Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
-Chesterfield- wrote: ↑24/01/2023 11:25
Šta znači izraz maksimalno utegnuto?
Vidim na dosta oglasa prodaje auta piše utegnuto...
Šta mu je to utegnuto? Zamijenjeno dosta dijelova ili izraz ima neko drugo značenje?
a dobro izraz je malo žargonski ali razumijem šta je pisac htio reći
pisao sam i ovdje već, jednom sam se vozio u taksiju onaj audi a6 recimo 2002 godina, osjećaj je bio kao da se voziš u čamcu
osjećaj naginjanja, ljuljanja, nisam nikada slično nešto iskusio u toj mjeri
i još prilikom skretanja taksista nije mogao baš potrefiti traku koliko je valjda sve "neutegnuto" i koliko lufta ima
i to je bilo prije godfinu dana, tako da je vjerovatno taj audi nabrao 800 tisuća kilometara
-Chesterfield- wrote: ↑24/01/2023 11:25
Šta znači izraz maksimalno utegnuto?
Vidim na dosta oglasa prodaje auta piše utegnuto...
Šta mu je to utegnuto? Zamijenjeno dosta dijelova ili izraz ima neko drugo značenje?
a dobro izraz je malo žargonski ali razumijem šta je pisac htio reći
pisao sam i ovdje već, jednom sam se vozio u taksiju onaj audi a6 recimo 2002 godina, osjećaj je bio kao da se voziš u čamcu
osjećaj naginjanja, ljuljanja, nisam nikada slično nešto iskusio u toj mjeri
i još prilikom skretanja taksista nije mogao baš potrefiti traku koliko je valjda sve "neutegnuto" i koliko lufta ima
i to je bilo prije godfinu dana, tako da je vjerovatno taj audi nabrao 800 tisuća kilometara
Ima jos uvijek jedan Sa-taxi sa takvim audijem, tamno plave boje. Bog sami zna koliko je to auto preslo do sada.
U neovlaštenim servisima obično daju garancije na rad, ali ne i na dijelove.
Zamjenskih dijelova ima svakakvih.
Sitnije stvari tipa filteri, gume, disk pločice, ulje, antifriz, sijalice, metlice brisača, plastični farovi to nije problem.
Problem su npr kočioni diskovi koji moraju biti određenog hemijskog sastava sa 20 % legirajućih elemenata inače se veoma često krive i kratko traju. a i sa lamelama može biti problema. Setovi zupčastih remenova nisu loši, ali opet nije kao fabrički
Postavlja se pitanje da li raditi zamjenu zupčastog remena na Citroenu u običnom servisu koji možda i ne izdaje račun za 300 km ako takav servis u ovlaštenom Citroen servisu ABC 1968 košta 380 km sa 10 godina garancije na dijelove sa fiskalnim računom.
U neovlaštenim servisima obično znaju sve, ali nije to baš tako jer auta nisu ista, postoji njemačka, frnacuska i japanska škola projektovanja.
Treba imati alate i tehnička uputstva sa crtežima i šemama za svako auto.
Isto se odnosi na limariju, recimo gledao sam kako za blatobran zapinju zamjenska vrata jer nisu originalna.
Treba imati jako puno iskustva. Malo je majstora koji su pošteni pa da upute mušteriju na najbolje rješnje.
Ponekad je jeftino rješenje jako skupo.
nikeze wrote: ↑03/02/2023 13:41
U neovlaštenim servisima obično daju garancije na rad, ali ne i na dijelove.
Zamjenskih dijelova ima svakakvih.
Sitnije stvari tipa filteri, gume, disk pločice, ulje, antifriz, sijalice, metlice brisača, plastični farovi to nije problem.
Problem su npr kočioni diskovi koji moraju biti određenog hemijskog sastava sa 20 % legirajućih elemenata inače se veoma često krive i kratko traju. a i sa lamelama može biti problema. Setovi zupčastih remenova nisu loši, ali opet nije kao fabrički
Postavlja se pitanje da li raditi zamjenu zupčastog remena na Citroenu u običnom servisu koji možda i ne izdaje račun za 300 km ako takav servis u ovlaštenom Citroen servisu ABC 1968 košta 380 km sa 10 godina garancije na dijelove sa fiskalnim računom.
U neovlaštenim servisima obično znaju sve, ali nije to baš tako jer auta nisu ista, postoji njemačka, frnacuska i japanska škola projektovanja.
Treba imati alate i tehnička uputstva sa crtežima i šemama za svako auto.
Isto se odnosi na limariju, recimo gledao sam kako za blatobran zapinju zamjenska vrata jer nisu originalna.
Treba imati jako puno iskustva. Malo je majstora koji su pošteni pa da upute mušteriju na najbolje rješnje.
Ponekad je jeftino rješenje jako skupo.
Ja kad sam za svoj auto u neovlaštenom platio 400 KM veliki servis, u ABC 1969 je isti koštao 700 KM..
Ne znam otkud ti to da neko iz ovlaštenih daje 10 godina garancije na dijelove?!
nikeze wrote: ↑03/02/2023 13:41
U neovlaštenim servisima obično daju garancije na rad, ali ne i na dijelove.
Zamjenskih dijelova ima svakakvih.
Sitnije stvari tipa filteri, gume, disk pločice, ulje, antifriz, sijalice, metlice brisača, plastični farovi to nije problem.
Problem su npr kočioni diskovi koji moraju biti određenog hemijskog sastava sa 20 % legirajućih elemenata inače se veoma često krive i kratko traju. a i sa lamelama može biti problema. Setovi zupčastih remenova nisu loši, ali opet nije kao fabrički
Sve to sto si nabrojao mozes kupit identicno u autodijelovima za manje para ako znas dobavljace za ovlasteni. Nema jedino logo brenda auta nego logo stvarnog proizvodjaca, kome smeta
Nude zamjenske..i naplate ti duplo za iste dijelove koje ugradiš kod bitange, mehe, avde...
nece kod mene ,ja sam ga zajebao kad mu se popustila pumpa visokog pritiska koju mu nisu stegli u ovlastenom kad su nekad mijenjali motor i stavili fordov blok na kojem nisu stegli pola stvari
Nude zamjenske..i naplate ti duplo za iste dijelove koje ugradiš kod bitange, mehe, avde...
nece kod mene ,ja sam ga zajebao kad mu se popustila pumpa visokog pritiska koju mu nisu stegli u ovlastenom kad su nekad mijenjali motor i stavili fordov blok na kojem nisu stegli pola stvari
nije istina da necu, nit sam rekao da si ti kriv, da li nisi imao vremena ili sta vec da pogledas u cemu je problem i nisam se ja naljutio nista
samo si rekao da ne radis vise auta i to je to, nemam sta zvat vise, nikada nit sam peglao nit ista slicno, platim sve i znas to
naravno, strucnjaci vratili jedan saraf od 4, dobro je izdrzao 8god
Last edited by Evolution_IV on 03/02/2023 17:37, edited 1 time in total.
Nude zamjenske..i naplate ti duplo za iste dijelove koje ugradiš kod bitange, mehe, avde...
nece kod mene ,ja sam ga zajebao kad mu se popustila pumpa visokog pritiska koju mu nisu stegli u ovlastenom kad su nekad mijenjali motor i stavili fordov blok na kojem nisu stegli pola stvari