizna neki dan 650 KM s rukama... Nije ovlasteni. Za PD su navodno bukvalno duplo skuplje.
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#25 Re: Passat 6 2005 2.0 TDI

Post by mali_milojica »

To bih prpisao vecem broju proizvedenih CR dizni. Jer ako se nesto pravi u velikim serijama,cijena je jeftinija.
Post Reply